@John Mirra (22.06.2024 13:15): To jsem očekával na PC hned jak MS koupili Activision, protože do toho stále přibývá obsah (nebo tehdy přibýval), takže mi to přišlo jako super věc do gamepassu s tím multiplayerem. Škoda.
Diskuze
@Fritol (22.06.2024 10:08): Já bych mnohem víc ocenil Team Racing Nitro Fueled na PC :( Přítelkyně na to má hezké vzpomínky z dětství, už takhle dostala pod stromeček Spyra a Tonyho Hawka. Tahle jediná hra nám chybí.
@Cathan (01.08.2022 22:52): No já jen ze jsi to v tom komentáři tak nějak zglobalizoval a přirozene jsem se opřel o dobu Crashe když je ten komentář k němu. Ale teď už chápu co jsi myslel, i když taky úplně nesouhlasím. I v drevnich dobách byli hry na konzolich co si získali slávu a pozornost a kdyby byli nějak výrazne špatne nestalo by se to.
V době ps1/2 fakt hry žádné výraznější bugy neměli, až na výjimky, nebylo to jak opravit a tak si to dost hlídali.
Za to dnes mám dojem ze se nám ta doba zabugovanych her vrátila v plne parádě.
V době ps1/2 fakt hry žádné výraznější bugy neměli, až na výjimky, nebylo to jak opravit a tak si to dost hlídali.
Za to dnes mám dojem ze se nám ta doba zabugovanych her vrátila v plne parádě.
@Charllize (01.08.2022 22:30): Však já o PC nemluvil. Je pravda, že naší kotlinu to dost minulo, ale v 80.letech i na počátku 90. vycházela celá řada zabugovaných a vyloženě špatných skákaček a plošinovek na konzole. Na jejich zkoušení a hodnocení si založil Angry Video Game Nerd kariéru. Je fair point, že v době Crasha bylo herní odvětví už mnohem, mnohem více standardizované, ale zas bych nezlehčovat důvody jeho mezinárodního úspěchu.
@Cathan (komentář): Jen technická. Chápu ze hraješ na pc ale na konzolich kdysi, v době Crashe atd, fakt hopsacky a i další hry z majoritní části zabugovane nebyli.
Jaký gamepad použít aby fungoval mám jeden starší a nejde rozjet na nového Crash
Ono to chce chvíli zkoušet, ale jak se člověk naučí ten lvl skoro nazpaměť, je to lehký. Řekl bych, že Crash 4 zbortí všechny představy o těžké hře :D
@raisen (18.04.2021 16:50): Diamanty jsou ez, jediný s čím by mohl být problém jsou časové relikvie
@marwel (18.04.2021 16:11): Na sbírání drahokamů se ještě chystám. Aspoň pár bych jich chtěla sesbírat, ale nevím, jestli na to v té jedničce budu mít nervy.
@raisen (komentář): Jsem za pulkou dvojky. puvodni dily jsem hraval jen u kamarada kdysi a vzdy jen po chvilkach - nemel jsem playstation. U jednicky me hodne stvalo to sbirani barevnych krystalu bez umrti v urovnich. Nejen, ze jsou tyto urovne krom jedne az na samotnem konci hry, takze vam to znemoznuje sbirat krystaly uz od prvnich urovni, ale jeste je to v dost debilnich levelech. Dvojka je v tomto mnohem lepsi, tam sbiram poctive a je to tak mnohem uspokojivejsi. Krom tech dvou pohybu navic mi take prijde, ze se to nejak lepe ovlada i pri normalnim pohybu, je to takove presnejsi, ale to muze byt jen pocit. Za sebe ocekavam, ze mi "priroste k srdci" nejvic prave dvojka, ktera je stale plosinovkou, ale obohacenou o nove prvky.
Jinak zajimave, hral jsem dve Naughty Dog hry zaroven - Uncharted 4 a Crashe a zatimco Uncharted 4 je komplexnejsi zazitek, Crash je proste cista hratelnost. Az mi prijde, ze se obcas dnes na tu hratelnost dost zapomina (viz. dalsi onanie v diskusi k RDR2 (18.4.)).
Jinak zajimave, hral jsem dve Naughty Dog hry zaroven - Uncharted 4 a Crashe a zatimco Uncharted 4 je komplexnejsi zazitek, Crash je proste cista hratelnost. Az mi prijde, ze se obcas dnes na tu hratelnost dost zapomina (viz. dalsi onanie v diskusi k RDR2 (18.4.)).
Dal nekdo ten Stormy Ascent time trial na achievement? :D
EDIT: 2:58, dokonce platinum relic, ez.
