První věta. ->plus
Diskuze
Vy jste to dočetli? :o Já na to neměl sílu...
Walome - A promyšlený...
Fakt nevím, jestli mu dát plus nebo mínus...
Fakt nevím, jestli mu dát plus nebo mínus...
Krásnej komentář, obsáhlej, detailní...
Ow, my sanity = Webcomic = Oh, my Goddes meets Cthulhu mythos
http://owmysanity.comicgenesis.com/d/20091225.html
http://owmysanity.comicgenesis.com/d/20091225.html
Nakoniec som dal druhú šancu ale po dohratí moje dojmy a výčitky ostávajú viacmenej rovnaké. Atmosféra a adrenalínové momenty sú na jednotku ale inak nejde o hráčovi priveľmi ústretovú hru, na to akým neuspokojivým koncom sa vlastne odmení - ale je to len môj subjektívny názor.
Hra mě osobně dost mátla. Například, chci někudy projít, ale je tam banda velmi silných chlápků - až po delším čase (a pár loadech) mě došlo, že mi hra naznačuje, že tudy nemám chodit.
Vlezu zase někam jinam a tam je podobná skupina - "aha," říkám si, tudy ne.
Jenže kudy?
Tak se vracím, hledám nějaký průchod a ono nic. Po chvíli zmateného pobíhání mi došlo, že přeci jen musím skrze ně. Takhle mást hráče, to by hra neměla.
K tomu hotelu - dívat se po každém loadu na dlouhé, neodklikatelné video, během kterého zapomenete, co jste udělali předtím, to byla od vývojářů pořádná hovadina.
Po videu pak máte bleskově udělat asi šest úkonů, v časovém limitu na vteřinu přesně.
Psycho.
Hru s checkpointy už nechci do smrti vidět.
Vlezu zase někam jinam a tam je podobná skupina - "aha," říkám si, tudy ne.
Jenže kudy?
Tak se vracím, hledám nějaký průchod a ono nic. Po chvíli zmateného pobíhání mi došlo, že přeci jen musím skrze ně. Takhle mást hráče, to by hra neměla.
K tomu hotelu - dívat se po každém loadu na dlouhé, neodklikatelné video, během kterého zapomenete, co jste udělali předtím, to byla od vývojářů pořádná hovadina.
Po videu pak máte bleskově udělat asi šest úkonů, v časovém limitu na vteřinu přesně.
Psycho.
Hru s checkpointy už nechci do smrti vidět.
Na to som aj narážal. Netvrdím, že to presne tak má byť, je jasné, že občas náročnosť vznikala blbým dizajnom a nedotiahnutými nápadmi. Na druhej strane, CoC je jedna z hier, kde si z ležérneho lehátkovitého sedu musí človek zrazu sadnúť rovno a zapojiť do hry obe ruky. :D
To bola menej zhýčkaná hráčska generácia :D
Kedysi boli v tejto "linearite" hry oveľa viac hardcore a oveľa menej viedli hráča za ručičku a neviem, že by sa vtedy na také veci niekto sťažoval...
Jenže v CoC to naoko vypadá, že je možný to projít jinak, jenže to tak není viz video (samozřejmě tam jsou lehký spoilery) - hned na začátku je ta pasáž, o které jsem psal předtím. Tý díry mezi bednama jsem si nevšiml a místo toho jsem se to snažil vyřešit přebíháním ze strany na stranua následně ke zdi. Umřel jsem automaticky, jakmile jsem se zdi dotkl.
Přece jenom tyhle části tam nejsou zas až tak časté, aby to bylo jediné co shodilo hru. CoC má několik dalších problémů.
Přece jenom tyhle části tam nejsou zas až tak časté, aby to bylo jediné co shodilo hru. CoC má několik dalších problémů.
Mne lineárnosť nevadí ale táto hra mi osobne prišla aj dosť tuhá a hľadať to jediné správne riešenie sa mi nezdalo až tak zábavné. Ale chápem, že sú aj lepší hráči ako ja a tí tento problém nemali.
Drolin: No ale vzdyt to tu ctu :) Tak to asi spatne pisete, kdyz to tak nemyslite.
Garion: Ne tak docela. Zahraj, a uvidíš - nutno ještě podotknout, že bez toho a vyřešení nepřátel a jejich likvidace je hra výborná (alespon první 4 kapitoly).
