Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@miditower (10.10.2024 20:00): Myslíš asi Valkýru Gná? To je pekelně těžká mrcha, na ní je nutné jít s maximálním vylepšením všeho. A poslední věc, kterou by měl hráč ve hře udělat :D

Co se týče těch vnitřností, ve hře je hodně těchto zdrojů, takže už nevím z hlavy kde co je, ale můžu odkázat sem. Je to sice v AJ, ale jsou tam ikonky, takže se v tom dá orientovat docela dobře, i kdyby člověk jazyk neuměl.
Nejsem moc velký hráč takže mám problémy s Gha. Nevíte kde se dají sehnat ty zvířecí vnitřnosti? Chybí mi na nějaké vylepšení díky
Mňa fascinuje, ako sa môže starý chlap chovať neustále horšie ako puberťák a viesť (sám) tieto žabomyšie vojny.
[neexistující příspěvek]: Ja ti to povím. Shoří v pekle a Sony s nimi a všichni budem hrát na Nintendu :)
Tak prý 15 milionu prodaných. Což je tedy i na Sony titul dost, a za poměrně krátkou dobu. Co je asi lepší? Prodat 15 mega nebo mít 15 mega zahrani v gamepassu? Hmm :) Možná by se Phil ( ftw tm ) měl zamyslet když budou tvořit svůj další GoW :)

A Ja vím ze to bylo v bundlech s konzoli ale ten bundle je dražší než samotná konzole :)
@Jack_Dark (23.09.2023 12:47): Je to velká hra, ale splnil jsem vše co šlo a dohrál na platinu, takže věřím že když se pojede jen hlavní příběh + ty větší vedlejšáky, tak se to do těch 40 hodin může vlézt. Předchozí díl asi i méně, tam jsem dal platinu za nějakých 60 hodin.
@Zoltan (komentář):  Teda těch 73 hodin zní strašně dlouze. Já měl v předchozím díle problém, že mě to ze začátku vůbec nechytlo a odložil to na později snad se k tomu dokopu někdy to dohrát.
@Walome (28.03.2023 09:42): Myslím že nic netrumfne idiocii Remedy kdy v Quantum Break musel hráč vrátit čas aby se vyvrácená knihovnička "odvyvrátila" a šlo projít..

With great power.... YOU CAN MOVE STUFF YOLOLO LOL OMG!!!!!
@Pralev (komentář): copak že Kratose zabije boss, to bych jim ještě odpustil, ale to že nezvládne prolomit železnou bránu a musí hledat kde se otevírá, to je teprv do očí bijící (když vzápětí v cutscéně otočí doslova svět vzhůru nohama :D )
Jsem se skoro nechal zlákat hajpem a kupoval za plnou cenu a ono je to na ps+ driv nez jsem cekal <3
Po letech konečně cinknula nějaká ta platina. :D A ano, snižoval jsem obtížnost na nepříběhové endgame bosse, snížil jsem ji tak, že už jsem se více snížit ani nemohl... :D Ale asi to holt nestálo za to nechat tam tu těžkou a strávit se hrou ještě pár hodin.
Příběh dohrán. Na konci mě nejvíce potěšilo to, že kluk si odešel za svým a se mnou bude plnit post game věci Freya :D
To je tak promhraný potenciál že neimplementovali tu fíčurku foukání do ovladače ve scéně s rohem. Asi si totiž tu funkcionalitu nikde jinde představit nedokážu. :-D
@SilentWolf (23.11.2022 21:45): Hele ten ostrov jsem vytěsnil z hlavy, ale to je fakt jediný takový náznak těch "good old times in GoW". Medúzy jsou pro mě to stejný, co zbytek.. od všeho jsi daleko, jsi tak nějak odosobněný od těch událostí. Chybí mi tam akce a nějaká ta epická dynamika. Když se podívám na toto, tak nic ani trochu podobnýho nezažiješ minimálně v Ragnaroku, ale vlastně ani v jedničce.