EDIT: 2:58, dokonce platinum relic, ez.
@mattesak (10.05.2019 09:49): Ve skutečnosti je tu první díl ještě těžší. Skrz vlastnost unity enginu, když skočíš na hranu textury, tak sklouzáváš. Proto je ten level na mostě tak těžkej..
@Kovi81 (09.05.2019 23:51): Takže obtížnost z původní verze byla zachována? :D Pamatuju si, že jsem se s tím mořil strašnou dobu ..
Ten level na moste, to je nejvic frustrujici vec siroko daleko (a jo, snazim se probehnout po provazech)
@Charllize (01.07.2018 23:16): ,@Bursoft (01.07.2018 23:47): Ale jo, osobně nemám problém ani s hraním na controlleru. FPS/TPS bych na něm asi cíleně nehrál, pokud mám možnost K+B (možná tak maximálně nějaké Lost Planety apod., které jsou na něj přímo navrženy a mají nevypnutelný (:/) autoaim), ale zatím jsem zkrátka neměl potřebu ho používat. Nevím, třebas mi Crash na K+B nepůjde a budu nucen si jej pořídit, rozhodně nejsem žádný jeho odpůrce.
Taky uznávám, že z logiky věci je controller optimalizovaný pro hraní, ale je důležité zmínit, že převážně pro hraní všemožných arkád, bojovek a plošinovek (a možná některých specifických TPS akcí), pravdou je, že třebas na ty FPS opravdu ideální není, stejně jako logicky na všemožné strategické hry (které snad ale ani nikdy na konzole pořádně nevycházely, takže je to asi šumák).
Taky uznávám, že z logiky věci je controller optimalizovaný pro hraní, ale je důležité zmínit, že převážně pro hraní všemožných arkád, bojovek a plošinovek (a možná některých specifických TPS akcí), pravdou je, že třebas na ty FPS opravdu ideální není, stejně jako logicky na všemožné strategické hry (které snad ale ani nikdy na konzole pořádně nevycházely, takže je to asi šumák).
@Charllize (01.07.2018 23:16): No poslední dobou mi právě vyhovuje to hraní na gamepadu, i když Call of Duty a Battlefield budu vždy hrát s myší, ale je fakt, že ovladač jsem si oblíbil. Jenže ono i záleží na generaci. Dualshock 4 je rozhodně mnohem lepší než trojka. Ta trojka mi moc nevyhovovala a asi nikdy bych si na ni pořádně nezvykl. Nová generace už je jiná a ke hráči přátelštější.
Jednoduché ovládání má pouze první díl (4 šipky + skok + útok), další dva jsou složitější. Záleží, jestli chcete hru jenom profrčet anebo dělat i různé challenge. Jsem si téměř jistej, že dát platinový time trialy s klávesnicí je nemožný. Popř. všelijaké boostnuté výskoky s točením, přesně načasované tak, aby vás něco nezabilo - neumím si to popravdě představit :D
Ale určitě mě zajímá, jak se vám to hraje s klávesnicí, dejte pak vědět, sebemrskači :D
Jinak nerozumím, proč byste si radši zahráli původní verze, takto je možné mít obraz ve full HD na velké televizi, grafika je ještě roztomilejší s novými detaily atd.. U původních Crashů jsem strávil dětství, ale rozhodně mi nechybí, když mám teď tento remaster..
Ale určitě mě zajímá, jak se vám to hraje s klávesnicí, dejte pak vědět, sebemrskači :D
Jinak nerozumím, proč byste si radši zahráli původní verze, takto je možné mít obraz ve full HD na velké televizi, grafika je ještě roztomilejší s novými detaily atd.. U původních Crashů jsem strávil dětství, ale rozhodně mi nechybí, když mám teď tento remaster..
