Tak nakoupeno, a nemohu se dočkat (aneb Charli z Pathfindera II dělí skoro příchod RPG mesiáše). Jen co padne Divinity: Original Sin II (což ještě nějaký ten týden bude), na to v rámci hraní na PC půjdu!
Diskuze
@Widl (28.12.2022 23:13): Kdyby jsi jen tušil co te čeká…hodně štěstí :)
Tak jo, jako vždy v čase vánočním rozehrávám nějaké větší RPG. Letos to padlo na pokračování skvělýho Pathfindera. Po prvním aktu nejsem rozhodně zklamán. Docela se poučili a tak hra umí vše polopaticky vysvětlit. Co a jak používat, ukázat kde se tlučou bonusy z předmětů. Příjemná změna. A moc, ale opravdu MOC, mě baví zdejší pojetí pastí, není s nima nuda.
Jelikoz mam odehranych vic jak 100 hodin dovolim si rozbor partaku.
UPOZORNENI : ty spoilery tam nejsou pro legraci :)
Wenduag aka Wendy - brutalni a zla krizenka cloveka, pavouka a kocky. Ale mit ji nastalo v parte je nekonecna zabava. Zehlit jeji prusery a zklidnovani jeji vybusne natury nasilnym sexem, prehlizeni jejich prohresku jelikoz ma v boji damage jak buh, je presne ta tenka hranice mezi hrou a hracem ktera dokaze udelat tezkou hlavu. Jeji tendence drzet pri hlavni postave a zastat se ji i v nemoznem protoze hlavni postava je ta silna, mocna, dulezita a ta co vyhrava je jak balancovat nad propasti. 9/10
Lann - Nevim, Wendy ho zabila jeden na jednoho. Stary spor, nechal jsem je. Vztekle kocicce se da jen tezko neco odeprit :)
Seelah - Paladinka telem i dusi. A naivni blbka co Paladin nikdy byt nemela. Ale mam ji rad, jeji podani prirozeneho zenskeho charakteru ma pro mne hodnotu. Ovsem jeji Paladin Iomedae jaksi moc nezapada do pravidel. Proc to tak je necham stranou. 7/10
Camellia - Pul elfka se zlatou lzickou v zadku, A vypecenym tatinkem. Minulost cerna jak kybl asfaltu. Budete ji chtit zabit a nejspis to i udelate, verte mi. Skvela postava. 8/10
Woljif - Tiefling s typickym klisovitym zlodejskym lore. Asi to tak ma byt. Ale krome toho ma velmi zabavnou linii ktera ma urcitou jiskrnou naturu a neni to nuda. 7/10
Arueshalae - Sukubka a fan service. Ano v tazeni proti demonum mate v parte demona. Hlavni premisa je : kdyz muze andel padnout, muze se demon povznest? A je to setsakra zajimave, hlavni zdroj detailnich informaci o demonech. Jejich vzniku, sexu, zvyklostech, naturach, detaily nberou konce. Jeji boj s vrozenou demonskou lstivosti, brutalnosti a lhanim a prestupem na stranu dobra je poucny a prakticky dokonaly. 10/10
Ember - Stigmatizovana carodejka, elfi dite. Po vetsinu casu zebrak na ulici. Ma tendence povazovat vsechny za dobre. V kazdem je kus dobra, i v demonech, dokonce i v tech z nejvyssich ranku. Moc mne nezajima, prijde mi nebzepecna. 4/10
Daeran - Aristokraticky floutek a bohac.. Ma za sebou desivou minulost a jeste vetsi des si nese v sobe. Ale jeho dobra nalada, vybrane chovani, inteligentni vtip a galantost ho predurcily k partakovi do postele cislo 1 a zavazne romanci. Navic je Asimar stejne jako moje hlavni zenska postava. Neni to jako Wendy kde to je sex z vypocitavosti aby byl chvili klid ale kvetinace plne ruzi, vonne koupele a posezeni pri vine na hradbach Drezenu. Rad si z lidi ( i demonu) utahuje a tropi neprijemne kanadske zertiky. 10/10
Regill - Gnome, dost stary a navic velitel Hellknightu. Zakon a nic vic nez zakon. A nesnasi demony. Stoji v ceste nastoleni krutoprisneho zakoneho poradku v zemi. Jeho pragmaticke a chladne uvazovani v situacich ktere by vetsine lidem zpusobili nocni mury do konce zivota mne jasne vede k myslence ze s nim se skutecne ta valka proti demonum da vyhrat. Dalsi vyborna postava kde se rozhodovani dre na kost. 9/10
Nenio - Kitsune, jen to na nejaky cas zapomela. Treskute inteligenti, socialne nepouzitelna, nerd, hladova po novych poznatcich. Je s ni velka zabava. Jeji naproste nepochopeni situace a rozhovory s temi nejvic nebezpecnymi protivniky na urovni noveho zaznamu do encyklopedie se nadaji oznacit jinak nez anglickym slovem hilarious. Ona dokaze zapomenout i to ze se ozrala a v tu ranu vystrilizivi. 8/10
Sosiel - Klerik. Na prvni pohled dobrak co ale dokaze rozmlatit nekomu oblicej na maderu. Cosi zkazeneho je ve state Danskem. Hleda bratra. trochu nuda. 5/10
Greybor - Trp. A najemny zabijak. Za vstup do party si necha zaplatit. At se jde vycpat, bude naveky cekat nekde v hodpode. 0/10
Nemrtve partaky neznam, to bych se musel vydal cestou mistra Liche.
