Na Steamu za 10 Éček do 28.3. :)
Diskuze
@Malignus (16.03.2022 19:47): jo, tak já už si to očividně moc nepamatuji. Myslel jsem volbu mezi Zeffo a Dathomirem. Tam určitě jít na Zeffo. Nevím, kde jsem nabyl dojmu, že hráč vybírá na začátku mezi Kashyykem a Zeffem. Zapomněl jsem kolik toho ve hře vlastně je. :D Takže jsem vycházel z domněnky že jsi šel na Dathomir hned jak se odemkl. Proto to nedorozumění. :D
@Malignus (16.03.2022 22:07): Jinak jako tutorial beru celou tu úvodní planetu, kde se učíš uhýbat, odrážet střely, vykrývat útoky, časovat ty svoje a fakt, že červený útoky nepřátel nejdou vykrýt..
@veselykralicek (16.03.2022 21:35): Že jo?! :-D Taky jsem si říkal... :-D
@Malignus (16.03.2022 19:47): Je to Zeffo.
@SilentWolf (16.03.2022 17:49): Já to hraju podle toho, jak jde příběh: https://starwarsjedifallenorder.fandom.com/wiki/Chapters. :-D
1. Bracca
2. Bogano
3. Zaffo
4. Bogano + Dathomir
5. Kashyyk
6. Zaffo
A dál nevím, teď jsem stěží umlátil 2nd Sister na 50% a jsem u vstupu do druhýho chrámu. :-D
1. Bracca
2. Bogano
3. Zaffo
4. Bogano + Dathomir
5. Kashyyk
6. Zaffo
A dál nevím, teď jsem stěží umlátil 2nd Sister na 50% a jsem u vstupu do druhýho chrámu. :-D
@SilentWolf (16.03.2022 17:49): Práveže chceš ísť na dathomir čím skôr, aby si si odomkol upgrade, pri prvom priechode to človeku aj tak dovolí prejsť len tak 20% planéty.
@Malignus (16.03.2022 17:20): podle mě jsi udělal chybu že sis vybral tu složitější planetu.
@SilentWolf (16.03.2022 15:40): Já šel na Dathomir ještě před Kashyyykem. Jj, ty jsem teď sejmul. Už to hraju zase na Jedi Knight a není to tak težký (Doufám, že jsem to nezakřiknul.)... :-D
V prvom rade by som odporúčal pri hraní hrať pomalšie, nie je sa kam ponáhľať, tá hra sa snaží hrať na dark souls a preto treba veci časovať a prispôsobovať taktiku nepriateľom. Napr. na zabrakov na dathomire asi ako jediných naozaj platí dobre agresívny štýl, kde treba na nich nabehnúť a dať im parry a zabiť ich skôr, než toho budú môcť veľa urobiť. Zabrakovia strieľajúci z kuší sa zas radi zabijú sami o deflectnuté bolty.
Na kamzíky najlepšie platí dodge v poslednej chvíli a potom sekanie z boku (zozadu vedia dať mule kick).
Sily, ktoré sa odomykajú sú inak strašne nevybalansované, napr. lightsaber throw nerobí žiaľ skoro nič, naopak force pull v kombinácii s útokom mečom je asi najsilnejšia vec proti všetkým možným humanoidnom, aj tým elitným.
Oproti nejakej jedi academy a podobným hrám teda odporúčam hrať defenzívnejšie a nie tak agresívnejšie, presilu si treba rozdeliť, vytiahnuť si nepriateľa alebo nepriateľov z grupy, v prípade toho, že skupina nejde rozdeliť a vylákať postupne je fajn ostávať v pohybe.
Ono predpokladám, že žiadne soulslike hry ste nehrali a preto Vám to môže robiť problém, lebo to tempo hry je fakt iné. A inak kým nedohráte Fallen Order, žiadne Soulsy/Sekiro ani neodporúčam, pretože pre porovnanie Fallen Order som prešiel na druhú najvyššiu obtiažnosť (okrem záverečného boss fightu, ktorý som si sám skomplikoval to bolo relatívne easy), ale aj tak mi to príde ľahšie než ktorákoľvek souls hra.
