@Tulareanus (08.01.2022 18:48): Jako věřím tomu, že kdyby tu knihu vydal dnes, tak ty prodeje jsou mnohem, lepší no, ale zase by nejspíš nevznikla samotná hra... snad ho teda ten úspěch dostal z alkoholismu... což by teda paradoxně mohla být nevýhoda pro další díla z toho světa... začarovaný kruh...
Diskuze
@S4TW (07.01.2022 20:34): trolling to nie je, práve vďaka tomu je v niektorych veciach tá hra tak autentická.
@AiMLEzZz (07.01.2022 18:45): Počkej, to zní jako kdyby to byla situace ze hry :D... to je na té wiki jako real fact a nebo je to trollování? Na druhou stranu, ta kniha vyšla delší dobu před hrou, čili teď by měla pravděpodobně větší úspěch...
@S4TW (07.01.2022 15:44): Pochybuju, skoro se to neprodávalo. Podle Wiki: "Despite its positive critical reception, the book was a commercial failure, selling 1,000 copies, and causing Kurvitz to "succumb to a deep alcoholism." An English translation was predicted for 2020, but as of 2021 has not yet been published."
Nevíte něco o tom, zdali se chystá aspoň anglický překlad knihy The Sacred and Terrible Air, respektive, kdy by to tak mohlo být? Pracuje se na tom ještě vůbec?
@AiMLEzZz (05.01.2022 20:53): jj, a podle me do tyhle kategorii taky patri takova ta touha v RPGs prosmejdit uplne vsechno, promluvit uplne s kazdym a vzit a udelat vsechny questy - proti cemuz se samorejme blbe bojuje a kdyz se nad tim pak zpetne racionalne zamyslim, tak si uvedomuju, ze bych si defakto kazdou hru mnohem vic uzil, kdybych to tak nedelal (minimalne v prvnim playthrough), pac bych to mel dohrane rychleji a mel bych potom lepsi pro druhe playthrough ...
@ntz (05.01.2022 20:08): Tím "gaming the system" myslíš min-maxování, hraní maximálně efektivním způsobem? To je styl hraní, který je hodně rozšířený, někdy dokonce braný jako jediný správný, ale já ho taky nemám vůbec rád.
@Charllize (05.01.2022 16:54): tak jsem to nemyslel, já většinu svých komentářů píši najednou, bez pauzy a rozmyšlení, protože pak se mi myšlenky moc rozutíkají a začínám se v tom naopak víc motat, ale na druhou stranu pak třeba něco vyzní jinak, než by mělo... samozřejmě, že mohou, spíš jsem chtěl říct, že tato hra apeluje především na hlubší zážitek a samotný gameplay je lehce v pozadí (teď mě zase někdo bude oponovat, ale já to tak prostě cítil), což v tomto případě vůbec nevadilo, jelikož jsem si to i tak naprosto užíval, ale těch 5% je možná právě to... každopádně díky za plus :D
@AiMLEzZz (05.01.2022 16:08): zavisi to na naturelu hrace a co v tom hleda ... kazdej je uplne jinej ... ja si treba uzivam delat veci z pohledu "gaming the system" uplne spatne, takze rad hraju RPG postavy s vysokou charismou (napr. fallout s charismou 6+ i kdyz vim, ze CH je skoro k nicemu a vsichni ostatni hrajou FO z CH 1 nebo max 2), rad se rozciluju nad tim, ze witcher 3 nuti k farmeni (pac nechci nic farmit - nebo alespon ne v tomhle meritku), hoi2/hoi3 a nedokazu hrat bez naprosto podrobneho studia historickejch udalosti, OOBs a podobne (abych nahodou neposlal nejakou divizi tam, kde historicky nebyla - samozrejme +/- a nebo abych nemel vic "tankovejch" divizi nez historie povoluje), a ve vetsine her, kde jde menit obleceni a vyzbroj u me plati nezavisle na statistikach daneho predmetu pravidlo "moda predevsim !!"
@S4TW (komentář): A odkdy hry zaměřené na gameplay nemůžou poskytnout hlubší zážitek? :) Trosku mi ten závěr komentáře tak vyznel, ale třeba to jen blbě chápu co jsi myslel.
Jinak mas plus, jsem rad ze ses nad tím zamyslel obecne a ne bezmyšlenkovitě hru postavil jako rpg etalon a něco co tento žánr postavilo na nohy.
