@Jab (18.07.2021 21:47): Dohodnocovala... dlouho sem se u Witchera nemohla rozhodnout.
Diskuze
@John Mirra (19.07.2021 09:26): Kvůli takovým recenzím jsem se obecně rozešel s papírovými i herními magazíny. DH naštěstí nabízí zajímavější a více variabilní postřehy.
Mass Effect i Dragon Age jsou v mnoha ohledech jasný downgrade od předchozích Bioware titulů. Vedlejší questy jsou kolikrát na úrovni mmo odpadu. Architektura působí rovněž proti třebas BG 2 často velmi odfláknutě. ME i DA:O jsou z většiny primitivní koridory a minilokace vedlejších questů se do zemdlení opakují. Pokud už ME přidává velké mapy, tak jsou to zoufale prázdné lokace pro ježdění Mako hopíkem.
První ME má pak i mizerně propracované "družníky" s jen pár dialogy a creepy podivnostmi (insta zaláskovaná Liara). Rovněž první ME má pak i až ostudně krátkou hlavní linii, kdy je zbytek hry právě onen MMO odpad.
Chápu, že ME i DA:O i tak mnoho lidí uchvátily. Zejména grafikou a filmovým podáním děje. Ale se zpětným ohlédnutím je potřeba si přiznat, že zůstaly dalece za svými totemy jako BG 2, PST, KotOR, Fallout atp. Byť zase před NWN ovšem.
Paradoxně byl ale ME v mých očích s každým dílem lepší a lepší. A trojku už mám hodně rád. U Dragon Age přesně obráceně. Je to čím dál větší odpad. Nej v sérii je pro mě datadisk Awakening k jedničce. I tomu jsem ale dal jen 8/10.
Mass Effect i Dragon Age jsou v mnoha ohledech jasný downgrade od předchozích Bioware titulů. Vedlejší questy jsou kolikrát na úrovni mmo odpadu. Architektura působí rovněž proti třebas BG 2 často velmi odfláknutě. ME i DA:O jsou z většiny primitivní koridory a minilokace vedlejších questů se do zemdlení opakují. Pokud už ME přidává velké mapy, tak jsou to zoufale prázdné lokace pro ježdění Mako hopíkem.
První ME má pak i mizerně propracované "družníky" s jen pár dialogy a creepy podivnostmi (insta zaláskovaná Liara). Rovněž první ME má pak i až ostudně krátkou hlavní linii, kdy je zbytek hry právě onen MMO odpad.
Chápu, že ME i DA:O i tak mnoho lidí uchvátily. Zejména grafikou a filmovým podáním děje. Ale se zpětným ohlédnutím je potřeba si přiznat, že zůstaly dalece za svými totemy jako BG 2, PST, KotOR, Fallout atp. Byť zase před NWN ovšem.
Paradoxně byl ale ME v mých očích s každým dílem lepší a lepší. A trojku už mám hodně rád. U Dragon Age přesně obráceně. Je to čím dál větší odpad. Nej v sérii je pro mě datadisk Awakening k jedničce. I tomu jsem ale dal jen 8/10.
Co se Dragon Age týče, zlákaly mě články na Games.cz. Od té doby beru recenze a marketing obecně s velkou rezervou... ale což, byl jsem mladý a nezkušený! :D
Trvalo to čtyři roky od jeho oznámení, ale po sobotním traileru dnes EA se vší slávou oficiálně oznámili temné fantasy RPG Dragon Age Origins, aneb následovníka legendárního Baldur's Gate od těch nejpovolanějších vývojářů v žánru, totiž BioWare. = zdroj
A víte, jaký jsem měl při hraní pocit? Jako kdybych si užíval Baldur´s Gate v perfektním moderním kabátku. = zdroj
Trvalo to čtyři roky od jeho oznámení, ale po sobotním traileru dnes EA se vší slávou oficiálně oznámili temné fantasy RPG Dragon Age Origins, aneb následovníka legendárního Baldur's Gate od těch nejpovolanějších vývojářů v žánru, totiž BioWare. = zdroj
A víte, jaký jsem měl při hraní pocit? Jako kdybych si užíval Baldur´s Gate v perfektním moderním kabátku. = zdroj
@Ria Kon (18.07.2021 21:19): Ah, ok. Zahlédl jsem tvé hodnocení Witchera 3 jen pár hodin zpět. Ale asi si jen přehodnocovala. ;)
@Jab (18.07.2021 17:59): Mezi Witcherem toho bylo... Cyberpunk 2077, Ghost of Tsushima, Spider-Man: Miles Morales, Outriders, Ratchet & Clank (2017), Control, Mass Effect: Legendary Edition a teď teda Baldury :)
@Charllize (18.07.2021 12:35): Tak je chození a chození. Když se procházíš po stejný placce a chodbami a pořád zápasíš s ovládáním, kamerou a spawnujícími zplozenci tak to ten relax nepřináší. Jinak obojí (přeplněný lunapark vs rozsáhlý svět) má něco do sebe a level design ty kvality může podtrhnout nebo podtrhnout.