Moc se to přelilo do Last of Us, kde to nejdůležitější ze hry je father-child vztah a zbytek je vata..
@Bursoft (komentář): já teda vesměs souhlasím ale zatím to na mě funguje. A právě ty "kulervoucí" scény jsou třeba ten potopený ostrov, medúzy, cokoliv s Odinem. Ale řekl bych že ta uzemněnost je záměr. Byl jsem trochu zaskočen Asgardem. :-D
@Rapier (23.11.2022 17:20): Tak já hrál už hodně Sony exkluzivit a většinou jsou to fakt dobrý hry, akorát ti musí sedět žánry, páč se to z většiny omezilo na adventury, open worldy a plošinovky, zrovna GT7 to aspoň ozvláštnilo po delší době. Last of Us je pecka, hry od Insomniacu (Spider man, teď nově hraju Ratcheta a vypadá to moc dobře), Tsushima je taky fajn (i když moc dlouhá) z těch her z posledních pár let.

Ke GT7 Přijde mi to takový staromilský, nebaví mě tam ta "kampaň", nejsem nadšený z kamery a celkově fyziky. Forza Motorsport mi přišla lepší, ale obecně mám radši větší simkády typu Forza Horizon, Wreckfest atd., kde se nejezdí jenom přísně na závodních okruzích. Není to špatná hra, jenom mi nějak nesedla.
@Garret (23.11.2022 17:15): to rád slyším! Jen by slušelo CZ/SK herním novinářům kdyby PS hrám nerozdávali automatické 9/10 jak na běžícím páse, trochu té konstruktivní kritiky by neškodilo. Zkoušel jsem na PS5 zatím jen pár exkluzivit a zdaleka ne vše mě nadchlo. To platí ale i pro Xbox.

@Bursoft (23.11.2022 17:16): jasně jen mě to zajímalo. BTW co jsi vlastně od GT7 reálně čekal? Už tu nechci spamovat diskuzi k jiné hře, tak kdyžtak mě klidně opověz prosím u GT7.
@Rapier (23.11.2022 16:53): To se asi nedá moc srovnat, jsou to jiný hry. GoW jsem dohrál a GT7 ani nemám už nainstalovaný, takže asi tak. Od GT7 jsem spíš čekal trochu něco jinýho a unáhlil se s koupí, takže to je má chyba.
@Bursoft (23.11.2022 16:44): jen pro zajímavost, když to zhodnotíš/porovnáš s další PS exkluzivní hrou letošního roku, tzn, Gran Turismo 7, hodnotil bys jako větší zklamání GoW:R nebo GT7?

@Charllize (23.11.2022 16:53): docela by mě zajímalo zdali rubačka GoW je fakt tak dobrá, ano vím mohu si to zahrát, nebo prostě PS hráči zobou SONY každou exkluzivitu z ruky, ostatně stačí si přečíst nadšenou recenzi na více méně každou PS hru do jistého šéfredaktora na jistém z-webu, a koupí to bez ohledu na kvalitu. :) No offense, vývojářům prodeje každopádně přeji.
Mám 40 hodin, příběhově předpokládám, že už se blížím do finále, i když mě asi minimálně dalších 10 hodin bude trvat 100%.

Každopádně už jsem z toho trochu unavenej, ono jak je to stejný jak jednička s víceméně nulovou inovací, tak se to pro mě vyčerpalo už. Jakože ten completionist dám, ale myslím, že se do toho budu nutit.
Tak mi právě cinkla platina, aniž bych jí šel úmyslně naproti.

To se mi popravdě ještě nestalo.

