@Garret (12.10.2021 21:56): Ty vole! Smekám před nima! :))
Diskuze
@Paul (10.10.2021 00:05): omg říkal jsem si k čemu je to dobrý a pak vešla na záchody <3 <3 <3
@Paul (10.10.2021 00:05): To vypadá dobře! Ale zásadní nevýhoda je, že člověk přijde o dokonalou bombu :)
@John Mirra (11.09.2021 17:13): dava to prave perfektni smysl. Ono ne vse je v takovym fatalnim dusledku jak bylo v jednicce naznaceno ale je tam vse. A nejlepsi jsou zavery dvojky, muj oblibeny je vsechny zabit :D
@Walome (11.09.2021 13:36): To nedává smysl, ne? :D
@Walome (11.09.2021 11:54): Jakže to bylo na začátku dvojky? JC zničil Oblast 51 a pokusil se spojit s Heliem?
@Vurhor (11.09.2021 12:29): Haha, to je pravda no :-) Zároveň je to jediný konec, který jsem nikdy nezkoušel. Když jsem hrál naposled, překvapilo mě, jak jsou animačky u jednotlivých konců kratičké, ale jak se zároveň necítím o nic ochuzený. Asi je celá hra tak dobře odvyprávěná, že vlastně ani není potřeba nic moc dodávat.
@Radecker (11.09.2021 11:40): fantoMass Effect jsem hrál jenom jedničku, tak nemůžu soudit :(
@Radecker (11.09.2021 12:17): Takže se z mého Dentona stal předchůdce Illusive Mana. Nu což, oči na to má.
@Vurhor (11.09.2021 11:48): Tak v jednom to dělá velké bum, v druhém se spojuje organické se syntetickým a ve třetím se všechno pěkně kontroluje zpoza opony :-)
@Walome (11.09.2021 11:54): Jasně no, napasovat to jde takhle často, v Deus Ex se mi navíc konce líbí. Vzhledem k tomu co se ve hře odehraje mi připadá, že všechny dávají smysl. Dvojku už si taky musím zahrát, je to tak, že se jim podařilo smysluplně spojit všechny konce z jedničky? :-) Na HR jsem se hrozně těšil a zklamalo mě to.
@Walome (11.09.2021 11:54): Jasně no, napasovat to jde takhle často, v Deus Ex se mi navíc konce líbí. Vzhledem k tomu co se ve hře odehraje mi připadá, že všechny dávají smysl. Dvojku už si taky musím zahrát, je to tak, že se jim podařilo smysluplně spojit všechny konce z jedničky? :-) Na HR jsem se hrozně těšil a zklamalo mě to.
@Radecker (11.09.2021 11:40): tak ono co taky vymejšlet :) ale ano mělo to tam silný DX vibes.
Nicméně jestli se mi na dvojce něco hodně líbí, tak to, jak naložili s koncema jedničky.
Nicméně jestli se mi na dvojce něco hodně líbí, tak to, jak naložili s koncema jedničky.
@Radecker (11.09.2021 11:40): A teď kterej je kterej? :)
@John Mirra (11.09.2021 11:23): Jojo, tam ještě chybělo, aby ten Dentonův běh chodbou byl ve zpomaleném záběru. :D
@John Mirra (11.09.2021 11:23): Jojo, tam ještě chybělo, aby ten Dentonův běh chodbou byl ve zpomaleném záběru. :D
@John Mirra (11.09.2021 11:23): Určitě nepíšu nic nového, když řeknu, že ty konce jsou obdoba Destroy, Control a Synthesis u ME3 :-)
@Vurhor (komentář):New Dark Age ending mi přišel až příliš extrémním řešením, které by ve
výsledku přineslo víc škody než užitku, plus byla by jen otázka času, než by se onen korporátní cyklus nezačal opakovat znovu.
Přesně !! Přesně !! Tento konec má nejfilmovější závěrečnou scénu, ale je trochu padlý na hlavu :)
výsledku přineslo víc škody než užitku, plus byla by jen otázka času, než by se onen korporátní cyklus nezačal opakovat znovu.
