@Chuck (22.02.2016 09:52): Podle mě jsou tak maximálně k tomu je použít v krizovým okamžiku. Na vystřílení všech ani není dost munice. Není to prostě střílečka.
Diskuze
@Chuck (22.02.2016 09:52): Kolt je dobrej proti lidem i robotum, kdyz neni jine cesty. Plamenoment minimalne na chvili Xena vzdycky odezene. EMP, si myslim, mluvi sam za sebe. A vsemozne granaty hlavne odlakavaji pozornost.
Vubec vsechny tyhle udelatka ti maji vic nez cokoliv pomoct proklouznout do dalsi urovne, nez abys mel cokoliv/kohokoliv vylozene kidlit. :)
Tedy, mluvim 'pouze' o Hard, jinou obtiznost jsem nezkousel, a nevim jak to funguje na te dodatecne pridane Nightmare obtiznosti.
Vubec vsechny tyhle udelatka ti maji vic nez cokoliv pomoct proklouznout do dalsi urovne, nez abys mel cokoliv/kohokoliv vylozene kidlit. :)
Tedy, mluvim 'pouze' o Hard, jinou obtiznost jsem nezkousel, a nevim jak to funguje na te dodatecne pridane Nightmare obtiznosti.
Docela by mě zajímalo, k čemu mám v téhle hře zbraně, když jsou vůči nepřátelům stejně k prdu, jako např. při setkání s těmi plešouny. V Outlastu jsem sice s nepřítelem také nemohl bojovat a byl jsem nucen před ním utíkat nebo se schovat, ale když už si tady vyrábím zbraně, tak proti komu je vlastně můžu použít?
Jestli je to tak tak se všem omlouvam za dezinformace, ale jak už jsem napsal přišla s tím datem kámoška a já už to nijak neověřoval :-) ale v tom případě měli myslet na to jakou měli techniku ve vetřelcích i počítače atd hned by to mělo lepší atmoferu jako to je v alien isolation, v prometheovi to byla přeci jen těžká moderna:-)
Pánové, máte v tom trochu zmatek... Prometheus se odehrává v roce 2093 a Vetřelec v roce 2122 ;) Takže ano, Prometheus je prequel k Vetřelci.
@Cobot (30.12.2015 21:00): S Prometheem s tebou mmaprosto souhlasím, jako preqel k Alien, nelíbí, jako samostatně stojící film, příjemný nadprůměr, co se týče pokračování Aliens s Ripley a Hicksem, tak to bych bral i kocept Blomkampa se mi mic líbil, jsko filmaře ho mám moc rád a uznávám ho, to je čistě můj názor a nikomu ho nevnucuju. Tudíž bych byl radší kdyby pokračování Aliens vzniklo radsi než další Prometheus :).
Já osobně mám moc rád všechny původní Vetřelce dokonce i čtyřka, která je podle mě parádní.
O novém Terminátorovi se radši ani vyjadřovat nebudu.
@fak (31.12.2015 06:07):
To pánové u FOXu asi nějak nedořešili ale, ano Prometheus je skutečně preqel, tedy alespon to tak Scott domýšlel.
Já osobně mám moc rád všechny původní Vetřelce dokonce i čtyřka, která je podle mě parádní.
O novém Terminátorovi se radši ani vyjadřovat nebudu.
@fak (31.12.2015 06:07):
To pánové u FOXu asi nějak nedořešili ale, ano Prometheus je skutečně preqel, tedy alespon to tak Scott domýšlel.
Tak teď jsem teda hodně znejistěl. Prometheus má být prequel, tak jaktože se odehrává až po Vetřelcích? Musím to zkouknout a zkontrolovat, to se mě fakt nějak nezdá. Jinak mě e ten film líbil jako scifárna, ale do Vetřelčího universa si ho osobně až tak nezařazuju. Je tam mnoho otazníků a opravdový vetřelec tam nevidět. Ale těším se na pokračování, protože buchta odletěla v tom mimozemským raketoplánu na jejich domovskou planetu, takže by to mohl být dost zajímavej vál. Jako samostatnej film, nemyslím v rámci Vetřelců.
