@FildasCZ (21.04.2021 13:52): Hrát tohle offline je nesmysl.
Diskuze
@JohnCZ (21.04.2021 13:47): Ano vím, co to znamená a právě nuda mě flastrovala to dohrát, ale táhlo mě zase na druhou stranu ten příběh, který byl překvapivý. Nepřečetl jsem ani jeden email dopis.
Já to tedy dohrál offline :) možná to byla chyba, ale prostě bylo tam dost věcí, které kdyby tam byly, tak to bude super. Pobíhat dvě hodiny po mapě, aby se mi zapnul jeden song, který jsem slyšel 2x už před tím :D mi přijde fakt málo.
Říkám konec byl strašně fajn :), ale do 35 hodiny cca mě to fakt neskutečně vytáčelo. Každopádně to ve mně něco zanechalo :)
Já to tedy dohrál offline :) možná to byla chyba, ale prostě bylo tam dost věcí, které kdyby tam byly, tak to bude super. Pobíhat dvě hodiny po mapě, aby se mi zapnul jeden song, který jsem slyšel 2x už před tím :D mi přijde fakt málo.
Říkám konec byl strašně fajn :), ale do 35 hodiny cca mě to fakt neskutečně vytáčelo. Každopádně to ve mně něco zanechalo :)
Dohráno mám rozporuplné emoce. Hra tak geniální, ale tak nudná, tak skvělá grafika a hudba, ale takových věcí, co tam prostě chybí, aby hra byla zábavná.
A lehká prostě není. Ty recenzanti to ani nedohráli. Musím říct, že mi hra sebrala 43 hodin času + 11 hodin odpočinku ve hře. A musel jsem si pomoci úpravami na rychlost a pár dalších věcí.
Bylo to velmi flastrující dělat 25487485 zakázek stále dokola. Nejvíc to je zajímavé až myslím konce 9-10 epizodě, kdy se postavíte konečně proti záporákům a pak už jeden jen animace a animace.
Souhlasím s lidmi na redditu, že hra by byla geniální, kdyby byla dotažená dokonce. Nuda by byla vyměněná za méně objednávek více možností, přehrávání hudby během hraní.
KDybych si nepomohl s úpravami hru nedohraji a dám tomu 4/10 za snahu. Takhle je to fajn 7/10. Bojoval jsem tam s nudou nesmyslnou obtížností a ke konci zbytečným pruzením . SKoč tam a tam a skoč tam ještě jednou a tohle už bude poslední... A pak protahováním ke konci.
Normen to vyborně zahral :) a kdyby hudební doprovod nebyl každé dvě hodiny jeden song, který ani nedohrál bylo by to taky super.
A lehká prostě není. Ty recenzanti to ani nedohráli. Musím říct, že mi hra sebrala 43 hodin času + 11 hodin odpočinku ve hře. A musel jsem si pomoci úpravami na rychlost a pár dalších věcí.
Bylo to velmi flastrující dělat 25487485 zakázek stále dokola. Nejvíc to je zajímavé až myslím konce 9-10 epizodě, kdy se postavíte konečně proti záporákům a pak už jeden jen animace a animace.
Souhlasím s lidmi na redditu, že hra by byla geniální, kdyby byla dotažená dokonce. Nuda by byla vyměněná za méně objednávek více možností, přehrávání hudby během hraní.
KDybych si nepomohl s úpravami hru nedohraji a dám tomu 4/10 za snahu. Takhle je to fajn 7/10. Bojoval jsem tam s nudou nesmyslnou obtížností a ke konci zbytečným pruzením . SKoč tam a tam a skoč tam ještě jednou a tohle už bude poslední... A pak protahováním ke konci.
Normen to vyborně zahral :) a kdyby hudební doprovod nebyl každé dvě hodiny jeden song, který ani nedohrál bylo by to taky super.
Teď koukám, že tam přibyla nová obtížnost.
