Hra dostane Third person mód.
Diskuze
@Niktorius (komentář): super koment.
@Charllize (07.02.2022 13:11): Nepsal jsem, že zásadní, ale určitě nějaký vliv to má, zvlášť v "extrémních" případech typu člověk nemá moc peněz, predobjedna si drahou hru a pak je třeba zklamaný, když je hra špatná, protože očekává vzhledem k ceně, že hra bude dobrá.
"Cele to psaní věci typu ,,,nic moc ale zadarmo dobrý,,, je čiste jen o konkrétním člověku který rad dává znát ze měl něco zadarmo a chce se tím pochlubit a jak na to vyzrál když se mu hra nelíbila a v komentáři to nemá co dělat."
lol
@Charllize (07.02.2022 14:10): A plno lidí si zase půjčuje hry od kamarádů...
"Cele to psaní věci typu ,,,nic moc ale zadarmo dobrý,,, je čiste jen o konkrétním člověku který rad dává znát ze měl něco zadarmo a chce se tím pochlubit a jak na to vyzrál když se mu hra nelíbila a v komentáři to nemá co dělat."
lol
@Charllize (07.02.2022 14:10): A plno lidí si zase půjčuje hry od kamarádů...
@Bursoft (07.02.2022 14:01): No dam no, přece mu nebudu lhát ze ne. Radim mu to, ale co udělá je na něm ne?
@Ashe (07.02.2022 14:01): Tak skoro zadarmo, GP jsou hry vzasade zdarma, plno lidi ho predplaci za 30 korun na měsíc.
Samozrejme si piš jak chceš a co chceš, od toho to tady je, včetně tlačítka pro reakci.
@Ashe (07.02.2022 14:01): Tak skoro zadarmo, GP jsou hry vzasade zdarma, plno lidi ho predplaci za 30 korun na měsíc.
Samozrejme si piš jak chceš a co chceš, od toho to tady je, včetně tlačítka pro reakci.
@Charllize (07.02.2022 13:43): Ale tak já snad nikde netvrdím, že jsem to měl zadarmo ne?
@Charllize (07.02.2022 13:43): To je zajímavý, ty si můžeš reagovat jak chceš, ale jemu radíš, ať si to radši příště nechá pro sebe (jinak dostane mínusko!).. :D
@Bursoft (07.02.2022 13:30): A to znamená ze mi to nemá vadit a držet pusu? :) Reakce na komentář jsou v pořádku, ne? Mužů napsat co si myslím a zhodnotit ho jak chci.
Takže kvalitu RE3 by ospravedlnila jen cenovka zadarmo? Hele, ne :)
Tady nejde o to ze by nějaká hra měla být levnější, jde o to grcani kolem když někdo něco hraje zadarmo, úplně jiný pisecek.
Takže kvalitu RE3 by ospravedlnila jen cenovka zadarmo? Hele, ne :)
Tady nejde o to ze by nějaká hra měla být levnější, jde o to grcani kolem když někdo něco hraje zadarmo, úplně jiný pisecek.
@Charllize (07.02.2022 13:11): No ještěže jsou ty komentáře opravdu o lidech a můžou si tam napsat co chtějí a zhodnotit si hru jak chtějí :)
Jinak i v profi recenzích kolikrát přijde na řeč cena, v době boomu remasterů a remaků. Ne na základě kvality hry, ale třeba obsahu. Např. Resident Evil 3 to celkem slušně schytával právě za poměr ceny/délky/obsahu.
Jinak i v profi recenzích kolikrát přijde na řeč cena, v době boomu remasterů a remaků. Ne na základě kvality hry, ale třeba obsahu. Např. Resident Evil 3 to celkem slušně schytával právě za poměr ceny/délky/obsahu.
@TombSpirit (07.02.2022 08:22): To mi chceš říct ze ty desítky starších komentářů ( možná i novych) na základě hraní warez verze jsou tím ovlivněny ? To by bylo skoro na zrušení databaze. Hmm, moc se mi to nezdá co píšeš ze by cena hry měla nějaký zásadní vliv na hodnocení. Třeba když je hra dobra tak dostane dobrý komentář ať byla za 2000 nebo zadarmo. Cele to psaní věci typu ,,,nic moc ale zadarmo dobrý,,, je čiste jen o konkrétním člověku který rad dává znát ze měl něco zadarmo a chce se tím pochlubit a jak na to vyzrál když se mu hra nelíbila a v komentáři to nemá co dělat.
@SilentWolf (07.02.2022 10:58): Stačí napsat větu hra je/byla v GP.
@SilentWolf (07.02.2022 10:58): Stačí napsat větu hra je/byla v GP.
@Ashe (07.02.2022 07:53): za mě to tam určitě piš. Za prvé informuješ tak že něco co tě bavilo je zrovna gamepassu (tzn. třeba někoho navnadíš vyzkoušet to taky) a naopak taky i to, že pokud něco nebylo úplně ideální, tak si to může taky každý vyzkoušet. Přijde mi to hodnotná informace a win win pro všechny.