@pavouk2 (30.12.2015 04:50): Jinak máš pravdu, tahle vycházka do raketoplánu ve skafandru mě naprosto dostala a fakt jsem si to konečně prožil na "vlastní" kůži. Ty efekty koukání skrz přilbu jsou naprosto parádní!! O zvuku ani nemluvím. Celkově se Alien v izolaci sakramentsky povedl. Za cca rok to dám znova se všema DLC, musím na tu hru napřed trochu zapomenout (což není lehký), abych si ji zas pořádně užil. :-)
@pavouk2 (30.12.2015 04:50): Jinak máš pravdu, tahle vycházka do raketoplánu ve skafandru mě naprosto dostala a fakt jsem si to konečně prožil na "vlastní" kůži. Ty efekty koukání skrz přilbu jsou naprosto parádní!! O zvuku ani nemluvím. Celkově se Alien v izolaci sakramentsky povedl. Za cca rok to dám znova se všema DLC, musím na tu hru napřed trochu zapomenout (což není lehký), abych si ji zas pořádně užil. :-)
@Cobot (30.12.2015 21:00): právě já třebas do poslední chvíle nevěděl že prometheus má s vetřelcema neco společnýho až když byl konec tak jsem říkal sakra to jsou vetřelci:-) docela velká chyba scénáře uvádět tam rok kterej tam logicky bejt nemuže:-) Pravda terminátor Genisys to jsem taky jako velkej fanda docela trpěl. Jinak alien 3 mě hodně bavil :-)
@pavouk2 (30.12.2015 19:38): Dopad to má ten, že Prometheus totálně rozesral Alien Universe jako takový. Samozřejmě je to subjektivní, ale Prometheus je jako součást Aliena totální sračka. Neřkuli, že je to úplně zbytečnej film. Samostatně bych ho možná i zkousnul, ale je to aspoň za mě fakt maga fail.
To pokračování Aliena padlo? Jestli jo tak hurá! Blomkampova idea, že třetí díl byl shit a on jako suprfanda prvních dvou dílů natočí ten pravej třetí díl je prostě wtf. Měl se vrátit šedesátiletej Hicks a snad i skoro sedmdesátiletá Ripley... Fakt kokotovismus nejhrubšího zrna. Co to je vlézt do fungujícího universa a totálně to rozesrat? Už Prometheus to řádně dojebal, ale tohle by byl už vrchol. Třetí díl se někomu líbit nemusí. Mě třeba jo. Ale to snad nedává někomu právo to rozjebat. Podobný jako Terminator Genisys. Nechte kua filmy mojí generace nám starejm páprdům. Jenže dneska vytvořit novej brand nikdo neumí. Samej remake remaku. Do originálního námětu snad raději prachy nikdo nedá. Samý digitální rychlokvašky s tunou výbuchů a náctiletejch hrdinů.
Například Alien Isolation je přesě příklad jak udělat nenásilný pokračování, který krásně zapadá do filmový série.
To pokračování Aliena padlo? Jestli jo tak hurá! Blomkampova idea, že třetí díl byl shit a on jako suprfanda prvních dvou dílů natočí ten pravej třetí díl je prostě wtf. Měl se vrátit šedesátiletej Hicks a snad i skoro sedmdesátiletá Ripley... Fakt kokotovismus nejhrubšího zrna. Co to je vlézt do fungujícího universa a totálně to rozesrat? Už Prometheus to řádně dojebal, ale tohle by byl už vrchol. Třetí díl se někomu líbit nemusí. Mě třeba jo. Ale to snad nedává někomu právo to rozjebat. Podobný jako Terminator Genisys. Nechte kua filmy mojí generace nám starejm páprdům. Jenže dneska vytvořit novej brand nikdo neumí. Samej remake remaku. Do originálního námětu snad raději prachy nikdo nedá. Samý digitální rychlokvašky s tunou výbuchů a náctiletejch hrdinů.
Například Alien Isolation je přesě příklad jak udělat nenásilný pokračování, který krásně zapadá do filmový série.
@pavouk2 (30.12.2015 19:38): Clovece, nevim v jakem roce se co odehrava, ale Prometheus je ofiko preqel k vetrelci, tudiz ho dejove predchazi.:)
@MarezCZE (30.12.2015 20:43): já právě doporučoval kamarádce vetřelce a promethea a říkam jí prometheus předchází vetřelce a ona mi dneska píše proč když se to odehrává předtím tak je tam uvedenej rok 2094 a to je až 60 let po prvním vetřelci no ona je všímavá a já najednou nevěděl co na to říct :-D taky jsem žil v domění že je to preqel možná jen chyba scenáristů :-)
@pavouk2 (30.12.2015 19:38): Clovece, nevim v jakem roce se co odehrava, ale Prometheus je ofiko preqel k vetrelci, tudiz ho dejove predchazi.:)
@MarezCZE (30.12.2015 18:11): prometheus se odehrává vlastně v roce 2094 takže dávno po tom co se stalo v jedničce vetřelce rok 2034. Moc se v tom nevyznám jak tohle vlastně souvisí s puvodníma vetřelcema jestli to co se tam stalo mělo nějakej dopad na některý díly vetřelce
@pavouk2 (30.12.2015 15:55): Ano, je to jak v Prometheovi, tak ve vetrelci. Jinak Prometheus ma odlnlepnute pokracovani ktere uz ma primo navazovat na Vetrelce. V planu bylo i prime pokracovani vetrelce s Ripliovou a desatnikem Hicksem. Artworky vypadali naprosto paradne, skoda ze to neklaplo.
