@AlieN (18.09.2023 15:21): Takhle můžeš ukrást všechno co není přibitý. Má obchodník vystavenou nějakou pěknou zbraň na stole? Stačí trpělivě šťouchat :D
Diskuze
@LIUWIL (18.09.2023 16:19): New Vegas dopadl skvěle ale já ho hrát nedokážu kvůli grafice, zvukům a akční složce. Je to prostě utrpení hrát.
Je fajn ze ve Starfieldu právě tohle funguje velmi dobře. Je to tedy dobrý základ pro modery, DLC, Starfield2 apod.. asi ani nemám u Starfieldu problém s enginem což je podle mě malý zázrak, ale jak už jsem psal .. já si moc nedokážu představit vrátit se zpět k fantasy a máchání mečem a jsem zvědav jak to s tím TES6 nakonec bude.
Je fajn ze ve Starfieldu právě tohle funguje velmi dobře. Je to tedy dobrý základ pro modery, DLC, Starfield2 apod.. asi ani nemám u Starfieldu problém s enginem což je podle mě malý zázrak, ale jak už jsem psal .. já si moc nedokážu představit vrátit se zpět k fantasy a máchání mečem a jsem zvědav jak to s tím TES6 nakonec bude.
@LIUWIL (18.09.2023 16:19): Pravé tyhle věci se pak stávají legendární a Bethesda hry takových věci mají tuny. Díky té jejich prostosti a podivnosti u různých věci.
Parťačka Lydie ze Skyrimu by mohla vyprávět, ta už kvůli své zábavné tuposti má desítky vlastních pořadů na yt :)
https://m.youtube.com/watch?v=tXL3h8NOEg4&pp=ygUMU2t5cmltIGx5ZGll
Parťačka Lydie ze Skyrimu by mohla vyprávět, ta už kvůli své zábavné tuposti má desítky vlastních pořadů na yt :)
https://m.youtube.com/watch?v=tXL3h8NOEg4&pp=ygUMU2t5cmltIGx5ZGll
@SilentWolf (18.09.2023 15:35): Outsourcing je upřímně dost běžný a jak tam někdo podotýka, většina těch studií jsou ze západu. Myslím, že někteří budou mít nějakou specializaci (což by tak nějak sedělo s tím zvukem). A na to jak rozsáhlé hry dělají, Bethesda není žádný gigant co do poštu zaměstnanců. Nicméně asi si všichni pamatujeme jak to dopadlo když outsorcovali rovnou celou hru (New Vegas).
Ten zvuk mi přišel vhod. Opravdu se povedl a zrovna porovnávám sluchátka.
https://www.reddit.com/r/Starfield/comme ... g_ive_seen_yet_20xp/
Toto je vrchol komedie :D
Ten zvuk mi přišel vhod. Opravdu se povedl a zrovna porovnávám sluchátka.
https://www.reddit.com/r/Starfield/comme ... g_ive_seen_yet_20xp/
Toto je vrchol komedie :D
@LIUWIL (18.09.2023 15:27): Andreja tě zahrnuje penězi a připomíná, ať radši lootuješ, že to probereš později. :D
@LIUWIL (18.09.2023 15:07): Starfield credits and outsourcing. The game made by 27 different third party studios.
Země třetího světa zachraňují situaci, zatímco v Bethesdě popíjejí Starbucks a berou plat a žijí v představě že vrchol RPG je vybrat si zda nepřítele vezmu po hlavě sekerou, nebo ho odpálím granátem.
Vtipné je, že mi přijde zvuk obzvlášť dobrý.. na Bethesdu, pak se dozvím, že ho outsourcovali. :D
Ale ne, fakt nad tím přemýšleli, nejde do nich furt jen kopat :D. Někdy jsem z toho vyloženě nadšený.
@LIUWIL (18.09.2023 15:07): Starfield credits and outsourcing. The game made by 27 different third party studios.
Země třetího světa zachraňují situaci, zatímco v Bethesdě popíjejí Starbucks a berou plat a žijí v představě že vrchol RPG je vybrat si zda nepřítele vezmu po hlavě sekerou, nebo ho odpálím granátem.
Vtipné je, že mi přijde zvuk obzvlášť dobrý.. na Bethesdu, pak se dozvím, že ho outsourcovali. :D
Ale ne, fakt nad tím přemýšleli, nejde do nich furt jen kopat :D. Někdy jsem z toho vyloženě nadšený.
@AlieN (18.09.2023 15:21): Z těch co jsem měl zatím u sebe, tak na sbírání lootu reagovali všichni. Nicméně ona jediná poučuje ať nesbírám kraviny :D
@Charllize (18.09.2023 15:26): Jo, tohle úplně přesně sedí. Jsou tam věci u kterých vidíš, že nad nima někdo hodně přemýšlel. A pak jsou tam věci u kterých mi přijde, že to tam někdo dal jen jako placeholder. A Starfield je audiovizuálně tak naleštěný, že takovýto vyloženě nekvalitní obsah hodně vyčnívá.