Achjo, ať vydají tu rumorovanou extended edici na PS5. :D
Achjo, ať vydají tu rumorovanou extended edici na PS5. :D
@SilentWolf (15.04.2021 08:50): Tak ta hra asi pro tebe není výzva :D já to ted hraji na easy a rozdíl mezi easy a hard je sakra znát. Ve všem zatím. Tam, kde jsem přišel o náklad a hned mě našli, jsem ted prošel celkem v klidu. No tak já z pádu apd neumřel ovšem z toho, že mě "oni" objevili a pak sejmuli je častější.
Opotřebování je fakt mnohem menší. S nákladem se s 100 kg jsem "žlutou" řekou jen tak neprošel ted, když odpočívám, tak ano
Defakto na hard po tobě docela jdou jsou mnohem bystřější a akčnější. Takže je fakt potřeba přemýšlet a chybný krok tě stojí život, lépe řečeno náklad a tím pádem musí člověk celou misi opakovat. Když běžím už nezakopávám a postava každou chvilku neklouže a nepadá což mi vyhovuje.
Opotřebování je fakt mnohem menší. S nákladem se s 100 kg jsem "žlutou" řekou jen tak neprošel ted, když odpočívám, tak ano
Defakto na hard po tobě docela jdou jsou mnohem bystřější a akčnější. Takže je fakt potřeba přemýšlet a chybný krok tě stojí život, lépe řečeno náklad a tím pádem musí člověk celou misi opakovat. Když běžím už nezakopávám a postava každou chvilku neklouže a nepadá což mi vyhovuje.
@FildasCZ (15.04.2021 08:31):
@Všivák (15.04.2021 07:00): wow, tak to díky, otevřeli jste mi oči.
Ale nevím no, člověk se musel hoooooodně snažit, aby umřel. Podařilo se mi to jen jednou a to proto, že jsem chtěl známým ukázat kráter. Ale je pravda, že přenášet něco v dešti byl závod z časem. Takže díky za vyvedení z omylu.
@Všivák (15.04.2021 07:00): wow, tak to díky, otevřeli jste mi oči.
Ale nevím no, člověk se musel hoooooodně snažit, aby umřel. Podařilo se mi to jen jednou a to proto, že jsem chtěl známým ukázat kráter. Ale je pravda, že přenášet něco v dešti byl závod z časem. Takže díky za vyvedení z omylu.
@SilentWolf (15.04.2021 06:55): Včera jsem tomu věnoval nějaký čas a zjistil jsem, že to opravdu vliv má. No každopádně pokud jsem pochopil like jsou je dobré pro online hraní. Nebot to píše průvodce, takže vlastně k ničemu, když to hraji solo, nebo pokud si chci hru usnadnit být online.
@SilentWolf (15.04.2021 06:55): Rychleji se opotřebovává výstroj a postava toho celkově míň vydrží.
@FildasCZ (14.04.2021 22:11): hrál jsem na nejtěžší a nepocítil jsem to nijak. Obtížnost tam asi moc roli nehraje. Bossové bylo možná trochu obtížnější.
@Bursoft (13.04.2021 16:31): Hraji klávesnice myš a jedině to jde udělat přes f12 a podařilo se mi udělat screen fkem, ale na ubikaci. V krajině to nějak nejde. Ono to má ve hře vyloženě photomod ovšem nevidím tam nic, jako screen. Takže zkusím ovladač od xboxu.
@SilentWolf (13.04.2021 16:32): Já to fotím přes fraps a přes steam.
Jinak má obtížnost nějaký vliv kromě enemy ? Přečetl jsem dvě stránky, ale nikde nic kromě těch enemy.
Třeba rychlejší ubírání hp, energie. Jo vlastně při hard dostanete lepší ohodnocení, ale to zatím nevím k čemu je. Možná vylepšení ? Učím se za pochodu.
Ještě dotaz nelze přehrávat hudba během hraní ve hře ? Vím, že se spouští sama, když se něco děje, ale ono, když jdu někam a je tícho :D tak je to flustrující. Jako zapnu si k tomu hudbu na kazetáku, ale i tak.