@Cobot (30.12.2015 09:39): já měl právě za to že jak tam přijdou a je tam nějakej ten mimozenstan nebo co to je a sedí jakoby za nějakym kanonem v křesle tak že to byla právě scéna z promethea, ale je pravda, že prvního vetřelce jsem už léta neviděl a ani už si nepamatuju, že tam tahle scéna byla musím si to znova někdy pustit :-)
@pavouk2 (30.12.2015 04:50): Ta scéna ti měla připomenout první film. Ne Promethea :D
@pavouk2 (30.12.2015 04:50): Vidíš a mně se v tom moc pokračovat nechce. :-/
tahle hra má koule, začatek byl nuda, ale ted u toho sedím každej večer podělanej hruzou kdy na mě vetřelec vybafne a trošku SPOILER ta scena jak jdou po planetě ve skafandrech a přijdou do vraku toho obřího korábu mi to připomělo promethea to prostě nemá chybu
dik, nejspis to kupim prestoze jsem nemel paru, ze to existuje
Outlast ale bohužel nebyl moc zajímavý horor. Byl příliš zaměřený na lekačky, kde se bojíš tak první 1/4 hry, ale pak už hru jaksi prokoukneš a už tě to nevzrušuje. U Aliena jsem se bál vytáhnout paty ze skříně ještě na konci. Vetřelec je pořád krok před tebou, pořád ho někde slyšíš, ale nevidíš. A když tě chytil, zabil tě. Né že tě jenom plácl a hodil na druhou stranu chodby.
Pro mě zase Alienovi nesahá po kotníky Outlast. Jde o preference.
Pro mě zase Alienovi nesahá po kotníky Outlast. Jde o preference.
@ještěr (18.12.2015 01:28): Neodpustím si doporučit ti SOMA, pokud jsi ještě nehrál.:)
@mazar1234 (18.12.2015 12:36): Outlastu to nesahá ani po kotníky!
@Garret (18.12.2015 15:10): Jsem si vědom, že to nedokážu nějak více popsat, ale tenhle přívlastek se nejen k Alienovi hodí. Ale třeba nastane ještě nějaký zlom, který mi konečně způsobí pocit, že si k té hře usednu rád.
@Garret (18.12.2015 15:10): Jsem si vědom, že to nedokážu nějak více popsat, ale tenhle přívlastek se nejen k Alienovi hodí. Ale třeba nastane ještě nějaký zlom, který mi konečně způsobí pocit, že si k té hře usednu rád.
@Chuck (18.12.2015 11:36): že by další hra, která se zařadí do tvé legendární sbírky "nudných" her, jako Deus Ex, GTA4, Metro nebo Stalker...? :-)
@Chuck (18.12.2015 11:36): Hmm, tak nie som sám. Ja som prešiel do 5. levelu (misie) ale moc ma to nechytilo, ako gameplay, zatiaľ pomerne nuda a opruz.
Odvtedy som to nezapol a ani nemám nejakú veľkú chuť sa k tomu vrátiť, ale časom to ešte skúsim zahrať či sa to nezlepší.
Ale atmosféra a celkovo grafické pôsobenie mi prišlo výborné, ale hral som to naschvál výlučne večer (keď už bola vonku komplet tma) a so slúchadlami na ušiach (ako svojho času Outlasty).
To považujem za nutný elementárny základ akéhokoľvek pokusu o hranie tejto hry.
Odvtedy som to nezapol a ani nemám nejakú veľkú chuť sa k tomu vrátiť, ale časom to ešte skúsim zahrať či sa to nezlepší.
Ale atmosféra a celkovo grafické pôsobenie mi prišlo výborné, ale hral som to naschvál výlučne večer (keď už bola vonku komplet tma) a so slúchadlami na ušiach (ako svojho času Outlasty).
To považujem za nutný elementárny základ akéhokoľvek pokusu o hranie tejto hry.
