Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Mendoza (15.12.2024 19:36): Ve trojce jsem hrál snad dvě sezóny naplno a poté další dvě jen na kosmetiku. Všechno během roku 2016, na jaře 2017 jsem ještě dobýval žebříčky Hardcore Non Season a poté, co mi zdechly dvě postavy na lag jsem trojku zalomil a přešel na PoE. Dnes už bych odehrál jednu ligu a konec. Maximálně druhou na Hardcore. Diablo IV jsem po dohrání příběhu vypustil. DLC s největší pravděpodobností vynechám úplně.
@Mendoza (15.12.2024 18:10): jako obe hry maju na trhu svoje miesto a kazda mieri na inu cielovku..diablo 4 je skor pre "casual" publikum, ktore nema moc casu na hranie a moze si hru kedykolvek prebehnut bez nejakej vacsej namahy..poe 2 je zas pre tych, ktori chcu trochu vyzvu, grindit endgame a nevadi im investovat mnoho casu do jednej hry...kazdopadne to ze pomerne male nezavisle studio spravi omnoho vacsiu(tu vychadzam z ohlasu ludi, d4 som endgame nehral) a prepracovanejsiu hru uz v early accese za polovicnu cenu(zatial) nez herny gigant je trochu ostuda pre blizzard...
pockaj az sa dostanes do endgamu, tam teprve poe zacina
@DEU (15.12.2024 19:13): Kazdej ma jiny chute, ja mam radsi blizz pristup.

Jsem spis endgame chodic, v pripade riftu v d3 spis prolitavac. To me hodne bavilo a drzelo me to par let. Endgame je pro me zacatek hry. Ctverka se trojce v posledni sezone hodne priblizila a byla to prvni sezona, kterou jsem dohral. V trojce jsem jich dohral nepocitane.

Poe na to jde asi dost jinak. Do jednicky jsem nikdy nepronikl a kdyz jsem koukal, jak to nektery lidi hrajou spis pomoci excelu, tak me to ani moc nelakalo. Dvojka se mi zda zatim dost pricetna a i muj patlama freeze build zatim slape jak hodinky.
@Mendoza (15.12.2024 18:10): Už jednička byla mnohem lepší než třetí i čtvrté Diablo dohromady. Problémem bylo, že zprasili příběh změnou formátu, kdy druhá polovina byla v podstatě kopie první s tím, že hráči chodili jiné lokace. Druhou věcí je, že tam bude dnes takové kvantum obsahu, že bez masivního grindu se těžko dobere hráč k vrcholným bossům. Diablo IV jsem dohrál vanillu na známého účtu snad za 15 hodin a u endgame jsem při zjištění, že půjde o stereotypní chození ve stylu trojky nevydržel ani 5 minut. A za ty šílené prachy bych to nepořídil ani náhodou. Maximálně do 30€ včetně DLC.
@Blaiddtom (15.12.2024 17:57): U me je to tak, ze ac dal kuchar do d4 vsechno to, co mi chutna, vysledny pokrm je fadni a po par soustech jsem prejezenej.

V poe2 spousta tech ingredienci chybi a jsou tam takovy, ktery bych tam osobne ani necekal, ale vysledkem je pikantni lahudka.

Snad to nepujde moc smerem jednicky, ktera byla az moc tucna a prekorenena.
@Blaiddtom (10.12.2024 08:36): Kampaň je, pokud vím, zatím jen polovina obsahu, který bude ve hře při oficiálním vydání. Endgame mě příliš nezajímá. Už v té hře neutopím tisíce hodin jako v jedničce.
Teda měl své pochybnosti už z těch preview, ale warrior opravdu neměl být součástí EA, nečekal jsem, že default attack bude můj nejoblíbenější skill :D.
Už jsem hru i stáhl, ale hrát půjde až večer. Počítejte s více jak 80 GB stahovaných dat s tím, že na disku zabere přes 100 GB.
@Blaiddtom (05.12.2024 09:18): V jedničce jsem koupil sedm Supporter packů, takže možná těch 500$ padlo. Pro EA dvojku jich je víc než ty na Streamu. Nejdražší je za 480$.

