@Phoenix (10.06.2024 21:19): Jj, zajímavý to je. Já se takhle chystám potom i na komplet Killzone. Máme s bráchou pěknou sbírku starších konzolí.
Diskuze
@Korbitch (10.06.2024 19:55): V pohodě, je to možnost, nejvíce ji uvítají lidé, co nemají/nechtějí Xbox. Mně to přijde zajímavé i technicky (emulace atd. jsem měl vždycky rád).
@Phoenix (10.06.2024 14:55): To si to dám radši na boxu, než zase studovat něco novýho kvůli dvěma hrám. DLC tak úplně nepotřebuju.
@Korbitch (10.06.2024 14:30): Dvojka a trojka jdou hrát na PC prostřednictvím Xbox Cloud Gaming. Dohrál jsem tak dvojku (DLC je třeba koupit zvlášť), trojku i s DLC (DLC je třeba koupit zvlášť), Gears Judgement, Fable 2 (DLC jsou třeba koupit zvlášť), Perfect Dark Zero a Halo 5. A Gears 4 je kromě Xbox Cloud Gaming stále možné koupit na MS Store.
@Paul (10.06.2024 11:31): Jo, to mi povídej. Právě dohrávám druhý a třetí díl na x360, protože jiná možnost se k nim dostat není. Co se týče čtyřky s pětkou, tak pětka bavila určitě víc. A s hodnocením bych šel asi i výš, ale v kooperaci to má takový bugy, že jsme se málem zbláznili. Ona i čtyřka, ale tam jsme nemuseli rozehrát úplně od začátku a modlit se, aby se to neopakovalo. Viz koment trochu níž...
@Korbitch (10.06.2024 09:43): 4 a 5 mě přišly nic extra, takže tenhle návrat ke kořenům mě zajímá víc než jejich pokračování. Ale mohli by tedy rovnou remasternout a vydat na PC původní trilogii.
Tak se podíváme na samý počátek. Jako restart série se to brát nedá, protože tam máme původní postavy a pokud by se pokračovalo potom dále, tak bude co? Šestý díl? Reboot? Ale těšing, ne že ne...
Gears E-Day
Gears E-Day
Náhodou někdo nepřišel na řešení černé obrazovky po boss fightu na konci druhého aktu? :/ Tak jsem si to chválil jak to oproti 4 jede bez problémů....
Edit: ááááá řešení nalezeno, ona se další kapitola odemkla, jen se musí načíst z menu.
Edit: ááááá řešení nalezeno, ona se další kapitola odemkla, jen se musí načíst z menu.
Gears 5 v kostce.
Rozehráli jsme Gears 5 už před 14 dny. Po cca 5 hodinách se objevil bug, který vymazal některé schopnosti robota, které jsme museli použít pro další průchod hrou. Konec. Nové rozehrání s tím, že dovednosti bude dávat robotovi jen hostitel hry. V momentě, kdy jsme byli za osudným bodem a přesunuli se do nové lokace, se při vedlejší misi a mém zabití objevil bug, že jsme propadali mapou, načež při načtení druhého savu mi nešel zvuk. Ten se objevil až po následující cut scéně za zhruba deset minut. Ten samý bug, ale tentokrát už se zvukem :-D se objevil i na konci hry, kdy jsme tak museli opakovat jednu pasáž celkem 3x. Přimknutí se k překážce a následná neschopnost se od ní odlepit nebo záhadné místo, kde nešlo běhat a postava ťapkala jako by si nasrala do kaťat, to už beru jen jako třešničku. Tak díky za skvělou zábavu, Microsofte. Bavila nás nejen hra samotná, ale i vaše technická zdatnost.
Rozehráli jsme Gears 5 už před 14 dny. Po cca 5 hodinách se objevil bug, který vymazal některé schopnosti robota, které jsme museli použít pro další průchod hrou. Konec. Nové rozehrání s tím, že dovednosti bude dávat robotovi jen hostitel hry. V momentě, kdy jsme byli za osudným bodem a přesunuli se do nové lokace, se při vedlejší misi a mém zabití objevil bug, že jsme propadali mapou, načež při načtení druhého savu mi nešel zvuk. Ten se objevil až po následující cut scéně za zhruba deset minut. Ten samý bug, ale tentokrát už se zvukem :-D se objevil i na konci hry, kdy jsme tak museli opakovat jednu pasáž celkem 3x. Přimknutí se k překážce a následná neschopnost se od ní odlepit nebo záhadné místo, kde nešlo běhat a postava ťapkala jako by si nasrala do kaťat, to už beru jen jako třešničku. Tak díky za skvělou zábavu, Microsofte. Bavila nás nejen hra samotná, ale i vaše technická zdatnost.
