@AlieN (04.10.2023 00:40): mě se Dogtown též dost líbí! Polorozpadlé město připomíná ještě víc to polorozpadlé L. A. V Blade Runner a mě Teda baví i ta akce alá bondovka. V podstatě se mi i líbí menší velikost nové čtvrti. Je detailní a krásně udělaná. Night City je též krásně udělané a je tak rozsáhlé, že nebylo potřeba budovat další rozsáhlou čtvrť.
Diskuze
@marwel (03.10.2023 15:27): Ten začátek je slabší, indeed takové lineární CoD, resp settingem spíš Stalker. Ale openworld se otevře brzo, je to jen úvod.
Ta čtvrť a její postapo vzhled tam ale dává výborný smysl, svou genezí i svým aktuálním fungováním, takový stát ve státě - zvlášť když je v Pacifice, která už tak byla dost anarchisticky nezávislá. Dogtown se tváří jako Liberland (eh, jeho idea), ve skutečnosti je spíš Královcem/Kaliningradem urvaným ze řetězu.
A vizuálně se mi hrozně líbí. Z půlky rozpadlé a zabydlené staveniště (ty obří stavební stroje všude, Umbrtka by se zaradovala!), z půlky osmdesátkový kýč - místo kde se zastavil čas. A všude zas ta organická víceúrovňová struktura města která byla tak geniální už na původní hře.
Odtržené od původní hry se to zdá jen na začátku, pak se to relativně provazuje, některé questy tě posílají ven, a uvnitř potkáváš známé postavy, ta čtvrť je pak uzavřená jen v tom smyslu že má jen jednu ulici kterou se do ní vjíždí. Ale zřejmě nijak nerozvíjí romancové quest linie, to je docela škoda.
@kristmeister (03.10.2023 21:33): Co myslíš? :) Něco v průběhu, nebo až ke konci?
Ta čtvrť a její postapo vzhled tam ale dává výborný smysl, svou genezí i svým aktuálním fungováním, takový stát ve státě - zvlášť když je v Pacifice, která už tak byla dost anarchisticky nezávislá. Dogtown se tváří jako Liberland (eh, jeho idea), ve skutečnosti je spíš Královcem/Kaliningradem urvaným ze řetězu.
A vizuálně se mi hrozně líbí. Z půlky rozpadlé a zabydlené staveniště (ty obří stavební stroje všude, Umbrtka by se zaradovala!), z půlky osmdesátkový kýč - místo kde se zastavil čas. A všude zas ta organická víceúrovňová struktura města která byla tak geniální už na původní hře.
Odtržené od původní hry se to zdá jen na začátku, pak se to relativně provazuje, některé questy tě posílají ven, a uvnitř potkáváš známé postavy, ta čtvrť je pak uzavřená jen v tom smyslu že má jen jednu ulici kterou se do ní vjíždí. Ale zřejmě nijak nerozvíjí romancové quest linie, to je docela škoda.
@kristmeister (03.10.2023 21:33): Co myslíš? :) Něco v průběhu, nebo až ke konci?
Právě mám za sebou asi nejtěžší volbu, co jsem kdy ve videohrách zažil. 10 minut jsem přemýšlel nad tím, co zvolit. Nejspíš si ale projedu obě možnosti.
@SilentWolf (03.10.2023 20:46): To druhé ti mezi dva snímky hodí třetí vygenerovaný AIčkem., klasické DLSS snižuje nativní rozlišení a AIčko to dokresluje do tvého výstupního rozlišení.
Tak očividně jsem prostě jen lopata.. já nevím jaký je rozdíl mezi DLSS supersampling a DLSS frame generation, ale to druhé bylo přidáno až teď a dělá to právě ten bordel. Stačí vypnout a stačí mít ten supersampling aby to bylo (na pohled) crispy as hell a 60fps i s psycho ray tracingem. Nice. Jsem rád že se problém vyřešil, protože jsem si připomněl jak moc mě tehdy Cyberpunk pohltil a děje se tak i teď a myslím že mám říjen jistý.