@Charllize (18.09.2023 15:26): Jo, tohle úplně přesně sedí. Jsou tam věci u kterých vidíš, že nad nima někdo hodně přemýšlel. A pak jsou tam věci u kterých mi přijde, že to tam někdo dal jen jako placeholder. A Starfield je audiovizuálně tak naleštěný, že takovýto vyloženě nekvalitní obsah hodně vyčnívá.
@LIUWIL (18.09.2023 15:07): Když budeš trpělivý dá se toho dohledat plno jak to dělají.
Kupříkladu třeba Skyrim byl dva měsíce před vydáním toho 11.11.11 v tak rozbordeleným stavu ze nikdo nevěděl jak to mají dát dokupy. Což značí že to skutečně dělají nějaký nezávislý buňky vývojářů v Bethesdě který proste něco měli na starost. Pak bylo řečeno že Howard to pak osobně dal dokupy na vydání a ze bez něj by to nikdy dohromady nedali. Četl jsem to v rozhovoru s nějakým bývalým BGS člověkem před par lety. Takže může být ze tam pak jsou nekonzistence :)
Kupříkladu třeba Skyrim byl dva měsíce před vydáním toho 11.11.11 v tak rozbordeleným stavu ze nikdo nevěděl jak to mají dát dokupy. Což značí že to skutečně dělají nějaký nezávislý buňky vývojářů v Bethesdě který proste něco měli na starost. Pak bylo řečeno že Howard to pak osobně dal dokupy na vydání a ze bez něj by to nikdy dohromady nedali. Četl jsem to v rozhovoru s nějakým bývalým BGS člověkem před par lety. Takže může být ze tam pak jsou nekonzistence :)
@LIUWIL (18.09.2023 15:07): Tu ženskou jednou zastřelím za to jak neustále komentuje že sbírám loot. Jestli v Bethesdě opravdu dělají vývoj nezávislé týmy, tak nepochybně proto aby mohly závodit v tom kdo udělá nějakou featuru stupidně otravnější.
@SilentWolf (18.09.2023 07:22): Už jsem zjistil proč tam tu vymazlenou fyziku mají. No přece aby mohli udělat nový originální způsob kradení, jak ve Skyrimu to bylo pomocí kýblů na hlavách :D
@SilentWolf (18.09.2023 07:22): Už jsem zjistil proč tam tu vymazlenou fyziku mají. No přece aby mohli udělat nový originální způsob kradení, jak ve Skyrimu to bylo pomocí kýblů na hlavách :D
Mě by fakt hodně zajímal nějaký brutálně upřímný BTS dokument o tom jak ten vývoj v Bethesdě probíhá. Někdy mi přijde, že tam účinkují úplně jiné týmy a kontrola kvality mezi nimi prostě neexistuje.
Třeba s tou nevímjaksejmenuje co se ke mě přidala hned na začátku. V jednom místě jsem seskočil z nějaké šachty a nevšiml si, že je to vysoko. Dopadl jsem na zem a zvrtl si kotník. Ona stojí nade mnou a říká "That looks painful. I'm not doing that." Otočí se a obejde asi 20 metrů aby to mohla normálně sejít. Přišlo mi to upřímně vtipné a kdyby takhle AI reagovala všude, byl by to nářez.
No a pak jsem zkoušel kraftit upgrady na zbraň a když se mi to konečně povedlo, tak spustí zcela neironicky "Oh. Such weapon modification." WTF, kdo s tímto přišel? Kdo to schválil?
Třeba s tou nevímjaksejmenuje co se ke mě přidala hned na začátku. V jednom místě jsem seskočil z nějaké šachty a nevšiml si, že je to vysoko. Dopadl jsem na zem a zvrtl si kotník. Ona stojí nade mnou a říká "That looks painful. I'm not doing that." Otočí se a obejde asi 20 metrů aby to mohla normálně sejít. Přišlo mi to upřímně vtipné a kdyby takhle AI reagovala všude, byl by to nářez.
No a pak jsem zkoušel kraftit upgrady na zbraň a když se mi to konečně povedlo, tak spustí zcela neironicky "Oh. Such weapon modification." WTF, kdo s tímto přišel? Kdo to schválil?
@Widl (18.09.2023 08:50): No atmosféru to mělo, i pak ta (spoiler z questu v klinice) past v té těžební stanici. Což hráč jakože čekal, ale přišlo mi, že tam nešlo nic moc dělat mimo "jdi a střílej roboty". Možná šlo, jen jsem levý, ale myslím, že jsem tak maximálně zvládl aktivovat jednoho bojového roboty (opět, bez libovolného skillu, jakoby tam měl být skill počítače ale zpomněli na něj). Pak se člověk probojuje až na konec, načež protivník řekne "tak mě konečně zabij" a ty řekneš "ale já nechci", tak ženská řekne "ok", dá mi věc co potřebuji, lehne do postele a usne.