A zároveň padl poslední boss.
@kuler91 (18.11.2022 22:42): Jenze zde se na zanr ohled brat musi. Zjevne se snazis hrat neco, co ti nesedi a pak to srovnavas s necim co ti naopak sedne, nezajimaje te zanr. Treba pro me je kvalitativne gameplay srovnatelny u obou her. Krom toho nejdriv odsoudis gameplay a navazes tim, ze je skoda, ze to je disney style a ne brutalni, spinava mlaticka, coz ma ale pramalo spolecneho s gameplayem. Ano, TLOU 2 je "nekde jinde", ale v tomto pripade to neznamena, ze je lepsi, je proste jine. Uplne jine.
Mám rozehráno cca 2 hodiny, bohužel z toho unešený moc nejsem. Příběh bude určitě super, ale ten gameplay je teda těžká nuda .. :/ Ten zůstal trochu v minulém desetiletí. Někde jsem docela trefně četl, že je to trochu "disney" style a něco na tom bude. Škoda, že je to moc mainstream, kdyby to byla špinavá, brutální mlátička, tak by to mělo trochu větší šmrnc. Věděl jsem do čeho jdu a chtěl jsem tomu dát šanci, jelikož jedničku jsem dohrál v roce vydání asi do půlky. No .. ještě tomu dám šanci, uvidíme, každopádně jsem následně na chvilku přepnul na znovu rozehrané TLOU2 a to je jednoduše úplně někde jinde ( bez ohledu na žánr ).
Jak vas ta carodejka nauci otevirat ty zamky kde je potreba vyryt znak a precist to slovo dokaze to jen ona nebo tohle jde delat po nauceni i s atreem ?
Já se teď toulám světem protože se máme všichni sejít u trpaslíků doma a nějak mě baví toulat se s Freyou. Hodně příběhových střípků a dobrých dialogů. Zatím to na mě funguje jak Last of Us 2 vůči Last of Us 1. Takové trochu dospělejší. Z dialogů mě občas trochu mrazí. Jen to teda dokáže brnkat i na pozitivní strunku - třeba medůzy, zatímco Last of Us 2 je jen zmar.

Fakt si takto dokážu představit ten Fallen Order 2. Snad se vytáhnou, brázdit semi open world na nějakém speederu. To by bylo..
Také mám dohráno a bylo to dobré. Ale pro mě příliš podobné jedničce. Puzzly slabé, souboje už mě také tolik nebavily, ale příběh o něco lepší. Dávám stejné hodnocení.
@BUMTARATA (17.11.2022 13:51): Kolik máš hodin podle savu? Já 35, ale snažím se vyžrat vše před příběhovou linku.

Každopádně pro tip. Ne vše jde očividně udělat před koncem hry. Například v tom "horkým" heimu (divný název na S) jsou místa kam není možný se zpětně dostat, vyzkoušeno. Takže jestli má někdo sběratelský OCD, tak to musí přetrpět.
Tak jsem právě viděl závěrečný titulky… ale jaksi pořád ještě hodně práce přede mnou!
Já použil asi blbé slovo. Než glitche jsou to spíš nedokonalé animace. Prostě jde vidět jak to zvíře naběhne na šutr že najednou celý model poskočí nahoru a za sekundu zase "spadne" dolů. Jsou to centimetry, ale takové trhaní modelů pozoruji často, když větší zvěř utíká od řeky apod..

Zas to jsou fakt prkotiny, ono tomu moc jiného vyčíst nejde.
Glitche nepozoruju, ale poprvý mi to zamrzlo, přesně ve chvíli, kdy jsem sklepnul bosse, tak ještě jednou, no.
Zatím s lokacemi nedělají vyložené magii. Ten Vanaheim mi přijde už jako stokrát viděná věc - ale na druhou stranu jsou tam cute zvířátka. Bohužel to není technicky tak daleko, aby to udělalo zajímavou džungli. A přijde mi, že často ty zvířata (tentokrát ty větší) trochu glitchují.
@raisen (14.11.2022 20:21): Řešil jsem stejný problém a vzpomínám si, že i u prvního dílu jsem si na to dlouho zvykal. Ale po skoro 30 hodinách už se to poddalo :D
Každopádně v menu hry je přímo položka, kde to můžeš prohodit, kdyby se ti dlouho nedařilo ;)
Tak mám za sebou hodinu a něco a zatím jsem nadšená a těším se na to, co se stane dál ve hře. Jen trochu bojuji s ovládáním, protože jsem zvyklá uskakovat spíše kolečkem nebo čtverečkem, ale to se poddá :)
@SilentWolf (13.11.2022 21:08): K vyzobávání na 100 %, včera jsem se šprajcl, protože jsem postiženej a když něco začnu, tak to chci dokončit, i když jsem hrubě underleveled, na jednom zeleným zmetkovi (nechci specifikovat, jestli tam ještě nejste), strávil jsem na něm pár hodin a nakonec… jsem se na něj vysral! Protože čeho je moc…

Ale já se vrátím!!

