Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@rikuhahl (01.04.2024 00:11): Z celého svého srdce se omlouvám, mistře. Doufám, že se má hanlivá slova nikoho nedotkla. A jsem opravdu moc rád, že to nebylo smazáno z důvodu ochrany oné velice diskutabilní firmy, to by pak totiž opravdu vypadalo jako cenzura jako za jisté doby, kdy vládla jistá politická ideologie. Takže nebude jistě vadit, když jsem ten odkaz hodím znova, že? :)
@pajmič (31.03.2024 23:25): Máš to psát normálně a věcně. Příspěvek v původním znění tu nemá co dělat. A ty komanče si taky můžeš nechat. Tady nejsi v hospodě, nebo v diskuzi na Novinkách. Díky ;)
Koukám, že na Steamu je k zahrání první mise k Stargate: Timekeepers (demo). Ale chtělo by to tedy ještě hodně dopilovat.
Prosím pěkně, to je nejakej morbidní džouk? Mimimi skončilo? Nečekal bych že by to jejich logo mělo někdy prognostikovat mou reakci. Kurva drát :(
Ok, mám to dohráno, pokud chce někdo znát opravdový obsah DLC...

Každá část DLC obsahuje jeden nový ostrov a jednu novou postavu.

Sice se hra tváří, že je v každém DLC 6 nových misí (což je), ale 3 mise se odehrávají na známých ostrovech z původní hry a 3 mise vždy na tom jednom novém ostrově. Řekl bych, že vzhledem k ostatním ostrovům mají zhruba střední velikost a sice je to zprvu sranda se na nich pohybovat, ale ta nucená repetitivnost to podle mě dost sráží (zase).
Příběh mě vůbec nezaujal (vkládal jsem naděje do příběhu Yuki, ale dopadlo to zklamáním. Aspoň se za ni dobře hraje, je dost OP). Je mi záhadou, proč ji vložili do tohoto settingu, nesedí tam. A taky je to dost divné, jak najednou mluví jenom anglicky, těžko se mi zvykalo. Druhá postava je trošku něco jako necromancer a podle situace umí být taky dost OP.
Nové achievementy k DLC nejsou. Vigor se dále střádá, ale není za co ho utratit, upgrady pro nové postavy totiž taky nejsou.
 

Mimo DLC přibyl pro každého free obsah, který přidává treasure hunt misi na každý ostrov z původní hry. Odehrál jsem jednu z nich a vykašlal jsem se na to, takže nevím, jestli je nakonec nějaká opravdová odměna. Kdyžtak dejte vědět.
Dost lituju, že jsem to koupil za plnou cenu, měl jsem počkat na nějakou slevu. Holt jsem měl ještě nějaká očekávání, ale po to tom fiasku s původní hrou mě mělo napadnout, že to takhle nějak dopadne.
Každopádně přeju ostatním, aby se u hry bavili.
@BUMTARATA (22.11.2023 15:12): Skvělé, těším se moc. Nevěřil jsem, že na nějakých DLC ještě pracují, ale stejně jako Mercury a Lennon i Mimimi umí zpívat po smrti :-) Zřejmě už je měli hotové předem. Zdejších 6 hodnotících je ale po čtvrt roce velmi smutná bilance.
Dvě DLCéčka, dva noví piráti, dva nový ostrovy, dvanáct nových misí!

Arrrr, cursed pirates! On December 6, the cursed crew and the world of Shadow Gambit are set to grow. Get ready, as we'll be unleashing not one, but two mighty DLC expansions for PC & consoles.

Each of the two DLCs features several hours of fresh content, including:
A brand-new character with unique supernatural powers joining your cursed crew
An uncharted magical island waiting to be explored
An epic story campaign across six new missions to experience

Good to know: Both DLCs integrate seamlessly into the main game. Notably, the new characters will also be at the player's disposal for almost any main game mission.

So brace yourselves, cursed pirates... for this will mark the very final release from us as Mimimi Games!
@BUMTARATA (05.10.2023 17:43): Diskuze u téhle hry přináší nejhorší a nejlepší zprávu letošního roku :) Konec Mimimi už jsem nějak rozdejchal a tohle je jak předčasný vánoční dárek, samozřejmě se to může pokazit, ale už jen to, že by se parta mohla vrátit k dalším misím je věc, na kterou se čeká 20 let. Hurá.
@veselykralicek (02.09.2023 22:12): tak třeba Kingdom Come dělalo 120 lidí nějakých 5-6 let, si to spočítej, to jenom na platech vyhodíš třeba 400 milionů korun, a pak jsou ceny za marketing, pronájem kanclů, hardware, software.

