@Zoltan (06.06.2021 13:40): koukám že třeba na alze nejlevnější slušný herní PC je s RTX3060 za 37K...což je dost. Možná sis měl raději vzít za 13K ten XSerX jak byl teď skladem (už není) :)
Diskuze
@Gordon (06.06.2021 14:34): Je to hotová doba temna :)
@Zoltan (06.06.2021 13:40): Z ničeho, protože grafik není málo, ale vůbec nejsou, pokud nejsi ochoten za grafiku zaplatit, jako za celý počítač.
@Paul (06.06.2021 12:38): Ty bugy...nakonec to dopadlo docela dobře, nevím co si všichni stěžujeme :D
@Paul (05.06.2021 18:55): Tohle je super, fajn atmosféra.
Popravdě koketuji s myšlenkou, že si kvůli Cyberpunku (a pár dalším) koupím nové PC (než bude na PS 5 dostatečně her...a bude PS 5 :D), ale je to fakt problém, vůbec nevím co bych si poskládal, grafických karet je málo a předpostavené sestavy jsou drahé :)
@Paul (05.06.2021 18:55): Tohle je super, fajn atmosféra.
Popravdě koketuji s myšlenkou, že si kvůli Cyberpunku (a pár dalším) koupím nové PC (než bude na PS 5 dostatečně her...a bude PS 5 :D), ale je to fakt problém, vůbec nevím co bych si poskládal, grafických karet je málo a předpostavené sestavy jsou drahé :)
Cyberpunk 2013, tři roky před tím než byl vývoj restartován od začátku..
https://streamable.com/pvbylo
A interní bug kompilace během vývoje, hotdogburger motorka nemá chybu..
https://streamable.com/8wk2cx
https://streamable.com/pvbylo
A interní bug kompilace během vývoje, hotdogburger motorka nemá chybu..
https://streamable.com/8wk2cx
@Longin (28.05.2021 08:41): Nějaké menší patche vyšly, ale nic velkého od 1.2 Je kolem těch updatů poslední měsíce podezřele ticho.
@Longin (28.05.2021 08:41): poslední patch vyšel před měsícem, ale dělaj na tom (patche/dlc/datadisky).
Co se technickýho stavu týče, ten byl víceméně ok na PC v den vydání - nějaký kosmetický glitche (levitující předměty, občas zmizí nebo se objeví chodec), ale nic zásadního, questbugy byly opraveny.
Co se technickýho stavu týče, ten byl víceméně ok na PC v den vydání - nějaký kosmetický glitche (levitující předměty, občas zmizí nebo se objeví chodec), ale nic zásadního, questbugy byly opraveny.
V jakém technickém stavu to je momentálně? Vydávají se stále patche nebo je to na útlumu?
@Paul (27.05.2021 20:01): Damn :(
@Paul (27.05.2021 20:01):
Von je koupi MS a bude zas dobre :)
Von je koupi MS a bude zas dobre :)
Tak po odejitém Konrádovi CDP opustil i jeho bratr Mateusz (lead quest designer), Badowski už taky není director, a šéfem vývoje expanzí se stal nějakej Gabriel Amatangelo, mající za sebou takové slovutnosti jako DA Inquisition Descent a nějaké expanze k Star Wars MMO.
To vypadá na vskutku zářivou budoucnost.
To vypadá na vskutku zářivou budoucnost.
@SimcaCZE (komentář): Pokud se rozhodujete, zda si do koupelny pořídíte vanu nebo sprchový kout, v dnešní době už se nedá koukat jen na rozměry, protože dnešní sprchové kouty jsou docela prostorné, ale tím pádem některé z nich mohou rozměrově konkurovat vanám, spíše než na prostory byste se měli zaměřit na to, co Vám osobně bude víc vyhovovat.
