Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Hra o tom, jak musim v minulosti vohnout svojí mámu a stát se tak v budoucnosti vlastním otcem, synem i duchem svatým dohromady s překvapivým bodem obratu v podobě velice originálního konceptu záměny identit, kdy se ukáže, že moje máma byla ve skutečnosti má sestra, takže na konci dne jsem i svým velmi vlastním bratrem.

Takhle to nějak vypadá + když dcerku předal, šok mu vymazal pamět + useknutý malíček dal u ní vzniknout superschopnostem + odkaz na Bioshock 1 na konci a možnost, že jedna z verzí DeWitta je Ryan, je jen easter egg - náhodná ilustrace jak větvení dimenzí funguje, kterou mohl Levine ukázat na čemkoli, ale vychcaně tímto předstírá metanaraci.

Co vim jediná hra s intelektuální pointou je Deus Sex. Přímočarou a věcnou. "Would You Kindly" a melodrama alternativních realit Infinite jsou jen praktický způsob jak podchytit herní koncept - originál: nemáte osobnost, trojka: nemáte paměť. Nejsou zakomponovány do hratelnosti natvrdo, jen ji zdobí. Říct, že Levine psal příběh Bioshocku kolem ideje "obžaloba stříleček jakožto žánru svázaných rukou" je jako si myslet, že kdyby jedničku zapařila Ayn Randová a viděla to dokonale logické řešení problémů v Rapture typu na drogovou závislost společnosti nasadíme démonické holčičky a zmutovaného potápěče s tunovym vrtákem místo ruky, že práce se nemá přehánět a člověk nemá být pokrytec (kapitalismus, který znemožňuje konkurenci) a ve finále, že totálním sviním máte nakopat prdel, tak by vypnula Xbox, zhluboka se nadechla, načež by pronesla: "Ano, toto je mé stanovisko."

Pro: epické

Proti: klišé zvraty v ději - jednička je lepší | pointa hry není intelektuální, ale pouze dramatická, jako v 99% popkultury

+4 +5 −1
  • PC 40
Dlouho jsem váhal jestli napíšu tuto recenzi jelikož jak jde vidět mám na hru totálně odlišný názor než ostatní..ale ono je to snad i tak dobře.

Ve hře se vžijeme do role detektiva Bookra DeWitta který je vyslán aby zachránil Elizabeth.
Hned na začátek musím říct že ve hrách si často potrpím na postavy a tady sem si k Bookrovi za celé hodiny hraní nevypěstoval žádný vztah a bral sem ho prostě jako postavičku co za mě drží zbraň což podle mě není určitě moc dobrá věc ale ostatní charaktery musím hodnotit na jedničku.
Hra se odehrává ve městě nad našimi hlavami a to v Columbii která je na začátku dělaná strašně živě a zajímavě že sem se místy zastavil a jen tak jí pozoroval. Opravdu město je na začátku udělané velmi krásně,živě a hlavně zajímavě bohužel tato zajímavost se po hodině hraní ztrácí a utápí ve stereotypu ale k tomu až zachvíly.,
Po nějaké té hodině průchodem městem se konečně dostaví první akce a vy svým Sky-Hookem konečně rozdrtíte hlavu prvního chudáka který se vám před Hook dostane.
A začíná už pořádná akce..zbraní ve hře máte opravdu hodně. Poté tu máme VIgory které ipravdu nudné přestřelky zachraňují....počkat..nudné ?

Ano i když tato hra má zajímavý a poutavý příběh je v jádru silně stereotypní a 3 po hodinách už sem měl totální nechuť hru hrát..ano sice vás žene příběh do předu ale hrát to na úkor tak otravných,stereotypních přestřelek ? To fakt ne divím se že jsem hru vůbec dohrál.

Další věc co musím hře přičíst k dobru je Sky-Hook se kterým se přiháknete na plošiny vzdušné které vám slouží k přepravě je to zábavný prvek.

Takže shrnuto...Infinite je zajímavá hra s mdlou a nezáživnou hlavní postavou
a dobrým příběh,vigory apod. Bohužel všechny dobré aspekty hry se potápí ve vlně silného stereotypu..který už hlavně ke konci jsem nemohl snést a tato hra se řadí pro mě k podprůměrným střílečkám.

Pro: Vigory,Sky-Hook,Příběh,

Proti: Booker,silný stereotyp,v průběhu hry jsou přestřelky doslovna otravné.

-1 +10 −11
  • PC 95
Bioshock som sa zo začiatku bál, nakoľko ma nebo a celkovo táto atmosféra hry moc nebrala. Nakoniec som to prekusol a hra ma prekvapila príjemnou horrorovou atmosférou, ktorá sa za celkovou atmosférou skrýva. A čo koniec tejto hry? Koniec je presne rovnaký ako napovedá jej názov - Infinite. Trochu sa mi ale nepáčilo nakupovanie v hre. Ono mal som pocit, že práve zbrane ktoré najviac používam, nemôžem upgradeovať. Či to bola náhoda, alebo vlastnosť hry neviem, ale mierne ma to frustrovalo. Bioshock je rozhodne jedna z najlepších hororových FPS vôbec a ľutujem, že som sa k nej nedostal skôr.

Pro: Grafika aj po rokoch, atmosféra, veľa veľa textu

Proti: Nakupovanie a upgradovanie zbraní, posledný boj je skutočne zložitý narozdiel od ostatných súbojov

-5 +6 −11
  • PC 95
Nemůžu souhlasit s názorem že příběh je "rozpačitý" je akorát složitý a nelehký na pochopení a mnohdy matoucí.Každopádně až na pár sci-fi pakáren je vhodné vysvětlení.
Někteří lidi si stěžují na neustálé předměty jako například malý obnos peněz co občas Elisabeth najde a že je to otravné ... doporučuji si zahrát na těžší obtížnost a poté si jejich šperháků a peněz co najde budete vážit dvojnásobně!
Není to žádná střelecká galerie ze které pochodujete jen sem a tam bez emocí jako z Japonského filmu.Celá hra na mě působí živě a Elisabeth tomu přidává jisté kouzlo,jaké v jiných hrách z roku 2013 nenajdete!Já sám za sebe můžu říct,že celkově cca 30 odehraných hodin na více obtížnostech jsem si opravdu užil : zábavu i hněv ... radost i smutek ... rozhořčení a spokojenost.Tak jak je třeba u dobré hry.
Bioshock Infinitum si právoplatně zasloužil svůj titul Hra Roku,nehledě na to jak o ní tady mluvíte.

Pro: Chytré AI Elisabeth,Relativně otevřený krásný svět,Motivující průběh hry,Těžší obtížnost je opravdová výzva!

Proti: Normální obtížnost není výzva,Zbraně jsou nemastné neslané,Žádný Multyplayer!

-6 +5 −11