Třeba na té ubikaci to jde.
PS: Tak díky EN forum jsem našel, že hrát na Hard není tak snadné, jak nějaký autor idnes psal, že hra je trapně snadná. Očividně to hrál na very easy, protože 3 epizoda , kde jsem byl skoro u konce a ty mezci mě málem dostali :D a pak mě stejnak dostaly dehtové příšerky. Takže půl hodina v trapu. To jsem volil strategii, jak to budu hrát.
@Steve (13.04.2021 18:20): Upřímně, že by tam bylo nějak extra scének byc neřekl. Ovšem vadí mi, že kolikrát tam jsou hluchá místa a není to ničím vyplněné.
Nahráno zatím pár hodin. Chytnul mě příběh a docela i herec z walking dead, ale zatím se peru s tím pocitem zda jsem ochotný tam nechat xy hodin.
@SilentWolf (13.04.2021 16:32): Já to fotím přes fraps a přes steam.
Jinak má obtížnost nějaký vliv kromě enemy ? Přečetl jsem dvě stránky, ale nikde nic kromě těch enemy.
Třeba rychlejší ubírání hp, energie. Jo vlastně při hard dostanete lepší ohodnocení, ale to zatím nevím k čemu je. Možná vylepšení ? Učím se za pochodu.
Ještě dotaz nelze přehrávat hudba během hraní ve hře ? Vím, že se spouští sama, když se něco děje, ale ono, když jdu někam a je tícho :D tak je to flustrující. Jako zapnu si k tomu hudbu na kazetáku, ale i tak.
Třeba na té ubikaci to jde.
PS: Tak díky EN forum jsem našel, že hrát na Hard není tak snadné, jak nějaký autor idnes psal, že hra je trapně snadná. Očividně to hrál na very easy, protože 3 epizoda , kde jsem byl skoro u konce a ty mezci mě málem dostali :D a pak mě stejnak dostaly dehtové příšerky. Takže půl hodina v trapu. To jsem volil strategii, jak to budu hrát.
@Steve (13.04.2021 18:20): Upřímně, že by tam bylo nějak extra scének byc neřekl. Ovšem vadí mi, že kolikrát tam jsou hluchá místa a není to ničím vyplněné.
Nahráno zatím pár hodin. Chytnul mě příběh a docela i herec z walking dead, ale zatím se peru s tím pocitem zda jsem ochotný tam nechat xy hodin.
@Say (13.04.2021 12:00): Začátek mi přišel nehorázně pomalý a přeplněný cutscénami a stejně tak konec, ale to mezi tím jsem si docela užil. A jak tu už psali, ta hra je prostě jiná, někdy za každou cenu. Já tomu doporučuji dát šanci ale taky bych se na tvém místě zbytečně netrápil, pokud ti to nesedí.
@FildasCZ (13.04.2021 16:28): nevím, ale nedělá se to na konzoli rovnou přes share button?
Jo ty myslíš PC asi. Sry.
Jo ty myslíš PC asi. Sry.
@FildasCZ (13.04.2021 16:28): Uděláš si printscreen přes Steam/ovladač na konzoli.
Tak jsem to sdílel od kamaráda přes knihovnu a nějak nevím, jak mám fotit. Mám tam ten fotorežim a co dál ? Mám tam xy věcí, ale nějak nevidím, kde zmáčknotu spoušt. Díky za radu na youtube jsem koukal na tutorial, ale tam je, jak si s tím pohrát :D-
Zatím musím říct, že hra mě baví je kouzelná a hlavně takový simulátor donáškové služby :) zatím fajn hudba.
Zatím musím říct, že hra mě baví je kouzelná a hlavně takový simulátor donáškové služby :) zatím fajn hudba.