@SilentWolf (18.09.2023 07:22): Mě ta jejich zkratkovitost fakt mrzí. Ten úkol s klinikou je v jádru zase s dobrou osnovou. Jen tomu chybí šířka, animačky, atd. Mohla z toho být prima detektivka. Takhle se tím proklikáš za 5 minut. Ale loď co dostaneš na konci od rangerů za to stojí :)
@AlieN (17.09.2023 23:01): Ano, jde to hned ukrást zpět, hodí to vše do bedny kousek vedle tebe :D
@AlieN (17.09.2023 23:01): Ano, jde to hned ukrást zpět, hodí to vše do bedny kousek vedle tebe :D
@SilentWolf (18.09.2023 07:22): ok, též si postěžuji:). Včera jsem si řekl, že už jsem před koncem hlavního příběhu, a že to ještě nechci dohrát, a tak jsem jednak zkusil chvíli prozkoumávat čtverec kolem Altantis (bylo to celkem fajn), a pak si říkám udělám nějaké vedlejší questy/aktivity. Třeba to bude něco zajímavého. První byl na řadě jeden companion no a jak jsem dlouho ignoroval jeho I want to talk to you when you have a minute, tak jsem nejdřív musel proklikat těch pět seznamovacích rozhovorů a pak mi dal quest, který dokud nedokončím tak ho nemůžu vyměnit:))). To by samo o sobě ještě šlo, jenže žádný quest co mám v active neodpovídá názvu questu, který on chce splint, takže vlastně nevím, který je ten jeho:)))). Asi s tím šikulou budu muset cestovat déle.
@AlieN (17.09.2023 23:18): no vždyť. Mají engine kde jde s každým itemem pohybovat. Musejí kvůli tomu být loadingy všude ale herně to nijak nevyužívají, je to čistě jen pro ten The Sims aspek, co kdyby si někdo chtěl dát třeba těžítko na stůl ve vlastním bejváku. Nebo dovézt veškerý sýr světa na měsíc. :-D
Hlavně že tam je třeba jídlo.. 5h sbírám různé potraviny abych je pak všechny snědl.. 50kg jídla.. a dalo mi to třeba 40% HP. Protože je tak absurdně zbytečné a skoro nic nepřidá.
Včera jsem měl taky zvláštní úkoly. Nejprve bez využití jakéhokoliv skillu jsem 3x zmáčknul E abych opravil něčí loď. Využití skillů nulové, protože je to úkol a Bethesda nemá koule udělat něco tak, aby hráč občas selhal. Je jedno jakou postavu hraju. Kdyz je zničená loď stačí na třech mistech zmácknout tlačítko. Pak jsem letěl na kliniku uprostřed vesmíru protože to musí být ta jediná správná, kde je náš cíl aniž bychom věděli něco víc nez že dotyčná šla někam na operaci. Ve VIP sekci to bylo trochu výbušné, nějaká ta mrtvola apod.. při návratu do normální sekce na to absolutně nikdo nereagoval. Včera byl ten zážitek s hrou docela špatný no.
Hlavně že tam je třeba jídlo.. 5h sbírám různé potraviny abych je pak všechny snědl.. 50kg jídla.. a dalo mi to třeba 40% HP. Protože je tak absurdně zbytečné a skoro nic nepřidá.
Včera jsem měl taky zvláštní úkoly. Nejprve bez využití jakéhokoliv skillu jsem 3x zmáčknul E abych opravil něčí loď. Využití skillů nulové, protože je to úkol a Bethesda nemá koule udělat něco tak, aby hráč občas selhal. Je jedno jakou postavu hraju. Kdyz je zničená loď stačí na třech mistech zmácknout tlačítko. Pak jsem letěl na kliniku uprostřed vesmíru protože to musí být ta jediná správná, kde je náš cíl aniž bychom věděli něco víc nez že dotyčná šla někam na operaci. Ve VIP sekci to bylo trochu výbušné, nějaká ta mrtvola apod.. při návratu do normální sekce na to absolutně nikdo nereagoval. Včera byl ten zážitek s hrou docela špatný no.
@LIUWIL (17.09.2023 20:17): Zajímavá prkotina. Ale další ukázka že Starfield má překvapivě velmi dobré zpracování fyziky, jak je vidět i tady.
... akorát toho hra vůbec nevyužívá, což je dost zvláštní, dovedu si představit hodně cool momentů jako zničitelné kusy prostředí při přestřelkách, v rámci questu se probořit skrz stěnu v jeskyních která se rozpadne na tisíc kousků, a podobně. Ehm, další prostor pro moddery.
... akorát toho hra vůbec nevyužívá, což je dost zvláštní, dovedu si představit hodně cool momentů jako zničitelné kusy prostředí při přestřelkách, v rámci questu se probořit skrz stěnu v jeskyních která se rozpadne na tisíc kousků, a podobně. Ehm, další prostor pro moddery.