@SilentWolf (16.03.2022 15:40): On je predpokladám ešte len na začiatku Dathomiru, takže to náročnejšie tam má ešte pred sebou. Inak podľa mňa to bola asi najzaujímavejšia planéta hry. Ten Kashyyyk mi inak prišiel v pohode, som sa ani nad tou časťou nejak nepozastavil.
Na kamzíky najlepšie platí dodge v poslednej chvíli a potom sekanie z boku (zozadu vedia dať mule kick).
Sily, ktoré sa odomykajú sú inak strašne nevybalansované, napr. lightsaber throw nerobí žiaľ skoro nič, naopak force pull v kombinácii s útokom mečom je asi najsilnejšia vec proti všetkým možným humanoidnom, aj tým elitným.
Oproti nejakej jedi academy a podobným hrám teda odporúčam hrať defenzívnejšie a nie tak agresívnejšie, presilu si treba rozdeliť, vytiahnuť si nepriateľa alebo nepriateľov z grupy, v prípade toho, že skupina nejde rozdeliť a vylákať postupne je fajn ostávať v pohybe.
Ono predpokladám, že žiadne soulslike hry ste nehrali a preto Vám to môže robiť problém, lebo to tempo hry je fakt iné. A inak kým nedohráte Fallen Order, žiadne Soulsy/Sekiro ani neodporúčam, pretože pre porovnanie Fallen Order som prešiel na druhú najvyššiu obtiažnosť (okrem záverečného boss fightu, ktorý som si sám skomplikoval to bolo relatívne easy), ale aj tak mi to príde ľahšie než ktorákoľvek souls hra.
@SilentWolf (16.03.2022 15:40): On je predpokladám ešte len na začiatku Dathomiru, takže to náročnejšie tam má ešte pred sebou. Inak podľa mňa to bola asi najzaujímavejšia planéta hry. Ten Kashyyyk mi inak prišiel v pohode, som sa ani nad tou časťou nejak nepozastavil.
@Malignus (16.03.2022 15:00): jo ty už jsi na Dathomiru, to chápu.
Myslím Kashyyk, vyjedeš tam výtahem a je tam docela dost nepřátel a tank. Na malé plošině. Tank myslím není boss ale už jako "řadový nepřítel".
Myslím Kashyyk, vyjedeš tam výtahem a je tam docela dost nepřátel a tank. Na malé plošině. Tank myslím není boss ale už jako "řadový nepřítel".
@veselykralicek (16.03.2022 15:12): Jj, Odstrčení taky neplatí na kamzíky, který si o to svým umístěním doslova koledujou. Kamzíci jsou navíc blbý v tom, že se natočej na mě, skloněj hlavu k útoku, já instinktivně uskočím a pak mě sejmou, protože mají před samotným útokem zákeřnou prodlevu, šmejdi. Dneska jsem četl na internetu článek, ve kterým psali, že jediná Síla, která platí na všechny, je zpomalení. Předtím jsem četl "rady pro nováčky", aby vylepšili zpomalení až úplně jako poslední.
@Malignus (16.03.2022 09:19): Night Brothers jsou blbý v tom, že na ně neplatí Odstrčení.
Ale obecně mi pak nejvíc vadily zvířata, protože jsem je tak nějak nedokázal vykrývat. Ono všechny ty vylepšený Stormtroopery pak šlo dávat, když ses naučil posloupnost jejich útoku, jen byli rychlý. Ale u zvířat jsem to dělal jen se zpomalením, to snad ani jinak nešlo..
Ale obecně mi pak nejvíc vadily zvířata, protože jsem je tak nějak nedokázal vykrývat. Ono všechny ty vylepšený Stormtroopery pak šlo dávat, když ses naučil posloupnost jejich útoku, jen byli rychlý. Ale u zvířat jsem to dělal jen se zpomalením, to snad ani jinak nešlo..
