Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (23.05.2022 12:52): Něco jinýho a jmenuješ provařený značky. :)

Já bych chtěl ale fakt něco jinýho! Bojím se, že další přírustky do série budou ten novej, jinej zážitek z prvního dílu akorát devalvovat. Prokletí velkýho byznysu, no. Když už jednou narazíš na něco nosnýho, musíš to podojit. Škoda. Ale asi furt lepší sequel než remaster/remake čehokoliv.
Se divím, že to tu nikdo nezmínil, ale Reedus v podstatě propálil dvojku. Což se dalo čekat, ale škoda.. čekal jsem furt nějakou tu variaci na Silent Hill. Ten Death Stranding ve mě zas takový impact nezanechal.
Takže jestli to chápu správně, tak ty flashbacky s Madsem co jsem celou hru sledoval nebyly flashbacky BB/Lou, přestože to tak hra dost jednoznačně prezentovala (vždy zoom na obličej děcka..), ale byly to flashbacky Sama Bridgese/Stranda a Cliff byl jeho taťka. A Lou je úplně separátní cizí děcko. A je to holka kterou Sam pojmenoval Louise po svý nenarozený dceři. Uff taková rodinná odysea zase :)
50 hodin, chapter 10. Teď mě (asi) čeká návrat zpět na východ. Ten souboj s Higgsem byla taková typická přepálená japanovina až to bolí :) Nejdřív dlouhá bitka s monstrem jak mrakodrap, pak dlouhá nepříliš vzrušující bitka jeden na jednoho (na dvě fáze), pak další bitka jak z Mortal Kombatu 0, a pak konečně, konečně dlouhá cutscéna včetně ubercringe pricess píčmario beach běhu...a při tom všem vlastně furt nevim, co byla Higgsovo motivace. Proč chtěl urychlit extinction event? Asi mi něco uniklo. Pokud tedy odpověď není "protože zmagořil". U Cliffa je to jednoduchý, ten prostě chce svoje děcko :)
@Paul (06.04.2022 20:18): Jo, s těma animacema v safehousech a obecně všeho, co se opakuje, souhlas. To ve výsledku dá několik hodin i když se to snažíš skipovat co to jde ve výsledný herní době. Je to taková japanovitost, aspoň poznáš, že to dělal Kojima :D
@Bursoft (06.04.2022 19:50): jistě, to je součást toho co myslím tím "mechaniky jsou propracovaný". Ale prostě...pořád jsou to glorifikovaný fetch questy, což já obecně nemusím. A ta repetition, spaní v safehousech, furt stejný obrazovky s ratingem, opakující se hlášky těch lidí...je to krapet ubíjející (a připomíná mi to tu nudnější část MGS5 s Mother Base).
Samozřejmě nepopírám že pro někoho to může být geniální zážitek, podobně jako ten Snowrunner nebo Euro Truck Sim nebo Elite Dangerous. Já zatím doufám že z toho pro mě geniální zážitek udělá příběh :)
@Paul (06.04.2022 18:51): Tak ono tu zábavu hodně dělá to vymýšlení tras, co a jak obejdeš a později, jak nebo čím si to ulehčíš. Netuším, kde zrovna kapitola 3 je, takže nechci spoilovat konkrétní místa, ale kolikrát i jen blbou rádoby zkratkou jsem se zabavil na několik hodin, když jsem se ji s plným nákladem snažil překonat..

Něco podobného si slibuji od SnowRunner , až to konečně dostane PS5 patch..
25 hodin, konečně jsem ukončil (lehce úmornou) třetí kapitolu. To byla skutečně kapitola kde jsem nějakých 15 hodin jen doručoval, občas shlédl víceméně nic neříkající flashback s Madsem a příběh stál na místě. Ale teď to vypadá že se začíná něco dít, takže se těším co bude dál.