@Korbitch (28.03.2020 10:07): Nedela, mysli to smrtelne vazne. Bavte se, chlapi ;)
To si ten Microsoft dělá vážně prdel...
odkaz
odkaz
Hoj, samozřejmě nás potka ten bug, kdy se ztratí schopnosti Jacka a nemám puls, abych vyřadil ty generátory věží. Zítra můžu pogooglit, ale mometnálně jedem stream, takže to nechci řešit teď. Kdyby někdo věděl, jak to dát dokupy, tak dejte pls vědět. Jdeme na jedničku no....Kokotskej mkrvosoft, fakt.
@Bursoft (15.03.2020 21:54): 4 jsem si dal dost s chutí .. dal jsem něco kolem 80 - 85 %. Bohužel 5 měla přinést alespoň částečnou evoluci .. ten "open world" je spíš na škodu. Nakonec jsem to ani nedohrál, skončil jsem cca v 2/3 ...
Příště už by to chtělo sakra posun ... po 6 to stejné jim už asi lidi žrát nebudou. :)
Příště už by to chtělo sakra posun ... po 6 to stejné jim už asi lidi žrát nebudou. :)
@Korbitch (15.03.2020 21:43): Čtyřka je lepší, protože má větší tah na bránu, je dynamičtější. Pětka má moc hluchých míst skrz ten svůj semi-open world. Vypíchl bych o chlup lepší grafiku. Co se online coopu týče, tak je to lepší než čtyřka. Já hostoval oba díly a čtyřka byla peklo a snad nikdy se nespustila napoprvé. Pětka je bez problému.
@Phoenix (15.03.2020 21:50): Tak to mi si tím prošli až do konce a to hned 2x. Jednou byl hostitel kámoš, pak já. Vždycky byl host v prdeli a co chvíli to spadlo. Ale dojeli jsme to vždycky.
@Korbitch (15.03.2020 21:43): Oproti čtyřce je to lepší v tom, že to neobsahuje kritické pády hry a jde dohrát (čtyřku se mi dohrát nepodařilo) :-)
Koukám to hodnocení takový na hraně. Co byste řekli oproti čtyřce, že je horší a co byste zase naopak vypíchli? Pokud nejde bez spoilerů, tak radši nic :-) A jak je na tom hra v kooperaci? Čtyřka vždycky hostovi padala...
@Korbitch (15.03.2020 01:08): Já mám aktuálně také MS game pass na tři měsíce za 26,- Využil jsem to k dohrání her, které jsem si chtěl zahrát, ale tak nějak tušil, že nebudou nic moc a že se k nim vracet nebudu (Gears 5, Youngblood, Rage 2, Timespinner). Na druhou stranu jsem to využil na Gears Ultimate, které stále těžce rules.
Podle mého je to dobré na různé jednohubky (nikoli rozsáhlá RPG nebo obecně věci, ke kterým vycházejí DLC jako na běžícím pásu).
A ono je to diskutabilní i s kupováním. U fyzické placky, na které je celá hra (dnes unikát, stejně je často i tak třeba stáhnout většinu hry z netu), se Ti může stát, že hru nerozjedeš na novém systému (drivery, protipirátská ochrana). U her, zakoupených elektronicky, se celá otázka smrskne na to, jestli hru náhodou nevyřadí služba z nabídky (zatím podobné věci zůstávají těm, kteří si ji už koupili, ale všeho do času) nebo ji alespoň neočeše díky ztrátě práv (hudba v GTA atd.).
Podle mého je to dobré na různé jednohubky (nikoli rozsáhlá RPG nebo obecně věci, ke kterým vycházejí DLC jako na běžícím pásu).
A ono je to diskutabilní i s kupováním. U fyzické placky, na které je celá hra (dnes unikát, stejně je často i tak třeba stáhnout většinu hry z netu), se Ti může stát, že hru nerozjedeš na novém systému (drivery, protipirátská ochrana). U her, zakoupených elektronicky, se celá otázka smrskne na to, jestli hru náhodou nevyřadí služba z nabídky (zatím podobné věci zůstávají těm, kteří si ji už koupili, ale všeho do času) nebo ji alespoň neočeše díky ztrátě práv (hudba v GTA atd.).