@LaughingMan (05.12.2024 10:21): Uvítal bych nejen peta na sbírání nejen orbů, ale především tlačítko v inventáři, které by přesunulo všechny předměty, které se stackují, do patřičných záložek. Třídění lootu byla v jedničce největší ztráta času při hraní.
@LaughingMan (05.12.2024 10:21): Ved ten tetris inventar prave zmizol :D gemy budu teraz viazane na samotne skilly ktore si odomykas levlovanim classy. Gear bude mat tentokrat len 2 sloty, neskor 3 ktore budes vyuzivat na vsadzanie statov, nie skill gemov. A hej suhlasim ze nejaky zberaci pet by nebol na skodu :D

EDIT: Jo pardon, ty si asi narazal na mnozstvo lootu, nie gemy...moja chyba
@Blaiddtom (05.12.2024 10:08): Právě že těch QOL změn tam bude minimálně, což mě zklamalo asi nejvíc. I když chápu že za zbavení se tetris inventáře by je hráči ukamenovali, kdyby aspoň ty orby mohl sbírat pet a nezabíraly místo v inventáři, už teď to bylo peklo všechno sbírat ručně a jestli toho bude ještě víc jak píšeš... ale tak apoň zjistili že i Diablo 2 mělo Caina, aby identifikoval všechny věci v inventáři najednou...
@LaughingMan (05.12.2024 09:54): No to prave dufam ze endgame v 2ke bude o nieco pomalsi, v jednotke to bol trosku extremik uz. A hej vsetko by malo byt jasnejsie...hra by jasne mala dat najavo co s cim funguje, skill tree sa bude dat za poplatok resetovat, takze nebude treba zacinat uplne odznova ak ho zkonis, orbov ma padat omnoho viac aby bola vacsina lootu relevantnejsia, crafting ma byt zjednoduseni a celkovo mnoho QOL zmien. Uvidime ako to bude vsetko v praxi. Stale to bude early acces a feedback od hracov bude dolezity.
@Blaiddtom (05.12.2024 09:33): WASD pohyb je volitelná možnost a vlastně je to dost podobné jako hrát ARPG na gamepadu, plynulost je fajn ale v endgame už jsou akce postav v jedničce tak rychlé, že to člověku ani moc nevadilo. Spíš než zjednodušili přidali (snad) lepší nápovědy do hry a roztřídění skill gemů do skupiny podle použití je rozhodně něco, co mělo být v PoE 1 od začátku.
@LaughingMan (05.12.2024 09:24): No uz len WASD movement a pouzivanie skillov/utokov za pohybu je velky krok k lepsiemu(za mna). A poe1 je velmi nepristupne novacikom, co ma 2ka prave zmenit. Naskocit dnes do 1ky je bez xy hodinoveho studovania navodov skoro nerealne. Mnoho systemov zjednodusili so zachovanim komplexnosti a gameplay by mal byt viac orientovany na skill hraca. Jasne mozno mam velke oci a ruzove okuliare, ale ja tomuto studiu verim a dufam ze nebudem sklamany.
@Blaiddtom (05.12.2024 09:18): Upřímně z toho co jsem zatím viděl se o evoluci jednat nebude, hype určitě přitáhne spoustu nových lidí, ale pokud bych si nyní měl vybrat mezi PoE 1 nebo 2 asi bych začal jedničkou bude určitě víc vybalancovaná a ten endgame content ve 2 jsou vlastně jen drobné reskiny již existujících mechanik v POE 1, krom grafiky tam mnoho nového nehledej, některé systémy byly trochu pozměněny, ale jestli k lepšímu nebo k horšímu ukáže až čas.
[neexistující příspěvek]:Nemali kluc do dvojky dostat len ludia co utratili 480+dolarov v jednotke ? Support packy k 2ke su jasne.
Kazdopadne na hru sa velmi tesim. Povodne som ju neplanoval vobec ani hrat, ale cim viac informacii o nej zistujem tym viac sa z nej stava u mna najocakavanejsia hra roku, konecne to vyzera na evoluciu zanru a nastavenie noveho standardu. Som zvedavy ako servery zvladnu uvodny napor hracov, sam sa k hre dostanem najskor az v nedelu.
Hra vychází 6.12. v 19:00 CET do předběžného přístupu. Co jsem pochopil, přístup do EA obdrží kdokoliv po zakoupení některého z EA Supporter balíčků. Plus, pokud jste koupili některé Supporter balíčky do jedničky a požádali o vstup do předběžného přístupu dvojky, GGG by vám mělo přístup umožnit a poslat klíč zprávou do účtu na pathofexile.com. Já obdržel klíč na Steam a GOG.

Free to play bude hra pro všechny až s jejím oficiálním vydáním, které zatím není známo.