Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (11.04.2012 17:58): Dneska jo. Kdysi, když člověk ještě nemusel téměř nic dělat a neměl na výběr, protože nebyl rozmazlený hromadou dalších her povalujících se na disku... Jo to byly časy=D
Hehe... U M&M VII to bylo rozhodně víc jak 100 hodin. A to to není klasický dungeon=) A jestli mi tady dají 20 hodin, tak budu nadmíru spokojen.
Keď to chcete mať v steam library, tak stačí zaplatiť na oficiálnej stránke 11.99$ - priamo u developera a oni pošlú kľúč na Steam. Ja to už mám v library, akurát sa to ešte nedá stiahnuť. Mal by k tomu byť aj stand-alone installer.
@Walome (11.04.2012 10:13): Neřekl bych, pokud se nepočítají sandboxy jako Skyrim. 20 hodin (reálného gameplaye, ne grindování či skenování planetek) je imho veliká porce - osobně bych v dungeonu typu Grimrock jistě nechtěl trávit více času.
@Drolin (11.04.2012 10:08): Jo tak děkuji, já ten dotaz chtěl původně položit tak, jestli to tam je nebo jestli jsem slepej :)

Tak to je přesně tak, jak se čekalo, co? 20 hodin je dokonce míň, než mají dnešní rpg ...
Ale ne, je fakt blbá - resp. taková divná, ty vyjmenovaný negativa jsou o pro mě trošku mimo (až teď jsem si to přečet).

Ale hrací dobu jsem se nedozvěděl. 100 nebo 20? :)
@montana (11.04.2012 09:02): Však o tom píšu, pro většinu čtenářů neznalých DM, EoB, Wizardry a dalších to je ideální způsob recenze, mě však takový pohled nenabídne prakticky nic, zvláště když mě zajímá srovnání s žánrovými hry, a ne to, jak fallouták prvně hrál dungeon :).
@montana (11.04.2012 09:02): Já to teda nečetl, ale já také vítám, že dotyčný právě žádnou podobnou hru nehrál - protože já prakticky taky ne a LoG mě zaujalo.

Ale zase na druhou stranu si myslím, že něco, co se vrací k tradici, by měl recenzovat člověk, který může s touto tradicí hru srovnat :)
Tak na Steamu: "Tato hra bude odemknuta přibližně za 19 hodiny" a to jsem se tak těšil, když mám zítřejší den volný, že si pořádně něco zahraji.
Ta smejkiho docela ujde, Dungeons of dredmor tenkrát dostala úplného retarda.
Tak jsem koupil na webu vývojářů, jsem na to moc zvědavý. V kolik hodin pro nás v Evropě se to odemkne na Steamu?
@Bodkin (07.04.2012 01:18): Tiež tam mám rest, v záverečnej časti hry je podzemný dungeon, v ktorom je nejaká svätyňa s výklenkom. Doteraz som nikdy nezistil, na čo slúži a ako sa dá využiť. >:-|
@valcik (07.04.2012 00:02): @Isair (06.04.2012 23:39): Díky za tipy, chalani. Samozrejme, o Lands of Lore aj o Bránach Skeldalu som už počul, ale, prinajmenšom teraz, sa na ne nechystám. LoG si zahrám veľmi rád, a čakám taktiež na Cardhaliu 2.

Isair, ťahové súboje sú tiež pre mňa novinkou, zatiaľ jediná hra, kde som ich zažil, je Albion (ten musím ešte dohrať). Vzhľadom na to, že GOG teraz ponúka Fallout 1 zadarmo, mohla by sa moja skúsenosť s ťahovými súbojmi trochu rozšíriť :)
@Bodkin (07.04.2012 01:18): Nu tak různě... třebas absence auto-mapování (ne, opravdu nemám v dnešní době náladu si je kreslit na čtverečkový papír), podivné ovládání (například ten pseudo freelook v Ravenloftu), nudné a třebas i zbytečně zdlouhavé click fest souboje (byť třebas zmiňovaná Cardhalia je měla naopak fajn), systém vývoje postav (tímto zdravím Dungeon Mastera;)), případně i setting světa (kýčovitá kombinace sci-fi prvků a fantasy v MaM) atd. Čímž je tedy ještě nadobro neodepisuji a stále věřím, že se jednou k některým z nich možná i přemůžu. Tedy alespoň tomu chci uvěřit:).

"Moc rád" bych to zde sice rozebral ještě detailněji, ale nechce se mi;).
@Tarhiel (06.04.2012 22:36): Imo v takovém případě by třebas právě ty Brány Skeldalu pro tebe byly jako stvořené. Relativně user friendly, bez dalších dílů (resp. druhý díl mají, ale ten již přímo nenavazuje a navíc je jiného žánru), celkem pěkné technické zpracování, s Windows patchem je rozjedeš i na nejnovějších operačních systémech... pokud ti tedy nevadí tahové souboje. A navíc jsou již freeware.

Hmm, popravdě jsem na tom podobně, a přestože jsem spoustu jiných, starších dungeonů rozehrál, tak jsem nebyl schopen dotáhnout je do konce, anžto se vždycky našlo něco, co mi na nich vadilo.
@Walome (06.04.2012 10:42): Jediný štvorčekový dungeon, ktorý som hral, bola Cardhalia. To bola zatiaľ jediná hra takéhoto razenia, čo som hral a okamžite som sa do nej zamiloval. Nechcelo by sa mi hrať pôvodné štvorčekové dungeony, pretože väčšinou majú niekoľko dielov a ja som jeden z tých, čo si štvorku nezahrá bez toho, aby hral tie tri hry predtým + bojím sa trochu "GUI ne-priateľskosti" z dnešného pohľadu.

Ale vďaka Cardhalii som pochopil, prečo majú ľudia takýto typ hier radi.
@Walome (06.04.2012 10:42): Stonekeepa mám teďka znova (po cca 12 letech) rozehranýho a docela mě překvapil jak má těžké souboje. Graficky taky nevypadá špatně. Aspoň si zkrátím čekání na LOG.