Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kolegům všem prostě nejtěžší brněni. Hra vás naštěstí nepenalizuje za zranění, ale jen za smrt kolegů.

Obecně platí, že postupovat rychle, mně nikdy žádného rukojmí teda nezabili.
Ta beanbag brokovnice je poměrně užitečná, pokud jedeš na rating. Myslím, že většinu map jsem prošel nejhůř na B.
Nemocnici jsem nakonec dohrál, ale jen na D. Hlavní padouch zabil jednoho civilistu těsně před koncem. Přístav Hokan jsem nakonec zvládl na C asi na pátý pokus. Ještě bych rád zahrál znovu Elephant a Relapse - potřebuji vylepšit ono hodnocení D a F. Musím ale ve škole zneškodnit čtyři teroristy než začnou zabíjet civilisty.
@Vivaldi (22.11.2024 08:41): Neon Tomb jsem dal na druhý pokus na hodnocení B. Bohužel mi poslední terorista postřelil jednoho člena týmu, ale nezabil jej. Mapu čistím nejdříve ve spodním vnějším perimetru přes šatny, chodbou se schody, dále rovně okolo bazénů a WC a úplně na závěr celý hořejšek. Na taneční parket jdu až úplně na závěr. Tam mě v předběžném přístupu i nyní při dřívějším vstupu několikrát sundali. 

Teď jsem v nemocnici v misi Relapse a zatím se mi nedaří v poslední fázi dohrát hru bez umření mého nebo někoho z kolegů.
@Shoggot (18.11.2024 10:42):  Dal jsem to na 4. pokus, ale zůstalo mi hodnocení F. Ti šmejdi začnou popravovat rukojmí dříve než se k nim vůbec dostanu. Zatím jsem nechal opravu na později a zdárně dokončil několik dalších misí až k Neon Tomb. To je zatím suverénně nejdrsnější mise. V tom klubu se nachází desítky surově postřílěných návštěvníků a ty zvonící mobily? Nepamatuji, kdy bych hrál takto emočně silnou a chladnokrevně extrémně drsnou misi. Plus ještě ti civilové co jim kolem těla přivázali pásy s trhavinou. To je vážně extrém a za mě ještě výrazně drsnější mise než ta ve škole.
@DEU (17.11.2024 16:37): Pošta je jedna z podle mě nejtěžších misí, ta hlavní třídící hala je peklo. Chce to rychlé reflexy a posílat zmrdy k zemi rychle.

Škola mi přijde překvapivě dost jednoduchá, tam prostě stačí to rychle projít a posílat je k zemi.
Snažím se uhrát co nejvyšší hodnocení, ale prošel jsem první větším zásekem ve hře během mise Grease Palms. Ve skladišti pošty, kde se pod pultem řeší transport zbraní jsem musel pobít snad 16 nepřátel s útočnými puškami. Pálili na mě z více úhlů ve velkém prostoru. Zabralo mi to něco okolo deseti pokusů a jelikož mi umřel jeden civilista, dosáhl jsem pouze hodnocení C. Valley of The Dolls jsem zvládl na první pokus na B, ale mise zabrala asi 45 minut. Teď nastává peklo ve škole, kde musím snad do deseti minut deaktivovat dvě bomby, pobít 4 teroristy a zachránit co nejvíce civilistů. Zatím jsem byl jednou zastřelen a jednou to tam všechno vybouchlo.
@Adieu (27.10.2024 11:45): Tak ono to tak hrát jde, postupovat co nejrychleji, nezdržovat se nějakým nerealistickým mirror wandem nebo odboucháváním dveří a prostě EOTechem číst co nejvíc cílů. S těmi výbušninami mi to taky přijde gamey, byť je to trochu autentické, pokusy o improvizované výbušniny u aktivních střelců nejsou tak nečasté, byť takřka nikdy neskončí "úspěchem", protože ono za úspěšnou explozí stojí víc než jen přečtení TM 31-210.
A jak vždy FBI následně uvádí od svých výbušných expertů v AAR materiálech "Po ohledání imnprovizovaného výbušného zařízení lze říci, že šlo pár věcí udělat jinak" :)))

