Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@S4TW (09.08.2023 19:54): Kdybys to jó kazil, tak si to můžeš vypnout :D Nebo nastavit jednoduchou obtížnost. Mně se cca od půlky hry stávalo, že bylo obyvatelstvo vystrašeno z toho, že se království zadlužuje (což byl nesmysl), takže jsem pak musel cpát prachy do karnevalů, aby úplně nezpanikařilo :/

A s cestováním a otálením bacha, mně hra vždycky řekla, že odpočinek bude trvat 8 hodin, a pak to z nějakého neznámého důvodu trvalo celý den. A můžeš takhle propásnout užitečné parťáky, které můžeš naverbovat pouze v určité kapitole na určitém místě.
@S4TW (09.08.2023 23:46): Ono i když nemáš vyloženě časový limit co se odpočítává tak se stejně blíží nějaká zásadní událost která se proste stane v určitou chvíli ale mám dojem ze te hra upozorní a teď si úplně nejsem jistej jestli to někdy neposune nějaká tvoje akce dějová. Za nymfou běž klidně. Mám dojem ze dojet tam můžeš s partou a pak je poslat zpět a jít tam sám. Každopádně jde kdykoliv měnit parta tak počítám ze to jde je poslat zpět, Ja už nevím jak sem to dělal úplně přesně. Ale hlavně to v lokaci s nymfou furt ukládej!!
@Charllize (09.08.2023 21:23): Ještě dotaz, když nemám žádný časově omezený quest, znamená to, že si můžu courat po mapě, jak chci? zatím tu hru objevuji a občas zajdu někam, kde zbytečně ztratím čas, například teď jdu za nymphou a měl jsem jít sám, nicméně je to docela hell, páč je tam dost random encounters, tak se chci vrátit do hlavního sídla a vlastně tím ztratím několik dní... tak jestli mám být až takhle podělanej? :D
@S4TW (09.08.2023 19:54): Zkus tomu věnovat co nejvíc úsilí, v rámci aby te to totálně nezprudilo a mělo by to být ok. Jakoze když to budeš resit dle svoji nejlepší vůle a nebudeš to ignorovat, tak se nic moc stát nemůže, ale slepě to naklikavat a ignorovat by asi nedopadlo úplně nejlíp. A Jo je to trošku oser :)
Mně prošli i kasárny s goblinama a vyhozený pánbíčkáři za plot, neboj nějaká vůle tam je, jen to nesmíš srát ustavičně. Mně se za celou hru nestalo ze by něco zásadního hrozilo a to jsem v tom plaval na začátku stejně jako asi teď ty. Jen se to naklánělo tam a zase zpátky :)
Dá se ta spravování země nějak podělat hodně? Zatím to tam nějak odklikávám a mám trochu strach, abych si tím hru úplně nezkazil…
@7c (08.08.2023 17:27): Když si postaví ve městech teleporty ušetří plno času. Jinak v průběhu hry se mi i stávalo ze jsem už neměl co dělat a posunoval čas jen abych se dostal k dalšímu předělu, nebo jsem to využil ke grindu na mapě. Podle mne celkově, si s těmi limity času neni třeba moc lámat hlavu, to by fakt někdo musel nějak strašně bloudit po tý mapě nebo já nevím co.


@S4TW (08.08.2023 14:19): Zalezi na obtížnosti, ale tak nějak jde dát vše co máš v tu chvíli dostupné, jen to někdy je fakt obtížný.
@Tulareanus (08.08.2023 13:52): no, taky jsem narazil na lokaci, kde jsem byl dle všeho silně podelevelenej, takže si z toho stresy nedělám, ale obecně mám asi radši, pokud jasně vidím kam teď mohu a kam bych teď neměl... i když nepopírám, že má svoje kouzlo tohle objevovat sám, jen mě trošku vždycky v pozadí straší ten časový limit :)
@Tulareanus (08.08.2023 11:38): to je právě to :D, já jsem četl, že je ta časová rezerva velká, ale víš jak, nikdy nevíš... každopádně teď už mám pocit, že jdu do lokace, kde se schyluje ke konci první kapitoly, a mám asi 50 dní, tak se ještě pokouknu po okolí... ale ono toho v té první kapitole taky není tolik k dělání...
@S4TW (08.08.2023 10:54): no záleží ako ďaleko si, dlc neodporúčam v prvoj kapitole vôbec riešiť. Možno úvod dlc s companionom, inak ešte určite nie. Mne prišla tá časová rezerva v prvej kapitole extrémne veľkorysá. To však samozrejme človek zistí, až keď tú kapitolu dohrá.
@Tulareanus (08.08.2023 00:08): jako jsem i nejsem, já rád dělám achievementy, ale do určitě míry, první průchod se je snažím vypouštět úplně, pokud nejsou nějak zcela obvious... ale co jsem se tak zběžně koukal, tak tady těch achievementů vyloženě zadarmo moc není...

