Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Arcee (02.03.2012 15:53): Jakmile ti unesou posádku Normandy, musíš okamžitě jít do akce, tedy rovnou skrz Omega 4 Relay. Pokud zaletíš jinam (mise, Citadela atp.), zemře většina posádky. Pokud se budeš courat déle, zemřou všichni.
O jaké limitu to píšeš..? Já si dal do záchrany těch lidí celkem na čas a ještě sem si udělal i pár questů a stejně jsem zachránil všechny.
@Say (02.03.2012 12:00): Ne-e. Podívej, to s tou posádkou a misí loajality pro legiona je takhle- dokud nedojde k útoku collectorů na Normandii a únosu posádky tak můžeš být v klidu. A collectoři nezaůtočí dokud se nenainstaluje to IFF. Prostě, po tom co nabereš legiona máš ještě čas na tu jeho misi protože IFF se teprve instaluje, po jeho nainstalování dojde k tomu útoku a únosu posádky a od toho okamžiku už běží ten limit.
No já jsem o žádného člena nepřišel, za celou hru jenom ta Jack.

Tam jde románek i s Kelly..?
Dáš se dohromady s Ashley, pak dojde Miranda a všechno ji vyklábosí a Ash se na tebe vysere, jednoduchý :-D
No já si taky myslím, přece když ME3 dostane z toho savu informaci že Jack žije, tak by měla být živá.

Nate ten save co si mi poslal je z konce dvojky ne.? A v něm si měl importovaný save z jedničky ne..? A i kdyby byl ten importovaný save ještě před rozhodnutím, tak jak tu psal Say ve spoileru že se tě na to vyptá Miranda, tak by si to měla hra uložit. Aspoň myslím.

Giovanny ale mě z celé ten sebevražedné mise zdechla jediná Jack a záleží to čistě na tom jestli je máš nebo nemáš loajální. Všechny jsem měl loajální kromě ní (no měl sem ji taky ale po té hádce s Mirandou si to rozmyslela) a i když sem ji vzal sebou proti tomu lidskému Reaperovi, tak tam stejně zaplakala. V cut scénce jak začíná finální útěk tak na začátku jak se tam proberou z bezvědomí ji Shepard obrátil a ona byla mrtvá.
@Arcee (01.03.2012 22:24): To je asi tím, že poslední gameplay save v jedničce je těsně před soubojem s finálním bossem, rozhodnutí tam nikde v savech není. Asi.

S tou Jack by to projít mělo, ale kdo ví. Počkej až vyjde trojka :D

A to Specialized... Fakt netuším, ale nemají to jen Kasumi a Zaeed, takže možná to má co dělat s DLC.
@Arcee (01.03.2012 22:24): Hele, ono jde o to že po IFF máš jen pár "posunů na mapě vesmíru" než dojde k útoku. A od té doby běží neviditelné časování které určí kdo přežije z té unesené posádky Normandie. Samosebou pokud ti nevadí že umře Kelly Chambers nebo i Dr.Chakwas tak můžeš mise loajality dělat myslím i po IFF.

Jinak každej charakter v Me2 má nějaké statistiky které určují jakou má šanci na přežití. Jack a třeba Mordin Solus mají tyhle šance poměrně malé. Jednou z možností je dát si je do týmu který půjde s Shepardem. Pak určitě přežijí.. No ,ale to prostě ty mise loajality jsou základ.. A pak je třeba i vhodná volba pozic týmu při samotném útoku na základnu. Třeba že Mordina je nejlepší poslat s těmi zachráněnými zpět na normandii


A ohledně toho radního- ME1 mělo takovou chybu, prostě hra ukládala informace ze hry jen do zničení Sovereigna ..Tudíž i když pak ještě vybíráš kdo bude radním, tak ten save tu informaci v sobě prostě nemá. Ta hra to tam do toho uložení prostě nezapíše. Proto se tě Miranada v ME2 na začátku zeptá koho jsi zvolil.:)
Díky Nate
Je to save z konce ME2. úplně po všech událostech včetně DLC, takže ta fajka by tam už měla být ne..? Proto mi to přijde divné :-/ možná špatná verze toho programu. Stahoval jsem tu poslední oficial verzi.

No a vážně musím už pred IFF..? Ten program mi tam nabízí nabídku jestli je někdo mrtví nebo ne, jestli jsou loajální, jestli na sobě mají jinačí oblačení a další ptákoviny. Tož kdybych zrušil to že je mrtví a dal to tak jak to tam má Nate, tak by měla být Jack eventuelně naživu ne..?

EDIT: Tak koukám že tu volbu radního tam nemá zaškrtnutou ani Nate :-/
Co znamená ve hře, když je postava "specialized"..? radši to napíšu přesně jak je to v tom programu :-P
@Arcee (01.03.2012 21:29): Ta fajka se tam nedá proto, že po importu do ME2 se tahle varianta zruší. Do doby, než odletíš z první základny Cerbera a Miranda se tě zeptá v tom transportéru, jestli zvolils Udinu, či Andersona.

Jinak kdo přežije a kdo ne můžeš udělat jedině tak, že si najdeš save před Reaper IFF, všem členům dáš loajality a pak to dojedeš do konce.
Lidičky tak jsem si stáhl ten gibbed save editor a chtěl bych si v savu nachystaném pro ME3 pozměnit data, která jsou k tomu skenování správců. Neví někdo co přesně a jak to mám nastavit..? Koukal jsem do toho a našel jsem tam v podkartě "Mass Effect 1" u lokace "Citadel" tyto tři možnosti: Accepted quest, killed chorban, scared off chorban. Ale to mi jaksi neříká nic o počtu či dokonce dokončeném questu :-/
BTW koukal jsem i na další Q v té podkartě ME1 a třeba tam nemám zafajvkované jestli jsem vybral Udinu nebo Andersona, no vím určitě že jsem vybíral Andersona a ve dvojce byl radní, tak jak jsem si to v jedničce vybral, funguje ten program správně..? Kdyžtak mi pošlite tu verzi co máte vy, stahoval jsem to odkudsi a bylo tam napsané že je to předčasně vydané a že to neni otestované...

