Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ještěr (21.11.2014 01:58): Já beru celkem za samozřejmost, že sequel bude, však otevřenější konec být nemohl, ne. Taky se mi ten konec líbil, no uvidíme, předpokládám, že Amandu vyzvedne nějaká nová loď a začne to celé odznova (přičemž Aliena jim tam přinese ona, ale nějak to přežije).
Mě by spíš zajímalo, jak na ten konec (který se mě btw líbil a zanechal i nějaké emoce, ale možná jsem jen neúměrně na větvi z dabérského umu S. Weaver) chtějí navázat, a hlavně jak chtějí do potenciální dvojky inteligentně napasovat zase další alieny. Zrovna AI by sequel strašně slušel (za předpkladu, že by devs tentokrát přišli s něčím opravdu SVÝM)
@M.a.t.t. (14.11.2014 20:04): Aha, dík, přečetla jsem si část té minulé diskuze a ano, ten eggmorphing to vysvětluje, koneckonců i nějaké ty zakokonované lidi najdeme a Amandu pak taky na chvilku chytne. Myslím, že z tohohle museli tvůrci vycházet, protože bylo jasně popsané, že se na Sevastopol dostal Alien jen jeden, a nevěřím, že by v příběhu nechali tak velkou díru.
@Cobot (14.11.2014 17:54): Mně se ten film líbil, i když hledat v něm nějakou logiku asi nelze. Po pětatřicet let staré jedničce- která je bezkonkurenční - to byl další Alien film, který mě nenudil. Dvojku všichni hodnotí strašně vysoko, ale mě hrozně nebavila.
@LuccinyHry (14.11.2014 15:56): Jo, něco v tom duchu rozehráno bylo. Ale taky si docela prd pametám, taky bych to měl zkouknout znovu. Zcela nejzárněji si krom celkového zklamání pamatuju to, že jsem z kina odcházel a furt jsem nevěděl, jestli je teda Xen zázrak přírodní evoluce, nebo jen (ne)povedeným výsledkem experimentů nějakýho vědátora. >_>
@HolyMeatball (14.11.2014 15:33): Aha, měla jsem pocit, že to tam bylo nějak rozehrané s tím bílým nadčlověkem, že je nějak vytvořil? ... Asi si to ještě pustím.

Taky by mě ještě zajímala ta vývojová stádia - z těch vajec se vylíhnou ty malé mršky, které se pak musí na někoho přicucnout, aby z nich byli ti dospělí, předpokládám. Z toho plyne otázka, jak to, že když tam pak bylo těch dospělých víc, když jsme ničili to hnízdo, tak že nebyli v různých velikostech, protože přece nejsou hned takhle velcí.

Taky jsem z toho nastíněného příběhu pochopila, že se na Sevastopol dostali skrz manželku toho chlapa, který tam byl uvězněný a vyslýchali jsme ho. Jenomže, pokud mají být ti vetřelci jako včely nebo mravenci, tak jak je možné, že se z ní vylíhl jedinec, který taky může klást vajíčka? Mají přece jen jednu královnu. Měl z ní vylézt jen jeden bojovník a šlus.
Kdo jste viděli ten nejposlednější film (já si z něj to nejdůležitejší nepamatuju), jaká byla vlastně jeho pointa? Že ten vetřelec, s kterým tady bojujeme, vznikl z čeho? Za těch třicet hodin ve hře jsem si na něj zvykla a ráda bych věděla víc.
@Paul (03.11.2014 19:06): Zkusil jsem na netu nějaké diskuse lidí, co se jim to stalo. Zatím nic nepomohlo, nainstaloval jsem všechny Win updaty, dnešní nejnovější ovladače, ověřil integritu hry.. a nic.... Vždy na stejným místě pád do widlí.. jinak se hra ani neškubne, vše mám na max a je to absolutně plynulý a čistý... Ale jelikož se to naprosto vždy sekne na stejným místě, tak chyba nebude v nastavení nebo hw.. přijde mi, že se tam v jeden moment spouští nějaký skript (nebo tam má přijít Vetřelec a ten je prý autonomní - tudíž se zapne AI?) a spadne to... Když zapnu generátor na Sevastopolu a utíkaj tam před něčím lidi.. nevím před čím, protože tam to vždy spadne...

Tak poslední update: ověřil jsem soubory a integritu hry dvakrát a nepomohlo. V jedné diskusi to borec doporučoval udělat hned třikrát. Tak jsem dal do třetice a opravdu to pomohlo!!! Hraju!!! A zatím pecka, design a zvuky prostě nemaj obdobu, masakr.... Užívám s to maximálně....
@fak (03.11.2014 16:46): asi tě moc nepotěším, ale za 27 hodin hraní a dohrání jak hry tak DLC mi hra ani jednou nespadla, ani jsem neviděl jinej bug než levitující zbraň..
Zkusil bych verify local cache popř. znovu stáhnout hru, nový ovladače..etc
Měli jste někdo problémy se stabilitou hry? Mě hned v prvním levelu na Sevastopolu vždy na stejným místě spadne hra s hláškou: "AI.exe has stopped working".. Takže ještě než jsem vlastně pořádně zařal hrát, tak už nemůžu hrát.. Kur......
@Cobot (31.10.2014 11:39): Díky moc, já to tam našel taky, ale nikde se tam nedozvíš, jestli je to lokalizovaný v cz. A to právě potřebuju... Steam podpora na dotaz úspěšně neodpovídá, takže vím kulový..
Nazdar přátelé, existuje prosím nějaká edice, která obdsahuje přístup pro všechna budoucí DLC? Nechce se mi postupně dokupvat po jednom jak u blbejch.. S cz titulky pokud možno.. díky..
Mne to padalo dost casto a v nejhorsich chvilich :-) Zajimavy je, ze to treba 2 hodinu nespadlo a pak treba 3x cca minutu po loadingu levelu. Na GTX 660 s ovladamecma 344.11 hodne pomohlo vypnout v-sync (pak to spadlo opravdu vyjimecne). Presel jsem na starsi ovladace a vse OK, az na konci hry 2 pady. Na ofic. foru je hodne topicu o stabilite a hodne lidem to takhle pada.

