@Vicclein (komentář): A je tam destrukce těl?
Diskuze
@Vicclein (komentář): Že ty lovíš trofeje DH :D
Update 2.2
Following Act 1, Johnny will now sometimes appear in the passenger seat while V is driving to comment on and react to what's happening.
Following Act 1, Johnny will now sometimes appear in the passenger seat while V is driving to comment on and react to what's happening.
@Feidias (28.11.2024 12:22): Ta bunda působí materiálem dost lacině a jediný bomber, co by na mě kdy kdo dostal, by byl klasický anglický letecký s kožešinovým límcem, tohle mi přijde tak pro děti. Ale triko fajn, jako fanoušek Johnnyho Silverhanda a jeho antikorpo terorismu si ho asi někdy pořídím. :)
Tak co koupíte si někdo tričko nebo mikinu Samurai: https://www.insertcoinclothing.com/cyberpunk-2077/
Už jsem hrál dvakrát a vyzkoušel si podruhé cestu, kterou zmiňují Tahriel a Vurhor. Za mě. To je tak jaksi drsný příběh, že se asi v jedné variantě nedá čekat něco jako dotočený šťastný konec v Blade Runnerovi. Bylo právě super, že jsem v pasáži zhruba ve 3/4 hry měl pocit, že hraju jiný příběh. Tedy znovu možnost hrát znovu tu rozhodně je a bavilo i podruhé.
K tomu konci: "Would you rather live in peace as Mr. Nobody, die ripe, old and smellin' slightly of urine? Or go down for all times in a glaze of glory, smellin' near like posies, 'thout seein' your thirtieth?"
@Vurhor (28.11.2024 00:36): A pritom mi príde objektívne najlepší z DLC - nezradíš Reeda, zachováš si ľudskosť a i keď Ti prezidentka aj on skritizujú, nakoniec prizná, že si mal pravdu - niekedy ten smutný koniec je ten najsprávnejší.
I keď som si nakoniec počas hrania vybral ten druhý, keby som to hral teraz, tak zoberiem tento problém by to nebol, save odložený mám - tesne po tom, čo porazíš toho robota a vlezieš za ňou do tej gule a máš na výber, či ju zabiješ, alebo nie.
I keď som si nakoniec počas hrania vybral ten druhý, keby som to hral teraz, tak zoberiem tento problém by to nebol, save odložený mám - tesne po tom, čo porazíš toho robota a vlezieš za ňou do tej gule a máš na výber, či ju zabiješ, alebo nie.
@AlieN (28.11.2024 00:11): Spíš si myslím, že mnoho hráčů prostě nemůže vystát smutné konce, i přestože jsou třeba dobře napsané. Ale je pravda, že jsem viděl lidi nadávat na tu děsivou Alien: Isolation část, kde tě nahání ten robot, byť mně třeba přišla super.
Navíc mně upřímně přijde ta Reedova cesta zajímavější i z hlediska gameplaye - cool boss fight s Hansenem, možnost bojovat proti MaxTacu, zmíněná Alien: Isolation mise, která je nejunikátnější a nejlepší stealth pasáží z celé hry, plus hráč se dozví něco více o So Miině minulosti. A celkově mi přijde, že to má i lepší emoce.
@Tarhiel (28.11.2024 00:26): Jsem rád, že je nás víc, na Steamu za ten konec dostaneš achievement, který má doslova nejmíň lidí. :D
Navíc mně upřímně přijde ta Reedova cesta zajímavější i z hlediska gameplaye - cool boss fight s Hansenem, možnost bojovat proti MaxTacu, zmíněná Alien: Isolation mise, která je nejunikátnější a nejlepší stealth pasáží z celé hry, plus hráč se dozví něco více o So Miině minulosti. A celkově mi přijde, že to má i lepší emoce.
@Tarhiel (28.11.2024 00:26): Jsem rád, že je nás víc, na Steamu za ten konec dostaneš achievement, který má doslova nejmíň lidí. :D
@Vurhor (27.11.2024 23:03): Toto je aj pre mňa ten najlepší koniec.
@Jab (27.11.2024 23:17): Mě by hanba fackovala to nedat celé, ale de facto souhlas, to DLC se dá hrát jako stejně uzavřené jako Touissant ve W3
@Vurhor (27.11.2024 23:03): Tohle je pro mě "good ending" (v rámci Cyberpunk mezí), ale možná většině neseděl gameplay?
