Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já si nejsem zcela jist, zda se mi chce po Phantom Liberty hned hrát zase RPG. Už jich mám letos dost. Ale možná to rozehraji alespoň. Paní Jabová už to má na steamu a od včerejška hraje, tak ji to někdy ukradnu přes sdílenou steam knihovnu. :)

Co jsem viděl některé ty "hrůzné woke dialogy", tak mi nepřišlo, že by až tak skřípaly. Semo tamo lehce určitě. Ale jinak mi tam ani to zobrazení nebinární osoby nepřišlo nějak mimo. V té situaci nejsem. Ale neřeknu proti tomu ani popel, když je to integrované do celkového charakteru družníka. Naopak mi to vlastně přijde originální. Za deset let už se nad tím nikdo nepozastaví. Stejně jako třeba dnes nikoho netankují gay romance v Mass Effect.

Samozřejmě jde jen o mé dojmy. Pro potvrzení potřebuji tu hru hrát a vidět tak celý kontext a jak v něm ty dialogy obstojí svou kvalitou.
Další věc, kterou cenim, je, že vedlejšáky tu nejsou jen ňáký random žádosti přines tohle, přines tamto, ale narativně se všechny točej kolem ňákýho ústředního bodu, tématu, který se prohlubuje, a otvíraj do tý doby netušený prostory. Třeba když jsem bezcílně bloudil v katakombách a dumal, jak se dostat k tý zpropadený truhle, abych se tam posléze v zdánlivě nesouvisejícím questu vrátil z druhý strany, přičemž mě ta hra nadále teasuje, že tam toho na mě čeká ještě víc, ale budu si muset počkat.
Finále je konceptuálně fakt hustý. Komu nebudou postavy dokonale u prdele by měl být hodně spokojen.
@Ria Kon (04.11.2024 19:22): Nejsem ani z daleka tak daleko, ale z toho rozhovoru s matkou se zdá, že kvůli Taash opustila The Qun. Vyloženě zmiňuje, že se nikdy neučila být matkou, ale když bylo její dítě v nebezpečí, jednala. Netuším, co to bylo za nebezpečí, ale pokud jde o mě, je to další důkaz jak je The Qun ve své podstatě nepřirozený a někdy z něj "lidé" prostě odejdou kvůli svým přirozeným instinktům.
Není to zrovna subtle writting, ale matka je dobrý příklad rodiče co opustil nějaké konzervativní cesty ale nikdy jim zcela neuniknul, je to stále v ní a chce aby tak Taash žili.
Makal má mírně rozporuplné dojmy "Dragon Age Veilguard má celou řadu silnejch stránek, vypadá hezky, má fajn soubojovej systém, ale bohužel mu chybí to co dělá dobré RPG tím dobrým RPG, a to je příběh kterej by člověka chytnul za srdíčko, postavy který by si mohl oblíbit, a dialogy ze kterých by si nechtěl vyškrábat oči"
@Ria Kon (04.11.2024 19:22): Buď jsem to nepochytila nebo se to neřeší. Zkusím na to kouknout. Momentálně (act 2) se ale řeší to, že se necítí být ženou a Neve jí sehnala kontakt na pár jiných trans lidí se kterými to může probrat.
Otázka na ty, co mají proběhnutou linku s Taash: Snaží se aspoň ve hře vysvětlit, proč retconovali lore? Protože Qun nemá koncept rodičů. Děti jsou vychovávány komunitou a chůvami k tomu určenými. Proto nedává smysl, když Taash tak řeší svoji matku. Tohle ničení unikátního lore je totální kacířství.
Spoiler k romancím na základě onoho velkého rozhodnutí.

Nemělo by to mít vliv na možnost romance, jenže to zatím vypadá, že konkrétně Lucanis je bugnutý a opravdu to zamkne romanci s ním. Neve to neva. My jsme v suchu!
@SilentWolf (04.11.2024 12:11): Já důsledně plnil vedlejšáky, než jsem pokročil v hlavní story, akorát tady jsem poprvý udělal výjimku (stejně jako ty jsem chtěl nabrat dalšího kumpána) a hned mě to kouslo do prdele, lol, ale tak ono by se to ve výsledku posralo tak jako tak, protože za tím Rozhodnutím si stojím.
Já doporučuji udělat v Crossroads quest Regrets of the Dread Wolf. Spousta, spousta infa o Solasovi :)
@BUMTARATA (04.11.2024 11:07): já vůl ještě pospíchal schválně ať nejprve odemknu všechny companiony. Strašně mi vadilo mít tam na začátku čtveřici ženských. Úplná přespávačka vysokoškolaček. :D

