@Zoltan (15.03.2012 14:40): Proč to nevydaj o měsíc dýl, takhle před státnicema to hrát nemůžu :(
Diskuze
@RedDwarf_Cz (15.03.2012 17:49): V SP používáš věci, které máš v SP, pochopitelně. D2 podporuje hru po LAN nebo Open B.net - té se účastní lokálně uložené postavy (tj. SP postavy).
@HELLER (15.03.2012 21:43): Nejspíš podobně jako u mě... půl roku o mě nikdo nebude vědět :-D
@Karasman (15.03.2012 17:42): jak asi bude vypadat paření DIII u Karase ? :)
@7c (15.03.2012 17:32): že používáš věci, které jsi našel v singlu.
Osobně jsem čekal, že to vydají v červenci jako D2, ale tak nezlobím se. Až už mam tu CE v ruce!!!
@RedDwarf_Cz (15.03.2012 17:17): Jak to myslíš?
@RedDwarf_Cz (15.03.2012 17:17): Přenášejí se ze singlu.
Jak to je u PvP s postavama? U dvojky jsem nikdy nehrál PvP. Ty postavy se přenášejí ze singlu, nebo má hráč postavy dvě?
@Zoltan (15.03.2012 15:01): Nestraš, už snad ne ! :) to vydají ... jediné, o čem se psalo, že později pak formou patche vydaji PvP část ... ale kampaň půjde a bude ! a ne že ne :D
(( e_e ))
Líp znakově vyjádřit oči v sloup a kroucení hlavou nedovedu. :)
Líp znakově vyjádřit oči v sloup a kroucení hlavou nedovedu. :)
3x sláva!! 13.5. končí můj socialní život.
@HELLER (15.03.2012 14:49): Neboj, oni to beztak ještě odloží :D
Tak to bych měl předobjednat tu CE :-)
to bude pekelných 60 dnů, než to vyjde. Ale tak aspoň, že je to oficilální a konečně !
Diablo 3 vychází 15.května (odkaz).
Já se naopak začínám obávat, že DIII nebude nějak dobrá hra. Pokud se přikloní směrem k WoW, tak půjde o diametrální odlišnost oproti LoD.
Hlavní chyby D2 LoD jsou (a byly) dle mě:
1) pravěké UI (battle.net user interface, menu, rozlišení hry, podpora vstupů, grafický engine) - tyhle věci by šly vyřešit (potenciálně i samotné rozlišení hry)
2) boti (souvisí s bodem 3)
3) cheatování - duplikování předmětů a vše okolo
Hlavní přednosti:
1) obtížnost - tento bod nejvíce negativně ovlivňují předchozí body 2. a 3.
2) systém vybavení (vlastnosti, minimální požadavky na vlastnosti, resistence, redukce (procentuální i celočíselná), více druhů poškození, různé variace "crowd control", speciální vlastnosti různých předmětů, které mají velký vliv na hratelnost), charms
3) systém předmětů (různá kvalita základních předmětů v daném intervalu - umožňuje existenci "perfektních" předmětů, runová slova, kombinace)
4) systém vlastností - breakpointy
Celkově mi D2 přijde bližší EVE Online než World of Warcraft. Paradoxní. Jestli se D3 přiblíží WoW, mohla by se z něj stát "tak trochu" "úplně" jiná hra (mechanicky).
Hlavní chyby D2 LoD jsou (a byly) dle mě:
1) pravěké UI (battle.net user interface, menu, rozlišení hry, podpora vstupů, grafický engine) - tyhle věci by šly vyřešit (potenciálně i samotné rozlišení hry)
2) boti (souvisí s bodem 3)
3) cheatování - duplikování předmětů a vše okolo
Hlavní přednosti:
1) obtížnost - tento bod nejvíce negativně ovlivňují předchozí body 2. a 3.
2) systém vybavení (vlastnosti, minimální požadavky na vlastnosti, resistence, redukce (procentuální i celočíselná), více druhů poškození, různé variace "crowd control", speciální vlastnosti různých předmětů, které mají velký vliv na hratelnost), charms
3) systém předmětů (různá kvalita základních předmětů v daném intervalu - umožňuje existenci "perfektních" předmětů, runová slova, kombinace)
4) systém vlastností - breakpointy
Celkově mi D2 přijde bližší EVE Online než World of Warcraft. Paradoxní. Jestli se D3 přiblíží WoW, mohla by se z něj stát "tak trochu" "úplně" jiná hra (mechanicky).
