Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na steamu za 12 E společně s dalšíma hrama ... buď všechno nebo nic, aspoň tak jsem to pochopil :)
John: všiml, právě že jsem tam čekal něco MNOHEM víc, něco, co podle všeho přišlo ve dvojce... Hlavně ty dialogy byly hrozně dlouhý, opakovaly se v něm informace a nedaly se přeskočit, takže...
To je jedna maličkost, přitom ve spoustě jiných her je tohle na běžném pořádku.
Tak jasný. Souhlasit nemusíš :) Je to jen můj názor. Připomínám, že to byla moje první nextgen hra, takže to může být i tím. Hra je od druhé půlky opravdu dost stereotypní. Ale mě to z neznámého důvodu fakt bavilo (během hraní jsem si dával třeba 2 dny pauzu) a celkem jsem si to užil. Ještě jsem poopravil nějaké chyby, ale stejně počítám, že tam toho mám nasekáno mnohem víc.

Mimochodem i v současnosti bylo pár zajimavých a skrytých věcí. Nešlo jen o pendlování mezi postelí a Animem. Všiml sis třeba, že můžes doktorovi ukrást z kapsy propisku a pak prohrábávat počítače a hledat další střípky informací? A ta závěrečná stěna po dohrání hry?
John - prakticky nesouhlasím s ničím, co jsi zde napsal, ale máš tam dvakrát "relativně", hned v úvodu.

Já se u hry děsně nudil, v současnosti se nestalo nic zajímavého... celá tahle hra měla být sestříhána do jedné mise a pak se měl pokračovat dál ve stylu AC2
Já mám rozehranou dvojku a teď už bych asi hodně váhal nad tím, zda si dát znovu první díl :)
Thellwin: Nedávno jsem AC rozehrál, a vidím to úplně stejně. Do puntíku souhlasím :-)
Ze začátku strašně chytlavé a zajímavé, ale ten nudnej stereotyp je vážně peklo. Nejhorší je, že hru prostě nemůžu dohrát, jelikož mi to v závěrečné početné převaze padá. Což mě docela donutilo na tuhle hru zanevřít, ale doufám, že ji někdy dokončím.
PS: nevíte, kde je uloženej save hry?
Já to zrovna minulou sobotu nainstaloval a každej den jsem to chvíli hrál ale ten stereotyp je hroznej, fakt pořád to samý dokola + odlišný vraždy. Ještě že se už blížím ke konci, konečně pořádná změna.
Tak davam AC druhou sanci a nakonec to neni zase tak spatne. Ten protiutok se omlouvam, skutecne funguje. Spatne jsem totiz pochopil instrukce jak se dela (ze se musi drzet prave dlacitko mysi a k tomu mackat leve, ja vzdycky prave poustel). Ale je mi docela lito, ze hra neobsahuje poradnou zajimavou prograsivni kampan, ale jde vlastne stale o to same - lezt na rozhledny, okradat, vyslychat, pomahat informatorum a nakonec vrazdit. Po vynikajicim Batmanovi (ktereho jsem zrovna dohral) je to pro me dost vyrazna zmena k horsimu. Po pripadnem dohrani nebo ukonceni hrani editnu komentar.
Tak jsi hrál asi nějakou alfaverzi :-D
Ale vážně, netuším v čem mohl být problém, mě to fungovalo naprosto spolehlivě. Je pravda, že u mě též pár her nefungovalo zrovna přesně a některé akce po zmáčknutí klávesy měly velkou odezvu, ale tehdy to bylo asi slabší konfigurací mého PC, ale to s tímhle případem asi už moc nesouvisí :-)
Zkousel jsem to pul hodiny v arene a jednoduse to nefungovalo. Treba to spatne komunikovalo s moji klavesnici/mysi nevim, ale rozhodne tim nikoho nebalamutim. To, ze to nefungovalo je proste fakt.
Nevím, mě ten protiútok nedělal problémy a ten šašek si nikdy nenechal nařezat. Šlo to naprosto bez problému, takže nevím, co myslíš tím, že to nešlo. To vážně netuším :-)

A to, že to jde z naprostého klidu, to na věci moc nemění. Srazit tě můžou snad jen, když sami udělají protiútok, jinak jsi furt na nohách :-)
To bude tím, že v AC lze protiútok zahájit jen z "naprostého" klidu. Není tam taková tolerance pro nestandardní pozice (zvedání ze země, otřepávání se po úderu atp.) jako v jiných hrách (třeba God of War).
V AC nebyl problem v tom, ze bych to nestihal, ale v tom, ze se ten sasek v kapuci rozhodl nechat si narezat na holou at se deje co se deje. Jakto, ze v Risen to jde naprosto bez problemu a v AC proste ne? A to si nemyslim, ze bys na to mel v Risenu o mnoho vic casu nez v AC.
Pivo: Ano, tobě to problém nedělá. Mě třeba také už ne (aby taky jo po tom nerváku jménem Prince of Persia, kde se reakční rezerva zkrátila a přibilo více adekvátních tlačítek), to ale neznamená, že jiný u jiných hráčů je to stejné. 0,5 - 1s na reakci při boji s 10 nepřáteli je hodně málo a pokud člověk nereaguje podvědomě (nemá to zažité, buď z předchozích her nebo z hrané akčnějším stylem v AC), tak se chytat nebude.