Ale pokud je tam něco opravdu missable, tak je to pro mě velký klad. Takový ten záchvěv Bioware.
@SilentWolf (04.11.2024 00:03): Já hraju za Veil Jumperku a zatím jsem zklamaný, že se žádný z ostrouchů nechce přidat k Solasovi nebo starým bohům a Obnovit Elvhenan. :-( Jinak mi přijde, že Boss Fighty hodně vynucují souboje zblízka a v podstatě tak negují Veil Ranger specializaci. :-(
@BUMTARATA (04.11.2024 11:07): Podle mě si u ní už neškrtneš; a je btw. zajímavé, že se u hardened companiona promění i používání skillů.
(můj Rook nenechal nic náhodě, myslel pérem, šel do Trevisa... takže teď coby Shadow Dragon sleduje Minrathous v troskách, LOL)
@SilentWolf (04.11.2024 10:47): A ještě jsem přišel o to randíčko v Dogtownu (sic!), z čehož mě zabolelo u srdce o to víc, ale vlastně se mi to i o to víc líbí narativně, že zůstalo jen u plánů (a snů). Ale budu teda doufat, že to ještě nějak zachráníme!

Jinak jsem uvažoval podobně (masakr civilistů) a taky jsem Vrána. :)
No, já si maloval budoucnost s Neve, ale po včerejším Rozhodnutí to s námi vypadá hooodně bledě, tak teď jsem jen zvědavej, jestli to bude ještě salvageable, nebo se budu muset (sexuálně) přeorientovat, lol.

Ale hodně se mi líbí, že dostáváme vzájemně se vylučující content a že se některý rozhodnutí můžou takhle dalekosáhle propsat do hry a společníků, byť třeba i jen kosemticky. Zaujalo mě už třeba jen to, jak dlouho se Harding zotavuje ze zranění v prologu.
@SilentWolf (04.11.2024 00:03): Já mám odehráno asi 30 hodin a od té velké volby zatím žádná další velká nebyla. Na jedné misi jsem dokonce nějak rozhodla, ale společník mě převálcoval s “řekl jsem ne” a šlo se podle něj. Setkání se starými známými mě bolí hlavně vizuálně, fakt bych je totiž jinak snad nepoznala.

Svojí Inkvizitorku jsem taky už potkala, tam si herecký výkon vysvětluji tak, že Rooka nezná. Snad to při případném setkání se Solasem (které doufám bude) bude lepší. A kdyby náhodou v Bioware chtěli k Veilguardu dělat DLC, tak navrhuji jedno s Inkvizitorem, protože situace na jihu by mě podle vyprávění opravdu zajímala.

Soundtrack bohužel při hraní vůbec nevnímám. Není tam nic zapamatovatelného a občas mi to i přijde, že hraju Mass Effect :D

Každopádně hraju kvůli příběhu a postavám, a to za mě jde, dialogů se společníky je fakt hodně a to mě baví :) I když mám jednu takovou otázku / chybičku / nedomyšlení, ale třeba to bude ještě ve hře zodpovězeno.
15h in.

Stále baví. Je tam dost skvělých věcí. Celkem brzy docela velká volba která ovlivní i následující děj a společníky. Do toho všeho mám opravdu pocit, že moje postava je Antivská Vrána, jak jsem zvolil - je to tu lépe udělané než ty originy v Cyberpunku.

Přistupuju na pravidla, že plněním úkolů pro frakce si odemykám v shopu nové věci a líbí se mi, že je to dost fashion - každé brnění, které pro společníka koupíte, vypadá alespoň trochu cool. V rámci settingu je to fajn.

Naprosto se mi líbí soundtrack. Psal jsem tu, že se do fantasy moc nehodí ale jakmile ve městě začnou hrát tóny skoro jako v Dishonored... vibes jak něco.

Jen to psaní no.. bolí nejvíc když potkáte staré známé. Jinak ale cestou kterou se vydali vítám.. připomíná mi to mou nejoblíbenější dvojku. Jen tohle možná bude lepší.