Každopádně hra mě dost pohltila, nabízí toho opravdu hodně, až se člověk v něčem hledá i po 10 hodinách... trochu mě trápí to, že musím každou chvíli kempovat a tím si užírám čas z časového limitu, ale koudel mi zatím úplně nehoří... super jsou i ty kletby :D, ale ne, tohle mě zase docela baví řešit, není to v nějaké neúnosné míře... každopádně jsem evidentně narazil na první DLC, ale upřímně, dost mě teď táhne hlavní linka...
Líbí se mi, jak za 13 hodin ve hře mám 1 ze 74 achievementů, tady se asi kompletovat moc nebude :D
@Tulareanus (03.08.2023 21:50): tak Linzi je bard, tak logicky, mám u ní kuš a moc dmg nedělá no :D, já to tak střídám tb s rt, jak se to zrovna hodí a jak si věřím, větší souboje s těžším protivníkem si dám do tb, takové ty random encountres stačí v real-time...
@S4TW (03.08.2023 14:29): Ono teoreticky záleží aj od postáv, ale zas, ak si v prvej kapitole, tak nemáš až tak odlišné možnosti, ako som mal ja. Ja hrám inak classu magus. u ktorej je ten mikromanažment celkom podstatný, ale aj tak. Ten ťahový súboj sa z mojej skúsenosti neoplatí hlavne na začiatku, pretože častokrát dáš vlastne všetkým nepriateľom šancu niečo proti tebe urobiť, hlavne keď ich počet je väčší alebo aspoň rovnaký ako počet členov tvojej družiny. Keď to hrám s pauzou, tak som zvyknutý jedného-dvoch naozaj nuknuť (povedz v ľudských protivníkoch magické postavy) s viacerými členmi družiny, zatiaľ čo nepriatelia na blízko sa častokrát ku mne ešte len približujú. Takisto buffovanie mi príde s pauzou efektívnejšie, lebo si to viac ustriehneš, miesto toho, aby si už počas zápalu boja mrhal na to ťah. No a už si ani nepamätám, či a ako vlastne funguje v ťahovom režime prerušovanie nepriateľských akcii, ale v tom reálnom čase som toto napr. dosť využíval Valeriu a hlavne lukostrelca, ktorého získaš neskôr a mne sa ho podarilo nejak haluzne vybaviť a vyskillovať tak, že je to megasniper s najväčším critom a dmgu z celej družiny, že dokonca strčí do vačku aj Amiri, ktorá je brutálny bijec.
Inak z mojej skúsenosti z počiatočnej družiny je výrazne najslabší companion (možno aj najslabší v hre?) Linzi.
@Tulareanus (03.08.2023 11:38): jako, je možný, že to je souboj od souboje, mě se lépe managuje turn-based, ale na slabé nepřátele je to zbytečné... jinak jsem se zlekl, že jsem si posr... build, tak jsem si něco načetl a raději si ho šel předělat :D, já nad tímhle nedokáži dlouho přemýšlet a ty mraky možností mě vždycky ubijou, ale tady to asi není radno podceňovat...
@S4TW (02.08.2023 21:47): Ja som mal inak presne opačný prípad. Zo začiatku som šiel turn-based, ale neskôr som zistil (ešte v priebehu prvej kapitoly), že turn-based je oveľa zdĺhavejší a ťažší, pretože veľa vecí mi fungovalo lepšie, keď to postavy robili paralelne a viacero nepriateľov sme vedeli ganknúť alebo plošnými spellmi, prípadne sa napr. owlbear dal odkitovať od skupiny, kým sme zničili slabších, ale otravných nepriateľov.
Zjistil jsem, že turn-based mode bude asi hodně potřebný :D, najednou jsou ty těžší souboje o dost lehčí, škoda, že jsem si mezitím vyplýtval dost potionu, ale předpokládám, že o ně nebude tak hrozná nouze?
@S4TW (01.08.2023 11:09): To nezapomenes, vždyť za tím štítem není ani vidět, to tě uhodi do očí :)
Jinak uvidíš co s tebou udělá až se dostaneš ke správě královstvi, tam to zahlcení nebere vrchol. Ta správa jde vypnout ale ne už znova zapnout takže pozor. Spíš to nevypinej, bez ní to je takové hluché ta hra :)
@Charllize (31.07.2023 23:34): mám a dám tedy na tvou radu, pokud na to nezapomenu do té doby, než znovu zapnu (což by mělo být snad ve středu, ale jsem už hlava děravá :D)...

