Bojovky nehraju, ale tohle bych zkusil :-D https://www.youtube.com/watch?v=Z__i7C2OQQs
Diskuze
@Karasman (24.04.2023 12:18): Díky za opravu :)
@borac555 (komentář): V jedničce je postav sedm.
@endura (22.11.2021 15:51): Ano, velmi drsné! :)
@adam.kulhanek (21.11.2021 22:18): Pamatuji si úplně to samé!! Gora jsem s ním dal poprvé taky... Na takové vzpomínky člověk nezapomene...
@CrisBenton (21.11.2021 21:33): Sub Zero mě v jedničce kupodivu nechával spíše chladným :D , oblíbil jsem si ho až ve trojce. Fatalitu má ale fakt dobrou, to bezesporu. Plus byl myslím první, se kterým se mi podařilo porazit Gora. :)
@adam.kulhanek (komentář): Divím se, že jsem se k této hře ještě nevrátil, asi to budu muset napravit! Je to i moje srdcovka! :) Obrovská srdcovka! :) Já se k jedničce dostal někdy na základce, co si tak pamatuji! Já si zase oblíbil Sub-Zera a do teď to u mě platí, i když je tam u mě oblíbených více postav, třeba již zmíněný Scorpion nebo Raiden, ale Sub-Zero je u mě na prvním místě a fatalitu si pamatuji jen u něj! Na to vytrhávání hlavy i s páteří si moc dobře pamatuji! :) Asi si budu muset projít znova celou sérii... :)
@adam.kulhanek (21.11.2021 14:05): Tak to bych si zlámal prsty mít to takhle... :D
@Karasman (21.11.2021 13:58): Tak to jsem rád, že nejsem jediný. Já to konkrétně mám vždy takto: 7 a 9 na údery, 1 a 0 na kopy, 5 na blok a pak šipky (4,8,6,2) na pohyb.
Když nad tím tak přemýšlím, tak ono to docela odpovídá anatomii pravé ruky, kde by se číslo 3 pro spodní kop mačkalo celkem pitomě. Kdežto 0 zmačknu v pohodě palcem.
Když nad tím tak přemýšlím, tak ono to docela odpovídá anatomii pravé ruky, kde by se číslo 3 pro spodní kop mačkalo celkem pitomě. Kdežto 0 zmačknu v pohodě palcem.
@adam.kulhanek (komentář): Já hrál MK1 poprvé na střední na školních 386 a tehdá to mělo ovládání klasické šipky + UI pro pěstí a JK na kopy (ještě snad L pro blok, ale to jsme nikdo nepoužíval). Všechny další díly už jsem nastavoval takhle, jinak bych to taky neuměl... :-)
@Zx Atari 500 (07.01.2020 00:13): Jo videl jsem. Me by popravde stacilo jen zkombinovat bojovniky jednicky a dvojky, tu dalsi lore s roboty z trojky a dalsich dilu, kdy mizely a puvodni postavy a nahrazovaly je sraci typu Stryker, uz nemusim.
@90210 (30.09.2018 21:05): Yop, stylizace dvojky mi asi taky sedí nejvíce, stejně jako ten výběr postav. Je škoda, že některé ikonické postavy (Škorpík, Kitana, Baraka a další) dostali v trojce padáka a ty nové už nepůsobí zdaleka tak zapamatováníhodným dojmem. Ale pokud bude solidnější AI = pro mě trvanlivější gameplay.
Dvojka je právě v singlu strašně strojová a předvídatelná = po nějaké chvíli docela nuda. Na pár dohrání to asi je, ale od podobné bojovky prostě čekám tak nějak téměř nekonečnou replayabilitu (tak jako právě u té SF série), zkrátka hru, kterou si kdykoliv rád zapnu a na chvíli zahraji, což zde prostě vyvrací ona nepovedená AI, anžto jakmile přijdeš na to co a jak, zvrhávají se souboje v jedno a to samé... vůbec nepůsobí přirozeně jako proti živým hráčům a je to prostě po nějaké chvíli trochu nuda.