@Bursoft (15.03.2020 01:12): Hmm, to by šlo. Ona vlastně ta evoluce k tomu spěje. Nekupovat - vypůjčovat. Zase ale jsou lidi, co to perou do knihovny, aby to tam měli :-) Jó, proč ne. Možná se k tomu zkostnatělej fosil Korbi taky někdy dokope.
@Korbitch (15.03.2020 01:08): Fair enough
S tou cenou passu je to zatím v pohodě. Koupíš za 26 Kč na měsíc, okamžitě zrušíš automatický dokupování každý měsíc (který stojí tuším 130 Kč) a jakmile ti období skončí, tak ti Store nabízí ten pass za 26 Kč. MS to zatím neřeší. Dokud to bude takto "zadarmo", tak si to nechám. Na takový jednohubky, jako zrovna Gearsy je to dobrý. Ale teď je tam třeba i Two Point Hospital a to je zrovna typ hry, který bych chtěl mít koupený, ale určitě ne u MS :D
Jinak já to mám víc na háku teď, mám 2 passy zdarma k procesorům, takže půl roku neřeším..
S tou cenou passu je to zatím v pohodě. Koupíš za 26 Kč na měsíc, okamžitě zrušíš automatický dokupování každý měsíc (který stojí tuším 130 Kč) a jakmile ti období skončí, tak ti Store nabízí ten pass za 26 Kč. MS to zatím neřeší. Dokud to bude takto "zadarmo", tak si to nechám. Na takový jednohubky, jako zrovna Gearsy je to dobrý. Ale teď je tam třeba i Two Point Hospital a to je zrovna typ hry, který bych chtěl mít koupený, ale určitě ne u MS :D
Jinak já to mám víc na háku teď, mám 2 passy zdarma k procesorům, takže půl roku neřeším..
@Bursoft (15.03.2020 00:56): Nope, přes shop za pár korun. Nejsem fanda těhle passů - když něco koupím chci to nastálo. Peníze nehrají zase takovou roli. Neříkám, že kupuju vše za plnou palbu, ale když něco chci hodně, tak klidně. Tady jsem čekal cca na tuhle cenu. Třeba do těch passů ještě "dospěju". Ty výhody jsou mi jasný, ale těch 26 je tuším jen do začátku, pak to je pár stovek měsíčně, ne? Alespoň kolega říkal něco takového.
A to jsi koupil za full price? Jakože dneska někdo kupuje MS hry, když za 26 Kč můžeš mít game pass a hrát tam jejich hry do zblbnutí..
@Charllize (15.03.2020 00:48): Že to tak je jsem zaregistroval sám, díky.
@Korbitch (15.03.2020 00:45): tak ja nerikam ze to je fajn, jen ze to tak proste je. Pro vsechny, i castecne pro prodejce by bylo lepsi kdyby ty kody byli zvlast.
@Charllize (15.03.2020 00:33): Seru na to, co chce Mrkvosoft. Ještě tam mohli být všechny díly dohromady a začít se stahovat naráz, aniž by se mě ptali ne? Že se tím brání přeprodeji beru, ale ten jejich pojebanej "klient" nemá začít stahovat všechno najednou. Být to Steam - hry by se přidaly do knihovny a pak by sis je samostatně vybral sám. Tohle je prostě jen jejich lenost/neschopnost to rozčlenit. Ani jedno z toho není v pořádku.
@Korbitch (14.03.2020 23:57): Posledni co MS a i dalsi chce je to aby si lidi preprodavali a rozdavali kody. Slouceni vice her nebo DLC do jednoho kodu je cim dal tim vic beznejsi. Tusim ze u Gears 4 byl jako bonus prvni, druhy a treti dil, take na jednom kodu.
@M.a.t.t. (14.03.2020 23:49): Ty vole, tak to nevymyslíš. Ta bonusová kopie G4 se automaticky začala stahovat s pětkou. Já se z toho Microsoftu fakt poseru, to prostě nemůžou myslet vážně :-DDD
Jako chápeš tu demenci?? oni ti dají čryřku zdarma k nákupu pětky - ok, ale pošlou ti jeden kod, který když zadáš, tak se ti začnou stahovat obě hry naráz. A když už čtyřku máš, tak jsi vlastně nic nedostal, jen se ti začne prostě stahovat sama od sebe současně s pětkou. Štípu se tu do tváře, jestli se mi to celý nezdá :-DDD
Jako chápeš tu demenci?? oni ti dají čryřku zdarma k nákupu pětky - ok, ale pošlou ti jeden kod, který když zadáš, tak se ti začnou stahovat obě hry naráz. A když už čtyřku máš, tak jsi vlastně nic nedostal, jen se ti začne prostě stahovat sama od sebe současně s pětkou. Štípu se tu do tváře, jestli se mi to celý nezdá :-DDD
@Korbitch (14.03.2020 23:32): Môžeš podarovať, ak sa to dá? (Čo možno nie)
Čuste, pořídil jsem Gears 5 a prej k tomu mám bonusovou kopii Gears 4. K čemu mi to je, když už čtyřku mám?