Mrzí mě na hře trestuhodné nevyužití LPVO optik. Jsou sice k dispozici aby se na pušky daly, ale neexistuje možnost přepínat mezi úrovněmi přiblížení, ergo jsou pevně nastavené na největší možné přiblížení, které je ve hře trochu naprd vzhledem k tomu na jak krátké vzdálenosti střety probíhají.
O to víc mě to mrzí, že sám doma na svých AR-15kách právě LPVOčka mám. Ready Or Not doesn't do them justice!
@Vivaldi (28.10.2024 12:38): Tahle skupina lidí žije v bublině, že svět je krásné růžové místo kde se mají všichni rádi. A toto jakožto působící v herním průmyslu přenášejí i do něho. A když někdo vydá autentickou hru, a nemusí být hned takto brutální, je obvykle oheň na střeše. Místy je jejich dětinské chování a brekot celkem úsměvný. Bohužel už kvůli jejich zásahům nejedná série defakto krachla. Je dobře, že Indie studia si od nich do své práce nenechají kecat, protože dnes už s výjimkou příběhových her po letech AAA tituly prakticky ignoruji a právě Indie hry jsou dnes často mojí první volbou.
Přeci "policie = alt-right fašismus" v určitejch vyšinutejch vrstvách především americký společnosti.
Pomatený aktivisti z Kotaku a pár dalších webů to párkrát zkoušeli, naštěstí podobný perly byly ve výsledku zastíněný komerčním úspěchem hry...

https://kotaku.com/controversial-steam-b ... s-an-unse-1848317351

"... Ready or Not ’s realism is effective enough to disturb but too shallow not to descend into farce, or worse, Blue Lives Matter cosplay with fascist overtones and alt-right dog whistles..."
@Adieu (27.10.2024 11:45): Včera jsem měl situaci, kdy to týpek koupil snad od třech z nás a složil se na zem a skučel na ní asi půl minuty než skončil v bezvědomí. Když to srovnám s výkřiky v Huntu, kde dostane dvěma Lebely nebo Mosiny, musím se smát. K bombě ve škole jsem se ještě nedostal. Mně bohaté stačila mise Valley of Dolls a Neon Tomb v EA verzi. Mrtvoly dětí v tom sídle a ten vystřílený klub teroristy, to byl vážně masakr. Jak tam v jednom kuse zvonily mobily lidí, kteří se jim snažili dovolat. Takhle surovou hru jsem neviděl roky. Divím se, že po nich politicky nejdou podobně jako po Six Days in Fallujah.
@Shoggot (27.10.2024 11:24): Pravda, v první řadě to musí být zábavná hra. Měl jsem poněkud přehnaná očekávání od doby, co se začala řešit ta active school schooter mise, kdy jsem podlehl jakémusi dojmu, že právě budou třeba jen jeden nebo dva pachatelé, jež bude zapotřebí lokalizovat na základě výstřelů a pak co nejrychleji eliminovat, než postřílí efektivně co nejvíce lidí. A nakonec je z toho něco mezi, když urgenci dodávají jen bomby, a bomba ve škole je tematicky trochu komická sama o sobě, zvlášť když je zkombinovaná s modem operandi střelce - jakože nejen že vás postřílíme, ale ještě vám pak odpálíme celou budovu. Nebylo to v nějaké alfa/beta verzi jinak? Na tak vážné a šokující téma mi to nakonec přijde jako moc gejmí zpracování.

@Flowerpot (27.10.2024 11:40): Každopádně v Children of Taronne je nasazení pouhých dvou švestek takticky geniální, protože snižuješ šanci, že některý z nich střelí do plynové lahve a odpálí celou budovu!
@Shoggot (27.10.2024 11:24): Takže mi znovu tvrdíš, že to, keď som hral vtedy pred rokmi s @Julianus Apostata mulťak a v tej SWAT4 misií nasadili proti teroristom, ktorí chcú ukradnúť z labáku nejakú tú biologickú zbraň, ktorá môže znamenať zánik všetkého života na planéte či čo, svojich presne dvoch najlepších ľudí, tak to nebolo realistické? Ale veď sme to zvládli.
@Adieu (26.10.2024 12:26): Tak ono se tím kompenzuje, že jste proti přesile, kdežto v reálném životě jsou to desítky a desítky příslušníků SWAT proti pachatelům, kterých není víc než jednotky. Ostatně akce je taky pomalejší, protože pokrývají nesmírně nerealisticky velký prostor. K simulaci to má daleko a to je dobře.

