@7c (29.06.2024 09:00): Jinač podle toho co jsem četl v různých příspěvcích viz. například zde , PC verze měla prý vždy ty módy odemknuté (?). Takže to GoG asi nijak neupravoval (byť je divné, že to napsali do popisu, jako kdyby to bylo nějaké specifikum jejich verze). Stejně tak se PC vs PS verze má lišit tím, že v PC verzi není automatické zaměřování nepřátel.
Stejné je to i u prvního dílu, kde PC verze (takže i GoG) naopak vychází z japonské verze, čili na rozdíl od UK/US konzolových verzí tu má automatické zaměřování a 3 Ink ribbony při sebrání místo dvou (vlastně stejné je to i v remaku). A Jill při prvním hraní nepotřebuje žádné Ink ribbony (přímo v JP verzi je dokonce označená jako "Easy" a Chris jako "Hard" mód).
Což mě teda docela překvapilo, ale on originál je celkově o dost jednodušší a benevolentnější i než remake (žádní Crimson headi, více nábojů, hlavní postava vydrží více zásahů). Chris je v originálu tedy o něco obtížnější (více nepřátel, čili mnohem méně zdrojů), v remaku takový rozdíl mezi Chrisem a Jill není (počty nepřátel mají totožné a Chris může časem najít vážně hafo munice do jiných zbraní + častějšími headshoty leccos ušetří).
A hrál jsem teď kousek té dvojky a je to tedy nehorázně chytlavé :), vlastně ani nevím, proč mě Resident Evil série tak dlouho míjela, teprve někdy cca 2 roky zpátky jsem poprvé hrál remake jedničky a rázem se z toho stal můj oblíbený, nově objevený "subžánr" :). Tedy dvojku jsem tehdy v době vydání chvíli zkoušel, nicméně kvůli nedostatku herních zkušeností jsem se nedostal ani na třetí obrazovku :p, navíc jsem to hrál jako střílečku, což byla samozřejmě taky blbost :).
Jinak chybějící auto aim v GoG verzi dvojky vlastně ani nijak nevadí, spíš možná naopak- beztak i když máte zamířeno kousek vedle, zombie zasáhnete, takže nějaké precizní štelování potřeba není, jen zkrátka při zmáčknutí aimu se hl. postava automaticky nenasměruje směrem k nepříteli.
Stejné je to i u prvního dílu, kde PC verze (takže i GoG) naopak vychází z japonské verze, čili na rozdíl od UK/US konzolových verzí tu má automatické zaměřování a 3 Ink ribbony při sebrání místo dvou (vlastně stejné je to i v remaku). A Jill při prvním hraní nepotřebuje žádné Ink ribbony (přímo v JP verzi je dokonce označená jako "Easy" a Chris jako "Hard" mód).
Což mě teda docela překvapilo, ale on originál je celkově o dost jednodušší a benevolentnější i než remake (žádní Crimson headi, více nábojů, hlavní postava vydrží více zásahů). Chris je v originálu tedy o něco obtížnější (více nepřátel, čili mnohem méně zdrojů), v remaku takový rozdíl mezi Chrisem a Jill není (počty nepřátel mají totožné a Chris může časem najít vážně hafo munice do jiných zbraní + častějšími headshoty leccos ušetří).
A hrál jsem teď kousek té dvojky a je to tedy nehorázně chytlavé :), vlastně ani nevím, proč mě Resident Evil série tak dlouho míjela, teprve někdy cca 2 roky zpátky jsem poprvé hrál remake jedničky a rázem se z toho stal můj oblíbený, nově objevený "subžánr" :). Tedy dvojku jsem tehdy v době vydání chvíli zkoušel, nicméně kvůli nedostatku herních zkušeností jsem se nedostal ani na třetí obrazovku :p, navíc jsem to hrál jako střílečku, což byla samozřejmě taky blbost :).
Jinak chybějící auto aim v GoG verzi dvojky vlastně ani nijak nevadí, spíš možná naopak- beztak i když máte zamířeno kousek vedle, zombie zasáhnete, takže nějaké precizní štelování potřeba není, jen zkrátka při zmáčknutí aimu se hl. postava automaticky nenasměruje směrem k nepříteli.