@SilentWolf (16.03.2022 10:41): No, na Jedi Knight jsou Stormtroopeři easy, stejně tak žáby (s vyjímkou Oggdo Boggdo), ale na toho jsem skočil ze shora a pak ho udodgoval k smrti. To, co mě donutilo snížit obtížnost byli ti dva teplí bratři na Dathomiru, protože jsem jim vždycky stáhnul zdraví skoro na nulu a pak mě sejmuli a po 20 pokusech mě to přestalo bavit. Navíce ten otravný respawn nepřátel a dlouhej loading... A ke všemu ta pitomá kamera, která se co chvíli vnoří do stěny a pak není vidět vůbec nic! Jakej tank myslíš?
A nesnažíte se na sílu zabít ty obří žáby, jo ? :D
K zabíjení stormtrooperů obvykle stačí jen naučit se blokovat a odrážet střely. Pokud během toho jak na vás nabíhá voják nablízko dokážete odrazit střely od dvou dalších, těžší už to nebude. Bossové jsou pak jiná věc no. A pak je tam ještě jedna taková příšerná pasáž s tankem, kterou jsem opakoval tak 20x. Ale to bylo myslím na nejtěžší.
K zabíjení stormtrooperů obvykle stačí jen naučit se blokovat a odrážet střely. Pokud během toho jak na vás nabíhá voják nablízko dokážete odrazit střely od dvou dalších, těžší už to nebude. Bossové jsou pak jiná věc no. A pak je tam ještě jedna taková příšerná pasáž s tankem, kterou jsem opakoval tak 20x. Ale to bylo myslím na nejtěžší.
@veselykralicek (16.03.2022 08:38): Ono to má tutorial? Jinak jsem rád, že nejsem jediná lama... :-D
P.S.: Který xindlové jsou asi tak nejtěžší? Za mě jednoznačně night brothers a aniliation troopers.
P.S.: Který xindlové jsou asi tak nejtěžší? Za mě jednoznačně night brothers a aniliation troopers.
@Malignus (16.03.2022 01:15): Já je taky nedával, a to ani na Story Mode. Holt člověk musí změnit taktiku, projet si tutoriál a hrát to jinak než Jedi Academy.:-)
Já ty souboje absolutně nedávám, proto jsem si musel snížit obtížnost na Story Mode. :-((
Ja som Fallen Order hral v rámci EA play, keď ho ponúkali za 1€. :) Ale nemyslím si, že tá hra by bola tak katastrofálna ako opisuješ. Áno, autori sa tam dizajnovo miestami strácajú alebo sa inšpirujú bez toho, aby úplne pochopili, prečo to tak v tom, čím sa inšpirujú, je, ale majú potenciál, aby dvojka bola dobrá. Napr. taký Titanfall 2 sa mi veľmi dizajnovo podaril a sám som bol prekvapený, ako je na frenetickú, arkádovú FPS pestrý. Samozrejme soulsovka/metroidvaniovka potrebuje sofistikovanejší dizajn.
@John Mirra (06.10.2021 19:41): Zaplatil jsem si EA Play na měsíc kvůli předběžnýmu přístupu do BF2042, tak tam :) Fallen Order se mi zdá jako ideální hra pro předplatný.
@IceCreamYouScream (05.10.2021 20:54): Sakra, kde to bylo za 4 Eura? :)
Při čekání na Elden Ring sem měl asi rozjet radši po 10 Sekiro než tohle. Až když člověk dostane do rukou takovejhle designovej paskvil, tak teprve pochopí, jak jsou ty Fromovky vyladěný až ke skoro-dokonalosti. No za 4€ dobrý I guess...
