Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cathan (25.02.2021 20:18): To nelze dost jednoduše provést. Podle mě (je to spíš takové moje přání pro případ, že se rozhodnou cucat si z prstu), pokud bude nějaký seriál, který bude vytvářet paralelní příběh k hrám nebo se odehrávat až po hrách. Game of Thrones jsem neviděl, tudíž nevím, jak moc je dobré, že je mrtvé a je jiná doba. :-D :-D
@Malignus (25.02.2021 20:15): Je jiná doba, Game of Thrones je mrtvé ;) Dnes se seriály točí poněkud jinak. Spíše myslím, že udělají seriál podle her a na to pak bude navazovat kánonicky nová hra.
mne ti mužský Shepardovia prišli tak nesympatickí , že som mal od začiatku jasnú predstavu - blondína s krátkym účesom
Nah. BroShep i Liara bude zaručeně kánon. Nejen, že to určitě byl hlavní scénář, ale taky to tak hrálo nejvíce hráčů. A Shepy bude pravděpodobně soldier, no biotic for our baby.
Shepard bude žena s mužským hlasem a muskulatůrou Henryho. Spor vyřešen, SJW spokojeni, harmonie dokonána :D
Asi je to jasné. Udělají seriál a na jeho kánon bude navazovat další díl. Good one EA, good one.
Asi jsem to máznutí ještě dobré neviděl. Je to vždy jak kdyby padesát metrů od hráčovy postavy už začínal obraz malovaný vodovkami. Realistické je to naopak méně.
@Cathan (22.02.2021 22:25): rozmazání pohybu je dobré pokud se udělá dobře, což většinou není. Naopak ultra ostry pohled, co si tu všichni chválíte, je méně realistický a uvěřitelný, takhle lidské oko, v tomto případě oči hlavního hrdiny, nefungují.
@Ria Kon (21.02.2021 13:07): já mám rád v každém případě ostrost a kontrast, než efekt, jako když se na obrazovku díváš přes mokrý toaletní papír. Takže moc takových těch post process efektů nechápu. Ale asi to šetří výkon no.
@SilentWolf (20.02.2021 21:19): U filmů s HDR si přepínám do jiného obecného nastavení obrazu (také to "přirozený, film, dynamický, sport" atd.), jinak je moc temný obraz. Možná by to taky pomohlo.

Jinak MELE je minimálně pro konzole potvrzeno s HDR (je tak propagováno).

@pajmič (20.02.2021 15:59): Chromatická aberace je zlo lidstva. Depth of field je plus, pokud je dobře implementován (otřesný případ je Skyrim enhanced edice). Bloom sem nikdy moc nepostřehla, ale ambientní okulze je mocná čarodějka, o kterou se při nedostatku výkonu peru do poslední chvíle.
Já pořád nevím, zda jsem schopen nějak poznat jednotlivé grafické efekty (jako laik), nicméně co hraju na nové OLED telce a PS5, tak fakt vnímám něco jinak.. a řekl bych, že je to právě to HDR. Ale donedávna jsem si myslel, že je to vlastně ten ekvivalent Bloomu :D takže já nejsem asi ten pravý, aby nějak hodnotil grafiku. Ale pociťuji najednou propastný rozdíl v "něčem".. občas je to sice divně zažloutlé, když se třeba HDR zapne u nějakého filmu tak je zbytečně zažloutlý jak nějakým nostalgia filtrem a já mám rád ostrost a kontrast.. ale taková Tsushima, nebo Control.. to je slast.
@Gordon (20.02.2021 20:50): To bych neřekl. Spíše bloom může mít s HDR nějaký smysl. Každopádně je nás pět a půl celkem, co to na PC můžeme hrát v nějakém opravdovém HDR. Čili bloom tam tak bude tak či tak.
tonemapping, volumetrické osvětlení/mlha, depth of field, bloom, subsurface-light scattering, ambientní okluze, real time dynamic reflections (po RT to nejmodernější).

Zda se, že starý UE3 ždímají jako citron do poslední kapky.
Mody mám nainstalované, nic proti nim, ale Mordin je jednoznačně lepší v MELE. Znatelný rozdíl v přístupu je, že BW se soustředilo převážně na pohledovou část (stejně jako při vytváření původních her) a modeři na to jdou z gruntu (když si vezmou určitou texturu do parády, projedou jí se stejnou péčí do palce u nohy).
Zatím mi to přijde tak vyrovnaný. Co jsem porovnával toho Mordina, přijde mi, že některý detaily jsou lepší v remasteru a některý v ALOT...