Je mi do pláče při představě mladých dychtivých vývojářů, jako Mark Darrah, Mike Laidlaw, David Gaider a spousty dalších, sedících nad vznikem nového vzrušujícího dark fantasy světa, které vytváří doslova od píky. Velkým vzorem před sebou na jedné straně Faerun, na druhé Středozem, uprostřed touha se odlišit. Ve firemním úložišti schovaná tajemství celého Thedasu ve skryté části souboru s celým lore sloužícímu k zajištění kontinuity, ke kterým měla přístup pouze hrstka vyvolených. Hrubá vysněná představa o pěti hrách. Epické sáze, která měla začátek i konec. Tou dobou jen zbožné přání, které záviselo na úspěšnosti prvního titulu. Tedy, alespoň to si tenkrát všichni mysleli...
Často přemýšlím, jak by vypadal Dragon Age, kdyby BioWare šlo cestou Larianu.
Často přemýšlím, jak by vypadal Dragon Age, kdyby BioWare šlo cestou Larianu.