Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dnes to bude dohrané, těším se. Zatím musím říct, že jsem si měl dát vyšší obtížnost. Na muže v černém stačí 2 rány z pistole do hlavy, to je trošku pod úroveň. Gunther a Walton, nebo jak se jmenuje, byli taky až moc v pohodě. Ale jako ne že by to nějak vadilo...

Ještě poznatek k té ráně kuší uspávadlem do hlavy. Přijde mi, že zásahové zóny jsou natolik promakané, že berou v potaz přilbu. Několikrát se mi stalo, že ta 1 rána do hlavy nestačila, přesně jak psal hanák, ale když jsem loadnul a střelil přesně do obličeje nebo krku, najednou to šlo.
@Cobot (16.04.2021 11:03): Já přišel na to, jak se tam dostat, asi až při pátém hraní... :) A vždycky na to padne spousta energie na regeneraci/lékárničky (které stejně jinak moc nevyužívám, tak co).
@H34D (15.04.2021 12:45): To je poprvé, co vidím, že v souvislosti s Deus Ex se mluví o "misích". Nikdy mě nenapadlo o tom tak uvažovat, ani jsem nevěděl, že je to někde takto vedeno. V hlavně jsem to měl spíše vždycky poskládané jako New York - Hong Kong - Paříž - Finále :-)
Zatím mě pozitivně překvapuje délka (hry). Mám u save napsáno odehráno 14 hodin, reálně to musí být přes 20, když započítám save/load a přitom jsem akorát vstoupil do 9. mise ze 13. Celý Hong Kong byl brán jako jedna mise, přitom byl obrovský, zabral tak 4 hodiny.
@H34D (12.04.2021 13:48): Mně se pravidelně stává, že po přestřelce v Lucky Money po mně jdou ti tři policisté z pasáže. Přitom jsem nic nekradl, nikam se nevloupal atd. Je to asi tou přestřelkou, ale to bylo v tom klubu, čili daleko od nich, nemohli mě vidět ani slyšet a navíc to byla, sakra, sebeobrana.
@H34D (12.04.2021 13:48): Já mám pocit, že se mi to také stalo a možná že ne jednou :D Protože situaci, kdy jsem nejdříve musela pozabíjet strážné v klubu, než pokecám s bossem, mám v živé paměti. I když mám pocit, že nejednou jsem se k němu i proplížila nějakým tím bočním vchodem.
Ty jo, kdybyste viděli, jaký bug se mi včera přihodil, tak byste si vytrhli prdel, hodili ji na zeď a propluli skrz ní do jiné dimenze. V Hong Kongu je jeden z prvních úkolů promluvit s Maggie Chow, která by Vás správně měla poslat pro důkazy do policejní stanice, pak zpět k ní, vzít tam světelnou šavli, a pak do klubu Lucky Money. Já jsem ale šel do Lucky Money úplně jako první, protože jsem to nevěděl. To samo o sobě samozřejmě nevadilo, hra na to byla připravená, s triádským bossem jsem odklikal nicneříkající mini-konverzaci a dále hra čekala, až půjdu k Maggie a pak se vrátím s šavlí. Jenže, já jsem při odchodu z klubu vyloupil Quick Stop obchod, kde jsem rozbil výlohu, takže to aktivovalo místní stráže. Těm jsem sice utekl, ale bug nastal, až jsem dokončil quest s Maggie a chtěl se do klubu vrátit. Jakmile jsem se přiblížil v klubu do konferenční místnosti, z které je jediný vstup k triádskému bossovi, sesypaly se na mě všechny stráže. Nedalo se proplížit, aniž bych nemusel vykosit prakticky celý klub. Takže jsem to zkusil proběhnout a rychle aktivovat konverzaci s bossem. To se podařilo, ale během poklidného hovoru se kolem mě seběhlo tak 10 vojáků a stříleli do mě ze všech stran + sekali mečem, zatímco jsem se v klidu vykecával s bossem. Samozřejmě okamžitě, jak konverzace skončila, padl jsem mrtvý k zemi. Takže jsem skutečně musel nejdřív většinu klubu vystřílet (uspat). Pak do klubu vtrhli MJ12, kteří mě měli jakože sledovat, ale už neměli s kým bojovat, kromě mě... No, tak jsem utekl.
Já jsem se ho pokoušel zachránit, ale zatlačili mě z chodby zpátky do místnosti a nakonec jsem ju neuhájil.
@H34D (11.04.2021 22:19): jo, když jsem to hrál poprvé, taky jsem tu chybu udělal. Člověk prostě nečeká takovou reaktivitu když je zvyklej na lineárnosti. Až budeš hrát Cyberpunk, tak si na tenhle moment vzpomeň, je tam taková hezká homage týhle situaci :)
@John Mirra (11.04.2021 16:01): Tak ten hasičák nefunguje vždy, i na fandom píšou, že jen někdy.