No takovej Another world je klasika a tam ses taky musel držet jasný cesty :)
Ja to teda nehral, ale chapu dobre, ze tu tvrdite, ze co je linearni je automaticky spatne?
Bodkin jen flambuje :)
Samozřejmě, že to je špatné designerské rozhodnutí. Toto nemá se subjektivním pohledem na věc nic společného.
Samozřejmě, že to je špatné designerské rozhodnutí. Toto nemá se subjektivním pohledem na věc nic společného.
Len som jemne ironizoval. Zase by som to nehnal až do týchto sfér, každý hráč je iný a to čo vyhovuje, resp nevadí jednému, môže vadiť alebo menej sedieť druhému, to je celé.
V pořádku. Někdo je holt natvrdlejší a trvá mu to déle.
A ja som si myslel, že počítačové hry by mali hráčovi poskytovať aspoň čiastočnú voľnosť.... v tomto okamihu som precitol :(
Mne sa obecne nepaci, ked ma autori nutia do hladania nejakeho kluca -_-
Tiez musim postupovat presne ako si zmyslia :-/
(ironia)
Tiez musim postupovat presne ako si zmyslia :-/
(ironia)
:smajl válející se smíchy po podlaze:
Well, asi by jste neměli hrát počítačové hry, když nechcete dělat to, co po vás chtějí jejich tvůrci.
Well, asi by jste neměli hrát počítačové hry, když nechcete dělat to, co po vás chtějí jejich tvůrci.
Ja som to tiež nedohral, tak isto som mal pocit, že vždy existuje len jeden spôsob akým sa posunúť ďalej a ak nejdem ak nejdem presne tak to odo mňa chcú autori, tak nemám šancu. Obtiažnosť a zle rozvrhnuté checkpointy tomu tiež nepomáhli aj keď atmosféra ako taká mi prišla výborná. Ale cez 4 kapitoly som prešiel.
Marles: jo tak to beru zpět, tak daleko jsem se nedostal :) Ale do chvíle než dostaneš zbraň a i nějakou dobu poté jsem na žádný chyby nenarazil. Jen mě zklamalo, že mrtvoly mizej během dvou sekund.
Tak tady ta obtížnost spočívá v tom, že si musíš všimnout onu jedinou cestu od designéra, protože jinak automaticky umíráš. V tomhle směru byla nejhorší část ve skladišti - ať už se to týká příjezdu, kde jsem se několikrát snažil o přeběhnutí k vnější zdi a když se mi konečně zadařilo se dostat do mrtvého úhlu kulometčíka, který mě celou dobu ohrožoval, zničehonic jsem zemřel, až v návodu jsem se dozvěděl, že mám hledat mezeru v bednách, anebo té úděsné pasáže s útěkem před obludou, kde člověk musí jet podle přesně daného postupu, jinak samozřejmě neuspěje.
Já teda nevim, ale já si skutečnosti "špatný pohyb mimo předurčenou trasu autorů jisté opakování" nevšiml. Možná záleží na tom jak člověk hraje :)
Občas mám pocit, že ak je hra ťažšia než jej rovesníci, tak miesto akceptovania faktu, že hra je ťažšia sa hovorí, že je to zle nadesignované atď...
A berte to len ako taký zamyslený výkrik do tmy, nemieril som tým na žiadnu konkrétnu osobu, len keď vidím, že hard je v súčasnosti taký ľahší normal a za každé uprdnutie býva udelený megasuper achievement, tak mi to príde vcelku nefér. :)
A berte to len ako taký zamyslený výkrik do tmy, nemieril som tým na žiadnu konkrétnu osobu, len keď vidím, že hard je v súčasnosti taký ľahší normal a za každé uprdnutie býva udelený megasuper achievement, tak mi to príde vcelku nefér. :)
Tak on znamenal špatný pohyb mimo předurčenou trasu autorů jisté opakování - což po stránce hratelnosti je jednoduše špatně vyřešeno. A takových momentů je právě ve hře více. Vyvarovat se těchto problémů, tak se jedná, alespon pro mne, o mnohem lepší titul.