Jinak mas plus, jsem rad ze ses nad tím zamyslel obecne a ne bezmyšlenkovitě hru postavil jako rpg etalon a něco co tento žánr postavilo na nohy.
@S4TW (05.01.2022 16:29): V pohodě, jen mě to trklo, když jsem četl tvůj komentář, který se mi jinak líbil.
@AiMLEzZz (05.01.2022 16:08): Dobře, tak k plnohodnotnému hernímu zážitku vyžaduji i nějaký gameplay, tak to prostě je... Tady prostě 75% člověk čte, je na zvážení každého, jestli to je to, co od hry chce a nebo ne, já to zmínil, protože na to ve hrách zvyklý nejsem... nevadilo mi to, navíc já nerozporuji, že součástí hry je i estetický vjem a přemýšlení o tom... když se hra bude odehrávat jen formou textu a bude to videohra, tak mi prostě ke 100% hernímu zážitku bude něco chybět... to už si raději právě přečtu tu knihu... Telltale hrám taky je neustále předhazováno, že jsou to jen QTE hry a není to "plnohodnotná" hra, to bych sice já netvrdil, ale dokáži pochopit, že pro spoustu lidí to pak není plnohodnotný herní zážitek...
@S4TW (komentář): "Normálně bych byl asi lehce zklamán z toho, že tu je samotný gameplay lehce upozaděn a rozhodně netvoří významnou část kouzelného koření, které dělá samotnou hru tak skvělou."
Mě občas mrzí, že lidi oddělují gameplay a myšlenku hry, jak kdyby to mělo být oddělitelné. Vždyť přece to přemýšlení o tom, co se přede mnou odehrává, a "gameplay" samotný, tj. klikání na věci, jsou součástí toho samého zážitku. Každá hra je nějaká iluze toho, že je to víc než jen klikání. O Counter Striku se taky přece nedá říct, že je čistě o klikání na objekty ve správnou dobu, ta iluze souboje teroristů a policajtů a odjištění bomby je nedílnou součástí hry. Svého času se řešilo, že walking simulatory nejsou hry, protože gameplay spočívá jen v chození. Ale zastánci tohoto primitivního názoru podle mě nechápou, že součástí hry je i ten estetický vjem a přemýšlení o příběhu, i když se třeba ve hře odehrává jen formou nějakého textu. Jinak bychom se mohli podivovat, co je tak zajímavého třeba na čtení knih, když je to jen prohlížení dlouhé řady písmen. Bez té snahy o porozumění, představu a kritiku to přece není nic.
Mě občas mrzí, že lidi oddělují gameplay a myšlenku hry, jak kdyby to mělo být oddělitelné. Vždyť přece to přemýšlení o tom, co se přede mnou odehrává, a "gameplay" samotný, tj. klikání na věci, jsou součástí toho samého zážitku. Každá hra je nějaká iluze toho, že je to víc než jen klikání. O Counter Striku se taky přece nedá říct, že je čistě o klikání na objekty ve správnou dobu, ta iluze souboje teroristů a policajtů a odjištění bomby je nedílnou součástí hry. Svého času se řešilo, že walking simulatory nejsou hry, protože gameplay spočívá jen v chození. Ale zastánci tohoto primitivního názoru podle mě nechápou, že součástí hry je i ten estetický vjem a přemýšlení o příběhu, i když se třeba ve hře odehrává jen formou nějakého textu. Jinak bychom se mohli podivovat, co je tak zajímavého třeba na čtení knih, když je to jen prohlížení dlouhé řady písmen. Bez té snahy o porozumění, představu a kritiku to přece není nic.
@Tulareanus (05.01.2022 10:18): já jsem se to právě v komentáři snažil i zmínit, že to je vlastně takové mínusové plus (či plusové mínus)... mě to vyhovuje, já tu hru tak beru a zážitkově mi to asi nic extra nerozbilo, ale pro některé, kdo mají rádi adventurní hádanky či RPG výzvy, se to může takto zdát...
co ještě musím zmínit, že se mi ve hře už dlouho nestalo, že bych znal mapu takhle komplet nazpaměť a věděl přesně kam jít...
co ještě musím zmínit, že se mi ve hře už dlouho nestalo, že bych znal mapu takhle komplet nazpaměť a věděl přesně kam jít...