@SilentWolf (17.09.2023 20:55): Není to tím že se bere nejdřív z největšího stacku který máš, tzn kdybys měl 21 kradených, tak se bere z nich?
@marwel (17.09.2023 22:19): Jo, klasická Bethesda. Prodávat kradené věci jde v Trade Authority obchodech, což ti hned otevřeně oznámí (wow, such realism). Taky když tě zatkne policie, tak ti je všechny zabaví - ale prý je jde na policejní stanici zase ukrást zpátky.
@marwel (17.09.2023 22:19): Jo, klasická Bethesda. Prodávat kradené věci jde v Trade Authority obchodech, což ti hned otevřeně oznámí (wow, such realism). Taky když tě zatkne policie, tak ti je všechny zabaví - ale prý je jde na policejní stanici zase ukrást zpátky.
@SilentWolf (17.09.2023 20:55): Hlavne proc do rite stale Bethesda trva na tom, ze ukradene veci jsou nejak jine nez ty neukradene. Predpokladam, ze je tam stale ten nesmysl s tim, ze ukradene veci lze prodavat jen specialnim obchodnikum, protoze vsichni poznaji na prvni pohled, ze je to ukradene a nechteji s tim mit nic spolecneho.
Ukradené věci spotřebujete vždy jako poslední. Tzn. pokud máte 20 stimpacků a jeden ukradnete, máte v inventáři dva rozdílné předměty. 20 klasických, a jeden ukradený, červený. Ať už kliknete na libovolný z nich, klesá vám zásoba těch 20. Ten ukradený jde prostě až jako poslední.
Kdo to proboha vymyslel?
Kdo to proboha vymyslel?
Ještě taková perla. NPC můžete tahat za vlasy :D
Tak jak lze zvednout nějaký předmět a hýbat s ním, tak z nějakého důvodu to funguje i na vlasy.
@SilentWolf (17.09.2023 20:03): Mě přijdou hodně absurdní i ty věci co začnou NPC jen tak sami od sebe vykládat když jdou kolem tebe. Jeden sekuriťák v Atlantis tam měl snad dva odstavce o tom kolik je v systému pirátů.
Tak jak lze zvednout nějaký předmět a hýbat s ním, tak z nějakého důvodu to funguje i na vlasy.
@SilentWolf (17.09.2023 20:03): Mě přijdou hodně absurdní i ty věci co začnou NPC jen tak sami od sebe vykládat když jdou kolem tebe. Jeden sekuriťák v Atlantis tam měl snad dva odstavce o tom kolik je v systému pirátů.
A: XY zmiňovala, že klientka musela jít na nějaký zdravotnický zákrok, je to něco dlouhodobého, napadá vás, kde by to mohlo být?
B: Jasně, uprostřed vesmíru je klinika, která se zabývá těmito dlouhodobými zákroky. Bude to určitě tam.
To je prostě tak absurdně vtipné.. :D
Díky Neonu btw o to víc doceňuji co zvládli s Cyberpunkem.
B: Jasně, uprostřed vesmíru je klinika, která se zabývá těmito dlouhodobými zákroky. Bude to určitě tam.
To je prostě tak absurdně vtipné.. :D
Díky Neonu btw o to víc doceňuji co zvládli s Cyberpunkem.
Hraju už 12 hodin a teprve teď jsem si všiml, že některé dialogy mají víc než tři řádky :D
Jinak našel jsem takové super akvárko s mini medúzami, chtěl jsem si ho vystavit na lodi a zjistil jsem že sbíratelné předměty nelze zvednou a někam položit :(
Jinak našel jsem takové super akvárko s mini medúzami, chtěl jsem si ho vystavit na lodi a zjistil jsem že sbíratelné předměty nelze zvednou a někam položit :(
Jinak na divokou zvěř pořád platí finta "když nemůžeš utéct, stoupni si na kámen."
A z nějakého důvodu si nejde udělat waypointy abyste nemuseli furt hledě do mapy která se strašně pomalu otvírá.
A z nějakého důvodu si nejde udělat waypointy abyste nemuseli furt hledě do mapy která se strašně pomalu otvírá.
@Widl (16.09.2023 16:38): mě teď třeba taky baví řešit tu terromorphí krizi.. zatím jsem na začátku a už ta otázka co dělal v tak nové lidské osadě mě zajímá. A to je to vedlejší Q. I když pravda, guildovní Q vždy patřily mezi to nejlepší z her.
@AlieN (16.09.2023 16:17): Přitom ty osnovy questů jsou občas fakt dobrý. Celý quest se získáním artefaktu spolu s tím CEO společníkem byl dobře vymyšlený. Rozpracovat trošku charaktery, udělat pár animaček a je z toho super napínavý quest až do konce. Je to škoda.
Výhodou toho že jsou ty questy a dialogy tak lobotomické je, že se pak stírá rozdíl mezi "s velkou péčí" Bethesdou vytvořeným obsahem, a generickými věcmi které v tom světě na hráče vyskakují - přispívá to imerzi.