Jinak ne že by mě to vyloženě nebavilo - ty mechaniky jsou prostě příliš propracovaný - ale upřímně, doručování zásilek prostě není něco co by mě naplňovalo, jakkoliv je to v reálu (i herní fikci) ušlechtilá činnost. Zlatý zaklínačení :)
@Garret (03.04.2022 10:23): Keď si to tak rozpísal, tak to dáva zmysel a máš pravdu. Je ironické, že väčšina týchto vecí vôbec v profile DC verzie hry na steame nie je ani spomenutá, keď si to rozklikne a "lákajú" práve na tie kozmetické veci. Osobne by som to asi bez toho všetkého prežil, lebo mi to príde ako pridanie vaty, ale moja úvodná pointa bola to, že nemám rád, keď sa klasická verzia stiahne z predaja, aby sa mohla nastaviť vyššia cenovka. Death Stranding síce mal akože pôvodne vyššiu, ale za tú cenu sa už skoro nikde nepredával, ale predával sa za nižšiu cenu. Toto ma inak dosť iritovalo pri Sekiro - keď išla cena trochu dole, vydali GOTY edíciu, ktorá reálne pridávala len kozmetické veci alebo veci, ktoré boli už predtým pridané zdarma (odkazy hráčov ako pri Dark Souls) a cenovka sa zas dvihla dlhodobo hore na 60€.
plnění vedlejších zakázek = nové předměty (doplňky, vylepšení, informace), více bodů potřebných pro stavbu dalších staveb, materiál (hlavně pro stavbu dálnice) - bral jsem tohle jako závod s ostatními hráči - kdo má lepší hodnocení - cíl získal plnou modrou hvězdu a 500* hodnocení S při doručení, získal jsem 498 S - dvě zakázky se mi tam jaksi nechtěli již nikde objevit, nebo jsem je minul, nebo mě taky napadlo - že dvakrát jsem pro doručení použil robota - který to samozřejmě zpackal - tak třeba tyhle dvě zakázky mi už znovu nenabídli. ??? (herní doba přes 250 hodin)
@Tulareanus (02.04.2022 23:58): Ako píše Garret, doručovanie je hlavná mechanika hry. Ono je to vlastne simulácia kuriéra v post-apokapyptickom svete okorenená o typické kojimovské prvky a silný príbeh. Spočiatku budeš mať asi dojem, že hráš čistokrvný walking simulátor. :D

Inak teda súhlasím, že ten obsah DC verzie neprináša nič zásadné - ta trojica nových misií sa dá údajne prejsť za chvíľku, čo sa týka pretekania, tam sa zase mnohí zhodujú, že sa do hry ani veľmi nehodí a jazdný model na to ani nie je prispôsobený a ten zvyšok ...síce nie sú kozmetické blbosti, ale možnosti doručovania mi osobne na konci prišli plne dostačujúce. No na druhej strane - kto pôvodnú verziu nehral, nemá dôvod sa brániť tejto novej vylepšenej edícii.
@Paul (02.04.2022 23:38): Není potřeba je dělat. Slouží spíše k získání zásob. Tady to ještě není znát, ale v pozdější fázi budeš více plánovat trasy a budeš nabírat více zásilek naráz tak, abys necoural mezi místy na mapě zbytečně s prázdnou a pak přijdou vhod právě tyhle vedlejší zásilky. Rozhodně nemá smysl je otrocky plnit všechny (mám dojem, že to snad ani nejde, neb je jde plnit opakovaně). Ve zkratce, není to standardní mechanismus vedlejšího questu tak, jak je ve hrách obecně zvykem.
@Tulareanus (02.04.2022 23:58): závody můžou být immersion breaking věc, ale zároveň to nejsou kozmetické blbosti. vozidlo nemůže být z principu kozmetická blbost, když má svoje vlastní charakteristiky, uveze rozdílný náklad a chová se jinak v terénu - kozmetickou blbostí bych rozuměl např. nový skin pro actual vozítka ve hře. doručování je hlavní herní náplní ve hře a nové způsoby tkví např. v tom, že si můžeš na cestu vzít bota na pomoc, můžeš zásilku vystřelit na místo určení nebo použiješ nové stavby na překonávání terénu. celkově tedy zjednodušení hry, ale zároveň to vnímám jako pozitivní adici. mj. jsou tam i nové chvaty při soubojích nebo firing range, kde si můžeš natrénovat použití zbraní. navíc, pokud hraješ na PS5, je tam údajně hodně dobře zapracovaný dualsense. do tebou zmiňovaných kozmetických blbostí má tohle všechno hodně daleko. vzhledem k novému obsahu příběhových misí by to tady mohlo mít i vlastní profil...
@Tulareanus (02.04.2022 23:58): ok, nicméně jak jsi napsal že tě naštvalo, že zvedli cenu, tak jí v podstatě nezvedli, naopak. DS stálo (mimo slevový akce) 60 eur, teď stojí i s obsahem navíc 40 na Steamu, 30 na nešedivém gamesbillet a 25 na šedivkách.
