@Sasakr (06.08.2023 02:24): Alcatraz je mrtvej
Diskuze
Dohráno. Steam hlásí 9,5 hodin. Nutno říct, že někdy od mise Vlak naděje je to podstatně lepší. Hraje se s parťákama, už to nejde projít v cloaku a celkově to mnohem víc vtáhne. Překvapilo mě množství menších bugů, hlavně tedy pohyby NPC a viděl jsem snad poprvé i legendární T-pose. Jinak možná jsem opožděnej, ale ten děj jsem absolutně nepobíral. Tak nějak se kolem mě děly věci, já netušil proč a jak. Proč si třeba hlavní hrdina jen tak píchne něco od dědka, co ho ještě pár vteřin před tím chtěl zabít? A proč je vlastně Alcatraz němý, když Nomád nebyl? Konec mě taky zarazil. Levitující ostrov, kde z nějakého důvodu stále funguje elektřina, na něm tři sloupy, mezi kterými v cloaku proběhnu a... that's it? Žádný bossfight?
Proti jedničce je to fakt downgrade, a to i po té technické stránce. Nakonec tomu těch 70 % ale dám.
Proti jedničce je to fakt downgrade, a to i po té technické stránce. Nakonec tomu těch 70 % ale dám.
[neexistující příspěvek]: Přesně jak radí Charllize! Přečti si komentáře. Zjistíš, že v poslední době spíš chválím ;-)
https://www.databaze-her.cz/hp423036
https://www.databaze-her.cz/k32361
https://www.databaze-her.cz/hp420529
https://www.databaze-her.cz/hp419756
Ještě budu muset překopat ty hodnocení... mám furt strašný nutkání dát prvnímu FC těch 85, jak jsem původně plánoval. C a C:WH asi nechám těch 80, byť ono těch 75 by taky nebylo mimo. A jsem opravdu zvědav, kolik dám tomuhle teda...
https://www.databaze-her.cz/hp423036
https://www.databaze-her.cz/k32361
https://www.databaze-her.cz/hp420529
https://www.databaze-her.cz/hp419756
Ještě budu muset překopat ty hodnocení... mám furt strašný nutkání dát prvnímu FC těch 85, jak jsem původně plánoval. C a C:WH asi nechám těch 80, byť ono těch 75 by taky nebylo mimo. A jsem opravdu zvědav, kolik dám tomuhle teda...
@Charllize (31.07.2023 09:54): Negativ je zábavnější, ale musí se umět podat.
[neexistující příspěvek]: To je v módě, kritizovat úplně všechno, si projdi komentáře, tak v 70% z nich je jen remcani a tak jedna dvě věty co se daji považovat za kladné :)
@Hrdlodus (31.07.2023 06:49): Imagine hrát jinak než anhilovat veškerý život v okruhu sto mil.
@Sasakr (30.07.2023 00:47): Doporučuji v zájmu zábavy a užití si hry likvidovat všechny nepřátele po cestě. Buď na normální obtížnost hrát jako Rambo, nebo na vyšší obtížnost plné využívání schopností.
Potvrzuji, že hrát s cloakem je nesmírná nuda. Ale když jsem hrál stylem "zabij vše, co zabít jde", byla to zábava.
Potvrzuji, že hrát s cloakem je nesmírná nuda. Ale když jsem hrál stylem "zabij vše, co zabít jde", byla to zábava.
Hm, zatím mě to nechává dost chladným. V cloaku všude proběhnu, zatím jsem zabil snad 5 panáků z 30.
Grafika je hrozně kontrastní, mám problém v ní něco vidět. Podobný problém jsem měl v COJ: Gunslinger (to byl extrém) a 007: Bloodstone (o něco méně). Náročnost zůstala proti jedničce podobná.
Grafika je hrozně kontrastní, mám problém v ní něco vidět. Podobný problém jsem měl v COJ: Gunslinger (to byl extrém) a 007: Bloodstone (o něco méně). Náročnost zůstala proti jedničce podobná.
Keď sa chce tak to ide. Oproti tragickej jedničke zlepšenie v ovládaní a používaní nanoobleku , hrateľnosti, dizajne len ten príbeh je za starú bačkoru.
@Dipsi (13.02.2022 10:34): počet dohrání nebo mít možnost několika datum dohrání tu chci už spoustu let. Asi to je minoritní požadavek.
@Dipsi (13.02.2022 10:34): Ale toto znie ako naozaj dobrý nápad. Hoď to do diskusie o návrhoch na nové funkcie. Ak bude referendum, podporím to všetkými desiatimi. :D
@Gordon (13.02.2022 10:21): To bylo skvělé. Ještě mne napadlo (snad si to přečte admin či napsat), že by nebylo od věci přidat možnost POČET DOHRÁNÍ. :) ;)
@Dipsi (13.02.2022 08:39): V plánu jsou podprofily, které snad tohle nějak vyřeší.
