Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Tak já vám nevim lidi. Ano Assassin je stereotypní, obrovská reklamní kampaň ve výsledku sráží celou hru, protože to co slíbili, tak tam buď neni a nebo tam je jenom z části.

Assasssin´s Creed je hra se slušným potenciálem, na který si člověk musí chvilku zvykat, stejně jako na ovládání atp. I když mi kamarádi řikali, že je to nuda a všude děláš to samí, tak mě to kupodivu bavilo, možná taky tim, že jsem to hrál v max detailech a DX10 a to už pak je skutečně něco, ale myslim si, že kdyby hra měla ještě víc možností, větší interaktivitu města (neřikám, že teď je špatná) a možná i prvky RPG (prosím aspoň malinko!) byl by to klenot, který by se zapsal zlatym písmem do historie počítačových her.

Pro: Grafika, animace, interaktivita okolí, obrovká ale opravdu obrovská svoboda pohybu, Altair je prostě frajer! :-)

Proti: Příběh, stereotyp, občas dost splašená kamera...

+1 +4 −3
  • PC 75
Někdo tomu někde řekl "engine bez hry." Takový Assassin's Creed bohužel opravdu je. Má fantastický námět a měl fantastický potenciál. Jenomže na papíře to všechno znělo mnohem lépe. Sakra, vždyť ani ta zakončovací komba pořádně nefungovala! Snad to napraví dvojka a jako bonus by mohla přinést a něco jako "variabilní úkoly". I tak to totiž byla podívaná - když už nic jiného.

Pro: náměť, zasazení, příběh

Proti: stereotyp, nenaplněný potenciál

+20 +22 −2
  • PC 65
Hitman z 12. století. To jsem o hře slyšel a četl. Bohužel první zklamání přišlo hned, jak jsem zjistil, že hlavní hrdina je napojen na jakýsi počítač a pátrají po myšlenkách jeho předků... už to mi vadilo, ale dobře řekl jsem si, tak to nechám plavat. Po pár misích mi již hra přišla příšerně repetivní a pochopil jsem, že to tak je a pokud člověk nebude hledat praporky a rozhledny v lokacích mimo město dohraje ji za hodně krátkou dobu. Na vybraný cíl stačí zaútočit bodákem a pak držet kombinaci W+RMB+SPACE a utíkat před vojáky, kteří vás po prozrazení pronásledují... Hru jsem měl možnost hrát pouze s CZ dabingem a musím říct, že se mi zdál povedený. V hlavní roli Martin Stránský (např. Dr. House), jemuž sekunduje dalších pár více i méně známých filmových, televizních či dabingových herců.

Doufám, že pokud se objeví Assasin's Creed 2 bude to již opravdový Hitman nebo Splinter Cell v době křižáků.

Pro: animace a grafika vůbec, český dabing

Proti: jednoduchost, repetetivnost, monotónost, stereotyp, repetivnost, stereotyp, monotó.....

+5
  • PC 70
Po prvním dni hraní jsem si říkal jak se tohle může někomu začít zajídat. Jasně ukoly se opakujou, ale ta animace, ta ANIMACE! Po pár dnech jsem ale začal zívat i já. Hra skutečně mistrovsky klame tělem. Naprosto vám sebere veškerá slova až se vám poprvé naskytne z koně panorama Damašku, první krůčky NESKUTEČNĚ "lifelike" městem, první přeskoky spojené se zachytáváním se na oknech kostela, první pickpocket...to všechno ve Vás vyvolá pocit, že Assassin je hra jakou jste vždycky chtěli hrát. Problém je v tom, že vedlejší úkoly jsou vždycky a v každém měste na chlup stejné a když říkám na chlup, tak myslím skutečně na chlup. Lidé jsou namluveni cca třemi dabéry, stejně tak mají tři repliky. Samotná vražda hlavního "bosse" je celkem nápaditá, protože jsou vždy jiné podmínky, i okolnosti, ale tomuto předcházející průzkum ubije po čase i největšího optimistu. Zároveň také nulová motivace k prozkoumávání království trochu zamrzí. Co se týká příběhu, dá se hovořit o nadprůměru, který ovšem úplně nepřeskočí všechny laťky, které si nastaví.