@Le0nidas (18.07.2021 18:35): Yup.
@Jab (18.07.2021 17:59): Ty mody u dvojky platí i pro enhanced edition?
<span class="reply">Btw základní mody, jak již bylo řečeno, jsou:
Pro oba díly:
The Tweaks Anthalogy - u BG 2 bych jej instaloval až po níže zmíněném fixpacku
Divine Remix - takřka nutný, pokud člověk hraje za kněze (vynechal bych ale nový "sphere system" kouzel a radil ponechat původní)
BG 1:
BG 1 NPC Project
BG 1 Unfinished Business - tenhle je fajn, ale nutný není
BG 2:
BG 2 Fixpack
Quest Pack - kvůli Revised Hell Trials a Reward Negotiation bych jej instaloval téměř vždy
Unfinished Business - také bych instaloval téměř vždy
NPC Kitpack - hodí se, ale nezbytně třeba není
Dungeon-Be-Gone - po pár hraních se velmi hodí, neboť s ním jde přeskočit úvodní dungeon
@Ria Kon (17.07.2021 20:14): To si skočila rovnou z Witchera 3 na Baldurs Gate? :) Až dohraješ BG dvojku, tak dej šanci ještě Planescape Torment a máš svatou RPG trojici hotovou. :) Skvělých RPG je celkem dost. Ale tahle trojice pro mě stále vyčnívá.
@Red (18.07.2021 09:54): Jednička s tím NPC project modem je hodně dobrá. Ale dvojka je stále o kus zajímavější. Občas ale mě také to její vláčení hlavního hrdiny dějem trochu otravuje a raději si dopřeji větší svobodu jedničky.
Pro oba díly:
The Tweaks Anthalogy - u BG 2 bych jej instaloval až po níže zmíněném fixpacku
Divine Remix - takřka nutný, pokud člověk hraje za kněze (vynechal bych ale nový "sphere system" kouzel a radil ponechat původní)
BG 1:
BG 1 NPC Project
BG 1 Unfinished Business - tenhle je fajn, ale nutný není
BG 2:
BG 2 Fixpack
Quest Pack - kvůli Revised Hell Trials a Reward Negotiation bych jej instaloval téměř vždy
Unfinished Business - také bych instaloval téměř vždy
NPC Kitpack - hodí se, ale nezbytně třeba není
Dungeon-Be-Gone - po pár hraních se velmi hodí, neboť s ním jde přeskočit úvodní dungeon
@Ria Kon (17.07.2021 20:14): To si skočila rovnou z Witchera 3 na Baldurs Gate? :) Až dohraješ BG dvojku, tak dej šanci ještě Planescape Torment a máš svatou RPG trojici hotovou. :) Skvělých RPG je celkem dost. Ale tahle trojice pro mě stále vyčnívá.
@Red (18.07.2021 09:54): Jednička s tím NPC project modem je hodně dobrá. Ale dvojka je stále o kus zajímavější. Občas ale mě také to její vláčení hlavního hrdiny dějem trochu otravuje a raději si dopřeji větší svobodu jedničky.
@Malignus (18.07.2021 13:02): Čo si pamätám prvé in-game screenshoty a informácie o hre, tak pôvodný zámer bol urobiť niečo, čím sa štýlovo stal Neverwinter Nights 2 , ale v prípade Bioware sa v istom bode skoro všetka práca zahodila a išlo sa odznova viac v KOTOR štýle a aj viac pre zjednodušenie vývoja podobné súbežne vyvíjanému Mass Effectu.
@Malignus (18.07.2021 13:02): Dragon Age vyloženě mělo být fantasy RPG podobného ražení jako BG/NWN, jenom plně pod kontrolou BW...
@Malignus (18.07.2021 13:02): Možná není duchovním nástupcem, ale rozhodně je z toho cítit, že si propůjčili aspekty, na kterých pak DA stavěli.