@Bursoft (02.02.2020 01:22): Jo no, Matterhorn je ještě takový svým vzhledem nejvíce působivý. Tedy alespoň dle mého názoru. Navíc jsem ho chtěl ještě někdy zdolat, což nevím, jestli se k tomu dostanu. Každopádně jsem hned zapnul net a srovnával, ve kterých detailech se liší, ale musím říct, že to byly opravdu jen detaily a ten tvar kopírovali celkem obstojně, aby to šlo hned na první pohled poznat :-D
@CrocoRay (01.02.2020 23:52): +1 Taky mě to praštilo do očí :D
Vy, co jste to hráli. Všimli jste si hned, že tam je Matterhorn? Mě to hned střelilo do očí, jak to pěkně okopírovali.
Gears 5 se v prodeji vede mnohem lépe, než 4 dílu a je to komerční úspěch. Zdroj informace je samotný šéf Xbox a viceprezident MS Phil Spencer.
@martinelk (24.10.2019 18:35): Matriarcha byl zajimavy boss fight, hrajeme to s kamaradem v coopu a i tak jsme u toho vytvrdli asi hodku. Celkove mi Gears 5 na experienced prijdou mnohem tezsi nez prvni 4 dily (ktere jsme hrali predtim, takze je mam v realne pameti a muzu to porovnat).
@Cobot (24.10.2019 16:36): Bossové jsou bohužel ve spoustě her jen houby na olovo. To je pakt fakt nuda, mě zrovna souboj s Matriarchou bavil. Nebyl úplně triviální a je tam víc cest jak se s ní vypořádat. Paradoxně si hodně lidí stěžuje na obtížnost tohohle bosse ale já ji dal na třetí pokus a nepřišel mi nějak přehnaně nefér. Úplně nejlepší by bylo, kdyby s vzrůstající obtížností zároveň stoupala i inteligence nepřátel. Ale to je utopie, bez skutečné AI to nebude možné.
@martinelk (24.10.2019 16:11): Obtížnost je dost ošemetná. Přesně jak píšeš. Poděláš to a jedeš to celé znovu a to mě nebaví. Právě u toho bosse z druhý kapitoly mě to nebavilo. Já obecně bosse nesnášim. Nijak mě jejich přítomnost nebere. Většinou mi to hru kazí. Když už , tak vidim výzvu tom přijít na to jak ho zabít a ne jak do něj nasypat víc olova a nebo hůř pokazit něco díky chybě v ovládání postavy jako blbej skok nebo třeba jeho načasování.
Pro mě měla nejvyšší obtížnost smysl jen v Thiefovi, ale tam je to úplně o něčem jiném.
Nižší obtížnosti ti hodně odpustí a v důsledku toho se ani nesnažíš a tak tě hra přestane bavit. ... v tomhle máš pravdu.
Pro mě měla nejvyšší obtížnost smysl jen v Thiefovi, ale tam je to úplně o něčem jiném.
Nižší obtížnosti ti hodně odpustí a v důsledku toho se ani nesnažíš a tak tě hra přestane bavit. ... v tomhle máš pravdu.
@Cobot (24.10.2019 15:55): Já to projel na Insanity a možná proto mě to tak bavilo. Už prakticky jedu všechny hry jen na nejtěžší obtížnost. Zjistil jsem že mi chybí ta výzva a pokoření té hry. Nižší obtížnosti ti hodně odpustí a v důsledku toho se ani nesnažíš a tak tě hra přestane bavit. Samozřejmě to má i stinné stránky, zrovna tady jsem nadával u vedlejších bossu. Ty arény jsou strašně malé a stačí jedna chyba a jedeš to celé od znova.
Přkvapivě se problém s trháním vyřešil sám, když jsem načet třetí kapitou z výběru kapitol a nedal jen pokračovat. Najednou to zase jelo. Včera jsem tedy dojel třetí kapitolu a dneska to asi dojedu.