Pokud tu ale někdo čeká na nějaké další dojmy aby se do toho mohl pustit, nalijme si čistého vína.. očekávání dělá hodně. Já žádná neměl. Tak nějak mi přijde že všichni tu už předem tušíte, jaká hra bude.. a pravděpodobně taková přesně je. Občas se nějakou hru snažím prodat. Tohle ne.
@SilentWolf (03.11.2024 10:09): Působí to jinak než DAI, to určitě. Ale tady si nechám soudy až budu ve hře trošku dál. Zatím jsem ve fázi "je to dobrá hra, jen to prostě stojí víc stranou od původní trilogie." Což mě nevadí, ale je to cítit. Ono 10 let vývoje udělá svoje. A vždycky se to dá ukecat na to, že jsme v absolutně jiné části Thedasu. Ale jinak jo, odsýpá to a je to super v tomhle ohledu.
@Cathan (03.11.2024 09:45): Na mě malinko působí jako sci-fi, ještě tam občas hraje hudba která je pro fantasy žánr dost nezvyklá. Prostě je to trochu jako když v Avangerech ukázali Asgard. A tím jak se do každé lokace teleportujeme a vidíme z ní docela málo mi ani moc nesedí ty města apod.. něco na tom designu moc nefunguje. Ale je to možná jen pocit, který se časem zlepší. Zase vítám, že to odsýpá..

Jinak že z nepřítele vypadne truhla je ta nejvíc videogamey věc co mě napadá. :D
Docela se mi líbil drobný detail že Neve tluče tou protézou do země. Než jsem zjistil že se ten zvuk přehrává když došlapuje na zdravou nohu. O.o
@HolyMeatball (02.11.2024 17:33): Ty linky inkvizitora tak trochu potvrzují mé podezření, že DAV se snaží být ultimátní hra na se zaměřením na společníky a co znamenají pro hlavního hrdinu. Za mě dobré, linky se mi jako takové špatné nezdají. Zatím jsem na začátku a ani zdaleka mi to nepřijde tak hrozné, jak bych očekával, tedy v oblasti dialogů.
Haaaajp, konečně potkám Inkvizitora, když jsem si ho už hodinku tvořil! A vono hy, lajny jak od chatgpt. V téhle scéně je je i na aktérech znát, až jak moc jim novej matroš voněl.

A ta nekončící nekonečně rozkošná expozice...tohle bylo tak po šestý, co jsem musel poslouchat, jací jsou griffoni krutopřísní lovci.

Každopádně, po necelých 24hod první akt konečně pokořen, 55%. Provizorně a v očekávání, že se to už ani nezlepší ani nezhorší. 55, protože DAO jsem dal 50, a furt bych radši hrál tohle než někdy znova DAO. Kurva ale velmi silně se mi u toho stejská po dvojce a Inkvizici...
@Marcusss (02.11.2024 14:50): Je třeba také brát v potaz, že SH2 remake měl bezpochyby daleko menší rozpočet než DAV. Takže to prodaný mega, ted už to bude tak 1.5m (mometálně má na steamu cca 600k+) je určitě pro Konami sukcess. DAV potřebuje mnohem víc a když si k tomu přidáš tu kontroverzi, která ještě nějakou dobu bude na netu kvést, nemůžeme předpokládát že prodejní čísla DAV budou závratně růst.
@pajmič (02.11.2024 14:42): No jo, koukám na to. Milion napříč PS5 a PC. Pro Silent Hill.
Ale i tak by to znamenalo, že pokud PC je jen třeba 20% prodejů, tak je to 200 tisíc koupených kopií na 20 tisíc současně hrajících hráčů.

Pak je tam i ta úroveň, že Veilguard vyšel nejen na Steamu, ale taky Epicu a hlavně EA launcheru, kde dost možná má spousta lidí předchozí díly. A jejich čílsa nemáme vůbec. Plus to EA play, které bude mít taky efekt.

