@SilentWolf (08.02.2021 17:03): Změna je vždy děsivá a krok do neznáma, člověk musí trochu věřit. Extended Cut nám dal pak náhled na to, že naše víra/odvaha byla alespoň pro začátek dobře mířená.
Diskuze
@Ria Kon (08.02.2021 15:39): Mmch., to už som nechápal ani ja, keďže som sa k tomu dostal relatívne neskoro a už som ich mal updatnuté, tak mi prišlo (jak čo do variability, tak čo do absencie toho New Hope-like nudného klaďáckeho konca hrozne super, jak to bolo poňaté.
@SilentWolf (08.02.2021 17:03): Všechny ty konce jsou otevřené. Tenhle byl nejvíc, jelikož šel ruku v ruce s největší změnou. Změnou, která zamezí jednomu druhu konfliktu, kterého se bojíme do budoucna už teď. A sjednotí vytvořené přírodou a vytvořené uměle. Umožní evoluci odpovídající zvyšujícím se nárokům na civilizace Citadely. Že ti to nedá konečné odpovědi je imho logické. Protože změna je podstatou toho konce.
@Ria Kon (08.02.2021 16:44): a je tam něco, na základě čeho se dalo předpokládat, že to tak sluníčkové opravdu bude? V momentu volby? Tam hodně působí právě to "je to jen videohra", tak se asi nestane že by se najedou ze všech stali huskové. Ale proč by se tak nemohlo stát?
@Flowerpot (08.02.2021 17:02): tak mě naopak přijde červený konec tlačený jako nejhorší tak nějak by default, i barvou. A zelený jako nejlepší. Proto mě to nutí nad tím trochu víc dumat. Jen bohužel je to mnoho let co jsem to hrál a hrál jsem to jen jednou. Tak jak říkám. Nemám munici pro argumenty. Rád se k tomu tématu vrátím, po dohrání legendary edice. Nevylučuji, že se syntézou tentokrát budu souhlasit. Uvidíme. Těším se na to neskutečně.
Já třeba ani nevím, že některé konce nešly dosáhnout. Nevím vůbec o tom, že je odemklý jen červený, pokud člověk zprasí přípravu.
Edit.Nevím co vše dávat do spoileru. Doteď jsem to nějak neřešil, tak se případným nováčkům v sérii omlouvám. :D Nedošlo mi to.
@Flowerpot (08.02.2021 17:02): tak mě naopak přijde červený konec tlačený jako nejhorší tak nějak by default, i barvou. A zelený jako nejlepší. Proto mě to nutí nad tím trochu víc dumat. Jen bohužel je to mnoho let co jsem to hrál a hrál jsem to jen jednou. Tak jak říkám. Nemám munici pro argumenty. Rád se k tomu tématu vrátím, po dohrání legendary edice. Nevylučuji, že se syntézou tentokrát budu souhlasit. Uvidíme. Těším se na to neskutečně.
Já třeba ani nevím, že některé konce nešly dosáhnout. Nevím vůbec o tom, že je odemklý jen červený, pokud člověk zprasí přípravu.
Edit.Nevím co vše dávat do spoileru. Doteď jsem to nějak neřešil, tak se případným nováčkům v sérii omlouvám. :D Nedošlo mi to.
@SilentWolf (08.02.2021 16:04): No ale veď to je celá tá pointa. Že to, čo sa zdalo celý čas byť jasným cieľom, tj. zničenie Reaperov, sa odhalí, že to proste tak jednoducho nejde, a že teda klasický hollywoodsky koniec tu nie je možný. Pretože to ide len za cenu spáchania genocídy, a preto je červený koniec ten najhorší. To nie je žiadne "to mi je ľúto", to je fakt prípad "keď bojuješ s monštrami, daj si pozor, aby si sa sám nestal monštrom." A tu sa ním staneš naprosto nekontroverzne.
@Cathan (08.02.2021 15:55): Nu já si myslím, že to takhle může hrát fakt spousta lidí. Včetně mě. :D Ne že bych byl vyloženě zlej, ale snažím se ve hrách jako DA hodně roleplayovat, k čemuž dopomáhají i ty zlé/kruté skutky, respektive otevírají pro tenhle styl hraní větší škálu možností. Například můj canon Warden byl městský elf, který byl obecně nápomocný, vlídný a empatický, ale jakmile jsem se s ním dostal do části, kdy po návratu do Alienage zjistí, že jeho elfské druhy unášejí tevinterští otrokáři, nechal jsem ho bez milosti všechny do jednoho vyzabíjet, včetně toho šéfa na konci, který tě prosí, abys ho ušetřil. Protože to nějakým způsobem korespondovalo s jeho charakterem, který jsem si pro něj vytvořil.