UPOZORNENI : ty spoilery tam nejsou pro legraci :)
Wenduag aka Wendy - brutalni a zla krizenka cloveka, pavouka a kocky. Ale mit ji nastalo v parte je nekonecna zabava. Zehlit jeji prusery a zklidnovani jeji vybusne natury nasilnym sexem, prehlizeni jejich prohresku jelikoz ma v boji damage jak buh, je presne ta tenka hranice mezi hrou a hracem ktera dokaze udelat tezkou hlavu. Jeji tendence drzet pri hlavni postave a zastat se ji i v nemoznem protoze hlavni postava je ta silna, mocna, dulezita a ta co vyhrava je jak balancovat nad propasti. 9/10
Lann - Nevim, Wendy ho zabila jeden na jednoho. Stary spor, nechal jsem je. Vztekle kocicce se da jen tezko neco odeprit :)
Seelah - Paladinka telem i dusi. A naivni blbka co Paladin nikdy byt nemela. Ale mam ji rad, jeji podani prirozeneho zenskeho charakteru ma pro mne hodnotu. Ovsem jeji Paladin Iomedae jaksi moc nezapada do pravidel. Proc to tak je necham stranou. 7/10
Camellia - Pul elfka se zlatou lzickou v zadku, A vypecenym tatinkem. Minulost cerna jak kybl asfaltu. Budete ji chtit zabit a nejspis to i udelate, verte mi. Skvela postava. 8/10
Woljif - Tiefling s typickym klisovitym zlodejskym lore. Asi to tak ma byt. Ale krome toho ma velmi zabavnou linii ktera ma urcitou jiskrnou naturu a neni to nuda. 7/10
Arueshalae - Sukubka a fan service. Ano v tazeni proti demonum mate v parte demona. Hlavni premisa je : kdyz muze andel padnout, muze se demon povznest? A je to setsakra zajimave, hlavni zdroj detailnich informaci o demonech. Jejich vzniku, sexu, zvyklostech, naturach, detaily nberou konce. Jeji boj s vrozenou demonskou lstivosti, brutalnosti a lhanim a prestupem na stranu dobra je poucny a prakticky dokonaly. 10/10
Ember - Stigmatizovana carodejka, elfi dite. Po vetsinu casu zebrak na ulici. Ma tendence povazovat vsechny za dobre. V kazdem je kus dobra, i v demonech, dokonce i v tech z nejvyssich ranku. Moc mne nezajima, prijde mi nebzepecna. 4/10
Daeran - Aristokraticky floutek a bohac.. Ma za sebou desivou minulost a jeste vetsi des si nese v sobe. Ale jeho dobra nalada, vybrane chovani, inteligentni vtip a galantost ho predurcily k partakovi do postele cislo 1 a zavazne romanci. Navic je Asimar stejne jako moje hlavni zenska postava. Neni to jako Wendy kde to je sex z vypocitavosti aby byl chvili klid ale kvetinace plne ruzi, vonne koupele a posezeni pri vine na hradbach Drezenu. Rad si z lidi ( i demonu) utahuje a tropi neprijemne kanadske zertiky. 10/10
Regill - Gnome, dost stary a navic velitel Hellknightu. Zakon a nic vic nez zakon. A nesnasi demony. Stoji v ceste nastoleni krutoprisneho zakoneho poradku v zemi. Jeho pragmaticke a chladne uvazovani v situacich ktere by vetsine lidem zpusobili nocni mury do konce zivota mne jasne vede k myslence ze s nim se skutecne ta valka proti demonum da vyhrat. Dalsi vyborna postava kde se rozhodovani dre na kost. 9/10
Nenio - Kitsune, jen to na nejaky cas zapomela. Treskute inteligenti, socialne nepouzitelna, nerd, hladova po novych poznatcich. Je s ni velka zabava. Jeji naproste nepochopeni situace a rozhovory s temi nejvic nebezpecnymi protivniky na urovni noveho zaznamu do encyklopedie se nadaji oznacit jinak nez anglickym slovem hilarious. Ona dokaze zapomenout i to ze se ozrala a v tu ranu vystrilizivi. 8/10
Sosiel - Klerik. Na prvni pohled dobrak co ale dokaze rozmlatit nekomu oblicej na maderu. Cosi zkazeneho je ve state Danskem. Hleda bratra. trochu nuda. 5/10
Greybor - Trp. A najemny zabijak. Za vstup do party si necha zaplatit. At se jde vycpat, bude naveky cekat nekde v hodpode. 0/10
Nemrtve partaky neznam, to bych se musel vydal cestou mistra Liche.
Tak vám teď nápisu úžasný příběh o tom jak moje postava zešílela. Aneb hardcore herní mechaniky po rusku.
Shadow Démon úspěšně zákouzlil na moji postavu Insanity stav. Jde o permanentní stav který dokud se nevyleci trvá věcně. Insanity má rozmezí 0-100 kdy 0-20 je ze jde postava normálně ovládat a při 80-100 seká do toho kdo je nejblíž a nejde nijak ovládat.
Kouzlo ani svitek pro odkouzleni jsem neměl ale lokaci jsem nějak dokončil s dvěma mrtvými partaky co moje postava zabila když ji hrablo.
Fajn, zpátky do města a zbavit se toho. Ve městě je hlavní postava sama a parťáci se rozutecou po městě. Ale i ve městě byla pořad insanity. Takže se sem tam vydala zabit nějakého parťáka co byl nejblíž. V těch volných chvílích co šla ovládat jsem se snažil dostat k obchodníkovi se svitky. Podařilo se mi jeden koupit ale jaksi zapomněl ze moje postava neumí používat svitky. Takže smůla. Další mrtvý parťák po cestě. Potom jsem vybral v menu clerika co má kouzlo na odkouzleni insanity. Vybral jsem kouzlo a zaměřil svoji postavu. Obvykle clerik odněkud dobehne a vyléčí, ale tentokrat byl někde bůhví kde a proste nepřišel. Takže jsem odešel z města, vzal clerika do party a sel do nejbližší lokace kde se to konečně povedlo vyléčit. Stalo to drahoceny herní čas.
5 mrtvých spolubojovniku, pět raise dead svitku každý za 6000 zlatých a byl jsem na mizine. Mám i kouzlo raise dead ale tam je třeba jako doplněk diamant co stojí 5000 a mrtvé postavy nikde nejsou vidět když to není přímo na místě smrti a projde se loadingem ze by na ne šlo kliknout a zaměření přes portrét nefunguje, je to bugly nebo tak něco.
Cela ta záležitost s insanity zabrala tak dvě hodiny čirého zoufalství a poučení ze si mám ty svitky nebo clerika vždycky brát sebou.
No a za par hodin podobná situace s petrifikaci a to už jsem vzteky lezl po zdi nad vlastní blbosti a nadšením jak se ta hra se mnou ale vůbec nesere :)
Shadow Démon úspěšně zákouzlil na moji postavu Insanity stav. Jde o permanentní stav který dokud se nevyleci trvá věcně. Insanity má rozmezí 0-100 kdy 0-20 je ze jde postava normálně ovládat a při 80-100 seká do toho kdo je nejblíž a nejde nijak ovládat.
Kouzlo ani svitek pro odkouzleni jsem neměl ale lokaci jsem nějak dokončil s dvěma mrtvými partaky co moje postava zabila když ji hrablo.
Fajn, zpátky do města a zbavit se toho. Ve městě je hlavní postava sama a parťáci se rozutecou po městě. Ale i ve městě byla pořad insanity. Takže se sem tam vydala zabit nějakého parťáka co byl nejblíž. V těch volných chvílích co šla ovládat jsem se snažil dostat k obchodníkovi se svitky. Podařilo se mi jeden koupit ale jaksi zapomněl ze moje postava neumí používat svitky. Takže smůla. Další mrtvý parťák po cestě. Potom jsem vybral v menu clerika co má kouzlo na odkouzleni insanity. Vybral jsem kouzlo a zaměřil svoji postavu. Obvykle clerik odněkud dobehne a vyléčí, ale tentokrat byl někde bůhví kde a proste nepřišel. Takže jsem odešel z města, vzal clerika do party a sel do nejbližší lokace kde se to konečně povedlo vyléčit. Stalo to drahoceny herní čas.