No a pak přijde zas nějaká nedomyšlená hovadina a imerze je pryč, jako když třeba na planetě přistane loď, já zabiju všechny na palubě, vystoupím, a loď se zvesela vznese a odletí pryč. Asi kvalitní autopilot.
No a pak přijde zas nějaká nedomyšlená hovadina a imerze je pryč, jako když třeba na planetě přistane loď, já zabiju všechny na palubě, vystoupím, a loď se zvesela vznese a odletí pryč. Asi kvalitní autopilot.
Ty jo, tak jak jsem myslel, když ten pohyb po galaxii není volný, že oproti třeba NMS bude aspoň přímočařejší a pohodlnější, tak prd. I když pominu nepřehledné a krkolomné UI, tak co akce to nepřeskočitelná cutscéna nebo animace. Ve výsledku mi ani nepřijde, že bych se po vesmíru pohyboval rychleji.
@Widl (16.09.2023 14:07): Našel jsem nějakou pistoli co se mi líbí, ale většina obchodníků na ni má jen pár kousků munice a na mrtvolách jsem ji ještě neviděl.
@Widl (16.09.2023 14:07): Našel jsem nějakou pistoli co se mi líbí, ale většina obchodníků na ni má jen pár kousků munice a na mrtvolách jsem ji ještě neviděl.
@LIUWIL (16.09.2023 10:50): Ekonomiku munice jsem teda u sebe nějak nezaznamenal. Používám dvě zbraně, laserovou pušku a brokovnici. Munici není problém nasbírat jen z enemáků, popřípadě to má každý obchodník, momentálně mám asi 260 patron v zásobě :D
@LIUWIL (16.09.2023 10:50): jojo, často měním kousky. Plus různé typy gravitace suprovně ovlivňují potyčky. V hodně nízké gravitaci můžeš nepříteli poslat přes celou místnost minu, jindy jsem zase hodil granát na nepřítele o patro pod sebe a ten jak se odrazil tak mi přiletěl zpátky před xicht. It just works. :D neironicky.
@SilentWolf (16.09.2023 10:43): Z hlediska bojů jim musím nechat jednu věc - velice se mi líbí celková "ekonomika" munice. Tedy alespoň to, že se pořád nebojí do hry nacpat větší škálu různých typů munice a výběr vhodné zbraně tak nejsou jenom její samotné staty, ale i jestli do ní jsi vůbec schopný sehnat dost munice. A jasné, můžeš ji křečkovat a nahromadit třeskuté množství, ale musíš se aspoň nějak snažit. Nestačí přijít do obchodu kde mají úplně všechny druhy munice v hojném počtu. Přál bych si, aby se touto cestou vydalo víc her, například Cyberpunk. A upřímně bych něco takového chtěl i v Borderlands.
@LIUWIL (16.09.2023 10:31): Jo já to nemyslím jako kritiku. Jsou hry které ti za odměnu dají nějaký ten pocit, že jsi něco dokázal, hutnou atmosféru, nebo prostě story na které nezapomeneš. To si odneseš. Stále mám vzpomínky třeba na Returnal a to je to tupá střílečka - jeden z těch bodů prostě splnila. Kdysi Alan Wake, samozřejmě kousky jako Disco Elysium, Cyberpunk (ač jsem ho dost zkritizoval).
Na Starfield vzpomínat nebudu, trávím tam čas a baví mě to. Ale to je tak vše. Tak jako všechny jejich hry. Ale já chci takový typ her - chci vypnout a nic neřešit. Pak s tím možná něco udělají mody, ale zatím si užívám nenáročný Borderlands ve vesmíru s fajn lokacemi. Má to skvělé zvuky, takže když jsem sám někde na opuštěné stanici, oknem vidím plynného obra a do toho taková správně melancholická hudba.. to se jim prostě sakra daří. Těším se i na případná DLC. Doufám, že se hned nevrhnou na nový TES, protože mi přijde, že tam už musejí zákonitě dělat oproti Starfieldu zase kroky zpátky kvůli settingu. A já fakt nemám chuť třeba stavět hrad, nebo budovat královskou rodinu apod. :D
Co se obtížnosti týká, měl jsem to tak od začátku. Jen jednou mi došly medpacky, on ten jetpack ulehčuje to utíkání z boje a ta tupá AI často umožňuje že do ní minuty střílíš někde skrz škvíru. Protože když potkáš lvl22 spacer troublemaker, tak nad ním pár minut strávíš.. :D :D to se mi moc nelíbí. Ale akceptoval jsem to, není to holt střílečka. Ale mě hodně pomohlo, že mi docela brzo někde vypadl magnum s DMG 109. Což bylo 2x víc než brokovnice.
Problém jsem měl jen s 3 tierem ve vesmírném simulátoru, abych se mohl přidat k Vanguardům, než mi došlo, že stačí zapnout i trochu motory a tím pohybem mě nebudou zas tak trefovat.. :D na úkor slabších zbraní, pak to šlo.