Jo a ještě, přežil vám někomu v suicide misi Jack..? mě jako jediný ne tak bych nepohrdnul ho oživit. Co a kde tam mám anstavit aby byl živí..?
Která mise je tou zlomovou, kdy už nepůjde dodělat mise loajality? Trošku mě překvapilo, že mě Illusive Man poslal na planetu za Ashley. A to ještě nemám ani jediný záznam o Thaneovi a dalších 4 členech posádky.

Jo a Legiona naberu kde? Všechno to zapomínám...
Nějaký tip, jaký příkaz/skript nabindovat nějaké klávese, abych si mohl vypínat/zapínat titulky při cutscénách? Permanentně vypnuté znamená pekelně se soustředit na dabing, zapnuté titulky = oříznuté screeny=(
@Say (29.02.2012 19:25): Motion capture... Popravdě, AFAIK jediná hra (mno hry), kde si na tohle tvůrci dávali pozor (a kde ta situace mohla nastat), je Metal Gear Solid 2-4 (v MGS1 něco takového nastat nemůže). Kojima byl puntičkář.

Ale zase většina her to nemusí vůbec řešit.
@NateLogan (29.02.2012 19:14): Speciálně v ME1 je to napevno nascriptované, takže tam byla všude. V ME2 střídá pistoli a pušku. Popravdě nevím, proč jim dělá problém nahodit mu do ruky zbraň, kterou jsem měl naposled tasenou.
Vážně, Shepard tam byl někdy dvakrát? :B To jsem nějak přehlédl. :/ :D

Mě bavilo když byla nějaká taková scénka s rozhovorem a kamera třeba místo Sheparda zabrala prázdné místo :)

To s těmi zbraněmi by v Me3 alepsoň mělo odpadnout.
Zajímavé. Ke konci to BioWare docela uspěchali, pač:
1. Jako Vanguard má v animacích Shepard někdy útočnou pušku.
2. Minimálně na jednom místě zapomněli po zapnutí animace vyhodit hráče ze scény (Shepard je tam 2x :D)
Trochu si říkám že je škoda že některé členy posádky dostanete až hodně pozdě během hry, protože jinak všechny mají napsané dialogy (Tohle nečti CJ :B) Třeba legion ke kterému se dostanete až skoro ke konci má dialogy i pro děj který s ním absolvovat nemůžete- třeba Purgatory nebo Omega

Btw-tohle znáte? :) http://www.youtube.com/watch?v=QDemlIaPv18&feature=related
@Say (29.02.2012 02:29): Udělěj všechny mise loajality před získáním Reaper IFF, misi loajality posledního člena posádky by mělo jít udělat těsně před unesením lidí z Normandy. Alepoň myslím.

Ale jinak jo, je to docela naprd. Podobné časové tísně by byly lepší uprostřed hry (řekněme jako u Deus Ex: HR).
Tak si říkám, jestli taháním obou DLC postav (Kasumi, Zaeed) nepřicházím o nějaké poznámky jiných členů při plnění misí... Které budou asi obsáhlejší. Jinak škoda, že na palubě nejde ani s jedním z nich mluvit=(

Jinak mi trošku vadí toto... After the Normandy crew is abducted by the Collectors, Shepard must decide whether to travel immediately through the Omega 4 Relay to rescue the crew and destroy the Collector Base or to delay the mission in order to prepare themselves better.
If Shepard chooses the latter option, the team arrives just in time to see Kelly and other crew members get dissolved into raw organic material — which Doctor Chakwas describes as paste — used to create the Human-Reaper. If Shepard chooses to go through the Omega 4 Relay immediately, then Lilith, a colonist from Horizon, is liquefied, but Shepard and the squad free Kelly and the rest of the crew just in time. After releasing them from their pods, Shepard can choose to assign a squad member to lead the survivors back to the Normandy.


Není možné Kelly zachránit a zároveň mít všechny členy loajální?
Hmmm, proč mám takový pocit, že mi hra úmyslně schovává všechny upgrady brokovnice? Ostatní zbraně mám na 3/5 nebo víc, brokovnice už někde od začátku hry jen na 1/5.
Však taky koho zajímá zvuk ve vakuu. Pro masovou produkci by jeho absence znamenala (v očích kravaťáků) ztrátu chechtáků, jakkoliv Dead Space dokázal, že to jde udělat a nic se tím nezkazí. S tím se už musí počítat, BSG a Firefly jsou bonusem.
@Say (27.02.2012 21:25): A už jsme zase u Éteru, co? Ovšem že jsou v kosmu miliony miliard tun prachu. A nejspíše ještě víc. Ale mezi dvěma nejbližšími molekulami může být klidně i pár světelných let, takže tam nic není a je to to nejstoprocentnější vakuum, které se jde dostat.
Hmmm, že prý Shepard prochází překážkami... Pokud to berete takhle, tak to musíte ME nenávidět, pač i Star Trek má lépe ošéfovanou fyzikální stránku věci. :)

A teď nemyslím jen zvuk ve vakuu.
Ja keď som ho pozeral prvýkrát tak som si povedal: ,,Tam sa nemusí hrať len za vojaka?" :D
já vám do toho nechci kecat, ale když jsem poprvé viděl to video dole, říkal jsem si "sakra, on lítá skrz překážky"