Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@7c (10.03.2025 20:47): To asi hlavně existuje také jako forma cheatingu do stříleček, kde není zaměřovač, něco jako některé myši, co mají software na kompenzaci zpětného rázu...

@veselykralicek (10.03.2025 19:43): Protože je to retardované a tvůrci očividně chtěli, aby hráč mířil podle své schopnosti to odhadnout, aby hra byla imerzivní.

@Radecker (10.03.2025 20:02): ta tečka je tam hlavně kvůli tomu, abys viděl na jaké předměty a entity reaguješ, abys třeba omylem nesebral něco, co nechceš.
mám buglý quest  Prostopášní mniši vždy když jdu do sklepa dám že si chci přisednout ale potom než si vůbec stihnu sednout tak mně pošle na samotku prej že porušuju denní rozvrh
@John Mirra (17.02.2025 09:48): nauč se mistrovské výpady a s touhle schopností porazíš kohokoli i jako zlodějský charakter. vezmi palcát a mlať to hlava nehlava. souboják stojí za hovno, ale můžeš ho tím prakticky ignorovat
Achjo, jak mě to ze začátku docela bavilo, tak se do toho teď musím spíš nutit. Asi nejvíc mi zážitek kazí zmatený soubojový systém. Proč proboha nemůže být v pohledu třetí osoby, aby byl trochu přehlednější? :(
Zrovna jsem se v KCD opil do němoty a jelikož mám perk střízlivé nohy, tak jsem se probudil v chatě na talmberku, což by nebylo tak divné , kdyby nebyl zrovna obsazený Ištvánem. :-D
Házení kradeného zboží na kone nefunguje, stráž ti prohledá i kone.
Tak jsem to ověřoval a prostě to vypadá tak, že si mě stráž běžně vůbec nevšimne, žádné prohlídky, nic (jsem relativně čistý a slušně oblečený).

Ale v momentě, kdy něco někomu štípnu, se o mě během pár vteřin stráž začne zajímat s tím, že mě prohledá. Kradené věci dám hned koníkovi, ale stráž stejně řekne, že u sebe mám kradené věci a že je zabavuje. Což je nesmysl, protože u sebe opravdu nic kradeného nemám. Ani nemůžu ověřit, co mi stráž vzala, ukáže se hláška "předmět předán" a nic víc.
@John Mirra (07.02.2025 23:17): Kradené věci vždy dávej do koně. Tam máš jistotu, že tě neodhalí. V Ratajích tě mohou kontrolovat namátkově v závislosti na tvé reputaci. Pokud vypadáš jako nuzák - jsi hladový, nevyspalý a nemeješ se, šance na kontrolu se zvyšují.
Jj, musíš se mejt a nosit pěkný oblečení, pak jsou lidi shovívavější.
@John Mirra (07.02.2025 23:17): Do Ratají jsem dnes teprv dorazil, takže poradit nemůžu. Jen jsem chtěl říct, že mě dotaz “Procházím se v noci po Ratajích a okrádám lidi, dělám něco špatně?” hrozně rozesmál :)
@John Mirra (07.02.2025 23:17): Jo. Určitě vypadáš hrozně "nenápadně" a máš malou reputaci. Chce to lepší nepotrhaný hadry, nebejt zasviněnej, neplížit se před lidma, chodit v noci s loučí a mít dobrou pověst.
Procházím se v noci po Ratajích. Nepozorovaně okradu stráž. Ujdu 10 kroků a jiná stráž ke mně automaticky přiběhne a chce mě prohledat, že u sebe mám kradené zboží. To mi najde a zabaví a ztratím reputaci. Tak je to pokaždé.
Dělám něco špatně? Při kradení mě nikdo neviděl.
@SilentWolf (03.02.2025 21:00): to je jedna z těch scén, kde musíš zapojit hodně fantazie. Mně na tom přišly nejhorší asi ty zvukový samply, co se náhodně spouštěj na různých místech, jako je řinčení mečů a hulákání vojáků.

Nicméně dvojka už je taková, jakou ji pan Vávra chtěl, takže tam bude vše dokonalé :)
Hmm. Hra to vůbec nereflektovala. Škoda. Nevěděl jsem co dělat když se mě Racek ptal "kolik je tam chlapů".

Ta situace je úplný meme generátor.
@Clorky (03.02.2025 13:13): musíš mít na sobě popelnici a mezitím co tě melou tak upíchat toho nejslabšího. :D

Já až žasnu co vydržím. Obrat rozostřený, minutu do mě tlučou ze všech stran a já mám 60HP.
@S4TW (03.02.2025 10:05)

@BUMTARATA (03.02.2025 10:33)

Já neříkám, že řešení je postavit soupeře do řady, ale říkám, že v KCD 1 je přečíslený soubor vždy stejnou situací, kdy tě jeden týpek vždy obíhává, není tam žádná variabilita a je to nejhorší věc ze soubojového systému. Řešení ani není udělat z toho immersive sim, ale do soubojů s přečíslením přidat nějakou variabilitu, já nevím... třeba místo toho, aby tě týpek pokaždé obíhával, tak si zavolá koně a začne kolem tebe jezdit a sekat...
@Paul (03.02.2025 10:40): Friendly fire jsem zažíval především, když se mi někdo z mejch blbounů připlet do cesty, a na vyřazení z boje jednou ranou musíš bejt nalevelovanej, ale hlavně to je celej soubor věcí, který by musely platit zároveň, aby ty souboje byly realističtější.
@Clorky (03.02.2025 09:08): Realistický by bylo, kdybys při přečíslení musel prostě vzít nohy na ramena, ale to by se hádám hráčům taky moc nelíbilo. Fakt je ale takovej, že i zkušenej šermíř by horko těžko přežil střet s převahou, kór koordinovanou. Možná, kdyby to nebylo RPGéčko, ale spíš immersive sim, protivníci by měli různý skills, nátury, mohl bys je psychologicky manipulovat, reagovali by na zranění, včetně friendly fire/hit, rychlej zásah by vedl ke krátkodobýmu vyřazení z boje, ale třeba i rovnou k usmrcení, což by ti dovolilo se soustředit na ostatní, apod. Ale to by vyžadovalo mnohem víc práce.
@Garret (02.02.2025 21:27): průzkum. Bojem. :D

Mě ten souboják hrozně chytl. Bavilo mě naskillit se troufnout si i na více nepřátel najednou. Tohle ta hra dělá perfektně. Vím, že se na ten souboják plive, ale ve chvíli kdy se něco podaří, kdy se meč setká s xichtem nepřítele, tak je to skvělý pocit. Ale pořád je to hlavně o couvání a parry.
@strejdafido (02.02.2025 20:33): já jsem docela naskillený a nějakým způsobem mám skvělé vybavení. Vymlátil jsem všechny tábory kumánů pro Bernarda.

Jednou jsem uprostřed bitky utekl abych vypil lektvar.
2x jsem někoho zabil tím že přelézal plot. Jinak dost dělá perk louskáček a parry counter attack. Komba nedělám protože jsem za tu dobu zapomněl jak.

Hráno na hardcore. :-D

Meč mi myslím dává 75dmg. Je fakt skvělý a stál hodně.