Na kickstarteru vybrali nějakých 30 mega, což tak tak stačilo k přesvědčení Bakaly, že má do vývoje dosypat těch dalších 370.
@marwel (01.09.2023 16:00): Jo, jak říkám, nevidíme do přesných čísel.

Na druhou stranu jsem asi strašně naivní a většina z Vás tady do toho vidí víc, ale upřímně nechápu, co na tom vývoji stojí ty strašný miliony. Chápu, že vývojáři mají hypotéky, nájmy a děti atd., ale kolikrát čtu, kolik se na Kickstarteru vybralo milionů (viz. Kingdom Come: Deliverance), protože to je aspoň suma, ke který se dostaneme a stejně to je málo a potřebují další a další desetimiliony.

To je jak s českým filmem. Pořád se mluví o tom, jak jsou ty filmy drahý, ale upřímně nevím, kde tolik peněz končí..
@veselykralicek (01.09.2023 15:36): Podle me je to takhle jedine reseni. Vydali to a cekali, jak si to povede. Kdyby to melo desetinovy uspech BG3, tak tohle vubec neresi a jedou dal. Prvni tydny jsou kriticke co se tyce financniho uspechu. Nektere hry sice maji "long tail", ale to je neco, co si mala studia nemohou dovolit - cekat. Tak to proste zavreli jakmile videli, ze se Shadow Gambit nejspis ani nezaplati (resp. nezaplatilo by se nebyt sponzorovane nejakym grantem a game fundem). Vyhazet vetsinu lidi zatimco core tymu pracuje na predprodukci noveho titulu doufaje, ze mezi tim nekde schrasti dalsi penize na vyvoj, to opravdu neni zdrave pracovni prostredi.
@Tainaru (31.08.2023 15:50): já to na jednu stranu chápu, na tu druhou mi to přijde strašně brzy. Vyjde jim skvělá hra, sbírá super hodnocení, tak to teďka rozpustíme. Kdyby to přišlo třeba za dva roky, tak člověk pokrčí rameny, řekne si, že to je škoda a život jde dál..
@Tainaru (31.08.2023 18:13): Tak ten odklon od realismu jsem u Shadow Gambit v podstatě čekal hned, vždyť to jsou v podstatě takoví "Piráti z Karibiku" :), ale nemůžu říct, že by mi na první pohled to téma ke stylu hratelnosti nesedělo... ovšem jak na mě bude působit, až si to zahraji, to jsem sám zvědav. Je pravda, že s tím Shadow Tactics měli asi nejsilnější téma, pro které jakoby byl tento žánr přímo stvořen. To zjednodušení mě však překvapilo... kór u v podstatě indie hry a nemainstreamového žánru je až zarážející, že se něčeho takového dopouštějí.

Jj, Desperados 2 či Helldorado mě taky třeba nikdy vůbec nelákalo, ale 3D zabilo už spoustu strategií a i zošklivilo spoustu isometrických RPG (stačí si porovnat takové Icewind Dale s Neverwinter Nights), nemluvě o horším ovládání s nutností natáčení kamery. Holt někdy ta snaha se za každou cenu hrnout za aktuálním technologickým trendem, nepadá vždy na úrodnou půdu.
@Isair (31.08.2023 16:34): Podle mě nastala stejná situace jako s původními Commandos a Desperados. Jakmile se změnilo schéma, a směřování her pokračovalo ve 3D, tak mě to přestalo bavit (Desperados 2 už jsem nedokázal hrát), ale myslím, že jak pro Pyro, tak pro Spellbound to byla potřebná změna.
Shadow Gambit má v sobě už taky řadu zjednodušení a přehnaný odklon od realismu, které ale možná řadu původních fanoušků stealth odradilo (aspoň co jsem četl podle nějakých reakcí), a ne, že bych se tomu divil.