Přesně !! Přesně !! Tento konec má nejfilmovější závěrečnou scénu, ale je trochu padlý na hlavu :)
@Vurhor (09.09.2021 22:45): nojono :) ono tam nic moc není, ale je to fajn zjištění. Ale tak takových věcí je tam milion. Ale ty hajzly jsou nejlepší, to souhlas, z toho jsem byl před 20 lety totálně vyprděnej a pokaždý když jdu ve hře na dámský hajzl tak si na to vzpomenu :D
@Walome (09.09.2021 22:28): Nope. Tu jsem musel minout. :/
Pochybuju, že někomu přežil Paul u prvního hraní, já to zkusil až s druhým. To člověka podle mě ani nenapadne, že tam tyhle možnosti jsou (a já na to přišel spíš náhodou, že jsem chtěl zjistit kolik týpků dokážu sejmout. Paradoxní je, že tenhle prvek by člověk nečekal ani dneska, páč volby ve hrách prakticky neexistují (a když ano, tak je tam 150 vykřičníků, aby ses jich všiml).
Ale Vurhor přesně popsal čím je ta hra hlavně zajímavá - tou interakcí se světem a rozplétání veškerých pozadí. Plus já osobně děsně miluju ty postavy, i když je fakt, že to jsou jen rozplyzlé ksichty s pár dialogama :D ale bohatě to stačí.
@Vurhor (09.09.2021 21:20): a objevils skrýš v podlaze u Alexe v kanclu? :)
Ale Vurhor přesně popsal čím je ta hra hlavně zajímavá - tou interakcí se světem a rozplétání veškerých pozadí. Plus já osobně děsně miluju ty postavy, i když je fakt, že to jsou jen rozplyzlé ksichty s pár dialogama :D ale bohatě to stačí.
@Vurhor (09.09.2021 21:20): a objevils skrýš v podlaze u Alexe v kanclu? :)
@Paul (09.09.2021 21:46): To zase neber tak doslova. Witcherové jsou určitě také hry pro dospělejší publikum hráčů, ale ten výběr a podání oněch sofistikovaných témat v Deus Ex, která se promítají v tom samotném příběhu, plus která činí tu hru tak unikátní a zajímavou, dle mého ocení především hráči, kteří už se v tom trochu vyznají, což většinou děti moc nebudou.
@Tarhiel (09.09.2021 21:38): nene, ta o tom, že prej Zaklínač není hra pro dospělé. Imho zpracovává podobně dospělá témata jako DX, jen v jiném kontextu a settingu.
@Paul (09.09.2021 21:37): Tipuju to buď na toho Zaklínače, nebo šmíring ženských toalet. :)
@Paul (09.09.2021 21:37): Tá posledná? :)
@Vurhor (komentář): jako koment dobrej, rád jsem dal plusko, ale ta jedna věta mě tam teda trochu trigruje :)
@Radecker (09.09.2021 21:09): Ano, ale přiznám se, že tady jsem to měl vyspoilerovaný, jak toho dosáhnout. Jinak bych asi taky odešel oknem :D
@Vurhor (komentář): Zásadní otázka: Přežil ti Paul? :-)
@USER47 (09.09.2021 21:05): Tak to není náhoda, když Deus Ex je nejoblíbenější hra Usama Bin Ladina...
@Walome (09.09.2021 20:29): Jep, pro mě ten sešup začal už asi někdy během Vandenbergu.
S Invisible War jsem fakt na úplném začátku, takže zatím nemůžu soudit. Ale to intro je už teda hodně velká sci-fárna. :)
S Invisible War jsem fakt na úplném začátku, takže zatím nemůžu soudit. Ale to intro je už teda hodně velká sci-fárna. :)
btw: zajímavej drobnej fakt ohledně těch vazeb Deus Ex na realitu. V herní verzi New Yorku nejsou věže World Trade Center, protože jsou zničený po teroristickým útoku. Deus Ex vyšel v roce 2000...
(ano, vím, že věže reálně chyběj kvůli technickejm limitacím skyboxu, ale stejně je to cool shoda náhod)
(ano, vím, že věže reálně chyběj kvůli technickejm limitacím skyboxu, ale stejně je to cool shoda náhod)
@Vurhor (09.09.2021 20:23): IW je dobrá hra, ale špatný Deus Ex. Ale popravdě mně se nelíbilo nic tak moc jako jednička, HR jsem ještě dal, ale MD jsem ani nezkoušel. Prostě ta jednička má všechno. I když souhlasím, že poslední třetina mě taky baví nejmíň, i ty lokace (raketová základna, area 51), původně se mělo i letět na měsíc, jsem celkem rád, že se na to vývojáři vykašlali :D
@Cathan (09.09.2021 20:20): Na ten jsem právě zvědavý, jak to v něm bude vše pojatý, když to má být prequel. :)
Uvidíme, nejdřív se musím ale prokousat přes Invisible War.