Pro: Animace, ambient Jespera Kyda, živoucí města, prostředí

Proti: Stereotyp, nijak zázračná motivace, žebráci, opilci & dementi

+10 +12 −2
  • PC 70
STEREOTYP. Skoro celou hru se opakuje: Najít vedlejší úkoly (ideálně vylezením na nějakou vysokou věž), splnit 2-3 vedlejší úkoly (opakuje se stále několik stejných), zlikvidovat cíl (což také vždy probíhá podobně)... aspoň, že příběh vypadá zajímavě a táhne hráče dál, spojení minulosti a přítomnosti se mi velmi líbilo. A co je za to odměnou? Useknutý konec, podobně jako v Crysis, ach jo. Altairův pohyb po městě, souboje - oboje zpracováno skvěle, pouze občas jsem měl malé problémy s kamerou, nebo s tím, že Altair nedělal zrovna to, co bych chtěl. Hodně mi vadily opakující se hlášky npcček, vážně to kazilo atmosféru. Pokud by někdo chtěl hře vyčítat způsob zpracování menu, pravděpodobně kvůli velmi zdlouhavému vypínání přes menu, doporučuji se skamarádit s klávesami ALT a F4 :)

Pro: příběh, grafika, pohyb městem, skrytá čepel :)

Proti: to samé stále dokola

+10
  • PC --
Hrál jsem do provedení první vraždy,potom mě hra začala až neuvěřitelně nudit.Vůbec nevím proč.Určitě si to skusím ještě jednou,ale dám tomu nějaký čas odpočinout.Hra vypadá výborně,všechno se dobře hýbe,krásně se na to kouká,příběh je zajímavý,sci-fi prvky mě mile překvapily,ALE co mě hrozně štve je OVLÁDÁNÍ!!!Je to prostě děláno na konzole a je to cítit při každé akci.To mě tak neuvěřitelně frustrovalo,že jsem toho nechal.Ovládání má být intuitivní a ne že budu pořád přemýšlet co zmáčknout teď a co potom.Fakt děs.Byla by škoda to nedohrát,ale chce to čas.Pak sem napíšu,co si myslím až to dohraju.
-1 +3 −4
  • PC 60
Assassin Creed jsem dohrál před cca 5 minutama. Co se mi na hře líbí je rozhodně příběh, který sice není podán nějak extrémně ohromujícím stylem, ale zaujal mě. Konec hry, když vynechám moderní dobu, se mi líbíl a to velice. Po procitnutí a prohlédnutí znaků na zdech a podlaze a následně nic nedělání, nikam nevedení opravdického konce, mé nadšení opadlo, ale konec příběhu kromě tohoto se mi líbíl velice. Kůň je ve hře téměř zbytečný, samožrejmě jsem se nechal přesunout v paměti předka tam, kam jsem potřeboval, než abych jezdil stále dokola stejnými lokacemi. Boje jako takové jsou lehké, jakmile člověk získá cit pro to, kdy má z útoku protivníka provést protiútokem jeho eliminaci, téměř není co řešit. Běhání po střechách super, město ale vypadá víceméně vždy až moc uniformě, stejně. Interakce s okolím je téměř nulová. Celkově ale hru hodnotím nadprůměrně, příběh mě zaujal, boje jsou velice atraktivní, byť jednoduché, pohyb hlavního hrdiny výborný. Co hodnotím na hře na výbornou jsou jednotlivé vraždy. Pokaždé jiná, pokaždé originální, pokaždé zábavná část hry. Škoda, že to samé se nedá říct o vyšetrováních. Každopádně, doporučuji.

Pro: Grafická stránka, zábavné boje, zajímavý příběh, atraktivně řešené vraždy hlavních padouchů.

Proti: Hra vykrádá sama sebe, neustále se opakující nápady, nelogičnosti v podobě altánků na střechách.

+12
  • PC 75
Od Assassin's Creed jsem si po shlédnutí videí velice sliboval, ne kvůli grafice, ale hlavně proto, že jsem čekal pokořitele her ze série Hitman. Bohužel tam, kde mě Hitman nutil hrát mise stále dokola, abych docílil toho, že zabiji pouze svůj cíl a vyzkoušel všechny možné a nemožné způsoby dokončení, Assassin's Creed zklamal na plné čáře. Co na tom, že se jedná o sandbox hru, kde máte jako v GTA možnost jít kam se vám zlíbí a dělat cokoliv, když hra těchto potenciálů nevyužívá. Hra dále nabízí neuvěřitelně zábavně vyvedený pohyb městem, ale pokud vám jde o tohle zkuste raději nějakou hru ze série Prince of Persia.