Víceméně jen trvdím, že je brzo na to dělat nějaké závěry nebo i odhady. Jasně není to šílený úspěch jako Elden Ring nebo Baldur's Gate 3, ale je otázka jestli kdokoli předpokládal, že bude.
@Paul (02.11.2024 13:07): 3 mega kusů by bylo málo. Jak pravíš, jistý podíl bude mít EA play, který stojí kolik 15 babek? 5-6 milionů je hranice, která by se dala považovat za "úspěch" v prvnÍch pár měsících. Což se, podle mě, určitě nestane.
@Paul (02.11.2024 13:07):  Jo EA Play bude mít taky efekt.
Co se ale týče konzolí, tak co vím Inquisition měl řádově vyšší prodeje na playstationu než na xboxu a pc. Takže bych se nedivil, kdyby tam měl velice silnou hráčskou základnu i Veilguard. To, že je už na PS store už delší dobu na vrcholu prodejů to taky naznačuje.
@Marcusss (02.11.2024 12:52): dobré postřehy, ale dodal bych že u SH2 se prý většina kopií (např. 78% v Evropě) prodala na PS5; u DAV bych předpokládal že PC bude mít výrazně větší zastoupení.
Přijde mi validní srovnání s Dragon's Dogma 2, taky akční RPG sequel po dlouhý době, a CCU 220K, oznámeno že hra prodala 3 miliony kopií dva měsíce po vydání (s tím že 2.5 mega bylo během launch week).
I kdyby Veilguard prodal 3 miliony za dva měsíce, tak silně pochybuji že by to stačilo na pokrytí celkových nákladů. Ale dle CCU budou ty prodeje pravděpodobně ještě výrazně nižší.
Na druhou stranu, je možné že si kvůli Veilguardu dalších třeba 50K CCU předplatilo EA Play, ale tam je ta částka co EA dostane z každého hráče ani ne třetinová.
Jak se tady plácalo o prodejních číslech, tak všechno co máme jsou jen velice hrubé odhady.
Jasně, čísla třeba Elder Ringu a BG3 byla obrovská, ale když se vezmou třeba i nedávné hry, tak
Silent Hill 2 Remake prodal na Steamu přes milion kopií za 3 dny, ale concurent player count se té hře nepřehoupl přes 22 tisíc.
Stejně tak Metaphor ReFantazio = milion kopií prodáno první den, peak současných hráčů 85 tisíc, což bych se vsadil Veilguard teď přes víkend překoná.
@HolyMeatball (02.11.2024 10:30): Hinterlands sám o sobě není špatnej, špatný je nastavení XP. Já hraju DAI s trialem, kterej ti dá za všechno jen poloviční XP (Take It Slow), dá nepřátelům stejný level (Even Ground) a nový triky (Walk Softly) a pak tě sežere i smečka psů level 8. To nejde udělat Hinterlands na jeden zátah.

V podstatě tě hra nechá vyexpit moc rychle, takže ani nepostřehneš, že jsi někde, kde bys už neměl být. V podstatě na západ od řeky a podél pravýho okraje mapy je zóna min lvl 8, na který s trialama nedosáhneš, pokud se nevydáš do Val Royeaux (lvl 4) a neuděláš IHW / COTJ (min lvl 4-7). Navíc podél levýho okraje Hinterlands je zóna min lvl 12. Stormcoast a Forbidden Oasis mají min. lvl 7, bažiny lvl 8, Crestwood a Western Approach lvl 11-15, Specializace lvl 12+...

Nejlepší je tedy aktivovat Take It Slow, Walk Softly, Even Ground, Grizzly End a Fair-Weather Friends a jako první si vzít Underwold + History + Arcane Knowledge + Massach's Method + Nobility Knowledge (v tomto pořadí) a pak perfektně leveluješ a musíš se přizpůsobovat levelu nepřátel, čili jet jednotlivý zóny tak, jak mají nastavený minimální levely:

Tier 1:
0. Haven
1. Hinterlands (na východ od řeky) (Corp. Vale quests - před 3)
2. Val Royeaux
3. In Hushed Whispers / Champions of the Just
4. Stormcoast
5. Hinterlands (na západ od řeky, ale nechodit dál než do nejzápadnějšího tábora)
6. Forbidden Oasis
7. Fallow Mire
8. In Your Hearts Shall Burn

Tier 2:
9. Crestwood (Spec Quest)
10. Hinterlands (zbytek + drak) + Forbidden Oasis (quest s jeskyní a trhliny u okraje mapy jsou min lvl 12)
11.Western Approach (Spec Quest)
12. Exalted Plains (Spec Quest)