@Karasman (20.02.2012 16:24): Spíš se mě ptej na konkrétní otázky a já zodpovím.
První dojmy ty úplně nejprvnější byly rozpačité, ale čím dýl to hraju, tím víc se mě to líbí a obávám se, že to opět bude masakr návykové a obávám se, že přestanu opět vnímat realný svět :D
První dojmy ty úplně nejprvnější byly rozpačité, ale čím dýl to hraju, tím víc se mě to líbí a obávám se, že to opět bude masakr návykové a obávám se, že přestanu opět vnímat realný svět :D
Tak aspoň povidej, přeháněj...
@Karasman (20.02.2012 12:32): Bohužel kámo :D bohužel pro tebe .. :D
Na Doupě.cz je o D3 článek, konkrétně týkající se změn run.
@HELLER (20.02.2012 10:51): Ale ty ho stejně nevyužiješ a dáš mi ho, viiiď? ;-)
Tak pánové, stal jsem se beta-besterem D3 :)
Neuvěřitelné štěstí, klíč mi dali u ForceStrategy
Neuvěřitelné štěstí, klíč mi dali u ForceStrategy
@RNDr. Gunár Pavel (21.01.2012 10:53): Mám na mysli přehlednost - Diablo 2 (vlastně i Diablo) je VELICE barevné - konkrétně potvůrky jsou tam výrazně barevně odlišené, pouze pozadí je méně výrazné, ale to v té kombinaci isometrické hry se statickým pozadím nevadí. Diablo 3 to zřejmě musí odlišit víc.
@90210 (21.01.2012 11:53): Myslíš, graficky, nebo designérsky?
RNDR "A sám určitě nehraješ hry, které se ti výtvarně nelíbí, to přece nemá cenu"
To je pro me treba Arcanum. To je tak neskutecne odporne vyhlizejici hra, ze jsem nebyl schopen ji nejak vic hrat, i kdyz ji kazdy chvali. Interface, ikonky, modely postav, backgroundy jsou otresny a o 10 let starsi Al-Qadim je oproti tomu pastva pro oci.
To je pro me treba Arcanum. To je tak neskutecne odporne vyhlizejici hra, ze jsem nebyl schopen ji nejak vic hrat, i kdyz ji kazdy chvali. Interface, ikonky, modely postav, backgroundy jsou otresny a o 10 let starsi Al-Qadim je oproti tomu pastva pro oci.
@RedDwarf_Cz (21.01.2012 09:42): Nejen barevná, je v tom takový ten "americký kýč" nejdenotnost designu a tvarů, v některých fantasy toho typu to překousneš, někde ne, některé to dokonce neobsahují. A sám určitě nehraješ hry, které se ti výtvarně nelíbí, to přece nemá cenu. Každopádně Diablo I bych si dal anytime, vlastně vážně uvažuju o pořízení originálky, protože jsem od té hry nikd neměl více, než rotundové demo. :)
@7c (20.01.2012 23:20): Nicmééně 3d nikoho nenutí, dělat z Diabla Trine, to jen tvůrci si od Diabla I asi pořídili děti a vyměkli. :)
@7c (20.01.2012 23:20): Nicmééně 3d nikoho nenutí, dělat z Diabla Trine, to jen tvůrci si od Diabla I asi pořídili děti a vyměkli. :)
Lituju lidi jako je RNDr. Gunár Pavel, že přichází o herní zážitek jen zkrz toho, že hra je moc barevná, což dle mě vůbec nevadí. Takový Titan Quest: Immortal Throne byl ještě víc barevnější a světlejší a celkově to byla dobrá hra, leč kvalitou a znovuhratelností byla hodně pozadu oproti D2:LoD
@RNDr. Gunár Pavel (20.01.2012 14:44): 3D a 2D vyžadují trochu jiný přístup. Nicméně bych počkal na finální verzi hry, než ji případně odsoudím :)
Klasika a král hack and slash RPG.
@RedDwarf_Cz (20.01.2012 15:46): To se máš :) tak já teď víceméně čekám jen a jen na toto .. jinak nic nehraju noo..
To je dobře, že se opozdí. Teď hraju BF3 a kdyby vyšlo do toho D3, tak to časově nedám.