@John Mirra (18.07.2021 10:14): Dragon Age: Origins nikdy neměl být duchovním nástupcem Baldur's Gate. To jen marketing EA odmítal dát BioWare peníze na vývoj, dokud nevyžvejknou nějakej marketingovej blábol daného či podobného ražení.
@Red (18.07.2021 09:54): To moc nechápu, většinou remcas ze musíš ve hře chodit a u BG te bavilo to nekonečne chození po vzasade prázdných mapách? :)
@Ria Kon (17.07.2021 20:14): Dragon Age Origins měl být duchovní nástupce Baldurs Gate, což mě hrozně nalákalo. Takže DAO byla první hra, kterou jsem si hned po vydání koupil za své těžce vydělané peníze, hrál jsem to cca 5 hodin a následně ji prodal kamarádovi za 50% ceny :)
BG občas dohraju i dneska, a to původní verzi maximálně s Unfinished Businnes modem, EE nehraju, protože mám rád tu původní grafiku.
A dungeonů je tam fakt jenom pár a povinné jsou snad jen 2 :)
BG občas dohraju i dneska, a to původní verzi maximálně s Unfinished Businnes modem, EE nehraju, protože mám rád tu původní grafiku.
A dungeonů je tam fakt jenom pár a povinné jsou snad jen 2 :)
Pro mě je jednička rozhodně víc znovuhratelná než dvojka, může za to právě ten prvek objevování mapy, kdy mám opravdu pocit z putování s družinou. Příběh, questy a hlavně interface (deník?!) mi teda dokonalý nepřijdou, ale tohle mi dokonalý přijde. Byla to skvěla relaxace luxovat stín na mapě za té hudby.
Co se týče těch zmíněných dungeonů, vyžadovaly otravný micromanagment a tehdy jsem nadával. Ale dnes po hraní DA nebo Drakensangu apod mi to nepřijde tak špatné:) A je to 1% hry.
Co se týče těch zmíněných dungeonů, vyžadovaly otravný micromanagment a tehdy jsem nadával. Ale dnes po hraní DA nebo Drakensangu apod mi to nepřijde tak špatné:) A je to 1% hry.
@Tulareanus (18.07.2021 01:18): Ja som nadelil celú stovku. :) S odstupom času musím priznať, že to hodnotenie je nekritické a objektívne si hra zaslúži menej. Ale keď som BG1 pred tými dvomi dekádami po prvý krát dohral, hra mi pripadala dokonalá. Tak už to hodnotenie meniť nebudem.
@Bragi (18.07.2021 00:23): Tak ja som tej hre dal 85%. :) Ja len podotýkam ako zostarla a aký skok to bol za tie dva roky z môjho pohľadu medzi BG 1 a 2. Ale i tak si to porovnávam s Falloutom 1 a 2, ktoré v tej dobe boli tiež oveľa viac funkčne naplnené.
@Tulareanus (17.07.2021 23:54): Navyše v tejto lokalite hra občas padala. A každé nové načítanie uloženej pozície malo za následok respawn koboldov vyzbrojených lukmi s ohnivými šípmi pomaly za každým rohom. Spolu so zlým pathfindingom to nebola šťastná kombinácia.
Ale treba zohľadniť aj kontext doby. Podľa dnešných štandardov sa dá na BG1 nájsť dosť nedostatkov. Oprávnene. Vrátane napríklad práve akoby horúcou ihlou šitých dungeonov. No pred 22 rokmi klady jednoznačne prevažovali.
Ale treba zohľadniť aj kontext doby. Podľa dnešných štandardov sa dá na BG1 nájsť dosť nedostatkov. Oprávnene. Vrátane napríklad práve akoby horúcou ihlou šitých dungeonov. No pred 22 rokmi klady jednoznačne prevažovali.
@Bragi (17.07.2021 22:52): Práve vo Firewine Bridge som bol a teraz som v Ulcasteru. Mne to pripadá ako keby to nikto netestoval. Nielen z hľadiska pathfindingu, ale i dobrého nápadu ako postaviť dungeon. Je to skôr iba o tom, že "skompletizujem aj tento, nech to mám celé". Tieto nepovinné dungeony boli pre mňa tá najhoršia časť hry. Inak mi nejde len o funkčnosť, ale aj o estetiku a nápaditosť.
@Tulareanus (17.07.2021 22:25): Každý máme tie preferencie trochu inak. Ty upredňostňuješ funkčnosť. Mne práve tie "prázdne" mapy v dvojke chýbali.