Bez ohledu na to, jak krutý to občas je, je to ohromně uspokojující.
@Bursoft (13.11.2022 21:57): já jsem docela hooked na celou tu "osud a proroctví" zápletku a právě ta pasáž byla dle mě naprosto dokonalá.
Souboják Atreuse je dostatečně zábavný, až jsem si zase chvíli zvykal zpět na Krata. Toho jsem se bál nejvíc, protože nenávidím ve hrách luky. Když létaly barvičky od té  Angrbody za doprovodu takové pozitivnější epické hudby, tak jsem plesal. Jasně, sbírání ovoce a kořenů bylo trochu nudnější, ale ty dialogy to doplňovaly, scénu s hadem (asi slibující nějaké cestování v čase, nebo premisu cyklů - pokud je to onen gigahad) a obryní jsem považoval za vrchol, pak mě čekalo depkaření od Angrbody a považoval jsem za vrchol to, pak jsem v kůži vlka závodil opět za doprovodu skvělé hudby a říkal jsem si, že to už teda nic netrumfne, a pak jsem se vrátil "domů" a tak rychle mi hra připomněla, že vlastně hraju God of War.. No prostě skvělý kontrast. A to jsem se bál i toho , že to najednou připomíná Horizon Forbidden West a mě už takové ty "tribal" aesthetics strašně štvou. A tady neštvaly. Paráda!
Mé nadšení možná pramení z přehnaných obav, že to bude blbé.
Atreuse btw taky moc nemusím, ale nevím jaké to je, býti bohem. :D Jsou i otravnější dětské postavy.
@SilentWolf (13.11.2022 21:08): Mně ta pasáž třeba vůbec nebavila, přišla mi fakt natahovaná. Ale obecně mám k Atreovi antipatii, je mi nesympatickej, tak se mi za něj ani dobře nehraje no. Ale do příběhu dobrá.
Jak jsem se z recenzí nejvíc bál Hraní za Atrea. Tak to byla úplně skvělá pasáž. Jeho styl bojovaní je zábavný a celkově se to hraje dobře. Návštěva Jotunheimu byl fakt zážitek, včetně závěrečného bosse. Parádní soundtrack.

Vedlejšáky jsem měl zatím tři. Dva z nich byly naprosto top tier a u toho jednoho busy worku se aspoň víc rozvinul background Mimira. Tady do sebe vše tak úžasně zapadá. Tohle bude jedna z těch her, kterou si vyzobu na 100%.
@BUMTARATA (13.11.2022 10:58): Díky za tip. Já si hrál jenom s přehozením kolečka a křížku, ale nakonec jsem zůstal u defaultu. A zkouším semtam tu těžší obtížnost a asi už mi ujel vlak no, kdybych to jel od začátku, tak asi jo, ale takhle už mě to asi nebaví 10x chcípnout na nějakým mrzákovi :D
Asi to už víte, ale pro imerzivnější zážitek lze nastavit kompas tak, aby byl skrytej, dokud nepřejedete přes touchpad, takže mimo souboje máte úplně čistou obrazovku, já to tak udělal až teď, no.
@BUMTARATA (11.11.2022 22:10): Jo, já hraju na tu prostřední obtížnost. A právě přemýšlím, jestli jsem jedničku hrál taky na tuto nebo o stupeň těžší, ale obecně mi to přijde jednodušší než předchozí díl. Možná si to ztížím, času mám furt dost mi přijde. Mám sice 14 h, ale furt mám dojem,. že jsem někde spíš na začátku.
@Bursoft (11.11.2022 18:03): Taky to vyzobávám, ale OP si teda úplně nepřijdu (hraju na předposlední obtížnost a na bojovky jsem trochu lama).