Sprchový kout – i když některé jsou prostorově stejné jako vana, dají se samozřejmě pořídit i menší, a hlavní výhodou do malých koupelen je to, že vlastně nejvíc místa zabírají do výšky, zatímco vana do šířky, takže místo ušetříte určitě. Někteří lidé tvrdí, že při sprchování ušetříte i vodu, je tomu ale opravdu tak? Pánové možná ano, pokud se namočí, vypnou vodu, namydlí se, umyjí, a potom až opět vodu pustí, tak proti koupeli ve vaně vodu ušetří, ale ženy, které ve sprše (ale i ve vaně), tráví delší dobu, myjí si déle vlasy, určitě ne, v tomhle případě vyplýtváte víc vody, než ve vaně. Nevýhodu mají v tom, že některé kousky prádla v nich přeperete jen těžko, a když se Vám narodí děti, postupem času se z většiny z nich stávají „malí plaváčci“, kteří budou mít raději vanu.
Vana– není asi nic příjemnějšího, než po náročném dni, hlavně v chladných podzimních a zimních dnech, si dopřát voňavou, relaxační koupel, ale najdou se mezi námi takoví, kteří se odmítají koupat vlastně „vlastní špíně“ a upřednostní raději sprchový kout, pro sprchový kout se rozhodují většinou muži, a hlavně sportovci, ženy mají raději vanu, o dětech nemluvě.
Pokud máte v koupelně dostatek prostoru, a také dostatek finančních prostředků, můžete si pořídit jak vanu, tak i sprchový kout, a bude spokojená celá rodina, nebo můžete zvolit kompromis, pořídit si vanu, k ní sprchovou baterii, a tzv. vanovou zástěnu, tím pádem budete mít 2 v 1, upokojíte své potřeby k relaxaci, ale v létě naopak výhody sprchování, a děti budou spokojené také.
Sprchový kout – i když některé jsou prostorově stejné jako vana, dají se samozřejmě pořídit i menší, a hlavní výhodou do malých koupelen je to, že vlastně nejvíc místa zabírají do výšky, zatímco vana do šířky, takže místo ušetříte určitě. Někteří lidé tvrdí, že při sprchování ušetříte i vodu, je tomu ale opravdu tak? Pánové možná ano, pokud se namočí, vypnou vodu, namydlí se, umyjí, a potom až opět vodu pustí, tak proti koupeli ve vaně vodu ušetří, ale ženy, které ve sprše (ale i ve vaně), tráví delší dobu, myjí si déle vlasy, určitě ne, v tomhle případě vyplýtváte víc vody, než ve vaně. Nevýhodu mají v tom, že některé kousky prádla v nich přeperete jen těžko, a když se Vám narodí děti, postupem času se z většiny z nich stávají „malí plaváčci“, kteří budou mít raději vanu.
Vana– není asi nic příjemnějšího, než po náročném dni, hlavně v chladných podzimních a zimních dnech, si dopřát voňavou, relaxační koupel, ale najdou se mezi námi takoví, kteří se odmítají koupat vlastně „vlastní špíně“ a upřednostní raději sprchový kout, pro sprchový kout se rozhodují většinou muži, a hlavně sportovci, ženy mají raději vanu, o dětech nemluvě.
Pokud máte v koupelně dostatek prostoru, a také dostatek finančních prostředků, můžete si pořídit jak vanu, tak i sprchový kout, a bude spokojená celá rodina, nebo můžete zvolit kompromis, pořídit si vanu, k ní sprchovou baterii, a tzv. vanovou zástěnu, tím pádem budete mít 2 v 1, upokojíte své potřeby k relaxaci, ale v létě naopak výhody sprchování, a děti budou spokojené také.
@Paul (12.05.2021 20:50): Nádherné.
Prej se neuráží!!!! kdybych zrovna pil, tak to pití vychrochtnu. :)))
@S4TW (13.05.2021 14:21): je videt, ze se vyznas :D
@ntz (13.05.2021 13:04): však úplně v pohodě, jen mi přijde úsměvné, když někdo napíše no offense poté, co je trochu útočný, ale chápu, byla to jen srandička, takové klučíčí pošťuchováníčko, mokrým ručníkem ve sprchách... ;-)
@S4TW (13.05.2021 12:54): delam si z nej srandu ... dyk je snad srandovni nazvat Kwokyho mluvcim Kwokackem kdyz kwoka za ulicnika SimcaCZE co pise koment na komplex RPG typu CP2077 po 2 hodinach gameplaye a jeste se pozdeji ukazuje ze to kopiruje z jineho webu ...
