@Gordon (29.01.2021 00:08): Soucítím, také jsem měla to "štěstí"...
Diskuze
Hmm, tak ten hlavní úkol s užickým farářem jsem nechtěně odbyl vysokou výřečností. cool...
Kingdom Come: Deliverance - Český dabing teaser #3
https://youtu.be/5iWal-HRNdQ
https://youtu.be/5iWal-HRNdQ
@Gordon (26.01.2021 08:05): Co by to bylo za poklad, kdyby tě k němu vedlo turistické značení? ;-) Ale jo, taky jsem trochu prskal, že je ta mapa k ničemu... :)
Druhou mapu k warhorse pokladu jsem si musel tedy vygooglit, protože ta mapa zevrubně ukazuje asi tak na dva hektary lesa. :-D
@ajne (20.01.2021 14:13): Já před dvěma týdny a zamčené dveře si nevybavuju. Možná nějaký strážný zrovna odcházel a nechal je otevřené...
@ajne (20.01.2021 14:10): Se přiznám, že ty zamčené dveře mi úplně vypadly, a to jsem to hrál před týdnem. Odemknul jsem to úplně automaticky, lehký zámek jak nic, tak jsem to v myšlenkách úplně zazdil.
@Gordon (20.01.2021 13:26): Tak jsem si to vyhledal na netu. Klíč od truhly se valí po stole, bohužel to ale úplně nepomůže, protože do té místnosti jsou zamčené dveře. Tj. pokud nemáte dobrou abilitu k otevírání zámků, a truhlu byste nedali, je tam na pomoc tento klíč. Ale do té místnosti se stejně musíte vyšperhákovat (dveře jsou lehký zámek).
@Gordon (20.01.2021 13:26): Šperhák jde snadno, je v bedně v budově naproti. Klíč nevím, možná jsem ho kdysi při prvním hraní, kdy jsem všechno šmejdil našel, ale už si to nevybavuji. Vzhledem k tomu, že se v mnoha případech ve hře lockpicking hodí, tak ho mám vždy na použitelné úrovni, a tak mi stačil tady už vždy šperhák.
@watchOut (19.01.2021 10:57): @ajne (20.01.2021 10:32): Takhle detailně si to také nepamatuji, ale je možné, že jde jak šlohnout klíč, tak i nějak získat šperhák?
@watchOut (19.01.2021 10:57): On je tam někde klíč? Už jsem na tenhle detail zapomněl, minulý týden jsem to znova procházel, a moc jsem to tam už nezkoumal, šel jsem rovnou po paměti pro šperhák.
@ajne (19.01.2021 06:49): Šperhák ani není potřeba :-)
@Brasikona (18.01.2021 16:40): No holejma rukama ne :-D Výbavu není naštěstí nijak těžké získat, v budově vedle je jeden šperhák, a pak už jen mít lepší abilitu pro picklock - je tam zámek v kategorii těžký
@ajne (18.01.2021 10:15): Jo takhle, jakože s Jindřichovou opětovně získanou výbavou, aha :D
@Brasikona (17.01.2021 18:03): V pohodě, nejlepší šípy a kvalitní luk pro likvidaci z dálky, meč královny ze Sáby na likvidaci zblízka, krýt si záda a likvidovat po skupinkách. K tomu sýček, životabudič...
@Brasikona (17.01.2021 18:03): Byl to takový run na způsob zaklínače, cpal jsem do sebe posilňovací lektvary.
Popravdě nechápu, jak se vám to mohlo podařit. Měla jsem pocit, že jsem byla na HC pak naskillovaná až až, po tolika průchodech už jsem fakt uměla bojovat, ale tohle se mi prostě nepodařilo :D
@Gordon (17.01.2021 16:18): JJ, škoda, že se to neprojeví na příběhu.
@ajne (17.01.2021 14:37): Zkoušel a při prvním průchodu jsem celý tábor zmasakroval.
@AlieN (17.01.2021 15:00): To už asi ne, tady si to pořádně neošetřili. Jindřich měl dostat zpět výbavu až venku, nebo při poplachu mělo přiběhnout nezvládnutelné množství lapků.
@ajne (17.01.2021 14:54): Good, tak to už změnili. No i tak je hloupé že to hra ignoruje, to už asi nepředělají.