To HELL with Diablo III. :D Tuhle sérii fakt nemusím už od druhého dílu, ale to jak se vybarvila trojka, to jest prostě ukázka humusu. Kdyby Diablo zůstalo tak decentní, jako bylo demo prvního dílu, mohlo být vše jinak. Ale to zbarvičkovatění D II a wowkovatění D III ve mě zabíjí veškeré sympatie. :/
Velké změny v Diablu III se stále dějí .. takže na letošní březen musíme asi zapomenout :(
valcik - díky, mody jsem si také vyzkoušel, u Medianu jsem zůstal hodně dlouho, ten byl docela hutný co do obsahu a změn, jinak jsem u nich většinou moc nevydržel.
Say- Ty termíny co udáváš možná tak plknul nějaký herní web, ale nikdy Blizz. Tohle je první oficiální oznámení přímo od vývojářů. Samozřejmě může přijít odklad, ale podle toho, co píší, by neměl být. Hra je prý už teď zcela hotová
RedDwarf_Cz: Kamoš zapálený do Diabla už "věděl" datum vydání před vydáním Fallouta 3. Asi 4x byly termíny jako 2Q 2009, 3Q 2010, 1Q 2011 atd. Pokud si dobře vzpomínám. A navíc to museli kvůli času celé překopávat do nového engine. Nevím, co je na tom pravdy.
RedDwarf_Cz: A bude i nějaká Collectorka, něco na způsob Starcraft 2, včetně D1 a D2 na flash disku?
Say- Nebylo, nebo si teda nepamatuji, že by Blizz oznámil nějaký konkrétnější termín vydání a že to jako sleduji. Počítám(doufám) kolem vánoc, nebo těsně po novém roce bude znám přesný den vydání.
Slayer,
skús nejaké modifikácie. Mne sa celkom pozdával napríklad Eastern Sun:
http://www.moddb.com/mods/eastern-sun
skús nejaké modifikácie. Mne sa celkom pozdával napríklad Eastern Sun:
http://www.moddb.com/mods/eastern-sun
RedDwarf_Cz: Jo, to už tu párkrát bylo.
D3 vyjde začátkem roku 2012 http://www.vg247.com/2011/09/23/diablo-iii-to-ship-in-early-2012/
edit: 1hod. GP http://www.youtube.com/watch?v=KELGm0045hw&feature=player_embedded
edit: 1hod. GP http://www.youtube.com/watch?v=KELGm0045hw&feature=player_embedded
Jenže na úkor těch, kteří o to nestojí, což se týká hlavně těch co hrajou single player.
Já sledoval jak NATO odpravilo několik desítek dětí při náletu, ale že bych to nějak zmiňoval nebo mě znechutilo tak abych to zmiňoval ve chvíli kdy jsem viděl nějakého fanatika do Blizzardu nadávat někomu co si dovolil napsat nesouhlas, to ne.
Diablo 2 jsem se něco nahrál, ale tam už tyhle změny moc nezachrání, ty dva nebo tři předměty co mic chybí a jejichž šance na získání je bez cheatu nulová, už mě u hraní moc neudrží, musel by přijít nějaký monster pack plný nových věcí, nepřátel a lokací, pak bych D3 také nemusel.
Já sledoval jak NATO odpravilo několik desítek dětí při náletu, ale že bych to nějak zmiňoval nebo mě znechutilo tak abych to zmiňoval ve chvíli kdy jsem viděl nějakého fanatika do Blizzardu nadávat někomu co si dovolil napsat nesouhlas, to ne.
Diablo 2 jsem se něco nahrál, ale tam už tyhle změny moc nezachrání, ty dva nebo tři předměty co mic chybí a jejichž šance na získání je bez cheatu nulová, už mě u hraní moc neudrží, musel by přijít nějaký monster pack plný nových věcí, nepřátel a lokací, pak bych D3 také nemusel.
Moc zdramatizované to ani nebylo, spíš zhuštěné.
Spojistost s děním ve VB - prostě jsem jen sledoval obě dvě záležitosti ve stejnou dobu a znechucený jsem byl z obou.
Od D3 nečekám nějaké zázraky - pokud jde o mě, bohatě by mi stačila nějaká podpora fullscreenu ve vyšších rozlišeních, totální eliminace botů, spamu, hacků, permanentní účty a modernizace UI a spokojeně bych hrál Diablo 2, nějaký další díl popravdě řečeno nepotřebuji :)
Bohužel tohle asi nehrozí... Tak alespoň vítám změny, které by tyhle problémy měly (když ne eliminovat, tak alespoň) zredukovat v budoucnosti.