me taky nekteri lidi nazyvaji, ze jsem white-supermaci-drubez a me to pripada srandovni ... a neurazim se
me taky nekteri lidi nazyvaji, ze jsem white-supermaci-drubez a me to pripada srandovni ... a neurazim se
@ntz (13.05.2021 11:51): nejdriv urazit a pak napsat no offense, hezky, to se mi libi :))
@Kwoky (13.05.2021 11:02): sak ja se ho ptal .. nevedel jsem, ze ma mluvciho ... me osobne to pripada rekneme "neobvykle", ale dekuji za odpoved mluvci Kwokacku
haha, ps. hlavne se neuraz, delam si srandu, no offense :D
haha, ps. hlavne se neuraz, delam si srandu, no offense :D
@mazar1234 (13.05.2021 11:04): Ten člověk zkopíroval svojí recenzi z toho webu, kde jí vložil 11. Prosince.
Celá tahle taškařice je toliko o vynucení si pozornosti a získání tupých otroků, kteří zadarmo budou dřít pro web autora. Pokud to neva DH týmu, tak doporučuji ukončit podobné diskuze a tedy pozornost dotyčnému nedopřávat. Pro všechny je to ale pěkné varování, jak dopadá tlačení na pilu při monetizaci podobných projektů. Ještě jsem ale nikdy neviděl, že by někomu vše ostatní bylo tak jedno, že celý web nemá ani cenu měsíčního hostingu.
@Kwoky (13.05.2021 11:02): Teda nič.
Ako už viacerí ukázali, nielenže to hrala na neopatchovanej verzii, ale ani nenapísala kde, na akom HW.
Príspevok mal ísť do diskusie, nie do komentárov.
Ako už viacerí ukázali, nielenže to hrala na neopatchovanej verzii, ale ani nenapísala kde, na akom HW.
Príspevok mal ísť do diskusie, nie do komentárov.
"A to ani nemluvě, že si češtinu musíte nastavit v menu a při novém startu hry vám tam znova naskočí Angličtina." - toto je uz asi tak 2-3 mesiace opravene tak neviem kedy to hrala.....
@ntz (13.05.2021 10:53): Když napíše komentář po dvou hodinách a je v něm zmíněno, že ho píše po dvou hodinách, nevidím v tom problém. Čtenář si z toho může vzít co uzná za vhodné.
@SimcaCZE (komentář): proc pises po dvou hodinach hrani koment ?
@Paul (12.05.2021 20:50): je to boží. Při obrovské rozloze Night City je neuvěřitelné kolik detailů ve hře je.
@Paul (12.05.2021 20:50): Výborné.
Hodně jsem se pobavil. Dávám tedy plus pro kritiky.cz:)))
"šéfredaktor webu kritiky.cz" -> "Taktéž bych něco udělal s češtinou, občas se to nedá číst."
lol.
lol.
@Rapier (11.05.2021 14:10): Poslední patch neměl určitě, protože tam už český jazyk zůstává bez nutnosti ho po restartu hry měnit. To je pak těžké, když se brečí nad špatně optimalizovanou hrou, ale zkoušíš to (předpokládám) spouštět na pomalém hardwaru a ještě navíc nemáš nainstalované všechny patche...
@SimcaCZE (komentář): to by mě také zajímalo. Podíval jsem se na profil: šéfredaktor webu kritiky.cz
Komentář po pouhých 2 hodinách hry?! Docela odvážné. :) Hru jsi hrál s patchem číslo? Na jakém HW? Xbox One S?
Komentář po pouhých 2 hodinách hry?! Docela odvážné. :) Hru jsi hrál s patchem číslo? Na jakém HW? Xbox One S?
@SimcaCZE (komentář): V interiérech lze hru docela dobře hrát, framerate běhá docela optimálně, ale bohužel v exteriérech si moc hry neužijete, sem tam velký sek, který prostě nečekáte - Můžeš napsat, na čem to hraješ? Protože psát něco o tom, že si v exteriérech hru moc neužijeme, je nesmysl. To je dané Tvým hardwarem. Já si hru užil i v exteriérech maximálně. Takto generalizovat je špatné.