Osobně bych byl za to, aby CRYSIS TRILOGY mělo vlastní stránku (položku). To samé jakékoliv remastery a podobně dalších her :) ;) Rád bych to hodnotil jako další položku :) ;)
@Garret (31.10.2021 20:37): Na Originu to asi ani nebude kdyz s tim EA uz nemaji nic spolecneho. Ja jsem prekvapeny, ze to EA pustili, resp. ze se Cryteku podarilo ziskat/udrzet si znacku Crysis.
@marwel (31.10.2021 08:59): já si říkal, že to ještě asi nevyšlo, když to není ani na Originu a ono to vyšlo jenom na Epicu... kromě jedničky. tak za rok no :-(
Tak dohrano po letech znovu v remasterovane edici. Je to dobre. Prvni tretina je super, druha, "COD" tretina je pomerne slaba, ale ma sve momenty, treti tretina je zase dobra dokud bojujete proti lidem, slabsi proti alienum, zaver jsem jen cely probehl cloaked (mam takovy neprijemny pocit, ze jsem to tak udelal i pri prvnim hrani, takove silne deja vu) a na zaver se mi nejspis ty ctyri bulletsponge manici bugly (coz mi taky prislo povedome :D).
@Bravewolf (04.03.2021 15:40): A to je Crysis 2 "nejsmelenejsi", tedy nejmene narocna. Uzij si trojku. Tam budes mit na plne detaily zase spravne peknych 40, pokud vubec. :D
@Bravewolf (04.03.2021 15:40): Plus mínus 100 Fps je snad dost ne? :)
@Bravewolf (04.03.2021 15:40): Série Crysis je proslavená svou HW náročností a ty bys chtěl na RX570 nějaký závratný FPS cifry jo? :-)
Já to nedávno zkoušel hrát na max ve 4K na GTX 1160 TI a měl jsem tam asi 20 FPS.
Já to nedávno zkoušel hrát na max ve 4K na GTX 1160 TI a měl jsem tam asi 20 FPS.
ja furt proc mam mrazeni v zadech pri tom ozvuceni vystrelu u teto hry,a sem schopny to poslouchat porad dokola.... hlavne co se Scar na dalku tyce a Tezkeho kulometu M60 (toho co neni namontovany na autech a strilnach) ktery lze ziskat v pozdejsi fazi hry a vono je to uz dost podobne totiz technu u ktereho tez nekdy mivam mrazeni v zadech.
Konkretne tohle mi pripomina tenhle track :))) David Moleon - Bombs 2009 - YouTube
je to opravdu audiovizualni narez tahle hra,jak psal ten nejlip hocnoceny komentar, zel na stranu druhou jen takovy nabliskany umely povrch, zastinujici jadro ktere je celkem prazdne a stereotypni (podobny pocit sem mel s Far Cry 2), ale tohle je teda vetsi nasup na zcela jinem levelu :)))
Konkretne tohle mi pripomina tenhle track :))) David Moleon - Bombs 2009 - YouTube
je to opravdu audiovizualni narez tahle hra,jak psal ten nejlip hocnoceny komentar, zel na stranu druhou jen takovy nabliskany umely povrch, zastinujici jadro ktere je celkem prazdne a stereotypni (podobny pocit sem mel s Far Cry 2), ale tohle je teda vetsi nasup na zcela jinem levelu :)))
no nevim teda hraju to v dx9 v 1080p, jen se SweetFX a ReShade coz jsou velice male mody, bez obriho modu - HD res textur,bez dx11,bez patche 1.9 a na plne detaily mam s RX 570 a Ryzen 5 3500x jen od 85 do 120 FPS (vetsinou 90-110) Rikam si jestli to na hru 10 let starou nejak malo, hral sem treba o 3 roky novejsi Metro 2033 Redux v QHD !!! na plne detaily a FPS bylo v rozmezi 100-140 FPS....
vim ze RX570 uz v dobe vydani nebyla high-end karta v porovnani s napr. GTX 1080ti, nicmene porad by mela rozjet hru z roku 2011 na daleko vyssi framerate... cim to muze byt?
vim ze RX570 uz v dobe vydani nebyla high-end karta v porovnani s napr. GTX 1080ti, nicmene porad by mela rozjet hru z roku 2011 na daleko vyssi framerate... cim to muze byt?
@Le0nidas (28.02.2021 19:38): toto sem zkousel tez, stejne tak alt a Enter porad dokola, jak radili na forech ale u me nic z toho nepomohlo. Jenze tim ze mam hru portable bez instalace a navic cracklou, tak mi uz nejde nainistalovat ani DX 11 patch, ani verze 1.9 a ani HD textures patch, protoze nenajdou cestu k exe spousteci aplikaci a neni moznost ji zadat rucne. Jedine co me jde je alternativni maldoHD texture mod, ale ten vyzaduje DX 11 nebo verzi 1.9,takze nic, musim hrat ve v DX 9 bez modu. Ale stejne i bez toho vseho v retail verzi nemam stabilne 144 FPS,takze neni ceho litovat..... radsi 100 a vic PS hladce na 144 hz nez 70 FPS s detailnimi textrurami v DX 11 kdy stejne v te rychlosti prestrelek a rychle akci kladu duraz na presnost,rychlost. Grafiku resim u pomalych her typu Oultast.
