@S4TW (22.06.2023 11:06): Hong Kong mi přišel popravdě svižnější. Jen už to zabrousilo do kategorie "prokecávacích koleček" po misi, když se začalo přidávat moc společníků. Vážně bych ocenil, kdyby se vývojáři vrátili do doby BG 2 a omezili společníky, kteří se mohou přidat v jedné hře. Zlepší to "flow" a zvýší znovuhratelnost...
Diskuze
@Artran (22.06.2023 11:02): Ty jo, já mám pocit, že po dohrání Hongkong budu potřebovat trochu akčnější hry. Přeci jen, tady hraji úplně v klidu 2-3 hodiny a vlastně za tu dobu udělám 1,5 questu...
@S4TW (22.06.2023 09:40): Myslím, že nějaké někde doporučoval @MickTheMage. Já bych tady zase jen doporučil, pokud dohraješ i Shadowrun Hongkong (kde je ještě více textu - a lepšího - než v Dragonfallu), pustit se do uživatelských kampaní uživatele Cirion (Tzv. Antumbra trilogy). Právě co do příběhu jsou vynikající.
Tak mě to pořád hodně baví, ale přijdu si spíš, že čtu nějakou zajímavou knížku, než že hraju hru, ten poměr čtení vs hraní je tak 80/20... každopádně ten svět je fakt hodně povedený, nevíte, jestli jsou i nějaké dobré knížky z tohoto světa (vidím, že jich není zrovna málo)?
Rozehráno, zatím jen hodinka, nejdřív jsem chtěl zkusit jiný build, ale já strašně rád hraji charaktery na charisma, takže jsem nakonec zvolil zase ten stejný build :/... jinak teda ty texty, na to se člověk taky musí sakra soustředit, docela náročný :)
@Red (17.04.2023 14:45): Hmm. To je ten Hong Kong solidní. To možná dám ještě někdy znovu od začátku.
Takhle nějak jsem to měl já: http://prntscr.com/MQYU7FAILVgg , s dlc + antumbra/caldecott caper, calfree in chains
@S4TW (17.04.2023 09:19): U prvního mám na Steamu 11 hodin, u posledního 31. Tento je plus mínus stejně dlouhý jako ten poslední.
Nezapomínejte na skvělou trilogii Antumbra!
@S4TW (17.04.2023 09:19): Každý ďalší Shadowrun je dlhší ako ten prvý. Prvý si pamätám tak na 15-20 hodín, druhý 30 - 40 a Hong Kong aj s DLC, ktoré je zadarmo mi zabralo už skoro 60 hodín.
Osobne mám inak najradšej práve ten Hong Kong, lebo mi tam prídu najlepšie vykreslené postavy a pre mňa najhutnejšia a najexotickejšia (najmenej videná) atmosféra. Ale aj zvyšné dve mám rád.
Osobne mám inak najradšej práve ten Hong Kong, lebo mi tam prídu najlepšie vykreslené postavy a pre mňa najhutnejšia a najexotickejšia (najmenej videná) atmosféra. Ale aj zvyšné dve mám rád.
@S4TW (17.04.2023 10:49): Já jsem ale extrémně pečlivej. :)
@Jab (17.04.2023 09:53): píšeš 40 hodin, takže možná ještě trochu víc, to je fajn, ale zároveň jsem myslel, že trilogii sfouknu v jednom tahu a teď si nejsem úplně jistý :D
@S4TW (17.04.2023 09:19): Jo, to asi jo.
O jak moc je tento díl delší jak první? V prvním mám zatím 11 hodin, ještě tak max. 2 hoďky a asi už konec... Je to třeba double?
Jinak co se týče mých voleb v závěru tak:
- APEX jsem zlikvidoval
- Feuerschwinge jsem pustil na svobodu
- Lowfyrovu nabídku ke spolupráci jsem odmítl
- APEX jsem zlikvidoval
- Feuerschwinge jsem pustil na svobodu
- Lowfyrovu nabídku ke spolupráci jsem odmítl
@Tulareanus (13.06.2022 11:01): Byl by to takový cyberpunkový Stalker. Je v tom potenciál! :-)
@Artran (13.06.2022 09:46): Určite by to mohlo byť zaujímavé, dokonca aj na samostatnú Shadowrun hru.