@CrocoRay (01.07.2018 23:04): To je proto ze gamepad je designovany na hrani her, K+M na praci. Z toho pak vychazi ta pohodlnost a logika cele veci. Samo o presnosti mysi nemuze byt pochyb, ale u plno her to jaksi moc nepomaha a hrajou se lip tim gamepadem. Uz se to tady rozebiralo vickrat, a vzdycky na me nekdo nakonec vybehne s mysi v ruce a chce me na jejim ocasku obesit. Ale zrovna ty jsi pekny priklad ktery to zkusil a pochopil:)
@Isair (01.07.2018 20:41): Já také nemám problémy na klávesnici a původní díly jsem dal v emulátoru na ní. Spíše mi šlo o jakousi pohodlnost. Co se týče náročnosti, tak spíše u mlátiček má velkou výhodu, kde mačkáš řadu kláves nebo tlačítek a na ovladači jsou prostě blíž a hráč reaguje o trochu rychleji či přesněji. Crash v tomhle není ta hra, která to tak má. Jen mi jde o tu pohodlnost a tak nějak mi k ní Crash patří. Osobně jsem pořád lepší na K+M a určitě střílečky vždy budu hrát lépe na tom a uznává to i řada konzolistů, že na myši máš prostě lepší cit. Ovladač je ale takový pohodlnější a návykovější :-)
@Charllize (01.07.2018 21:13): No jo, hold asi záleží na co je dotyčný navyklý, potom mu přijde to druhé ovládátko zbytečné a nářky některých hráčů jako nepochopitelné. Ať už se jedná o plošinovky, bojovky na K+M či FPS/TPS na controlleru. I když asi není na škodu mít k dispozici oboje, ale osobně jsem zatím tu potřebu vlastnit controller neměl (a asi by se mi hodil vážně tak maximálně na nějaké ty bojovky typu Street Fighter, které by na něm možná byly o něco pohodlnější).
@Isair (01.07.2018 21:03): Klávesnica ti bude v pohode stačiť, obzvlášť, ak si na ňu v prípade plošinoviek zvyknutý. Crash skutočne nemá nijak zvlášť náročné ovládanie.
@Isair (01.07.2018 21:03): hehe. Ja jsem zase z toho mesta kde si mysli ze se precenuje K+M :)
Ale jestli mas tenhle typ her rad, byla by skoda si nechat Crashe utect, at uz tak ci onak:)
Ale jestli mas tenhle typ her rad, byla by skoda si nechat Crashe utect, at uz tak ci onak:)
@Charllize (01.07.2018 20:57): Pořád to snad bude mít podporu ovladače, který si můžu, když bude nejhůř, přikoupit. Ale vzhledem k tomu, že jsem s tím neměl žádné problémy doteď, nevěřím, že na tom Crash něco změní:). Jak jsem psal níže, controller se trochu přeceňuje (byť na ty 3D pasáže asi přeci jen bude o něco pohodlnější, ale rozhodně ne nutný).
@Isair (01.07.2018 20:54): V pohode, vsak to zkus, treba ti to pujde kdyz si na to zvykly, ale ja bych do toho s klavesnici nesel ani za nic:)
@Charllize (01.07.2018 20:52): V podstatě první tři díly Tomb Raidera v kostce :) (až na tu nemožnost zpomalit, což bylo ale zase třebas v Disney's Hercules Action Game) ... a v pohodě, nejeblo mi:) (i když... :)).
@Isair (01.07.2018 20:47): crash plne 3D hra. Pohybujes se smerem bud do obrazovky nebo smerem z obrazovky. Obcas tam pasaze z boku jsou. Az budes utikat smerem z obrazovky a neuvidis pred sebe a nebudes mit cas zpomalit, pac te nekdo nebo neco nahani a pri tom preskakujes diry co nevidis tak na klavesnici ti z toho jebne...ale zkus, treba se ti povede dobre:) Kolikrat diry jsou nakrivo, nebo pred/za nima neco/nekdo je a musi se presne na milimetr postavit ty dire nejak abys ji preskocil, ti tim ctyrsmernym humpolackym ovladanim na sipkach bude takovej oser ze bych to radsi ani nechtel videt:))
@Charllize (01.07.2018 20:44): Nevěřím:), s plošinovkami na klávesnici mám hojné zkušenosti a mnoho z nich byly mnohem hardcorovější tituly než nějaký Crash. Navíc zde není na ovládání moc co pokazit, na to je až příliš jednoduché...
@Isair (01.07.2018 20:41): crash na klavesnici bude katastrofa, ver mi, obtiznost tim pujde tak o 50% nahoru:)
@CrocoRay (01.07.2018 20:05): Pravda, původní verzi bych dal asi taky raději přednost, ale jsem rád, že to na PC vůbec vyšlo (a navíc to nevypadá vůbec špatně, na rozdíl od některých jiných remaků či remasterů).
Ovladač myslím nebude vůbec potřebný, pokud vím, Crash neměl nijak zvlášť náročné ovládání... v podstatě pouze šipky + tlačítko pro skok.
Navíc ovladač se mnohdy přeceňuje a spousta nářků hráčů (či spousta varování od autorů) je naprosto zbytečných, ještě jsme nenarazil na hru, se kterou bych měl na klávesnici problém (třebaže autor/komunita hovořila o opaku), i takový Street Fighter 4 se na ní hrál docela fajn.
Ovladač myslím nebude vůbec potřebný, pokud vím, Crash neměl nijak zvlášť náročné ovládání... v podstatě pouze šipky + tlačítko pro skok.