Taktéž bych něco udělal s češtinou, občas se to nedá číst.
Taktéž bych něco udělal s češtinou, občas se to nedá číst.
@SimcaCZE (komentář): první dojem po dvou hodinách hraní patří do diskuze, komentář sepisuj až se hrou skončíš ;)
@SilentWolf (10.05.2021 11:21): Tak mě se třeba líbíla i linka s Riverem, i když tedy ten konec na farmě byl hodně "cursed"....
Obecně mám raději, když je v RPG méně sidequestů ale jsou to pořádně dlouhé příběhové linky, než naopak. Samozřejmě ideální stav by bylo hodně sidequestů a pořádně dlouhé příběhové linky ale upřímně mám pocit že ani 8letý development cycle by na tohle nestačil. Navíc u CP2077 defakto s developmentem před 2016 ani pořádně nezačali...
Co se týče hlavní linky, mě upřímně přišla minimálně stejně zajímavá, jako ty sidequesty. Plus na to, že se jedná prakticky o "druhou linku" (prvně totiž měla být hlavní postava člen MaxTac a řešit neustále častější případy "cyberpsychos") tak za mě spokojenost. Zvlášť když si vzpomenu, jaké fiasko byl příběh v Mass Effectu 3, kde jej taky přepsali (původně měl totiž celý Mass Effect končit úplně jinak).
Co se týče pokračování, osobně si myslím, že pokud někdy nějaké pokračovaní příběhu V bude (a nebude fungl nová hlavní postava) tak to bude:
setting, kdy je V jako AI/Engram v cyberprostoru, protože tady tohle je jediné co mají všechny endingy společné pokud se V nerozhodne dožít pár posledních týdnů a pak umřít. V Arasaka verzi sice sedí v Mikoshi a ne za blackwall ale tady by se dal napsat nějaký "interlude" že V třeba Arasaka nechala z Mikoshi odejít, protože mu nebyli schopni najít nové tělo.
Obecně mám raději, když je v RPG méně sidequestů ale jsou to pořádně dlouhé příběhové linky, než naopak. Samozřejmě ideální stav by bylo hodně sidequestů a pořádně dlouhé příběhové linky ale upřímně mám pocit že ani 8letý development cycle by na tohle nestačil. Navíc u CP2077 defakto s developmentem před 2016 ani pořádně nezačali...
Co se týče hlavní linky, mě upřímně přišla minimálně stejně zajímavá, jako ty sidequesty. Plus na to, že se jedná prakticky o "druhou linku" (prvně totiž měla být hlavní postava člen MaxTac a řešit neustále častější případy "cyberpsychos") tak za mě spokojenost. Zvlášť když si vzpomenu, jaké fiasko byl příběh v Mass Effectu 3, kde jej taky přepsali (původně měl totiž celý Mass Effect končit úplně jinak).
Co se týče pokračování, osobně si myslím, že pokud někdy nějaké pokračovaní příběhu V bude (a nebude fungl nová hlavní postava) tak to bude:
setting, kdy je V jako AI/Engram v cyberprostoru, protože tady tohle je jediné co mají všechny endingy společné pokud se V nerozhodne dožít pár posledních týdnů a pak umřít. V Arasaka verzi sice sedí v Mikoshi a ne za blackwall ale tady by se dal napsat nějaký "interlude" že V třeba Arasaka nechala z Mikoshi odejít, protože mu nebyli schopni najít nové tělo.
@Sarno (09.05.2021 17:30): tady je ten rozdíl, že mě questy v CP77 zklamaly tak nějak obecně. Čekal jsem víc linek jako Perelezovi. A teď mám problém vzpomenout si na něco zajímavého. Když vygooglím "best sidequests Cyberpunk" tak je to z mého pohledu bída.
