Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@NateLogan (10.04.2012 15:56): Tobě se nelíbila čeština na ME2? CHápu asi proč, ale musíš si uvědomit, že vychytat všechny fráze, aby seděly na daný okamžiky, je dost těžký.

Jak já říkám, aby člověk hrál počeštělou hru, potřebuje rozumět anglicky :-D

Ale podle mě je lehčí přeložit lineární sra... hru alá AC než rpg "milion možností v každým dialogu" alá ME2.
Aby to nedopadlo jako současné překlady her na Steamu (BTW kdo to překládá? Viz třeba Nuclear Dawn), mnohdy horší jak Mass Effect 2, nebo Burnout Paradise.
@Fg (10.04.2012 15:26): AC3 jednoznacne vysoke prodeje mit bude. Ale zajimave je, ze zatimco konzolove verze AC3 bude nejspis tedy vydavat a lokalizovat Comgad, PC verze by mela byt lokalizovana a vydavana Playmanem.
to počeštění i konzolových verzí mne dost překvapilo, snad budou překládat více titulů na ty pekelné mašiny :) (je jasné proč-předpokládají velké prodeje)
@Walome (09.04.2012 12:43): Jednotka bola po čase stereotypná, ale ja som ju hral s prestávkami takže sa mi celkom páčila. Ale dvojka je už iná, tá ma chytila a nepustila. :)
@CJ (09.04.2012 12:38): Nevím, nějak mě to nechytlo :( Jednička byla objektivně hrozně nudná a stereotypní a gameplay mě nijak neučaroval.

Dvojka byla herně lepší, ale furt žádnej zázrak. Myslím, že dvojka už není blbá hra, ale prostě mě to zatím nějak nechytlo. Ale chystám se dvojce dát druhou šanci, protože minimálně graficky je to krásný.
@Fg (09.04.2012 12:14): To si jenom myslíš, třeba to takhle bude vypadat :)

Ono je stejně fuk, jakou to bude mít grafiku, ta hra bude mizerná jako její předchozí díly tak jako tak :)
Rovněž jsem nepochopil, proč je rotace kamery na gamepadu pouze v ose x.
Na klávesnici mi přišlo ovládání naprosto v pohodě a jednoduchý, ale na gamepadu jsem to nedával.
AC2 má na PC špatně nabindované ovládání na gamepadu, mám dojem že na drátovém je to v pohodě a na bezdrátu je to špatný, ale dá se to v menu přenastavit. ACB ani Rev ten bug už nemají. Já hrál dvojku tehdy na klávesnici a bylo to v pohodě, ale další díly už na gamepadu.
Souběžně s AC2 hraju Tomb Raider: Anniversary a to má na gamepadu ovládání naprosto jednoduché a intuitivní. Prakticky u všech konzolových her je nápověda k ovládání v podobě barev tlačítek, tady jsou to jakési imaginární ikony. Holt proč to udělat jednoduše, když to můžeme zkomplikovat.
Ja hral dvojku na klavesnici. Ke konci si pamatuji, ze jsem zkusil na chvili zapojit gamepad a tak nejak jsem si nebyl jisty, jestli je to defaultni nabindovani klaves skutecne spravne tak, jak je tomu na konzoli, jak bylo spatne. Brotherhood jsem hral uz na gamepadu rovnou a prislo mi to dobre. Asi slo jen o zvyk.
Nemůžu si pomoct, ale tuhle hru naprosto zabíjí idiotské ovládání. Na klávesnici hrůza a po zapnutí gamepadu (MS X360 Controller) je to snad ještě horší. Koho napadlo dát na zmáčknutí pohybového kolečka mapu? Místo toho abych si hru trochu užíval, pořád jen přemýšlím, co mám zmáčknout.