@S4TW (komentář): Súhlasím asi so všetkým až na tie záseky, podľa mňa smooth priechod je správna voľba a keby si mal priveľmi nejaké záseky, tak ti to veľmi rozriedi intenzitu zážitku. Navyše si nemyslím, že by hra bola v tomto až tak primitívna, skôr to ukazuje na to, že veci, ktoré riešiš sú logické a dávajú zmysel a preto pochopíš, čo máš ísť urobiť ďalej, miesto nejakých absurdných kombinácii a riešení ako z niektorých adventúr z 90s.
@ntz (04.01.2022 20:04): Jo jo, mám to stejně. Napoprvé člověk obvykle ani při nejlepší vůli a snaze neví, co dělá. Na druhou stranu, i to má někdy svoje kouzlo. Pamatuju si, jak jsem poprvé hrál X-COM (ten nový) a všechno do sebe při prvním hraní krásně zapadalo, pořád se něco dělo, působilo to hrozně dobře. Při dalším hraní už člověk věděl, jak to chodí, a to prvotní napětí se trochu vytratilo.
Dohráno :)
Zkoušel někdo 1155 nebo zkrátka 11xx? Jde to vůbec? Aktuálně mám 4611, další průchod bych zkusila opačnej extrém (sex, drugs & disco style), i když tuším, že to bude pro mě dost těžký roleplayovat...
@ntz (04.01.2022 20:04): Já bral toho Thinkera předělaného, jak říkám, já jsem z těch, co si vytváření postavy úplně neužívá :D
@S4TW (04.01.2022 15:42): jak mas jen tak pro zajimavost rozhozene ty skills pro prvni playthrough ?
btw me prvni playthrough byla klasika 5124 s extra bodikem do Volition
me druhe playthrough bylo 1533 s bodikem do Electrochemisty ...
@AiMLEzZz (04.01.2022 15:07): Rad bych rekl, ze to mam taky tak, ale neni to uplne pravda .. Samozrejme me to tahne k tomu prijmout kazdej quest a vsude to prosmejdit, ackoliv si realne uziju (bych si realne uzil vic) to druhe playthrough, ktere fakt jen tak pro radost roleplayuju tak, jak bych si vlastne pral to hrat od zacatku .. U vetsiny RPG her ale delam to, ze zacnu nejak abych se seznamil s tou hrou (uhraju tam treba par hodin) a pak to scratchnu a zacnu znovu a dojedu to cele, kdyz uz "znam" ty mechanismy a "vim co chci" .. hehe, presne tuhle prvni fazi seznamit se mechanismama jsem absolvoval u KC:D a ted jen cekam na prilezitost konecne si to KC:D zahrat ...
btw me prvni playthrough byla klasika 5124 s extra bodikem do Volition
me druhe playthrough bylo 1533 s bodikem do Electrochemisty ...
@AiMLEzZz (04.01.2022 15:07): Rad bych rekl, ze to mam taky tak, ale neni to uplne pravda .. Samozrejme me to tahne k tomu prijmout kazdej quest a vsude to prosmejdit, ackoliv si realne uziju (bych si realne uzil vic) to druhe playthrough, ktere fakt jen tak pro radost roleplayuju tak, jak bych si vlastne pral to hrat od zacatku .. U vetsiny RPG her ale delam to, ze zacnu nejak abych se seznamil s tou hrou (uhraju tam treba par hodin) a pak to scratchnu a zacnu znovu a dojedu to cele, kdyz uz "znam" ty mechanismy a "vim co chci" .. hehe, presne tuhle prvni fazi seznamit se mechanismama jsem absolvoval u KC:D a ted jen cekam na prilezitost konecne si to KC:D zahrat ...
@S4TW (04.01.2022 15:42): Jo, já na tenhle "zlozvyk" taky často narážím. I když se snažím vžít do cizí postavy, tak občas není lehké nereagovat tak, jak bych reagoval já. Ale zase když už se člověk donutí, tak to někdy vede k zajímavým situacím. Taky mi dělá problém hrát vyloženě za nesmyslně zlé postavy. Nějak si rád myslím, že i záporáci by měli mít nějakou uvěřitelnou motivaci :).