@Solidor (09.05.2021 11:20): Tak ja súhlasím s tým a možno okrem absencie fast travelu, je to asi moja najväčšia výtka hre - že vlastne berie prvky viacerých ustálených žánrov a sérii, ale vlastne v ničom tie prvky nepoužíva lepšie alebo nevylepšuje oproti hrám, ktorými sa inšpiruje. V čom však vidím plus hry ako Fallen Order je to, že pre mnohých hráčov to môže byť vstupná brána do komplexnejších alebo náročnejších svetov soulslike hier alebo metroidvanii, nech už sú definície akékoľvek. :)
@Solidor (09.05.2021 14:18): Určitě souhlasím s tím, že dnes vzniká více žánrových mixů, než tomu bylo dříve.
Ono ani se Zaklínačem 3 by to co do hledání podobných her nebylo tak úplně jednoduché, v podstatě bys musel hledat něco jako third-person RPG s otevřeným světem s pevně daným hrdinou ... a u toho se asi vyhnout všem third-person akčním hrám, které sice mají RPG prvky (zkušenosti + skill tree), ale primárně nejsou RPG ... a už jsme zase u stírání hranic mezi žánry (protože řada third-person akcí s otevřeným světem tak dlouho implementovala RPG prvky typu zkušeností a vybavení, až se z toho stalo téměř RPG). Speciálně u third-person věcí mi někdy stačí skill tree místo regulérního vývoje postavy, abych danou hru jako RPG pozitivní jedinec hrál a jindy mě zase nenadchne třeba level-scaling, jakkoli je tam jinak RPG prvků habaděj (typický příklad je AC:O).
Rozumím tomu, že FO má štítek Souls-like (na to tam má hodně Souls-like prvků a dost velká část jsou Metroidvania prvky ... které jsou ale právě i v prvních Dark Souls). U Crash Bandicoot je to na druhou stranu trolling nebo chápání Souls-like jako obtížnější hra bez ohledu na žánr.
Ono ani se Zaklínačem 3 by to co do hledání podobných her nebylo tak úplně jednoduché, v podstatě bys musel hledat něco jako third-person RPG s otevřeným světem s pevně daným hrdinou ... a u toho se asi vyhnout všem third-person akčním hrám, které sice mají RPG prvky (zkušenosti + skill tree), ale primárně nejsou RPG ... a už jsme zase u stírání hranic mezi žánry (protože řada third-person akcí s otevřeným světem tak dlouho implementovala RPG prvky typu zkušeností a vybavení, až se z toho stalo téměř RPG). Speciálně u third-person věcí mi někdy stačí skill tree místo regulérního vývoje postavy, abych danou hru jako RPG pozitivní jedinec hrál a jindy mě zase nenadchne třeba level-scaling, jakkoli je tam jinak RPG prvků habaděj (typický příklad je AC:O).
Rozumím tomu, že FO má štítek Souls-like (na to tam má hodně Souls-like prvků a dost velká část jsou Metroidvania prvky ... které jsou ale právě i v prvních Dark Souls). U Crash Bandicoot je to na druhou stranu trolling nebo chápání Souls-like jako obtížnější hra bez ohledu na žánr.
@Phoenix (09.05.2021 13:43): Osobně jsem se téhle diskuzi o žánrech vyhnout, protože většinou nic nevyřeší, ale budiž.
Myslím, že žánrově dělit hry již nemá smysl. Bývají dnes už natolik komplexní (možná překombinované), že to ani nelze. Stejně tak dnešní hráči žánr her neberou, doufám, příliš směrodatně. Hlavně proto Steam, (a časem možná i DH :) zavádí štítky. Stačí si tady vyfiltrovat RPG a máš takovou směsici, že ten žánr je vlastně nesmysl. A méně znalému hráči (který má hodně rád třeba Zaklínače 3 a chce si najít podobná dobře hodnocená RPG) to je imho úplně k ničemu. Oni ty štítky na Steamu jsou taky docela vtipné i třeba právě tady u FO (Family Friendly Souls-like Story Rich Platformer) kde se dá polemizovat o všem z toho, ale to se správně asi nevyřeší nikdy.
Samozřejmě úplné nesmysly, jako Crash Bandicoot je Souls-like nebo že FIFA je RPG, jsou úplně mimo mísu.