Tier 3:
13. Emerald Graves
14. Emprise du Lion
15. Wicked Eyes and Wicked Hearts (pro tanec s LI potřebuješ mít splněný jejich questy a ty u některých končí v Emprise du Lion a mají NPC min lvl 19 + Pokud chceš mít rozhovor Loghaina / Alistaira s Morrigan, je třeba udělat WEWH před závěrem Here Lies the Abbys)
16. Attack on Adamant
17. Hissing Wastes (min lvl 21)
18. What Pride Had Wrought + The Final Piece

Tier 4:
19. The Descent (perma Even Ground, tak že se dá i dříve, ale loot je pak OP)
20. Jaws of Hakkon (Mají nejvyšší min lvl - 23. Pozor - max lvl NPC je 30, ale 27 pro PC!)
21. Doom Upon All the World
22. Tresspasser
@HolyMeatball (02.11.2024 10:30): Nebo taky ne. Upřímně, zastávám se tady DAV hodně a těším se, až konečně dotvořím postavu a vrhne se do toho, ale nakonec někdy ty hry mohou být "docela fajn" ale za dohrání to nestojí. Já zatím stále nedohrál Hogwarts Legacy, a tichý hlásek v hlavě mi říká, že DAV může mít dost podobný problém jako HL.
Jo, Inkvizice měla hroznej rozjezd, kór když člověk proaktivně nešel z Hinterlands co nejrychleji pryč. Ale tvl dějově to umělo gradovat a cesta na Skyhold pak byla nehorázně uspokojující.

V tomhle po 16hod furt tak nějak nikde žádná gradace, žádná silná momentka, věci se prostě kolem jen tak bezpohlavně dějou, i když pěkný tak je to všude fakt ukrutně umělý a totálně bez života. Skyhold mě mučil svou velikostí a designem, ale stejně jsem se tam těšil, těšil jsem se na každý další pokec s kumpány, těšil jsem se na jejich konflikty, těšil jsem se, co asi zrovna bude ten či ta dělat. Zdejší fade hub je mnohem menší a pohodlnější, a taky neomylně mrtvější a nudnější.

Ale ok, furt je to 1. akt, třeba se to fakt nějakým kouzlem zlepší.
Jako nekritický Biodron tvrdím, že relativně nejslabší rozjezd měla DAI, ale BW rozjezdy umí a jedná se o zpravidla o lepší část jejich her.
Žádný DA mě na začátku lokacemi a hratelností nebavil víc než Veilguard. Ale já nemám DA v srdci kdovíjak hluboko. Za nejlepší díl považuji 2 protože byl správně osobní. Jednička mi přišla nezajímavá a Inquisition zas moc jako MMO a ještě jsem pořád bojoval s tzv. Banter bugem kdy postavy mlčely.

Tohle na mě zatím dost funguje.

Je to Disney/Pixar parta ve světě kde je obří masa hnusu a v ní umírají lidi. Jakože v jiné hře by třeba byli mrtví už dávno. Zde člověk vidí jejich otevřené oči a slyší zvuky..umírání jak je "chapadla" dusí a lámou. Ta 2.mise opravdu nebyla moc rated E. Ale slovní urážky jsou velké nene.