@AlieN (17.01.2021 14:52): Při nočním útěku tam není, jen generický lapkové.
@ajne (17.01.2021 14:37): Ten trenér tam už není nesmrtelný?
Hrál jsem to hned po vydání a vyrubat ten tábor bylo vskutku snadné, ale tenhle parchant byl darem herního designu nesmrtelný, a pronásledoval mě z tábora dál dokud mě cutscéna s teleportem jinam nezachránila.
Hrál jsem to hned po vydání a vyrubat ten tábor bylo vskutku snadné, ale tenhle parchant byl darem herního designu nesmrtelný, a pronásledoval mě z tábora dál dokud mě cutscéna s teleportem jinam nezachránila.
Zkoušeli jste při misi s útěkem z Vraníku (Kostky jsou vrženy) vymlátit celý tábor? Není to těžké, nepřátelé chodí ve skupinkách, a pokud máte slušný skill a výbavu, tak se dají poměrně snadno kompletně sundat. Bohužel hra to nereflektuje, nemohu odejít hlavní branou, stále musím utéct přes odpadky a další cutscéna je, jak zmlácený Jindřich skuhrá, jaká tam je hromada lapků...
@AiMLEzZz (15.01.2021 11:00): Morrowind měl výhodu v tom, že nebyl dabovaný.
@musa (15.01.2021 14:33): No jo, jenže ti co zůstávali doma se zase bavili hlavně o tom kterou Mařenku z vedlejší vsi včera otrtkali na seně - a to jsou dialogy které v KCD výrazně chybí, tohle je prd realismus :)
@AiMLEzZz (15.01.2021 14:20): pravda, slavnost na návsi by byla fajn :). K tomu cestování - ano, někteří rajzovali, klasicky zmínění kupci. Řada lidí ale byla přikovaná doma a to i v pozdějších dobách. Taková mlynářská rodina si třeba s cestováním prakticky neškrtla. Ona si i vrchnost z pochopitelných důvodů hlídala, aby jí lid nemigroval na jiná panství.
@musa (15.01.2021 13:42): Vůbec, to je rozšířený mýtus, že se průměrný člověk ve středověku nepodíval za humna. Lidé cestovali do "větších" měst na trh a dozvídali se všelicos ze světa. Probíhaly různé slavnosti, kde se lidé setkávali, po vesnicích cestovali kupci atd. Něco by se v těch vesnicích dít mohlo. Mohla by tam občas probíhat zábava na návsi, lidi by mohli řešit národnostní rozepře mezi Čechy a Němci, klidně i nějak okomentovat to, že se po kraji pohybují Kumáni. Rozhodně by tam mohly být i jiné dialogy než "jak se žije u vás v Hnojokupech?".
@AiMLEzZz (15.01.2021 11:00): a nemůže to být i tím, že tenkrát si prostě lidi povídali na způsob jak se máte u vás ve vesnici, co úroda a podobně? Ono to odpovídá tomu, jak se žilo - všechno co bylo kousek za humnama byl svět, řada vesničanů se za život stěží podívala do nějakého města, byli negramotní a robotavali velkou část týdne. Takže čekat fantasy hovory jako z TES na téma hele jsem kupec co cestuje přes Tamriel, včera mě okradl Khajiit a mám spoustu novinek ze Skyrimu je poněkud mimo.
@S4TW (15.01.2021 10:47): Dobrá otázka. Ale mám pocit, že i takový Oblivion nebo Morrowind byli v tomhle ohledu zajímavější. NPCčka sice neměla nějaké skvělé dialogy, bylo jasně vidět, že to je automaticky generované, ale občas jsem se od nich alespoň něco dozvěděl. Zvlášť v Morrowindu se ten dialog dál větvil, když se hráč dozvídal o nových pojmech. Tady je to vždycky jen: "Jak se žije u vás ve vesnici?" Neříkám, že to byl nějaký vrchol world buildingu, ale tu laťku rozhodně nastavili výš, než kam skáče KCD.
EDIT: Když nad tím tak přemýšlím, tak i takový Pathologic 2 v tomhle byl o dost dál. Tam mělo i s náhodnými NPCčky smysl mluvit a vždycky to bylo zajímavé. Je fakt, že Pathologic 2 je dost specifický, ale na druhou stranu je vidět, že když se chce, tak to jde.