Na Kintara pak ještě docela platí i ten Kitanin "Fan lift" a při dopadu skok + zasazení uppercutu či jump + LP + rychle použít "Fan throw" (čímž ho zasáhneš ještě v letu).
Jo a čtyřka je naprostý humus (alespoň po vizuální stránce), o tom žádná.
Dvojka je právě v singlu strašně strojová a předvídatelná = po nějaké chvíli docela nuda. Na pár dohrání to asi je, ale od podobné bojovky prostě čekám tak nějak téměř nekonečnou replayabilitu (tak jako právě u té SF série), zkrátka hru, kterou si kdykoliv rád zapnu a na chvíli zahraji, což zde prostě vyvrací ona nepovedená AI, anžto jakmile přijdeš na to co a jak, zvrhávají se souboje v jedno a to samé... vůbec nepůsobí přirozeně jako proti živým hráčům a je to prostě po nějaké chvíli trochu nuda.
Na Kintara pak ještě docela platí i ten Kitanin "Fan lift" a při dopadu skok + zasazení uppercutu či jump + LP + rychle použít "Fan throw" (čímž ho zasáhneš ještě v letu).
Jo a čtyřka je naprostý humus (alespoň po vizuální stránce), o tom žádná.
@Isair (30.09.2018 18:26): Dvojku jsem mel mnohem radsi jednak kvuli skvele vybranym postavam, Sonya a Kano mi nechybeli, a druhak i kvuli idealnimu mnozstvi specialnich chvatu na postavu, fatalit, babalit a friendshipu, plus specialnich pit fatalit, ktery byly zvladnutelny. Run a animality z trojky uz na me byly moc a jednicka je zase moc spartanska v tomto smeru, byt ma asi lepsi hratelnost. Areny ve dvojce maji skvelou atmosferu a cely mi to prijde jako ultimatni MK se vsim vsudy, trojka uz mela ty roboty a urban lokace namisto saolinskych chramu a ctyrka jako jedno z prvnich 3D je uz uplna sracka. Samozrejme me sralo to prehazovani, ale AI jsem byl schopen celkem zvladat a Kintara jsem porazil, slo ho uskakat, ale hodne na nej platila Milena a jeji specialni kop, ostatni mohli vicemene jen skakat a kopat.
Minimalne kolem me Street Fighter 2 nikdy nikdo nemel, hral jsem treba vynikajici One Must Fall: 2097 nebo Brutal: Paws of Fury, ale SF byl spis na konzolich. Pamatuju si, ze jsem na to v detstvi s rodici na Kanarech cucel snad hodiny, ale nemel penize ani s kym bych to hral, tak jsem to hral snad jen parkrat v hospode na automatu.
Minimalne kolem me Street Fighter 2 nikdy nikdo nemel, hral jsem treba vynikajici One Must Fall: 2097 nebo Brutal: Paws of Fury, ale SF byl spis na konzolich. Pamatuju si, ze jsem na to v detstvi s rodici na Kanarech cucel snad hodiny, ale nemel penize ani s kym bych to hral, tak jsem to hral snad jen parkrat v hospode na automatu.
@90210 (30.09.2018 16:22): Vždyť ve dvojce je ta obtížnost ještě mnohem brutálnější a AI hlavně cheatuje! Jednička je proti tomu vlastně jen takový tréninkový mód:). Konkurence právě byla, byl tu fajnový Street Fighter 2 (který vyšel ve stejném roce). Čili s tou brutalitou jsem to trefil. Atmosféru to má celkem fajn, to nepopírám.