Jinak jak jsem při zabíjení bosse na konci druhý kapitoly trpěl obtížností, tak jsem si snížil obtížnost na střední. Bosse jsem sice dal hned a obtížnost nevědomky nechal. Bohužel to pro mě mělo dost velkej dopad na zábavnost hry. Na střední je hra hrozně lehká a střílení mě přestalo bavit. Už to asi nechám, protože si to chci už jen odškrtnout jako dohraný, ale docela mě ta změna zábavnosti překvapila.
Jinak jak jsem při zabíjení bosse na konci druhý kapitoly trpěl obtížností, tak jsem si snížil obtížnost na střední. Bosse jsem sice dal hned a obtížnost nevědomky nechal. Bohužel to pro mě mělo dost velkej dopad na zábavnost hry. Na střední je hra hrozně lehká a střílení mě přestalo bavit. Už to asi nechám, protože si to chci už jen odškrtnout jako dohraný, ale docela mě ta změna zábavnosti překvapila.
Tak jsem to dohrál a za mě převládá spokojenost. Největší neštěstí téhle hry jsou ty otevřené lokace ( speciálně ta první ). Do Gearsů se to nehodí, resp. možná by se to i hodilo ale to by musely přizpůsobit celou hru a překopat mechaniky. Spousta lidí si stěžuje že je to furt to samé, asi jo, ale když si člověk dá pauzu a nehraje ty díly hned po sobě tak to tak nevadí. Spíš mi vadí příběhová stránka. Už by mohli posunout to univerzum někam dál a zbavit se těch nepřátel. Vždycky je jen nějak trošku upraví ale v zásadě jsou to pořád Locusové z jedničky.
@Cobot (17.10.2019 11:48): to mi připomíná jak GoW4 mi na 1070 první dvě hodiny fungovalo, a pak začalo házet BSOD. A byl to prostě známej problém. Ale pak to asi nVidia opravila, na 2080 o rok později to jelo normálně. Tyhle hry jsou divný :)
@Cobot (17.10.2019 12:28): Jo, pozoroval jsem přesně to, co popsiuješ, měl jsem za to, že se to třeba snaží stále dokola připojovat, nevím, už když jsem hru spustil, tak trvalo výrazně déle dostat se přes všechna menu do hry. Takže bych určitě zkusil vypnout firewall, antivirus, spustit hru jako správce…
@Bursoft (17.10.2019 12:13): Zkusim, dík.
Fakt nechápu co se s hrou stalo. Ještě na konci tý druhý kapitoly se to tak po pěti restartech celýho kompu občas podařilo rozjet a chovalo se to pak úplně normálně. Druhej den ve třetí kapitole konečná a prostě ne. Něco takovýho jsem ještě neviděl.
@BUMTARATA (17.10.2019 12:05): Internet podle mě jna pozadí jede. četl jsme i úvahy o windows defenderu. Něoc o X-Fi zvukovce. Už jsem zkusil dost a bez efektu. Ono to je bohužel tak rychlý, že se člověk skoro nestihne dostat ani na task manager jak rychle to tuhne. Co jsem ale stihnul vidět všechny jádra jedou na 100%. Kdyby mi hra předtím nejela na ultra a nebo kdyby se to po těch pár pokusech kdy se to rozjelo nehýbala naprosto v pohodě, tak s klidným svědomím řeknu, že to můj deset let starej procák protě nedává. Ale tím to prostě není. Ani změna na low nic neudělala. Je to něco jiného.
Fakt nechápu co se s hrou stalo. Ještě na konci tý druhý kapitoly se to tak po pěti restartech celýho kompu občas podařilo rozjet a chovalo se to pak úplně normálně. Druhej den ve třetí kapitole konečná a prostě ne. Něco takovýho jsem ještě neviděl.
@BUMTARATA (17.10.2019 12:05): Internet podle mě jna pozadí jede. četl jsme i úvahy o windows defenderu. Něoc o X-Fi zvukovce. Už jsem zkusil dost a bez efektu. Ono to je bohužel tak rychlý, že se člověk skoro nestihne dostat ani na task manager jak rychle to tuhne. Co jsem ale stihnul vidět všechny jádra jedou na 100%. Kdyby mi hra předtím nejela na ultra a nebo kdyby se to po těch pár pokusech kdy se to rozjelo nehýbala naprosto v pohodě, tak s klidným svědomím řeknu, že to můj deset let starej procák protě nedává. Ale tím to prostě není. Ani změna na low nic neudělala. Je to něco jiného.
