Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Avathar (07.11.2024 18:57): Hlavne sa neboj ísť all-in do konkrétnych stratégii, nejaké "všeobecné buildy" sú tu vždy slabšie. Prešiel si už všetky akty, či kam si sa dostal? Lebo je dôležité spoznať bossov, aby si už na začiatku aktu vedel, že ako stavať balík (aj keď ono je to relevantné až na vyšších ascension leveloch a najmä pri treťom akte).
Mám za sebou nejaké dve hodinky a zatiaľ to vyzerá hodne dobre. Baví ma to viac než Inscryption. Tak uvidíme, či to vydrží...
@Yokolobuna (16.07.2024 09:38): Je to tak, Ascension 1 je lehčí než základ. Hlavní je projít level dva, který je nejtěžší.
Watcher je overkill ale je fajn. Dokonce je s ním nejlehčí udělat nekonečný balíček karet a porážet všechny v prvním kole, kromě srdce ale v klidu na 4 kola.
@rikuhahl (15.07.2024 12:13): Jak si občas v komentářích nadávám u multiplayerových stříleček do lemplů, tak mám pocit, že rozvážnější na taktiku zaměřené hry mi přirozeně celkem jdou (třeba ve Smite Tactics či GWENT: The Witcher Card Game jsem utopil fůru hodin a i když jde o PVP hry, relativně jsem soupeře drtil). Abych se ale nepřechválil... určitě hraje roli i již propíraná náhoda. Po čtyřech výhrách z pěti runů jsem dostal včera vypleskáno několikrát relativně brzy :D. Teď mám zatraceně dobře rozjetého Watchera tak se těším, až se k tomu zase dostanu. Paradoxně mi přijde Ascension 1 jednoduší než základ. Přeci jen více elitních nepřátel znamená i více příležitostí získat relic.
@Strady (15.07.2024 12:52): Preto som tam dal tie slová "viac o tom" a "než primárne". :D Ale jasné, každý roguelike má nejaké inkrementálne zlepšovanie aj vecí, ktoré hráč môže používať, ale mnohé vlastne ani nepotrebuje ak viac "vyleveluje" sám seba.

@rikuhahl (15.07.2024 12:13): Záleží aj od toho, ktorého bossa v 3. akte máš. Mne vždy prišiel Awakened One silnejší než zvyšní dvaja. Určite som ten 3. akt nedal na prvé pokusy, ale do 6 hodín hry určite padol. Kým som nezistil, že hra má true bossa a nešiel na vyššie ascension levely, tak sa mi hra zdala nejak podozrivo ľahká. :D
@Tulareanus (15.07.2024 11:08): Tohle jsi napsal dobře ale i Slay platí, že se ti otevírají lepší karty levelováním.

Na bosse platí nejlepší se naučit jeho zákonitosti.  Hexaghost vždy dělá druhé kolo útok velký útok podle počtu tvé energie, je to násobek. Slim Boss zase dělá velký útok vždy třetí kolo a vždy se rozdělí na půl. A takhle bych mohl pokračovat. Jako první tři kola Srdce jsou zásadní.
@Yokolobuna (15.07.2024 10:28): Súhlas. Inak to je doména väčšiny dobrých hier, že sa viac zlepšuje hráč, než samotná postava/postavy alebo čokoľvek, čo hráč ovláda v hre. To sa mi na tom aj páči, že je to viac o tom učení sa a pochopení zákonitostí a synergii, než primárne len o nejakom levelovaní postáv a získavaní lepšieho vybavenia, ktoré nenúti hráča hrať lepšie, len sa k nemu dostal, aby bol silnejší.