Na Starfield vzpomínat nebudu, trávím tam čas a baví mě to. Ale to je tak vše. Tak jako všechny jejich hry. Ale já chci takový typ her - chci vypnout a nic neřešit. Pak s tím možná něco udělají mody, ale zatím si užívám nenáročný Borderlands ve vesmíru s fajn lokacemi. Má to skvělé zvuky, takže když jsem sám někde na opuštěné stanici, oknem vidím plynného obra a do toho taková správně melancholická hudba.. to se jim prostě sakra daří. Těším se i na případná DLC. Doufám, že se hned nevrhnou na nový TES, protože mi přijde, že tam už musejí zákonitě dělat oproti Starfieldu zase kroky zpátky kvůli settingu. A já fakt nemám chuť třeba stavět hrad, nebo budovat královskou rodinu apod. :D
Co se obtížnosti týká, měl jsem to tak od začátku. Jen jednou mi došly medpacky, on ten jetpack ulehčuje to utíkání z boje a ta tupá AI často umožňuje že do ní minuty střílíš někde skrz škvíru. Protože když potkáš lvl22 spacer troublemaker, tak nad ním pár minut strávíš.. :D :D to se mi moc nelíbí. Ale akceptoval jsem to, není to holt střílečka. Ale mě hodně pomohlo, že mi docela brzo někde vypadl magnum s DMG 109. Což bylo 2x víc než brokovnice.
Problém jsem měl jen s 3 tierem ve vesmírném simulátoru, abych se mohl přidat k Vanguardům, než mi došlo, že stačí zapnout i trochu motory a tím pohybem mě nebudou zas tak trefovat.. :D na úkor slabších zbraní, pak to šlo.
@Widl (16.09.2023 00:55): Jsou místa a postavy kde to sedí, a hlavně talenty nabrali velmi schopné, takže když se něco povede tak je to opravdu dobré. Ale zatím mi přijde, že nějak divně mluví každá druhá postava, ať už je to strážný nebo obchodník. Když přijdu do nějaké zapadlé zbrojnice, čekám "zdar, co chceš", ne divadelní představení.
@SilentWolf (16.09.2023 07:49): Měls to s tou obtížností tak od začátku nebo až postupem času? Já jsem teď někde u měsíce na Hard a docela jsem tam dostal na frak. Dokonce jsem i třikrát chcípl. Sranda byla že mi někam zmizela ta společnice co hledá ty artefakty, tak jsem tam toho posledního týpka s milion HP musel pižlat sám. Pak jsem ji našel na začátku mapy jak visí ve vzduchu a nemůže chudák odejít :D
"ač si hra říká RPG nemůžeš tam nic pokazit"
Jo, toto na Bethesdu sedí. Nicméně si myslím, že většina lidí co tento žánr vyloženě vyhledávají (a co pak nadávají že jiné hry nejsou "opravdové RPG") právě toto očekávají, tedy svět který se vyloženě točí kolem hráče a kde se všechno daří. Podle mě Bethesda je na tom stejně jako Rockstar. Dobře znají své cílové publikum a dokáží přitom docela slušně zabavit většinu ostatních.
@SilentWolf (16.09.2023 07:49): Měls to s tou obtížností tak od začátku nebo až postupem času? Já jsem teď někde u měsíce na Hard a docela jsem tam dostal na frak. Dokonce jsem i třikrát chcípl. Sranda byla že mi někam zmizela ta společnice co hledá ty artefakty, tak jsem tam toho posledního týpka s milion HP musel pižlat sám. Pak jsem ji našel na začátku mapy jak visí ve vzduchu a nemůže chudák odejít :D
"ač si hra říká RPG nemůžeš tam nic pokazit"
Jo, toto na Bethesdu sedí. Nicméně si myslím, že většina lidí co tento žánr vyloženě vyhledávají (a co pak nadávají že jiné hry nejsou "opravdové RPG") právě toto očekávají, tedy svět který se vyloženě točí kolem hráče a kde se všechno daří. Podle mě Bethesda je na tom stejně jako Rockstar. Dobře znají své cílové publikum a dokáží přitom docela slušně zabavit většinu ostatních.
@Charllize (15.09.2023 23:20): Já za to nemůžu =D Taky bych byl mnohem radši kdyby CP77 a SF byly dobrý hry, ale jsou to sračky. Na druhou stranu jsem hrál za poslední roky i super hry (třeba It Takes Two), ale už je to nějakej pátek co měly release a nadšeně nekrofilovat diskuzi mi přijde z nouze ctnost. Jinak abys věděl, byl jsem pozitivní v BG3 diskuzi :P
@Charllize (16.09.2023 01:04): hraju na nejtěžší a ta hra prostě neklade odpor. Nemám jediný útočný skill vše soustředím do nebojových. Na těch nejextrémnějších planetách ti to hodí několik negativních statusu z kterých se postava maximálně zakašle. Žádná integrita obleku, řešení kyslíku nebo horka. Přitom si dokážu představit plno situací, jako utíkat před sluncem, které pomalu vychází apod.. ale ač si hra říká RPG nemůžeš tam nic pokazit. Je jedno jak to hraješ. Ideální odpočinkové hry. A proto zmínky o plochosti.