A tak jsem se v této fázi honil za každým otazníčkem abych viděl "ještě aspoň něco" ale už jsem se pomalu smiřoval, že hra už vše ukázala. Proto jsou pro mě ty questy u konce trochu víc hořké, než ty prvotní, kde jsem furt čekal, až hra vytasí velké zbraně. Pacing je pro mě to poslední co by mi vadilo.
Blbé je že mě třeba zklamal i ten zřejmý vrchol všeho.. mise na té přehlídce.
Na oblast míří snipeři. Davy lidí. Hlídáno drony. Tak já třeba vylezu tady po té římse. Tady sestřelím dron, co naplat že spadne někde mezi lidi. Když už je to tak hlídané místo tak.. třeba obejdu jedinou možnou cestou všechny tři snipery a dám jim "kravatu". Ale co, aspoň to vypadá hezky. A jeden sniper měl kolem sebe miny, aby to nebyla taková nuda. A i zde platí staré známé pravidlo 5 sekund. "Hmm.. asi to byl vítr".
Proto už čekám na pořádnou dávku DLCček a FLC, které by ten dojem mohly napravit. A stále chci radši nový Cyberpunk, než cokoliv jiného.
A tak jsem se v této fázi honil za každým otazníčkem abych viděl "ještě aspoň něco" ale už jsem se pomalu smiřoval, že hra už vše ukázala. Proto jsou pro mě ty questy u konce trochu víc hořké, než ty prvotní, kde jsem furt čekal, až hra vytasí velké zbraně. Pacing je pro mě to poslední co by mi vadilo.
Blbé je že mě třeba zklamal i ten zřejmý vrchol všeho.. mise na té přehlídce.
Na oblast míří snipeři. Davy lidí. Hlídáno drony. Tak já třeba vylezu tady po té římse. Tady sestřelím dron, co naplat že spadne někde mezi lidi. Když už je to tak hlídané místo tak.. třeba obejdu jedinou možnou cestou všechny tři snipery a dám jim "kravatu". Ale co, aspoň to vypadá hezky. A jeden sniper měl kolem sebe miny, aby to nebyla taková nuda. A i zde platí staré známé pravidlo 5 sekund. "Hmm.. asi to byl vítr".
Proto už čekám na pořádnou dávku DLCček a FLC, které by ten dojem mohly napravit. A stále chci radši nový Cyberpunk, než cokoliv jiného.
@Sarno (09.05.2021 17:30): Dobrý postreh :)
Mne takéto niečo na hrách nikdy nevadilo a nejako extra som si to nevšímal, bral som to svojím spôsobom ako niečo, čo sa môže stať aj v živote (niekto po tebe chce odôvodnenú požiadavku, ale ty na to nemáš čas).
Mne takéto niečo na hrách nikdy nevadilo a nejako extra som si to nevšímal, bral som to svojím spôsobom ako niečo, čo sa môže stať aj v živote (niekto po tebe chce odôvodnenú požiadavku, ale ty na to nemáš čas).
@SilentWolf (08.05.2021 19:23): Tímhle ale trpí vícero podobných her. Jen tak z hlavy si vzpomenu na Mass Effect a chvíli, kdy se připravuješ pro rush na Ilos a hra na tebe vyrukuje se side questem, kde řešíš stimulant pro vyjednavače-závisláka nebo chlápka, co po tobě chce podporu ve volbách...
Oba nové Deus Exy měli taky ve finální kapitole minimálně jeden side quest, který pacing hry taky trochu zabil.
A nebo pokud sáhnu holuběji do historie tak mě napadá Baldur's Gate, kdy se vracíš z Candlekeepu do Baldur's Gate (takže opět rushuješ na velké finále) a hra na tebe vytáhne několik timed questů, obzvláště mi lezl na nervy ten, kdy ti Lothander otráví celou partu (což ti odstartuje desetidenní timer) a chce po tobě, abys mu pomohl z něj sejmout nějakout přísahu...
Oba nové Deus Exy měli taky ve finální kapitole minimálně jeden side quest, který pacing hry taky trochu zabil.