@Jetsy (komentář): Nemůžu souhlasit s tím, že se hráč nemá jak zlepšit. Zlepší se právě přirozeně hraním a neustálým zdokonalováním v chápání zákonitostí hry a synergie karet. Jasně, prvek náhody je stále velmi důležitý, ale já hru skutečně vnímám tak, že je v ní člověk stále lepší a lepší přirozeně. Třeba mému prvnímu "skutečnému" dohrání předcházeli čtyři runy, ze kterých jsem 3x zvítězil (s otazníčkem, že ano :D) a ten jeden neúspěšný skončil také až na konci třetího aktu. Na druhou stranu naprosto rozumím tomu, že žánr někomu nevyhovuje. Já sám se trochu divím, jak moc ho mám rád, přitom jiné hry jen velmi málokdy hraji vícekrát než jednou. Asi se mi líbí ta svižnost, že vlastně jde teoreticky hru dohrát třeba do hodinky.
Jsem jediný komu nepřijde 8 let zas tak strašná doba pro pokračování? :) Teď jen jestli mají dostatek svěžích nápadů. Nebudou to mít lehké, zavděčit se stále aktivní komunitě.
Za mě je nejdůležitější se naučit nepřátele. Když víš, že Champ v polovině energie přepne do režimu brutál, Hexaghost má druhý útok podle počtu tvé energie, Elite Slavers je důležité sejmou červeného jako prvního atd.

Defect je na první levely jednoduchý, brát fokus a soustředit se na obranu. Mít 4-5 fokus plus 4-5 ice orbu jeden blesk. Pak už stačí mačkat enter.
@Jetsy (komentář): Klidně to zkoušej dál, jak poprvé vyhrál až někdy po 25 hodinách :) Jak píše @Tulareanus:, Pokud nemáš 4. Pokud nemáš odemčenou 4. postavu, znamená to, že jsi hru nedohrál a nemůžeš si jí tedy zatím počítat do výzvy. Což by byla škoda.
@Jetsy (komentář): Podľa mňa je Defect zo základných troch postáv najťažší na hranie, takže ako aj píšeš v komentári, možno by som odporúčal viac zo začiatku hrať za zvyšné dve postavy, prípadne si pozrieť nejaké tier listy kariet, kde je popísané, aké sú dobré alebo si prečítať nejaké stratégie k určitým taktikám. Ono totiž minimálne na nižšie ascent levely, keď už hru spoznáš a naučíš sa ju, sa dá vyhrať aj s priemernými (ale synergickými balíkmi). Taktika väčšinou vyplýva z toho, aké silné karty určitej taktiky vieš na začiatku hry získať alebo prípadne relic(y), ktoré sú naklonené nejakej konkrétnej taktike. Neoplatí sa veľmi si svoju taktiku vopred určiť, ale naopak ju prispôsobovať tomu, čo hráč získava.

No a ešte technický bod k výzve, ak si Slay the Spire chceš do výzvy zaradiť, tak ju treba dokončiť. Hra koniec má a nestačí tak odohrať len 10+ hodín. Každopádne by bola škoda to ešte neskúsiť, lebo Slay The Spire je asi tým najlepším, čo v ťahovom/kartovom roguelike existuje. :)
@rikuhahl (02.11.2022 11:55): Ironclad je posledný vojak zo svojej armády, ktorý začal používať démonické sily (a vďaka tomu asi ako jediný prežil). Silent je assassinka/lovkyňa, ktorá sa chce asi aj pomstiť. Defect je robot, ktorý nadobudol vedomie a Watcher neviem.
Mám takový zvídavý dotaz, netušíte někdo nějaké pozadí všech 4 hlavních hrdinů? Neni z nich třeba někdo nemrtvý? Ptám se trochu kvůli Herní výzvě, protože už mám přes 50 hodin a je mi líto, že to asi nikam nepasuje :) Ale i mimo výzvu to stojí za to, to je jasný ;)
@Tulareanus (23.04.2022 14:34): Discardom je skvělí, když máš  Tough Bandages nebo Tingsha ale Tough Bandages je lepší na srdce.