Taky vás mrzelo, že jste se nepodívali do SOXu? :-)
@Red (06.06.2022 09:12): Tak šestkové skillchecky na charisma tu skutečně jsou.
Len tak pomimo, ale Fallout of Nevada takisto zobrazuje skill checky, na 3. leveli si môžeš zobrať perk "Hints" -> https://i.imgur.com/iRo7p9I.png
@Neelixx (09.06.2022 11:50): Takže se dá v zásadě říct, že v dnešní době to je v téměř každém izometrickém rpg :-D
@Artran (09.06.2022 09:46): Ještě jsem zapomněl na Wasteland 2 a Wasteland 3. Tam je těch skillchecků na všechno možný docela dost. obrázek 1 obrázek 2
@Neelixx (09.06.2022 00:31): HK budu hrát asi taky za mága (nebo šamana). Chci nějakou změnu po těch střelcích, za které hraju.
Jinak díky všem za tipy. Budu to brát v potaz při rozhodování, do jakého rpg se po Shadowrunu pustím.
Jinak díky všem za tipy. Budu to brát v potaz při rozhodování, do jakého rpg se po Shadowrunu pustím.
@Artran (08.06.2022 18:32): Momentálně dohrávám SR: Hong Kong, celková kvalita story je imo o něco horší než v Dragonfallu, ale co se týče gameplaye a replaybility si vede HK lépe, než jeho rok starý předchůdce. MOžná je to tím, že tentokrát hraju za čistého mága a to je zas úplně jiný žážitek.
Moje hodnocení trilogie - Returns (70), Dragonfall (85) a Hong Kong (80-90)
" V jakých RPG jsou dialogové skillchecky podobného typu jako v Shadowrunech a Disco Elysiu (tj. v rámci rozhovorů je skillcheckem podmíněná volba vidět včetně daného skillu)? Vím, že jsem tohle zaregistroval v Pathfinder: Kingmaker. Která další RPG to mají, a obzvláště: která RPG to mají ve větším množství? "
Hoši ti už vše známější napsali, ale já bych ještě doplnil ATOM RPG a jeho pokračování ATOM RPG: Trudograd .
A nakonec Colony Ship: A Post-Earth Role Playing Game - hra od tvůrce Age of Decadence.
Moje hodnocení trilogie - Returns (70), Dragonfall (85) a Hong Kong (80-90)
" V jakých RPG jsou dialogové skillchecky podobného typu jako v Shadowrunech a Disco Elysiu (tj. v rámci rozhovorů je skillcheckem podmíněná volba vidět včetně daného skillu)? Vím, že jsem tohle zaregistroval v Pathfinder: Kingmaker. Která další RPG to mají, a obzvláště: která RPG to mají ve větším množství? "
Hoši ti už vše známější napsali, ale já bych ještě doplnil ATOM RPG a jeho pokračování ATOM RPG: Trudograd .
A nakonec Colony Ship: A Post-Earth Role Playing Game - hra od tvůrce Age of Decadence.
@BUMTARATA (08.06.2022 18:18): Tak to jsem ani nevěděl. Každopádně na Disco Elysium často vzpomínám. Ta hra je zcela výjimečná. Z uměleckého (možná ne šťastné slovo) pohledu ji může konkurovat snad jen Cat Lady. A to jen částečně.
@Tulareanus (08.06.2022 18:09): Pointa je, že až po převzetí Bethesdou lze vidět ony možnosti v dialogovém okně společně s požadavkem na ně, ačkoliv danou postavou ani nemusí jít efektivně využít (ne výlučně, jsou perky, které odemykají zcela unikátní možnosti; ty se nezobrazují). V New Vegas to samé. Jestli to tak funguje i ve čtyřce, to nevím, nehrál jsem.
@Artran (08.06.2022 15:17): V Disco Elysium jsou i tzv. pasivní skill checky, o kterých se nedozvíš, pokud je nepassneš nebo nefailneš podle toho, jak je zrovna vyžadováno.