@Charllize (06.02.2022 23:44): Ta hra neexistuje ve vzduchoprazdnu, ale vedle ostatních her, jinak by ani žádné číselné hodnocení nemělo smysl. Takže se porovnává s ostatními hrami a součástí toho je i cena. Pochybuju, že kdyby stál třeba The Battle for Wesnoth 2000 Kč, tak by tu měl 84 %. Profi recenzenti mají typicky všechny hry zdarma, takže tam to (relativní) hodnocení neovlivní. Pokud je ale jasné, že hra je trvale na GP, tj. pro většinu levná, tak ano, dá se jí ledasco odpustit. Stejně tak pokud mě hra přestane bavit za hodinu, tak se budu cítit trochu jinak, pokud jsem za ni dal stovku nebo 2 tisíce. A tipnul bych si, že drahé hry budou mít od ne-profi recenzentů jiná hodnocení - buď jsou to velcí fanoušci (jinak by si tu hru nekoupili v první řadě) nebo pokud je hra moc nebavila, můžou i tak sami sebe přesvědčit, že byla lepší, aby si tu koupi ospravedlnili (kognitivní disonance). Tj. dokud nebudou všechny hry zadarmo nebo stát stejně, bude to hodnocení vždycky neobjektivní i kvůli ceně.
@Charllize (06.02.2022 14:47): Je to v tom komentáři tak nešikovně napsáno, každopádně na hodnocení nemá fakt, že jde hra v gamepassu vliv. Dostala by ode mě stejné hodnocení, kdybych ji koupil za plnou cenu, jen by mě štvalo, že jsem ty peníze mohl využít lépe :)
A myslím, že případné další mínus přežiju :) Rozhodně nemám ambice tady sbírat pluska nebo si dělat iluze o kvalitě svého kreativního psaní :)
A myslím, že případné další mínus přežiju :) Rozhodně nemám ambice tady sbírat pluska nebo si dělat iluze o kvalitě svého kreativního psaní :)
@AlieN (07.02.2022 00:52): O to moc nejde, taky jsem radši když je hra levnější, třeba použita nebo v nějakých řádných slevach. Ale tyhle různe bundly a předplatné mi prijdou silne kontraproduktivni.
Jeste to nakonec dopadne tak když si člověk řádně koupi hru za plnou cenu tak bude za exota a terčem posměchu. Zvracena doba. Ale ono se to časem projeví, jak na kvalitě her, tak na přístupu k nim.
Jeste to nakonec dopadne tak když si člověk řádně koupi hru za plnou cenu tak bude za exota a terčem posměchu. Zvracena doba. Ale ono se to časem projeví, jak na kvalitě her, tak na přístupu k nim.
@Charllize (06.02.2022 23:58): Ty jsi asi jediný člověk na světě, který když něco kupuje, tak u toho vůbec nehledí na cenu :)
Škoda že Halo 1 bylo tak bídné, že ani zadarmo nemám chuť pouštět se do dalších. I když některé videa z tohoto (a hlášky těch malých sráčů) už nevypadaly tak blbě.
Škoda že Halo 1 bylo tak bídné, že ani zadarmo nemám chuť pouštět se do dalších. I když některé videa z tohoto (a hlášky těch malých sráčů) už nevypadaly tak blbě.
@JohnCZ (06.02.2022 23:52): Zaujatost nepopírám, ostatně to je zde o mne známé dost, proto i ten rant. A proste se mi nelíbí zahrnovat do komentáře jak jsem hru získal a tvarit se ze když zdarma tak to jako celkem šlo.
@Charllize (06.02.2022 23:44): V komentáři se ale jasně jedná o zhodnocení poměru cena/výkon. Takové to klasické: zadara dobrý, ale pokud bych za to měl platit, tak bych si to už rozmyslel. Kvality hry se nemění, jen ten poměr. Čuchám tu spíš zaujatost vůči samotnému gamepassu. ;)
@TombSpirit (06.02.2022 23:13): Jakoze ta zdarma má něco lepšího/horšího? Jakoze to ovlivňuje profi recenze protože většinou mají hry zdarma? Jakoze když ušetřil tak odpustí bugy, protože darovanemu koni na zuby nekoukej?
Jo, jiný pocit z toho je, ta hra ti pak je tak trosku u prdele :)
Jo, jiný pocit z toho je, ta hra ti pak je tak trosku u prdele :)
@Ashe (komentář): To plus máš ode mě za zmínku o GamePassu. Je logické, že ze hry budeš mít jiný dojem, pokud ji máš (skoro) zadarmo a jiný dojem pokud jsi za ni vyplaznul 2 litry. :-)
@SilentWolf (06.02.2022 18:36): Já myslím ze po tom co cdpr předvedl na konzolich s cp, cokoliv co Bethesda udelala a udělá je/bude zlatý ať už zadara nebo za peníze :)
Vítěze v zabugovanisti AAA her máme už nějakou dobu z Polska, převzal žezlo se cti a ovacemi :)
samo nikdo neví jak na to Starfield bude ale pokořit metu konzolových cp bude zatraceně těžké.
Polski towar !
PS: nálože a bomby mi zasílejte do jakékoliv zasilkovny v Praze :D
Vítěze v zabugovanisti AAA her máme už nějakou dobu z Polska, převzal žezlo se cti a ovacemi :)
samo nikdo neví jak na to Starfield bude ale pokořit metu konzolových cp bude zatraceně těžké.
Polski towar !
PS: nálože a bomby mi zasílejte do jakékoliv zasilkovny v Praze :D
@Charllize (06.02.2022 14:47): třeba to pomůže Starfieldu, že bude taky zadarmo. Lidé budou víc odpouštět bugy.