Máš pravdu, je to mnohém těžší, obzvlášť když dostaneš super silnou boss realikvi,  Tiny House :D i za Watchera je kumšt dohrát :D
@Strady (23.04.2022 14:20): Jasné, tie majú tiež podstatný zmysel, hlavne ak získaš skoro bonus damage pre shivs alebo bonus damage za počet zahraných kariet za kolo.... ale paradoxne, hoci aj shivs aj poison ma bavia, u silent mám ešte radšej buildy s discardom, kde sa dá precykliť a zahrať celý balík každé kolo, aj keď to je samozrejme ťažšie postaviť. :)
btw: výmenu základnej relikvie pri výbere počiatočného daru nepoužívam, lebo vždy mi to dalo nejakú hovadinu. Za mňa priveľký risk. :)
Nechci se vám nějak míchat do diskuze ale i hlavní faktor jsou relikvie, pokud hned na začátku dáš výměnu relikvie ze standardní za boss relikvii, tak se ti změní gameplay úplně totálně, viz Snecko eye.
Těch bildu jsou hromady ale základní u Silenta je poison a shiva.
@IceCreamYouScream (22.04.2022 18:18): Silent spomínam, lebo za ňu mám asi najviac odohraného. Tých buildov je tam, ako som písal viac, len niektoré nemusia byť na prvý pohľad tak očividné. Dá sa trebárs hrať aj na niekoľko kopii karty choke a k tomu 0-1 manové karty s veľa ťahaním na triggerovanie. Alebo sa silent dá hrať dobre na discard - čiže karty, ktoré niečo robia alebo sú lacnejšie, či zadarmo, ak si v to kolo discardol kartu alebo ak ich discardneš. Prípadne mne prišlo silné, ak si vedel postaviť balík s menším počtom kariet, ktorý si dokázal každé kolo zahrať celý, prípadne niektoré karty viackrát (nielen za silent, ale tam je to asi najľahšie). A osobne mi príde dosť podstatne upgradovať karty.
@Tulareanus (19.04.2022 18:29): Máš pravdu, že deckbuildingový hry normálně nehrávám, ostatně jsem to taky napsal už v komentáři, ale je vtipný, že zmiňuješ zrovna Silenta, ten mi sedl asi zdaleka nejvíc... poison build byl ten první, se kterým jsem hru dohrál. Shiv build byl hned ten druhej, a pak už jen asi 10 neúspěšných pokusů, kdy mě nic dalšího nenapadlo a na nic jinýho funkčního jsem metodou pokus-omyl nenarazil. Podobně u ostatních postav. Odemknul jsem sice všechny karty, ale neřekl bych, že bych dostal něco, co by mi otevřelo nějaký nový možnosti, než ty co jsem měl od začátku. V určitým momentě jsem si uvědomil, že mám asi 5. run naprosto stejnej, jako 4 předtím, a tam jsem skončil.
@IceCreamYouScream (komentář): podla mňa ťa hra porazila. :) Nesúhlasím totiž s tvrdením, že hra nemá variabilitu. Kazda zo 4 postav ponuka pomerne dost buildov, napr. Silent ma poison, shiv, 0 cost karty na bonusy za pocet odohranych kariet na kolo, kazda postava asi aj kombo na precyklenie celeho balika, power build, dvojkombinacie spomenutych alebo buildy postavene okolo konkretnych silnych kariet alebo artefaktov. Prvym porazením bossa 3. aktu (mimochodom v kazdom akte sa nahodne striedaju traja boseovia) hra nekonci, ale naopak zacina. Za vyse 60 hodin a neviem kolko runov sa mi len jeden jediny raz stalo, ze som dostaval dost "nonbo" kontraproduktivne karty a aj to bola asi moja chyba lebo som sa privelmi snazil tlacit na konkretny build. Asi len nemas velke skúsenosti alebo radost z deckbuildingovych hier pretoze tieto hry su prave o draftovani vzdy (aspon ciastocne) odlisnych deckov a pre mnohych hracov je zabavnost prave v tom ake synergie sa dajú postavit. Mne sa napr. podarilo raz postavit nekonecne kombo s Defectovymi orbami, ale konkretnosti si uz nepamatam. Ak ta taketo veci nebavia tak chapem, ale variabilnost tej hre urcite v tom, co robi, nechyba.