@SilentWolf (03.10.2023 18:08): Mě se zase nenahrává na cloud, vždycky mi to vyhodí error xD
Já to teda zatím neskutečně žeru. Bondovka s pohledu vlastních očí v Cyberpunk prostředí včetně správných akčních "scén" a hovory se záporakem mě fakt baví.
Tak jsem zjistil, že ty mé problémy asi (ještě musím otestovat v ramci delšího hraní) vyřeší vypnutí hw akcelerace a tedy i dlss. Načež jsem zjistil že na 4k a RayTracing ultra vlastně dlss nepotřebuji. Akorát path tracing už holt nezapnu.
Nicméně problém číslo 2. hra se mi automaticky neukládá. :D ach ti poláci.
Nicméně problém číslo 2. hra se mi automaticky neukládá. :D ach ti poláci.
@AlieN (03.10.2023 14:37): Já to ale myslel tak, že jakýkoliv ikonický předmět byl v původním CB vždy modrej a musel sis ho přecraftit na fialovou a pak žlutou. S čím pak souvisely i ty perky, kde vyrobeným zbraním to přidávalo dmg a hadrům armor plus to ještě náhodně házelo různé statistiky.
Tedy ten linearni zacatek... fuj. Moc COD na muj vkus. Sakra dokonce i QTE? No uz je to za mnou, tak snad uz nic takoveho znovu neprijde. Co se tyce lokace, tak zatim jsem toho moc nevidel, ale co jsem videl vypada jako vrakoviste. Krom toho si nedokazu dost dobre predstavit, ze by v nejakem modernim meste nekdo toleroval anarchistikou ctvrt takoveho typu. Radeji bych osobne videl proste rozsireni Night City a seemless implementaci do puvodni hry nez otrzenou cast jak je to tady. Alespon pribeh vypada zatim zajimave.
Co se tyce implementace. Ok, jdu tam na nejakem 18 levelu. vzhledem ke skalovani je to obtiznostne v pohode, jen nemam moznost force open zadne dvere, hacknout zadny terminal apod. protoze vsechno chce staty 12+, coz na 18 levelu prekvapive nemam.
Co se tyce implementace. Ok, jdu tam na nejakem 18 levelu. vzhledem ke skalovani je to obtiznostne v pohode, jen nemam moznost force open zadne dvere, hacknout zadny terminal apod. protoze vsechno chce staty 12+, coz na 18 levelu prekvapive nemam.
@kristmeister (03.10.2023 14:32): No tak to už jsi zjevně začal na vysokém levelu, nezačal novou hru. Já začal legendary tier zbraní potkávat až nedávno, tak v půlce Phantom Liberty.
O'Five jsem taky legendary neměl. a mnoho dalších.
O'Five jsem taky legendary neměl. a mnoho dalších.
@AlieN (03.10.2023 13:16): Ve fázi, kde jsem já tak ano. A ikonické zbraně před 2.0 které byly modré mi po updatu samy skočily na žlutou. Skippy je quest item, tak proto má možná výjimku.
@BUMTARATA (03.10.2023 12:44): Zvyšování armoru se teď celé přesunulo do cyberware, hlavně těch specializovaných čistě na armor - v oblečení ti ho přidá jen balistická vesta, modovat se hadry už nedají. Tak nějak realističtější cesta, ale s tou nevýhodou kterou jsem zmiňoval dole.
Ikonické zbraně nejsou vždy legendární - tier zbraně záleží čistě na tom na jakém levelu ji najdeš/dostaneš. Například Skippyho mám jen obyčejného, protože jsem si pro něj šel hned na začátku, a nijak ho pak už nevylepšoval.
Ikonické zbraně nejsou vždy legendární - tier zbraně záleží čistě na tom na jakém levelu ji najdeš/dostaneš. Například Skippyho mám jen obyčejného, protože jsem si pro něj šel hned na začátku, a nijak ho pak už nevylepšoval.
@BUMTARATA (03.10.2023 12:44): Přesně tak, hadry jsou už jen kosmetické. Zbraně teď už jen upgraduješ, výroba nemá smysl. A ikonické zbraně jsou vždycky legendární. A co mě nasralo, tak na mojí oblíbenou snipu O'Five z jednoho boxerského zápasu nerfli v podobě, že nejde modifikovat a ani měnit optika.
