Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

NateLogan: osobně nepovažuji příběh DS za nějak úžasný, ale v kontextu celého toho universa to celkem dává smysl. Je třeba vidět i film který předchází dějové linii hry.
Jezek: Však jsem pak napsal "Jistě, ona to není jen otázka nadupaného compu, jako spíš jak si ty hry s tou sestavou "rozumějí".
Jinak k DS: Co říkáte na závěr hry, respektive zhruba poslední třetinu? Čím víc o tom přemýšlím, tím méně se mi to zamlouvá. Jakmile započalo to rozuzlování příběhu a vstoupila konečně více na scénu ta církev, šlo všechno ke všem čertům a dění na planetě všecko zabilo. Mě osobně se prostě ten záběr vůbec nelíbil z žádného pohledu, nejméně pak z toho příběhového. I takový Fahrenheit jsem přijal lépe...
Pokud vím, tak tady je jediné skutečné řešení vynucení (nebo zakázání? teď nevím) V-Sync v driverech/control-panelu (ve hře to nemá vliv). Ne vždy to ale funguje.

Tohle je zásadní chyba hry a je vidět, že betatest (pokud nějaký byl) proběhl jen na gamepadech.

BTW stejným, ale asi neřešitelným problémem trpí i Lucidity a já osobně nad ní již zlomil hůl :). Ebbově hodnocení 2/10 se pro tentokrát vůbec nedivím, pač u Lucidity bych volil zhruba stejné.
"A můžeš prozradit, na jaké sestavě to hraješ? Pokud tedy na to Tvůj comp nemá, v čem bude asi problém?"
Ne, tyhle problémy měly i kompy, ny kterých jede Crysis na maximum. Není to o síle hardwaru, ale prostě asi jen o kombinaci.
Ebb: Tak pokud jsi věděl, že budeš mít k obědu hrachovou kaši, tak se ani nedivím. :-)
Ebb: Zkus jeste posteloval s nastavenim mysi ve Windows (a to i jeji rychlosti) a kouknout, jaky to ma na hru vliv. Vim, ze jsem to u nejake hry musel kombinovat (nastavovani rychlosti ve Windows a ve hre).
Marcusss: To musíš umět... Ale dá se. Kromě toho je to o 11 let starší děda.
Ebb: Sice bych to z mojí strany nenazval zrovna rýpání, ale budiž, nebylo k němu zrovna daleko. Hlavní věcí byl údiv, proč to hodnocení je tak nízké a pak, když se ukázalo, že je za tím nějaká technická záležitost, nešlo mi na rozum, proč ten technický problém máš zrovna Ty (jak píšeš, tak to není jen s DS) a řada místních ne. Je nad tím podivem něco nepřirozeného, když např. já mám sestavu daleko slabší a tyhle problémy se mi u DS a třeba i Call of Juarez vyhýbaly? Jistě, ona to není jen otázka nadupaného compu, jako spíš jak si ty hry s tou sestavou "rozumějí". Tohle jsem třeba zjistil já u F.E.A.R., kdy jediné, co mi (možná) pomohlo, byl Game Booster, ale to je taky otázkou.
Chuck: nechystám se, spíš naopak. Ale tyhle žabomyší války na fórech jsou mi k smíchu.
Neviem prečo to musíš hneď zveličovať, ja som to vyslovil v kontexte rýpania do hodnotenia iných.

Nate: dik to s tým DPI som nevedel, čiže inými slovami so staršími a lacnejšími myškami to ide dobre, kdežto s lepšími Logitechmi sa to sere.
Z článku: "Visceral exec producer Steve Papoutsis told CVG that the studio was aware of the problem - but recommended PC gamers use a joypad with the second game."

"Yeah - we've heard that feedback," he said. "That's something we're focused on trying to improve. Not to sound snarky, but with Dead Space, honestly, the way we're playing it is with a gamepad. Even if you're a PC guy - if you have one - stick [your pad] in your PC and play the game with that.

"That's the thing when we're working on it that we have every day and we have readily available. But this time out we have people dedicated on working to improve the controls for PC players.