Tak uz jsem dal i ty dva zbyvajici nove achievementy za Watcher :) Hodne dobra hra :)
Dúfam, že som dnes streamom inšpiroval niekoho k zahratiu. :) A ak ešte nie tak možno koncom týždňa urobím stream na ktorom zahrám tretí akt.
Zkoušel už někdo Griftlands? Po roční exkluzivitě na Epicu se objevil na Stemu.
Včera jsem si stáhl z workshopu nový charakter The Bug Knight, opravdu velmi dobrá práce. Pro všechny fanoušky Hollow Knight povinnost :)
Nová postava Watcher je super. Akurát mi príde, že je veľmi silná (prešiel som to s ňou na prvý run), takže čakám, že sa bude nerfovať. Je mi každopádne veľmi sympatické, že to autori pridali zdarma, spolu aj s várkou predmetov a kopec úprav v patchi. Nie ako je dnes bežné, že každá maličkosť je vo forme plateného DLC. Za mňa +5% k celkovému hodnoteniu.
Dnes vysel patch 2.0, ktery mimo hromady dalsich veci pridava do plne verze ctvrtou hratelnou postavu The Watcher. A zaroven dva achievementy :D
@Fatality (06.12.2019 11:59): Who need Relics? "Jen jedna relikvie" Několikrát jsem to posral jen, že jsem otevřel bednu abych vzal prachy a čapnul jsem i relikvii. Včera jsem si dal zase podlouhlé době Watcher a je dobrá hned druhé místo za Defectem.
Konečně jsem dostál svému jménu Břídil, jelikož jsem splnil všechny achievementy. Poslední byl peklo.
Hotovo, srdce padlo na druhý pokus. Bolo to celkom vtipné, hral som silent a mal 3x caltrops + 3x blur + a nejaké ďalšie veci na block a ešte poisony a srdce umrelo na to, že keď do mňa udieralo, tak mu "stena" dala druhú. :D
No a dnes srdce skoro zaplesalo. Nakoniec sa mi ho nepodarilo zdolať, dal som ho cca na 170/750. Debuffov som mal naň pomerne dosť, ale asi som mal primálo blocku v decku, resp. dvakrát sa mi stalo, že mi block karty vyšli presne do tých kôl, keď sa on buffoval a do tých čo útočil som nemal.
@Ronik (04.09.2019 18:30): Slice a Deflect som ani nehral. hral som 3x upgradnutý cloak and dagger, potom tú dvojmanovú rare, kde discardneš hand a za každú kartu si dáš upgradnutý shuriken, upgradnutý envenom, upgradnutý choke a ešte upgradnuté karty 2x draw 4 discard 1 a potom upgradnuté za 0 draw 2, discard, upgradnutý adrenaline a podobne. V podstate všetko v decku som mal upgradnuté.
@Tulareanus (04.09.2019 17:59): Předělávat to určitě nestihneš, ale dobrý combo deck proti Time Eaterovi určitě má šanci vyhrát. Mít proti němu možnost zahrát pravidelně 12 karet je v podstatě i výhoda, jen ty karty musí být trochu kvalitnější než nenabuffované Shivy. Hrozně záleží na tom, co dostaneš za relikvie a až podle toho se pak rozhodnout, co vlastně chceš stavět. Některé karty se samozřejmě neztratí v žádném decku (u Silent třeba Adrenaline, Footwork, Dash), ale většinu 0-cost jako Slice a Deflect bych bez něčeho jako Unceasing Top nebo Shuriken ani nebral.
@Ronik (04.09.2019 17:55): To som si tiež myslel, pretože jeho útok bol triple, ale vzhľadom na počet životov, číslo blocku, moje buffy a debuffy, som mal prvé dva útoky ustáť a až tretí ma mal zabiť.

Inak rozmýšľam, čo robiť za Silent, ak hrám build, ktorý mi zatiaľ prišiel všeobecne ako najsilnejší a to veľký draw a rotácia kariet za kolo, pričom veľa z nich stojí 0 a takto prejdem prvé dva akty a zrazu v treťom akte zistím, že bossom je time eater? To sa mám akože snažiť celý tretí akt prerábať balík na time eatera? Lebo mne to príde neefektívne a zároveň neviem, či sa to dá vôbec stihnúť.
