Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (14.02.2021 21:14): Tohle mi není jasné... Ty textury na tom brnění jsou citelně více mázlé. Oproti tomu ALOT screenu je ten rozdíl výrazný. Granted, to je také o dost větší obrázek. Ale při současném srovnání to přece to na první pohled není žádná velká soutěž. Zatím ALOT vyhrává jasně. Nicméně pro přímé porovnání je potřeba počkat až LE vyjde.

@Gordon (14.02.2021 21:19): Který?
Imho u jedničky mody lepší. U dvojky o velký kus lepší (tam mě ten rozdíl u Grunta až šokoval). U trojky to může být skoro vyrovnané. Ale třebas u té Liary měli moddeři evidentně více času na přemýšlení, co konkrétně vyladit, aby vypadala více "reálně". Remaster to upscaloval (a asi i přímo upravil textury) a přidal na rtěnce. :) To stejné (well bez rtěnky :)) je vidět ostatně i u Garruse v jedničce. Tam je také na první pohled jasné, že moddeři měli roky nejen na vylepšení textur, ale i na celkové vyladění obličeje a zbroje tak, aby byl na pohled reálnější. A co si budeme povídat i dalece více cool. :)
Damn Habík mi do toho skočil. Neva. Alespoň je to oddělené. :)

Kasumi z ME 2 z modu (tady berte na vědomí, že kvůli té cool pozici z animace musíte trochu přemýšlet, o kolik jsou ty její textury z modu lepší)
https://youtu.be/HJa_sY0f8jM?t=315

ALOT mod k ME 2:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 86232-1609629768.png

Ještě juknu na trojku. ;)

@Radecker (11.02.2021 09:21): +1 Tam nevím, proč se tolik snažili ten její obličej tolik "vymodelkovat".

P. S. Trojku asi nedám. Jak se tam nepohodli moddeři, tak spousta věcí z ALOTu vypadla. A najít screenshot z ME 3, který by plně reprezentoval scénu s mody v porovnání s těmi z videa by zabrala mraky času.

Alespoň Liara ale (zase video nechte doběhnout k remaster verzi):
https://youtu.be/HJa_sY0f8jM?t=510

Vs ALOT:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 82842-1322344414.png
@Jab (11.02.2021 08:50): No já už jsem si po zhlédnutí toho prvního traileru říkal, ž čeho jako nemám být zklamaný. Jestli mi má stačit, že to není průser typu XIII, a že mi Garrus na konci řekne "You were born to do this" :-) Nevím, připadá mi to jako málo a opravdu je to líné, což někteří asi budou obhajovat jako "s úctou dělaný remaster". Loni jsem hrál trilogii s ALOT a ALOV a na první pohled tam není rozdíl a na druhý pohled je remaster opravdu horší. U té Ashley mi snad připadá, že i původní verze bez modů vypadá lépe.
Upozorňuji předem, že to je celé bez reshade modů (anžto obrázky jsou přímo z konkrétních modů). Hodnoťte tedy jen kvalitu textur.

Prosím porovnejte z videa odsud (počkejte na remaster texturu):
https://www.youtube.com/watch?v=HJa_sY0f8jM&t=30s

s tímto z ALOV:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 4849-1604843217.jpeg

či ALOT
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 9577847-69104300.png

Ashley z remasteru ME 1:
https://youtu.be/HJa_sY0f8jM?t=64

Ashley z MEUITM k ME 1:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 990704-892415971.png

Garrus z remasteru (zase nechte doběhnout z origo verze k remasteru):
https://youtu.be/HJa_sY0f8jM?t=215

Garrus z ME 1 MEUITM modu:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 91206-1217812627.png

Tohle už je velký joke. Remaster Citadela (zase nechte doběhnout video k remasteru):
https://youtu.be/HJa_sY0f8jM?t=92

ALOT mod k ME 1 Citadela:
https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 78045-1398855233.png