@Tulareanus (01.08.2023 00:52): ta hra vypadá skvěle a je to přesně ten typ hry, co mě neskutečně baví, ať už zasazení či hratelnost, jen se trochu bojím toho obrovského množství... všeho :D... už jen kouzla, přečtu si 4-5, co dělají, ale tam jich je dalších x desítek, takže na to jdu postupně, ale to zase zapomenu už, co co dělalo... no prostě zahlcen, zahlcen :)
@S4TW (31.07.2023 23:10): Aha, tak som si fakt pomýlil. Ja som inak išiel do prvého Pathfindera tiež tak, že najprv si chcem zahrať Kingmaker a potom uvidím. :) Ale už aj teraz bez dohraného Kingmakera viem, že sa k nemu vrátim, dohrám ho a potom časom príde WotR.
@Tulareanus (31.07.2023 22:24): to jsem ještě nehrál, jen jsem tam diskutoval o tom, že budu hrát Kingmaker, tak tě to možná zmátlo :), já neumím hrát další díl série bez toho předchozího, pokud se nebavíme o nějakém extrému... ale WotR je určitě pak v plánu, pokud tady vyloženě nevyhořím, ale zatím to vypadá, že to bude hratelné a snad mě to nesemele...

@Charllize (31.07.2023 23:05): já hraji dobráka, Paladin a Lawful Good
@S4TW (31.07.2023 21:42): A s Wrath of the Righteous si čo urobil? Dohral, odložil, niečo iné? Ma to len tak zaujíma, pretože ja som dosť frčal na Pathfinder Kingmaker v neskoršej časti lockdownu a potom som to zrazu v decembri 2021 prestal hrať, lebo som mal veľa práce, na vianoce som si vtedy kúpil Sekiro, ktoré som rovno rozohral a... k Pathfinderovi som sa odvtedy ešte nevrátil, hoci som chcel. V hre mám asi 120 hodín a vôbec ma nenudila, len je to kolos. :)
Tak konečně rozehráno, ale zatím jsem teda solidně zahlcen, že jsem ty dvě první hodiny odehrál, ani nevím jak... ale jo, vtáhlo to hned a necítím frustraci hned zkraje, to je dobré znamení :)
už instaluji, zítra na dovolenou a pak všichni víme, co přijde :)
@Charllize (03.11.2022 20:38): Já si za lotra taky nestěžuju knife mistra s dýkama a jak říkáš, kradmý útoky jsou skvělý. A pak ještě Amiri s nějakou jedovatou sekerou, ta když se trefí, tak to taky číslíčka lítají.
U mne byl výborný dmg dealer Nok-Nok. Knife master, zaměření na kukri ( daji se najít velmi op kukri). Ten jeho sneak attack vytvářel často absurdní čísla až sem míval pocit ze je bugly :) A pak je totálně op dlc postava Kalikke/Kanerah, sice je ten jejich dual kinetic trosku složitější na hraní ale pak to stojí za to.
Ja měl. Ja ( two handed fighter ), Amiri, Valerie, Jaethal, Nok-Nok a Kallike/Kanerah. Trpěl jsem trochu nedostatkem healu ale celkový dmg party to vynahrazoval. Postavy jsem prakticky nestridal.
@Tulareanus (03.11.2022 09:51): Já hraju takou tu svoji klasiku, takže Rogue, chaotická dobračka :)