Myslím, že žánrově dělit hry již nemá smysl. Bývají dnes už natolik komplexní (možná překombinované), že to ani nelze. Stejně tak dnešní hráči žánr her neberou, doufám, příliš směrodatně. Hlavně proto Steam, (a časem možná i DH :) zavádí štítky. Stačí si tady vyfiltrovat RPG a máš takovou směsici, že ten žánr je vlastně nesmysl. A méně znalému hráči (který má hodně rád třeba Zaklínače 3 a chce si najít podobná dobře hodnocená RPG) to je imho úplně k ničemu. Oni ty štítky na Steamu jsou taky docela vtipné i třeba právě tady u FO (Family Friendly Souls-like Story Rich Platformer) kde se dá polemizovat o všem z toho, ale to se správně asi nevyřeší nikdy.
Samozřejmě úplné nesmysly, jako Crash Bandicoot je Souls-like nebo že FIFA je RPG, jsou úplně mimo mísu.
@Solidor (09.05.2021 11:20): Souls-like určitě nemá jasnou definici, ale osobně se ztotožňuji s tím, co je uvedeno třeba na Codex Gamicus (asi jsem z toho i vycházel, když jsem si psal pro sebe vlastní poznámky, které jsem pak postoval níže).
Dnes samozřejmě vzniká spousta her, které jsou sérií Dark Souls inspirovány a přebírají tak pouze část z uvedených atributů (těch her, které splňují úplně všechny, je skutečně málo).
Osobně mám problém s tím, že je jako Souls-like dnes často označována hra pouze na základě vyšší než průměrné obtížnosti. A často hledám na Steamu Souls-like věci a tagování kde čeho jako Souls-like už je tam regulérní trolling (Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Madden NFL 21, SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated, Valakas Story, VEGAS Pro 18 Edit Steam Edition nebo BlackJack Math).
Dnes samozřejmě vzniká spousta her, které jsou sérií Dark Souls inspirovány a přebírají tak pouze část z uvedených atributů (těch her, které splňují úplně všechny, je skutečně málo).
Osobně mám problém s tím, že je jako Souls-like dnes často označována hra pouze na základě vyšší než průměrné obtížnosti. A často hledám na Steamu Souls-like věci a tagování kde čeho jako Souls-like už je tam regulérní trolling (Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Madden NFL 21, SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated, Valakas Story, VEGAS Pro 18 Edit Steam Edition nebo BlackJack Math).
@Tulareanus (08.05.2021 23:35): Tak to není, jen mi přišla tahle hra nedomyšlená. Zvlášť, když se jedná už o relativně zkušené vývojáře. Ohledně dvojitého meče se motáme v kruhu, tak to víc neřešme. Koneckonců to je spíš maličkost :)
@Phoenix (08.05.2021 23:43): Souls-like je možná nejnovější vzniklý herní žánr, pro si myslím, že Dark/Demons Souls už patří k legendám legendám herního průmyslu. Jasnou definici, pokud vím, nemá a na rozdíl od třeba Doomovek je to zařazení imho mnohem složitější. FO bych rozhodně neřadil jako zástupce souls-like, ale určitě bych ho na nějakém delším seznamu zmínil.
Ale nechci se pouštět do definicí žánrů a nebo dokonce RPG. Na to jsou tady jiní :)
@Phoenix (08.05.2021 23:43): Souls-like je možná nejnovější vzniklý herní žánr, pro si myslím, že Dark/Demons Souls už patří k legendám legendám herního průmyslu. Jasnou definici, pokud vím, nemá a na rozdíl od třeba Doomovek je to zařazení imho mnohem složitější. FO bych rozhodně neřadil jako zástupce souls-like, ale určitě bych ho na nějakém delším seznamu zmínil.