Jo_Do: Samozřejmě že to tomu přidává na atmosféře, myslíš, že by ti to přišlo jako taková výzva, kdyby sis mohl quickloadovat a nebyl tudíž ve shonu? Jinak dvacet pokusů je na to fakt hodně, ale to už není jenom chyba hry - prostě jsi to kazil. Já bych popravdě ocenil, kdyby bylo checkpointů ještě méně. :D
Ten hotelový pokoj si pamatuju, až příliš dobře. Po dvacátém loadu, šla veškerá atmosféra do háje. Hru jsem kupodivu dohrál, ale totálně idiotský systém checkpointů ji v podstatě odrovnal. A pak někteří chytráci vykládají, že ukládání v PC hrách ničí atmosféru.
Jediná chyba jsou tu špatně rozmístěné checkpointy, zákeřné bugy (já si pamatuju pouze jeden a o to horší, když jsem musel používat trainer, abych mohl dokončit hru) a možná ten respawn nepřátel. Jinak zbytek mi přijde špičkový....no snad ovládání by mohlo být lepší, ale takhle to bylo aspoň o něco hororovější ( a nebylo to zkurvené tolik jako v tom debilním Alone in the dark :-)).
Schocked? :-P
Different taste strikes again. I am bloody schocked.
JohnCZ: Já na ty bugy nenarazil a stejně to stěží můžu nazvat špičkou žánru. >_>
První čtyři úrovně jsou parádní, ale jak dojde na střelbu, tak to začne ztrácet dech (a já nervy po osmém opakování další střílecí sekvence).
Rozmazlenci.
Zákeřných bugů a druhé poloviny hry...:P
tadle hra je zanr sam osobe, takze bude spicka.....kdyz je jedina :)
johncz: ona je to špička žánru!! ;-D
Kubulus: Jojo, nebýt těch zákeřných bugů, tak je to špička žánru.
Musím se pochlubit, že jsem během hraní narazil snad na všechny "známé" bugy (namátkou: nemožnost nastoupit v Marsh Refinary do výtahu; crash při posouvání skříně, tuším že v kapitole Jailbreak; zaměření světla z lodi; časté padání a zamrzání v inventáři; závěr).
Navzdory tomu je to ale velice pohlcující hra.
Navzdory tomu je to ale velice pohlcující hra.
Já ke konci hlavně narazil na ten, kdy nešlo stihnout utéct z té jeskyně. Nakonec jsme musel stáhnout nějaký addon a dočasně si zvýšit rychlost běhu...:/
Máš štěstí no. Já už si to moc nepamatuju, ale také jsem myslím nenarážel na obrovské množství nepřekonatelných bugů - až nakonec, kde jsem to vyřešil, ani už nevím jak.
To jsem fakt jedinej, kdo nenarazil na jedinej bug? Jo, taky mi to po přepnutí do winu spadlo, ale přímo ve hře zhola nic. 0_o
Nemáte někdo savy z té části, kdy jste na lodi a střílíte dělem na ty černokněžníky (nebo co to je) na pobřeží. Zde je bohužel ten bug s dělem, kdy není možné na pobřeží zaměřit. Nemáte někdo uloženou pozici (nejlépe na easy) hned co následuje? Díky.
Kurnik, já si pamatuju každý level všech 150ti her :-D
Hele Pivo já si pamatuju jen hotel, první trezor, a to je víceméně všechno, nechtěj po mně zázraky :) fakt si to moc nepamatuju.
No, to byli ti agenti. Jen tak se ptám :-)
Nějaké momenty jsou tam docela fajn morbidní. A co ten začátek, jak jsi procházel ten tunel ve sklepení? (jinak tam jsem měl též pěkný bug, že když něco nepřečtete nebo tak, tak vám spadne hra.
Nějaké momenty jsou tam docela fajn morbidní. A co ten začátek, jak jsi procházel ten tunel ve sklepení? (jinak tam jsem měl též pěkný bug, že když něco nepřečtete nebo tak, tak vám spadne hra.
Já myslím, že ne...a pokud jo, tak si to nepamatuju, takže to na mně nezanechalo žádný dojem. Ale nějak mi není jasný, co řešíš :)
Ta část, kde tě (kurva mě nebaví tagovat) chytli a mlátili ti agenti v tom černém To už tam též bylo, ne?