Pathfinding v BG1 je kapitola sama osebe. Na dungeon pod Firewine Bridge s blúdiacimi a neustále sa vracajúcimi a do pascí padajúcimi postavami z družiny sa nedá zabudnúť. :)
Pathfinding v BG1 je kapitola sama osebe. Na dungeon pod Firewine Bridge s blúdiacimi a neustále sa vracajúcimi a do pascí padajúcimi postavami z družiny sa nedá zabudnúť. :)
@Bragi (17.07.2021 22:11): Tá voľnosť je ale falošná. Je to miestami ako prázdne obrazovky v adventúre. Áno, môžu byť pekne vymodelované a je fajn ak pomôžu atmosfére, ale hru neberiem ako reálny svet, kde je plno výplne alebo stereotypných momentov, či momentov, ktoré nemajú žiaden dopad na nič ďalšie v živote a sú len nepodstatnými slepými uličkami. Inými slovami, vidieť nejaký ten les či lúku je fajn. Ale je tam toho priveľa na to, že reálne ponúkajú jeden quest alebo ani to nie. Ale asi najviac to vidím na dungeonoch, dlhé úzke chodby, ktoré len zdôrazňujú aký zlý pathfinding tá hra má. :) A utilitárnosť je fajn, udržuje tempo a dynamiku. Predsalen aj v knihe či filme - načo sú scény, ktoré vlastne na nič neslúžia? Nemusia len posúvať dej, ale môžu rozširovať backstory, lore, ukazovať psychológiu postáv atď...
@Tulareanus (17.07.2021 21:49): Na druhej strane v dvojke sú mapy až príliš utilitárne, previazané s questmi. Na jednotke sa mi práve páči istá voľnosť v explorácii prostredia, keď je hrdina proste vhodený do nepriateľského sveta a musí sa pretĺcť ako vie. Samozrejme v storytellingu a kvalite questov prvý diel za pokračovaním zaostáva.
Nainštaloval si aj nejaké módy? Minimálne Unfinished Business a už spomínaný NPC Project Mod. Bez nich by som to už asi nehral.
Nainštaloval si aj nejaké módy? Minimálne Unfinished Business a už spomínaný NPC Project Mod. Bez nich by som to už asi nehral.
Ja mám práve rozohranú EE jednotky po prvý raz, doteraz som hrával len pôvodnú edíciu a musím teda povedať, že oproti dvojke sa viac prejavila určitá nedopečenosť dizajnu a nápadov a akési väčšie tápanie z hľadiska smerovania hry a jej questov oproti dvojke.
@Ria Kon (17.07.2021 20:14): Silně doporučuji nainstalovat NPC Project Mod Úžasně to rozkecá parťáky a výrazně to zlepší celkový zážitek.
Počkej na dvojku, to je hotový klenot. :)
Počkej na dvojku, to je hotový klenot. :)
Baldur's Gate III mě zlákalo tak, že sem si koupila první dvě hry. Jsem upřímně překvapená, jak moc DAO vychází z mechanik Balduru. Úplně to hřeje u srdíčka, když hraje hudba, kterou by jste do Origins klidně propašovali, nebo když si moje postava stěžuje na mé zacházení. Tenhle oldschoolovější nádech mi už dlouho chyběl.
@včelka (03.01.2021 11:59): Mám to stejně. Ale čekám, že mě to pak chytne více ve druhém dílu, kam si ale chci naimportovat svého lučištníka... ;)
@ZephyrCZ (02.01.2021 17:47): No já u toho sice neusínám, ale prostě jsem čekala, že mě to chytne víc. Ale dohrát to každopádně plánuju, není to zas tak, že bych se vyloženě musela přemáhat. Koneckonců i knihy nedočítám jen hodně výjimečně. :)
@včelka (02.01.2021 17:36): já tuhle hru střídavě hraju / nehraju a věčně začínám od začátku už roky. Nyní ji ale už musím dokončit. Když jsem si jí dal do herní výzvy. Naposledy jsem jí hrál v koopu s kamarádem, ale ten mi říkal, že na něj hra působí jako kniha - usíná u ní. Takže když nemám parťáka na coop, projdu to sám.
@ZephyrCZ (02.01.2021 14:17): No já musím říct, že se s touhle hrou patlám už docela dlouho. Střídaj se mi období, kdy mě to baví a kdy mě to zas tak moc nebere... Ale ráda bych to někdy dohrála, to bude ovšem asi ještě docela trvat. Ale tak zas mně trvaj všechny hry...
