@SilentWolf (25.09.2023 10:08): To asi nebude třeba, ale kde prosím tě zmiňuje FPS? Nad technickým stavem obecně mává rukou hned v úvodu. " Animace postavy je naprosto příšerná. Běhání, mlácení, oboje působí hrozně arkádově a amatérsky. Jako kdyby se mi dostal do ruky prototyp nějakého pokusu začínajících herních vývojářů, kteří mi poskytli demo z alfa verze. " Tohle přece neomylně sráží hru, ne technický stav na konzoli. :)
Diskuze
@SilentWolf (25.09.2023 10:08): spíš jsem to myslel tak, že obecně má člověk asi větší potřebu srazit něco oblíbeného, že kdyby to byl nějaký indie kousek, tak se ani neotravuje s tím "výblitkem" a prostě hru vypne :)
@S4TW (25.09.2023 10:04): To by dávalo smysl, kdyby srážel hru. On sráží, že hra na konzoli vypadá blbě a má 20FPS. No shit Sherlock.. :D Až mě udivuje kolik lidí to tu řeší.
Odradilo ho to - což naprosto chápu a asi bych to dnes měl stejně. Ještě to má prostě tu odpornou aberaci. Blé.
Napsal ten výblitek - za což má mínus, které je stejně bezvýznamné jako ten komentář.
A jedem dál. Prostoru k filozofování tu moc není. :D
Ale klidně to můžeme prozkoumat ještě z více úhlů. :D
Odradilo ho to - což naprosto chápu a asi bych to dnes měl stejně. Ještě to má prostě tu odpornou aberaci. Blé.
Napsal ten výblitek - za což má mínus, které je stejně bezvýznamné jako ten komentář.
A jedem dál. Prostoru k filozofování tu moc není. :D
Ale klidně to můžeme prozkoumat ještě z více úhlů. :D
@Dan9K (24.09.2023 21:52): Já si myslím, že tu potřebu to takhle srazit umocňuje ještě to, že se jedná o kultovní a oblíbenou věc, kdyby to byla nějaká neznámá indie hra, tak se to hodnocení tolik nesráží a kupodivu to možná berou hodnotící víc objektivně :)
@Tulareanus (24.09.2023 20:33): @Marcusss (24.09.2023 18:28): máte pravdu, příklad jsem dal blbý, protože jsem do toho prve nechtěl tahat osobní příklad :-) já třeba dávám už minimální hodnocení kurýrům a restauracím, kdykoliv něco pokazí při donáškách nebo objednávkách. Zapomenou položku, přinesou to pozdě a studený atd.. Už to nedávám, došla mi trpělivost. A přitom by se dalo říct, burger si dostal, tak dej aspoň tři hvězdy. Ale bez pití pro mě ten burger nemá hodnotu, takže jakoby nepřinesli nic a vždy chci zpátky peníze (vždycky zatím dali, takže jsem na to ještě nezanevřel). To už je možná příklad, co sedí víc, že většina lidí to takhle asi nehrotí :-)
jinými slovy, ano zastávám se Walomeho, sám to tak někde mám :-), byť můj přístup k hodnocení her je někde na půli cesty mezi tímhle "smetu to ze stolu" a budu co možná nejvíc objektivní k tomu ostatnímu.
jinými slovy, ano zastávám se Walomeho, sám to tak někde mám :-), byť můj přístup k hodnocení her je někde na půli cesty mezi tímhle "smetu to ze stolu" a budu co možná nejvíc objektivní k tomu ostatnímu.
@Dan9K (24.09.2023 17:07): To už by sa skôr dalo prirovnať k polievke Gazpacho. A Walome nevie, že sa má podávať studená, tak hejtuje kuchára. :)
@Dan9K (24.09.2023 17:07): To není v principu moc dobré přirovnání.
Plesnivé maso by muselo být pro všechny. Tady je to čistě o tom, že "ti to maso nechutná".
Ale v principu je to šumák, protože Walomeho "logika" hodnocení je stejně prostě nonsense ve které se snaží být speciální (což je, ale ne způsobem, který asi chce).
Plesnivé maso by muselo být pro všechny. Tady je to čistě o tom, že "ti to maso nechutná".
Ale v principu je to šumák, protože Walomeho "logika" hodnocení je stejně prostě nonsense ve které se snaží být speciální (což je, ale ne způsobem, který asi chce).
