Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (08.12.2024 16:09): akorát je na to pěknej workaround, že je můžeš "vystrkat" z problémové místnosti a pak jsou už ok :D takže ten bizár "proměnil se pár sekund po testu" tam zůstal.
@H34D (07.12.2024 19:05): Tuná sa táto streamerka rozhovorila o tom, ako funugje nákaza - teraz je to tak, že isté postavy majú väčšiu pravdepodobnosť, že sa nakazia, a ak aj konkrétne postavy dôležité pre príbeh stret s Vecou prežijú, tak sa len budú krčiť v kúte a nebudú chcieť pokračovať s tebou daľej, aby následne, keď ich už stretneš premenených, to dávalo zmysel (nakazili sa medzitým, čo si s nimi nebol).
Jediná těžká pasáž mi přišla ta se zneškodněním bomby - časový limit mě vždycky vystresuje. Jinak se mi obtížnost zdála ok. Ale už je to taky pár let, co jsem to hrál...
Obtížnost asi byla nastavena výše, než u podobných titulů, ale nepřišlo mi to zase tak těžké zvládnout. Testování jsem také nepoužíval, protože to buď spustilo proměnu, nebo se testovaný člen proměnil po pár minutách. Nejvíce se mi na to osvědčilo časté nahlížení do inventáře, kde šlo dalším členům dávat zbraně apod., a když tam jejich hlava cukala ze strany na stranu, tak bylo jasné, že je infikovaný a za chvíli se promění. Tak jsem toho člena zastřelil, protože to samozřejmě stálo méně munice, než likvidace Věci.
"insanely high difficulty" hrál jsem to na hard a přišlo mi to směšně jednoduché. Těch nábojů je najednou hodně
@H34D (07.12.2024 18:35): Eeeh - e e :)

Práve o tom hovoril jeden z vývojarov pôvodnej hry, že presne túto pasáž mali zle ošéfovanú ale tlačil ich čas, tak to vydali nie príliš otestované - a teda náboje a lekárničky by tam určite pridali, ak by mali viac času.

To bol aj dôvod, prečo sa uchýlili k skritpovanému rozširovaniu nákazy - nemali čas to implementovať tak, ako chceli. A potom tam dochádzalo k bizardným situáciám, kedy si niekoho otestoval a odtvedy nespustil z očí, a on sa o minutu na to premení - úplne to ničilo zmysel celého testovania.

Teraz by to malo byť presne také, ako to pôvodne chceli. A ja dúfam, že vydanie remasteru oživí záujem o značku a snáď vydajú pokračovanie.
@Tarhiel (07.12.2024 18:30): "insanely high difficulty" co to sakra je? Já jsem tehdy rozhodně nebyl zkušený hráč v těchto typů her, právě naopak. A vybavuju si, že obtížná byla jen pasáž, kde prostě nebyly náboje na to, abych všechno zabil, takže jsem musel utíkat. Ale to je přeci standardní postup pro survival horor.
@John Mirra (07.12.2024 11:01): Opravili, komplet ho prekopali  :)

"With over 1,500 code changes and 2,000 art and level improvements,   The Thing: Remastered   could almost be considered a brand-new game. In addition to the removal of scripted infection, this version also lowers the insanely high difficultly level of its 2002 predecessor by adding more health and ammo packs — as well as manual save points, autosaves, skill-based boss fights, and a more forgiving hit points system — along the way.

Moreover, it features previously unseen content, including creature assets designed by Siggy Galaen, revised or recreated cut scenes, and a number of environmental reference points that better align the game with the beloved Carpenter film." 
Já mám na tuto hru skvělé vzpomínky a na žádné bugy, které by mi nějak bránili hru rozumně hrát a dohrát jsem nenarazil. Vím, že testovat se mnohdy nevyplatilo, protože testem se třeba nějaký člen proměnil ve věc a přitom, kdybyste ho netestovali, mohl vám ještě nějakou dobu pomáhat v boji.
Ten systém testů je pořád stejný, ono některé pasáže typicky před bossy asi nešlo udělat jinak  než nechat všechny přeživší z týmu proměnit. Hrál jsem to do první bosse a pak vypl, moc mě to nebavilo.
Super. Nečekal bych, že se někdo bude věnovat tak pro mainstreem nezajímavé hře. Původní se navíc nedá nikde koupit.
@John Mirra (17.01.2019 21:07): Jop, tohle byl největší fail, který si člověk mohl odzkoušet už asi v první hodině hry.

Je to takový skvělý symptom toho, jak je ten brilantní koncept Věci pro hry nepoužitelný.
Zkoušečka právě nefungovala, člověk otestoval kolegu, výsledek byl negativní, pak se prošlo dvěma chodbama a z kolegy se stala Věc... :(
@ViRus (16.01.2019 07:32): Já si to naopak pamatuji moc dobře, protože to byl důležitý prvek pro přežití. Párkrát jsem použil i tu zkoušečku krve, ale to mi řeklo jen, jestli je daná osoba zdravá. Když byla nakažená, tak se kvůli té zkoušečce proměnila ještě před třesavkou. Inventář se mi osvědčil nejvíc.
na každýho bosse tam je nějakej trik (kromě posledního, který je jednoduchej)
Hezké odpoledne..mohl bych poprosit o radu jak ,,zrušit´´ toho druhého bosse(dvoukrká stvůra). už hodinku jsem na tom zaseklý a začíná mne to trošku štvát. Net jsem projížděl a nic užitečného jsem nenašel.(řeší se to celkem dost).předem díky
Jen škoda že bongo svůj komentář nerozepsal celkem mě zajímá jeho názor.
PRIVATE MARTIN: Já jsem taky neměl originál, takže to možná bude tím, ale když to psali i do návodu, tak asi bylo i v některých verzích originálních.
Jumas: Ja som takisto videl film až po dohraní hry, ale myslím, že v opačnom poradí by bol ten zážitok asi väčší. Na druhej strane, vedel by som čo už mám čakať a nebolo by to také prekvapenie.