Jediný odpor ti tam klade to UI a writing. :-D
Jediný odpor ti tam klade to UI a writing. :-D
@Widl (16.09.2023 00:55): Nemusí se u toho přemýšlet a pak tu lidi tvrdí nesmysl o levelujicich krysách v Oblivionu :) Ale je dobre ze vidíš pozitivní věci +1
@Charllize (15.09.2023 23:20): Fakt se mi tam líbí hudba, ale o tom nebylo vůbec pochyb, to mají zmáknuté vždy. Ozvučení obecně. A že je to skoro bez bugů :) Já jsem dostal přesně to co jsem chtěl, bethesdí hru z vesmíru. Pořád stejné jádro se vším všudy. Já mám jejich hry rád hlavně kvůli modům, jsou z toho za pár měsíců skvělý záležitosti. Vanilla je pro mě vždy něco jako ty moderní český seriály v telce. Utíká s tím čas, nemusí se u toho přemýšlet a zabaví to :)
@LIUWIL (15.09.2023 22:22): Mně se naopak dabing líbí, ty různý pauzy, citoslovce, atd. tomu dávají trochu šťávu a není to tak strojové. Ale přízvuky mi taky celkem nesedí.
A mrzí mě, že je tu málo záznamů, knih, "terminálů". I když to je k velikosti světa asi logický.
@LIUWIL (15.09.2023 22:22): Mně se naopak dabing líbí, ty různý pauzy, citoslovce, atd. tomu dávají trochu šťávu a není to tak strojové. Ale přízvuky mi taky celkem nesedí.
A mrzí mě, že je tu málo záznamů, knih, "terminálů". I když to je k velikosti světa asi logický.
@Charllize (15.09.2023 23:20): Jsi první den na internetu? Tohle je typický pro všechny možný diskuze. :D
Bylo by fajn kdyby aspoň jednou tady někdo začal v diskuzi když něco začne hrát být pozitivní. Ne fakt tady to je jak někde na sjezdu starejch dědků co furt jen něco kritizují. Každá jedna hra co vyjde. To je nějaká móda nebo co? To ste všichni už z toho hraní tak opruzelý že se vám nic nelíbí? Co takhle jednou začít tím co se vám líbí ? :D
Tamtamy nelhaly, ten začátek je třeskutě pomalý, ale jak jsem na to připravený tak to až tak nevadí. Už jsem se párkrát zasmál. Pod novým grafickým kabátem je to pořád typická Bethesda. Otevřu skříň plnou zbraní, beru je abych měl čím zabít piráty a samozřejmě nesmím zapomenout vzít i všechny zkumavky a kostičky jídla. Potkám pár lidí kteří mě v životě neviděli, řeknu jednu větu a jsem najednou důležitý. A nebo když vám někdo něco říká a najednou tam někdo přijde a začne do toho kecat :D
Abych si ale i postěžoval, všechno je tak strašně ukecané a u některých dialogů si říkáte, že ty herce museli platiti od hodiny jak ty věty natahují. Docela mě taky irituje jak každá druhá postava musí mít nějaký přízvuk, nebo že ten robot co mě sleduje hned od začátku má horší syntetický hlas než Google Translate.
Abych si ale i postěžoval, všechno je tak strašně ukecané a u některých dialogů si říkáte, že ty herce museli platiti od hodiny jak ty věty natahují. Docela mě taky irituje jak každá druhá postava musí mít nějaký přízvuk, nebo že ten robot co mě sleduje hned od začátku má horší syntetický hlas než Google Translate.
@SilentWolf (15.09.2023 18:35): Ultimátní tupost dialogů je jedna věc, ale to jak ukrutně jsou pomalé... všechny bych zrychlil o polovinu.
@SilentWolf (15.09.2023 19:03): jo, tak já to hraju přesně obráceně no:). Asi 2x jsem přistál někde jen tak omylem než jsem se trochu zorientoval v tom menu:), ale stejně to ten článek úplně neobjasňuje. Každopádně je ale drsné, že ten "čtverec" je odhadem myslím si, tak obdobně velký jako Fallout 3. Jasně, určitě na ní není tolik lokací k objevení a ty lokace se určitě na jednotlivých planetách budou opakovat, ale stejně je to drsné.
@SilentWolf (15.09.2023 18:35): Já za 26h třeba ve Skyrimu ještě nebývám ani za uřvanejma za tisíci schody.