Jinak bych byl taky pro, aby se Mimimi nerušilo. Stačí, kdyby si na nějakou dobu oddychli, pročistili si hlavu a pak zas hurá do toho s novými nápady, to už by přišlo samo. Samozřejmě nevím, jak jsou na tom s těmi financemi doopravdy, to je nejspíš kapitola sama pro sebe.
@Tainaru (31.08.2023 15:50): To jo, něco podobného se stalo vlastně s Legend of Grimrock, pro mě podobná rána :). Kde autoři jako důvod uvedli také jisté "vyhoření" a hlavně i nedostatek nápadů (že už pro druhý díl měli co dělat aby dali dokupy všechny ty puzzle co hra obsahovala), když tak nad tím přemýšlím, ani se jim nedivím, ta hra je všelijakých puzzlů plná a divím se, že v těch několika lidech vůbec vymysleli to co vymysleli.
Ale člověk po úspěších těchto dvou kousků holt čekal že se s tím roztrhne pytel a budou vydávat jeden dungeon za druhým na všechny způsoby, ale bohužel...

" další taková hra by pro ně bylo repete v jiném reskinu "  
Ale tak nemuseli to hned rozpouštět, přeci se nemusí neustále věnovat stejnému žánru, kdyby zabrousili dejme tomu na pole nějakých jiných strategií/stealth/whatever, zkušenosti mají, třeba by to byl rovněž úspěch. Navíc si vybudovali určité jméno, kdyby hráči uviděli "hele je to od Mimimi", dost z nich by to koupilo asi bez rozmýšlení. Ale holt už asi nebyla chuť a nechtěli riskovat.
@veselykralicek (31.08.2023 13:58): Určitě, ale vydat hru tohoto žánru vyžaduje velké zkušenosti a zapálení pro věc, takže bych se nebál dát šanci i dalším.
Podle mě se do další hry Mimimi už nechtělo pouštět, protože být v tomhle jednu a půl dekády každý den je prostě na hlavu, je to dokolečka to samé a další taková hra by pro ně bylo repete v jiném reskinu. Myslím, že to zařízli tak akorát a kdo ví, třeba je za čas chytne zase slina, až je přestane bavit rodinný život.
@Brasikona (29.08.2023 13:28): aha, tak Tvůj odkaz bohužel není funkční, píše mi to klasickou chybu Forbiden 403, ale z diskuze jsem pochopil, že studio se asi rozpouští.

Tak to je síla, že v podstatě hned po vydání. Tak ještěže vydali tu hru doladěnou, když už se dalších patchů zřejmě nedočkáme.

Ale je to škoda, a to jsem taky podpořil nákupem přímo z jejich stránek. A tou nejdražší edicí za těch 53 éček, abych opravdu co nejvíc podpořil vývojáře.
@Radecker (16.08.2023 19:46): Tak tato moje zpráva (resp. poslední věta) nezestárla dobře. Člověk si něco zamiluje, doufá, že to tu bude pořád a pak taková rána. Nedělám si iluze, že by ještě za mého života někdo udělal hru v tomto subžánru a takové kvalitě. O to více si budu hýčkat fantacktickou "trilogii", kterou nám Mimimi zanechali.

Nikdy jsem vlastně nechápal, jak se může vyplatit dělat hry, které si zahraje např. v Česku jen několik desítek lidí. Tak už tuším, že asi jen s velkým sebezapřením a ne do nekonečna. No nic, jdu dál hrát Shadow Gambit and crying about it.
1@Brasikona (29.08.2023 13:28): Som veľmi rád, že som ich podporil Day-1 kúpou, ale je mi smutno, že zatvárajú krám - fakt sa vypracovali na niekoho, kto so tomuto subžánru rozumie a čudujem sa, že mali tak malé predaje :/

Tak snáď väčšinu z nich poberie nejaké iné štúdio (Haemimont Games - ale oni sídlia až v Bulharsku), kde sa budú cítiť naplnení.
@BUMTARATA (29.08.2023 15:24): Taky jsem ale napsal, že mi z textu přijde, že zásadní byly osobní životy, což tam uvádí též. Takže prostě dost možná upřednostnili tuhle stránku před tou finanční. Což je v pořádku.