5 mrtvých spolubojovniku, pět raise dead svitku každý za 6000 zlatých a byl jsem na mizine. Mám i kouzlo raise dead ale tam je třeba jako doplněk diamant co stojí 5000 a mrtvé postavy nikde nejsou vidět když to není přímo na místě smrti a projde se loadingem ze by na ne šlo kliknout a zaměření přes portrét nefunguje, je to bugly nebo tak něco.
Cela ta záležitost s insanity zabrala tak dvě hodiny čirého zoufalství a poučení ze si mám ty svitky nebo clerika vždycky brát sebou.
No a za par hodin podobná situace s petrifikaci a to už jsem vzteky lezl po zdi nad vlastní blbosti a nadšením jak se ta hra se mnou ale vůbec nesere :)
@SilentWolf (11.10.2022 21:40): Mne hrozne láká ten Lich, ale vím ze si to nedokazu morálně zdůvodnit a zažít si ty následky. Možná když bych to hrál podruhé.
Trickster má výhodu ze není pak s nikým v konfliktu :)
Ja udělal jen jakoby zaváděcí úkol na Trickstera a byl fajn. Ono te to nechá vybrat si co chceš pokud splnis podmínky pro přístup k tomu povolání. Par jich je automatických a par se musí dělat cíleně. Přesvědčeni si formujes potom až si výberes pomoci úkolu a změny podoby. Trickster je zrovna cílený a jde minout.
Neni to sranda, ty mytické povolání. Má to zásadní vliv na všechno a hráče to muže dostat do situaci ze bude stát před rozhodnutím jestli pokračovat nebo třeba zabit/nechat odejít někoho koho měl predtim 50 hodin na stalo v partě :)
Trickster má výhodu ze není pak s nikým v konfliktu :)
Ja udělal jen jakoby zaváděcí úkol na Trickstera a byl fajn. Ono te to nechá vybrat si co chceš pokud splnis podmínky pro přístup k tomu povolání. Par jich je automatických a par se musí dělat cíleně. Přesvědčeni si formujes potom až si výberes pomoci úkolu a změny podoby. Trickster je zrovna cílený a jde minout.
Neni to sranda, ty mytické povolání. Má to zásadní vliv na všechno a hráče to muže dostat do situaci ze bude stát před rozhodnutím jestli pokračovat nebo třeba zabit/nechat odejít někoho koho měl predtim 50 hodin na stalo v partě :)
@Charllize (11.10.2022 21:20): Zní to vážně dobře. Tedy dokonce až "dokonale". :D
U těch mytických cest by mě zajímalo, jak je udělaná ta (na pohled) nejprostější. Trickster. Jestli někdy budu hrát, zvolím to. Mytická cesta ultra Trolla, to zní dobře. :D
U těch mytických cest by mě zajímalo, jak je udělaná ta (na pohled) nejprostější. Trickster. Jestli někdy budu hrát, zvolím to. Mytická cesta ultra Trolla, to zní dobře. :D
Tak se hrou pomalu v tahovem modu prodíram vpřed. Prolog a první kapitolu jsem hrál už po třetí od vydání a dokázal tuhle část optimalizovat na minimum odpočinku a dostat se tak k věcem co jsem predtim neviděl. Všechno spis věci minoritního charakteru ale celkove bylo hodně znát jak se ta hra mění v závislosti na časovém postupu. Druhá kapitola je pro mne nová takže počítám ze mi plno věci uteče. Ne ze by to něčemu vadilo, stejně toho je hodně.
Hratelnost je naprosto návykova, tedy asi jen pro toho kdo pochopí pravidla aspoň na nějaký medium úrovni. Nova funkce ve stylu Heroes of Might and Magic je překvapivě rychlá a moc nezdrzuje a na rozdíl od hlavní hry ani není moc těžká. Zároveň poskytuje celkem solidní odměny pro hlavní partu a díky tomu je fajn se s tím zabývat ( ono není vyhnuti, leda to v options vypnout, což nedoporucuji )
Hraju na Core obtížnost, což je tuším pátá ze sedmi obtížnosti a první nedoporucena pro nováčky. Ne ze bych byl expert samozřejmě. To megalomanske množství možnosti co hra nabízí zvládnout na výbornou při prvním hraní asi ani nejde. Ale zkušenosti z Kingmakeru jsou znát a plno věci jde lip.
Taky je celkem šokující z jakými zapletkami dokázali přijít a jak ten tlak na rozhodování hráče dosahuje naprosto nevídaných rozměru. Už si nevybavim hru kde bych tak často dlouhé minuty přemýšlel co dat za odpověď a skutečně mi na tom záleželo. Tohle fakt není čistě černobíle rozhodovací klišé a ty roviny dobra a zla ztrácejí svou obvyklou hranici.
Partaci jsou všichni výborný a někteří začínají mít tolik kostlivcu ve skříni ze se tam nevejdou.
Nekteri z nich bohužel trochu trpí syndromem, dnešního smyšleni ve středověkém fantasy světě dle pravidel, ale co už, zajímavý to je i tak.
Dokonce už je ve hře přítomna celkem velká snaha o to dělat cut scény kde se něco děje a ne jen všechno řešit statikou a textem.
Rozvoj postav je něco co zřejmě ještě nikdy nikdo v žádném crpg neviděl. Nemá to hranic a jde to ještě o kus dal než si člověk dokáže vysnit.
Diky mytickym povoláním, to pak cele dostane jakoby atomovku na Hirosimu a každý fanoušek crpg musí zákonitě běžet nahý ven na ulici a řvát: Ty vole, to není možný !!
A po tom všem kdy už to vypada ze takzvané stačilo, hra na osmém mytickem levelu přijde s tím ze hráč muže všechny ty bohy a mytické cesty zahodit a stát se legendou. Legendou s maximálním levelem 40 místo obvyklým levelem 20. Uff, to jako fakt??
Myticke cesty postavy jsou promakane do detailu. Ti není ze člověk dostane novou tabulku kde je napsáno ze je Lich jak to bývá jinde. Hráč se v Liche postupně mění, parťáci ho opouštějí a on tahá mrtvé hrdiny historie země z hrobu a tvoří z nich novou stálou partu, staví kostěné veze a táhne proti demonum s armádou nemrtvých. Hrdina co zvolí mýtický Swarm se postupně změní v klubko hmyzu v kutne a zreknou se ho úplně všichni. Andelum poletuji svítící motýli kolem těla, pak jim naprostou křídla a nad hlavou jim svítí bozska aura. A tak dále.
Ve hře je plno mountu. Dá se s nima bojovat, jezdit na nich, mají vlastní rozvoj postavy, rostou od mláděte až po dospělého, mají vybavení…a desítky dalších věci co se valí z každé strany.
Všechno v té hře je nad rámec normálního a ten pocit obrovského zadostiučinění v rámci hry na hrdiny tady dostalo vysněný rozmer.