Celé video:
https://www.youtube.com/watch?v=HJa_sY0f8jM

Já samozřejmě nechám posouzení na vás, ale imho je to stran grafiky dosti líný remaster. Hlavně to rozmazání textur za postavami... Tam se imho kolikrát žádný upscale nekonal. A ano, mody to (kvalitu textur) imho umí lépe. Musíme tedy doufat, že budou rychle s remasterem kompatibilní.
Dragon Age 2 a Mass Effect 2 mají něco společného - a to sakra hodně nevyužitý potenciál. Jen u DA2 je to vidět na první pohled.
Ty konce jsou fajn. Nejradši mám to fňukání, že červený vyžaduje genocidu gethů a EDI k tomu. Tam se úplně tetelím blahem, že alespoň takhle na konci nebyl Shepard ta "pohádková" Mary Sue. A hráči nedostali ten nejdebilnější konec na světě, kdy vše dobře dopadne a zlouni jsou potrestáni.
@Charllize (08.02.2021 20:40): Teď nevím, jak to s tou kanoničností myslíš (ironicky?). Njn, to je prostě trademark - někdo má chlupatý hrudník, někdo červenou šmouhu, jiný má za matku "ukecanou starou babiznu". :-D
Koukám, že se tu dnes sešlo dost lidí, co nahlíží na konce rozumně... jaká to rarita :D
@stepankoby1 (08.02.2021 20:33): Mně upřímně nejvíc vadí ten argument, že na konec nemají rozhodnutí během trilogie na konci žádný význam. Jako wtf? Co hráči čekali? Že tu bude doslova 1001 konců podle každé jednotlivé volby? Nemluvě o tom, že stále záleží na volbách, protože ty tvoří svět v kterém budou postavy žít. Barva je jen kulisa toho světa.
@Ria Kon (08.02.2021 15:39): Přesně takovou reakci jsem vskutku měl já (první pt 2017) i další lidi, kterým jsem ME představil. Ani si při hraní nepředstavili, že tam nějaká kontroverze být má, a byli překvapení, když jsem jim poslal původní konce. Proto mám u Extended Cutu docela vysoké hodnocení, přirozeně tam zapadá. A už jsem se ohledně toho ocitl v několika slovních přestřelkách. Úplně v pohodě beru výtku, že nejsou dostatečně rozvedené (pravda, žádný Návrat krále to není), ale povyk kolem nich ještě dnes mi přijde neskutečně přestřelený. Zvlášť když se kvůli nim odsuzuje celá trojka, ne-li rovnou trilogie, už se oháním. :D
@pajmič (08.02.2021 13:44): Ray Muzika se vyjádřil před vydáním Mass Effect 2 jednoznačně - Mass Effect byl plánován jako trilogie, ale Dragon Age se dalších dílů dočkat nemusel, i když byl plánovanej jako základ nový značky.

O tom právě píšu - Původně se měl Dragon Age: Exodus a Exalted March točit okolo konfliktu templářů s mágy, který se Hakwke snažil vyřešit, zatímco se společně s Armadou a Starkhavenem snažil odrazit invazi Qunari + Chantry, který se snažil dostat pod kontrolu Red Lyrium. Taky Cullen, Cassandra, Leliana, Sebastian, Isabela a Nathaniel měli mít mnohem větší roli, než nakonec měli. Ale protože EA tlačilo na vydání, rozhodli se BW udělat v podstatě neplánovaný origin story pro Hawkea s tím, že zbytek dodají v Exalted March. ten byl ale nakonec zrušen, protože neměli dost lidí na současný překopání Frostbite (na což EA tlačilo) a současný vývoj DLC. Proto Exalted March zrušili a snažili se co nejvíc z toho narvat do Dragon Age: Inquisition, včetně Hawkea, což se nelíbilo EA, který nařídili novýho hlavního hrdinu z důvodu neúspěchu Dragon Age II. Solas a děj kolem něj byl plánovaný ještě před Dragon Age: Origins, ne Dragon Age: Inquisition jako takový. Zajímavostí je, že Solas původně neměl být v Dragon Age: Inquisition, ale až v dalším díle. Přidanej byl, protože s nařízeným zakonzervováním a pohřbením DA2 ze strany EA se muselo zahodit dost příběhových linek.
@Ria Kon (08.02.2021 19:07): nevím co bylo dřív, jestli vejce nebo Zevran.. :D

Ale já myslím Mass Effect 1, kde Liara pobouřila nějakou paní, které zas pak hráči reviewbombili knížku. A to vyšlo dřív než Dragon Age.
Já měl Kaidana vždycky rád, ačkoliv znám názor fandomu na něj, takže u mě no problema. Ale upřímně, Mass Effect má tuhle možnost neuvěřitelně osekanou. Jestli má ME 2 nějakou chybu, tak že tam nedali nějakou dobrou male on male romanci.
Nedali možnost balit Kaidana už v jedničce, takže náprava reputace se nekoná.
Ale zbytek vypadá... přijatelně.