@SilentWolf (02.10.2023 22:00): Sucks.
Btw, co udělala 2.0 s lootem a craftingem? A když je teda oblečení teď celý style over substance, znamená to, že zmizely i mody jako Armadillo a podobně?
Btw, co udělala 2.0 s lootem a craftingem? A když je teda oblečení teď celý style over substance, znamená to, že zmizely i mody jako Armadillo a podobně?
@SilentWolf (02.10.2023 22:00): Ten flashbang se mi stává taky, ale maximálně na dvě vteřiny. Jinak při vydání DLC se mi zezačátku stávalo akorát, že po hackovací minihře mi hra třeba 15 vteřin běžela na stabilních 20 fps, ale naštěstí to bylo jen první den. Jinak fakt v pohodě.
@kristmeister (02.10.2023 20:50): když dám mapu, tak se mi to v ní často seká, totéž platí i pro inventář apod.. vždy několik sekund, a pak když ty menu přepínám nebo se z nich vrátím do hry.
Vtipné je, že když dám mapu Mkem, a pak ji Mkem zavřu, vše se ocitne v záři, jako když bouchne flashbang, a chvíli trvá než se to vrátí do normálu. Když dám ale I jako inventář, a přes to menu teprve otevřu mapu a znovu ji zavřu, tento problém tam není.
Tyhle problémy byly i před 2 lety, možná dřív, pak se to nějak opravilo a byly na to nějaké workaroundy. S 2.0. ty workaroundy ale nefungují, jediný spolehlivý způsob je srazit detaily, vypnou RT a DLSS. Ale sakra nechci hrát jinak, když to vypadá tak dechberoucně. To radši počkám. Ten RT dělá fakt hodně.
Vtipné je, že když dám mapu Mkem, a pak ji Mkem zavřu, vše se ocitne v záři, jako když bouchne flashbang, a chvíli trvá než se to vrátí do normálu. Když dám ale I jako inventář, a přes to menu teprve otevřu mapu a znovu ji zavřu, tento problém tam není.
Tyhle problémy byly i před 2 lety, možná dřív, pak se to nějak opravilo a byly na to nějaké workaroundy. S 2.0. ty workaroundy ale nefungují, jediný spolehlivý způsob je srazit detaily, vypnou RT a DLSS. Ale sakra nechci hrát jinak, když to vypadá tak dechberoucně. To radši počkám. Ten RT dělá fakt hodně.
@SilentWolf (02.10.2023 19:35): Takže mám asi kliku, že mi to běží naštěstí dobře.
@SilentWolf (02.10.2023 19:35): Jsem na tom podobně. Sice jsem 2.0 a Phantom Liberty dohrál, ale hra mi běží snad hůř než při vydaní.
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/c ... _20_introduced_wild/
Achjo.. asi mi nezbývá než čekat. Nebo vypnout Ray-Tracing. Jsem tím postihnut docela dost.
Achjo.. asi mi nezbývá než čekat. Nebo vypnout Ray-Tracing. Jsem tím postihnut docela dost.
@Lolkovec (02.10.2023 17:14): Nekonečné. Ale vyplatí se to dělat, jsou z toho zajímavé střepy navyšující různé atributy.
Jak jsou ty vedlejsaky s tim kradenim aut pro toho kapitana, to jsou neomezene Q ? Nebo to lze nejak splnit ze uz se to neobjevije ?
@AlieN (01.10.2023 16:27): Já tak nějak jedu všechno dohromady, vždycky se rozhoduju podle situace, jestli budu hackovat, odstřelovat, stealth, boj na blízko... nejvíce asi používám Dexovo handgunu, protože mám celkem vysoký násobič headstotů a je dobrá na všechny vzdálenosti.
@kristmeister (01.10.2023 14:26): No hlavně nebuffovat brokovnice, jedu teď build čistě na ně a Sandavistan, a to je tak strašně brutální :)
Hlavně s dismember, novými weaknes body z Phantom liberty, a teď i burning který dělá iconic brokovnice co mi padla v jednom dropu, to jimi procházím jako nůž máslem. Nebo spíš jako kombajn stádem ovcí. - pak mě aspoň ten další reload nutí hrát trochu víc takticky, rychle běhat kolem, střílet převážně ve slow motion, a pak přebíjet v krytu.