@M.a.t.t. (06.02.2022 16:06): My hry zadarmo nerozdavame :)
@Charllize (06.02.2022 14:47): A keby napísal, že na Presto dobré? :)
@Ashe (komentář): To minus ode mne mas kvůli v gamepassu dobrý a nikdy bych si ji nekoupil. Vytaci mě to do bela když čím dal tím častěji čtu jak se někomu nějaká hra moc nelíbí ale protože ji měl zadarmo tak děla jakoze vlastně dobrý. Co to má co dělat s hrou samotnou. Mě to vůbec nezajima jestli jsi za hru platil nebo ne, si to nech pro sebe bo ti dam minus i priste :D
V některých ohledech je to lepší než předchozí díl, ale jakmile jsem si uvědomil, že šli cestou otevřeného světa s generickým čištěním základen ve formě vedlejších aktivit tak jsem to vzdal. Kdyby mě aspoň to střílení bavilo ale koho sakra baví vystřílet zásobník do nepřítele aby padnul?
Musím se omluvit hře za to, že jsem zpočátku tak chválil gunplay. Bylo to opravdu tím, že žánr first person stříleček jde poslední dobou mimo mě. Teď jsem zkusil díky Gamepassu nového Dooma a ten pocit ze střelby je tam daleko lepší. Takže tak.
@Charllize (23.12.2021 00:38): tak dík..ale vždyť je to pravda, a jako já mám první Halo rád, tohle byla jediná věc co mi tak trochu víc pila krev .)
@Paul (komentář): Já bych ti k tomu úvodu komentáře něco napsal ale neudělám to, dam ti plus abych ten zlý umysl zapudil :)
@SilentWolf (16.12.2021 21:53): Cindershot, Skewer, Ravager, Stalker Rifle, Heatwave, Shock Rifle a Sentinel Beam určitě plivátka nejsou ;)
Ona i Pulse Carabine není úplně zlá, protože rychle překonává energetické štíty nepřátel.
Jediný opravdový shit za mě nepřekvapivě Plasma Pistol a pak Needler - ten teda efektivní je, ale jen na blízko. I s brokovnicí člověk musí být blízko. A je třeba využívat možnosti automatické střelby a nasypat do nepřátel dávku. Běžícího Bruta to rozhodně zkosí.
Ona i Pulse Carabine není úplně zlá, protože rychle překonává energetické štíty nepřátel.
Jediný opravdový shit za mě nepřekvapivě Plasma Pistol a pak Needler - ten teda efektivní je, ale jen na blízko. I s brokovnicí člověk musí být blízko. A je třeba využívat možnosti automatické střelby a nasypat do nepřátel dávku. Běžícího Bruta to rozhodně zkosí.
@Charllize (16.12.2021 22:27): jo takhle! Tak to potom jo! :D Já myslel že ty zbraně jsou takové špatné jako obvykle v sérii :D Proto mě to právě nikdy nezaujalo a nelíbilo se mi to. Ve střílečce prostě chceš.. dobré střílení. Zde jsem viděl trochu pokrok.. až do chvíle kdy ne.
@SilentWolf (16.12.2021 22:08): Však v pohodě, já jen ze tuhle křivku nadšeni až po zklamání mivas celkem často. Neboj, Elden se už blíží :)
@Charllize (16.12.2021 21:56): mě ale na začátku ten "magnum" docela nadchl. A "commando" je taky skvělý pocit ze střelby.
@SilentWolf (16.12.2021 21:53): Takže jako obvykle :)
Musím teda uznat, že po prvotním nadšení jsem dost zklamaný z většiny zbraní. Přijde mi, jakoby se na některé kousky naprosto zapomnělo. Brokovnice má téměř nulový dmg, ten "lidský" samopal má úplně divnou animaci a zvuky střelby a k tomu se může přidat drtivá většina energetických zbraní, které jsou prostě plivátka.
@Paul (16.12.2021 18:35): Ještě jsem ho neobjevil :DD
Večer to pokoumu, když bude čas.
Večer to pokoumu, když bude čas.
@Niktorius (16.12.2021 16:53): určitě mají jiný artstyle. Infinite ho má jednoduchej a hnusnej :) Ale v pohodě. Je škoda že to dělali i na xbone.
@Korbitch (16.12.2021 18:07): tvojí frustraci chápu, ale v tý hře fakt je dedikovaný tlačítko na zobrazení objective. Stačí zmáčknout.
@Korbitch (16.12.2021 18:07): tvojí frustraci chápu, ale v tý hře fakt je dedikovaný tlačítko na zobrazení objective. Stačí zmáčknout.
@Niktorius (16.12.2021 16:53): Rozhodně nechci vodit za ruku, to ne. Ale tohle mi přijde přehnaný. Třeba v Uncharted taky úplně nevidíš co, kam, jak, kde. Ale když tápeš moc dlouho, blikne tip. Největší sranda ale je, že já kolem toho ovládacího panelu běžel několikrát. Problém je, že to vypadá jako kus nečinného čehosi. Fakt nechci vodit za ruku, ale pokud je to ovládací panel, má to svítit a blikat, prostě působit "živým" dojmem. Ne jako kus mrtvého šrotu na urbexu.
@Bursoft (16.12.2021 09:23): @Paul (16.12.2021 09:56): Protože ty hry mají jednak jiný artstyle (Halo Infinite se vrátilo k jednoduchosti jedničky) a jednak používají různé triky, aby se s osvětlením vypořádaly. KCD má třeba světelné zdroje v ohních, zatímco v Infinite je holt v noci jedno rozptýlené světlo.