EDIT: Když nad tím tak přemýšlím, tak i takový Pathologic 2 v tomhle byl o dost dál. Tam mělo i s náhodnými NPCčky smysl mluvit a vždycky to bylo zajímavé. Je fakt, že Pathologic 2 je dost specifický, ale na druhou stranu je vidět, že když se chce, tak to jde.
@AiMLEzZz (15.01.2021 10:32): Hele a teď vážně, které příběhově laděné akční RPG má tohle jinak? Jakože mi přijde, že to je více méně u všech stejné, v tomhle směru... Zase nemám zdaleka tolik nahráno, abych dokázal plošně říct, proto se spíš takhle ptám, ale co jsem hrál, tak mi nepřijde, že by zrovna KCD bylo v tomhle horší než konkurence (pravda, ani nijak výrazně lepší)...
Tož nevím. Už jsem se docela rozehrál a má to svoje momenty. Třeba teď jsem narazil na lupiče, kteří přepadli nějakou skupinku pocestných, a měl jsem fakt radost, když jsem asi tři nebo čtyři regulérně porazil v boji (popravdě jsem čekal, že to bude o dost těžší). Pitka s farářem mě taky docela pobavila, i když mi teda připadala trochu out-of-character. Ale moje výtka je, že krom jednotlivých questů se mi ten svět zdá takový prázdný a neinteraktivní. S nikým si moc nepokecáte, většina lidí má pořád ty stejné dialogové možnosti, občas potkáte nějakého toho pocestného, který nic neřekne...
@Gordon (13.01.2021 18:56): na mapě jsou přece vidět loviště. Stačí si počíhat. Zrovna v místě questu s Ptáčkem je opravdu jedno.
@Gordon (13.01.2021 18:56): Ale jo, musí tam být, páč jsem tam jednou šel pytla.. tedy na lov a rozhodně tam kanci byli.
@strejdafido (13.01.2021 17:20): Tam jsem kance hledal, ale nenašel. :-D
@Gordon (13.01.2021 16:00): Já to vím!!! Neuvěřitelné, taky něco vím :-) Jedno loviště je přece tam, kde se ztratil jistý pan Ptáček.
@AiMLEzZz (13.01.2021 09:20): Jo, Bernard v mém playi má teď koně na půly cesty z neuhofu a už tam asi zůstane navždy. :-D
A ano, ty questy jsou mnohdy úplně debilně sestavené, Hlavně že je můžu dělat padesáti způsoby.
Mimochodem nevíte, kde se dá ulovit kanec?
A ano, ty questy jsou mnohdy úplně debilně sestavené, Hlavně že je můžu dělat padesáti způsoby.
Mimochodem nevíte, kde se dá ulovit kanec?
Já si nemůžu pomoct, ale ta hra je prostě špatně udělaná. To, že je zabugovaná ještě teď (verze 1.9.6), srnky se spawnují dva metry ode mě, postavy se zasekávají o kamení apod., to bych ještě nějak přežil. Ale co 15 minut narážím na nějakou nedomyšlenost. Když v rámci questu mám najít lapky a můžu někoho požádat o pomoc, čekal bych, že je půjdeme hledat společně a ne, že se teleportujeme na mně předem neznámou lokaci, kde ti lapkové prostě jsou. Když se mám zeptat jménem křivě obviněného člověka, jestli ho pustí zpátky k sobě, tak nečekám, že mi ten quest zruší to, že mezitím mluvím s někým jiným. Mezi hlavními questy není z hlediska role playingu žádný čas dělat něco na vlastní pěst atd. atd. Když si vzpomenu na ty Vávrovy arogantní kecy o neduzích jiných RPG a pak vidím, jak předvádí tohle, tak se mi chce hlavou kroutit tak, že mi asi upadne.
EDIT: Kapitán Bernard teď zrovna jde z Neuhofu do Ratají pěšky, přestože přijel na koni... smh
EDIT 2: Jo a perky jsou vesměs k ničemu. Možná krom bojových komb.
EDIT: Kapitán Bernard teď zrovna jde z Neuhofu do Ratají pěšky, přestože přijel na koni... smh
EDIT 2: Jo a perky jsou vesměs k ničemu. Možná krom bojových komb.
@Brasikona (05.01.2021 21:25): Nevim, ale ve whs pracovalo mraky lidi, kteri delali na M2 (spoustu odeslo, ale ne vsichni) a z M1 se taky neco najde.