Je to stále velmi skvělá střílečka. Dal jsem si ji teď znovu, dohrál jsem kampaň za dva večery, nejhorší hodnocení, které jsem měl, bylo A. Hru hodně vylepšili po všech stránkách, hlavně AI.
@DEU (26.10.2024 05:59): Jo je to hodně fajn, zvlášť ten gunplay, realistické násilí (fontánky z krku ftw) a až lehce noirově temný svět, dávající vzpomenout na Seven. V tom je hra jasně inspirovaná kvalitami SWAT 4. Ocenil bych tedy flexibilnější commands, protože právě už ve SWAT 4 šlo ovládat druhý tým na dálku přes kameru, zatímco zde hráč jako velitel týmu musí stále vše oběhat sám, což podle mě dost ubírá na takové té imerzi, že by se mělo postupovat rychle - je fakt smutný, že jsme se od posledního SWAT v tomhle nedostali dál a titul tohoto druhu pořád funguje prostě jako step by step taktický trenažér a nikoliv výjimečně realistická simulace; takže nepřátel musí být hrozně moc, ale nepostřílí rukojmí nebo neudělají koordinovaný přesun, slyší-li už zdálky policejní zásah. Obávám se také, že tu lepší synchronizaci aka ono ovládání přes cam z nějakého důvodu naprogramovat nelze, jinak by to tam už dávno bylo.
Tak jsem to po dvou letech znovu nainstaloval a vypadá to hodně dobře. Detailnější policejní stanice, střelnice, šatny, brífinky misí. Samotná akce je vesměs stejná jako v EA verzi. Za výbornou věc považuji, že vaši kolegové také spoutávají a zajišťují zbraně. Toto byla v EA verzi hrozná otrava vše zajišťovat sám.
@Vynex (15.12.2023 19:46): na non-lethal je primárne taser a potom sa dá vybrať beanbag brokovnica. je pravda, že UI (užívateľské rozhranie) je trochu komplikované a niekedy hľadať všetko, kde vlastne je a ako si vybrať jednotlivé veci je trochu blbo spracované, ale treba sa v tom povŕtať, prípadne nájsť na internete ako si tieto položky vybrať. Lebo treba uznať, že UI v SWAT4 bolo jednoduché. Tu to miestami dosť prekombinovali. Ale zase môže mať človek u seba viac vecí, keď si ich dá do inventára.
@Adieu (09.03.2024 13:43): Myslím že v kampani sa mi to stavalo akurát keď som hral DLC Stetchkov Syndicate. Vtedy bolo treba rychlo zbrane brat, lebo vedeli ešte zaútočiť alebo vytiahnuť sekundárnu. Ale v primárnej kampani sa mi to nestalo. Mohlo to byt ale aj spôsobené tým, že som mal nižšiu obtiažnosť alebo, že vždy keď boli na zemi tak som ich hneď išiel spútať, aby nerobili problémy. Ale to že útočia potom ako sa vzdajú sa mi stalo len počas hrania toho DLC.


Ale dáva zmysel aby sa to dialo lebo koniec koncov keď niekto nedáva pozor, situácia sa môže zvrtnúť. Takze vám verím. Len moje skúsenosti boli take aké opisujem.
@Vivaldi (komentář): Dovolím si nesouhlasit, že ve SWAT 4 oponenti, kteří se vzdali, už opětovně nezaútočili. Ale možná se to týkalo jen některých, případně tam byla nějaká pravděpodobnost, zvyšující se spolu s fanatismem. Stalo se mi to vícekrát, ovšem vždy si vybavím především, jak jsme s kámošem čistili to sídlo kultu a jak nějaká Mansonovic pipina, předstírající kapitulaci, se zvedá a sahá po bouchačce na zemi, já křičím "ZÁDA!" a pálím, ale to už bylo pozdě a odpravila ho do švestkových sadů. :-)
1) Slznej plyn funguje docela dobře, především v kombinaci s beanbag brokovnicí. A samozřejmě řvaní. Přijde mi, že slzák v současný době funguje líp než flashbangy.

2) Maj unikátní modely, ale reálně je to celkem jedno, přistupuj k nim jako ke komukoli jinýmu.:)
Hru jsem koupil někdy v průběhu loňského roku a po chvilce odložil. Ne že by mě nebavila, jen jsem tehdy neměl moc náladu na hraní celkově a pak jsem se ke hře už nedostal. Ale vydaní plné verze mě navnadilo a hru jsem zase nainstaloval. A měl bych dva dotazy.
1. Čím děláte nonlethal zneškodnění ?
2. Jak poznáte "bosse" respektive toho konkrétního týpka co je potřeba zatknout v dané úrovni ?
Mimochodem, asi nepotrvá dlouho a SWAT4 bude remakovanej v rámci RoN. Už Early access verze ěla nějakej SWAT remake mod, asi nepotrvá dlouho, než se to odladí pro 1.0. AI rutiny jsou zjevně generovaný automaticky i pro custom mapy, takže tomu nic nebrání...
Za mě spokojenost. Kvalita týmový AI je obrovskej krok dopředu oproti early access verzi (a oproti SWAT4 tím spíš), jsou poměrně samostatní, sami od sebe hlásej nalezený důkazy, zajišťujou civily atd, jejich entry/clearing rutiny jsou taky docela dobrý. Dokážou se i sami dobře poskládat, například týpek, kterýmu dáš balistickej štít, chodí do místností jako první atd.