@Bravewolf (28.02.2021 18:48): Já musel při každém spuštění hry v nastavení zapnout a hned vypnout vertikální synchronizaci, aby mi hra běžela nad 60 Hz, pak to šlo v pohodě.
Tak podarilo se, musel sem stahnout portable vanillu verzi bez predinstalovane DX11 a uz to slape na 144 hz. Ono stejne je ta hra i na novejsim HW celkem zrava, zkousel sem zapnout vyssi rozliseni a uz sem stejne jel jen na 60-70 FPS. Nechapu, HW mam o 8-9 let novejsi a jede to jako hra z roku 2016
ale musim zvednout hodnoceni,jako akce je to spicka.... hlavne teda zvuky sou top, ozvuceni,strelba... masakr, jen skoda ze je to ve stejnem prostredi...po case stereotyp, ale tak to sem nadaval i u prvniho dilu a jeji dzungle
ale musim zvednout hodnoceni,jako akce je to spicka.... hlavne teda zvuky sou top, ozvuceni,strelba... masakr, jen skoda ze je to ve stejnem prostredi...po case stereotyp, ale tak to sem nadaval i u prvniho dilu a jeji dzungle
muze me nekdo prosim rict proc mi nejde zrusit, resp. zmenit FPS cap, framerate limiter? Ten je uzamceny na 60 FPS a ja zkousel vsechny ruzne moznosti co sem nasel na netu a nedari se me to vubec zmenit. Zkousel sem hrat bez DX 11 jen na DX 9 a nic, zkousel sem s patchem 1.9 a HD textrure patchem kde se da dokonce nastavit i refreshrate az na 120 hz, ale jakmile potvrdim tak ve hre to zustava porad na 60. I v INI nastaveni sem to menil podle stranky Bugs,fixes kde je navod jak na to. Resp. v autoexec.cfg ktery se vytvori pokud ten HD texture mod nainstaluju, forsnul sem to i ze sem dal jen pro cteni ale ve hre at delam co delam se to porad drzi lockle na 60 FPS. Neni nejaka cesta jina ktera u nekoho funguje jakto odemknout? Ono teda je jeste nejaky xbox 360 emulator, ktery sem zkousel ale nevim jestli sem to mel spravne nastavene. Nepomohlo to. Kdyz dam ve hre Vsync na on, tak se mi ten lock jeste posune dolu na 50 FPS.... Zkousel sem hrat jen v okne, ale tam se mi zas vypne Radeon software a nepocita mi framy, navic se mi to zdalo stejne, ten rozdil bych poznal kdyby se to aktivovalo na 120 resp. 144 FPS vzhledem k tomu ze mam 144 hz monitor
@HolyMeatball (30.10.2019 17:27): tip: Pripyať a Stalker ;)
@H34D (30.10.2019 17:56): Ten skutecne nejlepsi komentar jeste nebyl napsan, protoze se mi do toho nechce. :P
@HolyMeatball (30.10.2019 17:27): To je zvláštní, přitom ten skutečně nejlepší koment má 15 plusů a 1 mínus.
Koukám, nejlépe hodnocený koment pro Crysis 2 má souběžně 22 mínusů. To musí být poměrně ojedinělá anomálie. :)
@Garret (30.10.2019 17:21): Pecka. Až mě to hecuje taky někam vyrazit a pořídit pár srovnáváků.
@Garret (30.10.2019 17:21): Pecka. Až mě to hecuje taky někam vyrazit a pořídit pár srovnáváků.
@Garret (30.10.2019 17:21): Moc pěkné.
Takže dohráno po páté. Tentokrát jsem si udělal malou porovnávací galerii skutečnosti (ze svého letošního výletu do NY) a hry. Né vždy si to je úplně podobné, ale jinak je to pokaždé plusminus stejné místo. Kdybyste chtěli mrknout, tak 30 fotek ZDE :-)
@CrocoRay (29.09.2019 17:28): Maximum sweat :)
@Garret (29.09.2019 07:30): Nevím, jestli u toho funguje maximum speed :-D
@Garret (29.09.2019 07:30): Luxus! <3
@Garret (09.03.2019 09:48): Ovladače jsou aktuální. Každopádně to je jedno, už mám dohráno. Jednoduše to psalo chybovou hlášku, že má grafická karta není podporovaná a to okno bránilo spuštění hry.
@Garret (09.03.2019 09:48): Jo pockat, tys mluvil o grafice... :) Tak tu mam nVidii. Rozmazany obraz je proto, protoze ta hra ma vylozene na hovno AA. Tohle jsem resil uz tehdy na HD4830. Bud rozmazany obraz s FXAA nebo diskoteka bez AA. Jinak jsem zkusil trojku a to je jiny level panecku. :) Tam uz to "nesmelili" jako ve dvojce.