@Bellerofontes (08.06.2022 18:05): Prvé dva fallouty majú skryté skillchecky, aj som to tam napísal. Čiže ty nevidíš pre akú vlastnosť ten skillcheck je, ale na pozadí sa "hádže", pretože bez zmeny hodnoty vlastnosti môžeš mať aj success, aj failure.
@Artran (08.06.2022 17:29): "Mám na mysli vysloveně to, že mezi replikami dialogu máš volbu, u které vidíš, že je podmíněná např. charisma 6, a pokud té hodnoty nedosahuješ, tak je volba zešedlá."
První dva Fallouty tohle mimochodem nesplňují, přichází to až s třetím dílem.
První dva Fallouty tohle mimochodem nesplňují, přichází to až s třetím dílem.
@Jab (08.06.2022 17:47): Tak to je paráda. Šikovný odkaz, btw. No, dohrání Tormentu mám jako velký rest... I když s tou hrou poněkud zápasím. Ale někdy to určitě dám :-)
@Red (08.06.2022 16:16): No jo, na Age of Decadence jsem úplně zapomněl. To mám i vysoko v pořadníku a už jsem to i chvíli hrál. Na to se těším hodně. Chtěl bych to dohrát za kupce bez soubojů.
@Jab (08.06.2022 16:33): V Tormentu to je? Pravda je, že je to už déle, co jsem to rozehrával (nahrál jsem tak cca 10 hodin), ale tohle si nepamatuju. Mám na mysli vysloveně to, že mezi replikami dialogu máš volbu, u které vidíš, že je podmíněná např. charisma 6, a pokud té hodnoty nedosahuješ, tak je volba zešedlá (nebo to může být dáno i procentuelní úspěšností jako v Disco Elysiu).
@Malignus (08.06.2022 16:22): Díky. Mám ji na Steamu, ale bohužel se mi nějak nechtěla spustit. Zrovna Bloodlines bych ale chtěl dát někdy v budoucnu šanci.
@Drolin (08.06.2022 16:36): To už spíš Underrail - teď bez ohledu na ty dialogové skillchecky.
@Jab (08.06.2022 16:33): V Tormentu to je? Pravda je, že je to už déle, co jsem to rozehrával (nahrál jsem tak cca 10 hodin), ale tohle si nepamatuju. Mám na mysli vysloveně to, že mezi replikami dialogu máš volbu, u které vidíš, že je podmíněná např. charisma 6, a pokud té hodnoty nedosahuješ, tak je volba zešedlá (nebo to může být dáno i procentuelní úspěšností jako v Disco Elysiu).
@Malignus (08.06.2022 16:22): Díky. Mám ji na Steamu, ale bohužel se mi nějak nechtěla spustit. Zrovna Bloodlines bych ale chtěl dát někdy v budoucnu šanci.
@Drolin (08.06.2022 16:36): To už spíš Underrail - teď bez ohledu na ty dialogové skillchecky.
@Artran (08.06.2022 16:04): Není moc lepších alternativ, tak klidně znovu do něj :)). Nebo do povedených modifikací.
Také původní Planescape Torment. Či Neverwinter Nights 2.
@Artran (08.06.2022 15:17): Napadá mě ještě Vampire: The Masquerade - Bloodlines.
@Tulareanus (08.06.2022 16:02): Díky! Fallout 2 jsem dohrál, ale už je to tak dávno, že bych ho klidně mohl hrát znovu...
@Artran (08.06.2022 15:17): Torment: Tides of Numenera , Pillars of Eternity 1 a 2. Staré Fallouty majú schované, ale takto fungujúce skillchecky.
V jakých RPG jsou dialogové skillchecky podobného typu jako v Shadowrunech a Disco Elysiu (tj. v rámci rozhovorů je skillcheckem podmíněná volba vidět včetně daného skillu)? Vím, že jsem tohle zaregistroval v Pathfinder: Kingmaker. Která další RPG to mají, a obzvláště: která RPG to mají ve větším množství?
@Red (06.06.2022 09:12): Ok. No víc jak 6 do CH stejně dávat nebudu.
Ty souboje... Políčko přede mnou stoji trojmetrový troll a pravděpodobnost zásahu je 66%...
Ty souboje... Políčko přede mnou stoji trojmetrový troll a pravděpodobnost zásahu je 66%...