@SilentWolf (13.04.2021 11:40): Nebaví. A ten hudební indie/emo doprovod tomu moc nepřidává. Dám tomu ještě jeden večer, ale obávám se, že u toho sestřihu nakonec skončím. Škoda, storytelling je na poměry her dost precizní ale asi nejde mít všechno.
@Say (13.04.2021 11:34): Se mrkni na příběhový sestřih a bude. Této hře to zas tolik neuškodí, pokud tě ten PPL simulátor nebaví. Já byl taky ve výsledku zklamán. I když možná trochu jinak.
@SilentWolf (13.04.2021 11:19): Aphenphosmphobie hlavního hrdiny + prázdný svět a klikání na všechno možné, včetně lajků (WTF?) zřejmě cílí na konkrétní skupinu hráčů. Bohužel na cítění se izolovaně a meditativně jsem asi málo otaku=( A stavění čehokoli ve hrách (mimo RTS) mě spíš děsí=D
Prostě mám problém chodit ve virtuálním světě, kde hlavním motivem příběhu je záchrana lidí, které nepotkám a nevím kde jsou, kolik jich je, jak žijí... S povahou Sama vlastně ani nevím, proč bych to měl dělat.
Jediné, co mě láká tak je zjištění, jak se příběh staví k sociopatologickým jevům.
Prostě mám problém chodit ve virtuálním světě, kde hlavním motivem příběhu je záchrana lidí, které nepotkám a nevím kde jsou, kolik jich je, jak žijí... S povahou Sama vlastně ani nevím, proč bych to měl dělat.
Jediné, co mě láká tak je zjištění, jak se příběh staví k sociopatologickým jevům.
@Say (13.04.2021 11:12): tak to je prostě záměr hry. Nic víc v gameplayi opravdu nebude. Změna přijde s přesunem do hor, kde budeš třeba stavět lanovky ale jiné změny fakt nečekej. Mě hlavně štvalo, že když potkáš nějakou z hlavních postav, tak je to často i naposled, co ji vidíš a pak už jen emaily. Ale prostě se tam máš cítit izolovaně, meditativně... sedni si a hušaj dítě. :D
Jsou tam jako 3 akční pasáže, ale přijdou mi tam dané na sílu a akce je v téhle hře mizerná, takže vlastně ani moc nestojí za řeč.
Mě by k většímu štěstí třeba stačil přehrávač hudby, ta je ve hře dost dobrá a rád bych měl možnost si ji zapnout při svých toulkách.
Jsou tam jako 3 akční pasáže, ale přijdou mi tam dané na sílu a akce je v téhle hře mizerná, takže vlastně ani moc nestojí za řeč.
Mě by k většímu štěstí třeba stačil přehrávač hudby, ta je ve hře dost dobrá a rád bych měl možnost si ji zapnout při svých toulkách.
@Všivák (13.04.2021 11:10): Ale aspoň dodávají hernímu světu pocit, že nejsem v alpha editoru.
@Say (13.04.2021 11:08): V ostatních hrách jsou NPC také většinou statický. Nevidím v tom velký rozdíl.
@Charllize (13.04.2021 10:56): Mám teda zatím opačný dojem. Nehraju vůbec nic. Jen chodím a zapínám triggery cutscén.
@JohnCZ (13.04.2021 10:58): Ano, je jiná, proto ji zkouším hrát. A taky se v ní dobře fotí. Vizuál pecka, story zatím ok. Ale jestli je náplní hry opravdu jen chození a "inventory management", tak skočím rovnou na další hru v pořadníku.
@JohnCZ (13.04.2021 10:58): Ano, je jiná, proto ji zkouším hrát. A taky se v ní dobře fotí. Vizuál pecka, story zatím ok. Ale jestli je náplní hry opravdu jen chození a "inventory management", tak skočím rovnou na další hru v pořadníku.