@marwel (09.03.2019 09:38): já C2 dohrávám pravidelně (5x) na nových grafikách od roku 2011 a ještě jsem se s nespuštěním nebo rozmazaným obrazem nesetkal. proto bych z toho nevinil hru, ale AMD ovladače...
@Garret (09.03.2019 09:10): Taky taky.
@marwel (09.03.2019 04:17): taky máš AMD?
@Gordon (09.03.2019 04:05): Zkousel. Je to cele nejake podelane. Na dvoujku uz kaslu. Jsem myslel, ze nejakym patchem po vydani hry zasadne rozsirili nastaveni grafiky (pri vydani tam byly jen ty presetyú, ale nakonec jsem stejne musel pouzit ten Crysis 2 Advanced Graphics Options abych se zbavil toho hnusneho rozmazani kvuli AA. No, nijak zvlast to nepomohlo hra stale vypada dost hnusne.
@Gordon (09.03.2019 02:15): Oprava: ale dnes jsou neopečované, mrtvé a za pár let možná dokonce i *nehratelné.
@marwel (09.03.2019 03:24): Zkoušel si zapnout VSYNC? Jestli ti teda nedropne FPS na 25, jako u mě. :-D
Mimochodem na to že jednička byla jedna z mála her, kde je brokovnice použitelná i na střední vzdálenost, tak tady už ji nerfnuly. :-D
@marwel (09.03.2019 03:24): Zkoušel si zapnout VSYNC? Jestli ti teda nedropne FPS na 25, jako u mě. :-D
Mimochodem na to že jednička byla jedna z mála her, kde je brokovnice použitelná i na střední vzdálenost, tak tady už ji nerfnuly. :-D
@Gordon (09.03.2019 02:15): Mne se to spousti bez problemu, ale zase se mi jakoby cely obraz vlni. Pekne na hovno, neda se na to koukat. Chtel jsem si to take znovu zahrat, ale takhle to fakt nejde.
Dohráno po dlouhé době po druhé, hra ovšem nepodporuje nové grafiky a tak se musí opakovaně spouštět dokud vás nepustí takže třeba i pětkrát. Je neuvěřitelné jak tato série určovala technologickou špičku grafiky, ale dnes jsou neopečované, mrtvé a za pár let možná dokonce i mrtvé.
Snížil jsem hodnocení kvůli Enemy fillerům, vážně jsem měl často pocit že vraždým celou armádu včetně kuchařů... na konci jsem sépie jen obcházel v cloaku...
Na to jak se v minulosti chvástalo jak efektní jsou pády mrakodrapů, tak nic moc. většinou jen sjíždějící entita do země...
Snížil jsem hodnocení kvůli Enemy fillerům, vážně jsem měl často pocit že vraždým celou armádu včetně kuchařů... na konci jsem sépie jen obcházel v cloaku...
Na to jak se v minulosti chvástalo jak efektní jsou pády mrakodrapů, tak nic moc. většinou jen sjíždějící entita do země...
Sakra. Já konec nevidím jako vysvětlení, ale spíš jako alibismus vývojářů toho, že jejich hrdina nemluví. Přišlo mi, že TA záležitost je čistě záležitost konce, nikoli nějaké větší/hlubší (mrk*mrk*) pointy, která byla přítomná ve hře celou dobu.
@David_Cravford (28.03.2018 12:46): Nemluvnou postavu pochopíš na konci, má to svou pointu. Stahoval sis do toho ten pack s extra texturami?
Taky mně to láká znovu čéče, na tu grafiku jsem čuměl jak puk, a to jsem to hral několik let po vydání až.
@David_Cravford (28.03.2018 12:46): jj Crysis 2 je dobrá i když jednička mi přijde pořád o něco lepší. Stealth postup mě taky bavil ale jak postupně gradoval příběh už jsem se s ním tolik nezdržoval :) nedávno jsem koupil od kamaráda krabicovku tak si asi taky zapařím znovu po 6-ti letech ;)
Tak jsem rozehrál Crysis 2.
Jsem za půlkou druhé mise. Audiovizuálně je to fakt první liga, to asi nemá cenu jinak vychvalovat, x z vás to řeklo za mě. AI mi přijde hodně dobré. Hraju to na skoro nejvyšší obtížnost a člověk musí postupovat takticky, což je pro mě jako dělaný. Opatrný postup, strategie.. přemýšlet jak dál. Navíc s tou neviditelností je to ještě zajímavější.
AI komunikuje mezi sebou, vědí o sobě, kryjou se, snaží se obcházet, hází granáty... prostě paráda.
I když na pár .. asi bugů jsem narazil. Někdy to AI běhá pošahaně na místě a naráží do stěny, nebo hodí granáty i když je před nimi nějaká cedule, která jim ten granát odpráskne zpět. Ale to jsou malé výtky.