Pak třeba moje Inkvizitorka byla drsná pragmatička, kterou jsem nechal obětovat Chargery od Iron Bulla, abych tím oslabil protilehlou nepřátelskou stranu. Což pak vyústilo v Iron Bullovu zradu a jeho následnou smrt. Kdyby to bylo na mně osobně, tak bych je určo zachránil, ale v rámci jejího charakteru by to k ní nesedělo.
Souhlasím, že jeden ze základních pilířů té série jsou společníci a jejich vztah k hráčově postavě, ale nemyslím si, že musí být nutně vystavěný na lásce a přátelství. A už vůbec bych tak necharakterizoval celou sérii, přijde mi to jako strašně jednostranný pohled. Třebas i v Baldur´s Gate 2, který také stojí na parťácích a ze kterého DA série čerpala, můžeš mít celou družinu zaplněnou skvěle napsanými zlými parťáky, kteří mezi sebou (a tebou) žádné přátelství necítí, ale i tak to je super dobrodrůžo. :)
Pak třeba moje Inkvizitorka byla drsná pragmatička, kterou jsem nechal obětovat Chargery od Iron Bulla, abych tím oslabil protilehlou nepřátelskou stranu. Což pak vyústilo v Iron Bullovu zradu a jeho následnou smrt. Kdyby to bylo na mně osobně, tak bych je určo zachránil, ale v rámci jejího charakteru by to k ní nesedělo.
Souhlasím, že jeden ze základních pilířů té série jsou společníci a jejich vztah k hráčově postavě, ale nemyslím si, že musí být nutně vystavěný na lásce a přátelství. A už vůbec bych tak necharakterizoval celou sérii, přijde mi to jako strašně jednostranný pohled. Třebas i v Baldur´s Gate 2, který také stojí na parťácích a ze kterého DA série čerpala, můžeš mít celou družinu zaplněnou skvěle napsanými zlými parťáky, kteří mezi sebou (a tebou) žádné přátelství necítí, ale i tak to je super dobrodrůžo. :)
@SilentWolf (08.02.2021 16:04): Je vidět, že ti hlavní motiv syntézy - evoluce, symbióza, porozumění - prostě nesedí. Nebo si ho nepochopil :)
Btw, ten argument "všichni bojovali za zničení reaperů" je dost k ničemu. Půlka světa bojovala za Hitlera a taky to neznamenalo, že to bylo dobře ;)
Btw, ten argument "všichni bojovali za zničení reaperů" je dost k ničemu. Půlka světa bojovala za Hitlera a taky to neznamenalo, že to bylo dobře ;)
@Cathan (08.02.2021 15:55): no ale pokud zelený konec dopadl "dobře" díky tomu, že je tak řečeno v extended cutu, pořád to podle mě neobhajuje takový šílený risk, jakým byl. Ale přeci tam nedají něco jiného než "žili šťastně až nadosmrti" poté, co se lidi bouřili, že jsou konce depresivní. :D
Šlo se tam zničit reapery, členové tvé posádky umírali, aby se zničili reapeři. Ne aby proběhlo nějaké pomyslné znásilnění každé živé bytosti. Ano, umřou Gethové a je mi to líto, ale pořád mi to přijde lepší, než sebrat nekonečno tun sra*** a hodit je do větráku a sekundu před jejich rozprsknutím si umřít. A doufat, že to bude cajk. To by udělal Shepard magor, ne pragmatik. :D
Ale jak říkám, pamatuji si to VELMI mlhavě a možná vůbec nemám pravdu. Proto říkám, že se velmi těším, jestli najednou nezískám jiný pohled. Ale nevěřím, že by byl Shepard za syntézu nějak posmrtně oceňován a vzpomínán.. a stavily by se na jeho počest monumenty.
Šlo se tam zničit reapery, členové tvé posádky umírali, aby se zničili reapeři. Ne aby proběhlo nějaké pomyslné znásilnění každé živé bytosti. Ano, umřou Gethové a je mi to líto, ale pořád mi to přijde lepší, než sebrat nekonečno tun sra*** a hodit je do větráku a sekundu před jejich rozprsknutím si umřít. A doufat, že to bude cajk. To by udělal Shepard magor, ne pragmatik. :D
Ale jak říkám, pamatuji si to VELMI mlhavě a možná vůbec nemám pravdu. Proto říkám, že se velmi těším, jestli najednou nezískám jiný pohled. Ale nevěřím, že by byl Shepard za syntézu nějak posmrtně oceňován a vzpomínán.. a stavily by se na jeho počest monumenty.