A nebo pokud sáhnu holuběji do historie tak mě napadá Baldur's Gate, kdy se vracíš z Candlekeepu do Baldur's Gate (takže opět rushuješ na velké finále) a hra na tebe vytáhne několik timed questů, obzvláště mi lezl na nervy ten, kdy ti Lothander otráví celou partu (což ti odstartuje desetidenní timer) a chce po tobě, abys mu pomohl z něj sejmout nějakout přísahu...
@SilentWolf (08.05.2021 19:23): jo, tak s tím že zrovna tuhle kvestlajnu mohli dát blíž k začátku souhlasím, obecně to dávkování je trochu rozhozený.
@Paul (08.05.2021 18:59): k postavě jako takové nemám nic. Bylo to ale u konce hry a pomalu jsem se tam musel smiřovat s tím, že "to je vše". Není to prostě podle mě moc dobrý obsah na posledních 20% hry. I když je to asi tím, v jakém pořadí jsem to hrál. Bral bych daleko víc questů právě ve stylu Perezových. Ale ne. Cílová čára a já řeším Kerryho, mluvící automat, klauna s granátem místo nosu apod.. :-D
Taky jsem se furt těšil do té oblasti, kde bydlí a nakonec tam řešíme jen jeho.
Taky jsem se furt těšil do té oblasti, kde bydlí a nakonec tam řešíme jen jeho.
@SilentWolf (08.05.2021 18:49): co máš proti Kerrymu?! Mě ta jeho kvestlajna bavila, prozkoumávání jeho bejváku a hraní never fade away bylo supr :p
@montana (08.05.2021 17:59): jojo, "místo" toho jsme dostali třeba... Kerryho.. :D :D
@Sarno (06.05.2021 22:57): Smutný je, že tahle dějová linka je zajímavější, než celá hlavní story :) A tak nějak to, o čem jsem si původně představoval, že by CP mohl být.
@Sarno (06.05.2021 22:57): Při druhém průchodu se mi také pár věcí spojilo dohromady, ještě si totiž můžeš všimnout pána v pozadí, se kterým se také setkáš v The Sun konci. Zajímavé na něm je, že mu celou dobu modře svítí oči, což by mohlo indikovat, že je pod vlivem… někoho třetího. Třeba nějaké AI? :)) Nemyslím si ale, že cokoliv z tohoto bude rozvedené v nějakém budoucím DLC, už jen proto, že se jedná o optional obsah, a vlastně se mi i líbí, že to zůstává nedopovězené.
@Sarno (06.05.2021 22:57): Trefa do čierneho, dobrý úlovok!
Obe tieto informácie som počas hrania našiel, no nedal som si ich dokopy, až kým to nebolo spomenuté v komentároch jedného youtube videa. Presne ako píšeš, náhoda to určite nie je a spolu s Paulom dúfam, že toto spolu s Path of Glory koncom (odlet na vesmírnu stanicu) bude rozvedené v DLC :)
Obe tieto informácie som počas hrania našiel, no nedal som si ich dokopy, až kým to nebolo spomenuté v komentároch jedného youtube videa. Presne ako píšeš, náhoda to určite nie je a spolu s Paulom dúfam, že toto spolu s Path of Glory koncom (odlet na vesmírnu stanicu) bude rozvedené v DLC :)
@Sarno (06.05.2021 22:57): pěkné, náhoda to určitě nebude..jsem zvědav jestli tenhle motiv bude nějak rozveden v datadiscích..
Nevím jestli na tohle už někdo nepřišel, tak to tu pro jistotu zmíním.
Rozehrál jsem hru po druhé s tím, že když vím jak dopadne hlavní
příběh tak si tentokrát pořádně prošmejdím město a budu si pročítat
veškerý lore, info shardy, e-maily apod. na které narazím. Před chvílí
jsem znovu dohrál vedlejší dějovou linku pro Peralezovy a trkla mě jedna
slušná revelation.