Tak jsem rozjel první díl (několikrát rozehraný a nikdy nedohraný) opět od začátku v rámci herní výzvy 2021. Tak snad konečně hru dokončím a vrhnu se na další díl a další podobné hry.
@Le0nidas (05.12.2020 22:07): Ne, žádné následky to nemá. Do dvojky můžeš přenést klidně ze savu postavu na druhém levlu.
Jediné, co se přenáší, je pár předmětů a jedno rozhodnutí (pokud bys zabil Drizzta).
https://baldursgate.fandom.com/wiki/Importing
Jediné, co se přenáší, je pár předmětů a jedno rozhodnutí (pokud bys zabil Drizzta).
https://baldursgate.fandom.com/wiki/Importing
Právě se mi konečně podařilo zdolat finálního bosse, i když to nepřežila nejméně půlka mé party. Spustila se finální cutscéna a pak mě to hodilo do menu. Má to tak být? Je tedy úplně jedno, že finální boj nepřežila půlka družiny? Nebude to mít nějaký následek v dalším dílu (nebo datadisku)? Čekal jsem nějaký postending dialog nebo aspoň něco, ne jen cut scénu a menu.
@John Mirra (18.11.2020 08:11): EE mám dojem změnila ve kterém souboru se má ta rychlost editovat, ale šlo to už v originálu. Kdysi jsem to tedy nepoužíval... asi jsem měl víc času a větší trpělivost s permanentním spamováním zrychlovacích kouzel :)
@AlieN (17.11.2020 22:08): Odjakživa, takže i v původní hře? Taky o tom slyším poprvé...
Já pomalý pohyb po mapě řešil cheatama, prostě jsem se teleportoval :)
Já pomalý pohyb po mapě řešil cheatama, prostě jsem se teleportoval :)
@Red (17.11.2020 23:50): Celá hra se zrychlí, ne jen pohyb.
@Red (17.11.2020 23:50): Nie, skôr rýchlejší.
Já teda o něm slyším prvně. Co si mám teda pod tím představit, nějaký plynulejší pohyb?
@Le0nidas (17.11.2020 16:52): Tohle je trik který se v BG používá odjakživa. Osobně mi tedy 60 připadalo už moc, hlavně při použití kouzel na zrychlení, takže jsem měl nastaveno kolem 45
@Tarhiel (17.11.2020 21:15): Jediný problém to může představovat pro multiplayer - všichni hráči to musí mít nastaveno stejně.
@Tarhiel (17.11.2020 21:15): Jediný problém to může představovat pro multiplayer - všichni hráči to musí mít nastaveno stejně.
@Le0nidas (17.11.2020 16:52): Len neviem, či to potom nerozbije aj nejaké časovo viazané questy/mechanizmy.
Tieto staré hry neboli dizajnované na 60+ fps.
Tieto staré hry neboli dizajnované na 60+ fps.
Teď jsem zjistil, že hra běží defaultně pouze na 30 fps. Tak jsem to v ini změnil na 60 a celá hra se tak zrychlila, takže postavičky konečně chodí dost rychle a celkově hra rychleji odsýpá, aniž bych měl pocit, že bych se tím zrychlením o něco ochudil, spíše naopak. Škoda, že jsem na to nepřišel dřív.
@John Mirra (31.10.2020 10:17): De, da.
@Red (31.10.2020 03:21): Ba, ba.
No to jde asi i zabitím a vyřazením mrtvé osoby. Ono celkově je dobré mít na paměti, že ty úkoly společníků jsou tady zcela podružné, není za ně nějaká zářná odměna či dialog. Jsou to prostě takový bonusovky, podle výběru party má pár společníků nějakou hlášku navíc, což může pomoci znovuhrání. Ale soustředit se na to, aby se prošly v jednom průchodu všechny úkoly a hlášky společníku je kontraproduktivní. V desátém hraní už ti to třeba přijde jako samozřejmost, ale v prvním hraní bys měl na tyhle věci kašlat. Já taky jel poprvé podle pořádí lidí ochotných se ke mě přidat, jen mám takový dojem že Khalid s Jaheirou se s Xzarem a Montaronem časem porafou.
@Le0nidas (30.10.2020 20:33): Dá sa to trošku ochcať, cez skamenenie postavy (ideálne asi baziliskom), zmizne z družiny ale parťák ostane, lebo si naivne myslí, že ho raz premeníš na mäso....
@Le0nidas (30.10.2020 20:33): Ber to tak, že ten počet spoločníkov reflektuje aj možnosti hry. Ak hráš za mága, tak jasné, že asi nebudeš chcieť ďalšieho mága alebo dvoch, naopak ak hráš za bojovníka, asi ho najmeš veľmi rád.