@Artran (06.06.2022 01:34): Hele, já jak jsem odehrál všechny díly i fanouškovský mody a některé před 5 a více lety tak jsem viděl skillchecky na charisma třeba 6 mnohokrát, ale jestli to bylo zrovna tady... :)
@Red (05.06.2022 23:06): Charisma mám zatím 4 a chtěl bych ho vytáhnout na 6 kvůli třetí etiketě. Jsou tam nějaké skillchecky, kde je potřeba charisma +6?
@Artran (05.06.2022 17:33): Já myslím hrál za šamana, hlavně kvůli charisma:)
Tak rozehráno na hard za Elfa v kombinaci s Decking/Rifle.
Jo už to tam skočilo, asi nějaká chybka.
@Thorar (27.08.2020 20:43): Ted jsem je pridaval (byt uz je vsechny vlastnim), takze stale ano. Je to nejlepsi deal na Epicu zatim, tedy pro tech par lidi, kteri je jeste nekoupili za pakatel v nejake sleve. :P
Tak už asi ne, nikde to nevidím, jen Hitmana
Zdarma na epic games store v rámci kolekce Shadowrun Dragonfall + Returns + Hong Kong 27.8-3.9
@Flowerpot (07.01.2018 17:02): To je imho dojem, když jí vyhovíš. Zkus jí příště odmítnout a uvidíš, jak rychle se změní zpět v "predátora". A prostě má na svědomí spoustu lidských životů. Že to udělala kvůli zničené přírodě (jako pomstu) je pochopitelné z jejího pohledu, ale raději bych to bral z toho "lidského". Kdy je prostě vrahem. Shot ale dostala tak či tak. :)
@Jab (07.01.2018 16:11): Lenže Feuerschwinge nijak nemanipulovala. Feuerschwinge vraždila v amoku. Z kozmickej perspektívy síce nie samozrejme ospravedlniteľnom, ale pochopiteľnom. A to dokladá aj to, že veľmi pravdepodobne po vyslobodení odletí odpočívať do nejakej džungle, počká, kým sa civilizácie rozložia samé, a bude dúfať, že zaujme opäť svoju hippie guardian entiu úlohu. Čo je ostatne aj jej hodnotenie od Lowfyra, keď ju označí za najčistejšiu (a implikovane najnaivnejšiu) dušu z drakov, ktorá nezdieľaľa manipulatívnosť svojich spoludruhov. A jemu by som v aspoň tom psychologickom odhade dôveroval, keď už v ničom inom.
Respektíve takto. Z ľudskej perspektívy by to bol ekvivalent toho, ako keby sa niekto prebudil a zistil, že mu všetkých príbuzných a domáce zvieratká po celom svete posledné dekády systematicky vyvražďoval jeden klan, všetky mestá a miesta, ktoré navštívil, nechal v ruinách, zničil prakticky celý svet, v ktorom žil, o ktorý sa staral a ktorý si zamiloval, zničil, on by sa z toho zbláznil a začal by náhodne vraždiť ľudí z toho klanu. Čo opäť, nie je ospravedlniteľné chovanie, ale nejak trochu pochopiteľné asi je. A myslím, že by si neskôr - keď už by podobný amok nehrozil - fakt zaslúžil shot at redemption.
Respektíve takto. Z ľudskej perspektívy by to bol ekvivalent toho, ako keby sa niekto prebudil a zistil, že mu všetkých príbuzných a domáce zvieratká po celom svete posledné dekády systematicky vyvražďoval jeden klan, všetky mestá a miesta, ktoré navštívil, nechal v ruinách, zničil prakticky celý svet, v ktorom žil, o ktorý sa staral a ktorý si zamiloval, zničil, on by sa z toho zbláznil a začal by náhodne vraždiť ľudí z toho klanu. Čo opäť, nie je ospravedlniteľné chovanie, ale nejak trochu pochopiteľné asi je. A myslím, že by si neskôr - keď už by podobný amok nehrozil - fakt zaslúžil shot at redemption.
