@Bodkin (05.05.2012 17:21): to je škoda a já mu fandil :(
Diskuze
@kristmeister (05.05.2012 17:20): Ne, tedy ne vcelku.
hele může mi jen někdo napsat spoilerem jestli najde tu Alici?
@Tulareanus (05.05.2012 15:06): Už by som to mal konečne druhýkrát dohrať. :D A potom som zvedavý aj na PC verziu.
@CJ (05.05.2012 15:04): Tak u mňa ani nie, skôr kvôli konceptu pasáže. :)
@Tulareanus (05.05.2012 15:02): Hlavne vďaka tomuto.
@CJ (05.05.2012 14:52): V tomto budem súhlasiť, jedna z mála (troch?) pasáží, kde ma ten boj aj bavil.
@Tulareanus (05.05.2012 14:41): Pasáž na pódiu patrí k najlepším v hre. Podľa môjho názoru. :)
Ale svetlíc a flashbangov je tam fakt dosť, stačí sa trocha poobzerať po tých ,,záchranných balíkoch".
Ale svetlíc a flashbangov je tam fakt dosť, stačí sa trocha poobzerať po tých ,,záchranných balíkoch".
Keď to ovládanie dostane človek trocha do rúk, tak je to veľmi ľahké. Nehovoriac o tom, že je tam strašný prebitok flashbangov, svetlíc a nábojov do pušky alebo brokovnice a mal som pocit, že s každou kapitolou je hra ľahšia, len pasáž na pódiu som opakoval párkrát, lebo som po tých vlnách zabudol skočiť do svetla a nebol som opatrný, ale aj to nič náročné.
@kristmeister (05.05.2012 08:21): Tú som dohral nedávno na Nightmare, ale nejaké problémy som s ňou nemal. Aj keď PC verziu som ešte stále nehral.
jo a ještě sem zapomněl na ty uhelný doly
@CJ (04.05.2012 22:51): nn, ve třetí na tebe útočí buldozer, pak hromada těch magorů, pak vlak, pak ptáci a když dojdeš na tu rozhlednu tak zjistíš žes tam šel zbytečně =D jo a taky dobrý, když sem šel tou rozpadlinou jak se propadl strop =D
@kristmeister (04.05.2012 21:00): V tretej kapitole je tá pasáž, kde beháš len so svetlicami?
UFFFFF s véééééééélkým oddechem jsem udělal tu nekonečnou a kurevsky těžkou třetí kapitolu
Hmmm neviem vôbec, čo má zmysel písať komentár...
@M.a.t.t. (24.04.2012 22:51): Samozrejme, za mojich čas býval vzduch čistejší, tráva zelenšia a keby si videl tie dinosaury....
@CJ (25.04.2012 17:24): To by trvalo dlho. :)
@CJ (25.04.2012 17:24): To by trvalo dlho. :)
@Tulareanus (24.04.2012 22:31): Stavíme sa? :D
@Marcusss (25.04.2012 12:31): +1, velice povedená recenze.
Takže zase delší "recenze" - http://pixelswarm.blogspot.com/
Časem sem taky napíšu zkrácenou verzi jako komentář.
Časem sem taky napíšu zkrácenou verzi jako komentář.
@Tulareanus (24.04.2012 22:31): Takže z neho bude starý mrzút s tendenciou frflať na všetko? Kidding :D
@CJ (24.04.2012 21:42): No ale (bez urážky), ty si ešte nenáročný, o pár rokov dopadneš ako ja pri tých hrách, to sa neboj. :D
@Tulareanus (24.04.2012 21:41): Mne sa ten štýl celkom páčil. A z toho čo som hral AM sa mi páčilo aj to.
@CJ (24.04.2012 21:38): Viz. môj predošlý post - ak by bola akcia dobrá, tak nemám problém, lenže minimálne v klasickom Alanovi je akcia najslabšou zložkou hry.
@Tulareanus (24.04.2012 21:27): American Nightmare nemal byť psychologický akčný triler. :)
@Nons3nse (24.04.2012 20:03): OMG akčnejšie? Fail.
@Nons3nse (24.04.2012 20:03): Bolo by to dobré. Nemusel by som si kupovať Microsoft body. :D
Hm momentálne som niekde na začiatku šiestej kapitoly a stále si vravím, že hre by pasovala oveľa viac adventúra než nemastná neslaná akčnosť proti trom druhom nepriateľov s nezaujímavými zbraňami (okrem flare gun). Ten boj pôsobí dosť odfláknuto. Ak by šlo o nejakú krátku minihru, tak nenamietam, ale tá primitívnosť boja ho robí veľmi stereotypným a vždy mám pocit, že ma len otravuje a zdržiava od príbehu.