Ale jsem rád ze se ti Starfield líbí, i když to může znamenat ze mně nebude :)
Ale jsem rád ze se ti Starfield líbí, i když to může znamenat ze mně nebude :)
@Feidias (15.09.2023 18:53): taky tomu úplně nerozumím, ale někde jsem četl, že se jedná o ty tečky na planetách.
https://www.gameleap.com/news/starfield- ... -mean~art_8PyuaxWWXa
A na ty zatím moc nelétám a bavím se i tak.
https://www.gameleap.com/news/starfield- ... -mean~art_8PyuaxWWXa
A na ty zatím moc nelétám a bavím se i tak.
@SilentWolf (15.09.2023 18:35): upřímně. Jak hraju zatím jen hlavní linku, tak já vlastně pořád nedokážu rozeznat co je generované. Je jasné, že lokace pro hlavní quest je handcrafted, ale furt jsem nepochopil jestli se okolo ní na těch planetách ten "čtverec" po každé generuje znovu jinak, nebo jestli jsou ty lokace pokaždé stejné a generují se jen když nahodile přistaneš na planetě.
Po 26h jsem měl ve hrách od Bethesdy dost. Guildy splněné, většinou jsem jim šéfoval, pomalu jsem se prokousával deadrickými questy, většinu mapy jsem viděl, už jsem cítil, že mi hra ukázala vše, nejlepší brnění apod.
Zde mám po 26h pocit, že jsem furt na začátku. A není to výtka, protože si to dělám sám, tím jak moc se zdržuji vším tím nepovinným obsahem, ten navíc vůbec neuráží. Baví mě to hodně. A dokonce si troufám říct, že se nejedná o "na Bethesdu dobré", prostě je to dobré. Sci-fi studiu podle mě sluší a jak jsou leví skoro na vše, tu atmosféru zmáknutnou mají. Za mě stále hodně dobré a po hře, která mi již dala 26h takové zábavy, asi úplně plivat nebudu ať už bude zbytek jakýkoliv.
A popravdě to že tu nejde volně přelétat z planet a vygeneruje se jen "čtvereček" je opravdu to poslední, co by koho mělo štvát.
Jen se to teda předhání, co se tuposti dialogů týká, ale s tím stejně každý počítal, takže co.
Zde mám po 26h pocit, že jsem furt na začátku. A není to výtka, protože si to dělám sám, tím jak moc se zdržuji vším tím nepovinným obsahem, ten navíc vůbec neuráží. Baví mě to hodně. A dokonce si troufám říct, že se nejedná o "na Bethesdu dobré", prostě je to dobré. Sci-fi studiu podle mě sluší a jak jsou leví skoro na vše, tu atmosféru zmáknutnou mají. Za mě stále hodně dobré a po hře, která mi již dala 26h takové zábavy, asi úplně plivat nebudu ať už bude zbytek jakýkoliv.
A popravdě to že tu nejde volně přelétat z planet a vygeneruje se jen "čtvereček" je opravdu to poslední, co by koho mělo štvát.
Jen se to teda předhání, co se tuposti dialogů týká, ale s tím stejně každý počítal, takže co.
@HolyMeatball (13.09.2023 23:10): mohli by konečně udělat mod collections pro konzole. Byl bych si kvůli tomu schopen po třetí koupit Fallout 4 a za slušnou kolekci též zaplatit, ale nějakou rozumnou částku.
Znova koukám na to, co se dnes dá udělat ze Skyrimu, a jo, na modovanou budoucnost té hry se legitimně těším přímo šíleně.
WTF ? Tohle je problém jen strojového překladu do češtiny nebo je to i v originále ? :D
@Widl (13.09.2023 22:30): jo na tohle téma mě rozesmál tenhle post že přej je v atlantis nějaká the well, ale vedou tam prostě nějaký random dveře
@Paul (13.09.2023 22:25): Tak i Atlantis má svoje slumy a temná zákoutí :) Ale bez těch map se to blbě hledá, vše je jen o náhodě, kdy tě tam pošle nějaký quest.
@SilentWolf (13.09.2023 21:19): pěkný, kvůli těmto discoveries se na to furt docela těším, plus jsem zvědav na ten neon. Snad to tam bude zajímavější než ta sterilní new atlantis, nějaký bordely a tak..
@Widl (13.09.2023 22:12): "Even if we don’t get to your requests immediately, we’d love to do it in the future, like city maps." Takže se možná, někdy, dočkáš :)
@HolyMeatball (13.09.2023 21:39): it's funny because it's true :)
@Widl (13.09.2023 22:12): "Even if we don’t get to your requests immediately, we’d love to do it in the future, like city maps." Takže se možná, někdy, dočkáš :)
@HolyMeatball (13.09.2023 21:39): it's funny because it's true :)
Kterýho blba prosím napadlo, že tam nebudou mapy? Někam se dostat v těch větších městech nebo je jen vůbec prozkoumávat je prostě za trest. Ve Skyrimu to nevadilo, tam těch pět uliček a deset domečků nebylo zase takový problém. Ale tady to vážně chybí. Tohle vidím, v roce 2300 a nějaký drobný, jako velký krok zpět :D