A čo sa týka tej chybovej hlášky po zabití finálneho bossa, neviem ako ty ale ja som mal neoriginálnu verziu, takže som myslel, že to bude tým.
Hrozně mě na té hře štvalo, že ty testy fungovaly jen na to, abys ostatním ukázal, že ty sám infikovaný nejsi. Jinak když jsem je použil na chlápka, o kterém jsem věděl, že se za pár chvil promění, vyšly vždycky negativně... =/
UrbanScytheCZ: Ty injekce jsem nepoužíval, abych si je zbytečně nevyplejtval a nakonec mi skoro všechny zůstaly :D

Několikrát jsem se ale přesvědčil o tom, že když měl někdo klepavku, za pár minut z něj byla příšera, kterou jsem strašně dlouho zabíjel, takže jsem to ukončil jednou kulkou do hlavy, než abych si vyplejtval plamenomet, protože tyhle bestije jinak skoro zabít nešly.
UrbanScytheCZ: No co, měl bys klid. Už napořád! :D Já jen poukazoval na fakt, že to má podobné rysy jako adrenalinová injekce. Podobné. Trochu :D
Jumas: tu klepavku měli proto, že byli s nervama v hajzlu .
Od toho tam byla ta adrenalinová injekce aby si je uklidnil :D
Já jednou a taky si nepamatuju, že bych s tím měl problém - samozřejmě to nebyla ta Score verze, ale obyčejná.
JohnCZ: Fakt jo, tak to si pořídim. Taky už tuhle hru nějakej pátek shánim. Díky za info.
Příští měsíc to vychází jako příloha ke Score, pokud bys měl zájem...
Nemá to někdo a nechce se toho zbavit? Případně, neviděli jste to na nějaké digitální distribuci?
Některý přeměny jsou tam natvrdo zasazený a stanou se za všech okolností. Například kvůli tomu, aby designeři donutili hráče jít do některejch částí samotnýho. Některý jsou tam ale i náhodně a právě jen na ty fungujou ty testy.
Ty testy krve tam sou směšný jednoho vojáka sem otestoval a on se stejnak o pár kroků dál přeměnil.
Ještě na Xpéčku mi to šlo hladce, ale už přesně nevím, jak vysoko. Každopádně podstatně výš, než 800x600. Na sedmičkách jsem to ještě nezkoušel, ale nedávno jeden "známý" nahrál walkthrough, taky na sedmičkách, a rozlišení měl dostatečně vysoký (ale od pohledu jsem fakt nepoznal, kolik přesně). Zkoušel si už googlit?
noo proste to ze ve filmu bylo neco jinak me proste nejak vubec nepali ;)
pipboy: no au! ten mínus bolel :)
ale k věci: přečti si nahoře popis hry, nebude to jenom společný námět... už je to vážně dlouho, co jsem hru hrál, ale pamatuju si rozdíl už jenom třeba v tom, co to věc je: ve filmu je to mimozemské cosi, když někoho zabije, je schopné pomalu převzít jeho podobu (ale ne vždycky to do svého odhalení stihne ;) ), díky tomu mezi hrdiny filmu vzniká nedůvěra, strach... atmosféra filmu je hustější než mlha kolem Rákosníčkova rybníku Brčálníku. Naopak ve hře je věc nemoc - kamarád je ok (prošel testem), pak přijde boj, nějaká z potvor ho škrábne a může ho nakazit. Jestli je nakažený, může se kdykoliv proměnit ve strašně-ošklivou-zmutovanou-zrůdu. +označení survival horror je trochu mimo, 3rd person akce, jak je tady hra zařazená, je určitě trefnějsí.
me horory vseobecne jaksi vubec neberou, takze s touhle chybou se uz nejak vyrovnam ;)
Carpenterův filmový remake je bezpochyb jedním z nejlepších hororů. Největším kladem je, že se na to dá dívat pořád dokola a nikdy se to díky skvělé atmosféře neokouká. S hrou už to úplně slavné není, ale pořád jde o solidní kousek. Pár drobností mi vadilo (pokud dobře vzpomínám, tak na jednom místě byl nekonečný respawn nepřátel, což mi přišlo trochu nefér :) ) Hru jsem tenkrát sice nedohrál, ale plánuji to napravit.
pipboy: nevidět Věc je velká chyba :-). Já to žeru už odmalička.
film jsem nevidel ale spolecny asi bude jen namet. (Tak k tomu tak pristupuj, abys neskoncil jako Bongo s minusem ;))
ohhh tak to si musim "sehnat" nedavno sem zkouknul film a byl naprosto uzasny, jeste doted na nej vzpominam:), proste klasicky oldschool horor, ikdyz nvm proc sem se u nej nebal:( ale nektere triky byly fakt nechutne:) tyhle triky byly fakt huste ne nake trapne pocitacove jako v dnesnich dnech:D