Faktem je, že Infinite určitě není hra, kterou by se prezentoval výkon nové konzole (tak jako tomu u Xboxu One bylo Ryse) - ostatně vznikala na starší generaci a jeden v 4K 60 FPS. Na druhou stranu nemyslím, že by vypadala zastarale.
Asi svůj pohled na grafiku nějak shrnu v komentáři až to dohraju; že ji jiní vnímají negativně beru na vědomí; zas nebudu nikomu nutit, že se mu musí líbit :)
@Korbitch (16.12.2021 11:39): IMHO se tak chtěli vyhnout vyloženému "vedení za ruku", na které si hráči u her s ukazateli stěžují. Ovládací prvek výtahu se ale zvýrazní, pokud člověk podrží "y" (na PC, nevím, na co je to namapované na ovladači).
Faktem je, že Infinite určitě není hra, kterou by se prezentoval výkon nové konzole (tak jako tomu u Xboxu One bylo Ryse) - ostatně vznikala na starší generaci a jeden v 4K 60 FPS. Na druhou stranu nemyslím, že by vypadala zastarale.
Asi svůj pohled na grafiku nějak shrnu v komentáři až to dohraju; že ji jiní vnímají negativně beru na vědomí; zas nebudu nikomu nutit, že se mu musí líbit :)
@Korbitch (16.12.2021 11:39): IMHO se tak chtěli vyhnout vyloženému "vedení za ruku", na které si hráči u her s ukazateli stěžují. Ovládací prvek výtahu se ale zvýrazní, pokud člověk podrží "y" (na PC, nevím, na co je to namapované na ovladači).
Říkám si to samé. Jakmile jsem byl v útrobách lodi, tak jsem si celkem chrochtal. Ta facka při východu ven, to bolelo. Btw, asi už jsem starej a blbej, ale proč na HUD nevidim úkol? K čemu mi tam dole je prázdný kolo, když ani nevim, kam mám jít. Včera jsem deset minut lítal po věži a hledal, kde se aktivuje antigravitační výtah.
@Niktorius (16.12.2021 04:44): RT je super, ale jeho absence neznamená že hra musí vypadat jak dekádu stará věc :) A tady nejde jen o osvětlení, ale i kvalita assetů je slabá, view distance nic moc a celkově design světa neoslní (nemluvě o tom že je zde jen jedno prostředí, což je těžkej downgrade i proti Halo 1).
@Bursoft (16.12.2021 09:23): yep
@Bursoft (16.12.2021 09:23): yep
@Niktorius (16.12.2021 04:44): To není RT, něco tomu prostě chybí. Však se podívej na Paulův screen z KCD, nebo koukni třeba na RDR2 jak vypadá v noci. Nebo asi jakoukoliv větší hru za posledních 5 let aspoň. Je to někde úplně jinde a to nemají RT.
@Paul (16.12.2021 01:06): Je to pořád ten samý problém, na který upozorňovali v Digital Foundry už před rokem u toho gameplay dema - hra má dynamické svícení, ale nemá raytracing, takže místa, která jsou ve stínu, prostě vypadají mdle, neboť už tam nevznikají další stíny a zároveň se žádné světlo neodráží od povrchů (protože to umí jen raytracing).
A na rok 2012 jsou tam pořád moc kvalitní textury, detaily vegetace a perfektní odrazivost povrchů (na to, že to není přes ray-tracing) ;)
A na rok 2012 jsou tam pořád moc kvalitní textury, detaily vegetace a perfektní odrazivost povrchů (na to, že to není přes ray-tracing) ;)
Říkal jsem si že ve dne ta hra nevypadá úplně špatně, ale v "noci" by se neztratila v roce 2012..(btw to je preset ultra, výše jít nelze, v 1440p)
Fakt zajímavý když 4 roky starý český Kingdom Come vypadá proti největšímu blockbusteru největší megakorporace jako nextgen záležitost a ještě k tomu běží lépe..
Fakt zajímavý když 4 roky starý český Kingdom Come vypadá proti největšímu blockbusteru největší megakorporace jako nextgen záležitost a ještě k tomu běží lépe..
@SilentWolf (13.12.2021 09:26): Dash do boku je jeden z upgradů, ale nepoužívá se na klávesnici úplně nejlépe.
Pokud jde o příběh, doporučuju aspoň pro základní orientaci zhlédnout nějaké rekapitulační video na YouTube. Ale pozor. Příběh Halo série je VELMI košatý a Infinite na začátku dost zmate i někoho, kdo si ještě celkem slušně pamatuje pětku. Protože navazuje na Halo Wars 2 a zároveň se některé věci vysvětlí až později.
@Paul (13.12.2021 17:19): Atriox právě hraje roli už v Halo Wars 2. A v Infinite na něj ještě řada přijde. Všichni Brutes se víceméně chovají stejně - tak, aby dělali čest svému jménu :)
@AlieN (13.12.2021 18:21): Jo, Grunti hláškovali už předtím. Ale ty hlášky byli kratší a míň sofistikované. V Infinite teď mají hlášky všichni.
Pokud jde o příběh, doporučuju aspoň pro základní orientaci zhlédnout nějaké rekapitulační video na YouTube. Ale pozor. Příběh Halo série je VELMI košatý a Infinite na začátku dost zmate i někoho, kdo si ještě celkem slušně pamatuje pětku. Protože navazuje na Halo Wars 2 a zároveň se některé věci vysvětlí až později.