@AiMLEzZz (05.01.2021 21:27): Verze 1.2 má nastavení obtížnosti, ale i původní 1.0 mi přijde primitivní (o tom většinou mluvím), ráda tím provokuju starší hráče, protože já to prošla a ani jsem tehdy nevěděla, jaký to byl pro všechny strašák a že je to legenda :D
Závod šel na první pokus, ale třeba cesta na Talmberk, kterou tu zmiňuje Guldy (předpokládám tedy, že mluví o tom), mě stála dost času, opakování i nervů :D A samotný talmberský závod se dá naštěstí vzít přes lesy mimo cesty, to v Mafii nejde... A ještě si člověk může vzít svého lepšího koně a pak přesednout, jasná výhra :D
Závod šel na první pokus, ale třeba cesta na Talmberk, kterou tu zmiňuje Guldy (předpokládám tedy, že mluví o tom), mě stála dost času, opakování i nervů :D A samotný talmberský závod se dá naštěstí vzít přes lesy mimo cesty, to v Mafii nejde... A ještě si člověk může vzít svého lepšího koně a pak přesednout, jasná výhra :D
@Brasikona (05.01.2021 21:25): Neupravili to pak v nějaké pozdější verzi? Protože já jsem to hrál poprvé spoustu let po vydání a nepřišlo mi to zvlášť těžký.
@Guldy (05.01.2021 21:17): Sakra, tak teď mě fakt zajímá, kdo to byl... :D
(btw. moje oblíbené: závod v Mafii je lehký, change my mind!)
(btw. moje oblíbené: závod v Mafii je lehký, change my mind!)
Vzponimam, jak do studia prisel takovej chlap, mam pocit nejakej skripter Mafie 2. Byl videt chvili myslim v dokumentu od Vortexu. Takovej plesoun sedici pred velkou promitackou a jel na koni. Kdyz tuhle pasaz hral, tak pak zacal chodit po kanclu za ruznyma lidma a vsechny strasne upozornoval, ze tohle bude DRUHEJ zavod v Mafii! Ze to musime nerfnout, ze to je moc tezky, ze takhle to nejde :D
@Paul (05.01.2021 16:31): Nevite nekdo jak dohrat tu misi na zacatku? Furt umiram..
@Gordon (05.01.2021 18:22): ty ses s těmi spoilery nějak rozjel. Co nechat ty, kteří to ještě nedohráli, ať si dějem projdou sami :)?
@watchOut (05.01.2021 16:26): Sorry. :)
@AiMLEzZz (05.01.2021 14:51): jsou tam celkem tři dobyvačné potyčky, tím to ale končí.
@AiMLEzZz (05.01.2021 14:51): jsou tam celkem tři dobyvačné potyčky, tím to ale končí.
@AiMLEzZz (05.01.2021 14:51): Warhorse bylo prodáno Larsu Wingeforsovi (zakladatel Embracer Group), ale Dan Vávra je furt kreativní ředitel, takže vývoji po kreativní stránce stále šéfuje. A podle Klímy by jim do toho Embracer moc neměl kecat. Aspoň dokud tedy budou úspěšní.
@watchOut (05.01.2021 16:26): je to spoiler, ale ne nějak zásadní, hra má sice výživnej závěr, ale vrata k pokračování jsou otevřená. Jdi to dohrát a enjoy :)
@watchOut (05.01.2021 16:26): je to spoiler, ale ne nějak zásadní, hra má sice výživnej závěr, ale vrata k pokračování jsou otevřená. Jdi to dohrát a enjoy :)
@Gordon (05.01.2021 12:40): Aha, takže se tedy jak tak čtu, nemusím na získání meče zpět na konci jedničky těšit, jo? To jsem ani nepotřeboval vědět takhle těsně před dobýváním Talmberku.
@Gordon (05.01.2021 12:40): Whoah, tam nejsou bitvy?! Víš co, radši nic neříkej :).
@pipboy (05.01.2021 14:11): Jak moc velký vliv ještě Vávra na KC, resp. Warhorse Studios má? Neprodal to někomu?
@pipboy (05.01.2021 14:11): Jak moc velký vliv ještě Vávra na KC, resp. Warhorse Studios má? Neprodal to někomu?