@JohnCZ (13.04.2021 10:58): "Ta hra je dost jiná" Happy Wheels na vysokym budgetu. Dostan se z bodu A do bodu BŽ, nespadni při tom na hubu :D
@Say (13.04.2021 10:47): Ono se tam schovává a postupně odemyká víc věcí, než bys na první pohled očekával. Já si byl v té úvodní lokaci se hrou taky dost nejistý a nakonec jsem docela dost čuměl. Určitě ti to sednout nemusí, ta hra ja dost jiná, ale nevzdával bych to předčasně. ;)
@Charllize (13.04.2021 10:56): Ty jsi chlape jak automat už. :D
@Charllize (13.04.2021 10:56): Ty jsi chlape jak automat už. :D
@Say (13.04.2021 10:47): Nojo, je to hra kde se většinu času hraje, to je dneska problém :)
@Say (13.04.2021 10:47): No jo, tahle je hra je jeden kolosálně glorifikovaný fetch quest :)
Uff, tak to bude náročné... Tím spíš pokud je náplní hry chození mezi body, které spouští cutscény, které jsou ve většině případů před-renderované a nemám ani šanci je nějak ovlivnit. To se pak nedivím, že mnoho lidí rezignuje na hraní a pustí si sestřih na YT.
@Say (13.04.2021 00:23): A když s nima uděláš výměnný obchod, získáš achievement. Jinak NPC jen v podobě bunkrů a podzemních měst.
@Say (13.04.2021 00:23): Ne. Občas potkáš partu kurýrů, kteří ti darují nějakou zásilku, když k nim přijdeš blíž, ale jinak mimo bunkry na nikoho nenarazíš.
Jsou tu nějaká random NPC? Zatím jsem mimo cut-scény žádné nepotkal a mám spíš pocit, jako bych chodil v editoru.
@Bellerofontes (22.02.2021 01:00): buď bordel v klávesnici nebo začínající dys porucha. Dík.
@Bellerofontes (22.02.2021 01:00): Korekce: "fecalmatterpiece"
[neexistující komentář]: Jen podotýkám, že výraz "materpiece" jsem autisticky zkoušel bez úspěchu vyhledat a nepokračoval ve čtení komentáře, jak mě tak záhy rozhodil.
@Luthien (21.02.2021 21:11): Schválně jsem na chvilku do menu během titulků skočil a možnost Exit tam naštěstí chyběla.
@Luthien (21.02.2021 21:11): Jop, souhlas. Dokonalá ta hra asi úplně 100% není (která je?), ale má "to" něco navíc, co mě nutilo nad ní přemýšlet i poté, co jsem ji vypnul. A příběh ve mně doznívá stále, ač od dohrání uplynulo už 14 dní. To se nestává každý den. :) Ale taky si nedělám iluze, že jsem pochytil úplně všechno.
@Seeker (21.02.2021 20:34): Chlast je v plánu :) Času je málo, ale těším se!
Wow, tak jestli to někdo zabalil během titulků, tak to je mi líto...to snad ne.
Já to myslela tak, že když běžíš po břehu jedním směrem, tak po nějaké době (myslím, že vždy po cutscéně), se vrátíš do výchozího bodu. Snažila jsem se celou dobu doběhnout někam "na okraj" a hra mě nepustila a to mě trochu iritovalo. Ale pokud budeme brát břeh jako zónu, která stojí mimo život a smrt, i mimo prostor, dalo by se to pochopit (i když přišlo mi to spíš jako taková laciná berlička, jak se designeři vypořádali s hráčí, co chtěli zjistit, jestli je břeh bez začátku a konce :)).
Wow, tak jestli to někdo zabalil během titulků, tak to je mi líto...to snad ne.
Já to myslela tak, že když běžíš po břehu jedním směrem, tak po nějaké době (myslím, že vždy po cutscéně), se vrátíš do výchozího bodu. Snažila jsem se celou dobu doběhnout někam "na okraj" a hra mě nepustila a to mě trochu iritovalo. Ale pokud budeme brát břeh jako zónu, která stojí mimo život a smrt, i mimo prostor, dalo by se to pochopit (i když přišlo mi to spíš jako taková laciná berlička, jak se designeři vypořádali s hráčí, co chtěli zjistit, jestli je břeh bez začátku a konce :)).