Kdybych tebe teď posadil ke hře Gravitron 2, tak zaručeně neuděláš druhý level ani na 20. pokus :D (soudě dle tebou dohraných her).
Garion: To tvé 1:0 nechápu. Jakože jsem dobrý hráč, tak automaticky prohrávám?

Nate: Ano, šlo to i jinak. Jenže ty souboje jsi nemusel trénovat :-)
Já nevím, prostě jsem zapnul hru a nějak jsem to uměl. Hra ti řekne, kdy máš co použít a pokud člověk vyloženě nemá opožděné reflexy, tak by to neměl být problém. Máš nějakých pár desetin času, možná i půl vteřiny,či snad dokonce vteřinu na reakci.
Já to ani trochu netrénoval.

Ale dobrá, pokud jsem tu nejlepší hráč na dh, tak chápu, že assassins možná není jednoduchý :-D
Pivo: Ano, přesně o tom to je. Jenže většina soubojů ve hře (snad kromě některých soubojů s těžkooděnci/křižáky a některými bossy) se dá zvládnout jinými způsoby, ať už je to stealth, využívání prostředí a nečekané rychlé výpady (můj případ) nebo používání alternativních zbraní (vrhací) a možná i jiné, kdežto ten poslední prostě jinak nejde. A pokud se během hraní netrénuje to schéma protiútoku, na konci to pak pěkně bolí.
Nate: Ale ten protiútok byl fakt o tom, že periferně zkoumáš, kdo se napřáhne z těch 15ti a hned v ten moment zmáčkneš jediné tlačítko a uděláš protiútok :-)

To druhé kombo, kde mačkáš útok v okamžiku střetů čepelí, to bylo horší, méně účinné (resp. ne v tak vhodnout dobu jak protikombo). To se mi povedlo jako každý druhý, třetí pokus, tak jsem to moc nepoužíval.

Já jsem umřel asi třikrát za celou hru a dvakrát to bylo ze začátku, když jsem riskoval a neuměl komba :-)
Pivo: Tak vypadá člověk, který je hypoteticky schopný během jednoho roku dohrát až 400 her. Co k tomu dodat? :D
Já dal všechny souboje napoprvé a ani jednou mě nezabili. To kombo protiútoku bylo naprosto geniální a jedině lama by to nedala pokaždé (jo jednou ze sta mi to nevyšlo :-)). Poslední souboj byl totálně v klidu též, jsem chtěl něco těžšího a nedočkal jsem se. Nějaké pořádné vojáky, kteří též hodně vykrývají apod.
Pivo: Pokud někdo nehraje podobné akce, problém s tím mít bude. Mě nebavili souboje v PoP:SoT, v PoP:TTT mě odradila jejich prvotní obtížnost a tak bych mohl pokračovat. U AC1 to bylo celkem OK, přece jenom sem ta msi nějakou podobnou hru zahraji, jen poslední souboj jsem opakoval asi 15x :D

Je to skoro to samé, jako když PCčkáře posadíte ke konzoli a dáte si s ním turnaj v nějaké FPS. Zpravidla mu to moc nepůjde :D
Ehm, měl tu někdo problém s komby? To tu bylo naprosto perfektně udělané a protiútoky se dělaly naprosto perfektně. Téměř pokaždé se mi povedl, tak nevím, proč si někdo stěžuje zrovna na tohle a balamutí tu v komentech ostatní :-)
http://www.eurogamer.cz/articles/ochrana-ubisoftu-neni-prolomena

Poslední události: Už je to téměř cracknutý, šíří se různé fámy, lidé panikaří, parta rusáků si drbe vousy, že Ubi převezlo, ale nic neni jisté. Podle článku to až vypadá, jako by to už fungovalo, jen Ubisoft nechtěl, aby to lidi stahovali a tak vypustili informačního brouka.

Edit: Na warez forech odkazy ke stažení a hráči říkají, že to funguje. Nu uvidíme.
Jo, chápu tě, jak to myslíš. Věží už jsem určitě tak 7 vyšplhal :-)

V Assassinovi je několik činností a jsou jak přes kopírák - sedneš si na lávku a posloucháš, vylezeš na stejnou věž a skočíš dolů, zachraňuješ ty samé obyvatele ve stejné situaci. V princovi byly dvě činnosti - ne moc kvalitně zpracované souboje (kromě Warrior Within) a celé to bylo o skákání, které ale moc stereotypně nepůsobilo. Alespoň ne tak, jako jedná z mnoha činností v Assassinovi.