Čo sa týka questov, záleží, či sú to ich osobné questy alebo questy hlavného príbehu. Inak asi myslíš Xzara, pretože ten je parťák Montarona. Xan je postava, ktorú stretneš až v Nashkelských baniach a on je príklad toho, že jeho nemusíš najať ak nechceš, lebo on rieši hl. príbeh. Ale napr. máš Eldotha a ten má špecifický quest, na ktorý ho potrebuješ + vďaka tomu questu vieš do družiny dostať aj ďalšiu postavu, ktorá by sa k tebe inak nepridala. Taktiež napr. Safana má vlastný quest, ale pokiaľ viem väčšina postáv svoje vlastné questy nemá, narozdiel od BG 2. Ten rozdiel je asi väčšinou pochopiteľný tým, že ak stretneš postavu na hlavných cestách alebo vyslovene v prostredí hlavných questov, tak svoje vlastné questy nemajú. Prípadne Kivan má svoj vlastný quest, ale ten plne súvisí s nepriateľom v hl. príbehu.
Čo sa týka questov, záleží, či sú to ich osobné questy alebo questy hlavného príbehu. Inak asi myslíš Xzara, pretože ten je parťák Montarona. Xan je postava, ktorú stretneš až v Nashkelských baniach a on je príklad toho, že jeho nemusíš najať ak nechceš, lebo on rieši hl. príbeh. Ale napr. máš Eldotha a ten má špecifický quest, na ktorý ho potrebuješ + vďaka tomu questu vieš do družiny dostať aj ďalšiu postavu, ktorá by sa k tebe inak nepridala. Taktiež napr. Safana má vlastný quest, ale pokiaľ viem väčšina postáv svoje vlastné questy nemá, narozdiel od BG 2. Ten rozdiel je asi väčšinou pochopiteľný tým, že ak stretneš postavu na hlavných cestách alebo vyslovene v prostredí hlavných questov, tak svoje vlastné questy nemajú. Prípadne Kivan má svoj vlastný quest, ale ten plne súvisí s nepriateľom v hl. príbehu.
Docela mě frustruje, jak je na každém rohu možnost přijmout do družiny nového společníka. Přitom mně vyhovují hned ti první, co se ke mně přidali (Imoen, Xan a Montaron - tady by mi stačil Xan, ale nemůžu Montarona poslat pryč, aniž by neodešel i Xan, dále Khalid a Jaheira). Jednak z důvodu, že jsou součástí questů a jednak, že už jsem je vybavil a nastavil tak, jak potřebuju. Nevím, ale jestli se tak zbytečně neochuzuju o questy, u kterých je nutno přibrat do družiny zadavatele questu. Nebo se ty questy dají splnit i bez toho přibrání zadavatele do družiny?
@Le0nidas (25.10.2020 12:43): NPC projekt odporúčam rozhodne, tá hra a družina je vďaka tomu živá, aj keď nie každý dialóg musí byť nejaký dialógový masterpiece, tak je to príjemné.
"ten prý některé charaktery upravuje trošku jiným směrem, než bylo vývojáři plánováno, to mě trošku odrazuje."
No vzhľadom na to, že keďže originálne každá postava prehodí tak dve a pol vety, tak je myslím úplne jedno, ako to bolo vývojarmi plánované, lebo tie plány zostali akurát v ich hlavách a do hry sa moc nedostali. :)
"ten prý některé charaktery upravuje trošku jiným směrem, než bylo vývojáři plánováno, to mě trošku odrazuje."
No vzhľadom na to, že keďže originálne každá postava prehodí tak dve a pol vety, tak je myslím úplne jedno, ako to bolo vývojarmi plánované, lebo tie plány zostali akurát v ich hlavách a do hry sa moc nedostali. :)
@Le0nidas (25.10.2020 12:43): V prvním BG nejsou úplně klasické bantery jako známe z dvojky a jednotlivé charaktéry nejsou nějak propracované. Proto jde hodně o tvou preferenci, pokud tě rozhovory s družiníky ve hrách spíše otravují tak se na NPC projekt vykašli, pokud je to naopak podstatná část toho si hru užít tak bych si tam ten NPC Projekt dal.
@Le0nidas (25.10.2020 12:43): Rozjel jsem to teď s kamarádem v kooperaci, bez modů, prostě jenom BG:EE a zábava je to parádní.... :)