Osobně si dovolím tvrdit, že hrát od znova naprosto netřeba. Nahoď starý save a užij si nový obsah v DLC.
@Paul (27.11.2024 19:57): Já se teda taky musím přidat ke chvále a pobízení. Je to opravdu naprosto parádní přídavek, jehož příběh se mi možná líbí víc než ten v původní hře. Hlavně teda s tím jedním jistým koncem, který je co jsem tak koukal nejméně populární, ale dle mého ten děj uzavírá naprosto bezvadně. (King of Cups)
Hlavně to stojí za to rozehrát už jen kvůli tomuhle parádnímu nářezu.
Hlavně to stojí za to rozehrát už jen kvůli tomuhle parádnímu nářezu.
@Adieu (27.11.2024 20:21): @AlieN (27.11.2024 22:13):@Tarhiel (27.11.2024 22:38): to je právě ono, abych zahrál PL, tak to znamená zahrát celej C77, což znamená minimálně 150 hodin, což je fakt velká časová investice něčeho co už jsem z velký části hrál...a je tu ten fakt že C77 bylo tak dobrý že si toho furt hrozně moc pamatuju, chtěl bych toho víc pozapomenout než si to dám podruhý. I když tedy aspoň plánuju dát to za Valerii a s corpo originem, takže aspoň z těchto hledisek by to bylo fresh, plus ty 2.0 změny (a ostatních patchů, já to dohrál měsíc po launchi).
@Red (27.11.2024 22:22): a to taky, je příjemný mít něco na co se furt můžu těšit :)
@Red (27.11.2024 22:22): a to taky, je příjemný mít něco na co se furt můžu těšit :)
@Paul (27.11.2024 19:57): No ak si PL a zrejme teda ani zmeny po patchi 2.0 nehral - oh boy, you´re in for a ride :)
Tak ono je příjemný mít v backlogu nějakou jistotu :)
@Paul (27.11.2024 19:57): Hned mám chuť zahodit všechny rozjeté hry a pustit se do Cyberpunku znovu :)
A Phantom Liberty dej asap, je to boží.
A Phantom Liberty dej asap, je to boží.
@Paul (27.11.2024 19:57): Tvl tys nehrál ještě Phantom Liberty! :O Takový CD Projekt fan?! Jako chápu, času je málo a her moc, ale stejně mě tu po dlouhé době někdo vyloženě překvapil. :D
Pěknej novej trailer. A já mám Phantom Liberty furt v backlogu, smh.
@Flowerpot (27.11.2024 13:30): Se vsadím, že jakmile si zapálíš ve hře, tak si jdeš pak zapálit i ve skutečnosti! :D Každopádně jo, tohle jsem tam měl taky namodované. Budu se muset podívat po nějakých pořádných motorkářských modech, aby to jezdilo rychleji a nedriftovalo jako auta, to by bylo pěkný.
Za mňa rozhodne odporúčam také tie módy, ktoré pridávajú na imerzií, ktorá normálne Cyberpunku zúfalo chýba, jakože reálne pijete panáky v krčmách (a nielen mechanicky klikáte v inventári), fajčíte etc.
@Adieu (27.11.2024 12:55): ok. Jsem právě ještě záležitosti na úrvni Fallout moddingu neviděl, ale přeci vydali nějaké komplexní nástroje pro Witchera a mělo to vyjít i pro Cyberpunk, kde alespoň dle JuiceHeada je větší moddingová komunita (on dost často sdílí podložené informace a nevycucává si je z prstu). Jen nevím jestli to je už toto, nebo přijde něco "většího".
@Feidias (27.11.2024 12:17): Asi to kdovíjaké bájo nebude ani s tím editorem, stačí se podívat na recentní mody na Nexu a vyjma mechanicky zajímavého Dark Future, který přidává urban survival hodnoty, se pro Cyberpunk stále tvoří výhradně lite mody. Které jsou fajn, ale nedá se očekávat, že tam bude nějaký zásadnější průlom.
@Atreides (27.11.2024 11:01): tyjo, to jsem nevěděl. Spolehál jsem na JuiceHeada jako svůj zdroj informací a ten tvrdil, že to je jen pro Witchera a pro Cyberpunk se to zatím chystá. Takže moddeři už s tímhle můžou dělat dodatečné questy, apod.?