Navíc ovladač se mnohdy přeceňuje a spousta nářků hráčů (či spousta varování od autorů) je naprosto zbytečných, ještě jsme nenarazil na hru, se kterou bych měl na klávesnici problém (třebaže autor/komunita hovořila o opaku), i takový Street Fighter 4 se na ní hrál docela fajn.
@Isair (01.07.2018 16:42): Taky mě to překvapilo a teď vidím, že to fakt vyšlo dva dny zpět. Ale přijde mi, že Crash se hodí více k ovladači a PS. Přesto já hrál v emulatoru na PC původní díly a remastery moc nemusím. Jde o to, že mám tak nějak radši původní hry.
Přesto jsem na pár vteřin uvažoval o koupi na PS, ale asi si tam zahraji jiné exkluzivní tituly, které nemám na PC.
Přesto jsem na pár vteřin uvažoval o koupi na PS, ale asi si tam zahraji jiné exkluzivní tituly, které nemám na PC.
Páni, ani nevím, že tohle vyšlo na PC (předevčírem?), příjemně to potěšilo. Nějakého starého Crashe jsem hrával kdysi u bratrance na PS 1 a byla to jízda :).
Teď ještě remasterovat Tekkena 3 na PC a budu naprosto spokojený:).
Teď ještě remasterovat Tekkena 3 na PC a budu naprosto spokojený:).
@kuler91 (01.07.2018 16:31): nerikam ze kazdy, ale par ,,veteranu,, co pohoreli znam. Holt za ty leta zmekli:)
@Charllize (01.07.2018 14:45): To není možné ... v době, kdy jsem to hrál jsem chodil do první nebo druhé třídy a dohrál jsem to :D
Dneska už bych to asi nehrál, ale věřím, že to občas není úplná brnkačka o to víc mě udivuje, čeho jsem byl jako dítě schopný.
Dneska už bych to asi nehrál, ale věřím, že to občas není úplná brnkačka o to víc mě udivuje, čeho jsem byl jako dítě schopný.
@Shoggot (01.07.2018 14:55): Ta hra je hodne, ale fakt hodne oblibena. Ti co to hrali jako deti to ted hraji s temi svymi a tak podobne. U nas v obchode neuplyne prakticky den kdy by nekdo nechtel Crashe na PS1 nebo na jinou starsi konzoli. A ten remaster je prakticky porad hodne prodavana hra. Takze ten umysl z maskotem mozna nevysel v tom slova smyslu ze se s nim bundluji Playstationy ale ta povest mezi lidmi je dost obdobna jako kdyby jim byl. A Spyro je na tom dost podobne, remaster bude co nevidet. Podle me se to ani tady na DH, kde panuje takova ta PC trudomyslnost nedostane pod 80:)
Je zvláštní, že se tohle ještě nějak drží při životě, když to byl jen pokus o maskota, který nevyšel.
@Dortíček (01.07.2018 14:44): Ne neboj. Znam par lidi kteri pri vydani jasaly jak je bozi ze vysel Crash a po par dnech s ocasem dole priznaly ze to nedavaji:)
@Ronik (01.07.2018 14:29): Tak to jsem ráda, že mé sedmileté já opravdu není lepší hráč než já teď :D.
@M.a.t.t. (01.07.2018 14:04): Ano, máš pravdu, ale ten nový obsah byl myslím přidán až při vydání na ostatní platformy, tedy opravdu až teď nedávno.
Crash na PC. Neuveritelny. V dobe kdyz vysel na PS1 by se takovemu napadu kazdy vysmal s tim ze to je naprosto nemozna vec:)
@Dortíček (komentář): Vzpomínáš si správně, první Crash je v kolekci vážně o něco těžší než originál, viz třeba tenhle článek :)
@Dortíček (komentář): Nový obsah je prítomný, akurát ho je málo (jeden pôvodne vyhodený level a jeden úplne nový) :)
@Bursoft (14.05.2018 13:21): To mi nějak uteklo, že Crash bude na PC?!? Pořád to mám jako hlavní postavu Sony, jako Nintendo - Mária nebo Sega - Sonic.
To jsem zvědavý jak se povede port...
To jsem zvědavý jak se povede port...
Já se zblázním, kdo by řekl, že se v 27 letech budu těšit jak děcko zrovna na takovou hru. U třetího dílu jsem jsem spolu s Tekkenem 3 strávil dětství. Hned jak to vyjde na PC, tak kupuju :D
Tak rumory měly pravdu, přece jen to byla časová exkluzivita :) odkaz