Chcel som to len vyskúšať, s tým, že najprv dohrám iné hry, ale... je to strašná návykovka a popri magicu, deckbuildingových kartových hrách a po tento rok pokorenom Darkest Dungeon, to pôsobí ako jediný logický krok ďalej.

Najviac som si zatiaľ obľúbil hrať za Silent, akurát ma nahnevalo, ako som sa dostal v podstate bez škrábnutia až na koniec tretieho aktu, kde ma veľmi nemilo prekvapil Time Eater. Nielen, že si ten hajzlík len tak z ničoho nič doplnil život na polovicu a zrušil všetky debuffy, ale ešte sa v podstate vysmial mojej hernej taktike, ktorá spočívala v zahraní čo najväčšieho množstva kariet za kolo (cez relicy som mal na začiatku každého kola 5 energy) s dôrazom na shiv a shiv+. Najprv som si povedal, že ok, nasrať, že mi končí ťah vždy keď zahrám 12 kariet, myslel som si, že to "ohacknem" a každé kolo zahrám 12 kariet, aby sa neposral, čo sa mi celkom aj darilo, ale vôbec som si najprv nevšimol, že jemu to dosť zvyšuje strength a nakoniec ma tesne zabil (chýbalo mi cca 8 života/blocku, aby som ten mega dmg ustál), keď mal asi 30 hpčiek a ja by som ho ďalšie kolo zabil. Čo som však nepochopil bolo, že aj na ten scenár som bol pripravený, mal som so sebou potion Fairy in a Bottle - "When you would die, heal to 10% of your Max HP instead and discard this potion", len ono sa nič nestalo! Jednoducho ma zabil a potion mi zmizol z inventára. Stalo sa to niekomu? Sú na to nejaké špeciálne podmienky, kedy to nefunguje?
@Strady (komentář): Hele, jen tak pro zajímavost, nenahodil bys screeny nějakých runů, se kterými ses dostal a neuspěl v posledním aktu? :) Ono na akt 4. nestačí jen dobrý deck, musíš ho stavět konkrétně na Heart.
@Crash (18.06.2019 05:42): Promiň ale nedalo mi to :) není to myšleno špatně. Třeba až si zahraješ nějaký pinball, tak mi to vrátíš dvojnásobně. A nechceš zkusit Slay the Spire?
@Strady (komentář): Ale no tak, není potřeba mé závislosti probírat v komentářích u jiných her, a mimochodem už jsem čistý, dva měsíce jsem to nepustil. :-)
Tak to šlo první hra za The Defect rovnou až na konec :) Včera jsem dohrál i za The Silent, tak už jen finálový boss!
Perfektní hra až závislácká a pěkně nasírací. Za prvního jsem to dohrál asi na po třetí ale za druhého Silent vždy dostanu na frak,i když mám dobré karty, tak hra mě vypeče tím že mi nedá ani jeden jediný blok ani možnost změnu karet. Klasická nasíračka
Tak mi to nedalo a koupil jsem na Humble storu za 11,20juro. Jsem na sebe zvědavý, má angličtina tomu dá na frak, holt to bude občas pokus omyl
@Ronik (11.03.2019 17:02): To áno, Limit Break je pri Inflame základ. A s kombom Inflame + Limit break máš v piatom kole bonus k sile +96, skôr než sa objaví prvý Burn rozdávaš s Rampage zásahy 150 životov.
@valcik (11.03.2019 16:52): Exhaust není nutně výhoda, ve spoustě případů se ti ten Limit Break prostě nepoštěstí sehnat a bez něj je Inflame skoro k ničemu. A když chceš točit jednu kartu, máš efektivnější si ji vracet Headbutty než se snažit držet slabý balík a otáčet ho drawem, to stejně na vysokých Ascension i díky těm zmíněným status effectům není moc realistické :) Nejvíc se mi osvědčily balíky kolem třiceti karet.