Ale nechci se pouštět do definicí žánrů a nebo dokonce RPG. Na to jsou tady jiní :)
@Solidor (08.05.2021 20:18): Souls-like her není nikdy dost :-))
Souls-like tag dnes dostává kde co. V nejhorších případech se tím myslí "prostě těžší hra", což je úplně mimo.
Opravdových souls-like věcí (tedy RPG vývoj postavy, vysoká obtížnost, loot, odemykatelné zkratky, death penalty + death run, stamina management, boj založený na čtení nepřátel) je jako šafránu ... a Star Wars Jedi: Fallen Order mezi ně úplně nepatří (chybí RPG vývoj postavy nebo loot).
Souls-like tag dnes dostává kde co. V nejhorších případech se tím myslí "prostě těžší hra", což je úplně mimo.
Opravdových souls-like věcí (tedy RPG vývoj postavy, vysoká obtížnost, loot, odemykatelné zkratky, death penalty + death run, stamina management, boj založený na čtení nepřátel) je jako šafránu ... a Star Wars Jedi: Fallen Order mezi ně úplně nepatří (chybí RPG vývoj postavy nebo loot).
@Solidor (08.05.2021 20:18): Mne to skôr pripadá, že ti hra nesadla, čo je legitímne. Mám voči nej vlastné výhrady, ale hoci značka posilnila predajnosť a pr, hra sama o sebe by fungovať vedela, keďže AAA soulslike/metroidvania hier nie je tak veľa a respawn už majú nejakú reputáciu. Áno, skupiny as dali riešiť aj inak, to však neznamená, že ten dvojitý svetelný meč nebolo vysoko efektívny.
@Tulareanus (08.05.2021 18:23): Skupiny jsem řešil pomocí Force schopností, do nich jsem se mečem moc nepouštěl. Ale souhlasím, že tahle obtížnost nebyla nic extra těžkého.
Jenže právě soulslike her je už docela dost a tahle sice není vyloženě špatná, ale ani vyloženě dobrá. Právě ta licence jí z téhle průměrné-podprůměrné skupiny posunuje o kousek výš.
Jenže právě soulslike her je už docela dost a tahle sice není vyloženě špatná, ale ani vyloženě dobrá. Právě ta licence jí z téhle průměrné-podprůměrné skupiny posunuje o kousek výš.
@Solidor (08.05.2021 17:54): Hral som na tú istú obtiažnosť a xkrát som vďaka tomu efektívnejšie bojoval proti skupinkám trooperov alebo dathomirských zabrakov. Hlavne sa vďaka tomu dali viacerí zraňovať a zabíjať naraz jedným útokom, ktorý technicky fungoval ako menšie AOE. Mimochodom nemyslím si, že tá "vyššia" náročnosť bola vôbec nejak náročná. Okrem záverečného bossa som na každom bossovi umrel maximálne jedenkrát a iné smrte boli skôr z nepozornosti, kvôli bugu alebo môjmu nepochopeniu správneho postupu v skokoch a pohyboch.
Ak sám uznávaš, že to vyložene zlá hra nie je, tak nevidím dôvod, prečo by sa o ňu nikto nezaujímal. Podobných soulslike metroidvánii nie je až tak veľa. Zvyčajne sú také hry s nižším budgetom alebo vyslovene minimalistické ak sú v 3D alebo v retrografike ak sú 2D. Boj bol v mnohom z môjho pohľadu síce clumsy a hra neposkytovala možnosť ísť formou vlastného buildu, ale zábavnosť tam určite bola.
Ak sám uznávaš, že to vyložene zlá hra nie je, tak nevidím dôvod, prečo by sa o ňu nikto nezaujímal. Podobných soulslike metroidvánii nie je až tak veľa. Zvyčajne sú také hry s nižším budgetom alebo vyslovene minimalistické ak sú v 3D alebo v retrografike ak sú 2D. Boj bol v mnohom z môjho pohľadu síce clumsy a hra neposkytovala možnosť ísť formou vlastného buildu, ale zábavnosť tam určite bola.