@Cobot (17.10.2019 11:48): MS má snad nejhorší online služby.. mně GoW 4 přestalo z ničehonic fungovat, psalo to hlášku, že se nemůžu připojit na MS account (a tím pádem jsem se ve hře nedostal ani do hlavního menu). Tak jsem půl dne strávil googlením a pomohlo mi přeinstalovat všechny ty jejich kokotský služby pomocí powershellu.
Zkus https://www.cnet.com/how-to/how-to-reinstall-default-apps-in-windows-10/ Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml"
edit: a musíš ho pustit jako admin a potom nejlíp restartovat PC
Zkus https://www.cnet.com/how-to/how-to-reinstall-default-apps-in-windows-10/ Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml"
edit: a musíš ho pustit jako admin a potom nejlíp restartovat PC
@Cobot (17.10.2019 11:48): Přesně tohle se mi stalo, když mi vypadlo internetový spojení.
Tak Gears nakonec nedohraju.Už na konci druhý kapitoly se mi hra po načtení úrovně začala neskutečně sekat až nakonec během minuty zamrznul celej komp. Jediná pomoc byla tvrdej restart. Třetí kapitola se chová úplně stejně. Dle internetů nejsem sám. Bohužel se zdá není řešení.
Přitom než se to začalo dít hra fungoavla bezchybně dokonce s většinou nastavení na max. Teď to nenajede ani na low. Zkoušel jsme to přeinstalovat (stáhnout znovu 95Gb) a nic. Možná ještě zkusím čistou instalaci nvidia driveru, ale obávám se že pokud to rychle nějak neopatchují, tak konečná. Škoda ale na ty restarty nervy nemam.
Přitom než se to začalo dít hra fungoavla bezchybně dokonce s většinou nastavení na max. Teď to nenajede ani na low. Zkoušel jsme to přeinstalovat (stáhnout znovu 95Gb) a nic. Možná ještě zkusím čistou instalaci nvidia driveru, ale obávám se že pokud to rychle nějak neopatchují, tak konečná. Škoda ale na ty restarty nervy nemam.
@Cobot (15.10.2019 09:09): +1, včera jsme se s ním taky pižlali dlouho, ale přišlo mi to jako zábava docela.. Celá ta písková lokace vypadá příšerně, naštěstí gameplay nabral obrátky a už to není taková nuda aspoň..
Asi tři večery pižlám hlavního bosse na konci druhého aktu a vždycky mě vlastní nešikovností sejme. Pak zjistim že to celou dobu hraju na experienced. Snížim to to na střed a dám ho napoprvý. Jsem ze sebe zhnusen :)
Třetí akt a červenohnědej písek je oproti té zimě graficky ultra hnusnej.
Třetí akt a červenohnědej písek je oproti té zimě graficky ultra hnusnej.
Je fakt že po tom co se to v aktu 1 rozjede a člověk si to začne užívat, tak to zvolnění tempa je takové rozhození. Ze začátku mi to ani tak nevadilo ale teď už mě to fakt otravuje. Navíc ty vedlejší místa jsou dost nudné, prostě někde vlezu a vím že tam na mě vyběhne horda nepřátel. Po její likvidaci si vezmu odměnu a opakuju do zblbnutí. Kdybych nehrál na insanity tak bych to okašlal ale takhle se každé vylepšení hodí.
Ke všemu mi teď začali miznout zbraně. Jak ty uskladněné tak i když nějakou vyměním tak ta vyhozená zmizne.
Ke všemu mi teď začali miznout zbraně. Jak ty uskladněné tak i když nějakou vyměním tak ta vyhozená zmizne.
@Bursoft (13.10.2019 23:50): Cpat open world do vseho je rakovina soucasne doby. Proto jsem se placnul pres kapsu a koupil Modern Warfare v predprodeji. Doufam v koridor a hodlam si to uzit. :D
@Bursoft (13.10.2019 23:50): Dva. Jo, je to vopruz.
Tak jsme navázali ze 4 rovnou další díl s kámošem a po pěkné Act 1 studená (doslova) sprcha.. Bude tam těch open world actů víc? Doufám, že ne, protože takto vleklou akčňárnu jsem dlouho nehrál. Čtverka byla intenzivní jak prase, tady to semtam vypadá jak walking sim., když 10 15 minut jenom šmatlete z jedné lokace do další a postavy pořád jenom něco melou do pohybu..
@Paul (06.10.2019 10:06): Jsem to psal, že je tahle sérka už dost unavená ... :/ Čtyřku jsem si ještě docela užil, ale tohle už bylo celkem úmorný. Něco jako poslední díl Tomb raidera ..