Stabilizovaná parta: Já, Amiri, Jaethal, Harrim, Linzi, Tristian. Ale občas si to prostřídám, Amiri s Valerií, Linzi s Octavií, atd. Ty postavy jsou tam prostě fajn.
@Widl (03.11.2022 09:25): A aké hráš povolanie a presvedčenie? Ja mám tiež hru dlhšie rozohranú a musel som si dať po cca 130H pauzu (ale plánujem časom pokračovať). Moje povolanie je Magus, pretože som chcel nejakého spellcastera, ale niečo, čo nemám zažité z D&D hier alebo iných RPG a som s ním spokojný.

Jaethal mi príde ako zaujímavá postava, ale paradoxne sa mi nakoniec do družiny nezmestila (občas len tak pre zábavu ale niektoré postavy obmieňam). Moja štandardná družina je:
Ja magus - Valerie - Amiri - Octavia - Ekundayo (najväčší dmg dealer) - a po x hodinách som urobil výmenu z Tristiana na Harrima, pretože ak som nepotreboval práve heal, Harrim bol u mňa lepší dmg dealer.
Tak, po roce a něco druhý pokus o dohrání. Tentokrát už jsem zkušenější a často dělám dílčí uložené pozice a nezasekávám se tolik správou panství. Takže je naděje, že mi nevyprší časový limit a dohraju to :D

Ale stará láska nerezaví, takže návrat k mým oblíbeným společníkům byl jasný. Harrim jako největší pesimista světa a Jaethal jako žena s ledově ostrým (ne)smyslem pro humor jasně vedou :)
@Charllize (03.10.2022 20:50): Mně vesměs vadila jen ta optimalizace ukládání (to šlo určitě optimalizovat mnohem lépe) a pak ty překombinované závislosti na "nejlepší" konec (ale to není přímo chyba, spíš designová chyba :)). Zbytek (hlavně "management" království šel určitě taky zlepšit - tohle je ale zrovna ta náročnější věc na čas a lidi, takže problém menšího studia).
@7c (03.10.2022 19:47): U her tohohle typu, tedy velká komplexních hra od menšího studia nejde očekávat ze bude někdy perfektní. Jen se modlit aby těch zavaznych chyb bylo co nejmíň.
Dvojka má taky dost chyb a pochybuji ze to někdy dojde do stavu ze to bude úplně bez nich ačkoliv na tom dělají 24/7. Ja se ani nedivím ukocirovat to megalomanstvi co do té dvojky vložili by asi nedokázal poradně nikdo. Teď když to hraju se divím jak dobře to vlastně funguje a těch chyb tam není mnohem víc :)
@Charllize (03.10.2022 19:30): První díl byl v tomhle směru solidní fail autorů v kombinaci se Steamem - bez limitu počtu uložených pozic a synchronizací se Steam Cloud se dosáhlo maximální kapacity poměrně brzy a člověk skončil v situaci, kdy synchronizace nebyla možná - mazání z Cloudu je "user friendly" asi jako depilace voskem.

Na opravy měli časy roky...
@7c (03.10.2022 19:26): Tak konzole verze je taky chybova pořad a nic.

Ja chápu ze nejsou mega studio a dělali dvojku ale těžko říct kde je chyba. Ja docela věřím ze kdyby k tomu prvnímu dílu měli přístup tak by ti opravili, pozdě ale přece. Ale takhle asi těžko už.
Ukázalo se ze Owlcat přišel o práva na první díl Pathfindera. Takže už nikdy nic neopravi nepřidaji. Práva má udajne čiste už jen vydavatel.

Ten korporatni bordel je k pláči ;)
@Jab (12.12.2021 22:14): Cyberpunk jsem nehrál, takže nemůžu posoudit :) Možná až bude zdarma na Epic... Není kam spěchat, rok 2022 je stejně vyhrazený na Elden Ring.