Mass Effect 2 jsem vydržel hrát něco přes 10 hodin, abych jej mázl se stejnou razacní, jako Dragon Age. Jsem člověk, pro kterého je hratelnost nadevše a její absenci nezachrání ani perfektní filmové rozhovory, příběh, dějové provázání s prvním dílem nebo ta roztomilá kajuta na NR2. Už v prvním díle byly souboje neskutečným opruzem, spolu s mizernou AI spolubojovníků a neuvěřitelně odfláklým designem úrovní. Proč se autoři rozhodli ve dvojce ještě zvýšit počet soubojů je mi záhadou, jejich úrovně překypující nelogičnostmi mě taky nenadchnou (některé "schovky" v úrovních tam jsou prostě jen proto, abyste se za ně mohli skrýt). Bioware tohle neumí a jak už jsem někdy někde poznamenal, spojit jejich vypravěčský um s řemeslem Pyranha Bytes a jejich citem pro detail, měli bychom tady bezkonkurenčně nejlepší RPG, které by uspokojily snad každého.
Z mého pohledu se prostě Bioware nevydali správnou cestou, i když vím, že je to názor ojedinělý. Jdu si raději znovu zahrát příběhově plytký, citově studený, dialogově primitivní, ale parádně hratelný - Risen.
Z mého pohledu se prostě Bioware nevydali správnou cestou, i když vím, že je to názor ojedinělý. Jdu si raději znovu zahrát příběhově plytký, citově studený, dialogově primitivní, ale parádně hratelný - Risen.