Původní verzi mohli nechat, ale co. Kdo si jí koupil dřív tak jí furt má (DC má po upgrade vlastní záznam) a kdo jí mermomocí chce, má možnost mimo steam, dokonce i na nešedivkách (např. 2game.com).
8 hodin a chystám se vyrazit do Port Knot City. Asi nebudu dělat ty vedlejší "standard" deliveries, ten gameplay mě nenaplňuje štěstím natolik abych to chtěl dobrovolně dělat. Snad to nebude mít nějakej výraznej negativní efekt.
By ma zaujímalo, či to bol Kojimov nápad alebo publisherov nápad, vydať Director's Cut, ktorý prináša len kozmetické blbosti, stiahnuť z predaja normálnu verziu hry, aby mohli za to isté po skoro troch rokoch pýtať 40€...
Nastal čas. Director's Cut se stahuje. Dva roky po zakoupení si to konečně zahraju :)
Jinak na Fanatical je ten upgrade za 8 éček.
@Seeker (04.01.2022 22:58): Jop. Já bych třeba ocenil, kdyby přidali nějaké více netradiční zásilky. Mimo nošení klasických bedniček a sem tam nějakého člověka. Zrovna závodní okruh je opravdu snad úplně to nejposlednější rozšíření, co bych si v kontextu téhle hry dokázal představit. :D
@JohnCZ (04.01.2022 22:28): Přesně tak. Do toho světa se závodění nehodí, navíc ještě s tak špatným jízdním modelem. Čekal jsem spíš rozšíření v doručování zásilek. Hodně mi tam chybělo doručování skutečných zásilek hráčů/pro hráče, kteří by doručení skutečně ocenili a bylo to pro ně potřebný.
@Bursoft (04.01.2022 22:15): Yeah, to závodění jsem taky nepochopil. Kromě toho, že se to tam vůbec nehodí, tak na to taky imo není vůbec uzpůsobený jízdní model, který je, co si budem, jedna z mála slabších stránek hry a občas potrápí i při obyčejném přesunu. Tak proč to hráčům dávat zbytečně ještě více na oči.
@ZephyrCZ (04.01.2022 21:07): Jak říká Bursoft, je to boží, ale je to taky hodně své. Buď tě to chytne nebo ne. Ale minimálně pro ten geniální příběh to stojí za to alespoň hrou proběhnout. Mě to bavilo fest celé a stále ta hra ve mně rezonuje, což je teda kumšt protože já jsem jinak typ, co strašně rychle věci zapomíná.

Jen mám teda trochu obavy, co s tou hrou udělala DC verze. Viděl jsem hodně záběrů a přijde mi, že těch "zlepšováků" a ulehčováků je tam nějak zbytečně moc (ono i ty lanovky v původní verzi imo byly trochu too much).
@Bursoft (04.01.2022 21:03): je to tak, koupil jsem to ještě než to na PC vůbec vyšlo, pak čekal na patch opravující DSR (nikdy nevyšel), pak začaly rumory o nějaký extended verzi, takže další waiting game...ale na jaře konečně nastane čas. Jsem na to fakt zvědav, na jednu stranu mě gameplay donášení zásilek (doslova fetch quest) moc neláká, ale na druhou stranu mě láká zasazení, příběhový kojimovo fantasmagorie a atmosféra, plus samozřejmě příliš mnoho lidí s podobným vkusem si to získalo, takže ta šance je i u mne vysoká. Screeny určitě budou, ikdyž bych ocenil aby konečně v tý DC verzi opravili to DSR a nemusel jsem před každým spuštěním přepínat plochu na 4K :)
Ikdyž tedy, od té doby už jsem si na to přes quickres udělal zástupce, takže je to otázka jednoho doubleclicku, ale i tak.
@ZephyrCZ (04.01.2022 21:07): Myslím, že zrovna u této hry je to fakt individuální. Buď tě to chytne a to poznáš tak během prvních 3-4 hodin nebo ne. Každopádně hlava ti z toho bude lítat všude kolem minimálně tak půlku hry :D
Mám tu hru už delší dobu koupenou, ale zatím jsem se k ní neodhodlal. Je to vážně tak dobré @Bursoft: ? :)
@Paul (04.01.2022 20:17): Celkem čučím, že jsi to ještě nehrál :D dej vědět, jak se ti to líbí, plus čekám, na pravidelnou dávku šťavnatých screenů. Co jsem PSkovej peasant, tak je sharovaní screenů o ničem :'(