@Feidias (27.11.2024 10:49): Ale však ty už jsou nějakou dobu venku, REDmod. Plus vedle toho komunita stále rozvíjí svůj vlastní WolvenKit.
@Paul (26.11.2024 19:02): to je dobře. Už by mohli oznámit ty modding tools ať se dočkáme dodatečného obsahu od komunity. Ne, že by v základní hře + Phantom Liberty nebylo dost obsahu, ale modding je fajn:).
Prodáno 30 mega, plus 8 Phantom Liberty.
@Stapu (21.11.2024 12:04): Ano to byl ten problém, děkuji :)
@Petr..... (21.11.2024 11:07): Nemáš náhodou přetížení? Když si otevřeš menu, tak v horním pravém rohu máš ikonku ukazatele, kolik váhy uneseš. Jestli jsi přes, tak nemůžeš běhat nebo chodit rychle.
zpomalila se chůze, kde a jak zrychlit?
Pokud jste získali odměnu za dohrání arkády Trauma drama, máte ji ještě? V bytě na jejím místě teď leží nějaké papírové krabice.
@Gordon (18.09.2024 17:03): Já hraju teď za netrunnera, takže chodím jen sbírat věci :D Plus tedy s občasnou pomocí sniperovky. Je ale fér říct, že to hraji dost důkladně, všechno čtu, dělám i ncpd a podobně, takže maximální level dává v mém případě logiku. Ty příběhy jsou někdy krásně propojené, člověk až čumí jak je to propracované. Každopádně jestli se dvojka povede, tak netrunner to jistí, hodně mě to za tenhle build baví.
@Zoltan (18.09.2024 15:08): Přemýšlím ještě o pěti levelech navíc, ale to už by hráč byl opravdu šíleně OP, na jednu stranu je dobře že jde zkompletovat jen dvě schopnosti, případně tři, když hráč nechce body úplně v celém stromu jedné dovednosti. Já v DLCčku už jen chodil a pistolí s tlumičem jen dával všem hedky tak rychle, že nestačily ani zaútočit, ani jsem nestealthoval, ultimátní hitman... :-D
A není na to nějaký mod? Witcher 3 měl stejný problém a tam na to mod vyšel.
@Gordon (18.09.2024 14:50): jn, já už jsem na maximu asi 50 hodin, a to mám před sebou ještě tak 3/4 datadisku :D
Ono by stačilo globálně snížit XP gain, nebo zvýšit XP potřebné k levelování třeba jen o 30 %. Aby kompletista nebyl na capu v polovině a hráč příběhu došel na cap až ke konci.
@Artran (17.09.2024 16:05): v tomhle aspektu umějí být jRPG zábavnější, kde hru dohráváš povětšinou na polovině maximálního levelu... i když, tam je to pak dovedeno do druhého extrému, kdy musíš hodiny bezhlavě grindit :)
@S4TW (17.09.2024 15:31): Je to hloupé, protože se tím eliminuje jeden z aspektů toho, co dělá rpg rpg. On tedy už takhle je pro mě CP2077 spíš open world immersing sim, spíš než rpg.
@Artran (17.09.2024 10:26): podobný problém teď mám u ME3, jsem zhruba v polovině hlavního příběhu a mám maximální lvl...
Na jednu stranu je to dobré, protože ti většina zbraní už nebude zastarávat.
@BUMTARATA (17.09.2024 10:35): To je prašť jak uhoď :-) Jinak by bylo samozřejmě lepší, kdyby levely nešly do desítek, to jo.
@Artran (17.09.2024 10:26): Cap je okay, levelování je moc rychlý.
Ten level cap na šedesáté úrovni mě teda docela štve. Mám před sebou minimálně ještě tak třetinu main story a celé Phantom Liberty. Aspoň, že se dají rozvíjet ty skilly...
@AlieN (13.09.2024 03:06): zkusil jsem. FSR 3 je bezva, ale proboha co CD Project udělali s AMD FG, viz. https://www.youtube.com/watch?v=J2FMQfEiBOA?
FG je rozmazané až to bolí (!), očividně to naimplementovali špatně, zdali schválně, bo CP77 je výstavní skřín Nvidia nevím, každopádně ztrácejí reputaci. Nevím jak FG vypadá na Nvidia, ale pokud tohle má být údajně budoucnost hraní na PC a konzolích, tak za mě to ztrácí vizuální kvalitu. Nevím co si mám o tom myslet, zdali je tohle konkurenční Nvidia boj a bojkot, nebo se v CDP zbláznili.