Pribeh se imho fakt hodne menil, treba tady na profilovce je info asi z roku 2007, kde se Alice ztratí ještě před Bright Falls :)
Hmm, zatím jsem dohrál základní hru - hlavně poslední kapitoly moc potěšily, a vrhám se na DLC. Ale jedna věc mi nejde do hlavy:
Před hraním jsem koukal na Bright Falls... což ze zpětného pohledu nedává vůbec smysl? Vždyť to nemělo nic společného s tím, jakou zápletku měl Alan Wake...:/ (Pravděpodobně se v průběhu vývoje a natáčení hodně změnila ta zápletka.)
A je tam (v Alanovi) pár nedokončených linek - jako třeba Berryho obvolávání "staré gardy" s heslem "Night Springs"...:/
Ale i přesto, opravdu super hra a příběh...:)
Před hraním jsem koukal na Bright Falls... což ze zpětného pohledu nedává vůbec smysl? Vždyť to nemělo nic společného s tím, jakou zápletku měl Alan Wake...:/ (Pravděpodobně se v průběhu vývoje a natáčení hodně změnila ta zápletka.)
A je tam (v Alanovi) pár nedokončených linek - jako třeba Berryho obvolávání "staré gardy" s heslem "Night Springs"...:/
Ale i přesto, opravdu super hra a příběh...:)
@Tulareanus (17.04.2012 22:40): málo chodíš z hospody nalitej, chce to více tréninku
@Tulareanus (17.04.2012 22:40): Tak tak, měl jsem úplně stejný pocit a i když jsem si s tím zvykl žít, nepřišlo mi to pohodlné po celou dobu až do konce.
@Garret (17.04.2012 17:20): Tak ako píše pipboy, je príliš na boku vzhľadom na to, že sa ovláda samostatne a neustále mám pocit, že musím bežať do boku ak chcem vlastne bežať rovno + to pôsobí celé neprirodzene na dynamiku ovládacích prvkov (reakčná doba a uhly). Pri Mafii som ten pocit vôbec nemal.
@kristmeister (17.04.2012 20:47): Tak to už je čistě na každém jednotlivci, jak se tomu přizpůsobí. Stejně tak někomu nevadí u FPV her malé FoV (brrr)... :)
já si na tu kameru hned zvykl a už se mi hraje úplně nejvíc v pohodě =)
@Garret (17.04.2012 17:27): Mě taky tady ta kamera moc nevoní (při hraní mám takový divný pomatený pocit). Batman byl v pohodě (asi to nebylo tak extrémní). U Dead Space je jednak hlavní postava neohrabaný tank, navíc se to dá trochu řešit chozením se zamířenou zbraní, což u PC verze Alana nejde (plýtvá baterky).
@pipboy (17.04.2012 17:24): je z boku, stejně jako u Mafie, Batmana nebo Dead Space. s rozeznáváním směru tedy žádný problém (já osobně) nemám.
@Garret (17.04.2012 17:20): ta kamera je i na dnesni pomery brutalne moc na strane a dost to mate co se tyce rozdilu mezi tim kterym smerem je "dopredu" pro kameru a kterym pro Alana. Sice jsem si po uvodu zvyknul, ale toho si snad nejde nevsimnout, ne?
@Tulareanus (16.04.2012 22:37): příšerná kamera je rozhodně u řízení vozidel, ale u chození mi přišla v klidu. co ti na ní vadí?
@Tulareanus (16.04.2012 22:37): Novým patchom sa dá odstrániť smoothness ak na steame dopíšeš k spusteniu: -directaiming
Odpovedal si si sám :D
Ugh, je to mnou, alebo je to ovládanie kamery a kamera ako taká príšerná?
@Garret (09.04.2012 20:13): jj, já na něj svítil, ale zdálo se mi, že posedlej temnotou neni, tak jse mse zmýlil teda =D
@kristmeister (09.04.2012 19:59): zrovna jsem ho usvítil na Nightmare. házej kolem sebe světlice, stačí ho jen usvítit, poté zmizí.
@M.a.t.t. (09.04.2012 19:45): áha =D dík ;) takový debilní, hlídat si záda kvůli buldozeru a ještě dávat pozor na ty ostatní
@kristmeister (09.04.2012 19:02): Stále na neho svietiť, svietiť a ešte raz svietiť, nič iné.
hele, nemůžu sejmout ten buldozer, nevíte jak na něj?
@Borghal (31.03.2012 02:37): Na Nighmare to mám rozohraté, ale žeby to bolo ťažšie sa mi moc nezdá. :) Náboje sú skoro všade, chýbali mi iba raz, ale aj to som nejako vyriešil. :)
Hrajete to na max. obtížnost? Já si pustil normal a po většinu hry jsem si klidně mohl provozovat muniční sklad, a to jsem ani moc nepoužíval flare gun ani flashbangy, ty až v posední kapitole :D Hlášky, že to už nemůžu vzít, na mě vyskakovaly při každé druhé červené krabičce...
On Alan je taky pěkný ostrostřelec, pokud cílíte aspoň přibližně správným směrem, nemine snad nikdy...
On Alan je taky pěkný ostrostřelec, pokud cílíte aspoň přibližně správným směrem, nemine snad nikdy...
ne mě nejvíc dostalo: obejdi to přes les =D