Hudba je nádherná, ale musim se přiznat, že to hraju bez ní. Motiv mám rád, líbí se mi, ale jak vnímám jen ambientní prvky ze hry a střelbu, působí to na mě víc výživně a autenticky. Ozvučení zbraní je totální rachot, nádhera. Líbí se mi i přebijení bouchaček, výměna zásobníků, má to zajímavé animace.
Mínusy jsou možná jen dva stealth takedowny, takže tady je to trošku chudší a pak nemluvný hrdina. Jinak je ta hra badass.
Jsem za půlkou druhé mise. Audiovizuálně je to fakt první liga, to asi nemá cenu jinak vychvalovat, x z vás to řeklo za mě. AI mi přijde hodně dobré. Hraju to na skoro nejvyšší obtížnost a člověk musí postupovat takticky, což je pro mě jako dělaný. Opatrný postup, strategie.. přemýšlet jak dál. Navíc s tou neviditelností je to ještě zajímavější.
AI komunikuje mezi sebou, vědí o sobě, kryjou se, snaží se obcházet, hází granáty... prostě paráda.
I když na pár .. asi bugů jsem narazil. Někdy to AI běhá pošahaně na místě a naráží do stěny, nebo hodí granáty i když je před nimi nějaká cedule, která jim ten granát odpráskne zpět. Ale to jsou malé výtky.
Hudba je nádherná, ale musim se přiznat, že to hraju bez ní. Motiv mám rád, líbí se mi, ale jak vnímám jen ambientní prvky ze hry a střelbu, působí to na mě víc výživně a autenticky. Ozvučení zbraní je totální rachot, nádhera. Líbí se mi i přebijení bouchaček, výměna zásobníků, má to zajímavé animace.
Mínusy jsou možná jen dva stealth takedowny, takže tady je to trošku chudší a pak nemluvný hrdina. Jinak je ta hra badass.
"v okamžicích, kdy jsem byl face to face nepříteli, instinktivně jsem mačkal právě pravé tlačítko myši :-)) Loket nefungoval..." Je vidět, že moc FPS-ka nepaříš.
Taky si těsně před výstřelem změníte režim neviditelnosti na armour, nebo ji jen vypínáte, abyste neztratili energii? Hraju to podruhý na Post-Human Warrior a je to o stupen lepší hra než první díl. Souboje jsou chytlavý a vojáci už nevydrží tolik zásahu. Tentokrát jsem si zapnul kurzor, abych viděl rozdíl v přesnosti, i když ho jinak moc nemusím, a jsem zvědavej na statistiky na konci, protože minule jsem měl místy co dělat na veterána a hlavně se vubec nekryl. Nikam nechvátám, vychutnávám si každejch pár metru. Už mám vymakaný nastavení kláves a dávám si je tam jako dobytek na porážce.
Taky si těsně před výstřelem změníte režim neviditelnosti na armour, nebo ji jen vypínáte, abyste neztratili energii? Hraju to podruhý na Post-Human Warrior a je to o stupen lepší hra než první díl. Souboje jsou chytlavý a vojáci už nevydrží tolik zásahu. Tentokrát jsem si zapnul kurzor, abych viděl rozdíl v přesnosti, i když ho jinak moc nemusím, a jsem zvědavej na statistiky na konci, protože minule jsem měl místy co dělat na veterána a hlavně se vubec nekryl. Nikam nechvátám, vychutnávám si každejch pár metru. Už mám vymakaný nastavení kláves a dávám si je tam jako dobytek na porážce.
Ten fire mode mě pořád sere. Přepínání mezi jednotlivými ranami a podvěsnou výzbrojí mělo bejt na každý klávese zvlášt! Jednoduše, zmáčknu 1 a mám pistoli, zmáčknu 2 držím pušku, 3 granátomet (nebo co tam zrovna je), chci raketomet zmáčknu 4, čau!
@JohnCZ (komentář): Pěkný komentář, zajímavé myšlenky. Jen nesouhlasím s tím, že soundtrack není originální.
@Korbitch (20.02.2017 15:13): Já taky ne, tolik mne to nelakovalo. Ale dojem to trochu pokazilo.
@ajne (20.02.2017 15:12): Těžko říct, nepátral jsem po tom.
@Korbitch (20.02.2017 15:07): A přitom to táta přítelkyně hrál na notebooku Lenovo, nevím, jaký tam měl zvukový čip, ale tomu to problémy nedělalo.
@ajne (komentář): To zadrhávání zvuku mi dělá taky.
Korbitch - Vypnul jsem blure efekty a už to jede. Už jsem to dohrál, dokonce jsem si dělal poznámky, takže vám to sem hodím v plný parádě, abyste viděli, jak má pořádnej komentář vypadat!
@CrocoRay (17.11.2016 01:53): O tom komiksu vím a neberu to. Měli ho vyřešit ve hře. Jen ve trojce je seznam Cellu, kde jsou všichni agenti, co se s nimi stalo. U Nomáda je poznámka: Data byla smazána.