@Streamline (23.09.2023 16:44): holt někteří hodnotí tak, že když je hra něčím strašně naštve, tak jim to sráží ta objektivní pozitiva. Někdo dá jakoby "objektivních" 60 %, protože si třeba řekne, že to má kvalitní tohle a tohle a mají pocit, že 20 % by bylo nefér, ale ti další dají 20 %, protože je v tu chvíli ta objektivní pozitiva vlastně nezajímají. Asi mi přijde obojí legitimní :-)
Přirovnal bych to k návštěvě luxusní restaurace, kde je všechno perfektní, ale přinesou ti plesnivý maso, tak tě taky pak všechna ostatní pozitiva vlastně nezajímají a dáš minimální hodnocení na googlu. Ta jedna věc, co je úplně blbě, prostě v tu chvíli pro tebe stačí.
Přirovnal bych to k návštěvě luxusní restaurace, kde je všechno perfektní, ale přinesou ti plesnivý maso, tak tě taky pak všechna ostatní pozitiva vlastně nezajímají a dáš minimální hodnocení na googlu. Ta jedna věc, co je úplně blbě, prostě v tu chvíli pro tebe stačí.
@Walome (komentář): Tento komentár a hodnotenie nemôžeš myslieť vážne, kamarát.
0 - 20% dostávajú hry, ktoré napr. nejdú dohrať kvôli obrovským bugom, prípadne je tam veľký problém v hrateľnosti alebo grafických failoch a Bloodborne do tejto kategórie rozhodne nepatrí.
Možno si si vybral nevhodnú chvíľu na hranie, zlá nálada, atď.
0 - 20% dostávajú hry, ktoré napr. nejdú dohrať kvôli obrovským bugom, prípadne je tam veľký problém v hrateľnosti alebo grafických failoch a Bloodborne do tejto kategórie rozhodne nepatrí.
Možno si si vybral nevhodnú chvíľu na hranie, zlá nálada, atď.
Walome pravděpodobně vybělí spoďáry každý den kdy se tu diskutuje ten jeho výblitek.
@AlieN (23.09.2023 03:12): Vážne porovnávaš hodinové hranie, kde ta nebavia mechaniky a hru následne odložíš s niekoľkominútovým odskúšaním, kde o samotnej hre nezistíš nič, odstrelíš ju negatívnym hodnotením výhradne na základe grafiky, respektíve animácií a ešte sa aj divíš, že túto otázku i ja považujem za trolling?
@Tulareanus (23.09.2023 02:31): Ne já se upřímně ptám. ŘÍkáš že napsal blbosti, tak chci vědět na základě čeho to říkáš.
Když vidím že mě hra sere po hodině hraní, musím hrát dalších deset hodin abych si ověřil že mě skutečně sere a nebyla to jen halucinace, a měl pak právo napsat negativní komentář?
Když vidím že mě hra sere po hodině hraní, musím hrát dalších deset hodin abych si ověřil že mě skutečně sere a nebyla to jen halucinace, a měl pak právo napsat negativní komentář?
@Tulareanus (23.09.2023 02:31): to ne, ale pochopil jsem to tak, že pak aspoň nemínusuješ :-)
@Dan9K (23.09.2023 00:42): No počkaj, na čo teraz presne narážaš? Ja predsa nepíšem nikde, že je to binárne v zmysle, že ak nebude komentár ako tento od walomeho, tak automaticky s názorom súhlasím alebo pluskujem. Ale dal som plus celkom dosť komentárom, kde som sa názorovo nezhodol.
@AlieN (23.09.2023 00:45): trololo?
@AlieN (23.09.2023 00:45): trololo?
@Tulareanus (22.09.2023 12:21): Proč ne? Ono se to co popisuje v komentu v průběhu hry nějak citelně zlepší?
@Tulareanus (22.09.2023 12:21): to říkáš teď, ale máš to asi trochu fluidní ty pravidla :-) když jsem měl přesně tenhle vkusovej rozdíl s Monkey Islandem 2, tak jsem ani hejtovat nemusel :-) (ale je mi jasný, že jsem vlastně taky napsal jen o stupínek něco, co vede k Walomeho komentu :D)
Do zapisu: ja dal minus kuli ty chybejici carce.
Tak u jednovětných plků je nejasné, kolik toho dotyčný vůbec dohrál. Walome aspoň jasně vytyčil, že minutku až dvě koukal na animace protagonisty a na základě těch to odsoudil společně s celou základnou fanoušků. :)
@rikuhahl (22.09.2023 12:59): Osobne tam rozdiel v informačnej kvalite nevidím... :)
@rikuhahl (22.09.2023 12:59): Ale ono to je len jeden krok od toho tebou spomínaného komentára v štýle " Hra je hrozná, nevím proč jsem jí hrál ".
