Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (20.08.2023 16:48): spoke too soon, samozřejmě abych ukončil jeden quest kterej mi jinak bude viset v questlogu navždy, tak musím reloadnout pozici asi tři hodiny zpět a pokecat s jednou random tieflingou na kterou jsem dávno zapomněl, která není zmíněná v questlogu ani na ní není questmarker a ani není přímo v nějaký hlavní lokaci kde bych na ní mohl narazit. OCD a blbej design je prevít :)
Je pravda, že ty souboje jsou přeci jen lépe dávkované jak v OS 2. Jako jo, je to celkově lepší hra. Zatím tedy.
@marwel (20.08.2023 15:59): ten jsem měl taky - zbavíš se ho, když s ním půjdeš do Waukeen's Rest do toho hořícího baráku.
Jinak co se bugů týče, tak ty dvě random řežby byly zatím asi nejotravnější, jinak nic zásadního...zatím. Na třetí akt jsem zvědav, i z hlediska performance..
@marwel (20.08.2023 15:59): Ten jsem měl taky. Po čase to zase zmizí. :D Na random řežby jsem nenarazil, ale v třetím aktu toho bylo méně či více rozbitého též dost. Cool PR move s tím posunutím releasu o měsíc dřív, ale je to znát. Na druhou stranu mnoho jiných her se posune o rok později a jsou ještě v mnohem horším stavu, těžko říct, či je záhodno si vůbec stěžovat. :)
Mám rád když se portnu do campu a z nějakýho důvodu tam do sebe všichni řežou. Reload.

Mám rád když se portnu z kampu zpět do Moonrise po poražení zla a z nějakého důvodu tam do sebe všichni řežou. Reload.
Pecháček z games CZ objevil Ameriku :)

jak si poradíte s čarodějem, který na každou vaši ránu reaguje smrtícím protiútokem schopným vyřadit slabší postavu jednou ranou? Nakonec jsem přišel na to, že nejlepší bude vůbec přímo neútočit a místo toho mu pod nohama vykouzlit ledovou plochu, po které komediálně uklouzne, zůstane ležet na zádech jak převrácený brouk a ve chvíli, kdy se nemůže bránit, do něj nasolím všechno, co mám. 

To že plno her před tím mělo kouzla typu grease a tak které dělají to samé už mu je jedno. Asi zřejmě mu jde o to uklouznuti a komediální přesah situace :)
@HolyMeatball (19.08.2023 22:18): ...a hned potom co jsem mu zlomil srdce mě v noci (long rest před vstupen do mind flayer colony, go figure) pozval ven strávit noc pod aurorou borealis xD chjo
Ale snad to bylo už jen přátelský a nebude to zase zkoušet
Btw koho mám vzít do tý mind flayer colony? Mám Shadowheart, Jaheiru a LeaZel, ale když tam je někde ten Duke tak bych asi měl vzít jeho otravnýho synka, co.
@Paul (19.08.2023 20:31): Jj, chtít aby to měli po CDPRovsku a aby to bylo prostě napsaný tak dobře, že člověk přesně ví, ve kterou chvíli rozhoduje, jestli razí čistě přátelství nebo něco víc, by bylo asi přehnaný, když už musel každý origin char být pansexuálně dostupný. Biowarské ikonky coby alternativa by byly super. Nemám pochyb, že i na to vznikne mod. :D
Ehm, asi by tady měli po Biowarsku dávat k některejm dialogovejm možnostem emotikony, protože teď jsem se musel rozejít s Galem aniž bych věděl že s ním chodím xD
Takovej wtf random tvl
Tak jsem dneska s čerstvou lvl6 partou nasekal ve 2 tazích lv8 zmetka v Adamantine Forge. Což mě celkem překvapilo, nemyslím, že jsem do teď potkal cokoliv lv6+. Každopádně teda asi konečně směr Act 2.