Já taky nepochybuju, že zvážili všechny možnosti. Proto jsem napsal, že tam ta možnost koupě nejspíš byla, jen ji zavrhli.
@Fritol (29.08.2023 14:49): Naposledy. Napsal jsi, že „nevěříš, že možnosti financování byly tak zásadní problém“ (třebaže právě tohle jako zásadní problém uvedli, proto jsem se tě ptal, jestli lžou) a že přece mohli jít za Embracerem, čímž právě z nich děláš blbce. Nepochybuju, že před zavřením zvážili všechny možnosti.
@BUMTARATA (29.08.2023 14:38): Já opravdu nechápu, co se mnou vůbec chceš řešit teď. :D Embracer v posledních letech vydal 3 hry z tohoto žánru, dvě od Mimimi, přičemž všechny hry pro ně byly úspěšné. Že nebyly úspěšné pro Mimimi je druhá věc, ale nahrává to právě k té koupi. Jagged Alliance 3 je nejúspěšnější hra pro Haemimont Games, pro studio, které funguje přes 25 let. A taky jim to platil Embracer.

A nerozumím, kde z nich dělám blbce. Naopak jsem napsal, že to je vlastně docela pozitivní zpráva v tom smyslu, že upřednostnili osobní životy před pracovním stresem nezávislého studia. Jen tam imo byla dost pravděpodobná možnost nebýt nezávislí, což nejspíš nechtěli. V pořádku, dobré pro ně.
@Fritol (29.08.2023 14:21): No, zpochybňoval jsi, že finance asi nebudou ten hlavní důvod, snažil jsem se tě upozornit na to, že právě finance jako ten de facto hlavní důvod jmenujou, protože work-life balance se přesně od toho odvíjí. Maj za to, že celej ten žánr je prodělečnej, žádná z těch her jim nevydělala tolik, aby zafinancovali tu další. Však už se skoro rozpadli po vydání Shadow Tactics. Takže žádný „úspěšný“ studio a jeden „neúspěšný“ projekt, ale jen tak tak přežívající studio a tři „neúspěšný“ projekty. Právě těmi posledními větami z nich děláš blbce. Vždyť je to tak jednoduchý, proč si jen neřekli o peníze?!
@BUMTARATA (29.08.2023 14:13): Já nikde ale neřekl, že lžou. Řekl jsem, že z toho textu to vypadá, že jim jde víc o osobní životy a to, že už se jim nechce pokračovat v tom stresu, než o finance jako takové. Podsouváš mi blbosti.

A neřekl jsem, že mají financovat prodělečný projekt, řekl jsem, že je mají koupit. Jako celé studio, ne hru. To studio je jediné "v oboru" v podstatě. Představuju si to imo docela realisticky. Fakt nevěřím, že by se jich jeden ze zmíněných vydavatelů neujal. Takováhle zavedená a úspěšná studia se nenechávají umřít kvůli jednomu neúspěšnému solo projektu, když majitel vyloženě nechce. Akorát by pak museli dělat Desperados 4, nikoliv to, co by chtěli oni no.

A ta tvá citace se týká jen Shadow Gambit, tedy jediného nezávislého projektu, co kdy měli. Nemuseli v té nezávislé dráze pokračovat, když to očividně nefungovalo.

Možná se pletu, možná se někomu nabídli a opravdu je nikdo koupit nechtěl, ale přijde mi to prostě nepravděpodobné. To je asi jedno ale, stejně se to nedozvíme.
@Fritol (29.08.2023 14:05): Tak výslovně to tam píšou, ale okay.

We also have to acknowledge that our future production costs are growing faster than potential revenues of our genre.

Nevim, jak si představuješ, že to funguje. Že přijdeš za Embracerem a řekneš jim, že máš prodělečnej projekt, jestli by ho nezafinancovali? Však už zafinancovali jiný! Přijde mi, že z nich děláš blbce. A samozřejmě, že tvůrčí svoboda taky hraje roli, ještě aby nehrála! Sice zavíraj krám, ale furt maj důvod lhát! Nevim, no.
@BUMTARATA (29.08.2023 14:01): Jasně, ale jak říkám, kdyby fakt chtěli mít finanční nezávislost, tak není problém zaklepat na dveře Embraceru nebo Naconu a do pár minut si podají ruce. Embracer si platil thirdparty studio aby jim udělali Jagged Alliance, stejně tak si platili je aby jim udělali Desperados a byl to úspěch. Není důvod nemít interní studio co se jim o tenhle žánr do budoucna postará. Nacon to samé.