@Flowerpot (07.01.2018 16:02): Právě APEXu jsem původně pomáhal, páč jsem si říkal, že by ta dračí iluminátská verbež potřebovala nějakou protiváhu. Rychle jsem pochopil, že je to jen další manipulativní mrcha. Trest smrti pro Feuerschwinge beru ve stylu "alespoň něco". Dračí genocidu jsem odmítl (a co jsem postřehl, tak představuje vlastně nejhorší řešení). Nicméně jsem si říkal, že smrt Feuerschwinge bude alespoň malý signál drakům, aby při manipulaci lidí, elfů atp. našlapovali v budoucnu více opatrně, neb je to případně může stát i život.
Feuerschwinge je úplně stejně arogantní, jako ostatní draci. Z toho rozhovoru s ní to jasně vyplývá.
Feuerschwinge je úplně stejně arogantní, jako ostatní draci. Z toho rozhovoru s ní to jasně vyplývá.
@Jab (07.01.2018 15:31): Tak ja by som to bral, že mythomonštrá typu Feuerschwinge - tým, že je v svojej ekoagitke drasticky odlišná od ostatných drakov - sú tak nejak mimo zákon a trest, takže by ma táto legálna perspektíva jej zabitia ako trestu vôbec ani nenapadla, a nič nenaznačuje, že by ju mal podobný amok znovu chytiť.
A práve vzhľadom na tie jej motivácie a utrpenie, čo si prežila, mi prišla vlastne nekontroverzne redemption-worthy, až tak, že som jej tú redemption úprimne prial.
A práve vzhľadom na tie jej motivácie a utrpenie, čo si prežila, mi prišla vlastne nekontroverzne redemption-worthy, až tak, že som jej tú redemption úprimne prial.
@Flowerpot (07.01.2018 15:00): Má na svědomí docela dost životů, když ji chytil amok po probuzení, kvůli mrtvým kytičkám. Imho z těch voleb asi nejlepší. Do vězení ji nešlo dát. :)
@Jab (komentář): Hele, prosím ťa, prečo by si zabíjal Feuerschwinge?
@Sadako (24.03.2017 20:46): Díky, pokusím se tedy najít si na to někdy trpělivost a uhrát to na to omračování.
@Red (komentář): V Hong Kongu je bojový systém trochu vylepšený (hlavně odpadá to pověstné "otevření dveří a smrt" - protože nepřítel se tam první kolo většinou pouze pohybuje), hackování je lepší i horší (v DF jsem vlastně radši moc nehackoval). A je tam bojů celkově méně. Nicméně stále nic moc vybalancování postav (i když "na funkci" to ve výsledku nemá až tak vliv).
@Red (03.04.2017 10:41): Mám to určité v plánu k dohrání v dalších měsících. :)
@Jab (03.04.2017 09:48): Díky, upraveno. Jsem zvědavý na tvé hodnocení:)
@Red (komentář): Pěknej koment. :) Jen ještě dolaď poslední větu. Jo a jednou maličkost u působivý/í. ;)
Tak dohráno, dobré to bylo. Zase jsem měl špatný předpoklad o času, GOG ukazuje 41h. Určitě si v budoucnu vyzkouším i jinou postavu.
@Red (29.03.2017 02:50): Ano. Během boje s APEX nesmíš ukládat, je tam bug, který ty savy prostě vymaže.
Tak už jsem v boji proti apexu. Zjišťuju, že systém, jaký dosud fungoval, už nefunguje. Mi obnovilo vzpomínky že tu na DH někdo na tento problém upozorňoval, každopádně přes dvě hodiny v tahu, najednou přestaly postavy reagovat a savy během souboje se vypařily. Zkusím to pozítří.
@Javor (24.03.2017 13:49): Není potřeba přežít všechny vlny, je potřeba to v Matrixu popřepínat a počkat, než se všechno přepíše. Další nepřátelé nepřicházejí v závislosti na fázi přepisování, ale v závislosti na tom, jak je kosíš, tj. další dolezou až v moment, kdy ti předchozí chcípli.
Zadekluj v jedné z těch dvou místností s turrety, nech nějakou ochranu u terminálu, který je dál, zbylé postavy rozmísti tak, aby viděly do té druhé, ohlídej si, abys měl zapnuté jedny turrety a opatrně, aby umíralli velmi pomalu, je ohryzávej.