Masivní spoilery pro ty, co nedělali vedlejšák pro Sandru Dorsett a dějovou linku Peralezových:
V průběhu linky pro Peralezovy se dozvíme, že jim někdo pomalu
vymývá mozky a snaží se jejich chování přizpůsobit svým potřebám (i.e.
conditioning) z toho důvodu, aby si z Jeffersona vypěstovali "dokonalého
starostu" pro své potřeby. Quest chain po tomto zjištění končí,
dostaneme sice možnost o tom Jeffersonovi říct nebo o tom lhát na žádost
jeho ženy, nicméně pak už jde všechno mimo nás. Johnny pk ještě akorát
poznamená, že za tady tím by pravděpodobně mohla stát nějaká rogue AI.
Tuhle jeho poznámku podržte v mysli.
Vrátíme se zpět o pár questů v hlavní dějové lince, kdy nás pár
chvil po Heistu kontaktuje Sandra Dorsett (holka kterou jsme v úvodu
vytáhli z vany s ledem a předali ji trauma týmu) a dá nám úkol najít
její data shard a být přitom co nejvíc diskrétní. Pokud data shard po
nalezení hned předáte, tak fasujete odměnu a úkol končí bez jakýchkoliv
dalších informací.
Pokud ale data shard hacknete, dozvíte se, že Night Corp vyvíjí
umělou inteligenci pod označením CN-07, jejíž hlavní schopností je tzv.
conditioning osob a změna jejích chování. Provedli úspěšné testy na pár
jejich zaměstnancích a teď se chystají CN-07 dát do ostrého provozu na
jejich "hlavní cíl". Celý transcript textu je zde:
https://cyberpunk.fandom.com/wiki/Operation_Carpe_Noctem
U Sandry v bytě pak ještě můžeme najít 3 info shardy z jejího
deníku, kde popisuje nějaké další detaily a vyjadřuje své obavy že "z
nich (nepíše z koho přesně) teď můžou být klidně loutky" a dále že ji
teď Night Corp pravděpodobně sleduje (proto má v bytě dvě kulometné
věže).
Jako poslední zmínku bych ještě doplnil, že podle lore hry Jefferson
Peralez studoval na jedné z nejprestižnějších univerzit, kde mu
stipendium zařídila právě Night Corp. zde taky potkal svou budoucí
manželku Elizabeth které sipendium hradila.......ano správně taky Night
Corp. Příliš moc náhod na můj vkus, nemyslíte?
Rozehrál jsem hru po druhé s tím, že když vím jak dopadne hlavní
příběh tak si tentokrát pořádně prošmejdím město a budu si pročítat
veškerý lore, info shardy, e-maily apod. na které narazím. Před chvílí
jsem znovu dohrál vedlejší dějovou linku pro Peralezovy a trkla mě jedna
slušná revelation.
Masivní spoilery pro ty, co nedělali vedlejšák pro Sandru Dorsett a dějovou linku Peralezových:
V průběhu linky pro Peralezovy se dozvíme, že jim někdo pomalu
vymývá mozky a snaží se jejich chování přizpůsobit svým potřebám (i.e.
conditioning) z toho důvodu, aby si z Jeffersona vypěstovali "dokonalého
starostu" pro své potřeby. Quest chain po tomto zjištění končí,
dostaneme sice možnost o tom Jeffersonovi říct nebo o tom lhát na žádost
jeho ženy, nicméně pak už jde všechno mimo nás. Johnny pk ještě akorát
poznamená, že za tady tím by pravděpodobně mohla stát nějaká rogue AI.
Tuhle jeho poznámku podržte v mysli.
Vrátíme se zpět o pár questů v hlavní dějové lince, kdy nás pár
chvil po Heistu kontaktuje Sandra Dorsett (holka kterou jsme v úvodu
vytáhli z vany s ledem a předali ji trauma týmu) a dá nám úkol najít
její data shard a být přitom co nejvíc diskrétní. Pokud data shard po
nalezení hned předáte, tak fasujete odměnu a úkol končí bez jakýchkoliv
dalších informací.