Spojistost s děním ve VB - prostě jsem jen sledoval obě dvě záležitosti ve stejnou dobu a znechucený jsem byl z obou.
Od D3 nečekám nějaké zázraky - pokud jde o mě, bohatě by mi stačila nějaká podpora fullscreenu ve vyšších rozlišeních, totální eliminace botů, spamu, hacků, permanentní účty a modernizace UI a spokojeně bych hrál Diablo 2, nějaký další díl popravdě řečeno nepotřebuji :)
Bohužel tohle asi nehrozí... Tak alespoň vítám změny, které by tyhle problémy měly (když ne eliminovat, tak alespoň) zredukovat v budoucnosti.
Seven - já ti nevím, ale z toho co jsem četl se nic ani vzdáleně nepřibližuje tomu co jsi napsal, je mi jasný, že to bylo nadsazený, ale i tak si to dost zdramatizoval, myslím tím ten příklad negativního komentáře.
Mění se něco když někdo vyjádří názor kultivovaně, ale v podstatě řekne to samé? Něco mi říká že na to budeš koukat stejně, resp. reakce na takové názory od fanboys Blizzardu jsou opravdu stejné, na třeba sebeslušnější komentář začnou kydat hnůj největšího rázu.
"patří mezi ty nejkvalitnější a nejkultivovanější herní komunity, které jsem měl tu čest poznat."
Tak to máš asi štěstí, taková herní komunita na diablo3.cz, která se skláda samozřejmě z D2 komunity je opravdu kolikrát odpad jako ten na kterým vyjadřuješ znechucení, občas si tam projdi reakce v komentářích, myslím tím ty, které reagují na negativní ohlas, ale musíš si pospíšit, censor tam kolikrát řádí jak černá ruka, další dobrý vzorek skvělých fanboys Blizzardu se dá najít i na jiných webech. Spojitost s tím co se děje ve VB už mi přijde trochu ujetá i přes to, že píšeš, že není souvislost, myslím, že to sem opravdu nepatří když zde není souvislost.
Mění se něco když někdo vyjádří názor kultivovaně, ale v podstatě řekne to samé? Něco mi říká že na to budeš koukat stejně, resp. reakce na takové názory od fanboys Blizzardu jsou opravdu stejné, na třeba sebeslušnější komentář začnou kydat hnůj největšího rázu.
"patří mezi ty nejkvalitnější a nejkultivovanější herní komunity, které jsem měl tu čest poznat."
Tak to máš asi štěstí, taková herní komunita na diablo3.cz, která se skláda samozřejmě z D2 komunity je opravdu kolikrát odpad jako ten na kterým vyjadřuješ znechucení, občas si tam projdi reakce v komentářích, myslím tím ty, které reagují na negativní ohlas, ale musíš si pospíšit, censor tam kolikrát řádí jak černá ruka, další dobrý vzorek skvělých fanboys Blizzardu se dá najít i na jiných webech. Spojitost s tím co se děje ve VB už mi přijde trochu ujetá i přes to, že píšeš, že není souvislost, myslím, že to sem opravdu nepatří když zde není souvislost.
"který si troufla vyjádřit svůj názor otevřeně na internetu"
Vyjádřit svůj názor je možné i kultivovaně. Je to o to smutnější, že D2 single player společenství (ve které jsem se pohyboval) patří mezi ty nejkvalitnější a nejkultivovanější herní komunity, které jsem měl tu čest poznat.
"komu tím škodí? vaší výsosti?"
Zpravidla po komentářích pod články vítám nějaký přínos, nové informace nebo opravu/kritiku/doplnění těch v něm uvedených. Pokud je v nemoderované diskusi 95% zbytečného balastu/šumu, tak to myslím neprospívá nikomu.
Pokud chci /b/, tak jdu do /b/.
Jinak přiznávám, že hlavní důvod mého znechucení je tu i v souvislosti s nepokoji v Británii (ač zde není přímá souvislost, tak je tu to společné stádní chování...).
Vyjádřit svůj názor je možné i kultivovaně. Je to o to smutnější, že D2 single player společenství (ve které jsem se pohyboval) patří mezi ty nejkvalitnější a nejkultivovanější herní komunity, které jsem měl tu čest poznat.
"komu tím škodí? vaší výsosti?"
Zpravidla po komentářích pod články vítám nějaký přínos, nové informace nebo opravu/kritiku/doplnění těch v něm uvedených. Pokud je v nemoderované diskusi 95% zbytečného balastu/šumu, tak to myslím neprospívá nikomu.