Mimochodem, co se týká vymýšlení postav, podle mě to není potřeba přehánět například s tím, jestli se ta daná postava hodí nebo nehodí do takového a takového světa a na takové a takové věci. V dobrém RPG podle mě můžeš vzít úplně jakoukoliv postavu, klidně nějakého nudného ouřadu nebo malou holku, vhodit ji do světa a sledovat, co se stane. Pokud to není úplně vhodná postava (tj. něco typu nějaký zákonně dobrý paladin ve fantasy RPG), tak je to kolikrát mnohem zajímavější než nějaký klasický RPG archetyp.
Mimochodem, co se týká vymýšlení postav, podle mě to není potřeba přehánět například s tím, jestli se ta daná postava hodí nebo nehodí do takového a takového světa a na takové a takové věci. V dobrém RPG podle mě můžeš vzít úplně jakoukoliv postavu, klidně nějakého nudného ouřadu nebo malou holku, vhodit ji do světa a sledovat, co se stane. Pokud to není úplně vhodná postava (tj. něco typu nějaký zákonně dobrý paladin ve fantasy RPG), tak je to kolikrát mnohem zajímavější než nějaký klasický RPG archetyp.
@AiMLEzZz (04.01.2022 15:07): Já si obecně nerad vytvářím postavy, mě to prostě nebaví a většinou z toho je nějaký paskvil, který mě nezaujme tolik, jako nějaká už vytvořená postava :D... já mám totiž u Roleplaye rád to, že se vžiji do někoho úplně jiného, než že bych si tak projektoval vyloženě sebe... samozřejmě pak rozhodování, myšlení a reakce jsou dost i ovlivnění tím, jak bych to řešil já, to už mi nejde tolik přes prsty... řekněme, že se rád svou duší vžiji do jiného těla, asi tak :D
@Tulareanus (04.01.2022 13:56): Já to mám tak, že u her, kde je tvorba postavy hodně otevřená (Fallout, VtMB, Skyrim...) mám spíš motivaci roleplayovat a nedělat věci, které moje postava nemá důvod dělat, protože vím, že spíš budu mít chuť si tu hru dát někdy v budoucnu znovu a jinak a přijde mi to takové organičtější. Ale u her, kde je postava už trochu předdefinovaná (Witcher, Disco Elysium, Mass Effect...), si na začátku vytvořím nějakou představu o tom, jaký charakter by měla mít v rámci toho, jak ji autor vymyslel, a pak už necítím takovou potřebu tu hru hrát znova, protože vím, že bych se příště buď rozhodnul stejně. Takže hry s předdefinovanými postavami mě víc nutí k prozkoumávání všeho.
@S4TW (04.01.2022 13:40): Ja to mám podobne, na prvý pokus chcem prejsť a vysnoriť všetko čo sa dá, lebo ma objavovanie v RPG neskutočne baví (ak je dobre urobené, samozrejme) a chcem "zažiť" čo najviac obsahu aj z dôvodu čo najucelenejšieho obrazu o hre a zároveň aj z praktického dôvodu, ktorý spomínaš - je dosť možné, že hru, napriek tomu, že ma baví, už druhý raz hrať nebudem alebo o x rokov neskôr. A taktiež roleplayovanie a objavovanie sa nevylučuje. :)
@ntz (04.01.2022 13:28): U mě je to těžké, já i když roleplayuji, tak jsem ten typ objevitele, takže stejně musím na všechno kliknout, sáhnout, ideálně všechno splnit :)... Dost ten playthrough natáhne i dabing, protože je často pomalejší, než bych to četl a pokud vím, ty jsi hrál bez něj...