Dvojka je nicméně celkem slušná hra (a věřím, že ve své době na PC bez větší konkurence), která je zbytečně trochu zabitá nic moc AI, která jedná příliš strojově a zároveň předvídatelně. Čili nevydrží asi tak dlouho, jak by mohla (v konkurenci jiných bojovek s lepší AI). V podstatě jediné spec. pohyby, které na AI v pozdějších kolech platí jsou Kitanin "Fan lift" a ty Barakovo čepele, za ostatní postavy bych si to rád zahrál, ale na jiné obtížnosti jak very easy to prostě pořádně nejde bez spamování nějakých jump kicků, když najdeš v AI nějaké ty exploity, což je hrozná nuda. Jo ještě to Sub-zerovo zmražení podlahy mám dojem docela na AI platí... občas, ale Sub-Zera zrovna vůbec nemusím, ještě jsem někde viděl taktiku se spamováním grabu při skoku (u Jaxe či Scorpiona), ale na takovéhle laciné taktiky mě moc neužije. On i Kintaro jde děsně jednoduše vochcat (s jakoukoliv postavou), protože AI jedná furt stejně, v podstatě stačí k němu přijít, použít "punch" před jeho ksichtem, on na váš vystřelí ten fireball a v té chvíli na něj použít jump kick. Celkem nuda, ale s některými postavami to jinak kloudně nejde (fight s Shao Kahnem už je ale o něco lepší). Nejvíce možností proti AI na Easy+(která se až do very hard v podstatě nemění) má asi právě ta Kitana imho, za kterou to hraji nejraději. Jsem zvědav, jak na tom bude ohledně AI trojka, jinač od dvojky jsem si tu sérii totiž docela oblíbil a byl bych rád, kdyby se tudíž jednalo o trochu trvanlivější kousek.
Dvojka je nicméně celkem slušná hra (a věřím, že ve své době na PC bez větší konkurence), která je zbytečně trochu zabitá nic moc AI, která jedná příliš strojově a zároveň předvídatelně. Čili nevydrží asi tak dlouho, jak by mohla (v konkurenci jiných bojovek s lepší AI). V podstatě jediné spec. pohyby, které na AI v pozdějších kolech platí jsou Kitanin "Fan lift" a ty Barakovo čepele, za ostatní postavy bych si to rád zahrál, ale na jiné obtížnosti jak very easy to prostě pořádně nejde bez spamování nějakých jump kicků, když najdeš v AI nějaké ty exploity, což je hrozná nuda. Jo ještě to Sub-zerovo zmražení podlahy mám dojem docela na AI platí... občas, ale Sub-Zera zrovna vůbec nemusím, ještě jsem někde viděl taktiku se spamováním grabu při skoku (u Jaxe či Scorpiona), ale na takovéhle laciné taktiky mě moc neužije. On i Kintaro jde děsně jednoduše vochcat (s jakoukoliv postavou), protože AI jedná furt stejně, v podstatě stačí k němu přijít, použít "punch" před jeho ksichtem, on na váš vystřelí ten fireball a v té chvíli na něj použít jump kick. Celkem nuda, ale s některými postavami to jinak kloudně nejde (fight s Shao Kahnem už je ale o něco lepší). Nejvíce možností proti AI na Easy+(která se až do very hard v podstatě nemění) má asi právě ta Kitana imho, za kterou to hraji nejraději. Jsem zvědav, jak na tom bude ohledně AI trojka, jinač od dvojky jsem si tu sérii totiž docela oblíbil a byl bych rád, kdyby se tudíž jednalo o trochu trvanlivější kousek.
@Isair (komentář): Kult to byl kvuli brutalite, cheesy settingu a atmosfere a v neposledni rade MK dominoval na PC, kde konkurence chybela. Jednicka me trochu srala tou obtiznosti a nikdy jsem ji nedojel. Byl jsem rad, kdyz jsem se dostal ke Gorovi, ale hral jsem ji az po dvojce, kterou mam radsi, a tolik se ji nevenoval.
@Gohan (27.01.2015 19:30): Bol na CD, ktore bolo vydane pri prilezitosti vydania prveho MK na domace konzole a potom prevzaty do filmu. Ale mas pravdu v hre samotnej nebol.
Kde jen se pořád berou lidi, co si myslí, že gamepad je na mlátičky nejlepší. xD Se fakt picnu už. začalo to na automatech s pákou a velkými tlačítky tak, aby šly namačkat pořádné komba. Dnes se prodávají arcade/fight sticky, které jsou prakticky to stejné. Dobře, ne každý si to asi koupí, klávesnici má doma ale pořád každý, ta je tomu nejblíž. Ale ne, prostě pitomec sáhne po gamepadu a myslí si, že dva palce zastanou 4 prsty jen na akční tlačítka a ruku zvlášť na pohyby ... DA FUQ?!