@Tulareanus (08.05.2021 15:49): Hrál jsem na druhou nejvyšší obtížnost a situace, kdy bych ho použil nenastala. Ono bojování s větší skupinou nepřátel tady není moc dobře uděláno, takže jsem se jim snažil vyhnout.
Já teda věřím, že nebýt to SW, tak by se o ní nikdo nezajímal a nezanechala by za sebou jakoukoli stopu. Ale to je vlastně jedno. Publicitu FO má a vyloženě špatná hra to také není.
Já teda věřím, že nebýt to SW, tak by se o ní nikdo nezajímal a nezanechala by za sebou jakoukoli stopu. Ale to je vlastně jedno. Publicitu FO má a vyloženě špatná hra to také není.
@Solidor (komentář): @SilentWolf (08.05.2021 15:34): Double-edged lightsaber sa dá odomknúť hneď po prvom príchode na Bogano cestou na Dathomir. Navyše ak hrá človek na vyššiu obtiažnosť tak double-edged lightsaber je oveľa lepší voči skupinkám nepriateľov a určite vie ušetriť nejaké smrti. Nemyslím si, že hra by bola prepadák alebo zlá, ak by nešlo o Star Wars univerzum, hoci súhlasím s nedostatkami v podobe veľa backtrackingu bez fast travelu alebo to, že väčšina bední obsahuje len kozmetické zmeny (a pár estus flasky...ehm teda liečidlá).
@Solidor (komentář): dualblade se může odemknout hodně brzo. Pokud se po určité fázi vrátíš na 1. planetu. Ale stejně.. není nad jeden meč. Měli se vydat cestou různých stances jako třeba Nioh. Jsem hoodně zvědav na dvojku, jakožto na pokračování, kde je určitě co vylepšovat.
Plánuje se na léto plnohodnotný next-gen update.
@Karasman (30.03.2021 11:08): ... souhlasím :D
@Cobot (29.03.2021 22:00): Jo Wookiové to byl extra humus :D, jak když se někdo vyzvrací s chlupama.
@John Mirra (29.03.2021 23:06): Mně by stačilo Jedi Academy 2 ;-)
tvl ti Wookiové to bych snad zvládnu nakreslit i já líp.
Jinak teda celkové blbý. Rozjel jsem to asi před týdnem a celkem to šlo. Nic extra ale docela dobrý. Týden pauza a ne a ne mě to chytnout. Nebaví...
Jinak teda celkové blbý. Rozjel jsem to asi před týdnem a celkem to šlo. Nic extra ale docela dobrý. Týden pauza a ne a ne mě to chytnout. Nebaví...
@FildasCZ (21.03.2021 11:31): Já hraji K+M vždy, pokud to jen trochu jde. Squadrons je taky jednohubka a bavila mě zhruba stejně.
@jvempire (21.03.2021 11:19): Já to hrál na ovladači a bylo to peklo, tak zase klávesnice. SW:sqadrons si chci zkusit.
Jojo je to škoda, ale lepší jednohubka než nudná rozbitá hra :).
Jojo je to škoda, ale lepší jednohubka než nudná rozbitá hra :).
@FildasCZ (21.03.2021 10:03): Neříkám, že mě to nebavilo. Konec konců se naše hodnocení moc neliší. Kosmetické úpravy mě obecně moc neberou a jako hlavní lákadlo na průzkum to prostě nefunguje. Informace si naopak čtu s chutí, ale to dělám u většiny her. Souhlasím, že postavy jsou fajn - rozhodně mnohem sympatičtější než u SW: Squadrons.
Skákání a jiné akrobatické blbiny obecně můžu, ale zde je to bez jakékoli výzvy a není moc rozdíl mezi cestou přes šikmé zdi a dvě lana a rovinkou - oboje je stejně zábavné... Každopádně jsem si to rád zahrál a šel bych i do případného pokračování, ale vracet se k tomu nebudu.