A nebo nosit doomovskou dvouhlavňovku se kterou přebíjení není jak řešit.
Hlavně s dismember, novými weaknes body z Phantom liberty, a teď i burning který dělá iconic brokovnice co mi padla v jednom dropu, to jimi procházím jako nůž máslem. Nebo spíš jako kombajn stádem ovcí. - pak mě aspoň ten další reload nutí hrát trochu víc takticky, rychle běhat kolem, střílet převážně ve slow motion, a pak přebíjet v krytu.
A nebo nosit doomovskou dvouhlavňovku se kterou přebíjení není jak řešit.
@AlieN (01.10.2023 03:55): souhlas, čím déle hraju po tom updatu, tím víc mě to sere. Když prostě v okolí vidíš, že někde svítí legendární item a ty už z toho nemáš radost, protože to je z 90% oblečení, na kterém už ani nezáleží. A slouží výhradně k rozložení, aby šel úplně upgradovat kyberware, protože ani v obchodě nemá žádnou hodnotu.
Jináč nějaký perky mohli zachovat, například rychlost přebíjení brokovnic, protože to je tak žalostně pomalý, že je lepší vystřílet náboje a zbytek domlátit pěstmi.
Jináč nějaký perky mohli zachovat, například rychlost přebíjení brokovnic, protože to je tak žalostně pomalý, že je lepší vystřílet náboje a zbytek domlátit pěstmi.
@AlieN (01.10.2023 03:55): Částečně máš pravdu, ale obchodníci zdá se, už nenabízejí části předmětů nutné k vylepšování zbraní i cyberware. Lze je tak získat jen rozebráním právě lootu.
A ještě k tomu oblečení - tady to s tím reworkem imho trochu přehnali, tím jak oddělili vzhled postavy, skutečně nasazené oblečení, a armor který teď jde výhradně z cyberware, tak teď už na tom nasbíraném oblečení vůbec nezáleží - a to je dost škoda, aspoň nějaké výraznější bonusy na staty na něm nechat mohli. Přitom v lootu zabírá pořád hodně prostoru, ale je to teď jen zbytečný fluff.
@Peach (01.10.2023 02:54): Jo, pro hráče kteří nechtějí "ztrácet čas" znouhraním Cyberpunku určitě dobře že tam ta možnost je.
Pro mě byla replayabilita Cyberpunku už tak dost velká, takže jsem rád rozjel s 2.0 novou postavu - nový background a nový build, a víc si tak užívám nové mechaniky, které tu hru posouvají na ještě vyšší level než dřív. Plus v té originální hře je pořád hromada skrytých detailů co objevovat i po stovkách hodin hraní.
Pro mě byla replayabilita Cyberpunku už tak dost velká, takže jsem rád rozjel s 2.0 novou postavu - nový background a nový build, a víc si tak užívám nové mechaniky, které tu hru posouvají na ještě vyšší level než dřív. Plus v té originální hře je pořád hromada skrytých detailů co objevovat i po stovkách hodin hraní.
@AlieN (01.10.2023 02:36): Divný. Mě přišlo, že mi začali staří známí volat až když mě questy zavedly zase mimo Dogtown.
"Phantom Liberty New Game" tě o tyto vazby bohužel připraví. Určitě je lepší pokračovat ve starém savu, ale chtěla jsem hrát za trochu jinou V a taky tuto novou možnost vyzkoušet.
"Phantom Liberty New Game" tě o tyto vazby bohužel připraví. Určitě je lepší pokračovat ve starém savu, ale chtěla jsem hrát za trochu jinou V a taky tuto novou možnost vyzkoušet.
@Peach (01.10.2023 02:22): To mě přestaly volat když jsem vjel do Dogtownu jen na chvíli, když jsem řešil ten úvod s prezidentkou a stejně z něj nemohl vypadnout. Jak se zase otevře openworld tak se mi Panam i Judy hned ohlásily s pokračováním jejich questů.