UI před misí je celkem standard - namluvenej briefing, úkoly a záložka s podpůrnejma materiálama. Zatím jsem proběhl tři mapy v commander módu a s nepřátelskou AI jsem neměl problémy, oproti těm aimbotům z prvních early access verzí jsou nepřátelé ok.
[neexistující příspěvek]Víceméně ano sice pár věcí se jim fakt povedlo ale jinak fakt zklamání, hlavně z kampaně jako takový a popravdě i graficky se mi líbí víc SWAT4 protože RON má naprosto odporný nasvícení takže kolikrát trpí i atmosféra. Osobně doporučuju pouze ve slevě.
Nebyť toho, že mi YouTube hodil toto video medzi Recommended, tak o tomto klenote ani neviem...ja, čo som prešiel originál SWAT 4 i s datadiskom na maximálnu obtiažnost. A že to na mne zanechalo stopy :-)
@Shoggot (07.07.2022 09:04): Já mám zatím problémy uhrát skóre i na A a vyšší. Stačí blbě stát, dostat šišku nebo si nevšimnout drátu pod dveřmi a můžeš restartovat. Hlavně v misích Neon Tomb, Buy Cheap Buy Twice a Carriers of the Vine jsem byl rád i za skóre B, protože mi vždycky utekla nějaká evidence. Ides of March mě hra pro změnu skóre nezapočetla vůbec a Hide and Seek jsem ještě nedohrál. Ty ostatní Test Levely, co nejsou hotové, jsem ještě nezkoušel. Ale už mám odehráno přes 20 hodin a pořád mě to baví. Sólo i s kámoši. Pravda, zatím jsem zkoušel jen ty první módy.
@DEU (07.07.2022 05:38): Přežít v plném počtu. Pokud jde o zajištění okolí bazénu a hlavního obývacího pokoje, ze kterého se k bazénu jde, jsou nesmrtící zbraně absolutně nedostačující.

Hajzlové tam po tobě můžou střílet i ze vzdálenosti přes 50m a to je nesmrtící brokovnice i pepřová puška zcela k hovnu. Někdo z týmu to většinou odnese.

Ale s dobře sehraným týmem to bude snazší.
@Shoggot (07.07.2022 00:19): To je zásadní usnadnění. Nyní bude největším oříškem pozatýkat všechny a nikoho nezabít. Plus samozřejmě nedostávat mínusy za násilí při zatýkání. Asi překopu vybavení, protože pouze oslepující granáty nebudou na paralyzování ozbrojených nepřátel stačit.

Co je překážkami ve Valley of Dolls? Nezabíjet nebo trestné body za násilí navíc?
@DEU (06.07.2022 21:11): To s tím zásahem bývalo dřív, teď stačí, když nikdo z týmu nezemře.

Ale dal jsem ty S-ranky ještě když to bylo že nikdo z týmu ani nesmí být raněn a jo, je to masakr :)) ale odměnou za to je pure radost. V některých případech to bylo lehčí s AI spolubojovníky, protože některé věci se stanou předvídatelnější.

Valley Of Dolls je furt to jediné co mi na S-rank chybí.
@Shoggot (06.07.2022 10:14): Co jsem četl požadavky, jde o totální šílenství. Všechny zajistit, zachránit civilisty a zatknout bosse není problém, ale nedostat zásah v pěti lidech ani jeden hráč? To už je sakra těžké.
@Shoggot (29.06.2022 13:31):  Zatím je to opravdu super, obsah přibývá a vypadá to, že i slíbená příběhová kampaň bude něco nevídaného.

Líbí se mi nově implementovaný cover systém pro nepřátelé, hajzlové s nožem i hraní mrtvého. Teď bych hlavně vylepšil modely postav. Environmentální storytelling taky skvělý, mapa Valley Of Dolls je bombastická (a taky kurevsky těžká, je jediná, kterou ještě nemám komplet na S rank).

Je to opravdu nástupce SWAT 4.
@Shoggot (29.06.2022 13:31): Na podobnou hru jsem čekal roky. Ještě dovyladit bugy a přidat další mapy. Inteligence AI je na velmi vysoké úrovni, což mě od indie studia hodně překvapilo. Hlavně se nebojí jít s kůží na trh co se týče brutality a surovosti. Tohle není hra pro sněhové vločky.
Zakoupeno s kámošem. Další už to má, takže to pojedeme velice brzy.
@USER47 (29.12.2021 14:08): Zkoušel.