Skoda ze hra má pořad dost bugu a jistou technickou lopatovitost. Ono to moc nevadí, protože to není už nad nějaký rámec ze by se to nedalo snést, ale být to v tomhle směru lepší by hře prospělo.
Mam dojem ze až to dohraju budu prehodnocovat osobní žebříčky :)
Hratelnost je naprosto návykova, tedy asi jen pro toho kdo pochopí pravidla aspoň na nějaký medium úrovni. Nova funkce ve stylu Heroes of Might and Magic je překvapivě rychlá a moc nezdrzuje a na rozdíl od hlavní hry ani není moc těžká. Zároveň poskytuje celkem solidní odměny pro hlavní partu a díky tomu je fajn se s tím zabývat ( ono není vyhnuti, leda to v options vypnout, což nedoporucuji )
Hraju na Core obtížnost, což je tuším pátá ze sedmi obtížnosti a první nedoporucena pro nováčky. Ne ze bych byl expert samozřejmě. To megalomanske množství možnosti co hra nabízí zvládnout na výbornou při prvním hraní asi ani nejde. Ale zkušenosti z Kingmakeru jsou znát a plno věci jde lip.
Taky je celkem šokující z jakými zapletkami dokázali přijít a jak ten tlak na rozhodování hráče dosahuje naprosto nevídaných rozměru. Už si nevybavim hru kde bych tak často dlouhé minuty přemýšlel co dat za odpověď a skutečně mi na tom záleželo. Tohle fakt není čistě černobíle rozhodovací klišé a ty roviny dobra a zla ztrácejí svou obvyklou hranici.
Partaci jsou všichni výborný a někteří začínají mít tolik kostlivcu ve skříni ze se tam nevejdou.
Nekteri z nich bohužel trochu trpí syndromem, dnešního smyšleni ve středověkém fantasy světě dle pravidel, ale co už, zajímavý to je i tak.
Dokonce už je ve hře přítomna celkem velká snaha o to dělat cut scény kde se něco děje a ne jen všechno řešit statikou a textem.
Rozvoj postav je něco co zřejmě ještě nikdy nikdo v žádném crpg neviděl. Nemá to hranic a jde to ještě o kus dal než si člověk dokáže vysnit.
Diky mytickym povoláním, to pak cele dostane jakoby atomovku na Hirosimu a každý fanoušek crpg musí zákonitě běžet nahý ven na ulici a řvát: Ty vole, to není možný !!
A po tom všem kdy už to vypada ze takzvané stačilo, hra na osmém mytickem levelu přijde s tím ze hráč muže všechny ty bohy a mytické cesty zahodit a stát se legendou. Legendou s maximálním levelem 40 místo obvyklým levelem 20. Uff, to jako fakt??
Myticke cesty postavy jsou promakane do detailu. Ti není ze člověk dostane novou tabulku kde je napsáno ze je Lich jak to bývá jinde. Hráč se v Liche postupně mění, parťáci ho opouštějí a on tahá mrtvé hrdiny historie země z hrobu a tvoří z nich novou stálou partu, staví kostěné veze a táhne proti demonum s armádou nemrtvých. Hrdina co zvolí mýtický Swarm se postupně změní v klubko hmyzu v kutne a zreknou se ho úplně všichni. Andelum poletuji svítící motýli kolem těla, pak jim naprostou křídla a nad hlavou jim svítí bozska aura. A tak dále.
Ve hře je plno mountu. Dá se s nima bojovat, jezdit na nich, mají vlastní rozvoj postavy, rostou od mláděte až po dospělého, mají vybavení…a desítky dalších věci co se valí z každé strany.
Všechno v té hře je nad rámec normálního a ten pocit obrovského zadostiučinění v rámci hry na hrdiny tady dostalo vysněný rozmer.
Skoda ze hra má pořad dost bugu a jistou technickou lopatovitost. Ono to moc nevadí, protože to není už nad nějaký rámec ze by se to nedalo snést, ale být to v tomhle směru lepší by hře prospělo.
Mam dojem ze až to dohraju budu prehodnocovat osobní žebříčky :)
@Hitsuran (02.10.2022 20:36): Ja bych politickou debatu odsunul stranou a fakt doporučil si tu hru zahrát. Naprosto nevídané rpg :)
11k lidi na steamu hraje momentálně, na crpg žánr menší zázrak :)
11k lidi na steamu hraje momentálně, na crpg žánr menší zázrak :)
@Charllize (02.10.2022 17:16): Tak pokud vím tak studio s válkou na Ukrajině nesouhlasí....ač je jich málo tak sou Rusové kterým se hnusí co ten mongoloidní skřet Putin dělá a není fér jim situaci kdy ani nemohou vyjádřit svuj názor aniž by jim hrozilo nebezpečí zhoršovat.
@Hitsuran (02.10.2022 14:06): Dneska zmínit rusaky je matoucí, ale tady jde jen o fakt ze vývojáři hry jsou Rusové. Vzhledem k tomu ze jde dle mnohých o nejlepší crpg vůbec to třeba i na někoho muže působit hořce. I na mne by mělo ale kašlu na to, super hra.
@Drolin (02.10.2022 16:53): Jo, je to megalomanska hra, co chtit víc za dešťivych dnů :) Ale tady se radši všichni převaluji pořad v Discolandu a mysli si ze hráli to nejlepší crpg na světě :)
@Peach (02.10.2022 17:03): Vsak můžete ve dvou, jeden hraje a druhy mu do toho keca :)
@Drolin (02.10.2022 16:53): Jo, je to megalomanska hra, co chtit víc za dešťivych dnů :) Ale tady se radši všichni převaluji pořad v Discolandu a mysli si ze hráli to nejlepší crpg na světě :)
@Peach (02.10.2022 17:03): Vsak můžete ve dvou, jeden hraje a druhy mu do toho keca :)
@Hitsuran (02.10.2022 14:06): Vážně tě nic nenapadá?
Já se pořád nemohu rozhodnout, jestli dám přednost Pathfinderu nebo Shadowrun trilogii, takže jsem ještě nerozehrála ani jedno... škoda, že to nemá co-op, to by padlo hned.
Já se pořád nemohu rozhodnout, jestli dám přednost Pathfinderu nebo Shadowrun trilogii, takže jsem ještě nerozehrála ani jedno... škoda, že to nemá co-op, to by padlo hned.
@Charllize (30.09.2022 19:27): Je to druhý díl a je to na 100+ hodin... To bohužel zahrání odsunuje na neurčito, ačkoliv to bude určitě skvělé. Plus větší šance určitě bude v zimě, pokud by padl první díl, který mě tedy bavil.