@Paul (11.04.2021 19:25): Nevěděl jsem, že může dopadnout jinak, až teď jsem si to vygooglil a hra u mě získává další respekt. Já jsem samozřejmě po zkušenostech s hrami jako Half-Life a spol. předpokládal, že se jedná o nascriptnovanou situaci, takže poté, co jsem na Paula pro jistotu párkrát kliknul, jsem zdrhl oknem...
Hong Kong je po NY nebo před? Už si to nepamatuju. Zajímalo by mě jak H34Dovi dopadl Paul :)
Z velkejch zbraní jsem ve všech průchodech s sebou tahal jen GEPku na boty. Všechno ostatní mi přišlo celkem zbytečný. A sniperka podle mě zabírá moc místa vzhledem k tomu, že pistole se dá omodovat tak, že sniperku slušně zastoupí.
@hanak_v_exilu (11.04.2021 15:46): Tak třeba já to sem tam řeším. Jen tak pro sebe, abych se lépe vžil do hry... Tudíž je to individuální. :)

Teďka jsem v Hong Kongu, odstřelovačku asi nevyužiju, zatím jsem všechny upgrady sypal do kuše a pistole. A nevzal jsem plasmu, protože zabírala moc inventáře, snad toho nebudu litovat.
A proto jsem se zaměřil na odstřelovačku. Tam stačí rána do hlavy vždycky. Na dálku, ze skrytu, BUM a je po problému.
@H34D (10.04.2021 16:33): Ono to asi funguje tak, že při zásahu do hlavy dostanou celé DMG najednou a při zásahu do těla dostanou v součtu totéž DMG, jen v několika "dávkách". Ale to jsem nikde nečetl, je to jen má domněnka.
Tak pro zajímavost, v té 4. misi (útěk z cely) jsem poprvé narazil na vojáky, kterým nestačila ani jedna šipka uspávadla do hlavy a ne nemyslím tím Men in Black. Na druhou stranu, těm kterým stačí jedna do hlavy, skutečně stačí i jedna do těla, akorát to trvá déle.
@H34D (10.04.2021 08:04): Napsal jsem to možná trochu zavádějícím způsobem. Při zásahu do hlavy by měl být základní nepřítel uspán okamžitě za předpokladu, že není v "alert stavu" nebo na hráče rovnou neútočí. Naopak třeba při zásahu do těla, dostává poškození postupně a uspí jej to až časem. Že látka ještě působí jde poznat podle toho, že nepřítel běží a najednou dostane jakoby šok, zastaví se a pak se zase rozběhne.

@raisen (10.04.2021 08:46): Jestli je poškození závislé na skillu si přesně nepamatuji, je to klidně možné. A kuše je super krom jiného kvůli tomu, že zabírá v inventáři jedno políčko.
Taky mi headshot uspávací šipkou nepřátele většinou položil hned. Ale hraju to tak dlouho s GMDX, že už ani nevím, jestli to nepřidává on. Btw v GMDX je možné do šipky najít elektrické (šokové) šipky, ty jsou moc fajn. Jen jich je docela poskrovnu.

@H34D (09.04.2021 22:31): Jestli si musíš vyzvedávat zbraně, tak to už bys upgrade na vylepšení dostřelu měl aspoň jeden najít... to jsi ho možná někde minul.
Já mám pocit, že míra a účinnost jedového poškození je dána skillem pistol. Čím je člověk více trénovanější v pistol, tak tím rychleji dojde k omráčení nepřítele.

A zásah šipkou do hlavy dává větší jedové poškození, proto to nepřítele uspí okamžitě, kdežto při zásahu do těla se musí čekat, než to způsobí dostatečné zranění na to, aby byl nepřítel omráčen. Proto není dobré to používat, pokud je nepřítel v blízkosti alarmu a nemá hráč jistotu, že zasáhne hlavu.

Jinak kuše je skvělá na dálku, pokud se patřičně vylepší modifikacemi.
@Phoenix (10.04.2021 00:02): Nó, nechci rozporovat, možná je to opět tím GMDX, ale jedna uspávací šipka do hlavy uspí okamžitě. Do těla je jich třeba víc, anebo možná jak píšeš, musí člověk počkat, to vyzkouším.
@hanak_v_exilu (09.04.2021 20:44): Nějakou dobu trvá, než uspávací látka zafunguje (v závislosti na místě zásahu může nepřítel pobíhat zmateně okolo, střílet a postupně dostávat poškození), ale na základní nepřátele by měla stačit jedna Tranquilizer Dart.