@Ria Kon (08.02.2021 15:39): Jop, já jsem jeden z těch šťastných, kteří dohráli už s Cutem a plakal jsem jak želva. Přišlo mi to jako perfektní konec. Tohle může být dobré, ale ti kteří by považovali zelený konec za komunistickou eugenickou genocidu či tak něco, ti si to budou myslet pořád. Myslím, že se někdy pustím do akademické studie, která zjistí určující charakteristické vlastnosti, které mají lidí zastávající určitý konec. Bylo by zajímavější než si mnozí myslí.,
@Tarhiel (08.02.2021 14:05): Jo, ale pak by ten konec zvolil každý. Zelený konec považuji za perfektní, ale uvědomuji si tam to velké ALE. Červený konec má ale za ALE tu nespravedlivou genocidu, , což je pro mě nekonečně větší problém.
@Vurhor (08.02.2021 10:51): Good point, kdo ale reálně tak DA hraje? Samozřejmě, že ta možnost tam je, ale většina lidí se nesnaží hrát za Voldemorta a i kdyby, stejně na ně na hra musí působit skrz společníky atd. Když si vzpomenu na Dragon Age, nenapadne mě nejdřív Arcidémon či tak něco, ale truhlík Alistair, zpívající Leliana, uzavřena Morrigan, poučující Wynne, můj miláček a všechny jejich příběhy a problém. To samé v Dragon Age 2, kde je význam přátelství nesourodých lidí ještě výraznější. Člověk může jít proti proudu, ale je to jistě hlavní a zamyšlené téma hry.
@Tarhiel (08.02.2021 14:05): Jo, ale pak by ten konec zvolil každý. Zelený konec považuji za perfektní, ale uvědomuji si tam to velké ALE. Červený konec má ale za ALE tu nespravedlivou genocidu, , což je pro mě nekonečně větší problém.
@Vurhor (08.02.2021 10:51): Good point, kdo ale reálně tak DA hraje? Samozřejmě, že ta možnost tam je, ale většina lidí se nesnaží hrát za Voldemorta a i kdyby, stejně na ně na hra musí působit skrz společníky atd. Když si vzpomenu na Dragon Age, nenapadne mě nejdřív Arcidémon či tak něco, ale truhlík Alistair, zpívající Leliana, uzavřena Morrigan, poučující Wynne, můj miláček a všechny jejich příběhy a problém. To samé v Dragon Age 2, kde je význam přátelství nesourodých lidí ještě výraznější. Člověk může jít proti proudu, ale je to jistě hlavní a zamyšlené téma hry.
@SilentWolf (08.02.2021 14:35): Mě upřímně zajímá, jak na konce budou reagovat lidé ME nepolíbení. Třeba se dozvíme, že absolutně nepochopí, proč kolem toho bylo také haló, vzhledem k tomu, že dostanou rovnou Extended Cut.
Jedině červený!... :D
Popravdě depresivnější zakončení mainstream hry, než je zelený konec neznám. To už je milosrdnější zhasnout plamen v Dark Souls. :D
Ne, opravdu se nejvíc těším na to, jak ty konce budu vnímat dnes. S velkým odstupem času a se semknutějším zážitkem z celé trilogie. Tak uvidíme. :D
"I'd rather die than live that"
Shepard. Paragon. Mass Effect 1.
Popravdě depresivnější zakončení mainstream hry, než je zelený konec neznám. To už je milosrdnější zhasnout plamen v Dark Souls. :D
Ne, opravdu se nejvíc těším na to, jak ty konce budu vnímat dnes. S velkým odstupem času a se semknutějším zážitkem z celé trilogie. Tak uvidíme. :D
"I'd rather die than live that"
Shepard. Paragon. Mass Effect 1.
@Flowerpot (08.02.2021 13:58): Mne po tom všetkom ako jediný dával zmysel, akurát sa mi nepáčilo, že človek nemal možnosť zničiť Reaperov bez zničenia Gethov - lebo toto by urobil môj Shepard.