"Out of the box, we're hopeful the PC version this time will respond a lot better and that people will be a lot more comfortable and happier with the controls. That is feedback we've heard and we're certainly trying to address it."


http://www.computerandvideogames.com/250 ... d-promises-visceral/

Toto som sa dočítal dopredu o Dead Space, vedel som o tom, ale čakal som že sa to bude dať fixnúť, tak ako v Alpha Protocol, Mass Effect 2, Far Cry 2, Call of Juarez, a v podstate každej konzolovej konverzii od roka 2009, pri ktorej je uplne dodrbaný mouse smoothing a mouse acceleration. Dead Space to má však zablokované priamo v kóde a nedá sa to zmeniť. O čom som dopredu nemal ako vedieť.
Imho má problém většina myší s vyšším DPI nebo vyšším taktem USB. G5 a G7 na tom budou podobně. Tady je lepší mít v záloze starou optickou myš s PS/2 konektorem :)

A strhnutí libovolného počtu bodů za technické problémy je zcela oprávněná věc. K té hře to patří a je jen na hráči, jestli se to rozhodne ignorovat.

Jen u hraní her na HW o generaci či víc novější bych k problémům přistupoval jinak.
Já měl myš kde šla ta citlivost nastavit, dal jsem si nejvyšší a bylo po problému.. ale 2 to má už vymakané..
Jo, ovládání mi také nesedlo. Především při sestřelování asteroidů. Jde si ale na něj zvyknout, i když chápu, že zákazník to nemá zapotřebí a je to trochu podpásovka od autorů.
Mne to neseká ani netrhá. Všetko funguje ako má. V Dead Space pri pomalom pohybe myšky sa kamera skoro vôbec nehýbe, a keď trochu zrýchlim kurzor, tak sa v rýchlo a plynulo pretoží aj o 180°, bez akéhokoľvek spiku či FPS dropu.
Ebb: Taková otázečka, jiné hry se nesekají, jakou rychlostí se ti zapisuje/čte disk nebo nějaké BSoD?
Chuck: Takmer 40tnik rýpajúci do hodnotenia iných uživatelov na fóre o počítačových hrách. Na to skutočne treba, nazvyme to odvahu. Tvoja argumentácia bola zatial založena na "tvoj komp na to nemá", čo sa po zistení mojej zostavy zmenilo na "nejde mi to do hlavy, kedže si tu jediný s takým problémom".

Opakujem, už po tretí raz - trochu viac pozornosti by z tvojej strany neuškodilo. že takýto problém som mal s viacerými hrami - Alpha Protocol, kde som to vedel vyriešiť. Dead Space má však zablokované akékoľvek zmeny takéhoto druhu (čo som sa dopredu nedočítal), a nedá sa to nijak fixnúť. Tým pádom, je tá hra pre mňa hratelná na 20%. Máš s tým nejaký problém?
Ebb: Není potřeba chodit na jejich oficiální fórum, jelikož nepochybuji, že bych se o případných problémech nedočetl např. tady nebo na podobných webech. Ale jak určitě správně předpokládám, tak jsi se dozajista o těch problémech dočetl před koupí hry a ne až potom, mám pravdu? Mně je prostě jen záhadou, že z těch lidí, co to tu hráli, nějak marně hledám někoho se stejným problémem. Takže se laskavě zdrž slovních vulgarit, jelikož pak toho "chuja" děláš tak maximálně ze sebe.
Najradšej mám takýchto diskusných pop-psychológov, krista staraj sa o seba radšej, sci-fi horror mi vyhovuje na odreagovanie, na Dead Space som sa tešil. Kolkokrát to ešte zopakujem kým ti to dojde.

Barney môj post z 15:11 nepatril tebe.
Ebb: a ty prosimtě už nehraj hry, který tě očividně nebaví. Přijde mi to jako by si to dělal schválně aby lidi viděli jakej si odborník na slovo vzatý.
Mám dosť vašeho tupého rýpania, už aj tak som bol nasratý, že je tá hra nehratelná, a predávajú ju bez akéhokoľvek upozornenia. Výrobca určite vie v čom bol problém, kedže ich forum bolo zaplavené stovkami stažnosťí a dvojka je už údajne opravená.
GTX 275, QCore Intel i7-2600, logitech G7, 8GB RAM Apacer, 40% volného miesta na HDD. Myslím že moja zostava s prehladom prevyšuje priemernú modernú zostavu. Žiaden komponent nie je neštandardný.