@Charllize (30.09.2022 19:27): Sem odkojenej na Baldurech a mám první Pathfinder na steamu, akorát mi není 18 a na rpg je těžký najít čas. Btw co s tím má společnýho Rusko?:D
Je sranda pozorovat jak se zdejší crpg komunita odchovana na Infinity a Bio hrach Pathfinderum vyhýbá jak čert krizi. Nebojte se toho, jen zjistíte ze rusaci si se všemi vytreli zadek, svět se nezboří a jen lehce přehodnotite svoje prachem zavate žebříčky :D
Mimochodem tam přidali solidní foto mode, takže se na to dá poradně podívat zblízka :)
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u ... &letterbox=false
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u ... &letterbox=false
Mimochodem tam přidali solidní foto mode, takže se na to dá poradně podívat zblízka :)
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u ... &letterbox=false
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u ... &letterbox=false
Enhanced patch venku. Konecne, GAMEPAD :)
You can finally play with a controller. Lead the crusade from the comfort of your own pillow fort!
Customize your character’s appearance by coloring and reforging your armor!
Save time looking for that specific scroll by using the inventory search function.
Can’t figure out how you managed to deal so much damage? Check the enhanced battle log!
You no longer need to scroll right to see how your animal companion is doing, with a new addition to our UI for pet owners.
Unlock additional quest outcomes with new reinforcement options for various mythic paths in chapter 5.
Attend a special party your soldiers throw for you if you reject mythic powers on the Legend path.
Learn more about what your companions and friends do after the crusade in enhanced epilogues.
And finally, take beautiful pictures of your favorite moments with the new Photo Mode feature! Pause the game, free the camera from the bounds of isometric view, apply filters and frames, and make a wallpaper out of your favorite underground mushroom forest, that Wintersun waterfall, or the chaotic streets of Alushinyrra.
You can finally play with a controller. Lead the crusade from the comfort of your own pillow fort!
Customize your character’s appearance by coloring and reforging your armor!
Save time looking for that specific scroll by using the inventory search function.
Can’t figure out how you managed to deal so much damage? Check the enhanced battle log!
You no longer need to scroll right to see how your animal companion is doing, with a new addition to our UI for pet owners.
Unlock additional quest outcomes with new reinforcement options for various mythic paths in chapter 5.
Attend a special party your soldiers throw for you if you reject mythic powers on the Legend path.
Learn more about what your companions and friends do after the crusade in enhanced epilogues.
And finally, take beautiful pictures of your favorite moments with the new Photo Mode feature! Pause the game, free the camera from the bounds of isometric view, apply filters and frames, and make a wallpaper out of your favorite underground mushroom forest, that Wintersun waterfall, or the chaotic streets of Alushinyrra.
@Tarhiel (19.09.2021 00:37): Už píšu :D jsem teď v takovém tom stádiu, když dohraješ po skoro třech týdnech hru a nevíš co dál s životem. Tak alespoň o té hře napíšu koment, když už mě tak chytla. :D
@MIGtheDRAGON (18.09.2021 23:31): Wau, ty si rýchlik :) Bude komentár?
Tak konečně dohrané. O moc kratší jak Kingmaker mi to nepřišlo, ale rozhodně to i přes ty bugy stále za to. A hlavně to nemá zmrvený konec jako Kingmaker, takže celkem spokojenost. Rozhodně je to hra, kterou chci dát podruhé, jen tomu dám asi nějaký čas, než zapracují na bugách.
@HEX (18.09.2021 14:55): Mě prave přišlo ze ten rozjezd hry je dost velkolepý a invaze mi taky přijde dost děsivá, když člověk vidí jaký hrůzy se tam dějí.
S těmi postavami souhlas, i když asi dvě mi celkem sedí. Snad se to nějak ještě rozvine. Obecně mi taky jednička přijde zatím lepší ale ne výrazně.
S těmi postavami souhlas, i když asi dvě mi celkem sedí. Snad se to nějak ještě rozvine. Obecně mi taky jednička přijde zatím lepší ale ne výrazně.
Jednička byla skvělá. Prostě hromada fantasy klise a hura za dobrodruzstvím. Dvojka po deseti hodinách ne a ne vtahnout. Invaze bubu bubaků vůbec nevyvolává pocity hrůzy, naléhavosti a hrozby, o kterých se mě hra snaží pořád přesvědčit. Každej v partě je na pěst. A ač mi minule minihra s budování království nevadila, tak zdejší variace na HOMAM je pěkněj vopruz.
@Charllize (09.09.2021 16:27): No i přes ty bugy toho nelituji. Už jsem dal víc peněz za hry u kterých jsem strávil daleko méně času :D
@MIGtheDRAGON (09.09.2021 16:06): Někdo to hrát a koupit day one musí, jinak by to asi dokupy nedali nikdy, ber to jako podporu oblíbených vývojářů :D
BTW Kingmaker na tom byl při vydání mnohem hůř .
BTW Kingmaker na tom byl při vydání mnohem hůř .
@Vurhor (08.09.2021 16:24): Jo dobře děláš. Mám odehráno tak 50 hodin a už jsem narazil na několik bugů. Jeden mi vyloženě znemožnil pokračovat v questu (naštěstí je to quest, který není vázaný na kapitolu, takže mám tak trochu naději, že to opraví, než to stihnu dohrát, snad nejde o nijak důležitý quest ...), další mi trochu zkomplikoval boj s armádou a před chvílí jsem narazil na jeden, který mi zaseknul jednu postavu v animaci, kterou dělá, když je ve městě. Naštěstí se stačilo vrátit do města a problém to vyřešilo, ale tohle byl přesně důvod, proč jsem u Kingmakeru to po nějaké době vzdal a dohrál ho až měsíc zpátky, protože je docela otravné řešit každou chvíli nějaké bugy.
Jinak mě ale hra zatím dost baví, ale měl jsem tomu asi taky dát pár měsíců.
Jinak mě ale hra zatím dost baví, ale měl jsem tomu asi taky dát pár měsíců.
Tak koukám, že zatím to má docela fajn recenze. Ale stejně s tím asi ještě pár měsíců počkám. Pro jistotu. :)
@Charllize (07.09.2021 14:19): Ok, s tou smrtí asi zvládnu žít. Ale nehrozí, že se zapomenu u vládnutí svýmu malýmu knížectví a pak zjistím, že poslední použitelný save je tak 20 hodin zpět :D
@Widl (07.09.2021 13:53): Žádný pevný timer tam není, ale některé události omezené jsou. Ve stylu ze se něco stane třeba v rámci úkolu a když tam jdeš pozdě tak to má jiný výsledek než kdybys tam šel dřív. Většinou na to dojde po nějakém majoritním eventu nebo proste když to moc odkládas. Ale to je ok, já to beru jako přirozený vývoj. Ovšem myslím ze pokud by někdo chtěl udělat vše co nejlíp tak návod nebo opakovaně hraní bude nutnost.