Nejsem si jistý, ale ten theme song ve videích od Gordona byl jenom ve filmu (z roku 1995) ve hře nebyl.
@Sinister (05.01.2014 23:13): Tak aspon vis, proc ode me dostavas minus, kdyz hodnotis a komentujes nejakou posranou verzi na automaty, kdyz jsou nekolikamegovy verze na PC vsude na netu k dispozici jako abandonware, normalne spustitelny pod Dosboxem...
Vyhozeny prachy.
Vyhozeny prachy.
@90210 (05.01.2014 21:47): Což v tomhle nejde :( Psal jsem to i v komentáři. Každopádně hodnotil jsem verzi, která byla k dispozici a zdůraznil to tam...
@Sinister (05.01.2014 21:43): Tam ale neni (a ted se tam divam) PC verze, ale emulovana verze z automatu...Pise ti to i Mick, v PC verzi napr. nemas zadnej move list...
Treninkovy mod v prvnich trech MK se delal tak, ze sis v single playeru pridal druhyho hrace. Proste jsi zmack F1 a F2...
Treninkovy mod v prvnich trech MK se delal tak, ze sis v single playeru pridal druhyho hrace. Proste jsi zmack F1 a F2...
@90210 (05.01.2014 21:37): To byla PC verze. Je prostě na Steamu.
@Sinister (komentář): Sorry ale ty tady hodnotis jinou hru, zahrej si PC verzi na klavesnici, je v pohode.;0)
@Zero (05.01.2014 21:07): Chápu, co máš namysli, jako kluk bych z toho asi měl legraci, ale dneska už hraju hry přeci jen trochu jinak...
Na druhou stranu, pokud opravdu v původní hře nebyl move list (jak napsal Mick), tak to tam přidali lidi, co udělali tuhle kolekci, tudíž se jedná o hodně odfláknutou práci...
Na druhou stranu, pokud opravdu v původní hře nebyl move list (jak napsal Mick), tak to tam přidali lidi, co udělali tuhle kolekci, tudíž se jedná o hodně odfláknutou práci...
@Sinister (05.01.2014 16:30): Ne, nevadí. Svého času jsme to hrávali s kámošema a byli jsme nadšení z každého nového pohybu, které se nám náhodně podařilo objevit, a pak jsme se bavili u toho, když jsme se snažili zjistit, jak jsme to vlastně udělali.
@H34D (05.01.2014 16:38): Víš, že to není omluva? Jsou věci, které jdou prostě ruku v ruce. To je jako udělat střílečku, zpřístupnit jednu zbraň a druhou naprosto pošahaně poschovávat a říct: "Hledej, hráči."
Udělal snad Doom něco takovýho? Nebo Wolf?
EDIT: Kdybys to třeba rozvedl...
Udělal snad Doom něco takovýho? Nebo Wolf?
EDIT: Kdybys to třeba rozvedl...
Sinister - Víš, že hodnotíš hru z roku 1992?
Edit: Vždyť ty píšeš úplně nesmysly, hodnotíš nějakou jinou hru, WTF? Admini, smažte to.
Edit: Vždyť ty píšeš úplně nesmysly, hodnotíš nějakou jinou hru, WTF? Admini, smažte to.
Mimochodem, to vám opravdu nikomu nevadí, že tu není žádný treninkový mód nebo pořádný move list? Nechte nostalgii stranou - objektivně...
@MickTheMage (05.01.2014 15:38): OK, ale zase vytvářet další profil? Přišlo mi logičtější zdůraznit verzi v komentáři.
Co se týče gamepadu - nebudu lhát, skutečně jsem v tomhle ovládání nováček, na druhou stranu: šipka dolů, šipka dopředu + LP a postava vyskočí? To snad ne.
No a ohledně move listu (a vlastně i training/practice modu) - pokud tohle bojovka nemá, tak je to přece naprosto neomluvitelné.
Co se týče gamepadu - nebudu lhát, skutečně jsem v tomhle ovládání nováček, na druhou stranu: šipka dolů, šipka dopředu + LP a postava vyskočí? To snad ne.