@Walome (09.09.2021 20:21): Ta hra je mesiáš. Iniciály Dentona to potvrzují. :D
Uvidíme, nejdřív se musím ale prokousat přes Invisible War.
@Walome (09.09.2021 20:21): Ta hra je mesiáš. Iniciály Dentona to potvrzují. :D
@Vurhor (komentář): To je super, že se Ti to líbil i dneska :) a ano, podobnost se současným světem je nádherná. Mimochodem augmentace už jsou "relativně" běžné a je klidně možné, že za 30 let si je lidi budou nechat operovat dobrovolně. Virus už tu máme, nadnárodní korporace taky, soukromé podniky ovládající svět taky, teroristy taky, já myslim, že se tam dostaneme :)
@Vurhor (komentář): "Sci-fi z blízké budoucnosti" Deux Ex: Human Revolution entered the chat :D
Tohle neber nijak zle, jen mě to z nějakého důvodu pobavilo když jsem to četl :D
Tohle neber nijak zle, jen mě to z nějakého důvodu pobavilo když jsem to četl :D
@H34D (20.04.2021 08:58): Nejen RPG, ale i adventury. V roce 2000 bylo vice koncu celkem standard u tohoto typu her, rozhodne nic objevnyho. Treba Blade Runner mel rozhodne vic jak 10 moznych koncu.
@H34D (19.04.2021 22:50): Jasně. Třeba Dungeon Master. Anvil od Dawn měl tři konce. A ještě v nějakém dungeonu jsem měl možnost přidat se k hlavnímu záporákovi, ale už si nevzpomenu v jakém. Wizardry VI, VII a VIII je v tomhle taky dost tvárné.
@H34D (20.04.2021 08:58): Vyloženě za jednu postavu a jsou 4 konce.
@H34D (20.04.2021 08:58): Rôznymi koncami disponovalo viac hier ako si myslíš a rok 2000 má ďaleko od nejakého primátu. Za všetky stačí spomenúť niekoľko adventúr z minulého tisícročia, ako Indiana Jones and the Fate of Atlantis, The 11th Hour, Maniac Mansion. Dokonca i pôvodný Metroid má viac ako jeden koniec. Niečo z toho sa dá vidieť i v tomto neúplnom zozname.
@H34D (19.04.2021 22:50): Star Ocean Second Story má 86+ zakončení. Vůbec u jrpg to je skoro standart, víc konců. Taky tam bývá takzvaný true ending, ke kterému většinou vede nejvíc trnitá cesta :)
Takže pár RPGček, to jsem tušil, díky. Akorát o Resident Evil jsem to nevěděl. Tím se myslí to, že se dá hra projít za 2 různé postavy? Nebo vyloženě za 1 postavu je tam více konců?
Half-Life má dva konce. :-D
@H34D (19.04.2021 22:50): Z vlastní zkušenosti mě napadá Princess Maker 2 nebo Chrono Trigger.
edit: Druhej:( Obojí doporučuji.
edit: Druhej:( Obojí doporučuji.
@H34D (19.04.2021 22:50): hromada, třeba Final Fantasy nebo Chrono Trigger. Dokonce Resident Evil či TES: Daggerfall.
Tak dohráno, skvělá hra. Na konci mě tedy trochu zklamala absence pořádného bossfightu, ale na druhou stranu to naprosto chápu vzhledem k tomu, že tvůrci se rozhodli dát konci filozofický rozměr. Existovaly vlastně před Deus Ex hry s možností více konců? Já žádné neznám, ale možná nějaké RPG?
@mazar1234 (18.04.2021 18:45): No tak už máš aspoň plán na příští víkend :D Já používal vždycky hlavně F7 (rychlost).
@John Mirra (18.04.2021 18:43): F4 je určite Pancier (je tam voľba medzi fyzikou), ale D12 je asi naozaj svetlo, možno to bolo F9, už je to pár rokov čo som to nehral, to je tá chyba :-D
@mazar1234 (18.04.2021 18:41): F4 je tuším regenerace a F12... světlo? :)
Áno kombinácia F4+F12 je strašne OP ale zároveň zábavná, sakra veď cieľom RPG by malo byť vytrénovať "z kripla superhrdinu".
@Walome (18.04.2021 18:31): přesně H34Dova slova! Jen to neumí říct tak zřetelně.
@H34D (18.04.2021 17:26): jojo do krku ideal.