Jediným, co mě udrželo u této hry až do konce je příběh, pokud tedy uvažujete o pořízení, vybírejte opatrně mezi anglickou a českou verzí, protože když nebudete rozumět příběhu, budete hrát stále jednu a tutéž misi. Dle mého názoru je nejlepším důkazem repetetivnosti této hry to, že do dnešního dne stále neexistuje, a asi ani existovat nebude, žádné demo. Po projetí jediné mise v demu by totiž člověka už v plné verzi nic nepřekvapilo.

Pro: příběh, grafické zpracováni, pohyb městem a jízda na koni.

Proti: REPETETIVNOST, špatně strukturované menu.

+12
  • PC 75
To co předvedla tato hra bylo zpočátku úžasné, ale postupem času se hra propadla do až trestuhodně jednotvárné formy, které nepomáhalo ani tak skvěle provedená volnost po lokacích. Někdy mi vývojáři přišli až drzí že si tak usnadnili práci a dalo by se říct že ty mise, ani nevim kolikratá, zkopírovali. Co mě dále zaráželo je nepochopitelné zakomponování hry do budouctnosti. Opravdu mě nebavilo chodit od postele k tomu terminálu(sry už sem zapoměl jak tomu řikali) a nazpátek, to proložené rádoby vysvětlováním příběhu. Dále sem nesnášel v davu se nacházející blázny, kteří jen do Altaira strkají a kvůli kterým sem musel pár misí opakovat znova, protože se strážm nelíbilo že se na někoho upad. Fakt demence. No u této hry by se krásně dalo vytýkat a nadávat :), ale musím jí přiznat i nemálo výborných a skvěle provedených věcí. Jasně grafika, animace, provedení davu to už bylo zmíněno, ale dále mě zaujmuli souboje, které se vyvedli, celková stylizace, kde každé město zaujmulo svou architekturou, lidé, kteří krásně vytvářeli celek davu, a pár dalších maličkostí. Ale musím uznat že sklamání nad touto hrou krouží jak sup nad mršinou.

Pro: Animace, grafika, souboje, stylizace všeho, dav.

Proti: Budouctnost, zkopírování misí a některých částí lokací, neskutečně promarněný potenciál.

+6
  • PC 80
zo zaciatku super, postupne vsak pribuda stereotyp a nezachrani to ani vacsi pocet sekundarnych misii v PC verzii, vo vysledku ale zalezitost vhodna zahrania

Pro: prezentacia a celkove spracovanie

Proti: mala roznorodost

-5
  • PC --
Ano...problém je v podstatě pouze v opakujících se úkolech(což je nepochopitelný jev)..a snad...co si budem povídat...i když můžete jít všude, hra má nulovou interakci( tak ne. Má 0.1% interakce - pro šťourali:-D).., ale to je minimální problém...potenciál Top ten hry všech dob zůstal trestuhodně nevyužit..

Pro: Vše kromě úkolů

Proti: Nic kromě úkolů

-1 +3 −4
  • PC 80
Typický příklad jak se nevyužil velký potenciál hry. Na Assassins Creed jsem se těšil hned od prvního traileru co jsem viděl a čím víc se blížil datum vydání, tím víc jsem se těšil. Když hra konečně vyšla, tak jsem prvních pár dní, co jsem hru hrál byl nadšen. Ale po těch několika dnech už mě hra přestavala bavit a jidiné co mě motivovalo hrát dál byla zvědavost jak hra dopadne. Boužel jsem se nedostal přes předposlední vraždu.:(

Pro: grafika, ovladaní, hratelnost, volný běh, asasinace

Proti: stereotyp, konverze z konzole

+4
  • PC 80
Zpočátku jsem byl unesen, jak krásně vypadá prostředí. A to jsem byl unešen opravdu na začátku. Když jsem se dostal do prvního většího města, tak mi chtěly oči vyskočit z důlků. Dokonce se mi i líbilo, jak si ve hře vysvětlili scifi/fantasy a proč všichni mluvěj arabskou angličtinou. Když si ochočíte ovládání (na gamepadu líp než na klávesnici :b ), tak jste zase pyšní, jak krásně mezi těma střechama skáčete a jak dokážete ukombovat 10 stráží najednou. Jenže v polovině hry (u některých mnohem dřív) na vás udeří zmiňovaná repetetivnost a už záleží jen na vás, jestli jí tvůrcům odpustíte nebo ne. Já jim to odpustil za to vyvedené pobíhání po střechách. :)