@USER47 (29.12.2021 14:13): Děkuju, že mě posíláš na videa, já 9mm i .223 (5.56) střílím naprosto běžně :D. Udržet na cíli jde v RON naprosto v pořádku, ta MOA na terči je stejná víceméně jako v realitě. To, že to někomu nešije s ramenem na videu jak kobyla neznamená že každá rána nerozhodí zacílení lehce.

Přehnaný není brutálně, možná malilililinko aby to nebylo úplně jednoduché, ale je to velmi autentický.
RoN má gunplay mírně frustrující. Vizuálně je to zajímavý a správně ohlušující a dezorientující, ale je tam brutálně přehnanej zpětnej ráz. Pokud mrkneš na nějaký videa, tak vysoce trénovanej člověk nemá problém udržet 9mm pistoli či 5.56 pušku (i full auto) na cíli, RoN má zbraně naprosto nekontrolovatelný, jako v rukách netrénovanejch lidí.
@USER47 (28.12.2021 23:36): To je všechno pravda, u obou se to nejspíš změní vše. GB má zatím nad RON jednu velkou nevýhodu, krom jiných věcí: špatný gunplay. Zní to špatně, feeluje to nijak, není v tom nic. Gunplay je prostě absolutně sterilní.
Ground Branch je v mnoha ohledech odladěnejší než Ready or Not, a v některejch oblastech o dost komplexnější. GB v celkovým dojmu ztrácí hlavně kvůli absenci AI týmu a strukturovanejch misí. Nicméně to, co tam je (především pokud se bavím o CTE verzi) je poměrně solidní. Obě hry budou muset masivně zapracovat na AI.

Ready or Not příjemně překvapilo, jakožto fanoušek SWAT4 se nezlobím za moderní remake/pokračování. Ale perfektní to není. AI se dá upravit modama na použitelnou úroveň, ale moc mě neuchvátil level design a hra má nějakej technickej problém s nasvícením. Level design je strašně nepřirozeně bludišťovitej a levely jsou přehnaně velký. Nasvícení je divný v tom, že zdroje světla nenasvicujou prostředí dostatečně. Možná je to nějaká estetická volba, aby všechno vypadalo tmavý a pochmurný, ale když člověk vejde do místnosti, ve který na stropě svítí obrovský světlo, ale půlka místnosti je stejně úplně černá, protože to světlo nedosvítí dál jak metr, působí to dost divně. Taky mě sere, že se nedá na zbraň přidělat víc jak jeden attachment pro každou kategorii (stejnej problém jako Zero Hour). Takže nejde například zkombinovat IR laser a baterka, což vede k otravný a zbytečný volbě.

V GB tyhle základní technický věci fungujou celkem spolehlivě, a to se tam pracuje se všema denníma/nočníma hodinama, nikoli se statickým časem.
Prozatím nejslibnější early access taktická střílečka.

Ground Branch je oproti tomu opravdu jen nějaké technické demo, méně než alfaverze.
Měl jsi ještě chvíli počkat, tenhle tejden by zrovna měl vyjít na CTE novej update 1032, kterej předělává celej systém animací:).
https://www.youtube.com/watch?v=Ml__YwOQEoE

(kromě jinýho přibudou dvě mapy, ropná plošina a předělávka Bin Ládinova sídla v Pákistánu. Víc detailů v GB profilu)
@USER47 (06.12.2021 01:01): Ground Branch jsem nyní refundoval, bylo mi hrozně nevolno z té grafiky. Dost dobrý detaily a výbornej zvuk, akorát mě vůbec nebaví ten pohyb tý postavy a přišlo mi to dost nepřehledný. Ale je to early access, takže to chápu. Ty vole, mě furt pije krev že mi nejde sandstorm :(
Jo, ohlasy na ty původní PvP buildy byly dost mizerný, ale pak se studio na delší dobu odmlčelo, zapracovalo na PvE a podle záplavy videí z posledních pár dnů to vypadá na slušnej progress. AI bude chtít asi ještě hodně práce, ale jinak paráda. Inspirace SWAT4 ještě větší než jsem čekal, skoro to působí jako remake.

Pricing early accessu je zatím ale mimo, 120 dolarů či kolik za to dávat nebudu, to si raději vystačím s Ground Branch a Zero Hour, či původním SWAT4 a počkám si na pozdější verze.