@Korbitch (17.11.2016 01:36): Mě nejvíce bavila dvojka, ale další Crysis bych rád viděl hlavně kvůli grafice. Upřímně mě trojka zase nejvíce jako hra nebavila, ale musím uznat, že grafickým zpracováním a technologiemi, byla skvělá a rád bych viděl zase hru, která by dokázala pořádně vytěžit výkon takové GTX 1080 nebo později GTX1080ti pouze ve full HD. A to rozhodně nemyslím tím, že by byla zprasená optimalizace.
Každopádně bych spíše chtěl více další pokračování. I když Nomád mě taky zajímá. Už nevím, jestli jsem někde nečetl, že to bylo někde vysvětlené, že byl zabit a byl k tomu nějaký komiks nebo tak něco nebo si to prostě s něčím pletu. A nevím, kolik měl těch psích značek a kolik vojáků bylo na začátku, ale přežil asi jenom Prorok. Vím, že navrchu byl vždy Jester a ostatní značky jsem nějak nepostřehl.
Každopádně bych spíše chtěl více další pokračování. I když Nomád mě taky zajímá. Už nevím, jestli jsem někde nečetl, že to bylo někde vysvětlené, že byl zabit a byl k tomu nějaký komiks nebo tak něco nebo si to prostě s něčím pletu. A nevím, kolik měl těch psích značek a kolik vojáků bylo na začátku, ale přežil asi jenom Prorok. Vím, že navrchu byl vždy Jester a ostatní značky jsem nějak nepostřehl.
Co jinak říkáte na tohle? Dali byste si další Crysis? Já osobně určitě, ovšem ne jako novou trilogii s novým příběhem, ale spíš doplňující. Za prvé se mi nelíbí, že je z dalších dílů zcela vynechán Nomád, a že je mezi druhým a třetím dílem více jak dvacet let. Přesně tyhle dva důvody se nabízí pro novou trilogii. Jeden díl bych dal mezi 1, Warhead a 2, další dva pak mezi 2 a 3. Kompletně bych vysvětlil, co se stalo Nomádovi. I kdyby měl umřít, vynechat si prostě nezasloužil. A doplnil bych příběh co se sakra dělo více jak dvacet let mezi dvojkou a trojkou....
http://www.spite.cz/menu/clanky/crytek-jak-by-mohlo-vypadat
http://www.spite.cz/menu/clanky/crytek-jak-by-mohlo-vypadat
@Walome (16.11.2016 16:10): Tak pokud ji neznám, tak radši jo, ať si to moc nepamatuje :-D
@ještěr (16.11.2016 21:33): to jsou nějak přísný pravidla
vzhledem k jejich obtížnosti jsem se je rozhodl v časech budoucích zcela ignorovat :)
vzhledem k jejich obtížnosti jsem se je rozhodl v časech budoucích zcela ignorovat :)
Naopak okamzite utikam, kdyz ctu u znamych her takove ty klasicke klise vylevy jako:
prsata archeolozka
hluchonemy hrdina s pacidlem
obtloustly instalater
vsechny klise vylevy k ceskym a slovenskym hram :)
Nebo kdyz je prepocitovano jako na mimibazaru:
smarja, toto jsem hral jako decko s kamosem (vyborne, ac geek mas i kamarady, ale komu to cpes :)
tak toto je upe nejlepsi hra (uz treti tento mesic)
ach, toto je hra meho detstvi (next please)
toto jsem hral na hodinach ekonomiky (super, mas vic, nez ucnak)
X je bozarna zatimco Y je komercni sracka, davam 98% bo jste ji ostatni prudce nepochopili
prsata archeolozka
hluchonemy hrdina s pacidlem
obtloustly instalater
vsechny klise vylevy k ceskym a slovenskym hram :)
Nebo kdyz je prepocitovano jako na mimibazaru:
smarja, toto jsem hral jako decko s kamosem (vyborne, ac geek mas i kamarady, ale komu to cpes :)
tak toto je upe nejlepsi hra (uz treti tento mesic)
ach, toto je hra meho detstvi (next please)
toto jsem hral na hodinach ekonomiky (super, mas vic, nez ucnak)
X je bozarna zatimco Y je komercni sracka, davam 98% bo jste ji ostatni prudce nepochopili
@ještěr (16.11.2016 21:23): Ebb je uživatel? Já myslel, že je to postava ze Planescape Torment :)
Pubertak jeste neznamena pacos ci depresak. Shodou okolnosti znam osobne jednoho uzivatele DH ktereho AD udrzovaly v pohode (z jeho komentaru byste btw nic nepoznali, ani z jeho letsplayu).
Vzorem by mohl byt sestivetny komentar ve dvou odstavcich, ale samozrejme smysluplny. Kdyz tento server vznikl, tak tomu nekdy tak byvalo, ale ted uz jsou vzacnosti.