@Tarhiel (08.02.2021 10:36): Ježiš, prosím nie červený koniec. Ten mi príde ako najviac lame a nefunkčný, a ostatne s tým implicitne súhlasia aj mechanizmy hry, keď ho prezentujú ako najhorší/najmenej uspokojivý v zmysle, že je jediný dostupný, ak človek sprasí prípravu. Navyše je úplne drasticky v rozpore s jednaním mojej Shepard, takže ak by sequel naväzoval naň, nemohlo by to byť moje headkanonické ME univerzum.
Inak súhlas so sentimentmi, že ME trilógia je naprosto uspokojivo uzavretá a žiadne updaty nielenže nepotrebuje, ale myslím, že jej môžu len potencionálne uškodiť.
Inak súhlas so sentimentmi, že ME trilógia je naprosto uspokojivo uzavretá a žiadne updaty nielenže nepotrebuje, ale myslím, že jej môžu len potencionálne uškodiť.
@Malignus (08.02.2021 13:24): Nerad bortím tvé představy o labutích písních, ale DA story mají naplánováno na více než čtyři díly a nadlouho dopředu. Mike Laidlaw, jenž poté co BW opustil, prohlásil, že už mají připravenou kostru příběhu pro DA5 a další díly se plánuji :D
Důvod proč DAI nebyl takový clusterfuck jako Andromeda a Anthem byl v tom, že příběh k DAI měli hotový ještě před dokončením DAO. Tudíž se mohli soustředit cíve na pekelný frostbajt. DA2 nebyl údajně vůbec v plánu a produkce byla ultra urychlená.
Důvod proč DAI nebyl takový clusterfuck jako Andromeda a Anthem byl v tom, že příběh k DAI měli hotový ještě před dokončením DAO. Tudíž se mohli soustředit cíve na pekelný frostbajt. DA2 nebyl údajně vůbec v plánu a produkce byla ultra urychlená.
@Vurhor (08.02.2021 10:23): Ohledně Dragon Age si nedělám iluze, že by se to podařilo dotáhnout do úspěšného konce. Na rozdíl od Mass Effectu nebyl designovaný jako trilogie. Navíc byl příběh druhého dílu v důsledku politiky EA osekaný a rozseknutý do dvou samostatných her. Čtvrtý díl bude labutí písní série.
@SilentWolf (08.02.2021 11:50): Unáhlený Vlku, jak jsi přišel na to, že protivný, leč milý Pajmič cítí křivdu? :D
@pajmič (08.02.2021 11:23): ukřivděný Pajmiči, naprosto ti rozumím. Klidně v tom pokračuj. :D
@SilentWolf (08.02.2021 11:11): Jménem oslovuji výhradně ty, kteří mě velice upoutali svým myšlenkovým pochodem, který přetavily v písemné slovo. Však neměj obavy, Tichý Vlku, ležíš MI na srdci stejně tak jako kolega Jab :D
@pajmič (08.02.2021 11:05): to neustále oslovování někoho, na koho stejně reaguješ, je jeden z nejotravnější gimmicků posledních 10 let databáze. :D Blahopřeju.
@Jab (08.02.2021 10:59): Ber to co jsem řekl s nadsázkou, drahý Jabe. Ale když mluvíš o těch "tools" zajímalo by mě jestli BW konečně dostane rozum a pro ME next sáhnou na UE5. Bylo by hezký, když se ted vrátili do BW někteří veteráni, kdyby měli technologii, která je naprosto anální pro něco systémově komplexnějšího než FPS a závodní hry.
@pajmič (08.02.2021 10:51): Bez zdrojáků těžko. V ME upravovali hlavně grafiku. Zbytek byl imho dost dření. Jakkoliv některé ty mody měly fajn nápad a i něco objektivně přidaly. Třebas ten, co vylepšoval poslední misi ve trojce. Pokud nemáš dobré tools a k tomu možnost, jak s hrou zdárně manipulovat, tak mody mohou zasáhnout jen ocamcaď pocamcaď.