Na RX 5700 XT na Ultra včetně psycho stínů v 1440p v benchmarku: min. 46, průměr 53, max. 60. S FG min. 84, průměr 97 a max. 121.
FG je rozmazané až to bolí (!), očividně to naimplementovali špatně, zdali schválně, bo CP77 je výstavní skřín Nvidia nevím, každopádně ztrácejí reputaci. Nevím jak FG vypadá na Nvidia, ale pokud tohle má být údajně budoucnost hraní na PC a konzolích, tak za mě to ztrácí vizuální kvalitu. Nevím co si mám o tom myslet, zdali je tohle konkurenční Nvidia boj a bojkot, nebo se v CDP zbláznili.
Na RX 5700 XT na Ultra včetně psycho stínů v 1440p v benchmarku: min. 46, průměr 53, max. 60. S FG min. 84, průměr 97 a max. 121.
Vyšel update který do hry přidává FSR 3.
Nárůst fps mám z 40 na 70, not bad. (RX 6600, vše na max, no RT)
Nárůst fps mám z 40 na 70, not bad. (RX 6600, vše na max, no RT)
@AlieN (19.08.2024 23:59): Mně určitě ne, ostatně podle mě jen velmi výjimečně ENB vypadají lépe než originál, za kterým stojí nějaká autorská vize. Co si tak vybavím, užíval jsem ENB za posledních mnoho let jen u pár her, napadá mě Skyrim/Enderal a karibsky prosluněný filtr v Black Flag. Největší zvířeckosti páchají lidé na Witcherovi 3, když vyblívaj jeho sytou a nádherně kontrastní paletu a rovněž zbavují Toussaint toho manického filtru. Tady Cyberpunk vypadá na podobnou písničku.
Eh, vám to uniformně šedé prostředí vážně připadá hezčí a realističtější? Je to hnus.
@Zoltan (19.08.2024 20:07): Jo. Taky mám třeba mod do New Vegas, který dělá krásnou grafiku. Ale odstraňuje ty "filtry" a tím i specifickou vizuální atmosféru.
@Tarhiel (19.08.2024 19:41): Na jednu stranu pecka, na druhou stranu to ztratilo veškerou atmosféru. Ale chápu, že o to tam vlastně nejde :)
@Tarhiel (19.08.2024 19:41): Ta motorka, co jede 450, to mi dost chybělo, v originále jsou hrozně pomaloučké.
@AlieN (24.06.2024 19:50): Ne, je to chill-builder.
@Gordon (17.06.2024 20:09): A to ma fakt zamrzelo, ked som o tom polhodinu dozadu čítal, tam by som sa rád pozrel.
Dúfam, že to spracujú v tej samostatnej hre, na ktorej teraz pracujú.
Dúfam, že to spracujú v tej samostatnej hre, na ktorej teraz pracujú.
Taky hraju podruhé a je to ještě lepší než první hraní. Hlavně si užívám různé návaznosti, které mi při prvním hraní utekly (hlavně questy, kolem kterých se motá Mr. Blue Eyes - Peralezovi, Gary the Prophet, Sandra Dorsett). Prostě super, ta propracovanost světa je úplně boží.
@Red (05.06.2024 15:42): já to tak velmi často hraju taky, ale tohle není špatný způsob jak si užít Cyberpunk z hlediska "role play". Když to řeknu cynicky, tak si člověk uvědomí jak je ta kulisa promakaná a detailní:).
@Feidias (05.06.2024 13:12): Já to zase hraju úplně opačně, logotomicky běhám se skoky přes město a likviduji všechny se žlutým indikátorem nad hlavou. Maxuju si postavu a poznávám každé zákoutí.
@Feidias (05.06.2024 13:12): To je hezké, že flop roku není rozbitý. :-D
Cyberpunk IMHO v sub-žánru first person akčních sci-fi RPG nic nepřekoná. Nedávno jsem to hrál stylem pomalé chůze a jízdy k misi a neskutečně jsem si to užíval. Tímto stylem je tam akce tak akorát a člověk má z hry úplně jiný pocit. Bugy to kazí no to je pravda, ale nevím kdy se dočkáme vyladěné hro v tomto rozsahu. Starfield vyšel v překvapivě dobrém stavu. Jenže mě moc nebaví.