Mně se to takhle podařilo s tím, že mi tam vběhly jen dvě vlny a kdybych byla opatrnější, šlo by to asi dát i jen na jednu, tj. když tam fakt necháš jednoho omráčeného, bude to úplně stačit.
Souboje jsou dementní, systém tě trestá za efektivitu, čím dřív je zabiješ, s tím víc budeš bojovat.
Zadekluj v jedné z těch dvou místností s turrety, nech nějakou ochranu u terminálu, který je dál, zbylé postavy rozmísti tak, aby viděly do té druhé, ohlídej si, abys měl zapnuté jedny turrety a opatrně, aby umíralli velmi pomalu, je ohryzávej.
Mně se to takhle podařilo s tím, že mi tam vběhly jen dvě vlny a kdybych byla opatrnější, šlo by to asi dát i jen na jednu, tj. když tam fakt necháš jednoho omráčeného, bude to úplně stačit.
Souboje jsou dementní, systém tě trestá za efektivitu, čím dřív je zabiješ, s tím víc budeš bojovat.
@Red (24.03.2017 16:17): Cyberware průběžně (i když nabídka v DF je dost bída) - respektive vždy už tu "nejlepší" variantu (pokud je tam víc - třeba ne oční implantát 3%, ale až 6%). Zbytek buď jednou nebo taky až tu poslední variantu. Samozřejmě žádný cyberware pro magické postavy...
Obecně je systém zbraní a brnění dost tragický - trochu se to zlepšilo v SW: HK, ale pořád nic moc. Vzhledem k cenám je často lepší počkat až je dostupný ten poslední "tier" výbavy. Navíc jde prostě jen o upgrade "víc čísel" (kromě věcí jako je Vindicator, samozřejmě).
@Javor (24.03.2017 13:49): Pokud vím tak ne - prostě vybij všechny vlny (asi i rychlejší než se zdržovat s nějakým omračováním).
Obecně je systém zbraní a brnění dost tragický - trochu se to zlepšilo v SW: HK, ale pořád nic moc. Vzhledem k cenám je často lepší počkat až je dostupný ten poslední "tier" výbavy. Navíc jde prostě jen o upgrade "víc čísel" (kromě věcí jako je Vindicator, samozřejmě).
@Javor (24.03.2017 13:49): Pokud vím tak ne - prostě vybij všechny vlny (asi i rychlejší než se zdržovat s nějakým omračováním).
Kdy jste asi tak začali něco kupovat? Mé zásoby lékárniček a granátů se začínají ztenčovat, ale 50 000 pořád nemám. Lákají mě ty implantáty, ale jsem šaman tak je asi mít nesmím? Minimálně chci nějakej lepší oblek.
@Javor (24.03.2017 13:49): Pokiaľ viem, musíš len vydržať a prežiť ich.
Dotaz týkající se (nejspíše) poměrně pokročilé fáze hry:
Dostal jsem se až k runu, kde mám zlikvidovat APEX/Monicu. Následný boj není náročný, ale úděsně zdlouhavý. Dá se to nějak obejít? Mám totiž dojem, že nová vlna se objeví vždy po vybití té předcházející, tak mne napadlo nechat nějakého chudáka naživu a jen jej zbavovat AP, jsem ale líný to testovat. Uvítám samozřejmě i jiné tipy, o věžích a možnosti nechat AI naživu vím.
Dostal jsem se až k runu, kde mám zlikvidovat APEX/Monicu. Následný boj není náročný, ale úděsně zdlouhavý. Dá se to nějak obejít? Mám totiž dojem, že nová vlna se objeví vždy po vybití té předcházející, tak mne napadlo nechat nějakého chudáka naživu a jen jej zbavovat AP, jsem ale líný to testovat. Uvítám samozřejmě i jiné tipy, o věžích a možnosti nechat AI naživu vím.
@MickTheMage (23.03.2017 22:56): Nehorázna pecka, Božidara Turzoňová je tam neodolateľná! :)
@Red (23.03.2017 22:18): Myslis Knight - Kings Of Lightninghold ? :) Vyborny serial, este do dnes si ho pamatam ;))
No jo, fantasy pořad slovenských elfů, z toho bych se taky zbláznil.