@Ria Kon (08.02.2021 10:48): "Tell me another story about the Shepard"
Třeba to je výmysl jednoho senilního dědy, který vypráví space soup oepry svému vnoučkovi. Proč by tedy nemohl časem vymyslet pokračování se zeleným světýlkem, že :D
Třeba to je výmysl jednoho senilního dědy, který vypráví space soup oepry svému vnoučkovi. Proč by tedy nemohl časem vymyslet pokračování se zeleným světýlkem, že :D
@Cathan (08.02.2021 10:49): Neboj se, MODDEŘI ti zajistí, aby tvá rozhodnutí nepřišla v niveč, všichni budou zeleně světýlkovat pokud si přeješ syntézu, v případě control budou skyboxy jedna velká Shepardova hlava :D
@Cathan (08.02.2021 10:24): A co když hraješ všechny tři hry za hajzla? :) Obzvlášť Originy, kde můžeš prodat duši posedlého chlapce za moc, případně ho podříznout (a předtím surově uhodit jeho matku, která tě prosí o milost). Nebo zabít Lelianu o ostatků Andraste, Wynne ve věži mágů, nebo nechat popravit Alistaira po Landsmeetu.
U ME se s tím dá možná souhlasit, protože renegade Shepard není vyloženě zloun a jeho vztah k posádce je daleko propracovanější, ale u Dragon Age bych to nehledal.
@Jab (08.02.2021 10:25): To já taky, ale jelikož neměl v Originech voice actora, tak pochybuju, že tak učiní. Anderse jsem původně chtěl popravit na místě, ale to by se z něj pak stal opěvovaný mučedník. :)
U ME se s tím dá možná souhlasit, protože renegade Shepard není vyloženě zloun a jeho vztah k posádce je daleko propracovanější, ale u Dragon Age bych to nehledal.
@Jab (08.02.2021 10:25): To já taky, ale jelikož neměl v Originech voice actora, tak pochybuju, že tak učiní. Anderse jsem původně chtěl popravit na místě, ale to by se z něj pak stal opěvovaný mučedník. :)
@Ria Kon (08.02.2021 10:48): A pak Mass Efffect: Something Else²?
Teď mě hlavou prolítla úplně šílená myšlenka, že dostaneme Mass Effect: Something a bude sledovat linku destroy a za x let Mass Effect: Something Else a bude sledovat linku třeba synthesis. S Andromedou to stejně začíná smrdět alternativními realitami :D
Btw, je mi jasné, že se to nestane ;)
Btw, je mi jasné, že se to nestane ;)
@Ria Kon (08.02.2021 10:42): Teď mám ještě menší chuť je v tom podporovat xDD
@stepankoby1 (08.02.2021 10:41): Já mám taky za "kánon" zelený, a taky myslím, že červený dává asi největší teoretický smysl, ale modrý naštve nejméně lidí.
@Cathan (08.02.2021 10:39): Hlavně ať tam ten chlap není. Vždyť přežil z masa a kostí jen ve specifickém případě jednoho z těch konců. Ta recyklace charakterů... S tím mám u Bioware ohromný problém. Viz Revan či Vitiate/Valkorion v SWTOR.
@Cathan (08.02.2021 10:21): Myslím si, že "UNI" status konce ME3 udělat pro pokračování nelze. Rozhodně ne za života Liary. Ale můžou vybrat jeden konec (pravděpodobně destroy) a sledovat jeho příběhovou linku. Je to jen slovíčkaření, ale vlastně to není kanonizování. Jen se podíváme, jak to dopadlo v případě, že Shepard(ová) zvolil červený konec.
Nikdo neříká "tohle se stalo", ale "pokud jste zvolili destroy, tohle se dělo dál."
Nikdo neříká "tohle se stalo", ale "pokud jste zvolili destroy, tohle se dělo dál."
@Cathan (08.02.2021 10:39): To chci vidět, jak by vysvětlovali fandům. :D Taky mám svůj zelený konec. Ale jedině červený v tomhle případě dává smysl pro pokračování, které však, jak neustále tvrdím a v čem souhlasím s Vurhorem a Jabem, přesně z tohohle důvodu není potřeba.
@Tarhiel (08.02.2021 10:36): Já fakt lobuji aspoň za modrý konec. Tam je aspoň Shepard "na živu" jako A.I.
@Cathan (08.02.2021 10:21): To si myslim, ale už teraz je mi jasné, že si vyberú len jeden z tých koncov ako kanonický, pravdepodobne červený, pochybujem, že by robili rôzne rozjazdy pre rôzne konce, príliš náročné, problém naviazať na koniec trojky bude celkovo.
@Vurhor (08.02.2021 10:23): Tak, ako ju ukončili, to bude problém, inak súhlas, z ME3 bolo jasné, že to má byť koniec príbehu, no zhľadom na to, ako sa im to ne/podarilo...