Chápu tě a tvému názoru rozumím, ale na mě to ve výsledku působí, že jsou si ty hry hodně podobné.

Na mě by to poslouchání lidí, okrádání jich a lození po stěnách, ježdění na koni apod. taky nebavilo, upřímně to u mě zachraňují souboje. Je tam sice jen pár chvatů, ale to čekání na správný okamžik mě hodně baví a to krvavé propichování (i když je jen pár animací) se mi líbí stále dokola :-)

I takové prkotiny, jakože babka žebrá, já vytáhnu meč a ona zdrhá jak o život (pak ty hlášky, že mi stráže vezmou meč) mě celkem potěší. Narážení do lidí apod. Sice je vidět, že město působí uměle a chová se tak furt dokola, tak proti jiným hrám je to docela zpestření a první 3 hodiny mě to docela těšilo.

Ale říkám, mám rád bojovky a ty souboje se mi špatné nezdají (i když třeba v Batmanovi se mi na efekt líbily mnohem více, ačkoliv byly ještě jednodušší na ovládání).
Jeví se to tak, ale není to tak. Uvidíš... až budeš šplhat na třicátou věž, vzpomeneš si na mě.
Walome: A v Princovi furt skáčeš a skáčeš :-)
Tam ani nevybíráš kapsy ani moc nevraždíš (jo, kromě Warrior Within, tam byl bojový systém fajn a soubojů sis užil). Tady je toho celkem více než v Princovi, řekl bych - jízda na koni, poslouchání dialogů, sbírání nějakých skrytých "balíčků".
Milé Pivo, v Princovi neděláš pořád dokola to samé. A tím "to samé" myslím "to samé". Celou hru vykrádáš kapsy, posloucháš nikam nevedoucí dialogy, zabíjíš informátory, kteří tě unudí monologem o ničem.

Kdyby ty vraždy aspoň byly o něčem... ale stejně je musíš udělat tak, jak tvůrci chtějí...

Prostě tohle je prototyp mizerné hry, těch mých 70% je možná moc... grrr, dohrál jsem ji měsíc zpátky a pořád jsem nasranej.
Já mám tušení, že mě to bude bavit stejně od začátku do konce :-)

Všichni Princové taky byli hodně stereotypní, ale byla to zábava. Těch 10 hodin je pro mě málo, aby mě hra začala nudit, když prvních pár hodin mě docela slušně baví, ale možná se pletu. Uvidíme.
Tak už umím dva speciální a celkem mě ty souboje i baví. Já si na tu hru zase nějak stěžovat nemůžu. Hrál jsem to sice zatím pouze jen 2-3 hodiny, ale to poskakování po budovách, okrádání, bojování apod. se mi zase tak špatné nezdá.
Přes 70% sice asi nepůjdu, ale u mě je to docela slušné hodnocení.
Nejsi lama. Je tam pár úderů, který se naučíš během hry, ale jinak je to celý vo hovně :)
Jsou v soubojích nějaká komba nebo jsem jenom lama, že umím sekat, bránit se a házet lidi k zemi?
Osobně upřímně nechápu nikoho kdo by byl ochotný za něco takového dát peníze, ať už by to byl AC2 nebo cokoli jiného.
Tak to se neboj, já si AC2 rozhodně nekoupím... za plnou cenu určitě ne, ta jednička mě tak nasrala, že i kdyby slibovali hory doly, na dvojku se jim vykašlu, dokud nebude stát dvě tři stovky.
Walome: Budoucnost to bude pouze v případě, že se to osvědčí a lidi si to jak oslové koupí. Samozřejmě, ať udělají nějakou dobrou ochranu, ale za tuhle cenu to je hodně tvrdá daň, za kterou bych jim leda tak ****** za krk.
Kubulus: no tak prostě budeš hrát něco jinýho :) Já osobně jsem myslel, že je tohle naprosto normální věc, že to od dob Steamu takhle funguje. Teď zjišťuju, že to tak není a divím se... jako je vám jasný, že tohle je budoucnost? Že onlajn připojení bude stejná samozřejmost jako mobilní telefon. Vlastně už to tak je. A kdo nemá stabilní net tak nebude moc hrát hry. Je to jako kdybys měl slabej stroj.

Je to prostě vývoj. Ale jak říkám, možná mě to tak neštve, protože jsem si myslel, že je to normální...
Aby to nešlo obejít (tedy ne v rozumném čase, řekněme v řádu měsíců nebo let), museli by do toho vrazit sakra hodně peněz a uzpůsobit tomu většinu kódu hry... Něco takového si ale mohou dovolit jen opravdu velké společnosti, převážně banky :D
No, já nejsem cracker ani hacker, ale i kdyby se ukladály pouze na server, tak by neexistovala nějaká možnost, že by i to šlo obejít a ukládalo by se to normálně? Podle mě jde vždycky vše obejít, jen to chce někdy hodně trpělivosti :-)