Pokud chci /b/, tak jdu do /b/.
Jinak přiznávám, že hlavní důvod mého znechucení je tu i v souvislosti s nepokoji v Británii (ač zde není přímá souvislost, tak je tu to společné stádní chování...).
7c: Lolwut:)?
Tvůj názor nechápu, nevidím problém v tom, když někdo hlasuje "nohama"(=peněženkou) a ještě se otevřeně vyjádří. I kdyby to nemělo mít žádný účinek, stojí to za to. Ale jestli sis nevšiml, tak tento "kvičící dobytek" má v mnoha případech dost silný vliv - nikdy před tím jako tento rok jsem nečetl o tolika případech, kdy herní firmy reagují na ostré reakce, upravují svá stanoviska nebo dokonce hry jako takové (viz.Deus Ex highlighting, reakce na Dragon Age 2, bylo toho hafo).
Jsi opravdu mnohem lepší osobnost, než ostatní, ubohá lůza, který si troufla vyjádřit svůj názor otevřeně na internetu (komu tím škodí? vaší výsosti?). OMG...
Tvůj názor nechápu, nevidím problém v tom, když někdo hlasuje "nohama"(=peněženkou) a ještě se otevřeně vyjádří. I kdyby to nemělo mít žádný účinek, stojí to za to. Ale jestli sis nevšiml, tak tento "kvičící dobytek" má v mnoha případech dost silný vliv - nikdy před tím jako tento rok jsem nečetl o tolika případech, kdy herní firmy reagují na ostré reakce, upravují svá stanoviska nebo dokonce hry jako takové (viz.Deus Ex highlighting, reakce na Dragon Age 2, bylo toho hafo).
Jsi opravdu mnohem lepší osobnost, než ostatní, ubohá lůza, který si troufla vyjádřit svůj názor otevřeně na internetu (komu tím škodí? vaší výsosti?). OMG...
Je len škoda, že všetky tie kecy tých manažérov, vývojárov a podobne v zmysle "it will be better for everyone" nie je pravda a je vlastne len "we think it will be better for us", bez toho, aby v tom boli naozaj nejaké hráčske výhody. :/
"A rozhodně nezastávám politiku - "Á, hra pouze na Steamu => musím ji ukrást"." lépe bych nevyjádřil.
Hydr0gen: Když se ti hra nebou tvůrci nezamlouvají, nekupuj ji a nehraj. Jednoduché.
Já například považuji Steam za otřesný DRM systém, nicméně netrávím svůj volný čas jeho kritizování, protože přes veškeré mé výhrady je ve výsledku ve většině případů použitelný. A rozhodně nezastávám politiku - "Á, hra pouze na Steamu => musím ji ukrást".
A když mluvím/píšu o Diablu, tak je to z pohledu hráče, který strávil hraním D2 stovky hodin offline i online (jinak řečeno si troufám tvrdit, že vím o čem mluvím, přestože nejsem co se týče hry nějaký expert či "hardcore" hráč).
Ad "Co má společného genetika a odpor ze strany hráčů" - když se někdo vyjadřuje jako genetický odpad a věcná hodnota jeho příspěvku tomu navíc odpovídá... Ještě štěstí, že v současné době už je obecně známé, že i na internetu je důležitá mlčící většina a ne "kvičící dobytek" (bohužel mě mírnější přirovnání momentálně nenapadá).
Já například považuji Steam za otřesný DRM systém, nicméně netrávím svůj volný čas jeho kritizování, protože přes veškeré mé výhrady je ve výsledku ve většině případů použitelný. A rozhodně nezastávám politiku - "Á, hra pouze na Steamu => musím ji ukrást".
A když mluvím/píšu o Diablu, tak je to z pohledu hráče, který strávil hraním D2 stovky hodin offline i online (jinak řečeno si troufám tvrdit, že vím o čem mluvím, přestože nejsem co se týče hry nějaký expert či "hardcore" hráč).
Ad "Co má společného genetika a odpor ze strany hráčů" - když se někdo vyjadřuje jako genetický odpad a věcná hodnota jeho příspěvku tomu navíc odpovídá... Ještě štěstí, že v současné době už je obecně známé, že i na internetu je důležitá mlčící většina a ne "kvičící dobytek" (bohužel mě mírnější přirovnání momentálně nenapadá).