@Paul (13.12.2021 17:19): Atriox právě hraje roli už v Halo Wars 2. A v Infinite na něj ještě řada přijde. Všichni Brutes se víceméně chovají stejně - tak, aby dělali čest svému jménu :)
@AlieN (13.12.2021 18:21): Jo, Grunti hláškovali už předtím. Ale ty hlášky byli kratší a míň sofistikované. V Infinite teď mají hlášky všichni.
@AlieN (13.12.2021 18:21): Takhle extenzivně předtím nehláškovali, co si pamatuju. A jo, jsou to prostě pištějící děcka a taky mě baví je mlátit pažbou po hlavě, případně koukat jak se rozletěj všemi směry od granátu :)
Viděl jsem teď pár videí z H:I - baví mě jak hláškují ti malí grunti, to dělali už v předchozích dílech?
Já hrál jen jedničku, tam mě právě spíš iritovalo že jsou to směšně trapní nepřátelé a přitom bych je měl brát asi vážně, takže se mi líbí že s tím teď hra pracuje obráceně, dělá komedii záměrně.
Já hrál jen jedničku, tam mě právě spíš iritovalo že jsou to směšně trapní nepřátelé a přitom bych je měl brát asi vážně, takže se mi líbí že s tím teď hra pracuje obráceně, dělá komedii záměrně.
@SilentWolf (13.12.2021 09:26): Gunplay mi tu přijde o dost lepší než v předchozích dílech. Jinak je to ale v podstatě takovej poloremake jedničky. Všechno to příběhový podhoubí z minulých dílů vypadá že je spláchnutý do záchodu. Pobavilo mě, jak tě v intru vyhodí z lodi nějakej zlej gorilla man Atriox a jak je hrozně drsnej a důležitej...aby pak chcípl offscreen před začátkem hry a nahradil ho jinej zlej gorilla man, kterej ale vypadá, mluví a chová se úplně stejně. To je panečku kvalita scénáře :)
@SilentWolf (13.12.2021 09:26): Dokonca šiestom :)
Mě docela těší, jak je to příjemně obtížné. Většinou vše hraju na nejtěžší obtížnost. Zde jsem prozíravě dal normal a jako jo, občas umřu. A bossové jsou výzvou. Možná je to ale tím, že jsem z první lokace hned uletěl, přičemž se tam asi ještě něco dělat dalo. Na to, že mi ta série nikdy nepřišla ničím zajímavá, se tento díl hraje fakt dobře - perfektní gunplay. Jen mi možná chybí nějaký rychlý dash do boku, nebo double jump, ta kotvička je taková neohrabaná. Příběh neřeším, asi to v 5 díle nemá cenu. :D
Jsem teď někde před půlkou a zatím mě to fakt hodně baví; nechci to zakřiknout, ale vypadá to na nejlepší Halo vůbec.
Co mě překvapilo nejvíc je to, jak hezky hra nakonec vypadá. Moc nefandím tomu původnímu arstylu, k němuž se teď Halo vrátilo, ale jeho jednoduchost dokázali vyvážit velkou detailností - třeba jemné textury povrchů nebo odlesky kovu jsou super.
I z technického hlediska je to podle mě hodně slušné. Screenshoty a komprimovaná videa hře nedělají úplně čest, protože na nich působí obyčejněji než za reálného běhu.
Halo Infinite rozhodně nemá typ výtvarné stylizace, která by se snažila na omračovat efektností na první pohled (a musíme brát v potaz, že to na Xboxu Series X jede ve 4K a 60 FPS a dokáže to celkem slušně fungovat i na základním Xboxu One), ale vizuální gurmán, který se nepotřebuje přejídat oblohou, si ji rozhodně užije.
Co mě překvapilo nejvíc je to, jak hezky hra nakonec vypadá. Moc nefandím tomu původnímu arstylu, k němuž se teď Halo vrátilo, ale jeho jednoduchost dokázali vyvážit velkou detailností - třeba jemné textury povrchů nebo odlesky kovu jsou super.
I z technického hlediska je to podle mě hodně slušné. Screenshoty a komprimovaná videa hře nedělají úplně čest, protože na nich působí obyčejněji než za reálného běhu.
Halo Infinite rozhodně nemá typ výtvarné stylizace, která by se snažila na omračovat efektností na první pohled (a musíme brát v potaz, že to na Xboxu Series X jede ve 4K a 60 FPS a dokáže to celkem slušně fungovat i na základním Xboxu One), ale vizuální gurmán, který se nepotřebuje přejídat oblohou, si ji rozhodně užije.
@Charllize (09.12.2021 23:09): škoda mluvit, hraji sem tam Battlefieldy na PC, vím jak někteří čítují. Jsem za ty roky schopen poznat co je náhoda (občas se neskutečně zadaří i mě), co skill a co číteři.
Tohle je bohužel nevýhoda PC. Dokud budou existovat hráči co mají prachy a za každou cenu chtějí zkazit hru ostatním, asi s tím nic nenaděláme. :(
Tohle je bohužel nevýhoda PC. Dokud budou existovat hráči co mají prachy a za každou cenu chtějí zkazit hru ostatním, asi s tím nic nenaděláme. :(
@Rapier (09.12.2021 23:05): Ono mě šlo spis o to jak si PC komunita zase uřízla ostudu když to psalo tolik webu :)
@Charllize (09.12.2021 22:55): obecně to moc lidí neví, já to také nevěděl a to mám Xbox už nějaký ten rok, každopádně nezkoušel jsem to.