Jinak teda musím konstatovat, že někde kolem 30h už jsem si na všechen ten bullshit tak nějak zvyknul. Ale... po 30 hodinách, a neznamená to, že tam není, že >_>
Tak zatim super i když už při kreaci postavy sem musel otočit oči v sloup když sem viděl "nebinární" identitu.
Ale co mi nejvíc vadí je 4 členná parta, osobně bych byl radši kdyby bylo možný mít 6 lidí v partě jako tomu je v BG 1 a 2 souboje .
Dali jste tý drowce Oblodra svojí krev, a nechali jí kousnout Astarionem?  Přijde mi dost dodgy, ale ta odměna (1400 zlatejch, 7 rare lektvarů a elixír na permanent strength +2) mi přijde příliš dobrá nechat to bejt :)
@HolyMeatball (18.08.2023 13:41)Máme vypnout Steel Watch, aby bylo reálné sejmout Lorda Gortashe, ale gnóm, který to umí, umřel v souboji a jeho tělo je příliš zničené na mluvení s mrtvými. Prý se dá ještě získat bomba, která továrnu odpálí, ale k tomu je potřeba osvobodit NPC v druhém aktu, což už je pro nás uzavřeno. Nevypadá to ani, že by se ještě dalo s Gortashem nějak rozumně domluvit, je naštván, že jsme mu osvobodili gnómy z Iron Throne. No a pak je teda ještě možný frontální útok, ale to je sebevražda, možná tak na easy...
No my hrajeme BG3 v coopu v sestavě, ve které hrajeme DnD5e i v tabletop podobě, takže pro nás je hra splněným snem. Opravdu kdejaká kravina, která hráče napadne během běžného DnD hraní, se dá provést i ve hře a ještě se super výsledkem. Snad jedinkrát se stalo, že jsme v možnostech hry nenašli tu, kterou jsme hledali, a to když jsme zabili Astariona a chtěli oznámit jeho lovci, že je mrtvý. Což je divné protože se stejnou situací s Karlach hra počítala.

Město Baldurova Brána ještě předčilo naše očekávání a i když nás akt II dost bavil, tak poslední část hry nás vyloženě srazila do kolen. Nevím jestli máme takové štěstí nebo je město tak plné contentu, ale na každých stech metrech objevíme úplnou náhodou něco, co nás od hlavního questu zasekne na desítky minut a skvěle se u toho bavíme.

Teď se nám ale poprvé stala situace, kdy jsme to asi přeroleplayovali a budeme muset loadovat. K pokračování hlavního questu je potřeba alespoň jedno ze dvou NPC. Obě jsou mrtvé, jejich těla příliš zničená pro mluvení s mrtvými a jsme tak v soft locku. Věřím, že Larian do hry zakomponoval nějaké řešení, ale i podle internetových diskuzí ho zatím nikdo neobjevil...
@Jab (18.08.2023 10:27): Já nesouhlasil s tím, že dělali Baldur's Gate 3 (od toho tu jsou Pillarsy), ale vypadá to, že právě díky tomu se snažili víc, než kdyby dělali cokoliv jiného. Takže ať už to dopadlo jakkoliv, ať už ti to sedí sebemíň/sebevíc, tak kdyby to bylo cokoliv jiného, vypadla by z toho horší hra. Myslím, že by to vyšlo třeba o 2 roky dřív, nebo nedej bože dodělali ten Fallen Heroes, který asi fakt nebyl dobrý nápad.
Jj, já třeba až po 120 hodinách zjistil, že když prozkoumáš potenciálního protivníka předem, můžeš najít info o nějakém zranění, to následně v dialogu zmínit, a vyhnout se boji i tímto způsobem.

A modování chtějí jít co nejvíc napřed, takže možná vydají creation kit a Skyrim bude mít konečně solidní konkurenci v životnosti. :)
To jsem tak sel zpet na tu pavouci matku a normalne ji na ferovku bruteforcnul. Jsem silnejsi, jdes dolu. :) A pak jsem na youtube zkoukl tohle video (cele je to zajimave, ale muzete jen skipnout na ten goblin raid, cca 20. minuta, ten je nejzajimavejsi). Ja tu hru vazne nehraju spravne. :D Na tohle fakt nemam hlavu. :) Co se tyce moznosti je BG3 vazne top.
@SilentWolf (17.08.2023 18:34): Ale prd, je to fajn ženská a má Infernal engine na správným místě :D

Parťáci jsou skvěle udělaný. Při prvním setkání vidíš ten klasický fantasy archetyp, ale to je jen taková slupka.
@SilentWolf (17.08.2023 18:34): Hele... Lariani šli all in stran "zajímavosti" těch charakterů. A tak nějak dětinsky, kdy je každý super-uber xy. Jak ze seance dračáku osmiletých. Ona tak v posledku bude asi nejvíce mentálně normální postava. Takže pokud ti nesedí, jak mně, ta infantilní barevná vykřičenost Larianů ve všem, tak ona vlastně může být příjemná změna a dobrý kontrast ke všemu ostatnímu. Jasně, byla samozřejmě taky ve Válkách krve a blabla. Ale jinak je z té hry asi nejvíc normální.
@MickTheMage (17.08.2023 21:53): Inu, jsi na cestě ke kanonicky nejvíc OP schopnostem. :) Já při prvním průchodu nepozřel jediného červa, ale v kůži dark urge drowky (se kterou jsem chtěl zabít jen pár hodin, ale před chvilkou jsem s ní dokončil druhý akt, ups) je baštím jedna báseň a jo, politoval jsem, že jsem si s nimi neokořenil už první průchod.
Tak nejak som si aktivoval par cervov, ale ked tak vidim ako to rozoziera ten mozog, ci to je vlastne dobry napad :)
@Charllize (17.08.2023 18:35): jo tak. No sám jsem zvědav, protože s ní kalkuluji jako s potenciální romancí a mrzelo mě co se tu psalo.