@Chuck (18.12.2015 11:36): Měl jsem to podobně, škoda.. :(
Tak nevím, ale po čtyřech hodinách hraní se mi to pod kůži moc nevrylo. Přijde mi to dost nezáživné, co do atmosféry nudné a nějak ztrácím touhu se prokousávat vpřed.
Řekl bych, že ony ty místní výtky mají velkou korelaci a přímou souvislost, proč se hry velmi známého brandu prodalo relativně málo kopií, pročež byl pokračování zatnut tipec. Většina hráčů tyhle vosery s kdejakým dílčím soubojem, s v boji relativně neohrabanou, ufuněnou Amandu jednoduše nemusí a očividně to ne každého tak jako mě naopak o to více vtahuje do reality. Většina hráčů asi raději stráví sto hodin v deseti hrách, než dvě stě hodin v pěti (vinou různých voserů). Toto se už nenosí.
Je velmi pravděpodobné, že v blízké budoucnosti nějaký Alien stejně vyjde, akorát bych si už nevsadil na to, že to bude druhý Isolation. Mě to vlastně až tak nevadí, protože se jednou rád vrátím k tomuhle.
Skromně vzato, můžeme být rádi vůbec za jednu takovou hru. Že měl na ni někdo koule, podporu a v neposlední řadě skill. Že to nepodělali...
Co jsem dnes vomrk recenze a trailery (Mafia 3, Just Cause 3, ...snad jenom ten Tomb Raider vypadal o něco rozumněji a přízemněji), tak pokud dnes ve hře není minimálně atomový paprskomet, parašutista na vojenské stíhačce, nebo hromadný nálet tuctu panáků bez pudu sepezáchovy v náruč smrti, tak se ta hra nechytá. Tak jsem rád, že existují i výjimky, jako Alien. (Jestli je komplexní realita trhu jiná, tak se omlouvám. Vážně hry sleduju jenom nárazově, páč na ně po většinu roku nemám už čas.)
Je velmi pravděpodobné, že v blízké budoucnosti nějaký Alien stejně vyjde, akorát bych si už nevsadil na to, že to bude druhý Isolation. Mě to vlastně až tak nevadí, protože se jednou rád vrátím k tomuhle.
Skromně vzato, můžeme být rádi vůbec za jednu takovou hru. Že měl na ni někdo koule, podporu a v neposlední řadě skill. Že to nepodělali...
Co jsem dnes vomrk recenze a trailery (Mafia 3, Just Cause 3, ...snad jenom ten Tomb Raider vypadal o něco rozumněji a přízemněji), tak pokud dnes ve hře není minimálně atomový paprskomet, parašutista na vojenské stíhačce, nebo hromadný nálet tuctu panáků bez pudu sepezáchovy v náruč smrti, tak se ta hra nechytá. Tak jsem rád, že existují i výjimky, jako Alien. (Jestli je komplexní realita trhu jiná, tak se omlouvám. Vážně hry sleduju jenom nárazově, páč na ně po většinu roku nemám už čas.)
@Cobot (10.12.2015 21:16): Vyhnout se jim bylo přesně to, o co jsem se co nejvíc snažil, ale bohužel to z té party odnesla ta holka.
@Neelixx (10.12.2015 21:26): Však já taky od toho SC ani v nejmenším nečekám, koneckonců je to něco úplně jiného, jen mi přišlo zarážející, že i přes tu tmu všichni z té party vidí líp než stádo dravců. S vetřelcem jsem se už setkal, ale zatím to proběhlo bez problémů.
@Neelixx (10.12.2015 21:26): Však já taky od toho SC ani v nejmenším nečekám, koneckonců je to něco úplně jiného, jen mi přišlo zarážející, že i přes tu tmu všichni z té party vidí líp než stádo dravců. S vetřelcem jsem se už setkal, ale zatím to proběhlo bez problémů.
@Cobot (10.12.2015 21:28): Ja som hned zacal skusat nejake odrby a prakticky hned sa mi podarilo najst sposob, obycajna "hit & run taktika". Prveho som slahol po hlave a utekal som na zaciatok levelu k savegame. Dalsi ma prenasledoval tak som ho slahol po hlave osamoteneho v miestnosti pred, potom som sa priplizil k dalsiemu a slahol som ho po hlave a zdrhal som prec. Oni sa aj tak po chvili vratia k povodnemu skriptu a mozes sa zase priblizit.
@Neelixx (10.12.2015 21:36): No jo co naděláme. Ale zas se rozjíždí práce na System Shocku 3, takže je na co se těšit. A v pokračování SS už nedoufal snad nikdo, takže bych nevylučoval, že AI 2 taky někdy vznikne. Necháme to koňovi.