Já mám ještě problém, že málokterou hru zapnu znovu, takže proto i chci co nejvíc stihnout na první playthrough, ale je pravda, že zrovna u této hry je fajn na tohle vůbec nemyslet a jen se unášet pocitem, ideálně se nesnažit dělat, to co si myslím, že by hra chtěla, ale prostě to, co chci já, pak je zážitek silnější... zážitku taky dost pomohlo, že jsem skoro neukládal, takže i když jsem něco vyloženě podělal, tak jsem se prostě nechtěl vracet 30 minut zpět a přijmul své špatné rozhodnutí... to jen doporučení pro ostatní :)
Já mám ještě problém, že málokterou hru zapnu znovu, takže proto i chci co nejvíc stihnout na první playthrough, ale je pravda, že zrovna u této hry je fajn na tohle vůbec nemyslet a jen se unášet pocitem, ideálně se nesnažit dělat, to co si myslím, že by hra chtěla, ale prostě to, co chci já, pak je zážitek silnější... zážitku taky dost pomohlo, že jsem skoro neukládal, takže i když jsem něco vyloženě podělal, tak jsem se prostě nechtěl vracet 30 minut zpět a přijmul své špatné rozhodnutí... to jen doporučení pro ostatní :)
@S4TW (02.01.2022 19:02): ja mel prvni playthrough dost dlouhy ... protoze jsem (coz je mozna chyba a delam to uplne opacne) jel takovym hodne completionist stylem ... Druhe playthrough jsem spise roleployal a nektere questy jsem vubec nedelal a do nekterejch mist jsem nelezl a potom si myslim, ze se to cely dat tak za 15 hodin ... S primerenym ctenim, ze to neodklikavas ... Priste, az budu hrat nejake RPG, tak prvni playthrough budu roleplayovat a druhe si dam completionist stylem .... haha, to jsem na sebe zvedavej
Dostal jsem nálož od racků :(
44 hodin a ještě nejsem na konci, ale už 3x jsem si myslel, že bude konec... musel jsem opakovat přestřelku před whirling in rags, protože jsem musel rychle ze hry a neuplatnil se na něj autosave, ale i podruhé jsem měl stejný výsledek (byl jsem postřelen), tak jsem přemýšlel, jestli jsem to vlastně mohl udělat jinak, ale popravdě jsem se snažil to nasimulovat úplně stejně, jako tomu bylo napoprvé :)
44 hodin a ještě nejsem na konci, ale už 3x jsem si myslel, že bude konec... musel jsem opakovat přestřelku před whirling in rags, protože jsem musel rychle ze hry a neuplatnil se na něj autosave, ale i podruhé jsem měl stejný výsledek (byl jsem postřelen), tak jsem přemýšlel, jestli jsem to vlastně mohl udělat jinak, ale popravdě jsem se snažil to nasimulovat úplně stejně, jako tomu bylo napoprvé :)
@S4TW (31.12.2021 13:41): Ja som to v tej hre inak skúšal striedať, keď nejaká aktivita vyzerala nedialógova, tak som tým tie dialógy prekladal, aby som mal obmenu.
30 hodin a je to teda hrozná pohoňka, jsem do toho fakt zažranej. občas mám trochu problém, když 2-3 hodiny jen čtu dialogy, tak si musím dát trochu pauzu, ale jinak bych to hrál furt :)
Navíc už mám kde spát zadarmo a není to kontejner :D
Navíc už mám kde spát zadarmo a není to kontejner :D
@S4TW (22.12.2021 20:28): Mám na GOGu a zatím něco přes 10 hodin a 0 achievementů.
btw. na HLTB je Main + Extras 30h (median) ne 12h, ne? Každopádně přijde mi, že v mým případě to bude tak 2-3x tolik...tady snad každej dialog stojí za přečtení!
btw. na HLTB je Main + Extras 30h (median) ne 12h, ne? Každopádně přijde mi, že v mým případě to bude tak 2-3x tolik...tady snad každej dialog stojí za přečtení!
@S4TW (28.12.2021 12:13): Mne to tam nikdy nesedí pri RPG, ale ako som písal. RPG častokrát ľudia hrajú viackrát, druhé a tretie hranie veľa vecí preskakujú alebo odklikávajú alebo poznajú hneď riešenie a potom to ovplyvňuje aritmetický priemer. Normálne by asi stačilo oddeliť a rátať len "first playthrough", aby sa to vyriešilo.
@Tulareanus (28.12.2021 11:31): tak já vždy beru jako základní minci main+extras a často mi to sedí, ale teď se mi nechce věřit, že budu mít za 12 hodin hotovo... ono je dost možné, že u této hry spousta lidí přeskakovala dost dialogů a pak to tu hru samozřejmě rapidně zkrátí...
@S4TW (28.12.2021 09:24): Najväčší problém howlongtobeat pri kalkulácii vnímam to, že to skreslujú hráči, ktorí hru prešli viackrát, toto je napr. viditeľné aj na Dark Souls sérii. Ja som v Discu riadne snoril a trvalo mi skoro 60 hodín.