Tady bych to viděl spíš na strach z tlaku na tvůrčí svobodu, proto chtěli být nezávislí a raději zavřeli, než aby si nechali diktovat budoucí projekty. Tak či tak prostě nevěřím, že možnosti financování byly tak zásadní problém, viz první odstavec. Oba vydavatelé už koupili a dále kupují menší a zbytečnější studia než Mimimi.
@marwel (29.08.2023 13:55): @Fritol (29.08.2023 13:57): Vždyť to jsou spojený nádoby. Osobní životy jdou do kopru, protože nemaj dostatek financí na klidnej vývoj.

The increased financial pressure and level of risk became unsustainable. Additionally, whenever our games got close to release and were finally fun to play, a new fight for funding of the following projects started, making this a continuous cycle.
Z toho textu mi spíš přijde, že zásadní roli tam hrály osobní životy, nikoliv problémy s financováním, ať už se Shadow Gambit prodávalo jakkoliv. Silně pochybuju, že by o ně Embracer nebo Nacon neměli zájem, kdyby chtěli pokračovat a neřešit finance. V tomhle ohledu mi přijde alespoň pozitivní, že to bylo čistě jejich osobní rozhodnutí a nedonutila je k tomu prázdná kapsa. Takže mi to ve výsledku přijde jako poměrně pozitivní zpráva v jistém smyslu.

@rikuhahl (29.08.2023 13:40): Haemimont Games?
@BUMTARATA (29.08.2023 13:50): Tak souvisi, ale kdyby se toho prodalo treba 100k behem prvnich par dni, tak bych si vsadil, ze tohle ted necteme no. Penize jsou samo duvodem znacneho procenta psychickych problemu lidi po celem svete.
@marwel (29.08.2023 13:47): Tak to s tím souvisí, ne? Málo peněz, šibeniční deadliny. Asi jim to už nestojí za ty nervy zase někam běžet s prosíkem.

Kurva! To je tak smutný, přitom tak vymazlený hry!
@Brasikona (29.08.2023 13:28): Shit. No, dalo se to cekat, ty prodeje asi nebyly zazracne. Nejen, ze je to vylozene niche produkt, jeste to vyslo "ve stinu" Baldur's Gate 3 (pocitam, ze to vydat proste museli, odklad treba na Listopad nebo dokonce na pristi rok neprichazel v uvahu). Jen to zas a znovu ukazuje, ze vydat skvelou hru proste nestaci, musis tu hru proste nejak protlacit ke vsem tem dutohlavum (vetsina populace). Ale radeji je vezmu za slovo a budu povazovat obavu o psychicke zdravi a prevenci vyhoreni jako duvod rozpadu. Zni to o neco lepe.
@Brasikona (29.08.2023 13:28): Neee, to je snad nejhorší letošní herní zpráva. Sakra, když už někdo mistrovsky oprášil můj nejmilejší herní subžánr, tak to zabalí. Achjo, snad se nebude zase 15 let čekat na nějaký pokračovatele :(
Ok, asi k tomu nebudu psát komentář, tak jen zatím stručně.
Po Desperados 3 a Shadow Tactics, z nichž jsem nadšený, je pro mě tohle trochu studená sprcha. Asi je to mnou, ale zvolený námět s nemrtvými mě moc nebaví, navíc všude samé lebky, duše, soul energy a inkvizice plné nějakých rituálů, prostě docela nuda. Moc k tomu nepřidávají ani nepříliš zajímavé postavy, které mi jsou z větší části ukradené (když si vzpomenu třeba na Mugena nebo Takumu, tak je to propastný rozdíl). Je dobře, že se to snaží být i vtipné, ale kolikrát se to spíš ubírá směrem nějaké cáklé grotesky.
Z postav se mi designem a dabingem líbily nejvíc Toya a John Hughes se sirem Reginaldem, pro jejichž přízvuk mám slabost. Gameplayem mě hra bavila, schopnosti a skilly jsou fajn, cením i možnost upgradu skillů a postupné odkrývání individuálních příběhů postav.
Lokace se mi líbily více v předešlých hrách - a možná je to jen můj pocit, ale zdá se mi, že mě hra nějak moc nutila do častějšího opakování prošlých lokací. Myslím, že jeden, dva další ostrovy navíc by hru více oživily.
Asi chápu, že pro tvůrce je atraktivnější zvolit do hry nějaké fantasy prvky (protože co taky pořád vymýšlet za schopnosti), ale přesto doufám, že další hry se vrátí do nějakého realističtějšího prostředí.
Hru jsem dohrál cca za 60 hodin se 100% achievementy na Steamu a něco přes 85% progressu ve hře.