Skákání a jiné akrobatické blbiny obecně můžu, ale zde je to bez jakékoli výzvy a není moc rozdíl mezi cestou přes šikmé zdi a dvě lana a rovinkou - oboje je stejně zábavné... Každopádně jsem si to rád zahrál a šel bych i do případného pokračování, ale vracet se k tomu nebudu.
@jvempire (komentář): Mně to naopak dost bavilo. Jen škoda, že po dohrání je hra totál mrtvá :) a ke konci už si defakto nesmrtelný do první sestry jsem měl bobky a boj i na easy byl docela o nervy a flustraci ta druhá a poslední sestra byla dost snadná.
No škoda, že tam byli jen dva bossové v podání žen. A zbytek byl doplněk. Nejvíc mě iritovalo ty kosmetické úpravy. Pončo ? Opravdu ? 100x jiná barva a to vše. Alespon, že meč to měl jinak.
No líbila se mi posádka i jedna hrdinka a kapitán byl týpek :)).. Skákání mi vůbec nevadilo. Herce nemusím, ale dohrál jsem to s klidem. Chtěl jsem si pak přečíst informace, co jsem posbíral, ale upřímně ? Přeletěl jsem to jen očima. Kdybych to nesbíral ušetřím pár hodin času. Rozhodně to byla velmi dobrá jednohubka.
No škoda, že tam byli jen dva bossové v podání žen. A zbytek byl doplněk. Nejvíc mě iritovalo ty kosmetické úpravy. Pončo ? Opravdu ? 100x jiná barva a to vše. Alespon, že meč to měl jinak.
No líbila se mi posádka i jedna hrdinka a kapitán byl týpek :)).. Skákání mi vůbec nevadilo. Herce nemusím, ale dohrál jsem to s klidem. Chtěl jsem si pak přečíst informace, co jsem posbíral, ale upřímně ? Přeletěl jsem to jen očima. Kdybych to nesbíral ušetřím pár hodin času. Rozhodně to byla velmi dobrá jednohubka.
Nechcem nejak spamovať, takže len jeden oznam. Dnešným večerom plánujem začať hrať a streamovať Fallen Order. Prvý stream dnes začne približne o 20:35. Ak by ste sa chceli pozrieť, tak stream alebo neskôr jeho záznam uvidíte na mojom Twitchi .
EDIT: zmena 20:50 začiatok
EDIT: zmena 20:50 začiatok
@FildasCZ (03.03.2021 17:56): Mně se to hrálo velmi dobře, v prvé řadě proto, že mám velmi rád souls-like věci (v poslední době téměř nehraji nic jiného). Boje s mečem mi přišly hezky plynulé, prostředí dostatečně pestré a hádanky fajn, jen to chtělo vylepšit mapu (je skutečně dost nepřehledná) a většina truhel obsahuje kosmetické předměty, což trochu sráží motivaci k průzkumu.
Asi nejsilnější moment byl pro mě první boj proti AT-AT, ale nebyl to jediný silný moment hry.
Asi nejsilnější moment byl pro mě první boj proti AT-AT, ale nebyl to jediný silný moment hry.
@Phoenix (03.03.2021 15:44): Jak se ti to hrálo a pamatuješ si na silné a slabé momenty ? Jako, když to srovnám s hrami, co hraji ted, tak to má větší kouzlo a není to takové to nucené :).
@Gordon (03.03.2021 13:52): Na první dobrou sis představil czenglish označení pro závod ve flusání? :-)
@FildasCZ (03.03.2021 13:35): Jo FRUSTRACE!
@Gordon (03.03.2021 13:32): Flustrace :) dej si to na největší obtížnost a pochopíš. Hlavně celou dobu jsem jel bez locku na postavu, takže to bylo těžší :). Ohledně bossu se to hodilo zapnout, protože občas jsem ho minul, když jsem použil supersilný útok. Jen taková poznámka. Při soubojích vícero enemáků zas bylo lepší to mít vyplé.
Škoda jen, že na konci už není, co dělat :). Možná asi i dobře.
Škoda jen, že na konci už není, co dělat :). Možná asi i dobře.