V čom bude asi ten problém mudrlant? Skús ísť na ich oficialne forum a nájdeš stovky odkazov s týmto problémom. Vydavatel sa k tomu vyjadroval - prečo si to neprečítaš prv než to seba robíš chuja Chuck. Úsmevné ako si si sám odpovedal na to na akej zostave to hrajem a z toho vyvodil v čom je problém.
Ebb: A můžeš prozradit, na jaké sestavě to hraješ? Pokud tedy na to Tvůj comp nemá, v čem bude asi problém? Asi těžko ve hře. To je jako kdybych se pokoušel hrát Doom 3 na mojí původní sestavě s 256MB RAM a nadával na výrobce, jaký to jsou kurvy, že si vymysleli požadavek na 1GB.
To je jako bych dal Planescape Torment 20%, protože mi nejede správně na Windows7...:/
Kvôli jednému problému? To je konzistentný, stále pretrvávajúci problém pri každej udalosti, každom okamihu hrania, ktorý robí z hry prakticky nehratelnú.

Ak si výrobca nedal záležať s dôkladnou optimalizáciou, ani nebol schopný umožniť konfiguráciu cez napr .ini súbor (aspoň tak ako alpha protocol), tak to musí byť zohladnené v skóre, nemyslíte? Prijebaná akcelerácia ktorá mi vkuse otáča kameru o 180°, alebo sa vôbec nehýbe mi príde ako dosť podstatný faktor v FPS hre.

Indian od teba by som uvítal aby si sa zdržal nabudúce takých pínd.
No já měl problémy s ovládáním Alone in the Dark, dohrál jsem to s nervama v kýblu a sekl tomu 30% :-)

Ale u Dead space jsem moc problémy neměl. Sice se mi to neovládalo dobře jako Call of Duty, Battlefieldy či Medaly, ale pořád to bylo dobře hratelné a bavilo mě to. Jestli to blbne na nějakých typech konfigurací, to nevím.

Jinak jsem zvědav na dvojku. Sice to bude asi vylepšená kopie jedničky, ale aspoň to prostředí se změnilo dost k lepšímu.
Pořád mi ale nepřijde na místě díky jednomu problému hře seknout 20% když ji defacto ani nezkusil.
Tyhle "problémy" způsobuje určitá kombinace hardwaru. Osobně jsem se stím taky nesetkal, ale znám lidi, kteří mohli dělat co chtěli a myš pořád blbnula. U dvojky už jim to jelo v pohodě.
Skúšal, aj nejaké triky s .ini súborom, bolo toho dosť čo som skúšal. To nebol ani tak lag, ako to bola akcelerácia, hýbeš myškou pomaly a kamera sa takmer neotáča, a keď trochu zrýchliš, tak sa pretočí obraz o 180°. ALpha Protocol bol ten istý problém, tam sa to ale dalo fixnúť. Tu to očidivne nešlo, a som z toho sklamaný.
Ebb: Zkoušel si vypnout V-sync? Ten způsobuje lagy myši. Jinak já problém s ovládáním neměl vůbec.
So žánrom to nič nemá, problém je v absolutnej neovládatelnosti na PC s mouse+keyboard. Podivne sa to akceleruje, zasekáva, trasie, celé je to nehratelné, bohužial napriek tomu že odkazov s týmto problémov som našiel stovky, žiaden neponúkol fix na to. A z vyjadrenia oficialneho výrobcu, je zrejmé že ani žiaden nie je.
fg: nikdo tu nebrečí, já se osobně jenom směju že si zase Ebb omylem ( už asi tak po stý ) vybral hru a žánr, kterej ho vůbec ale vůbec nebaví :-D jak vtipné :-)