Otaleni s úkolem často někoho stojí život, lol
Otaleni s úkolem často někoho stojí život, lol
@Charllize (04.09.2021 10:18): Sláva, budiž pochváleni za zrušení časových limitů :)
@SilentWolf (07.09.2021 11:18): Ne ne. Omezuje to jen výpravy. Ta korupce se komplet vymaze když se vyspis na základně a mas i nějaký rituály při odpočinku venku co ji snižují.
@Charllize (07.09.2021 10:15): takže časový limit (corruption) tam vlastně ve výsledku je.
Jako správnému anti k+m heretikovi se mi podařilo pres ten big picture namapovat dualshock 4 tak ze to jde v pohodě hrát.
Diky těm myriadam nastavení to jde namapovat i pro takhle krute k+m hru.
Mam cca 30 hodin a ještě jsem nevylezl na hlavní mapu. Samo tahové souboje to natahuji.
Ackoliv postavy jsou pribehove zajimave tak o jejich bojovém využití mám pořad trochu pochybnosti. Vzasade hra kromě jedné postavy hraci nenabidne klasicke high AC bojové povolání. Když bych si neudělal tak hlavní postavu tak by parta byla jeden papirak vedle druhého. Všechny story postavy mají nějaké ujete povolání které mi přijdou od všeho něco, poradně nic. I když na lvl 4 se to spis ještě těžko posuzuje. Já jen ze v Kingmakeru to bylo jasnější.
Hra také dost přidala na krvi a dekapitaci různých části těla. Větší bitvy jsou dost masakr a všude je plno krve a zmrzecenych těl.
Taky se mi líbí ze minimum asetu a modelu příšer se opakuje z jednicky. Tedy zatím.
Na core obtížnost se hra s hráčem moc nemaze a některé souboje jsou úplně na doraz.
Zajimava je taky nová odpočinková featura kdy se partě po odpočinku zvyšuje corruption level který dává hodně nepříjemné debufy. Což je super, pac si hráč ty odpočinku musí plánovat a musí se snažit z bitev odejít s co možná nejmensimi postihy a zraněním.
Hra mi zatím nespadla ani jsem nenarazil na žádný rozbíjeci bug. Těch menších tam je dost ale už včera vyšel patch který ledacos opravil.
Optimalizace stojí pořad za hovno. Unity v plné sile.
Diky těm myriadam nastavení to jde namapovat i pro takhle krute k+m hru.
Mam cca 30 hodin a ještě jsem nevylezl na hlavní mapu. Samo tahové souboje to natahuji.
Ackoliv postavy jsou pribehove zajimave tak o jejich bojovém využití mám pořad trochu pochybnosti. Vzasade hra kromě jedné postavy hraci nenabidne klasicke high AC bojové povolání. Když bych si neudělal tak hlavní postavu tak by parta byla jeden papirak vedle druhého. Všechny story postavy mají nějaké ujete povolání které mi přijdou od všeho něco, poradně nic. I když na lvl 4 se to spis ještě těžko posuzuje. Já jen ze v Kingmakeru to bylo jasnější.
Hra také dost přidala na krvi a dekapitaci různých části těla. Větší bitvy jsou dost masakr a všude je plno krve a zmrzecenych těl.
Taky se mi líbí ze minimum asetu a modelu příšer se opakuje z jednicky. Tedy zatím.
Na core obtížnost se hra s hráčem moc nemaze a některé souboje jsou úplně na doraz.
Zajimava je taky nová odpočinková featura kdy se partě po odpočinku zvyšuje corruption level který dává hodně nepříjemné debufy. Což je super, pac si hráč ty odpočinku musí plánovat a musí se snažit z bitev odejít s co možná nejmensimi postihy a zraněním.
Hra mi zatím nespadla ani jsem nenarazil na žádný rozbíjeci bug. Těch menších tam je dost ale už včera vyšel patch který ledacos opravil.
Optimalizace stojí pořad za hovno. Unity v plné sile.
Možná taky bude zajimave zminit ze hra už nemá ty časové limity. Jen bude zřejmě potřeba dokončit úkoly dane kapitoly než se hra přesune do další. Také jsem si všimnul ze odpočinek už nevyžaduje zásoby, což byl v prvním díle taky trosku opruz pac zásoby vazily tunu a díky omezené nosností jich neslo brát sebou moc.
Bugy se už nějaké objevily a je sranda te jsou totožné s těmi co jsem zažil v Kingmakeru.
Postava raritne občas nezautoci, spotřebuje se akce a nic se nestane, nebo občas mají nepřátele víc životu než ukazuje hp bar.
Dalsi věc je ta ze stíny v některých lokacich žerou polovinu výkonu. Shadows off 60 fps, shadows on 30 fps. Já nevím, to je pořad takovej problém udělat ty stíny min náročný? Dyt se to táhne s hrama už od nepaměti. Máme raytracingy, ultra textury, nasvícení jak v reálu, graficky karty zvládají neuvěřitelný věci ale stíny jsou pořad tam kde před 20ti lety :)
Pribeh a postavy se po prologu rozjel už slušně a ve stejne kvalitních tendencích jako u předchůdce. Tvurci mají evidentně na tyhle fantasy skopičiny velkou fantazii a i zkušenosti.
Taky se mi líbí ze hraci staví do cesty klidně o 4 nebo 5 levelu silnější nepřátele a na core ( sesta obtížnost z osmi) to je celkem výzva. Samozřejmě jsou tam jen občas, třeba dva nebo tři na dungeon. A jsou i většinou mimo hlavní cestu.
Dobre to je, jup :)
Na steamu už leze hodnocení dolu RTX 3080 to nedávají ve 4K, a lidem vadí mlaskani v hospodě a samozřejmě to je děsně zabugovane. :D
Edit k predchozimu prispevku : klavesa F zamkne pohyb postavy spolu s pohybem mapy, konecne, konec postrkovani mapy kurzorem mysi :)
Bugy se už nějaké objevily a je sranda te jsou totožné s těmi co jsem zažil v Kingmakeru.
Postava raritne občas nezautoci, spotřebuje se akce a nic se nestane, nebo občas mají nepřátele víc životu než ukazuje hp bar.
Dalsi věc je ta ze stíny v některých lokacich žerou polovinu výkonu. Shadows off 60 fps, shadows on 30 fps. Já nevím, to je pořad takovej problém udělat ty stíny min náročný? Dyt se to táhne s hrama už od nepaměti. Máme raytracingy, ultra textury, nasvícení jak v reálu, graficky karty zvládají neuvěřitelný věci ale stíny jsou pořad tam kde před 20ti lety :)
Pribeh a postavy se po prologu rozjel už slušně a ve stejne kvalitních tendencích jako u předchůdce. Tvurci mají evidentně na tyhle fantasy skopičiny velkou fantazii a i zkušenosti.
Taky se mi líbí ze hraci staví do cesty klidně o 4 nebo 5 levelu silnější nepřátele a na core ( sesta obtížnost z osmi) to je celkem výzva. Samozřejmě jsou tam jen občas, třeba dva nebo tři na dungeon. A jsou i většinou mimo hlavní cestu.