Co se týče navázání na předchozí hraní: quest s voodooboys v obchoďáku a s návštěvou blackwall jsem vyřešil pro ně mírumilovně, na což pak odkázali i voodooboys v Dogtownu když jsem šel za Sliderem - a byli přátelští. To by se asi nestalo kdybych Brigitte a její crew vystřílel, případně kdybych to nechal udělat Netwatch.
Co se týče navázání na předchozí hraní: quest s voodooboys v obchoďáku a s návštěvou blackwall jsem vyřešil pro ně mírumilovně, na což pak odkázali i voodooboys v Dogtownu když jsem šel za Sliderem - a byli přátelští. To by se asi nestalo kdybych Brigitte a její crew vystřílel, případně kdybych to nechal udělat Netwatch.
@AlieN (01.10.2023 02:10): Jen si vybereš jeden ze tří backgroundů stejně jako v původní hře a vytvoříš vzhled postavy. Ability a perky máš předdefinovaný a nejdou při tvorbě postavy změnit, ale kdykoliv během hraní můžeš v menu udělat 1x kompletní respec postavy, takže klidně hned na začátku nebo až se trochu rozkoukáš.
Počáteční level byl tuším 15, máš na začátek nějaký drobný a poměrně dost zelenýho vybavení a kyberwaru. Žádné volby reflektující průběh předchozího hraní tam nejsou, V nemá žádný romance a výchozí stav odpovídá minimalistickému hraní hlavního příběhu. Během projíždění po Night City ti ale jednotlivé postavy začnou volat a nabízet svoje vedlejšáky, takže se romance atd. dají dodělat. Trochu nelogicky ti ale nevolají když jsi přímo v Dogtownu. Tam ti volají jen s DLC úkoly.
Počáteční level byl tuším 15, máš na začátek nějaký drobný a poměrně dost zelenýho vybavení a kyberwaru. Žádné volby reflektující průběh předchozího hraní tam nejsou, V nemá žádný romance a výchozí stav odpovídá minimalistickému hraní hlavního příběhu. Během projíždění po Night City ti ale jednotlivé postavy začnou volat a nabízet svoje vedlejšáky, takže se romance atd. dají dodělat. Trochu nelogicky ti ale nevolají když jsi přímo v Dogtownu. Tam ti volají jen s DLC úkoly.
@Peach (01.10.2023 00:45): Právě při hraní Phantom Liberty piju colu s rumem, takže oceňuji! :)
Jak vypadá to tvoření postavy od půlky hry? Máš tam nějaké volby reflektující průběh předchozího hraní? V PL jsem narazil minimálně na jeden quest který určitě bude v tomhle variabilní.
Ad co bylo přidané s patchem a co až s PL - víceméně jen to co se odehrává přímo v Dogtownu, kromě kradení aut všude po městě, to přišlo taky až s DLC.
Jak vypadá to tvoření postavy od půlky hry? Máš tam nějaké volby reflektující průběh předchozího hraní? V PL jsem narazil minimálně na jeden quest který určitě bude v tomhle variabilní.
Ad co bylo přidané s patchem a co až s PL - víceméně jen to co se odehrává přímo v Dogtownu, kromě kradení aut všude po městě, to přišlo taky až s DLC.
@Peach (01.10.2023 00:45): Náhodou skvělý komentář :-) díky za něj!
@Peach (komentář): Během dohrávání DLCčka jsem to trochu přehnala s kolou s rumem, tak prosím omluvte případné překlepy v komentáři. Zítra je opravím. Díky.
Tak takhle dobrou misi/quest jsem nehrál leta na party v mrakodrapu to bylo fakt super!
@Charllize (27.09.2023 21:51): Je to pecka, ale dle mého to se záhadou FF:06:B5 nesouvisí. Tohle je jiný příběh.
@SavageCZ (27.09.2023 21:30): Aha. No Ja to nehraju, jen mi to přišlo fajn :)
@Charllize (27.09.2023 21:17): Bacha, je venku video, kde datamineři získali kódy k těm terminálům a co se děje pak, tak pokud to taky řešíš, ať omylem neshlédneš. Btw, to byl hustej víkend.