Pokud ale data shard hacknete, dozvíte se, že Night Corp vyvíjí
umělou inteligenci pod označením CN-07, jejíž hlavní schopností je tzv.
conditioning osob a změna jejích chování. Provedli úspěšné testy na pár
jejich zaměstnancích a teď se chystají CN-07 dát do ostrého provozu na
jejich "hlavní cíl". Celý transcript textu je zde:
https://cyberpunk.fandom.com/wiki/Operation_Carpe_Noctem
U Sandry v bytě pak ještě můžeme najít 3 info shardy z jejího
deníku, kde popisuje nějaké další detaily a vyjadřuje své obavy že "z
nich (nepíše z koho přesně) teď můžou být klidně loutky" a dále že ji
teď Night Corp pravděpodobně sleduje (proto má v bytě dvě kulometné
věže).
Jako poslední zmínku bych ještě doplnil, že podle lore hry Jefferson
Peralez studoval na jedné z nejprestižnějších univerzit, kde mu
stipendium zařídila právě Night Corp. zde taky potkal svou budoucí
manželku Elizabeth které sipendium hradila.......ano správně taky Night
Corp. Příliš moc náhod na můj vkus, nemyslíte?
@pajmič (03.05.2021 16:40): Fallout 3 jsem dohrál několikrát a absolutně mi nepřijde, že by tam ty dialogy byly bůhvíco. Prakticky jakýkoliv vedlješí úkol se zvrhává v možnosti A nebo B a informační fluff okolo, viz. třeba bomba v Megatonu kdy hráč má navýběr buď cvaknout kablík a bombu zneškodnit (možnost A) nebo ji detonovat tak jak chce Tenpenny (možnost B). Žádná možnost třeba blackmailnout město pod pohrůžkou odpálení nebo ji naopak zkusit propašovat k Tenpennymu.
Dále třebas interakce s Brotherhood Outcast, která se zvrhává jen v pouhopouhé donášení šrotu načež po nějaké době ti dají přístup do 3 místností v jejich pevnosti. That's all. Žádné dialogy navíc, žádný pokec, žádná možnost se k nim nějak přidat atd.
To samé hlavní quest, který je ve finále redukován na Deus Exovské "vyber si jaké tlačítko zmáčkeš" (i.e. obětuj sebe, obětuj Sarah, nech tu mašinu vybuchnout...).
Prakticky veškeré možnosti ve Falloutu 3 jsou: buď ten dobrý nebo buď ten zlý (v pár velice vzácných příležitostech neutrální možnost)
I Fallout 4 má mnohem lepší dialogue a quest systém než Fallout 3.
Co se Witchera 3 týče, jen třeba vedlejšák s Dijkstrou má hned tři (resp. 4) možnosti dokončení, které dost podstatně ovlivní ending celé hry. Dále třeba romance, které mají taky své malé místo v endingu plus ještě malý vliv na cutscénu v dlc Blood and Wine. A samozřejmě interakce s Ciri, které mají taky svůj podstatný vliv na ending plus ti navíc mění epilog. Plus hromada jiných věcí
Dále třebas interakce s Brotherhood Outcast, která se zvrhává jen v pouhopouhé donášení šrotu načež po nějaké době ti dají přístup do 3 místností v jejich pevnosti. That's all. Žádné dialogy navíc, žádný pokec, žádná možnost se k nim nějak přidat atd.
To samé hlavní quest, který je ve finále redukován na Deus Exovské "vyber si jaké tlačítko zmáčkeš" (i.e. obětuj sebe, obětuj Sarah, nech tu mašinu vybuchnout...).
Prakticky veškeré možnosti ve Falloutu 3 jsou: buď ten dobrý nebo buď ten zlý (v pár velice vzácných příležitostech neutrální možnost)
I Fallout 4 má mnohem lepší dialogue a quest systém než Fallout 3.
Co se Witchera 3 týče, jen třeba vedlejšák s Dijkstrou má hned tři (resp. 4) možnosti dokončení, které dost podstatně ovlivní ending celé hry. Dále třeba romance, které mají taky své malé místo v endingu plus ještě malý vliv na cutscénu v dlc Blood and Wine. A samozřejmě interakce s Ciri, které mají taky svůj podstatný vliv na ending plus ti navíc mění epilog. Plus hromada jiných věcí
@AlieN (03.05.2021 17:07): v dialozích možnosti větvení samozřejmě jsou. Na dvou místech, které pak prezentovali v traileru, jakože je to celá hra. :D