Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (11.04.2012 20:25): Zajímalo mě, zda ve hře převažují situace, kdy jsou reakce postav obdobné (jako v odkazovaném videu), nebo ty, kdy reagují odlišně. Dle očekávání (a dle NateLogana:-)) platí první varianta. Škoda... (Moment! Díky tomu se vlastně nikdy nebudu muset vzdát Tali!)
ME má "svobodu" vývoje postavy a přístupu okolí, než nějaké ovlivnění děje samotného. A to první tam funguje.
Walome: „Ta představa, že každá postava má nějakou repliku pro každý moment v každé misi, kdyby si náhodou hráč na misi vybral právě ji.“

Zkoušel jsi v nějaké herní situaci reakce více postav? Pokud ano, lišila se jejich slova více než v tomto případě? A co se týká zvolání v boji, „Go for the optics!“ bych mohl poslouchat celý den, takže jsem byl spokojen:-)
Tak jsem ten koment po nátlaku okolí nakonec napsal... teda... okolí... no prostě jsem si ho chtěl napsat :)
Uf, tak jsem chtěl napsat koment, ale koukám, že je jich tu až až. Tak jen sem - skvělá hra po všech stránkách, sám jsem překvapen, jak mě to chytlo.

A teda když vedle sebe postavím Zaklínače 2 a Mass effect 2, tak vede jednoznačně ME, a to jsem fantasák.
Mám sice origoš, ale za Kasumi to po mně chce ty jejich body = peníze.
@Say (06.04.2012 23:26): Nemůžu si pomoct, jak tam na tom kanapi v kajutě sedí, tak pod tou kapucou je vidět jenom pusa, která mi rozhodně nepřijde jako nějaké asiatky, ale vyšpulená dobředu. Přesně takhle bych si představil tu "opici" s kapucou.
A neboj, shořím na konci ME3 :D
@Say (06.04.2012 22:38): Admirál Hacket mu řekl, že s vysvětlováním může počkat, až Šeprd dokončí svoji misi, takže bylo ve výsledku jedno, kdy mise Arrival proběhla. Ale je pravda, že v pr.běhu ME2 to moc smysl nedávalo. Tohle je asi jediné DLC, které se mělo skutečně objevit až po dohrání hry. Obecně takový Overlord také nedával moc smyslu v průběhu hry, pokud jste neměli to vznášedlo. Overlord na něm stojí a přitom vznášedlo můžete najít klidně až v nějaké další následující misi, takže jste ho logicky v Overlordovi ani nemohli použít.

Obecně, ME2 teď hraju podruhé, abych se vyvaroval některým kiksům, které jsem prvně udělal, a hned tak ho zase hrát nebudu. Hodně si totiž začínám všímat bugů, nedodělků a nedomyšleností.
DLC rozhodně mají smysl, minimálně v herním zážitku. Ve trojce jsou plusem hlavně k tomu, abys pochopil, proč se co děje a případné narážky a objevující se postavy (které nemusí být přímo v týmu, ale příběhem ME3 projdou). Nějaký velký příběhový význam bych v nich ale neviděl.

Jednoznačně si zahrát:
- Lair of the Shadow Broker (nádherné prostředí, příběh, akce.. nejlepší DLC, možná nejlepší část ME2 vůbec)
- Arrival (pro pochopení začátku ME3, jako samotné DLC ale vážně nic moc)
- Overlord (vícero misí, pěkně to vypadá, nejlepší je asi ale konec)
- Kasumi (bezvýznamné, krátké, ale poměrně pěkné)

Pokud máš už ME2 dohraný, můžeš se klidně vykašlat na Zaeeda, je sice zadarmo, ale ve výsledku naprosto k ničemu. Obecně ale ztrácí všechna příběhová DLC na ceně, pokud je budeš hrát až po dohrání ME2, lepší je s nimi hrát od začátku a průběžně v celé hře. Mnohdy se od postav (Zaeed, Kasumi i Stínového prostředníka) dozvíš více informací (více či méně důležitých/zajímavých), protože se nové kecy doplňují po nějaké další splněné misi. A pokud už jsi na konci hry, žádné mise už neděláš a nové informace se tak nedostanou na povrch.

PS: Kasumi mi hrozně připomíná Helen Bonham Carter z Burtonovi Planety opic (2001).
Nie je to minimálne, je tam priama herná náväznosť. To, že niekto na začiatku ME 3 odklikáva rozhovory alebo netuší o čom sa tam bavia neznamená, že tam nič nie je. Netvrdím, že je to dobre spravené/vymyslené. Niekedy je možno problém aj v tom, že nie všetci ľudia dohrali Arrival po ME 2. Keby tam je previazanosť ešte väčšia, tak by zas ľudia pišťali, že bez dlc prišli o veľa.
@Say (06.04.2012 17:44): Minimální? A co to že jsi vyvraždil jeden celý systém plný batarianů a proto chtějí tvou smrt. A divil by ses kolik lidí se na různých diskuzí ptá proč to tak je.
@Say (06.04.2012 17:36): Záčátek je že jsi zbaven hodnosti a jsi v domácím vězení do soudu.Jenže soud odročí reapři.Jako nějakou velkou návaznost nedej bože důležitost bych tomu nepřikládal. Já to zjistil až někde na netu že jsem to četl :D
Ne? Takže chápeš proč začínáš na zemi jako běžný člověk, nemáš žádnou hodnost a jsi souzen?
Overlord mně též bavil. Trojka navazuje na Arrival, tak bych řekl že to má na pochopení začátku celkem velký dopad.
@Walome (06.04.2012 15:24): Rozhodně si je zahrej. Za A) jsou kvalitní. Za B) jsou na ně narážky v ME3 takže budeš vědět o co jde. Jinak zatím co hraji tak jsem si nevšimnul že by měli nějaký vliv.
Měl bych se nějak soustředit na DLCčka? Jestli to nějak ovlivní dění ve trojce nebo jestli má jejich koupě a zahrání smysl?
@CJ (31.03.2012 14:11): Přesně tak :) Přijde mi extrémně zbytečný dávat dva litry za hru, která za rok a půl bude k dispozici za 10 Euro, proto se to snažím omezit :)

Když tak ale nad tím přemýšlím, tak tohle je moje první sběratelská edice zakoupená za plnou cenu v životě, takže nejsem zas takovej hýřil.
Tak jsem si objednal sběratelku trojky... můj letošní limit na sběratelské edice je tímto vyčerpán :-D
Zatím jsem spokojenej. Není to úplně lehký, má to spád, story je dobrá, dialogy tentokrát skutečně "dynamické", prostě to celý hezky odsejpá a když si chce člověk odpočinout, jde těžit :)
@CJ (26.03.2012 18:59): Té levitaci se dá vyhnout (jinak by nikdo onu misi nedohrál :D) a ten quest se dá dokončit (jiný postup a rozhodnutí), takže tak. Ostatní bugy jsou dost vzácné, pravděpodobně vyžadují přítomnost hráče s dostatečně vysokou karmou (jestli přivolávání bugů je pozitivní karma, to ať každý posoudí sám) ;).