@Rapier (09.12.2021 22:23): Těžko říct, vzhledem k tomu počtu článku co se kolem toho vyrojilo to bud nefungovalo nebo tohle fakt nikdo z nich neví, což se mi teda nezdá. I když v dnešní herní novinarine je možné vše, jeden od druhého opisuje atd. Pokud to vypnout šlo tak to je solidní fail.
https://www.google.com/search?q=halo+inf ... =mobile-gws-wiz-serp
Bohizel hromadný odkaz na google na ty články zde nejde zadat, ale stačí napsat Halo Infinite crossplay cheat a je to :)
https://www.google.com/search?q=halo+inf ... =mobile-gws-wiz-serp
Bohizel hromadný odkaz na google na ty články zde nejde zadat, ale stačí napsat Halo Infinite crossplay cheat a je to :)
@Fritol (09.12.2021 08:54): jasně může být, ale z nejznámější akční trojice CoD, BF a Halo je Halo momentálně nejlepší, a to mělo nejhorší startovní pozici. Pominu fakt, že nový BF nemá SP. :) Takové ambice a jasný hit měl být BF 2042 a jak to dopadlo bohužel dnes již víme. :( Kdyby mě někdo před rokem řekl čeho se dočkám, nevěřil bych.
@TombSpirit (09.12.2021 11:28): podporuje. Ale kdo by to hrál na konzoli na K+M, že?! :) Pravý konzolista hraje výhradně na ovladači, to jen PC hráči připojují K+M. :) odkaz
Mám jednu fa. klávesnici od Microsoftu na bluetooth, musím to zkusit! Pravděpodobně to ale bez USB nepůjde.
@Charllize (09.12.2021 11:00): víš o tom, že na Xbox si může cross play vypnout obecně? odkaz
@SilentWolf (09.12.2021 20:13): do vydání nového APU od AMD s výkonem okolo GTX 1650 je to stále fajn GPU. Příští rok snad skončí čipová krize (jak jinde někdo poznamenal všichni už budou očipovaní :) ) a zbydou čipy i na nás PC hráče. Doufejme. :)
@TombSpirit (09.12.2021 11:28): podporuje. Ale kdo by to hrál na konzoli na K+M, že?! :) Pravý konzolista hraje výhradně na ovladači, to jen PC hráči připojují K+M. :) odkaz
Mám jednu fa. klávesnici od Microsoftu na bluetooth, musím to zkusit! Pravděpodobně to ale bez USB nepůjde.
@Charllize (09.12.2021 11:00): víš o tom, že na Xbox si může cross play vypnout obecně? odkaz
@SilentWolf (09.12.2021 20:13): do vydání nového APU od AMD s výkonem okolo GTX 1650 je to stále fajn GPU. Příští rok snad skončí čipová krize (jak jinde někdo poznamenal všichni už budou očipovaní :) ) a zbydou čipy i na nás PC hráče. Doufejme. :)
@Paul (09.12.2021 08:49): Tak to sú grunti. Na pohľad neškodní, ale vo väčšom počte dokážu niekedy zatopiť. :D
K sérii jsem měl vždy docela negativní vztah ale tohle je teda něco.
Možná je to tím, že jsem dlouho nehrál žádnou first person střílečku.
Možná je to tím, že jsem dlouho nehrál.
Ale je to fakt po první hodině skvělé. Nepřátele perfektně reagují na střelbu. Takový super pocit ze střelby jsem snad nikdy neměl. Až mám výčitky ty gorily zabíjet. A parádní plošinová sekvence na začátku!
Dost mě zaskočilo že se ze hry stala po vstupu do otevřené oblasti slidedshow, už jsem si říkal že to šlape až moc dobře a tohle mě vrátilo do reality. Akorát že vůbec.. stačilo stáhnout nové ovladače a dle rad redditu vypnout nějaké UI efekty a najednou je to pro mě hratelné buď na low a 4K nebo medium a 1080p. A obstojně. Tak nabývám dojmu, že by moje plečka mohla utáhnout ještě i ten Starfield a PC by mi tak mohl aspoň ještě 3 roky vydržet. Mám gtx970 btw.
Možná je to tím, že jsem dlouho nehrál žádnou first person střílečku.
Možná je to tím, že jsem dlouho nehrál.
Ale je to fakt po první hodině skvělé. Nepřátele perfektně reagují na střelbu. Takový super pocit ze střelby jsem snad nikdy neměl. Až mám výčitky ty gorily zabíjet. A parádní plošinová sekvence na začátku!
Dost mě zaskočilo že se ze hry stala po vstupu do otevřené oblasti slidedshow, už jsem si říkal že to šlape až moc dobře a tohle mě vrátilo do reality. Akorát že vůbec.. stačilo stáhnout nové ovladače a dle rad redditu vypnout nějaké UI efekty a najednou je to pro mě hratelné buď na low a 4K nebo medium a 1080p. A obstojně. Tak nabývám dojmu, že by moje plečka mohla utáhnout ještě i ten Starfield a PC by mi tak mohl aspoň ještě 3 roky vydržet. Mám gtx970 btw.
Tak si to jdu za 25,- zahrát. :D Je to divný pocit.