Jinak se od toho teda nemůžu odtrhnout, neustále mě překvapuje, jak rozmáchlý, ambiciózní to je, zrovna teď mi to zase vyrazilo dech, a hodně se mi líbí, jak to ty vedlejšáky bere na vědomí, kdy tě k tomu parťáci nabádaj a tak, mám z toho ohromnej pocit dobrodružství.
@BUMTARATA (11.11.2022 17:09): Mám asi 14 hodin, jedu jak jedničku completionist a mám pocit, že už teď jsem OP a to ještě nemám těžký runový útoky :D Každopádně ty side questy jsou zajímavý, to se mi na GoW líbí.
Bloodborne v mých očích porazil Witchera 3 v roce 2015.
Nečekal bych, že je zde reálná šance, že opus magnum studia - Elden Ring, bude v mých očích poražen mainstreamovou rubačkou GoW.

Možná, možná..

Jsem překvapen, jak dobře udělané jsou filmečky. Po tom prvotním setkání několika postav u Krata doma se těším na další interakce s nimi. To jsem od GoW vskutku nečekal. Neříkám, že to je hned Tarantino, ale právě ten začátek mi trochu ty Tarantinovky připomněl.

Každopádně jo, je to GoW 2018 1.5.


@BUMTARATA (11.11.2022 01:27): lol. :D
@Paul (09.11.2022 19:18): jj. Asi horší. Jsou už lepší přímo pro PS5 sle stojí myslím 4k. Ale mě sluchátka na uších štvou, natož kdyby stály tolik. :-D v tomhle jsem nenáročný a stejně mi nic nezní líp než Marshallky Major 2.

Btw souboj s prvním (ok druhým) bossem řádně epický ale dost mi chybí ta preciznost Soulsovek. To je jak u Fallen Order, na těžkou obtížnost se to dá ale občas vás prostě enemák zasáhne a moc s tím dělat nejde. Snad se to brzo dostane do krve.
Tak mám asi 5 hodin za sebou a spokojenost zatím. Je to GoW 1.5, je až vtipný, jak je to úplně stejný, jak předchozí díl, ale zatím to není na škodu. Ale mám radost, že nebudu muset zpětně psát koment na první díl, páč si myslím, že všechno, co šlo říct o něm jde i tady :D
Až teda na plynulost, hraju v tom odemčeným performance režimu a najednou i těch 60 fps je jakýsi slugish, ovládá se to fakt parádně při těch cca 90 fps, co naměřili na DF
Mám hype jak blázen. Jsem rád, že jsem to doposud zvládal ignorovat. Už se těším až budou řinčet řetězy. A sobotu mám volnou, tak ji asi strávím celou v GoW. :-D
Tak kdo už preloaduje? Vypadá to zatím na štíhlých 100 GB :D Ještě, že už skoro nic nehraju a nemám problém s promazáváním disku..
@SilentWolf (04.11.2022 11:36): Jako říkal jsem si, že po GT7 už s předobjednávkama končím, ale nakonec možná vezmu tu Deluxku, krásně za 2,4k, ať má Sony zlaťáky na další remastery.. Jednička mě mooc bavila a recenze dvojky dobrý. Ono v podstatě jestli to bude to stejný s pokračujícím příběhem, tak za mě spokojenost..
@SilentWolf (04.11.2022 11:36): a to si představ, že na ní furt mám chuť a dřív nebo později si jí sjedu potřetí. Ta atmosféra špinavýho zpocenýho New Orleans je pro mě jak droga. Rozhodně mám tu hru raději než tuhle glorifikovanou mlátičku :)
Tak předobjednáno i se sluchátky k PS5. To bude palba. Pamatuji, že u jedničky se mi právě líbilo jak ty řetězy mlátící o zem řinčí v uších - nutno říct že to bylo mé první setkání se sluchátky u videoher.

Mě tenhle žánr prostě sedí. Doufám, že se brzy podíváme i do Star Wars Jedi: Survivor.

@Paul (03.11.2022 17:42): Mafia 3 - 85% tvůj názor zdiskreditovává na věky věků.. :D