@JohnCZ (21.02.2021 17:38): Díky. No pokud by byla možnost dávat jen celočíselné hodnocení (0-10), dávám 10. Ne že by DS nemělo chybu, to vůbec ne, ale poměrně mě to zasáhlo. A myslím, že o tom to je. Stejně tak od knížky nebo filmu nečekám naprostou řemeslnou dokonalost, když mě dokáží vtáhnout a ohromit (v různým slova smyslu).
A to si myslím, že jsem DS rozhozdně nepochopila na 100%, že spousta Kojimových (aspol.) myšlenek a sdělení by mi došla až po druhým průchodu (a některý možná vůbec nikdy).
A to si myslím, že jsem DS rozhozdně nepochopila na 100%, že spousta Kojimových (aspol.) myšlenek a sdělení by mi došla až po druhým průchodu (a některý možná vůbec nikdy).
[neexistující komentář]: Mikkelsena jsem si taky hodně oblíbil po této hře. Hon (Jagten) je skvělý. Doporučuju ještě Chlast, kde zahrál taky skvělou roli. Skvělý komentář. Jak jsi to myslela se závěrečnou plážovou scénou a teleportací na stejné místo? Ona ta scéna není úplně závěrečná a lituju lidi, kteří nevydrželi do úplného konce. Pokud teda takoví lidi jsou. Hra sice nejde snadno ukončit během titulků naštěstí, ale věřím, že se najdou lidi co nevydrželi a hru násilně ukončili. Přišli o dost.
[neexistující komentář]: Pěkný koment! Tu paralelu s lajky a e-maily jsem ve svých dojmech zapomněl zmínit a je super, nad kolika věcmi se tvůrci skrze (v jiných hrách spíše generické) e-maily a záznamy v deníku (rozhovory) dokáží zamyslet. To, jak hra neustále probourává 4. stěnu a jak fikcí přirozeně "navazuje" nejen na současnost, ale i hlubokou minulost, je další z mnoha věcí, proč jsem uvažoval nad desítkovým hodnocením.
@Kejtee (06.02.2021 22:54): díky! :)
@JohnCZ (komentář): pekna recenzia :)
Spekuluje se o rozšířené edici spolu s next-gen updatem.
50% Steam i Epic. Na podobnou slevu jsem čekal, ale zatím jsem tak nadšenej (odehráno 27h), že bych bez váhání kupoval za plnou :)
@Všivák (19.10.2020 01:09): Tak snad si sem cestu někdy zopakují.
Ja by som len dodal, že Low Roar je jeden človek. Ale pamätám sa, ako som ho pred rokmi počul prvý raz a bolo to fajn. Veľmi rýchlo našiel cestu do mojich playlistov. Je na tom inak dosť počuť ako bol ovplyvnený islandskou scénou, kam sa pred rokmi presťahoval, než sa odtiaľ opäť presunul.
@morlun (18.10.2020 20:21): Před rokem hráli v Café na půl cesty. Těsně po tom co vyšla hra. Dneska už by jim asi takhle malý prostor nestačil. :)
@morlun (18.10.2020 20:21): Jsou skvělý! Já už je mám v playlistu od prvního traileru na DS. :)
Každopádně, Low Roar jsou docela zajímavým hudebním objevem I'll Keep Coming
@morlun (18.10.2020 09:07): Ani to nemusis vystrilet. Jak se zacnou vyplavovat ze zeme ty vselijaky veci, tak staci proste utikat co nejdal az za tu velkou louzi a sami hned vsichni zmizí :)
@Seeker (18.10.2020 08:11): Je pravda že tou chirální tiskárnou se dá vysvětlit hodně věcí. A k těm VV, říkám si že mě to nenapadlo během hraní, nechat se chytit, vystřílet to a pak v klidu splnit objednávku v dané lokaci :D já si vždy hrál na tichošlápka