@Bursoft (09.12.2021 12:35): Však já začal tím ze za to muže Phil :)
Ale jinak nevím teda, já bych nepodvadel, takže to je i problém hráčů co to dělají.
——-
Halo Infinite mělo být původně velkou open-world hrou ve stylu poslední Zeldy.
Ale jinak nevím teda, já bych nepodvadel, takže to je i problém hráčů co to dělají.
——-
Halo Infinite mělo být původně velkou open-world hrou ve stylu poslední Zeldy.
@Charllize (09.12.2021 12:26): Ano a proto je to problém vývojářů, ne hráčů. Pokud vím, že vyvíjím hru na otevřenej systém, kde si každej může přečíst jakejkoliv soubor ze hry, tak se tomu přizpůsobím.
@Bursoft (09.12.2021 12:08): To je součást uzavřené platformy aby hráčům nic nekazilo zážitek ze hry za kterou zaplatily. Takže nějaké kdyby je úplně mimo mísu. Ale holt když se do toho zapojí platforma kde práva ruka neví co děla levá je samozřejmě zle.Navic když to je vzasade zadarmo, což láká PC hráče jak vůně lejna mouchy :D
Ok PC rant za mnou, zpět k tomu ovládání :)
Ok PC rant za mnou, zpět k tomu ovládání :)
@Charllize (09.12.2021 11:52): Tak zase se nemusíme tvářit, že i kdyby konzolisti mohli cheatovat, tak by to nedělali :)
Problém jsou vývojáři, kteří v roce 2021 nedokážou udělat anticheat ochrany. Kdyby ano, tak není crossplay problém.
Problém jsou vývojáři, kteří v roce 2021 nedokážou udělat anticheat ochrany. Kdyby ano, tak není crossplay problém.
Jako já nevím, tohleto. :)
Cele se ti stocilo k nějakému ovládání a CoD atd.
Takze ještě jednou aby nevzniknul nějaký omyl.
PC hraci podvádeli v Infinite jak pominuty, až tak ze o tom psala většina webu a bylo to kvůli crossplay a kvůli tomu ze to MS nedomyslel :D
Cele se ti stocilo k nějakému ovládání a CoD atd.
Takze ještě jednou aby nevzniknul nějaký omyl.
PC hraci podvádeli v Infinite jak pominuty, až tak ze o tom psala většina webu a bylo to kvůli crossplay a kvůli tomu ze to MS nedomyslel :D
@Widl (09.12.2021 11:28): Pokud se to nějak kompenzuje, tak asi dobrý, respektive lepší, než nic. Že to udržuje hry při životě je fakt, ač zrovna Halo myslím jen tak neumře na tom Xboxu. To bude hra na celou generaci...
@TombSpirit (09.12.2021 11:28): Je to možné, ale zas kolik lidí to tak hraje, že jo. Mě by třeba nikdy nenapadlo si ke konzoli pořídit klavesnici a myš. :D
@TombSpirit (09.12.2021 11:28): Je to možné, ale zas kolik lidí to tak hraje, že jo. Mě by třeba nikdy nenapadlo si ke konzoli pořídit klavesnici a myš. :D
@TombSpirit (09.12.2021 11:28): Jde o podváděni, takže by to smysl nedávalo :)
@Fritol (09.12.2021 11:26): Nepodporuje náhodou Halo na Xboxu klávesnici a myš? Pak by dávalo smysl spíš dělit podle ovládání než podle platformy.
@Fritol (09.12.2021 11:07): Já to třeba naopak kvituju, alespoň je pořád s kým hrát i po delší době kdy nadšení mnohých opadne. CoD to má docela ošéfovaný, občas na nějakýho kokota narazíš, ale je to fakt vyjímka. Konzolisti maj kompenzaci v míření gamepadem přímo ve hře, takže ta nehratelnost nehrozí. Maj to odladěný pěkně, taky jsem se toho nejdřív bál :)
@Charllize (09.12.2021 11:21): Dávají to dobře na gamepadu, ale stejně si nemyslím, že je člověk schopný uhrát něco pořádně proti člověku s myší, který není úplné poleno. Ale j, podvádění je rozhodně palčivější problém.
@Fritol (09.12.2021 11:07): Myslíš kvůli ovládání?
To je sporný, ono to plno lidi dává dobre gamepadem a pokud se nestane ze danou hru hraji samí PC profici co se tím živí asi to bude víceméně v pohodě. Hlavní problém je to podváděni.
Nevim jak CoD ale kvůli tomu podváděni v Infinite bylo hafo článku různe po netu, což si u CoD míč nevybavim, možná to mají lip ošetřený to cheatovani?
To je sporný, ono to plno lidi dává dobre gamepadem a pokud se nestane ze danou hru hraji samí PC profici co se tím živí asi to bude víceméně v pohodě. Hlavní problém je to podváděni.
Nevim jak CoD ale kvůli tomu podváděni v Infinite bylo hafo článku různe po netu, což si u CoD míč nevybavim, možná to mají lip ošetřený to cheatovani?
@Charllize (09.12.2021 11:00): S tímhle má CoD problém s každým dílem snad pokud se nepletu. Nechápu, proč s tou možností vypnout crossplay nikdy nepočítají hned a vždycky se musí první počkat na problémy s tím spojené. :D A vůbec vlastně nechápu, proč se někdo furt snaží o crossplay PC x konzole v PvP hrách. I kdyby PC hráči necheatovali, tak to přece musí být nehratelné pro konzolisty.