@Ronik (11.03.2019 16:49): Ja mám Impale rád. Po zoslaní je exhausted, nezaberá teda miesto v balíčku ako Spot Weakness a zostáva viac priestoru pre rýchle otáčanie kariet cez Pommel Strike a opakovanie Limit Break. Pri súperoch, ktorí zahlcujú balíček stavovými kartami ako je Burn, je Spot Weakness otrava. :-)
@Fatality (11.03.2019 16:20): Searing Blow deck se mi na vysokých Ascension snad nikdy nepovedlo dát dohromady, přijde mi, že se pro něj musím rozhodnout hrozně brzo a ta cena, že mu musíš obětovat skoro každý rest, je hrozně vysoká. Spíš jsem se snažil vystavět strength decky, co měly sustain skrz Reaper, nebo Barricade + Entrench.

@valcik (11.03.2019 16:40): Inflame je mizerná karta, lepší je hrát Spot Weakness. To ti bude stejně fungovat skoro vždycky, dává víc síly a můžeš ji hrát víckrát :) Limit Break k ní taky můžeš přihodit, ale většinou ani není potřeba.
Ta Searing Blow strategie s Double Tap je asi nejsilnejsi, co jsem videl. Jsem ted na LVL 15 Ascension a dal jsem tim i Awakened One.

Pripadne i buffovat Strength nejlepe pres Demon Form, ale to je 1 kolo v haji a chvili se clovek musi turtlit, jinak dostane hrozny klepec. I bezni nepratele jsou hodne silni a kazde jedno HP je znat.
@Ronik (20.02.2019 09:19): Je pravda, že takhle je to určitě víc nakloněno rogue-like komunitě a solidně to prodlužuje herní dobu, takže v pořádku. Já budu rád, když to dám za jednoho... zatím se potácím na LVL4 Defect. :)
@Memphis (20.02.2019 09:09): JJ, je to fakt dobra hra. Ja jsem citil abstak, kdyz mi na firemnin notebooku podelali Javu a nesla mi spustit, cili mi neslo ani Slay the Spire asi pul roku, protoze je na bazi Java. Tedka mi to trochu opravili, ale ne uplne, takze to musim spoustet pres Troubleshoot.bat file a nemuzu sbirat achievementy. Ale aspon to konecne zase muzu hrat! Vlastne 1. 8. 2018 jsem dal ten Level 10, takze tak nejak od pulky srpna se mi to rozbilo a ted az pred par dny to fixli :(

Ten Ascension mi nevadi, ze neni sdileny postup. Laka me dat Level 20 za vsechny tri postavy, ale jak jsem psal, ted jsem Level 11 s Ironcladem a umiram na zbytecnostech, jak jsem to po tom pul roce pozapomnel a byly i redesigny karet, takze nektere veci nefunguji. Pridali relikvie, takze trochu rozmelnili sance na ty nejlepsi a tak. Ale je to porad naprosto super.
@Fatality (komentář): Je to boží, Ronikovo "návykové jak běs" to myslím vystihuje dokonale. Ta klasická lež "ještě jeden fight a jdu spát" je zase po čase v plné pohotovosti. :)

Jen mi přijde škoda, že Ascension je třeba hrát jen za jednu postavu, kdyby se progress sdílel, přišlo by mi to lepší - rád bych to střídal.
@mazar1234 (28.02.2018 12:45): Už jsem to koupil, zatím jsem v tom nechal nějakých 46 hodin a jestli máš rád karetní hry, určitě můžu doporučit, je to návykové jak běs. Navíc Mega Crit mají příkladný early access, za to si zaslouží velkou pochvalu :) Ještě by to chtělo tu třetí postavu a už by to ani nepotřebovalo měnit.
Pokud vás zajímají karetní hry a/nebo roguelity, doporučuju tomuhle věnovat pozornost (mrkněte na video, třeba tady). Zatím se zdá, že by to mohlo mít velký potenciál.