@Tulareanus (22.09.2023 12:21): @M.a.t.t. (22.09.2023 12:51): Já mám takovýhle "kontroverznosti" celkem rád, takže komentář za mě v pohodě, ač o hře moc nevypovídá :) Ale hru prakticky neznám, takže mě ani citově nějak nepoškozuje :) V každém případě je to pořád lepší než jednovětné komentáře typu: Nejlepší hra všech dob, nebo Hra je hrozná, nevím proč jsem jí hrál, Pro: nic, Proti: všechno :)
@rikuhahl (22.09.2023 11:11): Ja som Bloodborne ani poriadne nehral, souls hry nie sú vôbec môj žáner, čiže sa ma to nijak nedotýka. Ten komentár však nemá vôbec nič spoločné s normálnym zhodnotením či odlišným vkusom a úprimne si myslím, že polovica čo mu dala plus ho ani nečítala a druhá polovica ho tak zase ohodnotila z dôvodu že oceňuje výhradne kontroverznosť a nie jeho kvalitu.
@rikuhahl (22.09.2023 11:11): Problém nie je, ak má človek iný vkus. Problém je, ak niekto popíše hejterské blbosti na základe toho, že mal hru pustenú 10 minút aj s loadingom. To sa nedá brať vážne, aj keby tú hru chválil.
@Walome (komentář): Týjo, jsi se asi netrefil fanouškům hry do vkusu :D
@PERKman (20.09.2023 18:25): Pro člověka co část života bydlel kousek od staryho města a hradu v Praze ani ne :)
A uchylarny v podobě kráječe na pizzu a vůbec takovej fashion který nemůžu napsat jelikož by mě Tul smazal :)
A uchylarny v podobě kráječe na pizzu a vůbec takovej fashion který nemůžu napsat jelikož by mě Tul smazal :)
Bloodborne je krásnej, minimálně stylizací.
@SilentWolf (20.09.2023 17:01): Já myslím, že změna chování nepřátel už byla taková perlička na závěr. Jako hlavní vidím kontrast beasthood vs. frenzy. Ti, co ničemu kolem nerozumí, tak se mění v beasty*. Ti, co se snaží pochopit Great Ones jsou zase náchylnější k zešílení. Opravdu vysoké hodnoty insight zas dokážou dříve odhalit skutečnou podobu reality.
* tady ale souhlasím, že ta blízkost změny v beasta je mechanicky poměrně málo výrazná. Zohledňuje se jen pod vlivem Beast Pellet nebo s nasazenou Beast Claw.
* tady ale souhlasím, že ta blízkost změny v beasta je mechanicky poměrně málo výrazná. Zohledňuje se jen pod vlivem Beast Pellet nebo s nasazenou Beast Claw.
@Peach (20.09.2023 16:29): já dodnes nechápu jak jsem si dokázal nic ze hry nevyspoilovat a zabití Rom je pro mě jeden z TOP10 herních zážitků. Škoda že to je stále tak trochu na půl cesty Lovecraftovi. S mechanikou insight šlo určitě vymyslet víc.
Myslím že změní chování dvou nepřátel. To je extra meh.
Myslím že změní chování dvou nepřátel. To je extra meh.
@Peach (20.09.2023 16:29): Já to mám přesně obráceně - když jsem prvně viděl Dark Souls řikám si "wow, to je kůl, takovej typ hry jsem snad ještě neviděl, to musim hrát. Po několika desítkách investovaných hodin do tohoto žánru usuzuji, že je to pro mě nejdebilnější game design v historii videoher. :D Ale zase musím přiznat, že mě Bloodborne docela bavil a kdybych měl doma PS tak bych to snad i dohrál do konce. Možná je to tím zasazaním pro který mám slabost.
@kristmeister (20.09.2023 14:50): Fromsoft hry jsou objektivně škaredý a zasluhujou si za to kritiku, ne? :)
@kristmeister (20.09.2023 14:50): Fromsoft hry jsou objektivně škaredý a zasluhujou si za to kritiku, ne? :)
Kdyby se Walome hecnul, zkusil to fakt dohrát a pak napsal, že je to sračka a dal 20%, tak mu to plusko i dám. Sama jsem se kamarádovi smála, proč hraje takovou frustrující a navíc špatně vypadající hru (a to tehdy byl rok cca 2017). Teď si sypu popel na hlavu. Už chápu, že hodnotit tuto hru (a snad i žánr) objektivně po pár minutách prostě nejde. Bloodborne mi doslova změnil život a souls hry teď naopak vyhledávám.
"As you once did for the vacuous Rom, Grant us eyes, grant us eyes. Plant eyes on our brains, to cleanse our beastly idiocy."
"As you once did for the vacuous Rom, Grant us eyes, grant us eyes. Plant eyes on our brains, to cleanse our beastly idiocy."
@Všivák (20.09.2023 14:29): Nesúhlasím, konvice by to napísal lepšie! :)
@Všivák (20.09.2023 14:29): Áno, svoj štýl walome nezaprie.
@kristmeister (20.09.2023 14:50): nebo na konzoli.. :D
Moment, on někdo hraje Souls hry a očekává špičkovou grafiku?