Jinak mam samozrejme rad i trochu delsi komentare, kdyz ma autor co originalniho rict a umi byt i kvalitne kriticky (coz skvele umel treba jiny hojne minuskovany uzivatel Ebb)
Vzorem by mohl byt sestivetny komentar ve dvou odstavcich, ale samozrejme smysluplny. Kdyz tento server vznikl, tak tomu nekdy tak byvalo, ale ted uz jsou vzacnosti.
Jinak mam samozrejme rad i trochu delsi komentare, kdyz ma autor co originalniho rict a umi byt i kvalitne kriticky (coz skvele umel treba jiny hojne minuskovany uzivatel Ebb)
@Walome (16.11.2016 16:10): Pracný. Furt otravujou, že už nechtěj. Raději mám éter.
@CrocoRay (16.11.2016 12:57): *se semtexem. Mimochodem zajímavá asociace, potřebuješ svoje holky opít, než dojde na sex? :)
Já upřednostňuji kvantitu před kvalitou.
Pokud jsem kvůli někomu nucen scrollovat, získal si mé srdíčko.
Pokud jsem kvůli někomu nucen scrollovat, získal si mé srdíčko.
@Gordon (16.11.2016 12:22): Já přečetl předtím pár těch komentářů, ale na to moc nechci reagovat a nic proti němu nemám a nechci nikoho urážet. Ale ty antidepresiva z lidí dělají ještě větší kretény, takže ty bych nedoporučoval opravdu nikomu, pokud se ten člověk nemá v plánu opravdu zničit ještě víc :-) Anebo udělat dobrý skutek a brát to jen kvůli tomu, aby měl nějaký další vyšinutý magor (možná větší než jeho pacienti) práci a mohl někomu něco předepisovat, protože v žádném jiném normálním oboru by se nedokázal uplatnit :-D
Ale to jsem dost odbočil a pokud bude můj příspěvek smazán, tak nevadí. Stejně jsem se nudil :-D
Každopádně mě dost pobavil ten koment od vodky se sexem. Neříkám, že by to měl být vzor, jak píše Ještěr. Ale srandovní byl.
Ale to jsem dost odbočil a pokud bude můj příspěvek smazán, tak nevadí. Stejně jsem se nudil :-D
Každopádně mě dost pobavil ten koment od vodky se sexem. Neříkám, že by to měl být vzor, jak píše Ještěr. Ale srandovní byl.
Já teda osobně radši delší komentář s patřičnými argumenty a určitou výpovědní hodnotou, než takové ty nicneříkající třířádkové výkřiky do tmy. Ale proti gustu...
@ještěr (16.11.2016 12:01): *začal si prohlížet tvé dlouhé komentáře*
Ale jako jo, v tomhle je dobrej, ještě brát nějaký antidepresiva na touretův syndrom a možná napíše něco co dává smysl...
Ale jako jo, v tomhle je dobrej, ještě brát nějaký antidepresiva na touretův syndrom a možná napíše něco co dává smysl...
@ještěr (16.11.2016 12:01): Ale koukám, že plusko jsi mu nedal :)
S vodkyzesemtexem by si lide meli vzit priklad. Samozrejme ne obsahove, on vetsinou vyplodi hrozny momentalni wank. Ale ten jeho keep-it-short format je proste lepsi, nez takove ty mistni elaboraty plne uzasnych pocitecku ze hry, na 3000 znaku jako recezne v papiraku z roku 2005, zakoncene nejakymi 95ti procenty. Ty vylozene preskakuju i u oblibenych her. Mozna se tady nebude nikomu libit, ale on alespon splnuje pro mne zakladni podminku amaterskych komentaru ke hram, tj. delku ktera nikdy nesmeruje k zoufale dlouhym dusevnim potratum :) (Dotycny autor alespon zjevne nezije v mylnem domneni, ze dokaze o hre poutave psat na vic, nez trech radcich, coz beru za veliky klad)
@Korbitch (16.11.2016 03:29): Opravdu se v tom snažíš najít logiku?
@vodkasesemtexem (komentář): Ruština :D :D Chvíli jsem myslel, že ti za to dám plus.
@Korbitch (16.11.2016 03:29): Ja to dohral dokonce na ATI 512 MB sice ne uplne na plny detaily ale vypadalo a slapalo to v pohode.
@vodkasesemtexem (16.11.2016 02:18): Jak jako nejde? Vždyť to funguje krásně i na 1GB kartách. Na čem to hraješ?
První hra, která mi nejde na Full HD a plný detaily, a zrovna taková pýčovina!
@Korbitch (12.11.2016 22:22): To si dávaš celú "štyrilógiu" alebo iba dvojku?
:-)
A je to tu ..... každoroční opáčko CRYSIS!!!
Aneb chcípněte Cyphové!
A je to tu ..... každoroční opáčko CRYSIS!!!
Aneb chcípněte Cyphové!