Pro: grafika, parkour, souboje, příběh (trošku), po určitou dobu je to prostě zábava

Proti: stereotyp

+5
  • PC 80
Mozna nova vlajkova lod Ubisoftu, zcela urcite nova herni serie, ktera bude Ubisoftu hezky vydelavat. Vyborna grafika a velka rozhlehlost detailne vytvorenych mest, zajimavy sci-fi pribeh, skvela akrobacie a mnoho dalsiho. Tak proc tahle hra nedostava vyssi hodnoceni? Stereotyp..., stereotyp o kterem zde kazdy pise je nejvetsi chybou hry. V podstate od zacatku hry az do konce plnite stale stejne ukoly. Nechapu, proc autori nevymysleli pro kazde mesto jine ukoly, nebo trochu jiny system vysetrovani (ala Hitman)? No uvidime, jak si s tim hosi poradi a muzeme jen doufat, ze druhy dil bude lepsi!

Pro: grafika, desing, pribeh, akrobacie, nova herni saga

Proti: stereotyp ukolu, konzolove ovladani, male rozdily mezi DX9 a DX10

+2 +3 −1
  • PC 60
Ze začátku zaujme skvělou volností pohybu a dlouhou dobu strávíte nadšeni skákáním z budovy na budovu. Hra brzo ale spadne do nudného stereotypu a brzy vás přestane bavit.

Pro: Skvěle zpracovaný pohyb hlavního hrdiny, relativní volnost

Proti: Stereotypnost, nudné příběhové prostřihy

+4 +6 −2
  • PC 75
graficky líbivé, tematicky působivé, ale chybí dostatek komb, Altair dělá vše automaticky a jak už bylo řeceno všechno se opakuje
-8 +1 −9
  • PC 65
Ze začátku úžasná hra, která se ale rychle okouká a má hodně špatně řešeno menu. Hezká grafika a simulace vraha, ale vše je tak za hodinu dvě pryč a je to repepetivní.

Pro: Grafika, simulace vraha

Proti: Zdlouhavost, časté opakování toho samého

+6 +8 −2
  • PC 80
Z heldiska "kulturního dojmu" je tato hra perfektní jednotlivé mšsta evokují rozdílné pocity a struktura některých staveb je opravdu překrásná , když k tomu příčtete překrásná panoramata dostáváme spíše umělecké dílo než hru. Ale samozřejmě se jedná o hru a bohužel už ne tak dobrou. Struktura misí se neustále opakuje, a tak začne být hraní po chvíli nudné a klichovité.

Pro: umělecký dojem, příběh

Proti: neustále se opakující struktura misí, vcelku nedotažená hratelnost

+7 +8 −1
  • PC 70
Umělecky je to nádherná hra, design světa, hudba, animace..to všechno skutečně nemá chybu, a hru bych každému doporučil už jen proto, aby viděl jak daleko hry jako médium došly.Bohužel to ale není podpořeno samotným gameplayem, který se příliš opakuje - je tu např. krásně vidět kontrast se sérií Hitman - tam je každá mise unikátní, v každé misi je několik možností jak jí splnit, velká variabilita - zde není nic takového.AC je v podstatě kolekce miniher zasazená do krásného světa okořeněná občasnou vraždou a skvělým parkourem.

Pro: Umělecký design, parkour, hudba, slušný příběh

Proti: hratelnost se zkládá v podstatě z miniher, příliš dlouhé a statické animace (jež nejdou odkliknout), několikaminutové monology po každé vraždě (zkrátka špatný design)

+11
  • PC 80
Škoda té repetetivnosti. Grafika moc pěkná, simulace davu bezvadná, příběh perfektní, parkour celkem stylový, souboje vymazlené. Přesto ani parkour ani šerm výrazně nepřekračují realističnost, což je dobře. Perský princ se tedy nekoná, ale stále to působí skvěle a mnohem uvěřitelněji. Jen škoda těch opakujících se úkolů při každé misi.

Pro: grafika, příběh, souboje, parkour, architektura, simulace davu

Proti: repetetivní náplň misí, vypínání hry :)

+10