Dobre to je, jup :)
Na steamu už leze hodnocení dolu RTX 3080 to nedávají ve 4K, a lidem vadí mlaskani v hospodě a samozřejmě to je děsně zabugovane. :D
Edit k predchozimu prispevku : klavesa F zamkne pohyb postavy spolu s pohybem mapy, konecne, konec postrkovani mapy kurzorem mysi :)
@Charllize (03.09.2021 14:38): dík za dojmy. Klidně v nich pak i pokračuj.
Co napsat ke hre ktera je vzasade stejna jako dil predtim :) Trochu prehanim, ale behem tech par hodin jsem takzvane byl hned doma. Vypada to graficky lepe, moderneji. Trosku me zarazilo ze hned po par minutach hrani hra vybali scenu jakou bych spis cekal ve finale hry a oproti pomerne komornimu zacatku jednicky to je dost rozdil. Je to je trochu jako kdyz akcni FPS musi hned hrace vrhnout do treskute akce.
Postavy co se ke mne ze zacatku pridali mi zatim moc zajimeve neprijdou, oproti jednicce kde mi prisli zajimavi skoro vsichni docela zklamani. Ne ze by byli blbe, to nejsou, spis takovy standart. Ale je to zacatek, tak snad se projevi. Taky si neodpustim ze mi prijde, a mozna jsem jen zblbly dobou, ze rusove se take vydali na cestu genderove rasove prevyvazenosti a vzasade mam v parte same silne zenske charektery a jen jednoho chlapa co je tak trosku snilek a drzi se vzadu s lukem. Sakra, za silnou zenskou postavu hraju ja, nemusim mit hned po prvni hodine hrani ctyri :) Ok, v Kingmakeru to bylo podobne, ale nejak tady mi to prijde vic vnucujici. A mozna v tom vidim jen certa s dablem :)
Nevim jestli bylo nutne pridavat rotovani kamery, prijde mi to jako celkem zbytecna funkce ktera akorat zdrzuje, jelikoz v uzkych chodbach dungeonu a v ruznych density castech hry je porad treba rotovat aby clovek na postavy videl. Sice to zrejme umoznilo bohatsi design sveta, ale asi bych byl radsi kdyby to tam nebylo.
Osobne mi leze na nervy i ovladani K+M kdyz musim porad postrkovat kameru nekam kam maji postavy jit a porad klikat nekam do prostoru jak dement. Neni nad prime ovladani a posun obrazu spolu s postavami a v pripade potreby prepnuti na scrolovani mapy gamepadem. Nevim ,tyhle starobyle ovladaci mechanismy K+M ktere jsou nemotorne asi uz nejsou pro mne. Ale holt to vydrzim. Aspon ze interface a inventare se ovladaji lip.
Jinak jak jsem psal, vsechno mi prijde podobne jako u jednicky a nekdo kdo ji hral bude velmi rychle doma. Samozrejme nejake zmeny v systemu jsou, je tam vic povolani a hra zrejme casem nabidne i dalsi novinky.
Treba se mi libi ze pasti maji nejaky mechanismus ktery je spousti a je treba v druhe mistnosti a musi se odpastit ten. Odpada tedy to podivne hrabani na cervenem poli ktere oznacuje past kdy postava vypada ze sbira brouky do polivky. I kdyz to vzasade moc nedava smysl, je to zabavnejsi, hledat napojeni na past.
Na mojem pomerne priposranem PC ( FX 8350, 1050Ti, 8GB RAM) hra bezi na plne dataily 1080p nekde kolem 40 fps. Optimalizace ale asi neni zadna slava, protoze jsou treba kousky mapy kde se vali nejaka mlha a spadne to klidne pod 30 na par vterin. Co jsem cetl tak lidi z vykonejma pocitacema to taky nemaji zrovna ruzove a sem tam jim to bezi jak posrane. Ale tak nejak se dalo cekat ze to nebude perfektni. Pri startu Turn based souboje mi trochu laguje kurzor mysi, ma zpozdeni a je trochu jak v medu. Pritom non battle kurzor je jak blesk. A ano, dela to i kdyz dam minimalni detaily a mam 60 fps. A vypnuti Vsync nepomuze.
O chybach ve hre zatim tezko mluvit, za 4 hodiny se nic neposralo, ale je jeste brzy :)
Postavy co se ke mne ze zacatku pridali mi zatim moc zajimeve neprijdou, oproti jednicce kde mi prisli zajimavi skoro vsichni docela zklamani. Ne ze by byli blbe, to nejsou, spis takovy standart. Ale je to zacatek, tak snad se projevi. Taky si neodpustim ze mi prijde, a mozna jsem jen zblbly dobou, ze rusove se take vydali na cestu genderove rasove prevyvazenosti a vzasade mam v parte same silne zenske charektery a jen jednoho chlapa co je tak trosku snilek a drzi se vzadu s lukem. Sakra, za silnou zenskou postavu hraju ja, nemusim mit hned po prvni hodine hrani ctyri :) Ok, v Kingmakeru to bylo podobne, ale nejak tady mi to prijde vic vnucujici. A mozna v tom vidim jen certa s dablem :)
Nevim jestli bylo nutne pridavat rotovani kamery, prijde mi to jako celkem zbytecna funkce ktera akorat zdrzuje, jelikoz v uzkych chodbach dungeonu a v ruznych density castech hry je porad treba rotovat aby clovek na postavy videl. Sice to zrejme umoznilo bohatsi design sveta, ale asi bych byl radsi kdyby to tam nebylo.
Osobne mi leze na nervy i ovladani K+M kdyz musim porad postrkovat kameru nekam kam maji postavy jit a porad klikat nekam do prostoru jak dement. Neni nad prime ovladani a posun obrazu spolu s postavami a v pripade potreby prepnuti na scrolovani mapy gamepadem. Nevim ,tyhle starobyle ovladaci mechanismy K+M ktere jsou nemotorne asi uz nejsou pro mne. Ale holt to vydrzim. Aspon ze interface a inventare se ovladaji lip.
Jinak jak jsem psal, vsechno mi prijde podobne jako u jednicky a nekdo kdo ji hral bude velmi rychle doma. Samozrejme nejake zmeny v systemu jsou, je tam vic povolani a hra zrejme casem nabidne i dalsi novinky.
Treba se mi libi ze pasti maji nejaky mechanismus ktery je spousti a je treba v druhe mistnosti a musi se odpastit ten. Odpada tedy to podivne hrabani na cervenem poli ktere oznacuje past kdy postava vypada ze sbira brouky do polivky. I kdyz to vzasade moc nedava smysl, je to zabavnejsi, hledat napojeni na past.