Spíš mě těší Pecháčkova 10/10. I když jsem asi nic jiného nečekal. Podzim bude herní skoro jak za mlada.. :-D
@Charllize (17.08.2023 18:03): mě asi nepotěší. Tady lidi psali, jak jde poznat že byla přidaná na poslední chvíli a je trochu odfláknutá. Trochu mám tendenci věřit spíš těm lidem zde. Ač bych rád věřil Makalovi. :-D
@Say (17.08.2023 09:51): Já jsem upřímně ještě pořád trochu salty z toho, že Minthara teď působí jako takový tichý společník. Téměř skoro žádné reakce a dialogy z její strany. na to, že kvůli ní musí člověk kuchnout Halsina, Wylla a Karlach je to teda hodně nevýhodný obchod :D Upřímně doufám, že nějaký z větších patchů tohle doplní, zvlášť když datamineři objevili v herních souborech tunu dialogů, které původně měla mít (akorát je část z nich nedodělaná).
@Peach (17.08.2023 01:15): @HolyMeatball (17.08.2023 01:24): Díky, nechám to tedy na později. Jinak Larian včera revertnul poslední hotfix a savy udělané po něm jsou nyní nefunkční, takže jsem si teď hezky zopakoval hodinu co jsem se včera před spaním sral s prodáváním věcí a managementem inventáře a věcí equipu pro tým :)
@Ria Kon (16.08.2023 20:22): Jo, to je super, ten pocit, že to má nějaký dopad a na volbách záleží. A tím jak jsou i vedlejší postavy a jejich příběhy ve hře pořád dál a dál, tak je to super. I k nim si uděláš nějaký vztah a pozoruješ, jak se s těma událostma ve světě perou i ve třetím aktu. Tam jsem jen na začátku a už teď mi hra dává na výběr v docela zapeklitých otázkách. Je to fakt napínavý :)
@Paul (17.08.2023 01:01): Vskutku, po tomto už je to jen finální push a automatický přesun k titulárnímu městu, po kterémž bodě už nebude ani možné se warpnout ke kterémukoliv předešlému waypointu.  

Nedalo mi to a taky jsem zdokumentoval menší procházku s camera tweak modem, pro změnu v kombinaci s modem na WASD pohyb. Zachytil jsem mimo jiné báječnou hyperaktivní momentku s mraky.

Každopádně ještě schovat kurzor při otáčení mapy a je to značka ideál. Tedy až na některé interiéry, ve kterých i jeden metr dělá opravdu hodně.
Chápu správně že do shadowfellu bych asi ještě neměl chodit dokud nebudu mít hotový ty moonrise questy, včetně osvobození unesenejch lidí a tak? 

A chtěl jsem jít do Baldur's Gate a objevil jsem se ve vězení :(
Musím uznat že tohle je snad první izo-rpg kde mě opravdu baví hrát za stealth assassina, gobliní pevnost po prokecání všech čistím stylem Commandos.

I když i při tom je ten herní systém místy dost bizarně rozbitá - například postava která provede stealth kill je pak vždy automaticky odhalena když i skrytá vstoupí do zorného pole patrolujícího goblina, bez ohledu na to jestli daný goblin byl třeba půl kilometru od dané vraždy. Nonsens sám o sobě, ale ještě lepší je že když to zorné pole místo toho přeskočí, tak si jí nikdo nevšmne. Protože neviditelný Astarion je asi mnohem nápadnější než Astarion volně plachtící vzduchem :D
@HolyMeatball (16.08.2023 19:30): Já mám hlavně celou hru staženej zadek, aby mi na konci tragicky neumřel někdo z postav, které sem si oblíbila. A ta hra mi neustále nadhazuje naděje a zvraty a nejistoty, takže absolutně nemůžu říct, že bych to hned při prvním průchodu prohlédla. Ta nejistota je něco, co umí jen málo her a já to naprosto žeru.... asi sem masochista :D