@Fritol (09.12.2021 08:54): Hlavně si to ftw zaslouží za to ze v multaku je/byl crossplay s PC hraci co nejde/nešel vypnout a samozřejmě master race cheatovala jak o život a xboxakum kazila hru :) Jako dat PC hráče a konzolisty dokupy bez možnosti volby muže vymyslet jen chora hlava. ( ok Phil za to asi nemůže:)
@Rapier (08.12.2021 22:25): Do nejlepšího akčního singlu to má daleko, mrkni na opencritic, je tam letos spousta líp hodnocených singlů.
Každopádně hodnocení lepší, než jsem původně čekal, Phil prostě ftw zas. Ale po zkušenosti s Reach už asi žádné Halo hrát nechci. :D
Každopádně hodnocení lepší, než jsem původně čekal, Phil prostě ftw zas. Ale po zkušenosti s Reach už asi žádné Halo hrát nechci. :D
@PRIVATE MARTIN (09.12.2021 06:42): nevim jak se oficiálně jmenujou, asi jo, prostě ty malý upištěný děcka co velkej drsnej zelenej Master Chief masakruje jako první .)
@Paul (08.12.2021 22:39): Upišťané deti, to myslíš gruntov?
@Charllize (08.12.2021 22:36): no odkaz + odkaz Z mého pohledu Microsoft momentálně válcuje zcela určitě SONY, a to říkám jako majitel PS5. OK Nintendo hraje svou vlastní ligu, to beru.
@Widl (08.12.2021 22:35): stáhnul jsem to před pár dny. Nevím. Právě se mě tahá @Paul: zmíněný update. :)
@Paul (08.12.2021 22:39): souhlas, tohle je debilní, bohužel i u MS FS 2020.
@Widl (08.12.2021 22:35): stáhnul jsem to před pár dny. Nevím. Právě se mě tahá @Paul: zmíněný update. :)
@Paul (08.12.2021 22:39): souhlas, tohle je debilní, bohužel i u MS FS 2020.
@Rapier (08.12.2021 22:25): pointa opravdu nebyl 20GB patch, ale systém jak to má zas MS debilně vyřešený. U nedementních firem to totiž funguje tak, že se hra stáhne už rovnou s patchem, a nemusí se patch dotahovat přímo ve hře..
Jinak první dojmy ze samotný hry jsou ok, zase to tady začíná zabíjením upištěnejch dětí, to já rád.
Jinak první dojmy ze samotný hry jsou ok, zase to tady začíná zabíjením upištěnejch dětí, to já rád.
@Rapier (08.12.2021 22:25): Jediný kdo něco předvádí je Nintendo, jinak Sony a MS se můžou vzít za ruku a skočit do studny :)
PS: Infinite dostává i 7/10 takže tas takový průlom to asi nebude.
PS: Infinite dostává i 7/10 takže tas takový průlom to asi nebude.
@Rapier (08.12.2021 22:25): Nejlepší? Už jde v tom mulťáku alespoň vybrat jaký režim chceš hrát? A přidali už voice chat?
Ruku na srdce. Z otloukánka kterému se nejen zde všichni smáli máme v současné chvílí, tzn., v roce 2021, pravděpodobně nejlepší 3D akční multiplayerovou hru a dost možná i nejlepší 3D akční singlplayerovou hru, soudím dle toho co jsem četl. Kdo by to čekal, že?
Microsoft jede bomby, začalo to s Microsoft Flight Simulator o kterém se řada virtuálních pilotů vyjadřovala před vydáním skepticky, a očividně tahle jízda jen tak neskončí.
No a že tam je 20GB patch? Komu dnes vadí, co jsem tak pochopil jedná se téměř o standard, bez ohledu na developera/studio.
Mám staženo na XSX.
Microsoft jede bomby, začalo to s Microsoft Flight Simulator o kterém se řada virtuálních pilotů vyjadřovala před vydáním skepticky, a očividně tahle jízda jen tak neskončí.
No a že tam je 20GB patch? Komu dnes vadí, co jsem tak pochopil jedná se téměř o standard, bez ohledu na developera/studio.
Mám staženo na XSX.
Člověk si stáhne nově vydanou hru, zapne hru, nastaví hru, zjistí že musí stáhnout dalších 20GB hry přímo ve hře...
Ah, Microsoft. Microsoft never changes.
Ah, Microsoft. Microsoft never changes.
Už sem zkoušel mulťák 'betu'. Přídá se někdo ?
Tak nevim. Na to ze to ma byt jakoby vlajkova lod Series X tak ta grafika je dost mdla, vlastne tam nevidim zadny zasadni posun. A taky to vypada na takovy ten open world kde se dobyvaji zakladny, coz je meh jak prase.
https://www.youtube.com/watch?v=XCbMVbeKlCg&t=2s
..ne ze by Horizon 2 v ukazkach na PS predvedl neco zasadne vyraznejsiho..
https://www.youtube.com/watch?v=XCbMVbeKlCg&t=2s
..ne ze by Horizon 2 v ukazkach na PS predvedl neco zasadne vyraznejsiho..
@Shoggot (19.09.2020 14:51): Takže to nebude Infinite? :(
"Každý příběh, i ten sebevíce spletitý, musí zákonitě jednou dospět k závěru."
:D
:D