EDIT: A už vůbec tomu nepomáhají ikonky značící akci, když nevím pod kterým čudlíkem ji najdu. Prostě zmatek nad zmatek.
@spyda007 (30.12.2011 15:54): Píšeš o ochraně dat, předpokládám, že máš originální verzi. Nemá náhodou AC2 tu ochranu, kdy musí být nonstop online i u singlepayer misí? Nemáš náhodou jen nestabilní internetové připojení?
Předpokládám, že se ti objeví modrá obrazovka. Updatuj ovladače na grafiku, zvukovku, stáhni nové DirectX a PhysX. Pokud to bude i nadále dělat, vypadá to na HW problém. Nejspíš se bude jednat o přehřívání komponent - může to být jak grafika, tak třeba procesor, proto doporučuju stáhnout nějaký soft na kontrolu teplot (google poradí, na grafiku zkus FurMark). Můžou být i vadné paměti, kdo ví. Dělá ti to i v jinejch hrách?
mam problem hra bezi skvele ale asi po 15min. se mi pocitac vypne a kdyz ho nastartuji tak se mi zobrazi ze to bylo kvuly ochrane dat nevite co s tim ?
Obsahově s komentem souhlasím, ale působí to spíš jak klasickej výkřik do tmy zdejších nováčků :) Zdravím mé já z roku 2010.
Teda spomínať Albion a AC 2 v jednej vete, bez toho, aby šlo o nejaký výpis podľa abecedy je prinajmenšom divné.
montana: To v tom filmečku nebilo tak do očí... Nebo snad ani nebylo.
Já chápu, že je to efektní, ale zkuste si někdy máchat mečem s kapucí na hlavě=D
K Brotherhoodu je film Assassin's Creed: Ascendance a k Revelations zase Assassin's Creed: Embers.
Dneska jsem zjistil že jsem úplně minul tenhle film. Prej je nějakej i k Brotherhood, akorád ho nemůžu najít.
Keby išlo o film, tak by som Ajantisov komentár aj chápal, každý ma nejaký vkus a niečo ho uráža ale hry fungujú predsa len na odlišnej báze a AC2 nie je prvá, ani posledná hra, ktorá využíva tieto princípy. Pretože z hľadiska hrateľnosti sú to osvieženia, bez ktorých by AC 2 a kopa jemu podobných neboli až tak zaujímavé a hrateľnosť je to, o čo v nich ide v prvom rade. A vyčítať historickú nepresnosť niečomu, čo sa ani z premisy netvári ako historická zaležitosť a nesnaží sa ani o žiadne duchovné hodnoty, o to viac, že je to hra, je nonsens.
Hmm kdyby se hra tvářila jako superumělecé dílo tak nějak pochopím zklamání. Ale skákající zabiják? :D
Ok, tak dám iné príklady, ale hudba a schopnosť hrať na hudobné nástroje tam celkom sedí, alebo si vezmime rôzne historické postavy a udalosti v iných hrách, opäť je to fikcia založená na reálnych predobrazoch a hoci mi na AC 2 tak trochu vadilo, že do tej konšpirácie bolo zapletené úplne všetko, nepríde mi to ako niečo, čo by ma malo odrádzať od hrania tej hry, pretože hry predsa rozhodne nie sú o realizme (hoci nepoieram, že sa nájdu ľudia, čo v takejto historickej fikcii považujú rôzne veci za skutočné) a samotné minihádanky sú len 1% celej hry, čiže hrateľnosti sa to v podstate ani nedotýka, o to viac, že sa jedná o nepovinné veci.
Čo sa týka naháňania vojaka, ktorý vždy počká, o tomto sú hry predsa nie? Či chceš, aby sa hra odohrávala v reálnom čase bez hráča? Opakovať pasáž xkrát? Viem, že sú také hry, kde sa všetko proste práve pre bežiaci čas nedá stihnúť a podobne. Ale ukrojenie hráča o kus zážitka pre pomalosť/dôslednosť/whatever môže byť občas frustrujúce. Áno, AC 2 nie je náročná hra a tie "náhodné" mreže/podlaha/dvere, to predsa robil ten utekajúci, takže to nie je nelogické, hoci sa tá pasáž opakuje, ale veď nehráme hry prvý deň, každá hra je postavená na opakovaní určitých činností, len je iná úroveň ich kvantity a kvality.
Zneuctenie/znesvätenie, keďže sa jedná o prenesený význam, je slovíčkarenie na túto tému zbytočné.

A jednoducho by sa celá moja výtka ku komentáru dala charakterizovať výrazom: "veľa kriku pre nič".
Tulareanus: Zatímco já hovořím o uměleckých dílech, ty vesměs o řemeslných výrobcích, což je něco podstatně jiného; celkem mně to tvé přirovnání nepřijde promyšlené. (Mimochodem ještě podotýkám, že jsem výraz znesvěcení, jenž má - stejně jako modla - náboženský obsah, nepoužil.)
Tulareanus: Tak myslím, že u filmů má tohle Ajantis ještě mnohem častěji :-)
Ajantis zvyčajne píše veľmi pekné a dobre odargumentované komentáre, ale toto znie ako neschopnosť zmierenia sa fanúšika so siahaním na svoju modlu + také čosi ako to "znesväcuje to a tamto" by sa dalo dnes napísať o 90% od hier z druhej svetovej či moderných konfliktov ako znesväcujú vojenskú techniku, charakter bojísk, vojakov, ako ekonomické stratégie primitívne zjednodušujú a znesväcujú ekonomicky systém, ako závodné hry znesväcujú jazdné vlastnosti automobilov a ako guitar hero/rockband znesväcuje hudbu a....
"Takové hry je třeba odmítnout bez ohledu na zábavnost či líbivost, které jsou přece jen vyšší, než jak napovídá hodnocení."

Hezky jsi svou pózu zdůvodnil, Ajantis :D
Tak ja to nerobím preto, že by som si povedal, ja to robím preto, lebo sa mi nechce. :) A nasilu sa do toho tlačiť, to by mi pripadalo fakt tak trochu na hlavu.
Tul: jojo, to je dobrý způsob jak hrát hry - hrát je málo :) Taky si teď dávám pauzu...
Na jednej strane sú hráči nenároční a na druhej strane prichádzajú aj noví hráči, ktorí toľko hier toho typu ešte nehrali. Oboje je samozrejme spôsobené hlavne neustálou narastajúcou popularitou a masovosťou herného trhu. Ja napriek tomu, že hrávam strašne málo a ešte menej nových hier (skôr doplňujem občas staré resty) to nevidím tak tragicky. Však aj v 90s vychádzalo strašne veľa hier a aj tak na 90% z nich vôbec nespomíname. Pretože jednoducho podľahli času. V mysliach ľudí ostali len klasiky.