Na mojem pomerne priposranem PC ( FX 8350, 1050Ti, 8GB RAM) hra bezi na plne dataily 1080p nekde kolem 40 fps. Optimalizace ale asi neni zadna slava, protoze jsou treba kousky mapy kde se vali nejaka mlha a spadne to klidne pod 30 na par vterin. Co jsem cetl tak lidi z vykonejma pocitacema to taky nemaji zrovna ruzove a sem tam jim to bezi jak posrane. Ale tak nejak se dalo cekat ze to nebude perfektni. Pri startu Turn based souboje mi trochu laguje kurzor mysi, ma zpozdeni a je trochu jak v medu. Pritom non battle kurzor je jak blesk. A ano, dela to i kdyz dam minimalni detaily a mam 60 fps. A vypnuti Vsync nepomuze.
O chybach ve hre zatim tezko mluvit, za 4 hodiny se nic neposralo, ale je jeste brzy :)
@MIGtheDRAGON (02.09.2021 13:12): Nj, holt taky neodolam a vezmu to. Jednička mě bavila hodně. Jen doufám ze to nebude moc krátký :)
@Charllize (02.09.2021 11:05): Hele já do toho šel. Jsem ani ne měsíc zpátky dohrál kingmaker a dost mě to bavilo (až na konec). Nemá to naštěstí být tak dlouhé a ty vývoje postav to je něco. Už se těším na to jak strávím prvních pár hodin jen zvažováním toho, jak bude moje postava vypadat :D
Tak co, mam to vzit nebo ne? Co ctu nejaky bugy jsou, ale vesmes jsou recenze kladne.
jeste se optam, sice to na steamu uvadeji ze ano, ale funguje to na Win 7 zejo? A podpora gamepadu asi neni? :)
jeste se optam, sice to na steamu uvadeji ze ano, ale funguje to na Win 7 zejo? A podpora gamepadu asi neni? :)
@Ronik (10.08.2021 21:22): Jo, jen na konzole (nejak sem to prehlidl)...coz je pro me zasadni. Docela jsme se tesil..
@Charllize (10.08.2021 21:15): Jen na konzole, ne? Ale i na PC to po launchi stejně beztak bude nehratelné...
Odlozeno na pristi rok..
Na podzim i na konzole. To jsem teda zvědav, se dost cítí ze to bude v pohodě :) Jednička když vyšla na konzole tak to nebylo nic moc, tak snad nasbírali dostatek zkušenosti s portovanim.
@MickTheMage (13.05.2021 12:30): @Charllize (13.05.2021 12:48):
Ej, to ste ma nepotešili; toto, dúfam, odladia počas bety (pokiaľ sa vôbec writing "odladiť" dá), lebo na tohto Pathfindera som si robil zálusk.
Ej, to ste ma nepotešili; toto, dúfam, odladia počas bety (pokiaľ sa vôbec writing "odladiť" dá), lebo na tohto Pathfindera som si robil zálusk.
@MickTheMage (13.05.2021 12:30): Hej, ja jsem tech gameplay videl vicero a je to cele takove..hmmm...nic moc .
A cele mi to prijde jako placeholder priplacnuty na jednicku. Ale tak snad...beta...atd..snad to nakonec dopadne dobre.
A cele mi to prijde jako placeholder priplacnuty na jednicku. Ale tak snad...beta...atd..snad to nakonec dopadne dobre.
Nedavno som pozeral zaciatok (uryvok bol z beta verzie) a teda, ako som bol nadseny z Kingmakera, tak toto vyzera hodne tragicky. Jasne, nesud knihu podla obalu a hru podla beta verzie, ale... Ten katastrofalny wiriting co bil rovno do xichtu. Uf. A to ja som priaznivec brakovej literatury, takze som voci tomu odolny viac ako ini :) No, nepresvedcilo ma to, zatial.
@SilentWolf (13.05.2021 12:02): backlog je nesmysl, stejne budes hrat co chces :)
Ale jinak chapu, trcet skoro 200 hodin v izometricke hre na Unity enginu nezni moc lakave kdyz mas tu PS5. Ale i tak si myslim ze Pathfinder je z tech podobnych her ( OS, Pillars, Tyrany, Wasteland atd) nejlepsi.
Ale jinak chapu, trcet skoro 200 hodin v izometricke hre na Unity enginu nezni moc lakave kdyz mas tu PS5. Ale i tak si myslim ze Pathfinder je z tech podobnych her ( OS, Pillars, Tyrany, Wasteland atd) nejlepsi.
@Charllize (13.05.2021 11:37): Pokud to není 5 let, tak to považuji za rohem. :D
Vlivem Returnalu mi už vniká hezký backlog (Mass Effect LE, Resident 8). A summer is nebezpečně coming!
Vlivem Returnalu mi už vniká hezký backlog (Mass Effect LE, Resident 8). A summer is nebezpečně coming!
@SilentWolf (13.05.2021 10:37): No ze rohem. Plánují to na konec roku, a pak počítám další rok to budou dávat dokupy jako u jednicky :)
A jedničku si zahraj, je super. Můžeš i na konzoli, už to tam je vcelku v pohodě. Jen na PC to sezenes za dvě stovky, což je oproti PS verzi výrazně levnější.
A jedničku si zahraj, je super. Můžeš i na konzoli, už to tam je vcelku v pohodě. Jen na PC to sezenes za dvě stovky, což je oproti PS verzi výrazně levnější.
Taky bych si to možná dal. Jedničku furt zvažuji, ale pokud je za rohem dvojka, která nenavazuje, tak super.
Tak tam budou asi mounti. Tuhle sem viděl jak si někdo osedlal triceratopse a chargoval rohama nepřátele :) Nevím jestli to je vhodne do takové hry.
Taky se mi moc nelíbí to mega město co má vlastní mapu. Vypadá obrovsky a mám trochu obavu ze se těm bude trávit hafo casu, lepší když se pobiha někde v přírodě a tak. Ale tak třeba to bude ještě víc megalomanske než jednička a bude tam prostor pro vsechno.
Vzhledove to působí spis jako datadisk, ale je vidět ze to není dodelane, tak se uvidí. Doporučené nároky jsou trosku vyšší ale nic co by nasvědčovalo nějakou zásadní grafickou změnu.
Taky se mi moc nelíbí to mega město co má vlastní mapu. Vypadá obrovsky a mám trochu obavu ze se těm bude trávit hafo casu, lepší když se pobiha někde v přírodě a tak. Ale tak třeba to bude ještě víc megalomanske než jednička a bude tam prostor pro vsechno.
Vzhledove to působí spis jako datadisk, ale je vidět ze to není dodelane, tak se uvidí. Doporučené nároky jsou trosku vyšší ale nic co by nasvědčovalo nějakou zásadní grafickou změnu.
https://store.steampowered.com/app/11843 ... th_of_the_Righteous/
Léto 2021... To už asi počkám na ten druhý díl.
Léto 2021... To už asi počkám na ten druhý díl.