@Tulareanus (27.12.2021 23:18): Je to jak říkáš... a přitom se vše odehrává na docela malém prostoru, žádné obří lokace a i po 18 hodinách je co dělat a objevovat a hlavně se nenudit... Howlongtobeat ukazuje 30 hodin a to se mi teda vůbec nezdá :)
@S4TW (27.12.2021 22:56): Ja som sa hlavne prvé dni cítil pri hraní, ako pri vyberaní z bonboniéry - idem objavovať, na sever k apartmánom alebo do budovy, kde je kníhkupectvo? Alebo sa snažiť dostať cez protest? A čo je na juhu? Ono je sranda, že to funguje aj v podstate ako realizmus v tom, že v reálnom živote za deň nie je šanca stihnúť toľko "hrdinských činov" ako pri väčšine RPG a v človeku to o to viac umocní tú pomalú, precíznu, detektívnu prácu. :)
18.5 hodiny a už mám konečně 4 achievementy... líbí se mi, jak v té hře prostě člověk postupuje, aniž by se vyloženě za něčím honil, prostě chodím tak, jak mi to přijde pod ruku, nejsem hnaný nějakou značkou na mapě a to mi dost vyhovuje, zatím se mi nestalo, že bych neměl či nevěděl, co dál... ale teda, náročné na text je to mega :)
@BUMTARATA (23.12.2021 00:30): Aj sa mi zdalo, keď som to teraz pozeral, že na niektoré si fakt nespomínam.
Po třech průchodech jich mám 17. A zrovna dneska/včera přidali JAMAIS VU UPDATE, kde je jich dalších osm, takže už jich je 40, a já si to zase chci zahrát, fuck!
@S4TW (22.12.2021 20:28): Achievementy ti reálne začnú nabiehať možno tak po 15-20 hodinách. :) Inak ako som si to teraz pozrel, hru som dohral s 11/40 achievementami.
Ok, to mi stačí, že nejsem nějak zvlášť časově tlačen, ideálka :)
@S4TW (22.12.2021 20:41): Případ časově omezen není, pokud vím. Časem pak získáš možnost přespávat někde zdarma (ale až se posuneš v příběhu trochu dál).
@Jab (22.12.2021 20:51): jo, ty flašky už mi došly :)
@S4TW (22.12.2021 20:41): Jen musíš mít peníze na přespání. Čili igelitku a sbírat lahve. Jdou i vypůjčit a získat jinde ve hře samozřejmě.
Ještě mám otázku, má být člověk pod nějakým časovým presem? Ze hry jsem tak nějak pochopil, že na vyřešení případu je několik dnů, že si musím platit za ubytování, ale hra má fakt extrémně pomalé tempo a já nechci být v nějakém přehnaném pressu, takže spíš tak obecně, jestli se ohlížet na čas :)
@S4TW (22.12.2021 20:28): Já za celou hru 7.
Jen taková otázka, kdo máte hru na steamu, kolik máte achievementů? Já mám 11 hodin ve hře a 0 achievementů :D to se mi snad nikdy u žádné hry nestalo :)
@Gordon (20.12.2021 18:49): Vzhledem k tomu, jak dlouho se překládá Torment, tak to bych se raději naučil pořádně anglicky a prubnul originál. :P
Dobrá, včera jsem dohrál svou třicátou hru letos, tak se ke konci roku budu pročítat touto skvělou hrou :), ale už budu pamatovat na quick save před každým dialogem, páč těch 45 minut mě celkem mrzelo :D
@Say (20.12.2021 18:04): Folkemon z Folkemonových češtin se zmínil, že snad časem. Sebevrah.
Každopádně já bych to ocenil, u her s množstvím textu jsem vděčnější za češtiny. Proto jsem otálel s Andromedou, i když tam jde vidět krapet nedomrlost už v menu, "kredity" :)). Ale jak se říká, překladu zadarmo na gramatiku nekoukej.
Každopádně já bych to ocenil, u her s množstvím textu jsem vděčnější za češtiny. Proto jsem otálel s Andromedou, i když tam jde vidět krapet nedomrlost už v menu, "kredity" :)). Ale jak se říká, překladu zadarmo na gramatiku nekoukej.
Netušíte, jestli se nechystá český překlad? Nic moc jsem nenašel. Díky.