Tak to jsem asi jediný kdo si myslí, že nelogický a nesmyslný konec z toho opravdu špatnou hru dělá... Když v restauraci dostanu výborný steak, ale v posledním soustu najdu kus lidského prstu, asi to taky neoznačím za výborné jídlo :-)
Ten facepalm se vztahoval k těm citátům autorů ve srovnání s konečným výsledkem, ne k tomu, jak to lidi hodnotí. Někdo z těch tří říkal, že konec nebude odpovídat tradičním volbám typu A,B,C, ale ono to tak ve skutečnosti je. To si zaslouží i víc než facepalm.
A rozvedu to trochu víc, přestože se už o tom napsalo řádků... Slibovali, že všechno co hráči chtějí vědět, bude vysvětleno (sic) že rozhodnutí budou mít drastický vliv na hru, že konce budou zcela odlišné, že hráče nebudou nutit do jednoho zakončení, atd. atp. A nakonec to přesně tyhle citáty popírá. Konec je nesmyslný, takřka Deus Ex Machina, obsahuje spoustu logických děr, žádné zakončení událostí a předchozí volby se do něj téměř nepromítnou a ty rozdíly mezi jednotlivými konci jsou v důsledku toho co to znamená pro celý vesmír minimální.
Nechci nutně happy end (I když chápu že mnoho lidí to cítí tak, že hra by jej mít měla), jen dobře provedený, logický, neprůstřelný konec, který události vysvětluje rozumně a promítají se v něm přechozí rozhodnutí. Rozhodně nepotřebuju magická tlačítka červené-zelené-modré na samém konci stejně jako v Deus Ex.