@J_K (27.09.2023 19:04): Díky level scallingu je prakticky jedno, kdy se do toho vrhneš. Je ale lepší to moc dlouho neoddalovat, protože tam máš nový strom schopností, který lze navyšovat jen tam.
Tohle je dobrý :)
https://games.tiscali.cz/novinky/hraci-v ... u-verzi-dooma-565562
https://games.tiscali.cz/novinky/hraci-v ... u-verzi-dooma-565562
@J_K (27.09.2023 19:04): po questu s voodoo boys ti zavolaj a můžeš to začít řešit. Co jsem četl tak lze hrát obojí současně, Dogtown je prostě další čtvrť NC ze který se dá kdykoliv odjet. Takže záleži na tobě co chceš prioritizovat.
Hraju to teda od začátku, je nějaká fáze hry, kdy je nejlepší skočit do DLC?
První hoďka a půl byly super!
Nechci, ale dám 80. Za snahu, za hudbu (psycho basy na konci ftw), francouzský dvojčata a Elbu. Mínuska za málo imerzovskej Dogtown, audio mixing a bídnej melee. Plusíky za lepší Silverhandu, lepší perky & craft a levely/atmoška přípomínající DX1/HR. Cyberpunk ale pořád působí jako grafik mód do GTA, 80tý léta jsou esteticky velký ouvej a Night City je furt takový neživý a plastový.
Začátek je hodně super, je to takový správně akční, prezidentka má dobré charisma a atmosféra v Dogtownu je top.
@Hitsuran (23.09.2023 15:41): Toho by som sa nebál - kedže patch 2.0 už vypustili a ohlasy naň sú, aj tu aj vo svete pozitívne, o FL sa vôbec nebojím.
Ako napísal LIUWIL, pôvodná hra mala blbý štart kvôli optimalizácii a nedoladenosti, nie kvôli Keanu Reevsovi, takže ani o Idrisa Elbu (a ich platy) by som sa nebál, obaja si svoje roli očividne užívali a s ich pôsobením v hre sú spokojní.
Kľudne počkaj, samozrejme, až vyjde datadisk a recenzie, ale myslím, že je to zbytočná obava v tomto prípade.
Ako napísal LIUWIL, pôvodná hra mala blbý štart kvôli optimalizácii a nedoladenosti, nie kvôli Keanu Reevsovi, takže ani o Idrisa Elbu (a ich platy) by som sa nebál, obaja si svoje roli očividne užívali a s ich pôsobením v hre sú spokojní.
Kľudne počkaj, samozrejme, až vyjde datadisk a recenzie, ale myslím, že je to zbytočná obava v tomto prípade.
Včera a dnes jsem si zlehka procházel patchem 2.0 a hraje se mi to dost dobře (na PS5!) a působí to na mě jinak, tak nějak kompletněji, nevím jak to vysvětlit :) Policejní systém fungoval bez bugů, jen jsou možná občas až moc přísní, tak jsem zapomněl schovat zbraň a vyšel s ní mezi lidi no... Pár grafických glitchů tam bylo, ale fakt drobných, s tímhle enginem je to asi už holt složitější a jsem zvědavý na dvojku na Unrealu :)
Long story short, 2.0 zvládli výborně, takže o Phantom Liberty se nebojím. A celebrity se ve velkých hrách objevují celkem pravidelně, řekl bych.
Long story short, 2.0 zvládli výborně, takže o Phantom Liberty se nebojím. A celebrity se ve velkých hrách objevují celkem pravidelně, řekl bych.
@Gordon (23.09.2023 17:41): Já jsem spálený jak Freddy Krueger. :D
@Hitsuran (23.09.2023 15:41): Nemyslím si, že se bude opakovat CP launch, tohle je pro ně šance na redemption.
A recenze jsou vesměs pozitivní, přirovnavá se k Blood and Wine DLC, což je za mě hodně dobré znamení, ale nebudu se hypovat, jak se hypuje na všechno třeba SilentWolf, na to už jsem se spálil dostatečně.
A recenze jsou vesměs pozitivní, přirovnavá se k Blood and Wine DLC, což je za mě hodně dobré znamení, ale nebudu se hypovat, jak se hypuje na všechno třeba SilentWolf, na to už jsem se spálil dostatečně.