@Walome (komentář): Komentář hezky od srdce, tak to má být :)
@Walome (komentář): Sorry, ale tohle je jen nic neříkající hejt. Komentář úplně k hovnu. Na úrovni Konvice.
@Charllize (20.09.2023 13:49): Co se týká technického stavu, From nasadil laťku PC verzí Dark Souls velmi nízko. Vždyť tam před xichtem hráčovi lítala myš, než to moder za pár hodin opravil. Od té doby od nich v tomto ohledu nemám žádné nároky a docela to funguje. Navíc obecně technický stav u her nepromítám do hodnocení a dojmů.
Jen jsem teda čekal, že Walome je tuplovaný peasant a víc než 10FPS stejně nevidí. Překvapil. Vyvinul se. :D
Jen jsem teda čekal, že Walome je tuplovaný peasant a víc než 10FPS stejně nevidí. Překvapil. Vyvinul se. :D
@SilentWolf (20.09.2023 13:38): Hodnoceni asi měnit nebudeš, hmm :)
@Charllize (20.09.2023 13:12): vždyť má pravdu. Však se to skoro nedá hrát. Bez remaku to už nikdy nezapnu. Vůbec se nedivím, že těch 20fps a grafika jak přes mokrý toaletní papír někoho odradí. Kdyby to dostalo alespoň pitomý PS5 patch..
@Charllize (20.09.2023 13:12): O to mu jde. Mínuska mu zvedají pinďourka, protože si myslí, že jsou důkazem toho, že má pravdu. Nebo přinejmenším, že mu ostatní skočili na jeho trolování.
I když ve skutečnosti si většina z nás jen očima prolétne ten nesmysl co sesmolil, zakroutí hlavou a klikne na tlačítko.
I když ve skutečnosti si většina z nás jen očima prolétne ten nesmysl co sesmolil, zakroutí hlavou a klikne na tlačítko.
@Walome (komentář): Teď dostaneš čočku, počkej :)
@S4TW (17.08.2023 10:03): jo to máš pravdu, s přítelkyní jsme to studovali dvě a půl hodiny a zatím máme odehranou cca hoďku s tím, co jsme se našprtali a ještě tak 50% obsahu je před námi k pochopení a užití při hře :D
@kristmeister (17.08.2023 10:02): díky za připomenutí, že mi tahle hra visí nedohraná už přes dva roky :D... každopádně tyhle deskovky jsou naprd v tom, že to člověk nemá s kým hrát, protože jen pochopení pravidel je na jeden večer :D
Včera mi dorazila deskovka Bloodborne a je suprově zpracovaná. Detailní figurky, různé kampaně, respawn nepřátel, sbírání insightu nebo i Hunters Dream pro upgrady :) doporučuji
Letos mám v plánu a po hodně dlouhé pauze ke hře vrátit, budou tomu skoro již dva roky, co jsem si od hry dal pauzu, tak snad si nebudu připadat, jako když jedu úplně od nuly... mám pocit, že mi chybí už jen 2 main bossové + DLC
@SilentWolf (09.03.2022 10:48): Old Hunters jsem pak také dohrál a máš pravdu, trochu to situaci se zbraněmi zlepšilo. Ale raději mám základní hru.
@TheHunter (komentář): DLC jsi hrál? Trochu řeší ty zbraně.
Mě naopak od Bloodborne chybí podobný combat systém. Weapon arts v Elden Ring nejsou totéž jako ty transformující se zbraně, kdy se ta transformace může řetězit i do comb apod.. a navíc vypadá děsně cool.
Nechci vyloženě Bloodborne 2 (ok, přiznávám že už možná trochu chci). Ale chybí mi hra s podobným systémem.
Mě naopak od Bloodborne chybí podobný combat systém. Weapon arts v Elden Ring nejsou totéž jako ty transformující se zbraně, kdy se ta transformace může řetězit i do comb apod.. a navíc vypadá děsně cool.
Nechci vyloženě Bloodborne 2 (ok, přiznávám že už možná trochu chci). Ale chybí mi hra s podobným systémem.
@Phoenix (13.02.2022 10:23): No konečně Bloodborne na pc a bez fps capu. Zkoušel jsem začátek a budu se muset podívat víc do toho remapu:)
@Phoenix (13.02.2022 10:23): Já na to zrovna nedavno koukal na yt a docela ziral jak to působí dobre. Ale je to poněkud zvláštní móda ty demaky :)
Vřele doporučuji Bloodborne PSX (demake) Krom jiného výborně ukazuje, že by daný herní systém fungoval i na starších generacích konzolí.
Controls remap, aby bylo možné používat pro pohyb levý joystick místo D-pad.
Controls remap, aby bylo možné používat pro pohyb levý joystick místo D-pad.