@Greg (03.01.2016 15:13): Přesně tak, když do něho střílí bazukou, tak je v cajku a oblek pomůže, ale hlasivky, to né.. :-D
Jak jsem psal, po příběhové stránce fakt nic moc, pokud je to z pera holywoodskýho scénáristy, tak se ani nedivím. Mě ale spíš drásalo nervy jakým stylem to bylo podávaný. Furt nějaký strašně urgentní kecy atd. Prostě votrava.
Jak jsem psal, po příběhové stránce fakt nic moc, pokud je to z pera holywoodskýho scénáristy, tak se ani nedivím. Mě ale spíš drásalo nervy jakým stylem to bylo podávaný. Furt nějaký strašně urgentní kecy atd. Prostě votrava.
@Greg (03.01.2016 15:13): Nejspíš Proroka dokázal zregenerovat jenom díky kontaktu s tím sephským zařízením, když sám nanooblek si s jejich technologií hodně rozumí.
Když události druhého dílu zpětně popisuje Prorok v knížce Crysis: Legie, považuje se zároveň za Proroka i Alkatraze, takže v nanoobleku nejspíš existují oba. Ale protože v něm Prorok strávil mnohem víc času, nejspíš to bude ta hlavní osobnost :)
Když události druhého dílu zpětně popisuje Prorok v knížce Crysis: Legie, považuje se zároveň za Proroka i Alkatraze, takže v nanoobleku nejspíš existují oba. Ale protože v něm Prorok strávil mnohem víc času, nejspíš to bude ta hlavní osobnost :)
@Greg (03.01.2016 15:13): Priority přece - rozkaz zněl jasně, zrekonstruovat XY.
@Garret (03.01.2016 14:30): Jo, o těch hlasivkách vím. A k tomu braní života zdravému mariňákovi... Na začátku hry je v obleku zdravé vědomí Alcatraze a na konci Proroka. To odstranění Alcatrazova vědomí se nějak mlčky přechází :D. No a úplně mi také nesedí, že oblek dokázal zrekonstruovat celé tělo Proroka, ale Alcatrazovi neuměl ani vyléčit plíci či hlasivky...
@Greg (03.01.2016 12:33): v C2 je nemluva Alcatraz prakticky mrtvý a oblek ho udržuje při životě (to se scénáristovi hodí k tomu, aby Prorok nevzal život zdravému mariňákovi, protože navlečením obleku dojde k nevratné symbióze těla a obleku), ale v jeho stavu není schopný mluvit, protože má mj. poškozené hlasivky a plíce. k Alcatrazovi promlouvá jen Prorok, který začne mluvit k okolnímu světu až ve trojce. proč nemluvil už ve dvojce těžko říct, to jsem nepochytil...
edit: taxem mrknul na wiki a tam je psáno, že oblek si na konci C2 z Alcatraze udělal Propheta díky těm nanočásticím, co nasál. já už si to pořádně nepamatoval. každopádně Prophet je zase "znovuzrozen" a mluví. musím si tu trojku střelit ještě jednou, i když je to od půlky dost bída...
edit: taxem mrknul na wiki a tam je psáno, že oblek si na konci C2 z Alcatraze udělal Propheta díky těm nanočásticím, co nasál. já už si to pořádně nepamatoval. každopádně Prophet je zase "znovuzrozen" a mluví. musím si tu trojku střelit ještě jednou, i když je to od půlky dost bída...
@Greg (03.01.2016 12:33): To hej. Celkom ma ten jeho článok pobavil. Možno to bolo myslené celé ako sranda. :D
Každopádne, obe série sú podľa mňa výborné. Aj keď u mňa Halo o trochu viac.
Každopádne, obe série sú podľa mňa výborné. Aj keď u mňa Halo o trochu viac.
Áha, tak jsem si to pamatoval špatně O:-).
Z toho článku: „Halo nemám vůbec rád. Důvod, proč v něm fikce vůbec nefunguje, nemá nic společného s tím, že nevidíte do tváře hlavnímu hrdinovi, Master Chiefovi, ale kvůli samotným hláškám jako – Ok... naběhneme tam a vystřílíme to,“
To Alcatraz je lepší řečník no :D.
Z toho článku: „Halo nemám vůbec rád. Důvod, proč v něm fikce vůbec nefunguje, nemá nic společného s tím, že nevidíte do tváře hlavnímu hrdinovi, Master Chiefovi, ale kvůli samotným hláškám jako – Ok... naběhneme tam a vystřílíme to,“
To Alcatraz je lepší řečník no :D.
@Greg (03.01.2016 10:38): Richard Morgan: Halo je po příběhové stránce hrozná blbost
Tož asi toľko. :D
Tož asi toľko. :D
Myslím že jsem kdysi kdesi četl, že příběh psal nějaký hollywoodský scénárista. Přitom zrovna nejslabší článek hry.
@fak (03.01.2016 05:47): on ten příběh zase nejni ouplnej šajt, ale s těma podvrstvama v obleku to trochu přeháněli. ale třeba chvíle s Hargreavem (aka Mr. House) nebo Tarou byly fajn.
trochu jsem upgradoval koment... :-)
trochu jsem upgradoval koment... :-)