PS. Sakana je japonský výraz pro rybu :)
@BUMTARATA (17.08.2023 21:44): Já se u některých misí bavila tím, že jsem prostě vyvraždila a vyklidila celý ostrov, i když to nebylo potřeba... Na tu předposlední obtížnost (teď si nemůžu vzpomenout na název) to byl opravdu masakr, ale zároveň to byla sranda. Tu mapku mám na jednom ze záznamů, vypadala po třech hodinách hodně zajímavě :D
@BUMTARATA (17.08.2023 18:12): Jj, koupeno tam. Byl jsem tak rozhodnut rovnou jak tu moznost zminili, podporujete tim primo tvurce a jeste je to levnejsi. Koupil jsem tu supporter verzi i kdyz me ty bonusy az tolik nezajimaji. Proste support no. :) Tesim se, zitra to rozehraji. Uz stejne potrebuji pauzu od BG3,
[neexistující příspěvek]: no jo :) Teď jsem jí dokoukal, vypadá to fakt pěkně.
@BUMTARATA (16.08.2023 18:51): Jo, to sedí. Dohrání hry mi trvalo necelých 40 hodin, ale ještě mi tam zůstalo pár vedlejšáků, které dojíždím, a pak ty výzvy... A VÝZVA to opravdu kolikrát je.

Těší mě, že ta hra dostává vysoké známky, podle mě si to opravdu zaslouží.
Taky hned zítra kupuji. Setting mě při prvním odhalení hry otrávil, ale postupně jsem se začal těšit a od odehrání dema jsem 100% na palubě :) Vypadá to skvělě, hraje se to skvěle, postavy velmi sympatické a hlavní hrdinka si mě po pár minutách získala. Vypadá to, že od fantastických Desperados to je zase krok dopředu. Doufám, že Mimimi nikdy nepřestane vydávat tento typ her!
@BUMTARATA (16.08.2023 18:51): To vypadá na dalšího perfektního zástupce žánru od nezávislého studia, který snad bude i velmi customer-friendly. Minimálně nižší cenovka tomu nahrává. Tak snad nejsou recenze mimo. Po BG3 další zásah. Přeju jim úspěch, mně se to rozhodně moc líbí, ač tenhle žánr nevyhledávám, ale tematikou se mi trefují do vkusu.

Chudáci AAA vydavatelé, pekelné období. :D
GAMES.CZ 10/10

Nakonec stojí za zmínku jak perfektní technická stránka (nevšiml jsem si jediného bugu), tak všemožné statistiky, odznáčky a výzvy, díky kterým vám může Shadow Gambit vydržet klidně desítky hodin.

V podstatě dokonalý zástupce svého subžánru a jeho současný král. Sebejistý, špičkově navržený, nádherný a bez hluchých míst. A navíc ještě dokáže skrze chytře implementované prvky jiných žánrů posouvat ten svůj o kus dál.
@Brasikona (16.08.2023 18:31): Jasný, těhle her je obecně málo, takže i kdyby mě to nebavilo, tak to dohraju :) Přeci jen je to ten můj nejoblíbenější podžánr už od Commandos: Behind Enemy Lines ;) Ale jde spíš o to, jestli to bude lepší, stejný, nebo maličko slabší než jejich předchozí hry. Určitě ale pod 80% nepůjdu, to by tam musel bejt bug každou minutu :D Každopádně díky za pozitivní preview ;)
@rikuhahl (16.08.2023 17:03): Při oznámení mě to trochu zamrzelo a dovedu si i představit, že to nesedne každému (třeba i s příběhem), ale společně s tou stylizací a možnostmi zkusit jiné i trochu méně realistické schopnosti mě to nakonec nadchlo. Ale i kdyby nesedlo, pořád je to výborná strategie :D
Jak je možný, že mi tohle uniklo? Super. Chhtěl jsem se vrhnout na BG3, to však ted bude must počkat. :)
Pokud vás bavilo Shadow Tactics a Desperados 3, rozhodně jděte i do Shadow Gambit. Dlouho jsem o tom přemýšlela a vlastně mám pocit, když se mi to po dohrání rozleželo, že mi Gambit sedlo snad ještě víc než Desperados, ale to bude mít každý určitě jinak. Já se každopádně bavila opravdu náramně.