No a ohledně move listu (a vlastně i training/practice modu) - pokud tohle bojovka nemá, tak je to přece naprosto neomluvitelné.
@Sinister (komentář): Za A) toto je profil povodnej PC verzie
za B) Arcade Kollection neni dokonca ani ta ista verzia ako PC verzia - je to automatovka
za C) movelist v originalnej hre? Kde zijes?
za D) to z popisu obcas vyzera, ze to neumis s gamepadom
za E) ano, Arcade Kollection je trochu (imho dost) nedoladena, ale zas tu plati A) :)
za B) Arcade Kollection neni dokonca ani ta ista verzia ako PC verzia - je to automatovka
za C) movelist v originalnej hre? Kde zijes?
za D) to z popisu obcas vyzera, ze to neumis s gamepadom
za E) ano, Arcade Kollection je trochu (imho dost) nedoladena, ale zas tu plati A) :)
@Kotoktok (06.07.2012 17:11): :DDDDD
no dovol, jen jsem si dovolil parafrázovat pár komentů u wowka! :D
no dovol, jen jsem si dovolil parafrázovat pár komentů u wowka! :D
Konvice: Za tu zivotni filosofii (ac nerad) davam minus. Sice je to v kontextu chapatelny,ale nemuzu souhlasit. Sorry
*sérioví vrazi
Mortal Kombat Kollection na Steamu za 8,49 €
Vic - hratelnostne je to zhruba na urovni MK II, co je imho velmi fajn. Story mod ma celkom slusnu dejovu linku (na bojovku), paci sa mi to.
Jo a mimochodom - Smoke je Čech :D
Jo a mimochodom - Smoke je Čech :D
mick:už si hrál nové mk?jaké to je,stejné jako demo ?
Nepaci sa mi co spravili Sub Zerovi v story-mode noveho MK! Argh.
A inak, oblubenci Raiden, Kitana, spominany Subik a Sonicka :)
A inak, oblubenci Raiden, Kitana, spominany Subik a Sonicka :)
V jedničce byl největší král Scorpion, nejlepší fatalita rozhodně Sub Zero.
Jinak Raiden mi zas tak nesedl, protože jsem zápasy rád začínal saltem vpřed s kopem, ale Raiden skáče trochu dál a protivníka jsem přeskočil a ten mi ji hned čočknul.
Jinak Raiden mi zas tak nesedl, protože jsem zápasy rád začínal saltem vpřed s kopem, ale Raiden skáče trochu dál a protivníka jsem přeskočil a ten mi ji hned čočknul.
Dobrý sou 26, 21, 18, 6. MK3
Raiden měl asi nejlepší fatalitu
pekelnýdům99:tak v tom případě jen raiden, scorpion a subzík. Jedničku sem strašně let nehrál se zvukem a Raiden svůj zvukový retardovaný doprovod mnohokrát vyměnil :)
V jedničce MK Baraka, Rain ani Quan-Chi není tak je neznám :-) já od MK1 zkoušel jen MK4 (tehdy problém se spouštěním MK2 a MK3) a to hned vypl, nějak mi nesedlo. Raidena jsem si oblíbil víc díky speciálním skokům a jeho ""halibabadéé" :D jak se odrazil a letěl. Občas mě bavil i Kano.
jo to se jim povedlo.Machinima teďka vůbec žije jenom z Mortal Kombat.
Hellhouse:ty jo o 3 sekundy rychlejší. Mk oblíbenci:Raiden,Scorpion,Sub-Zero,Baraka,Rain,Quan-Chi atd.
Hellhouse:ty jo o 3 sekundy rychlejší. Mk oblíbenci:Raiden,Scorpion,Sub-Zero,Baraka,Rain,Quan-Chi atd.
Mortal Kombat to je hra :-) si pamatuju jak jsme ho hrávali coby mladí hráči na služebním notebooku jednoho z otců.. Pak i ve dvou ma klávesnici. Byly boje nejen na onrazovce ale i boje rukou na malé klavesnici starého notase "586". Já hrával za Škorpiona a později za Raidena. Co vy ostatní? Oblíbený bojovník?