@tomi2k9: Udajne problemy s nacitanim dalsich levelu maj lidi od novejch ovladacu 344.48. Jestli je to tvuj pripad, zkus vratit starsi.
@Paul (26.10.2014 01:08): Tak určitě tam budou velký rozdíly v choulostivých aspektech grafiky, jako je detail postav, hoření, odrazy a odlesky, nové tehdy neznámé technologie atd., ale každopádně D3 i FC vypadaj pořád relativně konkurenceschopně, na rozdíl od HL2, který mi dnes přijde strašně hranatej, placatej, 2d-like atd., +textury v low rozlišení. Z FC mě dnes jebly do očí ty hnusný textury obnažených skal ("jakože tráva smísená se skálou"), v D3 popravdě - vůbec nic

Ad dotaz pod, AI mi nikde nikdy nezamrz a pokud vim, tak ani nežuchnul do voken, z hlediska padání, kousání, cukatur skvěle odladěná hra
je pravda že ten plamenomet je silnej - proto jsem ho používal jen když bylo opravdu potřeba (když proti mě naběhl nebo jsem se mu sám připletl do cesty) - když to šlo tak jsem se snažil vetřelce jinak odlákat - a ne prostě neohroženě tou lokací proběhnout a případné vetřelce zahnat plamenometem. - ke konci to šlo zvládnout lehce plamenometem ale já se přes ty dva chtěl dostat bez použití plamenometu.
Už jsem to tu jednou postoval, ale zapadlo to v záplavě menšího flame-war, takže znova: Kéž by takhle nějak udělali i The Thing, to by bylo teprv žrádlo! :)
Tak konecne dohrano. Urcite se jedna o nejlepsi hru s vetrelcem. Z pocatku jsem na to pel samou chvalu, ale postupem casu se z toho stala hra, jakou jsem cekal pred vydanim. 2. polovina hry a hlavne posledni cast se veze dost ve stylu drz klavesu pro pohyb vpred a delej co ti napisem. Taky ke konci uz me pekne srali ukoly typu neco vypni/neco zapni – vsechno to vypada jak minihry, ktery nemaj vubec zadnej smysl a vlastne to jen zdrzuje (tyhle veci maj smysl, kdyz vas to zdrzi a pobliz je vetrelec), jenze ke konci je tolik situaci, kdy vetrelec proste u vas neni a vy cumite nekolik minut na to, jak Amanda neco otevira sroubuje atd. Zaver hry uz se veze silne v duchu her, u kterych si rikam – "tyjo mel jsem mackat ecko, ale jsem si jistej ze jsem to udelal blbe a stejne pokracuju. No jestli nahodou ta hra nehraje sama a ja tam mam mackat ty tlacitka jen pro srandu" Mimochodem z tohodle duvodu jsem vypnul novyho Tomb Raidera po pul hodine. Urazi me to, kdyz nehraju hru ja, ale hraje se sama a jediny co musite delat je zmacknout prislusny tlacitko, aby se prehrala naka akce.

No dal bych tomu tak 9/10 pokud ste fanousci aliena jako ja. I pres vsechnu tu kritiku je to lepsi nez vetsina soucasny AAA tvorby, protoze tady aspon ta prvni pulka byla hodne nadstandartni. A to hodnoceni vychazi z nastavenyho standartu jinejma hrama.

Jinak me potesila hudba a to, ze se temer zadna skladba neopakuje. Takze casto nastanou situace, kdy nekam vlezete a treba v pulce hry slysite naky tony skoro jak od Goldsmithe, ktery do ty doby nezaznely. Mozna bych tam dal vickrat par typickej tonu z filmu z nostalgie, ale to je detail.
@Maximus (19.10.2014 22:38): jak už jsem psal níže, pokud se leknu hudby samotné a né nastalé situace, tak je hudba zvolená špatně (z mého pohledu) a já ji vypínám.

v místnosti, kde jsem měl tu hromadu těl, viz. obr. níže, mi začala hrát hudba, kde jsem se lekl. zpozorněl jsem a koukal kolem sebe, co se děje. a nic se nestalo. tak jsem ji vypla a pokračoval jsem dál. kousek na to vylezl alien z ventilační šachty a díky tomu, že jsem měl vyplou hudbu, vůbec jsem ho nečekal. a víš co? málem jsem se posral.
taky si, kdyz uhodi fakt nejhorsi bida, fps obcas okorenim mp3, napr. crysis 3 metallicou, pac ta hra postupne uplne ztratila koule a kdyz to komp takhle utahne... takhle s metallicou ta hra aspon nebyla uplna ztrata casu:)

AI ma nicmene jak dobre predelanou a aplikovanou puvodni hudbu, tak myslim i zbrusu novy husty ambienty, vubec je to zvukove namakany

@M.a.t.t. (19.10.2014 22:33): Jojo taky je znám, to už je na mě moc, ale nějakou tupou hru, proč ne. Já občas hraju fočus a na něco u toho koukám.

A hudba hororové hře většinou podle mě jen ubírá, ale moc jsem jich nehrál.
@Maximus (19.10.2014 22:01): Jop, vypnúť si hudbu v hororovej hre rovná sa dobrovoľnému ochudobneniu zážitku. Inak túto možnosť v hrách chápem, poznám aj ľudí, ktorí si vypnú aj zvuk a ako podmaz si pustia mp3 z pc :D