@Cobot (10.12.2015 21:28): Vadí mi, že nebude druhej díl, hra prodala něco přes dva miliony kopií a to podle hlavounů nestačí. Ok...
@Neelixx (10.12.2015 21:26): No ta partička na začátku me taky dost zaskočila. V ty době jsem neznal herní mechanismy a přišlo mi to hrozně nečestné a nesportovní...
@Chuck (10.12.2015 19:31): Jestli tě tak rozhodila ta partička na začátku, tak chci vidět jak se budeš tvářit až potkáš vetřelce. Já jsem taky fanoušek Splinter Cell, ale tohle je fakt dost odlišná hra.
@Chuck (10.12.2015 19:31): V tyhle hře jsou zbraně jen, aby měla něco v ruce. Základ je vyhnout se kontaktu.
@Isair (10.12.2015 14:34): Jo, to je, akorát je mladší a viditelně hezčí než její filmová kolegyně. Ale hever se k ní fakt moc nehodí, tak snad s tím revolverem jí to půjde líp.
@Chuck (10.12.2015 11:29): Cožpak zde není hlavní hrdinkou mladá Ripleyová? Tak v jakýchpak "křehkých ženských ručičkách" :D. Pokud je trochu po své matce, tak by to měl být survival horor spíše pro vetřelce (o lidských protivnících ani nemluvě) :).
Teda, pár stealth her jsem už odehrál, ale abych se nemohl dostat přes první lidské nepřátele s bouchačkami, kteří evidentně vidí líp než kočkovitá šelma, to už se mi dlouho nestalo! A s tím hasákem v ruce bych se v křehkých ženských ručičkách mohl nechat leda tak vyfotit. :-x
@Mirus (30.11.2015 20:17): Jj, první nákup. Zadal jsem to přes Heureku a nejnižší cenu měl tenhle e-shop. Klíč jsem dostal během cca 3 min. po zaplacení, takže pohoda.
@Chuck (30.11.2015 13:01): První nákup zde? nemají špatný ceny.Klíč v poho?
@Maximus (30.11.2015 13:19): Právě proto si myslím, že by to mohlo být pro mě. A trenky nosím obvykle černé, takže to by mělo být v cajku. :-)
@Chuck (30.11.2015 13:10): Z Outlastu si bol nadšený, tak by mal zabrať aj Alien, tá hrateľnosť plná schovávania, zdrhania a hutnej atmosféry, kde každú chvíľu hrozia hnedé trenky je podobná :)
@Maximus (30.11.2015 13:06): Ono je teď takové hrací období a po Wolfovi mám nějak dlouhý absťák, který začíná mít silný vliv na můj zdravotní stav. :-)
@Chuck (30.11.2015 13:01): Tak snáď hej, Alien: Isolation je výborná hra :)
Tak snad budu za tuhle cenu spokojený.
to je něco jako Tresspasser ve vesmíru?
@Maximus (02.10.2015 15:00): A to se nedávno chlubili, že prodali kolik(?) dva miliony? Což vzhledem k multipatformosti není vůbec mnoho.
@Maximus (02.10.2015 15:00): Jé, tak to je škoda :(
Tak zatiaľ to vypadá, že žiadne pokračovanie kvôli nižším predajom ( 2 milióny predaných kópií Sege nestačili) nebude.
http://www.hrej.cz/novinky/2015/10/02/al ... pis-nedockame-37396/
Aj keď ja si trúfam tvrdiť, že príchodom pripravovaných filmov so značkou Alien (jeden chystá Ridley Scott ako pokračovanie Promethea a druhý zasa chystá Neil Blomkamp) sa tvorcovia k tejto hernej značke vrátia.
http://www.hrej.cz/novinky/2015/10/02/al ... pis-nedockame-37396/
Aj keď ja si trúfam tvrdiť, že príchodom pripravovaných filmov so značkou Alien (jeden chystá Ridley Scott ako pokračovanie Promethea a druhý zasa chystá Neil Blomkamp) sa tvorcovia k tejto hernej značke vrátia.
Tak to jsem rád, mě moc nelákal ten koncept že se jedná o survivor mapy, ale snad mě to bude bavit. Ta hra je fakt famózní.
@Paul (17.07.2015 17:25):
Jestli myslíš ty DLC k Isolation tak to špatné není :) Vůbec celý SP stojí za to no, najde se tam i spousta zábavných map.
Jestli myslíš ty DLC k Isolation tak to špatné není :) Vůbec celý SP stojí za to no, najde se tam i spousta zábavných map.