Je to zvláštní kontrast..
Mám v tom patnáct hodin, v partě čtyři lidi, momentálně dělám svý první vedlejší questíky v Arlathanským lese a hodně si užívám zdejší level design. Když si vzpomenu na Andromedu, která mě dodnes budí ze sna, tak tohle je return to form, v kterej jsem ani nedoufal.
@pajmič (02.11.2024 03:37): Takže se dostáváme k části kdy na sebe tady začneme ukazovat a křičet "Ty jsi zaujatý! Ne, ty jsi zaujatý!!" xD No, duh, my všichni jsme Gogo. Ale zase je z očividných důvodů těžké brát vážně lidi kteří na DAV doráželi od prvního traileru, lačně čekali na každý důvod hru nenávidět nebo si do ní kopnout, a vytahování prodejnosti z nejistých zdrojů jako důkaz, jak je to vlastně strašně, je takový závěr této "od první chvíle je to děs" cesty. A možná je ta hra příšerná, já fakt nevím, chystám se na to teprve, ale nediv se, že je prostě těžké tyhle "důkazy" brát vážně od tria, které má od počátku na hru očividnou pifku a teď si tu nad tím notují :)
@Marles (02.11.2024 02:38): Ano jsem si již vědom toho, že oněch 280k je o obecných refundech, to nějak ale stále nesnižuje onen zcela nepopiratelný fakt, že prozativní počet prodaných kusů a množtví CCU je zahanbující a zdá se mi, že ti je to nějak proti srsti, z čehož vyplývá, že to budeš asi ty, kdo je tu jest zaujatý.
@Marles (02.11.2024 01:59): Každá osoba, která nemá mozek o velikosti rozinky ti dá za pravdu, že jak počet prodaných kopíí, tak i počet CCU je zkrátka nedostačující pro hru, která byla ve vývoji 10 let pod křídly velkého distributora. Andromeda, jejíž vývoj stál 70 mil USD a se vším všudy se s ní mrskali let 5. DAV byl ve vývoji dvakrát tak dlouho, takže minimálně těch 100-140 mega babek ten rozpočet byl. Tahle čísla jsou objektivně slabá. Jasně, nikdy nejsou super přesná, ale jako obrázek ti to udělá. To, že ani nemají naplánovaný žádný DLC mluví za vše. Dragonáž končí, je kaput. Nejenom finančně, ale i z hlediska lore a story je tohle frančíza na suchu.
@pajmič (02.11.2024 01:24):

Psal si o 280k refundovaných kopií a ne o hromadě. Což, ale jak Paul napsal se vztahuje ke všem refundům na celém Steamu. Z toho grafu ani nejde vydedukovat, jestli tam dochází reálně k nějakému navýšení. Nedokážeš říct, jaká část jich lze přiřadit k DA. Tohle je realita.
Psal si taky o 60k prodejích v prvním dnu, k tomu dal screen, který ani neodkazuje na první den, ale na celkové prodeje. Analytické weby většinou odhadují počet kopií na základě množství recenzí. A ze začátku prostě dokážou být nepřesné, zejména u her, které jsou dlouhé, tudíž je lidi recenzují později. Tohle je taky realita.
Bias je to, že tohle sdílíš a dedukuješ z toho finanční neúspěch. Klidně může být, ale tu dedukci děláš ze špatných informací.
@Marles (02.11.2024 00:50): No né, nepovídej?? Fakt? Ty máš ale mozkovnu, to by mě nikdy neneadlo! Vždyt jsem řikal, že hromada kopií byla refundována, pane bias. Já jsem byl jeden z mála, co se tý hry zastával. A sdílím pouze a jen fakt toho, že tato hra nebude finančně úspěšná, ergo může vést (a prvaděpodobně povede) k masivní redukci studia a ukončení frančízy Dragon Age. To není bias kolego, to je realita.
@pajmič (01.11.2024 23:42): Nakonec to bude jako s konspiračními teoriemi vs reálným světem. :D Že přes všechna ta data, ze kterých by bylo možno udělat dokonale racionální závěry, o tom někde v kanclu rozhodují nezpůsobilí, chaotičtí idioti, kteří se do svých pozic dostali přizdisráčstvím či nepotismem.
@pajmič (01.11.2024 23:29): Jestli to chápu správně tak ty refund čísla se týkají všech her, né jedné konkrétní (ač je možné že z toho je DAV signifikantní část). A když to hraje lehce přes 70K lidí, tak se prodalo několik set tisíc, odhadoval bych tak 300-400K. Což je tedy samozřejmě stále komerční průšvih.
@Adieu (01.11.2024 23:27): Hele, za tenhle sajrajt může DEI, která se nasrala do zábavního průmyslu a je řízená vládou. Nevím, jak přesně to funguje, netlačí se to jen do velkých studií ale i do indie scény. Fakt nemám ponětí, kde je zakopanej čokl. Prachy si malý a nezkušený studio o těch knechtů vezme, což pro ně bude znamenat rozsudek smrti. Ale u velkých kokotporátů jako EA mi to nejde do makovice. Ta srágora se snaží prolézt i do Japanska, jediní, co je vyfakovali je Čína viz. Black Myth.

Mimochodem zde video od chlapíka, který tvrdí, že mu volal jeden z poměrně vysoce postavených lidí v Bioware. A shoduje se s tím, co nedávno prohlásis ex-tester, který vlastně řekl to, co v tý hře opravdu je.