@Vurhor (08.02.2021 10:23): Tak, ako ju ukončili, to bude problém, inak súhlas, z ME3 bolo jasné, že to má byť koniec príbehu, no zhľadom na to, ako sa im to ne/podarilo...
@Jab (08.02.2021 10:25): Anders na hrad! :D
@Vurhor (08.02.2021 10:23): +1
A u DA bych zrovna návrat Wardena ocenil. A pár postav z prvního dílu k tomu. ;) A pověšení Anderse. :)
A u DA bych zrovna návrat Wardena ocenil. A pár postav z prvního dílu k tomu. ;) A pověšení Anderse. :)
@Vurhor (08.02.2021 10:23): Má pravdu, o tom je vlastně jako DA na ME primárně, proto se taky jedná o moje oblíbené hry.
@Tarhiel (08.02.2021 09:42): Upřímně si myslím, že trilogie žádné pokračování (nebo spin-off po jejím konci) fakt nepotřebuje.
Já spíš koukám po Dragon Age čtyřce, ale vzhledem k tomu, že narrative director té hry je člověk, který v jednom ze svých tweetů napsal, že "Dragon Age série je o lásce a přátelství", tak jsem poněkud skeptický. :D
Já spíš koukám po Dragon Age čtyřce, ale vzhledem k tomu, že narrative director té hry je člověk, který v jednom ze svých tweetů napsal, že "Dragon Age série je o lásce a přátelství", tak jsem poněkud skeptický. :D
@Tarhiel (08.02.2021 09:42): Ve skutečnosti je to dost děsivé, protože na JAKÝ konec? Buďto se skutečnou hecnou, a udělají hru, která bude nějak navazovat na všechny tři konce, nebo naštvou neskutečné množství hráčů.
@pajmič (08.02.2021 09:07): Áno, to mal, to si pamätám, i keď vtedy mi to také neprišlo, ale po vydaní dvojky to bolo očividné.
Inak ma prekvapilo, že chcú nadviazať na koniec ME3 v novom dieli, tak snáď to tentokrát neodkašlú, moc rád by som si zahral dobre urobený nový ME :)
Inak ma prekvapilo, že chcú nadviazať na koniec ME3 v novom dieli, tak snáď to tentokrát neodkašlú, moc rád by som si zahral dobre urobený nový ME :)
@pajmič (08.02.2021 09:07): Taky že odmítaly. Byl to bug a těžko se odstraňoval.
Mody sem si nainstalovala a než sem si to stihla zahrát, tak oznámili LE xD
Mody sem si nainstalovala a než sem si to stihla zahrát, tak oznámili LE xD
@pajmič (08.02.2021 09:07): Já to hrál s ALOT a ALOV. :-D
Já když vidím ty rozdíly na obrázcích, tak mě to úplně dostává :D Já sice věděl, že Mass Effect je graficky nejhorší díl série, ale při hraní jsem to asi vždycky odfiltroval a ani mi to nepřišlo :D
@Ria Kon (08.02.2021 09:04): Ale MODY, MODY!! Ty mody, které chudáci konzolisti neviděli ani na obrázku :D By mě zajímalo kolik procent PC hráčů to s těma modama vlastně hrálo.
@SilentWolf (08.02.2021 09:05): Garrus měl hlavně neuvěřitelně rozmázlý obličej v ME1....jako by se textury odmítaly načíst.
@SilentWolf (08.02.2021 09:05): Garrus měl hlavně neuvěřitelně rozmázlý obličej v ME1....jako by se textury odmítaly načíst.
@Ria Kon (08.02.2021 09:04): já nezapomněl, pamatuji jak jsem hledal nějaký mod na Garrusovo brnění. Protože to vypadalo odporně. Skoro až jako bug.
Kdo z vás taky zapomněl, jak kostičkaté byly původní textury ME? Jediné ucházející byly textury obličejů. Nostalgie očividně remasteruje lépe, než vývojáři :D
@Cathan (07.02.2021 12:35): Už vidím tu Elrondovu poradu v Roklince:
Gandalf: "Musíme rozhodnout, co uděláme s Prstenem moci."
Elrond: "No, s pornem nemůžeme šlápnout vedle. Proto jste se tu všichni sešli."
Gimli: "Tak na co ještě čekáme?!"
Gandalf: "Musíme rozhodnout, co uděláme s Prstenem moci."
Elrond: "No, s pornem nemůžeme šlápnout vedle. Proto jste se tu všichni sešli."
Gimli: "Tak na co ještě čekáme?!"